شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۲:۳۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 31 تیر 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 تیر 1397 آفتاب نیوز 2 تیر 1397 آفتاب نیوز 3 تیر 1397 آفتاب نیوز 4 تیر 1397 آفتاب نیوز 5 تیر 1397 آفتاب نیوز 6 تیر 1397 آفتاب نیوز 7 تیر 1397 آفتاب نیوز 8 تیر 1397 آفتاب نیوز 9 تیر 1397 آفتاب نیوز 10 تیر 1397 آفتاب نیوز 11 تیر 1397 آفتاب نیوز 12 تیر 1397 آفتاب نیوز 13 تیر 1397 آفتاب نیوز 14 تیر 1397 آفتاب نیوز 15 تیر 1397 آفتاب نیوز 16 تیر 1397 آفتاب نیوز 17 تیر 1397 آفتاب نیوز 18 تیر 1397 آفتاب نیوز 19 تیر 1397 آفتاب نیوز 20 تیر 1397 آفتاب نیوز 21 تیر 1397 آفتاب نیوز 22 تیر 1397 آفتاب نیوز 23 تیر 1397 آفتاب نیوز 24 تیر 1397 آفتاب نیوز 25 تیر 1397 آفتاب نیوز 26 تیر 1397 آفتاب نیوز 27 تیر 1397 آفتاب نیوز 28 تیر 1397 آفتاب نیوز 29 تیر 1397 آفتاب نیوز 30 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۳:۱۵    
تصویر ماهواره ای از روستای "جوره کندی" در منطقه قَرَه پُشتلو زنجان که چیدمان خانه های روستا به طرز شگفت آوری شبیه به نقشه ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۹    
مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام بانک صادرات ایران که قرار بود امروز (31 تیرماه) برگزار شود، لغو شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۲:۲۱    
اسب کاسپین که نقش و نگاره های آن در سنگ نوشته های باستانی ایران نیز وجود دارد، قیمتی ترین اسب موجود در دنیاست و سرزمین های شمالی و سواحل خزر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۱:۰۰    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور ایران نوشت: دیگر هرگز ایالات متحده را تهدید نکن، شما تاوان آن را خواهید داد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۰:۲۰    
رئیس کمیته تخصصی تلفن همراه کشور از کمبود شدید موبایل در بازار خبر داد و گفت: میزان گوشی همراه در بازارهای کشور به نسبت پیش از مشکلات ارزی 80 درصد کاهش پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۴    
شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای چهار فیلم مجوز نمایش صادر کرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۳۳    
کاوه آفاق در واکنش به همخوانی حاضران در سالن برج میلاد با قطعه شال که شامگاه شنبه 30 مرداد رخ داد، گفت: این باشکوه ترین شب همه زندگی من بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۲    
اصغر خلیلی تازه ترین نمایش خود را با عنوان دیکتاتور عاشق که روایتی از روز های پایانی جنگ جهانی دوم در اردوگاه آشویتس است را در سالن تئاتر مستقل تهران روی صحنه می برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۲۱    
سیدمحمد سجاسی از مداحان نامی تهران در بستر بیماری به سر می برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۱۶    
با تلاش نیرو های آتش نشانی لارستان، فردی که قصد خودکشی داشت از تصمیم خود منصرف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۱۲    
مدافع استقلال با قولی که از مدیران این باشگاه گرفت به احتمال فراوان روز سه شنبه قرارداد خود را تمدید می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۱۱    
تا دو ماه پیش کمتر کسی فکرش را می کرد پروسه تمدید قرارداد جباروف و تیام با استقلال تا این حد پیچیده باشد که در فاصله چهار روز مانده به شروع لیگ همچنان بلاتکلیف باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۰۹    
منشا در پرسپولیس ماندگار شده،اما آپشن عجیبی در قرارداد این بازیکن وجود دارد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۰۸    
علیرضا خدایی بازیکن پرسپولیس تهران تاکنون در دوران فوتبالی خود 12 گل به ثمر رسانده است که تمامی این گل ها مقابل تیم فوتبال استقلال تهران به ثمر رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۰۷    
مهندس سرخ ها با وجود جدایی همچنان میان هواداران پرسپولیس محبوب است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۶:۱۰    
در دنیای پرخبر و پیچیده امروز، روابط و مناسبات زیادی وجود دارد که مردم دوست دارند و البته حق دارند که از آنها با خبر باشند؛ کاملا شفاف! طبق قانون عرضه و تقاضا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۵:۱۱    
در هوای خیلی سرد و آب آلوده شنا نکنید. به قصد ماندن در زیر آب، بیش از اندازه دم و بازدم انجام ندهید. هیچ وقت به محلی که کف آن را نمی بینید یا عمق دقیق آن را نمی دانید، شیرجه نزنید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۴:۰۵    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: باید از بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی در جهت ارتقای آگاهی های عمومی و تغییر ذهنیت مردم در حوزه حقوق آب استفاده کنیم تا مردم نسبت به مشارکت در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۳:۰۱    
آژانس فضایی اروپا اخیر در شبکه اجتماعی خود آخرین اخبار از ماموریت "هایابوسا2" را منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۱:۲۵    
پس از اجرای تور کنسرت ناگفته در ایران به زودی کنسرت ناظری ها همراه با برخی هنرمندان موسیقی جهان در پنج شهر کانادا به اجرا درخواهد آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۵۵    
یک عضو کمیسیون امنیت ملی درباره تحلیل برخی کارشناسان مبنی بر اینکه ایران توان تسلط بر تنگه باب المندب و مناطق دیگری را هم دارد، گفت: در همان موضوع تنگه هرمز هم که قرار نیست ما جنگ کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۵۴    
سکانس لو رفته ماموریت غیرممکن 7 با الهام از سریال ایرانی... عنوان کارتون شهاب جعفرنژاد برای هفت صبح است که در اینستاگرامش منتشر کرده.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۵۳    
سخنگوی جامعه اسلامی مهندسین گفت: محمّدرضا باهنر، به عنوان تنها نامزد دبیرکلی جامعه اسلامی مهندسین، به اتفاق آرا، مجدداً در سمت دبیرکلی این تشکل ابقا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۳۸    
"ژانگ چانگو"، بنیانگذار شرکت "لند اسپیس" (LandSpace) یکی از شرکت های پرتاب تجاری در حال ظهور چین اعلام کرد که اولین پرواز موشک "ژوکیو-2" (Zhuque2- ZQ2) تا سال 2020 صورت خواهد گرفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۲۱    
منابع پزشکی اعلام کردند که تعداد کشته شدگان در اعتراضات شهرهای مختلف عراق به 11 تن افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۰:۰۴    
هافبک ترک تبار تیم ملی فوتبال آلمان بعد از حواشی زیاد به وجود آمده، از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۵    
مراسم ختم مرحوم سیدحسن حقانیان پدر وحید حقانیان، معاون اجرایی دفتر مقام معظم رهبری، یکشنبه 31 تیرماه در مسجد نور میدان فاطمی برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۰    
جلال پیشواییان، بازیگر سینما و تلویزیون در سن 89 سالگی در آلمان درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۸    
باستان شناسان مصری یک تابوت سیاه سنگی بسیار بزرگ را در یکی از مقبره های شهر اسکندریه مصر کشف کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۳۶    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد: براساس آخرین گزارش های دریافتی از شهرستان های غربی استان، تعداد مصدومان زلزله 5.9 ریشتری تازه آباد به 232 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۷    
سخنگوی سپاه تشییع شکوهمند شهدای مریوان را پاسخ مردم کردستان به تروریستها و نشانه پیوند از هم ناگسستنی سپاه و ملت دانست و تاکید کرد: مشت آهنین سپاه آماده تحمیل هزینه های مستقیم به حامیان تروریستها است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۳    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح تشکیل وزارتخانه انرژی و آب و محیط زیست در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۲    
دبیر انجمن دفاع از آزادی مطبوعات از اهدای جایزه قلم طلایی به چهره های شاخص علمی، فرهنگی، سیاسی و مطبوعاتی خبر داد که اقداماتی را در راستای ترویج ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۱    
طولانی ترین ماه گرفتگی قرن 21 در 27 تا 28 ژوئیه (5 تا 6 مرداد) سال 2018 رخ خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۲۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره هشدار اخیر رئیس جمهور گفت: این هشدار رئیس جمهور هشدار جدیدی نیست و ملت و نیروهای مسلح ما از سال ها پیش این حرف را زده اند و الان هم می گوییم که تنگه هرمز یا باید برای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۴    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان این که "مسابقه ملامت ما را به هیچ جا نمی رساند"، بر حمایت از زنجیره سازی محصولات کشاورزی تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۱۰    
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی گفت: حادثه رانندگی در محور قم - اراک 20 مصدوم بر جا گذاشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۸    
یازده ژاپنی در اثر گرمای شدید جان باختندطی 48 ساعت گذشته دست کم 11 تن از شهروندان ژاپنی به علت گرمای شدید جان خود را از دست دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۷    
یوونتوس با به خدمت گرفتن رونالدو بیش از پیش مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۶    
رسانه های محلی سوریه از حمله هوایی اسرائیل به منطقه مصیاف خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۵    
مرتضی فلاح مدیر کل حقوقی وزارت ورزش و جوانان، گفت: از رفتار های خلاف قانون یکی از واسطه های فوتبال شکایت و برای انجام تحقیقات از سوی دادسرا به پلیس فتا ارجاع داده شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۵    
در پی زلزله امروز کرمانشاه مجموعا 232 نفر مصدوم شده اند که در حال حاضر تنها 19 نفر از آنها در بیمارستان بستری هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۳    
باشگاه استقلال تهران درباره انتقال مجید حسینی، مدافع 22ساله خود به تیم ترابزون اسپور ترکیه، نامه ای را برای فدراسیون فوتبال ارسال کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۳:۰۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به انتشار برخی مطالب در شبکه های مجازی مبنی بر وجود ناآرامی در شهرستان داراب گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۴    
سفیر پیشین آلمان در آمریکا در یادداشتی در نیویورکر می نویسد، اروپا برای مواجهه با دونالد ترامپ نیاز به یک طرح جایگزین دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۵۳    
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: امسال با راه حل های خوبی که در نظر داریم، با تکیه بر برند داخلی و محصولات خود، افزایش عمق ساخت داخل قطعات توسط سازندگان و با تلاش جمعی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۲:۰۸    
در جلسه عصر یکشنبه(31 تیر) هیات وزیران به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، استاندار پیشنهادی خراسان شمالی از هیات وزیران رأی اعتماد گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۸    
اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس با تحقیق و تفحص از بانک مرکزی موافقت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۳۷    
در آخرین روز از رقابت های جهانی والیبال نشسته هلند، تیم ملی والیبال نشسته ایران با نتیجه 3 بر صفر بوسنی را شکست داد و برای هفتمین بار قهرمان جهان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۲۸    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با انتشار متنی در اینستاگرام خود گفت: اقدامات لازم برای دریافت صورتحساب های بانکی 2579 مودی مشکوک به فرار مالیاتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۱۱    
در پی افشای اسنادی در مورد ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا از سوی پلیس فدرال آمریکا، دونالد ترامپ اعلام کرد، به نظر می رسد که ستاد تبلیغاتی او "به طور غیر قانونی مورد جاسوسی" قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۶    
کشف نمونه ای از اکسیژن موجود در کره زمین در 1.4 میلیارد سال قبل به دانشمندان امکان داده تا اطلاعات بیشتری در مورد جو کره زمین در عصر باستان جمع آوری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۱:۰۵    
با اعلام و موافقت هیئت دولت محمدرضا خباز به عنوان استاندار خراسان شمالی معرفی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۹    
عناصر مسلح گروه تروریستی بوکوحرام با حمله به روستایی در نزدیکی دریاچه چاد سر از تن 18 غیر نظامی جدا کرده و 10 زن را نیز ربودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۳    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که در آتش سوزی مجتمع مسکونی در شهرک راه آهن تهران، 60 تن مصدوم شدند که 10 نفر آن ها برای دریافت خدمات درمانی بیشتر به بیمارستان منتقل شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۶    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استقبال از توسعه کمی و کیفی انجمن های صنفی، بر واگذاری امور به صنوف مطبوعاتی قانونی تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۲۵    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر آخرین جزئیات امدادرسانی در طی زلزله امروز در تازه آباد کرمانشاه را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۱۴    
سیدجلال ملکی گفت: برج 21 طبقه معروف به پارمیس در شهرک راه آهن منطقه 22 تهران عصر امروز (یکشنبه) دچار آتش سوزی شد که براساس اورژانس تاکنون 24 مصدوم سطحی داشته و در محل درمان شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۵    
وکلای دادگستری که شکایتشان از تصمیم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه مبنی بر فیلتر تلگرام به صدور قرار منع تعقیب منجر شده است، در نشستی خبری گفتند که به قرار صادره اعتراض کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۲۰:۰۲    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: 400 پزشک در تهران داریم که همزمان با کار طبابت، در حوزه واسطه گری ملک نیز فعال هستند و مجوز بنگاه معاملات املاک دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۰    
در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر گروگانگیری و سرقت مسلحانه در یکی از محلات تهران پلیس پایتخت اعلام کرد: هیچ گونه گروگانگیری و سرقت مسلحانه در تهران رخ نداده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به سفرای کشورمان گفت: ببینید آمریکایی ها و اسرائیلی ها با چه افرادی در کشورهای دیگر تماس می گیرند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
پس از قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در آسیا اینبار نیز تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران قهرمان زودهنگام رقابت های آسیایی هند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از بررسی طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
هافبک دفاعی استقلال برای ماندن در این تیم با امیرحسین فتحی به توافق رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی از مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست منع رد صلاحیت منتخب مردم در مجلس را در دستور کار قرار دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از بررسی التهابات بازار کالای مصرفی و افزایش قیمت ها با حضور مسئولان وزارت صنعت درکمیسیون متبوع خود خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
عضو شورای عالی استان ها از دستگیری شهردار و 3 کارمند شهرداری ایوان در استان ایلام خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
جهانبخش برای پیوستن به برایتون فاصله چندانی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
داده های مرکز آمار ترکیه نشان می دهد که شهروندان ایرانی با خرید 944 واحد مسکونی در شهرهای مختلف این کشور، بیشتر از سه برابر مدت مشابه سال قبل، واحد مسکونی در این کشور خریداری کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با شهردار تهران دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
بعد از زلزله 7.3 ازگله استان کرمانشاه در سال 96، بعدازظهر امروز زلزله دیگری با بزرگای 5.9 رخ داد که به گفته محققان این رخداد لرزه ای می تواند سبب وقوع پس لرزه های زیادی شود و بنابراین فوج زمین لرزه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اظهارات امروز رییس جمهور درباره تنگه هرمز، گفت: ما از مواضع انقلابی ایشان حمایت می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
فرماندار اردبیل گفت: در حوزه آب شرب در اردبیل زنگ خطر و آژیر قرمز به صدا درآمده و باید به دنبال راه چاره ای برای تأمین آب شرب در این شهر پرجمعیت باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
منابع خبری از وقوع انفجار در نزدیکی فرودگاه کابل همزمان با ورود معاون اول رئیس جمهوری افغانستان به این کشور خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
وینیسیوس جونیور بیست و ششمین بازیکن برزیلی تاریخ رئال مادرید محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۹:۳۰    
اصغر خلیلی تازه ترین نمایش خود را با عنوان دیکتاتور عاشق که روایتی از روزهای پایانی جنگ جهانی دوم در اردوگاه آشویتس است را در سالن تئاتر مستقل تهران روی صحنه می برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
خبرگزاری ها و رسانه های خارجی با انعکاس سخنان امروز رئیس جمهوری در همایش روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور نوشتند: حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به ترامپ هشدار داد جنگ با ایران ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
سرفه کردن انسان ها دلایل متعددی دارد و راه های زیادی برای درمان آن ها وجود دارد که در این اینفوگرافی به 12 راه طبیعی برای درمان یا بهبود نسبی آن پرداخته ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
ساعات کاری شعب بانک ملی ایران در استان تهران از روز نخست مرداد ماه (فردا) تغییر خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
رییس قوه قضاییه گفت: بنیان و مبانی فلسفی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی بدیل است و برای این ادعا مستندات وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
در پیش نویس طرح قانون اساسی جدید کوبا که بررسی آن از شنبه (به وقت محلی) در مجلس این کشور آغاز شد، واژه کمونیسم حذف شده و جای خود را به تاکید روی نظام سوسیالیسم داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
بیش از 50 تن از فرهنگیان مشهد به منظور ابراز ناخرسندی از رای دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف فوق العاده ویژه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
وکیل مدافع سه نفر از بازداشت شدگان تجمع روز جهانی زن که مقابل وزارت کار برگزار شد، از صدور حکم برائت این افراد از سوی شعبه 1180 کیفری دو تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
مربی بدنساز پیشین بایرن مونیخ که در تمرینات بدنسازی تمرین های پیش فصل استقلال را برعهده داشت، در این تیم می ماند و قراردادش را نهایی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آماده باش همه بیمارستانهای استان در پی زلزله 5.9 ریشتری امروز تازه آباد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی سازمان آتنش نشانی از حریق برجی در شهرک راه آهن خبر داد و گفت: آتش نشانان مشغول تخلیه و انتقال افراد ساختمان به مکان امن هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
رئیس بخش شبکه شتابنگاری ایران با بیان اینکه زلزله 5.9 بعد از ظهر امروز تازه آباد استان کرمانشاه در 20 تا 30 کیلومتری شمال سرپل ذهاب و احتمالا در محل رومرکزی زلزله سال قبل رخ داده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
سال گذشته میلادی (2017) برای بیش از 70 هزار کودک انگلیسی داروهای مضر افسردگی تجویز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن نکوهش رفتار نفرت انگیز رئیس جمهور آمریکا، از مواضع اخیر حسن روحانی، رئیس جمهور تقدیر و حمایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح جزئیات آتش سوزی برجی در منطقه 22 گفت: تا کنون ده ها نفر از ساکنان برج در عملیات جستجو از ساختمان خارج شده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۷:۵۱    
استاندار کرمانشاه با اشاره به زلزله 5.9 ریشتری امروز شهر تازه آباد، گفت: همه دستگاه ها در آماده باش هستند و همه چیز تحت کنترل است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۲    
یکی از روش هایی که می توانید ویتامین C مورد نیاز بدن خود را از طریق رژیم غذایی تامین کنید، مصرف آب سبزیجات است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۳۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با بیان اینکه اعتراضات اخیر عراق ربطی به قطعی برق ندارد گفت: قطع برق عراق از سوی ایران واقعیت ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۹    
ساعت کاری شعب بانک سپه تهران از 7 صبح تا 13:30 بعدازظهر تغییر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۶    
در داخل و خارج دولت ترامپ سردرگمی زیادی درباره توافق های حاصل شده بین ترامپ و پوتین در نشست خصوصی آنها در هلسینکی وجود دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۴    
گر چه دولت و بانک مرکزی در سیاست جدید خود بازار ارز را غیررسمی و قاچاق دانسته و آن را رها کرده اند و نوسان در این بازار به روالی عادی تبدیل شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۲۴    
آفتاب نیوز : در ادامه این گزارش مظنه رهن و اجاره در مناطق مختلف تهران را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۸    
در این حادثه یک بانوی 38 ساله به علت نامعلومی از پنجره منزل خود در طبقه چهارم ساختمان مسکونی 4 طبقه ای به پایین افتاد که درمیان راه دربالای تابلوی تبلیغاتی مغازه طبقه همکف این ساختمان گیر کرد و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۷    
مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: بر اساس گزارش های اولیه 12 نفر بر اثر زلزله 5.9 ریشتری ساعت قبل تازه آباد مصدوم شدند.
  • ۱