یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 خرداد 1397 آفتاب نیوز 2 خرداد 1397 آفتاب نیوز 3 خرداد 1397 آفتاب نیوز 4 خرداد 1397 آفتاب نیوز 5 خرداد 1397 آفتاب نیوز 6 خرداد 1397 آفتاب نیوز 7 خرداد 1397 آفتاب نیوز 8 خرداد 1397 آفتاب نیوز 9 خرداد 1397 آفتاب نیوز 10 خرداد 1397 آفتاب نیوز 11 خرداد 1397 آفتاب نیوز 12 خرداد 1397 آفتاب نیوز 13 خرداد 1397 آفتاب نیوز 14 خرداد 1397 آفتاب نیوز 15 خرداد 1397 آفتاب نیوز 16 خرداد 1397 آفتاب نیوز 17 خرداد 1397 آفتاب نیوز 18 خرداد 1397 آفتاب نیوز 19 خرداد 1397 آفتاب نیوز 20 خرداد 1397 آفتاب نیوز 21 خرداد 1397 آفتاب نیوز 22 خرداد 1397 آفتاب نیوز 23 خرداد 1397 آفتاب نیوز 24 خرداد 1397 آفتاب نیوز 25 خرداد 1397 آفتاب نیوز 26 خرداد 1397 آفتاب نیوز 27 خرداد 1397 آفتاب نیوز 28 خرداد 1397 آفتاب نیوز 29 خرداد 1397 آفتاب نیوز 30 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۲۱    
سرمایه گذار بودن برای بسیاری از افراد یک رویای دور و دست نیافتنی است. این افراد به این دلیل که فکر می کنند سرمایه گذاری نیاز به پول زیادی دارد از آن دوری می کنند، اما این تصور اشتباه است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۹:۰۳    
حتما یادتان هست بعد از قرعه کشی جام جهانی 2018 که با حضور لوییس فیگو در تلویزیون همراه بود، چه جنجالی بر سر مبلغ پرداختی به این ستاره پرتغالی به وجود آمد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۴    
روز دوشنبه چهارم تیرماه مراسم بزرگداشت صدرالدین شجره هنرمند پیشکسوت عرصه صدا در مسجد بلال سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۱    
در مورد دلایل عدم حضور کارلوس پویول در برنامه بیست هجده، شایعات زیادی مطرح شده و حرف های درگوشی زیادی از صداوسیما به بیرون درز پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۲ - ۰۸:۱۱    
با دقت به تمرینات پرسپولیس متوجه می شویم برانکو برای تکرار قهرمانی با پرسپولیس فکرهای جدیدی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۶:۰۵    
مسئول اداره کل مبارزه با جرایم سازمان یافته گرجستان، از بازداشت چهار تبعه ایرانی به اتهام قاچاق و فروش مواد مخدر در این کشور خبر داد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۴:۲۱    
روز چهارشنبه گزارش هایی منتشر شد درباره انتشار کتابی با عنوان حسن روحانی در یک نگاه که در آن رئیس جمهوری قبل از انقلاب عامل موساد و اکنون عامل پیشبرد اهداف آمریکا در ایران توصیف شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۳:۵۰    
رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی کسی تصور این را هم نمی کرد برخی مسؤولان در انقلاب پیشنهاد مذاکره بدون پیش شرط با آمریکا را بدهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۷    
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: به شهردار پیشنهاد داده ایم که شورایی در شهرداری تهران با حضور همه ارگان و نهادهای فعال در حوزه آسیب های اجتماعی که مسئولیت هم دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۸    
وزیر ورزش و جوانان از پیام دلگرم کننده مقام معظم رهبری برای تیم ملی فوتبال تشکر و قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۵    
پسر بچه ای حین بازی کردن با اسلحه شکاری باعث مرگ دختر عموی نوجوان خود شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۰:۱۵    
هافبک تیم ملی کشورمان امیدوار است او به همراه سایر بازیکنان حاضر در روسیه از مرحله گروهی جام جهانی صعود کنند تا در تاریخ سازی فوتبال ایران سهیم باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۸:۰۰    
چهارمین دوره تجلیل از پژوهشگران جوان برجسته علوم پایه کشور امروز (31 خرداد) در فرهنگستان علوم برگزار شد و پژوهشگران جوان منتخب علوم پایه در آن به ایراد سخنرانی پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۷:۴۲    
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی گفت: امروز شاهد تحصیل 320 هزار دانش آموز دارای مدرک اقامتی معتبر و 110 هزار دانش آموز فاقد مدرک اقامتی معتبر یعنی 430 هزار دانش آموز در مدارس دولتی در ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۷:۲۷    
رئیس انجمن صنایع همگن غذایی و دارویی مازندران گفت: امیدواریم پویش مردمی کیفیت محصولات غذایی بتواند به یک پایگاه مورد اعتماد برای مصرف کنندگان تبدیل شود به همین دلیل حرف هایی که خروجی نشست های این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۷:۰۴    
کره شمالی امروز (پنج شنبه) یک روز قبل از آغاز مذاکرات برای برنامه ریزی دیدار مجدد خانواده های جدا شده بر اثر جنگ کره هنوز فهرست اعضای هیئتش در نشست صلیب سرخ را برای کره جنوبی ارسال نکرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۶:۵۷    
در حال حاضر 63 درصد مردم انگلیس استفاده از کارت های اعتباری را به استفاده از وجه نقد ترجیح می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۶:۳۴    
رئیس اتاق بازرگانی انگلیس هشدار داد با جا ماندن افزایش دستمزدها از مخارج مصرفی خانوارها، اقتصاد انگلیس ضعیف ترین عملکرد یک دهه اخیر را به ثبت خواهد رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۶:۱۰    
بانک مرکزی آلمان اعلام باتوجه به افزایش مخارج دولتی انتظار دارد اقتصاد این کشور در سه ماهه دوم، عملکردی بهتر از سه ماهه نخست سال از خود به ثبت رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۵:۴۱    
بورس تهران در این هفته شاهد کانال شکنی های پی درپی بود، به طوریکه هیجان های موجود در بازار باعث صف های خرید پایدار در روزهای متوالی شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۵:۴۱    
رئیس کل دادگستری لرستان از مختومه شدن 145 هزار پرونده در دادگستری استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۴:۳۱    
رئیس مرکز پزشکی هسته ای بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به راه اندازی پیشرفته ترین تکنولوژی تشخیص مولکولی و آناتومی سرطان بواسطه رادیوداروی بومی گالیوم در این مرکز ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۳:۵۹    
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از "گل" به عنوان دومین ماده مخدر مصرفی در کرمانشاه یاد کرد که برخی به اشتباه تصور می کنند اعتیادآور نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۳:۱۰    
کمیسیونر تجارت اتحادیه اروپا اعلام کرد: اتحادیه اروپا آماده برگزاری مذاکرات با آمریکا برای حل تنش های تجاری است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۲:۲۵    
رئیس جمهوری کره جنوبی امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، کره شمالی تدابیر واقعی برای خلع سلاح اتمی کامل در شبه جزیره کره را اتخاذ می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۱:۴۹    
وزیر خارجه عربستان در مصاحبه ای با روزنامه نیویورک تایمز مدعی شده هیچ کشوری قدرت نرم عربستان سعودی را ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۱:۲۵    
مهندسان کره ای موفق به ابداع یک صفحه کلید فوق منعطف شده اند که حتی می توان آن را مثل کاغذ مچاله کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۰:۵۴    
ارتش رژیم صهیونیستی گزینه هایی از جمله ترور رهبران سیاسی حماس را برای مقابله با غزه به مسؤولان سیاسی این رژیم ارائه می کند. نخست وزیر این رژیم نیز اعلام کرد، برای هر سناریویی در غزه آماده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۰:۴۴    
تالاسمی یک بیماری خونی مادرزادی و ژنتیکی است که در آن اختلال در ساختار گلبول قرمز وجود داشته و از والدین به فرزند منتقل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۰:۳۲    
هافبک فصل گذشته تیم لیورپول با امضای قراردادی 4 ساله به عضویت باشگاه ایتالیایی درآمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۰۰:۲۵    
دو تیم آرژانتین و کرواسی در دومین دیدار خود در جام جهانی روسیه برابر هم قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۵۱    
دو تیم ملی ایران و اسپانیا از گروه دوم جام جهانی روسیه به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار تیم اسپانیا با نتیجه 1-0 به برتری رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۴۱    
نایب رئیس مجلس با بیان این که باید مواظب کسانی باشیم که در پی سوءاستفاده و سودجویی از این شرایط هستند تا از رود گل آلود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۶    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: پیام رهبری حاوی مطالب مهمی بود که باعث شد پشتکار تیم بالاتر هم برود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۶    
دزد ها و کلاهبردار ها در کازرون دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۲۱    
امیرمهدی ژوله با انتشار پستی از سردار آزمون حمایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۱۸    
حجت السلام حکمتعلی مظفری ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به پرونده پزشک تبریزی اظهار داشت: قرص برنجی که در پرونده پزشک تبریزی بود با انکار متهم روبرو شده بود که با آزمایش اثبات شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۹    
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد از گروه های حقوق بشری که به خروج واشنگتن از شورای حقوق بشر اعتراض کرده اند، انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
ترکیب دو تیم آرژانتین و کرواسی برای مصاف دور دوم مرحله گروهی جام جهانی اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران با تمجید از عملکرد ملی پوشان کشورمان برابر اسپانیا گفت: قابلیت شاگردان کارلوس کی روش تحسین برانگیز است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
تیم ملی فوتبال اسپانیا به دلیل داشتن کارت زرد کمتر در صدر گروه B جام جهانی 2018 روسیه قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی اکبر حسینی، استاد اخلاق مشهور برنامه اخلاق در خانواده دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
سه بازیکن از تیم ملی فوتبال ایران به خاطر درخشش در دیدار برابر اسپانیا در تیم منتخب روز جام جهانی قرار گرفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
عضو مجمع نمایندگان مازندران مجلس با بیان اینکه به علت آلودگی رودخانه ها و دریاها ماهیان خاویاری نمی توانند تخم ریزی کنند، گفت: امروزه صید و تولید خاویار از دریای خزر به صفر رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
چه تحقق اهداف تناسب اندام خود را هدف قرار داشته باشید یا تنها قصد داشته باشید هنگام پوشیدن لباس شنا از ظاهری خوب برخوردار باشید، شکل گیری شکم شش تکه هدفی مشترک برای بسیاری از ما محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
توصیه می کنیم هر روز صبح به صورت ناشتا یک عدد کیوی بخورید. مصرف این اسموتی تهیه شده از گلابی و کیوی خوشمزه بوده و برای وعده صبحانه مفید است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
نخست وزیر نیوزیلند برای به دنیا آوردن اولین فرزندش امروز (پنج شنبه) در بیمارستان بستری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
استعمال دخانیات به عنوان یکی از مهم ترین عوامل مرگ و میر در جهان شناخته شده و در سال های اخیر مصرف آن رواج گسترده ای داشته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
مدافع تیم ملی اسپانیا معتقد است کمک داور پیش از تایید VAR گل ایران را آفساید اعلام کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
هافبک تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی کردن برابر یک تیم دفاعی را سخت عنوان کرد و معتقد است پیروزی برابر ایران به سختی به دست آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا از سوال یک خبرنگار ایرانی در نشست خبری عصبانی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۳:۰۰    
بازیکن سال های نه چندان دور تیم ملی فوتبال ایران می گوید این تیم در دیدار برابر اسپانیا از اعتبار و آبروی فوتبال آسیا دفاع کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۴۱    
سرمربی تیم ملی ایران پس از بازی با اسپانیا صحبت هایی انجام داد که حالا ابعاد گسترده ای پیدا کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۳۰    
دو تیم ملی فرانسه و پرو در دومین دیدار خود در جام جهانی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر فرانسه به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۰    
کارلوس پویول، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا که برای بازی ایران و اسپانیا به ایران سفر کرده بود، بعد از لغو برنامه تلویزیونی اش گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۰    
سردار آزمون بازیکن 23 ساله تیم ملی می خواهد بعد از جام جهانی خداحافظی کند. چرا؟ چون بعد از این بازی حماسی و در لحظاتی که رسانه های مختلف دنیا به دنبال تیتر برای شگفتی سازی سربازان تیم ملی بوده اند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۰    
پرویز پرستویی با تاکید براین که بر سر قول خود برای حضور نیافتن در تلویزیون هست، درباره حضور در برنامه ستارگان راه توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۰    
فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از کشته شدن یک نفر در نزاع دسته جمعی در روستای قورچای این شهرستان خبر داد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۰    
وال استریت ژورنال نوشت: علی رغم تلاش گسترده دولت آمریکا برای اعمال تحریم علیه ایران، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در پشت صحنه با اتخاذ اقداماتی در صدد تضعیف تلاش های واشنگتن است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۰    
سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام شرایط دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری اعلام کرد که مدت دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری جزو سابقه پرداخت حق بیمه محسوب می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۰    
وزیر بهداشت با بیان این که در شرایط کنونی اقتصادی کشور، ممکن است شاهد برخی تخلفات و سودجویی ها باشیم، گفت: تیم های نظارتی و تعزیراتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۰    
در شب نمایش فوق العاده تیم ملی مقابل ستارگان گرانقیمت اسپانیا، خانواده های ایرانی توانستند برای تماشای این دیدار در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند و در جوی سالم این دیدار را تماشا کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۰    
وزیر ورزش و جوانان روز پنجشنبه در پیامی با تحسین نمایش غیرتمندانه تیم ملی فوتبال ایران در کازان روسیه گفت: فرزندان قهرمان میهن، جانانه جنگیدید و تا خلق حماسه ایی دیگر یک گام فاصله دارید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۱:۲۰    
ایرانیان مقیم قطر چهارشنبه شب با حضور در سالن 'علی بن حمد العطیه' یکی از مکان های پخش رقابت های جام جهانی فوتبال ، با تشویق های بی امان تیم ملی فوتبال ایران یک شب به یاد ماندنی رقم زدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به صحبت های کارواخال بازیکن اسپانیا درباره سبک بازی ایران واکنش نشان داد و با کنایه گفت: کارواخال به جای سرزنش ایران به راموس نگاه کند که چطور صلاح را مصدوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۱    
دولت آلمان قصد دارد به توسعه تاکسی های پرنده شرکت های ایرباس و آئودی بپردازد تا آنها را از یک طرح مفهومی به واقعیت مبدل کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۱۰    
طبق گزارش شبکه سی.بی.اس نیوز در جریان نشست پر تنش سران گروه 7 در کانادا، رئیس جمهور آمریکا به سمت صدراعظم آلمان شکلات پرت کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۸    
در سر مقاله شماره صدوسی وهشتم خط حزب الله آمده است: 16 سال بعد از مجلس ششم، بار دیگر عده ای با نگارش نامه، خواهان وادادگی در مقابل آمریکا شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۴    
صدراعظم آلمان از نگرانی کشور های اروپایی درباره برنامه موشک های بالستیک ایران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۲۰:۰۲    
رییس فدراسیون فوتبال می گوید سرمربی تیم ملی فوتبال برای آماده سازی تیمش برای جام ملت های 2018 امارات 8 بازی تدارکاتی پیش بینی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۳۲    
سرمربی استقلال از نمایش تیم ملی ای ان برابر اسپانیا تمجید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۹    
بازی روز گذشته ایران و اسپانیا در چارچوب مسابقات جام جهانی روسیه بازخوردهای متعددی را داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۲۵    
دو تیم دانمارک و استرالیا در دومین دیدارشان در جام جهانی روسیه برابر هم به میدان رفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۱۴    
شرکت کنندگان در سی ونهمین اجلاس صندوق توسعه بین المللی اوپک در وین، به ریاست عربستان برای یک دوره پنج ساله دیگر رای موافق دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۸    
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان طلافروشی یاسوج که با لباس مبدل و چادر زنانه اقدام به سرقت طلافروشی و قتل طلافروش یاسوجی کردند، دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۸:۰۷    
منابع نزدیک به کمیته ملی جمهوری خواهان اعلام کردند: مایکل کوهن فرد مورد اعتماد و وکیل سابق رئیس جمهوری آمریکا از سمت خود به عنوان معاون رئیس امور مالی کمیته ملی جمهوری خواهان استعفا داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۹    
'ابواحمد شروخ' مسئول یگان بمب گذاری گروه تروریستی تحریرالشام (جبهه النصره سابق) در غرب حلب به هلاکت رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۵    
معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه امسال بیش از 10 میلیون و 200 هزار تن گندم از اراضی زیر کشت برداشت می شود گفت: با این میزان برداشت، نیازی به واردات گندم نخواهیم داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۵۱    
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قلعه گنج گفت: 2 راس آهوی جبیر به دلیل کمبود آب به یک چاه آب پناه می برند که متاسفانه در این چاه تلف می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۹    
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: از ابتدای مهر سال گذشته تا پایان اردیبهشت ماه 1397 ، کل مساحت استان متاثر از انواع خشکسالی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۸    
دروازه بان افسانه ای فوتبال دانمارک به بیان نظر خود درباره بازی ایران و اسپانیا پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۴    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اطلاعیه ای اعلام کرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۴۳    
دادستان ارومیه گفت: قرار جلب و کیفرخواست 54 متهم آتش سوزی مدرسه راه شهدا در ارومیه صادر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۸    
تیم ملی فوتبال ایران طبق آمار منتشر شده توسط فیفا، بهترین تیم دفاعی جام جهانی 2018 روسیه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۵    
مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت که مشکلی برای پخش دیدار تیم ملی کشورمان مقابل پرتغال همچون بازی شب گذشته مقابل اسپانیا در این استادیوم وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۲۰    
از چپ، پروانه سلحشوری، طیبه سیاوشی و دیگر نمایندگان مجلس دیشب در حال تماشای مسابقه ایران - اسپانیا در ورزشگاه آزادی
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۸    
معاون اول رییس جمهور مصوبه افزایش 15 درصدی قیمت هر مترمکعب گاز طبیعی مصرفی مشترکان را ابلاغ کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۷:۱۶    
AFC در توئیتی نوشت: خانواده های ایرانی سرانجام در ورزشگاه آزادی حضور یافتند و بازی تیم ملی ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی 2018 روسیه را در کنار یکدیگر تماشا کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۹    
افشانی با تاکید بر اینکه هزینه پایتخت بالا بوده و نیازمند کمک دولت و مجلس است، افزود: با توجه به هزینه بالای اداره پایتخت، دولت باید برای توسعه خطوط مترو به شهرداری تهران کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۳    
همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سوی دادگاه به کلاهبرداری و خیانت در امانت متهم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۸    
وزیر اقتصاد ترکیه اعلام کرد، در واکنش به اقدام آمریکا برای تعیین تعرفه های بیشتر بر واردات از ترکیه، آنکارا از امروز (پنجشنبه) اجرای تعرفه های تلافی جویانه به ارزش 266 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۴۳    
سایت تحلیلی المانیتور با انتشار گزارشی اشاره کرده است که عدم مشارکت نظامی ایران در عملیات قندیل علیه پ ک ک و مایل نبودن به همکاری با ارتش ترکیه در این زمینه ترک ها را عصبانی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۰    
جدیدترین رنکینگ تیم های حاضر در جام جهانی در پایان رقابت های روز گذشته منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۰    
بعد از اجلاس تاریخی میان رهبران واشنگتن و پیونگ یانگ و در راستای کاهش تنش ها ژاپن امروز (پنجشنبه) تصمیم گرفت، رزمایش های خود با هدف آمادگی در برابر حمله موشکی احتمالی کره شمالی را لغو کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۰    
یازده بازیکن اصلی تیم های دانمارک و استرالیا مشخص شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۰    
3000 ایرانی برای حضور در مسابقات جام جهانی، 12 میلیون یورو از کشور خارج کرده اند/مدعیان خروج ارز چرا ارز مسافری را به 500 و 1000 یورو افزایش دادند
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ - ۱۶:۱۰    
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: اصل موضوع ربایش یک دختر را تکذیب نمی کنم، موضوع اتفاق افتاده اما نه آنطور که مولوی گفته و در رسانه ها منتشر شده است.