شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۳۱Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 17 خرداد 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 خرداد 1397 آفتاب نیوز 2 خرداد 1397 آفتاب نیوز 3 خرداد 1397 آفتاب نیوز 4 خرداد 1397 آفتاب نیوز 5 خرداد 1397 آفتاب نیوز 6 خرداد 1397 آفتاب نیوز 7 خرداد 1397 آفتاب نیوز 8 خرداد 1397 آفتاب نیوز 9 خرداد 1397 آفتاب نیوز 10 خرداد 1397 آفتاب نیوز 11 خرداد 1397 آفتاب نیوز 12 خرداد 1397 آفتاب نیوز 13 خرداد 1397 آفتاب نیوز 14 خرداد 1397 آفتاب نیوز 15 خرداد 1397 آفتاب نیوز 16 خرداد 1397 آفتاب نیوز 17 خرداد 1397 آفتاب نیوز 18 خرداد 1397 آفتاب نیوز 19 خرداد 1397 آفتاب نیوز 20 خرداد 1397 آفتاب نیوز 21 خرداد 1397 آفتاب نیوز 22 خرداد 1397 آفتاب نیوز 23 خرداد 1397 آفتاب نیوز 24 خرداد 1397 آفتاب نیوز 25 خرداد 1397 آفتاب نیوز 26 خرداد 1397 آفتاب نیوز 27 خرداد 1397 آفتاب نیوز 28 خرداد 1397 آفتاب نیوز 29 خرداد 1397 آفتاب نیوز 30 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۱:۳۶    
مراتع علاوه بر ارزشی که در تولید و تأمین علوفه دارند ارزش های دیگری از جمله ارزش های زیست محیطی، اقتصادی، دارویی و صنعتی نیز دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۸:۴۳    
شهر دزفول یکی از شهرهای تاریخی و کهن ایرانی است که در استان خوزستان واقع شده است. جاذبه های طبیعی بسیاری در این شهر جلوه گری می کنند که در طول سفرتان قطعا می تواند حالتان را عوض کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۸:۱۳    
عکسی از هومن سیدی در اونتاریوی کانادا را مشاهده می کنید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۷:۵۶    
مرتضی تبریزی، مهاجم گلزن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از مذاکره با مسئولان این باشگاه، قرارداد خود را با سبزپوشان اصفهان تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۷:۲۷    
وزیران سه کشور فرانسه، آلمان و بریتانیا در نامه ای به سران آمریکا خواستار حمایت از شرکت های اروپایی واقع در ایران در برابر تحریم های جدید آمریکا در قبال جمهوری اسلامی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۳:۵۹    
دل پیچه، دل درد و معده درد جزو شایع ترین دردهایی است که در طول سال می توان به آن دچار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۱۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران از طریق محاکم بین المللی، حقوقی و قضایی فسخ قرارداد بویینگ را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۲:۰۹    
-تولیت آستان مقدس امام خمینی (ره) با بیان اینکه ظلم های رژیم صهیونیستی ستم به دین، قوم و تمامی بشریت است، گفت: همه انسان ها نسبت به ظلم های صهیونیست ها باید حساس باشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از پایان مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد 97 در ساعت 24 فردا 19خرداد خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۳۵    
رییس پلیس راه البرز گفت که دقایقی پیش تردد وسایل نقلیه به منظور تخلیه بارترافیکی از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۱:۱۰    
نامه حدود 150 کلمه ای نماینده خمینی شهر به رئیس سازمان بهزیستی (در خصوص عزل مسئول اورژانس اجتماعی کشور بدلیل تایید وقوع تجاوز به دختری 5 ساله) نباید بهانه دعوای سیاسی یا منازعات بیهوده شود بلکه باید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۱۰:۰۰    
دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی تاکید کرد: کسانی که شرایط سخت را برای ملت ایران رغم زدند، باید از مردم عذرخواهی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۹:۴۳    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری سارقان بقعه متبرکه امام زاده هاشم در شهرستان رشت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۹:۳۰    
رئیس جمهور فرانسه گفت: به آقای ترامپ می گوییم که شما با توافقی که به امضای رئیس جمهور پیش از شما رسیده موافق نیستید، شاید تنها به این دلیل ساده که توسط رئیس جمهوری پیشین امضا شده.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۳:۱۶    
ترکیبی از مطالعات و شواهد جدید نشان داده اند که میزانی درست از بهم ریختگی می تواند به کسب خلاقیت بیشتر، افزایش انگیزه های تحریک کننده و حتی بارآوری بیشتر کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۳:۱۱    
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای باندی که با ترفند تصادفات ساختگی توانسته بودند 150 میلیارد ریال از شرکت های بیمه کلاهبرداری کنند، شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۳:۰۰    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این که کار کمیته امداد بر خلاف هدف استکبار و معاندین است، گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۲:۵۶    
رسانه های ترکیه با استناد به داده های بانک مرکزی اعلام کرد که نرخ بهره بانکی این روزها به رقم 18 درصد و مرز بحران رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۱:۳۰    
با اعلام رده بندی فیفا روسیه به عنوان ضعیف ترین میزبان تاریخ این رقابت ها مطرح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۱:۳۰    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آبادان گفت: انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی در کوی فرهنگیان آبادان یک کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۱:۱۵    
پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری کشور با انتشار مطلبی بر خروجی تارنمای خود ضرب و شتم پرستار متعهد کوهدشتی توسط همراهان بیمار را محکوم کرده و خواستار چاره اندیشی جدی مسئولان نظام سلامت در این ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۱:۱۴    
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی تأکید کرد که فرصت اروپا برای تصمیم گیری و ارائه تضمین های عملی به ایران، نامحدود نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۱:۱۴    
رسانه های آرژانتینی می گویند خواهر کوچکتر ملکه هلند در بوئنس آیرس خودکشی کرده و جسد او در خانه اش پیدا شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۱:۱۳    
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: برنامه هسته ای نظامی رژیم صهیونیستی مایه نگرانی ملت های منطقه و تهدیدی واقعی علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۲۰:۵۰    
وکیل عبدالفتاح سلطانی خبر داد که پرونده موکلش با دو محور آزادی مشروط و اعطای مرخصی در ایام ماه رمضان، جهت تصمیم گیری در اختیار جعفری دولت آبادی دادستان تهران می باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۳۳    
مدیر بیمارستان سینا شهر همدان گفت: یک مرد 29 ساله معتاد در داخل این بیمارستان خود را از لولای در حلق آویز کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۳۲    
نماینده لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی روز قدس برای مردم فلسطین و دنیا پیام دارد و آن این است که در هر زمان و شرایطی اشغالگری محکوم است و اسرائیل به عنوان یک اشغالگر، باید محو شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۹    
سایت اسپورت 365 در گزارشی به معرفی بازیکنان شماره 10 تیم های حاضر در جام جهانی روسیه پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۸    
مدیر ستاد دیه تهران گفت: همزمان با شب شهادت مولای مومنان و در پیروی از سیره علوی، زوج جوان تهرانی پس انداز خود را جهت آزادی 13 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۷    
علیرغم حمایت های رهبران اروپایی و آسیایی از ایران، به نظر می رسد که وزن اقتصادی آمریکا بزرگ تر از آن است که نادیده گرفته شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۴    
محمد جواد ظریف نامه ای را به وزرای امور خارجه کشورهای جهان پیرامون اقداماتی که باید در پی خروج غیرقانونی آمریکا از برجام انجام شود، زورگویی اقتصادی رو به افزایشِ آمریکا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۹:۰۴    
هافبک تیم فوتبال چلسی به آلبی سلسته که دیدار دوستانه اخیر خود با تیم رژیم اشغالگر قدس را لغو کرده است، پیشنهاد جالبی داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۲۳    
فدراسیون فوتبال اسرائیل از فیفا درخواست اخراج تیم ملی فوتبال آرژانتین را از جام جهانی 2016 روسیه مطرح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۲۱    
پس از نشست سراسری علمای افغانستان، اشرف غنی در پیامی از اعلام آتش بس یک طرفه دولت این کشور با گروه طالبان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۲۰    
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان با اعلام خبر آزادی 20 صیاد استان از بند اسارت دزدان دریایی گفت: 4 تن از این صیادان امروز به خاک وطن بازگشته اند و 16 تن دیگر در روزهای آینده به ایران باز خواهند گشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۱۵    
جلودارزاده گفت: اگر افرادی بخواهند جامعه را با محدودیت اداره کنند با در نظر گرفتن روحیه گریزان انسان از محدودیت و به دنبال آزادی، قطعا باعث بزرگتر شدن مشکل می شوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۱۰    
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات پنجشنبه 17 خرداد با چهار ملوان آزادشده از دست دزدان دریایی سومالی که از سال 1394 اسیر شده بودند دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۷    
هدایت تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در لیگ دسته اول کشور به میثاقیان سپرده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۶    
چند هفته پس از اعلام تصمیم ترامپ برای خروج از برجام، سرانجام نخستین تصمیم نهایی اعلام شده به بزرگترین هواپیماساز ایالات متحده آمریکا تعلق گرفت تا عملا قراردادی که پس از چهار دهه بسته شده بود راه به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۶    
محمود فکری در فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۴    
حزب اعتدال و توسعه به مناسبت روز جهانی قدس، بیانیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۱    
روزنامه اردنی الغد به نقل از منابع خود اعلام کرد: نشست برنامه ریزی شده میان نمایندگان روسیه، آمریکا و اردن حول محور منطقه کاهش تنش در جنوب سوریه لغو شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۴۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنج شنبه) در اظهاراتی تهدیدآمیز خطاب به دولت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه مدعی شد، دولت بشار اسد دیگر از هیچ یک از پاسخ های اسرائیل در امان نخواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۹    
فرماندار تبریز تاکید کرد: موضوع هک نمایشگرهای فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز با جدیت در حال بررسی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۸    
سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان از ادامه روند افزایش دما در استان و پیش بینی وقوع گرد و خاک از امروز تا سه شنبه هفته آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۳۱    
روز گذشته(چهارشنبه) اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه فردی به نام "حاتم مرمضی"، که از او به عنوان فعال حقوق بشر یاد می شود و سال گذشته در سوسنگرد خوزستان بازداشت شده بود، در زندان کشته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۲۱    
شفقنا- نهاد قضایی عربستان چند نفر را به تشکیل هسته تروریستی برای ایران و برنامه ریزی ترور برخی شخصیت ها متهم و برای آنها حکم اعدام صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۲    
منچستریونایتد قصد امضای قرارداد با مهاجم ایرانی را داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۹    
به دنبال اظهارات وزیر دفاع قطر مبنی بر تمایل این کشور برای عضویت در ناتو، یک مسئول بلندپایه پیمان ناتو در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که ناتو با درخواست عضویت قطر در پیمان آتلانتیک شمالی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۴۴    
10:30 صبح 17 خرداد سال گذشته بود که اولین حمله داعش به خاک ایران اتفاق افتاد و عوامل داعش در دو اقدام تروریستی جداگانه ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دادند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۲    
رییس شبکه هپاتیت کشور، برخی از راه های پیشگیری از ابتلا به بیماری هپاتیت سی را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۱۱    
مدتی است که قیمت هر برگ اوراق تسهیلات مسکن در فرابورس ایران نوسان چندانی نداشته و در حال حاضر نیز می توان با تقریب خوبی قیمت هر برگ از اوراق را حدود 65 هزار تومان قیمت داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۸    
قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا با وجود ضعیف شدن ارزش دلار، کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۵    
رئیس جمهوری جهت حضور در هجدهمین نشست سران سازمان همکاری شانگهای فردا به چین سفر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۵    
وزیر اطلاعات گفت: امروز علی رغم این که صهیونیست ها عربده هایی را سر می دهند، مطالعه رفتارشان نشان می دهد که به تعبیر رهبری این عربده ها از سر استیصال است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۴    
سفیر قطر در روسیه در واکنش به تهدید عربستان به اقدام نظامی علیه قطر در صورت خرید "اس 400" روسیه اعلام کرد، نسبت به سلامت عقلی رهبری عربستان تردید دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۴    
چهار صیاد اهل شهرستان ساحلی کنارک که بیش از3 سال در بند دزدان سومالی بودند، صبح امروز پنج شنبه آزاد و به کشور ایران اسلامی بازگشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۳    
طبق گزارش رسانه آمریکایی، در جریان مکالمه تلفنی رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر کانادا درباره اعمال تعرفه آلومینیوم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۵    
به علت تنش های موجود بین آمریکا و اتحادیه اروپا در مورد توافق هسته ای 2015 ایران، گروه لابی قطعه سازان خودرو فرانسه، FIEV، سفر ماه جولای خود به ایران را کنسل کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۹    
منابع اعلام کردند، برنامه صلح جدید سازمان ملل برای یمن از حوثی ها می خواهد تا در ازای پایان حملات هوایی ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی علیه این جنبش ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۰    
فرمانده انتظامی قزوین از رهایی گروگان 21 ساله در این استان پس از 24 ساعت تلاش بی قفه از سوی پلیس خبر داد و گفت: در این رابطه 6 آدم ربا نیز دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۹    
دولت رودریگو دوترته دریک چرخش آشکار سیاسی هشدار داده است در صورتی که چین از سه خط قرمز این کشور در دریای مورد منازعه جنوبی چین عبور کند، با پکن وارد جنگ خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۸    
طبق آمارهای رسمی، تورم دوازده ماهه منتهی به ماه می ترکیه به 12.15 درصد افزایش یافته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۸    
بانک جهانی اعلام کرد هزینه های اقتصادی برابر نبودن دستمزد زنان و مردان در جهان بیش از 160 تریلیون دلار است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۷    
شاگردان کی روش بعد از سه سال صدرنشینی مداوم، از رده نخست به رده دوم رده بندی آسیا سقوط کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۷    
بازیکن فصل گذشته پرسپولیس با قراردادی به ذوب آهن اصفهان پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۷    
گروه ها ، احزاب، شخصیت ها و سازمان های مختلف در کشورمان با صدور پیام ها و بیانیه های جداگانه از مردم و مسوولان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۴۶    
یک سایت عربی اعلام کرد که عراق یک دیپلمات عربستانی را به دلیل مداخله در انتخابات این کشور اخراج کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۸    
وزیر خارجه انگلیس در دیدار با نتانیاهو تاکید کرد که کشورش به همراه آلمان و فرانسه معتقد است برجام بهترین روش برای تضمین آینده ای ایمن برای منطقه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۵۸    
یافته های جدید دانشمندان نشان می دهد که بروز صاعقه در غول های گازی سیاره مشتری مشابه بروز آن در زمین است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۳    
مدیرکل دفتر امور بانوان و مشاور بانوان استانداری تهران با بیان اینکه شرایط شادی مردم در طول این سال ها فراهم نشده است، نقش آموزش و پرورش را در ایجاد فرهنگ شادی در کشور بسیار برجسته دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۳    
قیمت نفت روز پنج شنبه تحت تاثیر کاهش صادرات ونزوئلا افزایش یافت تا بخشی از ضرر روزهای گذشته را جبران کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۰    
برخی پالایشگاه های اروپایی به دنبال نگرانی نسبت به متاثر شدن از بازگشت تحریم های آمریکا، خرید نفت از ایران را محدود می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۹    
درست یک ماه پس از آغاز دوره جدید ریاست جمهوری، ولادمیر پوتین در سفر رسمی به چین می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۷    
در شرایطی که به دلیل هجوم تقاضا میانگین قیمت مسکن شهر تهران به یکباره 35 درصد جهش کرد و در بعضی مناطق این رشد به 53 درصد هم رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۶    
رئیس مرکز اطلاع رسانی و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: تردد کامیون و تریلی در محور هراز از ساعت شش صبح امروز ممنوع شده و تا ساعت 12 شب ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۴    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار کپسول گاز در تبریز پنج مصدوم برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۴    
مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ورزقان از جان باختن یک مرد 75 ساله به دنبال مصرف قارچ سمی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۳    
سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان گفت: گرفتن عکس سلفی از ارتفاع 15 متری آبشار کبودوال از توابع این استان، باعث مرگ مسافری جوان از خراسان رضوی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۳    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 از تعطیلی 8 واحد تجاری و صنف تجاری به علت ایجادگرد و غبار و مزاحمت برای شهروندان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: این ارزانی قیمت تا یک ماه آینده یک گرانی بالایی را به خاطر عدم جوجه ریزی به دنبال خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۱    
طبق اعلام منابع خبری، دو هفته پس از هک شدن مونیتورهای فرودگاه مشهد، این رویداد در فرودگاه تبریز هم تکرار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۰    
دیدار محمد بن سلمان (ولیعهد سعودی) و محمد بن زاید (ولیعهد ابوظبی) در شهر جده
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۶    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از قطع دست یک جوان در شهرستان سراب آذربایجان شرقی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۴    
یک روزنامه اسرائیلی بامداد پنجشنبه به نقل از برخی منابع مدعی شده سران سه کشور اروپایی قصد دارند از آژانس بین المللی انرژی اتمی درخواست کنند به بررسی اسناد ادعایی رژیم صهیونیستی از برنامه هسته ای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۱:۰۰    
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن گزارش های منتشر شده در مورد تصمیم ایران برای افزایش توان غنی سازی را زیر نظر دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۳    
رئیس جمهور با دعوت از مردم برای حضور گسترده در مراسم روز قدس، تصریح کرد: روز قدس روزی تاریخی و هنگامه فریاد علیه ستمگران و حمایت از ملت مظلومی است که طی هفتاد سال پیش از خانه و کاشانه خود آواره شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۳    
ضیافت افطار دونالد ترامپ بدون حضور سران سازمان های بزرگ مسلمانان برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۱    
نشست کارشناسی هیأت های مذاکره کننده ایران و 1+4 در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۱    
موزیلا اعلام کرده که برنامه احراز هویت دو مرحله ای برای همه حساب های فایرفاکسی که بدون پشتیبانی از کدهای مبتنی بر SMS هستند، طراحی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۱۰:۵۱    
مدیرعامل برق منطقه ای استان تهران گفت: اگر مصرف برق مشترکان تهرانی مانند سال گذشته باشد قطعا با مشکلاتی مواجه خواهیم شد، اما اگر مدیریت مصرف صورت گیرد جای نگرانی وجود نخواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۷    
سندی منتشر شده حاکی از آنکه اوباما با صدور مجوزی در فوریه 2016، امکان دسترسی ایران به میلیاردها دلار را فراهم کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۶    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی پادشاهی سوئد، ابراز امیدواری کرد که در پرتو مساعی مشترک جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی سوئد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۲۹    
هنگامی که آی فون خود را به یک لپ تاپ متصل می کنید، مراقب باشید؛ محققان یک حمله برای کاربران آیفون و آی پد شناسایی کرده اند که می تواند این امکان را به کسی که به او اعتماد دارید بدهد تا از راه دور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۲۸    
برخی خبرگزاری های غربی، از تلاش مخفیانه باراک اوباما رییس جمهوری سابق آمریکا برای دسترسی ایران به سیستم مالی این کشور خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۹:۲۷    
روانشناسان با تحقیقات گسترده ای که در زمینه دوستیابی و همسریابی در فضای مجازی انجام دادند، ثابت کرده اند که یافتن و شناخت شریک زندگی در اینترنت غیرممکن و شکست پذیر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۳:۰۵    
یک عضو اتحادیه صادرکنندگان پوشاک گفت: گرفتار احتکار شده ایم و نیاز است دولت بتواند منابع مالی تولیدکنندگان را تامین کند تا آنها مواد اولیه خود را در زمان مقرر وارد کنند و به تولید بپردازند تا حداقل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۱۷ - ۰۲:۵۰    
هنگام بیماری ممکن است فرد اشتهای خود را از دست بدهد اما تغذیه مناسب و نوشیدن مایعات به اندازه کافی به ویژه مواقعی که بیمار احساس بهتری دارد بسیار مهم است.