چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۷May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 مرداد 1397 آفتاب نیوز 2 مرداد 1397 آفتاب نیوز 3 مرداد 1397 آفتاب نیوز 4 مرداد 1397 آفتاب نیوز 5 مرداد 1397 آفتاب نیوز 6 مرداد 1397 آفتاب نیوز 7 مرداد 1397 آفتاب نیوز 8 مرداد 1397 آفتاب نیوز 9 مرداد 1397 آفتاب نیوز 10 مرداد 1397 آفتاب نیوز 11 مرداد 1397 آفتاب نیوز 12 مرداد 1397 آفتاب نیوز 13 مرداد 1397 آفتاب نیوز 14 مرداد 1397 آفتاب نیوز 15 مرداد 1397 آفتاب نیوز 16 مرداد 1397 آفتاب نیوز 17 مرداد 1397 آفتاب نیوز 18 مرداد 1397 آفتاب نیوز 19 مرداد 1397 آفتاب نیوز 20 مرداد 1397 آفتاب نیوز 21 مرداد 1397 آفتاب نیوز 22 مرداد 1397 آفتاب نیوز 23 مرداد 1397 آفتاب نیوز 24 مرداد 1397 آفتاب نیوز 25 مرداد 1397 آفتاب نیوز 26 مرداد 1397 آفتاب نیوز 27 مرداد 1397 آفتاب نیوز 28 مرداد 1397 آفتاب نیوز 29 مرداد 1397 آفتاب نیوز 30 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۵۹    
دختر جوان در حالیکه با ضربات چاقو مضروب شده و آخرین نفسهایش را می کشید نام قاتل خود را با خون ریخته شده از پیکرش بر روی دیوار نوشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۵    
مدیرکل هواشناسی خوزستان از کاهش دما طی روزهای جمعه تا شنبه هفته آینده در استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۵۰    
هرچند در این فرایند وضعیت ایرلاین های ایرانی در قیاس با خارجی ها قدری بهتر بود و در پروازهای بین المللی میزان افزایش قیمت ارائه شده از سوی شرکت های داخلی کمتر از رقبای خارجیشان بود اما آنچه در عمل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۹    
از زمان انتخاب محمد بن سلمان به سمت ولیعهد عربستان، به بهانه اصلاحات اجتماعی و اقتصادی ده ها تن از تجار، فعالان، دانشگاهیان، و مبلغان بازداشت شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۹    
سقوط روبل روسیه یک روز پس از اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه مسکو از سر گرفته شد و ارزش هر یورو امروز چهارشنبه به بیش از 80 روبل و 46 کوپک رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۶    
معاون امور مجلس رییس جمهوری با تاکید بر اینکه وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیری پرتلاش، فروتن و مردم دار است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۵۲    
یک فعال سیاسی از تخریب دستاوردهای نظام همچون هواپیماهای جنگنده و غنی سازی اورانیوم انتقاد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۴    
سازمان هواشناسی کشور با اعلام پیش بینی آب و هوای کشور طی سه روز آینده از احتمال بارش باران در مناطقی از استان هرمزگان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۱    
مهدی سلطانی عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۶    
' رمضان قدیروف' رئیس جمهوری چچن گفت که در دیدار با 'سلمان بن عبدالعزیز' پادشاه عربستان، پیام شفاهی 'ولادیمیر پوتین' رئیس جمهوری روسیه را به وی تقدیم کرده است .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۵    
صالح القزوینی در رای الیوم نوشت: آنچه در زمان حاضر در عراق جریان دارد، به دور از تاثیر درگیری بین آمریکا و ایران نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۴    
تلفن همراه بازیکنان تیم امید برای حفظ تمرکز بازیکنان با توجه به حساسیت بازی با کره جنوبی جمع آوری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۳    
یک استاد برجسته حوزه گفت: شنیده ام در مدرسه فیضیه گفته اند استخر فرح در انتظارت . هر کاری می خواهید انجام دهید ولی وقتی عمامه سر گذاشتید و این حرف ها را زدید، توهین است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۲    
پنج ووشکار ایران در بخش ساندا با صعود به فینال بازی های آسیایی، شب درخشانی را برای ووشوی ایران رقم زدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۲    
بولتون طی سخنرانی در همایش روزنامه جروزالم پست گفت: آمریکا علاوه بر تحریم های اقتصادی، کار های دیگری برای وارد کردن فشار هرچه بیشتر به ایران انجام می دهد .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۰    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب گفت: نگران تأمین آب تا پایان آذر هستیم و باید در این زمینه حساسیت ویژه داشته باشیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۹    
یکی از بانوان طرفدار تیم استقلال با لباس مردانه وارد ورزشگاه شد که با شناسایی ماموران حاضر در ورزشگاه به بیرون استادیوم هدایت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۴    
پاپ کورن از ذرت تشکیل شده است که یک ماده ی غذایی صد در صد طبیعی و حاوی میزان زیادی فیبر، ویتامین و مواد معدنی است که نقش مهمی در ناحیه ی دستگاه گوارش برعهده دارند. آیا با پاپ کورن می توان لاغر شد؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۷    
وزیر خارجه آلمان گفت: ایجاد نظام مالی مستقل از سوئیفت برای تراکنش های مالی اتحادیه اروپا لازم است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۴۹    
پرونده سوپر جام به زودی از سوی کمیته استیناف مورد بررسی قرار می گیرد تا وضعیت قهرمان این دیدار مشخص شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۸    
ساشا سبحانی فرزند احمد سبحانی سفیر سابق جمهوری اسلامی در ونزوئلا به خاطر توهین به ملت ایران عذرخواهی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۱    
اسرائیل روز چهارشنبه مجوز ساخت بیش از یکهزار خانه مسکونی در شهرک های یهودی نشین در منطقه اشغالی کرانه باختری رود اردن را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۱    
تیم ملی کشتی فرنگی با کسب 2 مدال طلا و 2 مدال برنز به عنوان قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018 جاکارتا دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که استفاده از هواپیمای در ایران به یک کالای لوکس تبدیل شده است، گفت: بازگشت به شرایط گذشته به معنای از بین رفتن صنعت هواپیمایی کشور است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۱    
بر اساس تازه ترین نتایج بررسی های منتشر شده توسط آکادمی ملی علوم آمریکا، یخ به مقدار زیاد در مناطقی از شمال و جنوب کره ماه که اشعه خورشید به آنها نمی تابد، وجود دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۱    
مقام های سیاسی روسیه به اظهارات مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره حضور نیروهای این کشور و ایران در سوریه پاسخ دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۱    
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: یک واحد تولیدی در شهر صنعتی لیا این استان عصر چهارشنبه دچار آتش سوزی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۱    
مسلمانان استرالیا برای پایان خشکسالی در این کشور نماز باران خواندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۱    
نام آوران ایران در چهارمین روز بازی های آسیایی 2018 جاکارتا با کسب سه نشان زرین و یک مدال برنز شب طلایی را برای کاروان کشورمان در اندونزی رقم زده و بر پله چهارم این بازی ها ایستادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۰    
مجری زن برای اجرای زنده برنامه رادیو ورزشگاه وارد ورزشگاه آزادی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۸    
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که از سال 2015 که برای مقابله با تروریست ها وارد سوریه شده است، بیش از 86 هزار تروریست در سوریه کشته شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۰    
حمید لولایی عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۹    
رئیس جمهور آمریکا در واکنش به اعتراف وکیل سابق خود به جرم هایش در توئیتر واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۳    
رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ترافیک 25 کیلومتری در محدوده رودبار از مسافران خواست تا اطلاع ثانوی از سفرهای غیر ضرور به این استان خودداری کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۳۳    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: رمی جمرات در فضایی خوب و آرام در حال برگزاری است و حجاج طبق جدول برنامه ریزی شده رمی جمرات را انجام می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۷    
الجزائری تحریم های ضد ایرانی را ناقض حقوق بشر دانست و از دولت آمریکا خواست در برابر ورود مواد غذایی، دارویی، کشاورزی و تجهیزات پزشکی به ایران مانع تراشی نکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۵    
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب پکن امروز (چهارشنبه) با حضور 93 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران در مرکز نمایشگاه های بین المللی چین گشایش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۰    
یکی از دلایل شهرت و محبوبیت مدل های S. ماشین های تسلا، ایمنی بسیار بالای این وسایل نقلیه است. در همین راستا کمپانی های خودروساز دیگری همانند ولوو نیز برای ارتقا سطح ایمنی سرنشینان ماشین هایشان بی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۴۸    
نماینده و عضو فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان فاش کرد، رئیس جمهوری سوریه پیشنهاد عربستان برای بازسازی این کشور در مقابل قطع روابطش با حزب الله و ایران را نپذیرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۰    
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران از برگزاری جلسه ای به منظور بررسی رژیم حقوقی دریای خزر با حضور مسئولان وزارت خارجه در این حزب خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۹    
آیت الله سیدجواد علم الهدی از مراجع تقلید به دلیل عارضه کلیوی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۵    
استان البرز با قرار گرفتن در مسیر 14 استان کشور و پایتخت دارای پرترافیک ترین و پرحادثه ترین راه های کشور است که تنها با تقسیم سفر می توان گره های کور ترافیکی آن را گشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۸    
روزنامه فرامنطقه ای 'رای الیوم' چاپ لندن نوشت، 'محمد بن سلمان ' ولیعهد سعودی بیشتر شاهزاده ها و تجاری را که در هتل 'ریتز کارلتون' نگهداری می شدند از جمله 'الولید بن طلال ' شاهزاده ثروتمند سعودی را پس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۵    
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر اعضای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را تهدید کرد، درصورت افزایش ندادن بودجه نظامی از ناتو خارج خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۴    
در اقدام تنش آمیز جدید منامه علیه دوحه، بحرین از تصمیم خود برای توقف صدور روادیدهای جدید برای شهروندان قطری خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۵۲    
حسین نوری نماینده وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی در دیدار فینال بازی های آسیایی با پیروزی مقابل حریف ازبکستانی مدال طلا را به گردن آویخت و شمار مدال های طلای کاروان ایران را در جاکارتا به هفت رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۹    
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام تخصیص 27 مرکز موقت عرضه دام در روز عرفه و عید قربان گفت: قیمت مصوب عرضه دام 24 هزار و800 تومان تعیین شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۴۴    
سانداکار وزن 60- کیلوگرم تیم ووشوی مردان با پیروزی در مرحله نیمه نهایی، به فینال بازی های آسایی صعود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۹    
نماینده وزن 87 کیلوگرم ایران دومین و آخرین مدال طلای کشتی فرنگی ایران در بازی های اسیایی 2018 را از آن خود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۱    
مسلمانان کشور های اسلامی در عید سعید قربان، در مهمانی و دید و بازدید عیدانه، خوراک های سنتی مخصوص را که گاهی قدمتی چند صدساله دارد، مصرف می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۰    
تیم ملی والیبال ایران روز چهارشنبه و در ادامه بازی های آسیایی 2018 اندونزی با شکست پاکستان گام نخست را با اقتدار برداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۷    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت سی و یکم مردادماه "روز صنعت دفاعی"، تداوم بالندگی و ارتقای ظرفیت های دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور را راهبرد و تکلیف غفلت ناپذیر نیروهای مسلح و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۵    
در حالی شورای رقابت از احتمال افزایش مجدد قیمت خودروها خبر داده که دقیقا دو ماه قبل مجوز گرانی 5.6 تا 7.1 درصدی خودروهای داخلی را صادر کرده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۰    
باتوجه به بازگشت ساعت کار ادارات به حالت قبل، ساعت کاری بانک های تهران نیز تغییر کرد. ساعات کاری بانک ها تغییر کرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۲    
وزیر امور خارجه انگلیس روز سه شنبه در سفر خود به واشنگتن از توافق هسته ای با ایران حمایت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۹    
رسانه های استرالیایی گزارش دادند: حدود 10 وزیرکابینه 'مالکوم ترنبول' که از مدت ها پیش با نخست وزیر در حزب لیبرال اختلاف نظر پیدا کرده بودند، به رغم درخواست وی برای همسویی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۰    
معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور از واژگونی یک دستگاه نیسان حامل اتباع افغان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۹    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی از بانک مرکزی و وزیر اقتصاد خواست که اسامی افرادی را که دارای وام های سنگین هستند و از بازگردندان آن خود داری می کنند را اعلام کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک پر حجم در محورهای منشعب از شهر تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۳۴    
سیف علی حبیب نژاد معروف به سهراب سرابی (بوقچی) هوادار و لیدر قدیمی استقلال درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۲    
براساس داده های جهانی، از هر چهار زن و هر هشت مرد، یک نفر به پوکی استخوان مبتلا است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۲    
افرادی که مقادیر زیادی مواد غذایی و نوشابه های حاوی فروکتوز مصرف می کنند، به بیماری های قلبی و عروقی و دیابت دچار می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۹    
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی با بیان این که هم اکنون کودک مرندی در بهزیستی نگهداری می شود، گفت: در صورت تشخیص و حکم دادگاه مبنی بر صلاحیت خانواده کودک مرندی، او به مادرش تحویل داده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۹    
مرجع تقلید جهان اسلام با بیان اینکه ارز، سکه و نقدینگی کافی درکشور وجود دارد اما بازار ملتهب است، گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۶    
تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم تیم ملی ایران با شکست حریف چینی در مبارزه فینال، به مدال طلای بازی های آسیایی دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۸    
سیدمحمود رضوی تهیه کننده سینما که آثاری چون لاتاری را در کارنامه دارد، به حرف های جنجالی فرزند سفیر پیشین ایران در ونزوئلا به تندی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۷    
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا در یادداشتی به تشریح راه های مختلف شناسایی افرادی که با عنوان جعلی مامور نظامی و انتظامی، اقدام به فریب و سرقت از شهروندان می کنند، پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۶    
نشریه نیوزویک در گزارشی درباره گناهکار شناخته شدن رئیس سابق ستاد انتخاباتی رئیس جمهور این کشور و اعتراف به گناه وکیل سابق دونالد ترامپ، از قوت گرفتن احتمال استیضاح او خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۵    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا مدعی است که تحریم های ایالات متحده علیه ایران تاثیری فراتر از انتظارات داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۴    
محمدامین اسدی دیگر جایی در تیم امید ایران ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۳    
معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی با اشاره به پرداخت یارانه سوخت ایرلاین های داخلی، گفت:هم اکنون 310 فروند هواپیما در کشور با متوسط عمر 24 وجود دارد که 150 فروند (48.3 درصد) آن فعال است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۱    
شبکه های اجتماعی فیس بوک و توییتر اعلام کردند که صدها حساب کاربری مرتبط با ایران و روسیه را که در صدد تاثیرگذاری بر انتخابات آمریکا بودند، حذف کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۳۳    
ترکیه با بیش از 8 میلیارد دلار کمک به کشورهای فقیر در صدر کشورهای کمک کننده سال 2017 قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۱    
تیم ملی امید فوتبال کشورمان در حالی برای دیدار حساس با کره جنوبی آماده شود که حاشیه های اخراج یک ملی پوش هم چنان ادامه دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۸    
کیک عجیب عید قربان به شکل یک گوسفند سر بریده را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۵۷    
باشگاه بروخه بلژیک برای جذب کاوه رضایی 7 میلیون یورو به باشگاه شارلوا پیشنهاد داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۵    
باشگاه هیرنفین برای تقویت تیم خود در خط حمله به دنبال جذب کریم انصاری فرد، مهاجم المپیاکوس یونان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۴    
در هفته های گذشته قیمت اوراق تسهیلات مسکن روی خط تقریبا ثابتی حرکت کرده اما قیمت مسکن با رشد چشم گیری مواجه شده که این موضوع صاحب خانه شدن را برای افرادی که در سطح پایین جامعه قرار دارند سخت تر کرده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۴    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده استیضاح وزیر اقتصاد و سوال از وزیر علوم را در دستور کار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۳    
در پایان رقابت های مقدماتی 4 وزن پایانی کشتی فرنگی بازی های آسیایی 2018، دو فرنگی کار ایران راهی دیدار نهایی شدند و 2 فرنگی کار دیگر ایران نیز برای کسب مدال برنز به روی تشک می روند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۹    
نماینده مجری طرح مسابقه برنده باش ، درباره ی اشکالات فنی این مسابقه تلویزیونی که از هفته گذشته برای شرکت کنندگان ایجاد شده است، با اعلام برطرف کردن برخی از این اشکالات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۸    
فوق تخصص غدد کودکان درباره روند رشد قدی کودکان و راهکار های موثر برای تسریع این فرآیند توضیح داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۷    
معاون امور مجلس ریاست جمهوری گفت که درآمد نفت و صادرات غیرنفتی ایران پایدار و باثبات است و علاوه بر ذخیره های خوبی که داریم در تامین کالاهای اساسی با هیچ مشکلی مواجه نیستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۶    
فرزند ارشد مهدی کروبی گفت: گشایش جدیدی در وضعیت محصوران را احساس نکردم فقط بعد از اینکه حاج آقا برای آخرین بار برای جراحی قلب به بیمارستان برده شدند، رفت و آمد فرزندان و نوه ها به خانه ایشان آزاد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۶    
آل پاچینو بازیگر بزرگ تاریخ سینما در فیلم بی خوابی ساخته کریستوفر نولان بازی کرده است. در این تصویر که از پشت صحنه بی خوابی گرفته شده است، آن ها را می بینید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۶    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به سالم بودن هوای پایتخت طی امروز (31 مردادماه) از افزایش نسبی دما در تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۳    
حدود سه ماه تا آغاز تحریم های نفتی ایران باقی مانده و شواهد حاکی از آن است آتش اعمال این تحریم ها از سوی آمریکا در ابتدا دامن خودش را گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۲    
منابع مطلع اعلام کردند، کره شمالی موافقت کرده تا اطلاعات کلیدی خود درباره کلاهک های اتمی و سایت های مخفی آزمایش اتمی و موشکی را به آمریکا بدهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۹    
حمید استیلی و زلاتکو کرانچار در اقدامی قابل تحسین ، با یک تخلف انضباطی بزرگ برخورد کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۸    
محمد رضا گلزار تصویری از خود و مهران مدیری با گریم فیلم رحمان1400 منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۷    
براندون پترسون بر روی های لاین در شهر بولدر ایالت کلرادو آمریکا راه می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۵    
مقامات عراق اعلام کردند که بغداد قرار است برای کسب معافیت از تحریم های ضدایرانی واشنگتن تلاش کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۵    
تیم ملی فوتسال ایران در فاصله یک ماه تا آغاز تورنمنت چهار جانبه تبریز، در رده ششم جهان ایستاده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۲    
به تازگی شرکت کره ای سامسونگ در واکنش به اخبار و گزارش های منتشر شده در فضای مجازی، شایعه ورود به صنعت خودروسازی را رد و تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۰    
بررسی ها نشان می دهد: مصرف توت فرنگی التهاب را کاهش می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با خروج یکجانبه آمریکا از برجام انگلیس جایگزین آمریکا در کارگروه بهسازی نیروگاه آب سنگین اراک شد که پیش از این با حضور ایران، آمریکا و چین تشکیل شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۸    
دادگاه اسرائیل برادر عهد التمیمی دختر فلسطینی که پس از سیلی زدن به سرباز اسرائیلی به نماد مقاومت تبدیل شده را به زندان محکوم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۷    
خبرگزاری آلمان در گزارشی نوشت: استفاده ابزاری از دلار برای مقاصد سیاسی بسیاری از کشورها را به فکر یافتن جایگزین برای دلار انداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۹    
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر از انتشار اخباری بی اساس در مورد رفتن افشانی از شهرداری تهران گلایه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۷    
سال گذشته حدود 544 هزار و 470 نفر در کشور به علت نزاع به پزشکی قانونی مراجعه کردند که تهرانی ها با 93 هزار و 295 مورد رکورد زدند ...
  • ۱