پنجشنبه ۲۷ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۹May 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 30 مهر 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 مهر 1397 آفتاب نیوز 2 مهر 1397 آفتاب نیوز 3 مهر 1397 آفتاب نیوز 4 مهر 1397 آفتاب نیوز 5 مهر 1397 آفتاب نیوز 6 مهر 1397 آفتاب نیوز 7 مهر 1397 آفتاب نیوز 8 مهر 1397 آفتاب نیوز 9 مهر 1397 آفتاب نیوز 10 مهر 1397 آفتاب نیوز 11 مهر 1397 آفتاب نیوز 12 مهر 1397 آفتاب نیوز 13 مهر 1397 آفتاب نیوز 14 مهر 1397 آفتاب نیوز 15 مهر 1397 آفتاب نیوز 16 مهر 1397 آفتاب نیوز 17 مهر 1397 آفتاب نیوز 18 مهر 1397 آفتاب نیوز 19 مهر 1397 آفتاب نیوز 20 مهر 1397 آفتاب نیوز 21 مهر 1397 آفتاب نیوز 22 مهر 1397 آفتاب نیوز 23 مهر 1397 آفتاب نیوز 24 مهر 1397 آفتاب نیوز 25 مهر 1397 آفتاب نیوز 26 مهر 1397 آفتاب نیوز 27 مهر 1397 آفتاب نیوز 28 مهر 1397 آفتاب نیوز 29 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۳:۱۲    
عضو هیئت مدیره بانک سپه اقدامات این بانک برای قدردانی از سپرده گذاران قرض الحسنه را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۷    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به وزش باد شدید در تهران طی امروز، از وزش تندباد لحظه ای در پایتخت طی فردا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۹:۱۸    
دین محمدی فصل گذشته هدایت این تیم تبریزی را برعهده داشت و مانع از سقوط شهرداری چی ها به دسته پایین تر شد امروز شکست سنگین تیم سابقش را مقابل سرخپوشان تماشا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۰۸:۳۸    
الناز شاکردوست آخرین بار با فیلم سینمایی خفه گی به سینماها آمده بود و حالا بعد از مدتی قرار است سراسر شب به کارگردانی فرزاد موتمن با بازی او اکران عمومی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۷:۴۵    
عده ای از هواداران پرسپولیس یک روز زودتر مقابل ورزشگاه آزادی مستقر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۲:۵۱    
درحالی که فروش ارز مسافرتی برای زائران اربعین به عاملیت بانک ملی آغاز شده، تصاویر حکایت از ازدحام چشمگیر زائران مقابل شعب توزیع کننده دینار در شهرهای نجف، کاظمین و کربلا دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۰:۰۴    
مردی که بر اثر ریزش چاه در عمق 40 متری زمین به مدت 24 ساعت محبوس شده بود با تلاش نیروهای آتش نشانی کرج زنده از چاه بیرون آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۳۶    
آفتاب نیوز : اخیراً عبدالعلی علی عسگری رئیس صداوسیما از آنچه وی از آن به عنوان مروجان سیاه نمایی در رسانه ملی یاد کرد انتقاد کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۹:۰۹    
عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران آخرین وضعیت تحویل ارز اربعین به زائران در نقاط مرزی را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۳    
آزاده صمدی در همایش پویش ملی تشخیص زود هنگام سرطان شرکت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۵۱    
لاله اسکندری با انتشار این عکس نوشت: چه خوب که به این دنیا آمدی سارای نازنین.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۴۶    
کامبیز دیرباز با یادی از فیلم های ماندگار پرویز پرستویی مانند لیلی با من است و مارمولک ، تاکید کرد که همچنان به نصیحت های این بازیگر توجه می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۹    
کاپیتان پرسپولیس از هواداران این تیم خواست فردا استادیوم را پر کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۰    
حضور رامین رضاییان در کمپ تیم های ملی و تمرین انفرادی او هم با حاشیه همراه است؛ حتی عکس گرفتن او با تیم بانوان ملوان که خانم سرمربی باید در این باره توضیح واضحات بدهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۲۷    
بازیکن اسبق پرسپولیس اعتقاد دارد تا هزار سال دیگر سرمربی خارجی مانند برانکو در ایران پیدا نمی شود. او به خوبی در تیم ملی حضور داشته و در تیم بزرگ پرسپولیس هم طرفداران را دوباره به فوتبال علاقه مند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۷    
الحاجی گرو برخلاف عملکرد فوتبالی اش در فضای رسانه و مجازی حضور و فعالیتی مداوم و دائمی دارد در این باره از سوی وینفرد شفر تذکری جدی گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۸:۱۱    
تغییر قانون لیگ قهرمانان آسیا در بازی برگشت مقابل السد شاید به کمک برانکو و شاگردانش بیاید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۶:۰۲    
مارکو روبیو، سناتور ارشد جمهوری خواه، حمایت از روابط آمریکا با عربستان را با توجه به وضعیت بوجود آمده در خصوص قتل جمال خاشقجی ، به عنوان یک هدیه مجانی برای ایران توصیف کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۵:۰۰    
در چهارمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، وزیر کشور بر استمرار رویکردهایی که بروز ثبات و آرامش نسبی در بازار را فراهم کرده است، تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۴:۰۲    
یک عضو هیأت رئیسه جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر عزت الله ضرغامی، می گوید: دلخوری بعضی به این خاطر است که به عنوان گزینه نهایی جمنا معرفی نشده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۳:۰۱    
وزارت کشور افغانستان اعلام کرد که تادین خان، برادر ژنرال عبدالرازق به عنوان سرپرست فرماندهی پلیس قندهار آغاز به کار کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۲:۳۵    
یک مطالعه جدید از دانشمندان علوم رایانه شرکت آی .بی .ام در نهایت ثابت کرد که "مزیت کوانتومی" واقعی است و بینش های جدیدی را در مورد قدرت محاسبات کوانتومی ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۲:۰۳    
وزیر ارتباطات با اشاره به این که حجم بازار در سال گذشته 36 هزار میلیارد بوده و پیش بینی برای امسال 40 هزار میلیارد تومان است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۱:۰۵    
رئیس مرکز درمان دانشگاه فردوسی گفت: از لحاظ روانی دردهای دوران قاعدگی خیلی آزاردهنده است و همسران با رفتارشان درکاهش این دردها نقش بسیار مهمی دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۴۱    
وزیر ورزش و جوانان گفت: بهترین شرایط را برای تیم ملی فوتبال مهیا می کنیم تا ملی پوشان بتوانند با قدرت قهرمان آسیا شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۷    
آمریکا کمک های مالی خود به چند کشور آمریکای لاتین را قطع می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۶    
مشاور و داماد رئیس جمهوری آمریکا تاکید کرد که عربستان سعودی همپیمانی مهم برای ایالات متحده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۴    
در پی انتشار خبری درباره اظهارنظر پزشکی قانونی درباره جسد سوخته مردی داخل یک خودرو، سازمان پزشکی قانونی هیچ اظهارنظری در مورد این پرونده نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۱    
دیدار تیم های کارون اروند و مس کرمان را تعدادی از بانوان خرمشهری تماشا کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۸    
برخی از هواداران تیم پرسپولیس از عصر امروز مقابل ورزشگاه آزادی حاضر شدند تا بتوانند فردا بازی تیم محبوب خود را مقابل السد قطر ببینند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۶    
رئیس مخابرات شهرستان ایذه گفت: به دلیل حفاری اداره راه در مسیر ورودی کابل فیبر نوری به شهرستان شبکه موبایل و اینترنت شهرستان برای 4 ساعت قطع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۳    
تعاونی های پایانه مسافربری غرب تهران از فروش بلیت به زائران اربعین خودداری کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۵۲    
صدر اعظم آلمان کشته شدن جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سیاست های آل سعود را وحشیانه توصیف و بر عدم صادرات سلاح به عربستان سعودی تا روشن شدن نتایج تحقیقات مربوط به پرونده خاشقچی تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۶    
ترابزون اسپور که در ترکیب خود از بازیکنان ایرانی اش بهره می برد، برابر ارزروم مساوی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۵    
علیرضا کریمی با پیروزی بر رقیب گرجستانی صاحب مدال برنز کشتی آزاد جهان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۲    
وزیر امور خارجه انگلیس، روایت عربستان از ماجرای قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار مشهور عرب را غیر معتبر و نامعقول خواند و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۴۰    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز مرگ دو خواهر اهوازی در یکی از بیمارستان ها را تأئید کرد و گفت: تیمی از معاونت بهداشت و معاونت درمان برای بررسی این مسئله تشکیل شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۳۱    
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در رد اظهار نظر زیباکلام گفته که در انتخابات افغانستان نیز عده ای تائید صلاحیت نشدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۹    
'محمد جواد ظریف' وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرگزاری کیودو ژاپن تاکید کرد، گفت و گو بدون پیش شرط و مبتنی بر احترام متقابل از اصول اساسی سیاست خارجه جمهوری اسلامی است و براساس آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۲۲    
بولتون درباره تحریم های نفتی ایران گفت تنها آمریکا نیست که تولید و صادرات نفت خام خود را افزایش داده، بلکه روسیه نیز از کاهش صادرات نفتی ایران سود برده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۸    
سخنگوی مقر مرکزی نیروی دریایی آمریکا گفت: حضور پهپادهای ایرانی بر فراز ناوهای آمریکایی بیشتر شده و اما مسیر عملیات نیروی دریایی را تغییر نداده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۳:۱۷    
مسئول روابط عمومی شبکه سه سیما اعلام کرد که برنامه نود امشب (دوشنبه) نیز پخش نخواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۲:۰۱    
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا گفت که مساله کشته شدن جمال خاشقجی ارتباطی به پنتاگون ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۲۸    
وزیر کشاورزی اسراییل دوشنبه شب تهدید کرد، اگر اردن بخواهد مناطق الباقوره و الغمر به این کشور بازگردد، تل آویو، آب امان را قطع می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۴    
مدیر اجرایی شرکت مخابراتی زیمنس آلمان، روز دوشنبه اعلام کرد که در پی قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار سعودی ، این شرکت در کنفرانس سرمایه گذاری عربستان موسوم به 'داووس صحرا' حضور نخواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۱    
مس کرمان در آخرین بازی از هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال موفق به شکست سه بر یک کارون اروند خرمشهر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۱:۰۰    
سئول اعلام کرد، وزارت خزانه داری آمریکا نسبت به همکاری مالی برنامه ریزی شده میان دو کره ابراز نگرانی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۳    
موضوع فوت دکتر فرشید هکی که صبح امروز با جنجال زیادی مبنی بر قتل فجیع منتشرشد ابعاد آن با گزارش پلیس مبنی پیدا شدن جسد سوخته مردی داخل یک خودروی آتش گرفته در باغ فیض که مشخص شد وی شخصاً به زندگی اش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۱    
با وقوع آتش سوزی در آزمایشگاه مدرسه شهید امیری آب پخش، معلم پس از نجات جان دانش آموزان در بین دود و آتش گیر افتاد و به کما رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۳۰    
رئیس کلانتری 164 ولنجک به خبر رفت وآمد آزادانه سارقان مسلح و سرقت از منازل در شهرک بوعلی سعادت آباد واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۷    
جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حسن روحانی، رییس جمهور،30 مهر برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۲۰:۰۲    
گروه های دوستی پارلمانی در مجالس ملی و سنای فرانسه امروز دوشنبه با معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دیدار و گفت و گو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۹    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: حضرتی طرحی را مبنی بر مستثنی کردن برخی مدیران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس تهیه کرد که قطعا رای نخواهد آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۹    
فرماندار دماوند گفت: گاز سمی زغال چوب جان 2 نفر را در دماوند گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۷    
ریاست جمهوری ترکیه امروز (دوشنبه) تاکید کرد که آنکارا برای مشخص شدن حقیقت کشته شدن جمال خاشقجی تا آخر راه ادامه خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۵۵    
مشاور امنیت ملی آمریکا که به مسکو سفر کرده است، دیدار خود را با وزیر امور خارجه روسیه آغاز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۶    
وزیر انرژی عربستان اعتراف کرد که این کشور نمی تواند کاهش احتمالی صادرات نفت ایران و برخی کشورهای دیگر را جبران کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۶    
آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی برابر السد برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۳    
هکرها تصویری از محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را در پایگاه اینترنتی کنفرانس سرمایه گذاری ریاض قرار دادند، در حالی که شمشیری در دست دارد و قصد دارد سر جمال خاشقجی را قطع کند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۴۰    
رییس سازمان خصوصی سازی می گوید، دولت باید هرچه زودتر از تصدی گری در صنایع مختلف دست بردارد و شرایط را برای خصوصی سازی واقعی آماده تر کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۹:۱۳    
جلسه شورای عالی فضای مجازی عصر دوشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور تشکیل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۳۰    
بعد از انجام برخی آزمایش های اولیه موفقیت آمیز بر روی غول پیکرترین هواپیمای جهان در ابتدای سال 2018، حالا یک هواپیما به نام استراتولنچ دستاورد تازه ای داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۷    
میانگین قیمت سبد نفتی اوپک در هفته گذشته برای دومین بار پیاپی کاهش یافت و به کمتر از 79 دلار رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۸:۲۴    
رئیس کل دادگستری استان تهران از ارسال پرونده مشایی در دادگاه تجدید نظر خبر داد و گفت: شعبه رسیدگی به این پرونده تعیین شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۴    
پرسپولیس پاکدشت موفق شد در هفته نهم لیگ دسته یک فوتبال ایران با پنج گل شهرداری تبریز را درهم بکوبد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۳    
مدیر شرکت هواپیمای ملی کشور (ترکیش ایرلاینز) اعلام کرد که این شرکت تقریبا هر دقیقه (61 ثانیه) یک پرواز انجام داده و روزانه 60 بار کره زمین را دور می زند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۹    
از ابتدای آبان ماه سال جاری برای افتتاح کنندگان حساب صندوق پس انداز مسکن یکم، علاوه بر فرد متقاضی این تسهیلات، کنترل و استعلام های دیگری نیز انجام می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۷    
عمران خان، نخست وزیر پاکستان در مصاحبه ای با روزنامه ایندیپندنت که اولین مصاحبه او با یک رسانه خارجی پس از نخست وزیری اش است، مرگ جمال خاشقجی را شوک آور خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۶    
رئیس جمهوری روسیه دستور وضع تدابیر اقتصادی ویژه (تحریم های اقتصادی) علیه اوکراین را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۶    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشمر از کشف سه انبار احتکار کالا در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۱    
معامله گران بازار سهام امروز نیز شاهد افت قیمت سهام نسبت به روز گذشته بودند. افت امروز با شیب ملایم تری صورت گرفت اما خودرویی ها و بانکی ها کاهش قیمت شدیدی را تجربه کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۳۰    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از تعلیق یک ساله کارت بازرگانی مدیرعامل یک شرکت به دلیل عدم ایفای تعهدات ارزی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۹    
نائب رئیس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای اعلام کرد که تا کنون هیچ ابلاغیه ای درباره چگونگی و جزئیات اجرای سبد کالای حمایتی جدید به فروشگاه های زنجیره ای داده نشده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۶    
مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفت: خودروهایی که زمینه ساز ترافیک و آلودگی هوا شوند و غیرقانونی تردد کنند و عوارض را که حق همه شهروندان است پرداخت نکنند، قطعا مستحق توقیف هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۲۲    
نیروهای پلیس استانبول در پارکینگی در منطقه سلطان غازی خودروی گمشده کنسولگری عربستان سعودی را با پلاک دیپلماتیک پیدا کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۸    
پل سزان از تاثیرگدارترین نقاشان مدرن فرانسوی و هم چنین یکی از برجسته ترین نقاشان پسادریافتگر (پست امپرسیونیست) بود که بیش از یک قرن پیش در چنین روزی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۱۲    
فردا طرح سراسری "کاهش" در تهران اجرا می شود و بر این اساس خودروهای فاقد معاینه فنی در هر ساعت از شبانه روز در صورت تردد در معابر جریمه می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۷:۰۹    
مجلس شورای عربستان با حمایت از گزارش رسمی این کشور درباره خاشقجی، تاکید کرد که آنچه رخ داده یک اقدام فردی بوده و بیانگر سیاست کلی عربستان نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۵۸    
رضایی از افزایش قیمت مسکن در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: متأسفانه سیاست های جدید باعث شده که بازار مسکن در هاله ای از رکود بسر ببرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۴۷    
اگر میگرن دارید و با بی خوابی می جنگید حتماً گرفتار یک چرخه ی معیوب شده اید: کسر خواب موجب سردردتان می شود و زمانی که باید بخوابید با درد میگرن دست و پنجه نرم می کنید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۳۶    
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه اعلام کرد در خصوص مسئله هسته ای ایران و نیز مسائل دیگر اعم از اوضاع سوریه و شبه جزیره کره، هیچ نوع مذاکرات رسمی با واشنگتن جریان ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۶    
انگلیس خواستار شفاف سازی فوری درباره نحوه کشته شدن خبرنگار منتقد سعودی در کنسولگری ریاض در استانبول شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۱۵    
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در خصوص دارو هایی که زائران می توانند همراه خود داشته باشند توضیحاتی ارائه داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۴    
بانک ها امروز دلار را تا 10 هزار و 700 تومان از مردم می خریدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۳    
او نوشته است: در آغاز کار هر دولتی وجود میزانی از آشوب عادی است اما در دولت ترامپ این آشوب شدید است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۰    
جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ظهر امروز با تجمع مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه، نسبت به کیفیت بد غذای سلف و همچنین حذف غذای پنجشنبه دانشجویان خوابگاهی اعتراض کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۹    
جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: اقدامی که در مرز میرجاوه اتفاق افتاد کاری پست و کثیف بود که با فریب دادن یکی از عناصر آنجا رخ داد و جمهوری اسلامی نیز از پاکستان خواستار رسیدگی به این موضوع شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۷    
من مجموع اخبار و تحلیلم این است که ایشان از دولت خواهد رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۵    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه وبویراحمد از غرق شدن پسر 3 ساله گچسارانی در بشکه آبی در منزل خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۳۹    
کل مطالبات گندمکاران در اختیار شرکت بازرگانی قرار گرفته است و مقرر شده است امروز حداکثر تا ساعت 24 به حساب گندمکاران واریز شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۵    
تعدادی میمون با پرتاب آجر به سمت یک پیرمرد 72 ساله در هند باعث مرگ او شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۵    
پس از هشدار وزیر ارتباطات درباره شیوه جدید کلاهبرداری ها از طریق تماس های بین المللی به تمام مشترکان تلفن همراه توصیه شده که پس از برقراری هر تماس ناآشنا و بین المللی و قطع آن ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۲    
رسانه های ترکیه ای تصاویری جدید از لحظه ورود جمال خاشقجی به استانبول و قبل از ورودش به کنسولگری عربستان در این شهر منتشر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۲۰    
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه از تغییر عنوان اتهامی فعالان بازداشتی محیط زیست شگفت زده شده است خواستار ارائه توضیحاتی از سوی مسئولان در رابطه با تغییر عنوان اتهامی این افراد شد و گفت که ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۸    
اطلاعاتی که به دست ینی شفق رسیده نشان از آن دارد که پس از قتل خاشقجی، مطرب با تلفن همراهش چهار بار به عسکر زنگ زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۵:۱۷    
آفتاب نیوز : مسئول روابط عمومی حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: ساعتی پیش از ظهر امروز- دوشنبه 30 مهرماه جاری- اتوبوس حامل دانش آموزان مدرسه در محور لالی به تاراز دره آرپناه واژگون شد. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۵۶    
رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آمادگی ماموران این پلیس برای دیدار دو تیم پرسپولیس والسد در ورزشگاه آزادی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۷    
محققان متوجه شده اند مصرف منظم غذا های سالم و دوری از رژیم های غذایی موقت بهترین راه برای حفظ تناسب اندام است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۶    
ونزوئلا در نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری این بازی در کشوری غیر از ایران شده است. آنها خطاب به فدارسیون فوتبال گفته اند نمی توانیم برای این بازی به تهران بیاییم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۵    
قله دماوند را از نمای 360 درجه مشاهده خواهید کرد.
  • ۱