شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۵:۰۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 26 مرداد 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 مرداد 1397 آفتاب نیوز 2 مرداد 1397 آفتاب نیوز 3 مرداد 1397 آفتاب نیوز 4 مرداد 1397 آفتاب نیوز 5 مرداد 1397 آفتاب نیوز 6 مرداد 1397 آفتاب نیوز 7 مرداد 1397 آفتاب نیوز 8 مرداد 1397 آفتاب نیوز 9 مرداد 1397 آفتاب نیوز 10 مرداد 1397 آفتاب نیوز 11 مرداد 1397 آفتاب نیوز 12 مرداد 1397 آفتاب نیوز 13 مرداد 1397 آفتاب نیوز 14 مرداد 1397 آفتاب نیوز 15 مرداد 1397 آفتاب نیوز 16 مرداد 1397 آفتاب نیوز 17 مرداد 1397 آفتاب نیوز 18 مرداد 1397 آفتاب نیوز 19 مرداد 1397 آفتاب نیوز 20 مرداد 1397 آفتاب نیوز 21 مرداد 1397 آفتاب نیوز 22 مرداد 1397 آفتاب نیوز 23 مرداد 1397 آفتاب نیوز 24 مرداد 1397 آفتاب نیوز 25 مرداد 1397 آفتاب نیوز 26 مرداد 1397 آفتاب نیوز 27 مرداد 1397 آفتاب نیوز 28 مرداد 1397 آفتاب نیوز 29 مرداد 1397 آفتاب نیوز 30 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۰۱    
"میشل رایمون" نماینده پارلمان اروپا از طرف اتریش از "کنایسل" به خاطر دعوت پوتین به عروسی خود انتقاد کرده و رئیس جمهور روسیه را "ستیزه جوترین مخالف سیاست خارجی اتحادیه اروپا" نامید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۱:۰۷    
پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه هایی را ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۱۴    
آمریکا برای حل تنش هسته ای با کره شمالی پیشنهاد جالبی به پیونگ یانگ ارائه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۰۵    
فرمانده انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری عاملان اصلی حمله به ماموران شهرداری و آتش سوزی خودروی این سازمان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۹:۱۰    
تصاویر زیر مصاحبه عزت الله انتظامی درباره جشن هنر شیراز را در تئاتر شهر نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۵۹    
شفاف سازی و مبارزه با رانت جزو تفکیک ناپذیر تمام سیاست ها و اقدامات من خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۳۵    
شهاب حسینی در پی درگذشت عزت الله انتظامی از دلتنگی چشمان همیشه نمناک او، طنین صدایش و صمیمیت لحن سرشار از زندگی اش که همیشه همراه ما خواهد ماند، نوشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۳۴    
عزت الله انتظامی در طول سال ها فعالیتش در سینما، تئاتر و تلویزیون نقش های متفاوتی را ایفا کرد که هر کدام در ذهن علاقه مندان به این هنرمند ماندگار و جاودانه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۳۰    
عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر صبح امروز 26 مرداد ماه در بیمارستان "باهنر تهران" درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۲۵    
یک مقام رسمی کاخ سفید، در ادعایی به خبرگزاری رویترز گفته است که مبحث سوریه و نقش ایران در این کشور در صدر مذاکرات دوجانبه روسای جمهور آمریکا و روسیه در هلسینکی قرار داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۱۴    
تصویر زیر، یک دستگاه خودروی مرسدس بنز را در حالی که صاحبش آن را به مغازه بلال فروشی خود تبدیل کرده، نشان می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۰۸    
از تیم های لیگ برتری به دنبال جذب رضاییان هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۸:۰۷    
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از مذاکره اش با مهاجم استقلال پرده برداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۰:۰۸    
محمد روزبهانی جامعه شناس و پژوهشگر اجتماعی گفت: اعتیاد تنها مختص به جوانان نیست و همه افراد از نوجوانی تا میانسالی و حتی پیری ممکن است دچار بیماری اعتیاد و مصرف مواد مخدر شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۰:۰۲    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه تور دوچرخه سواری خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح دوچرخه اشتراکی از شهریورماه امسال گفت: نتایج مثبت دوچرخه سواری برای شهر و شهروندان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۳:۵۸    
دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید قرار نیست در تجمعی برای مطالبه پول هایش از باشگاه نفت حاضر شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۳:۵۷    
توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز جمعه مواضع و تجمعات ارتش رژیم سعودی و مزدورانشان در جبهه های نجران و عسیر را گلوله باران کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۳:۵۱    
سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه از افزایش چهار برابری صدور روادید در مردادماه سال جاری نسبت به سال گذشته برای شهروندان کردعراقی خبرداد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۳:۳۸    
آنگلا مرکل صدراعظم آلمان یک روز پیش از ملاقات با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، گفت که نباید انتظار خاصی از این نشست داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۳:۲۴    
دستیار سابق دونالد ترامپ که به تازگی کتابش در مورد ترامپ منتشر شده است با انتشار فایل صوتی مکالمه تلفنی اش با لارا ترامپ همسر اریک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۳:۱۸    
دلارهای خانگی زمانی به بازار می آید که صاحبان آنها از احتمال افزایش مجدد نرخ ارز ناامید شوند؛ یعنی همان اتفاقی که در هفته جاری افتاد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۲:۵۷    
مجله انگلیسی اکونومیست در گزارشی نوشت: حماقت محمد بن سلمان ولیعهد سعودی بدون توجیه به کشورش آسیب می رساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۲:۵۶    
سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان حامل پیام های مهم منطقه ای و داخلی لبنان بود و جایگاه و تاثیر تهدیدها علیه اسرائیل را به تصویر کشیده و در عین حال به مواضع سعد الحریری نخست وزیر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۲:۵۴    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر از یافته شدن کوهنوردان گمشده لرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۲:۴۸    
داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران و خالق آثار ماندگاری چون هامون، آقای هالو و اجاره نشین ها غروب جمعه 26 مرداد ماه در منزل عزت الله انتظامی حاضر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۲:۴۷    
علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک سنگین در محور های هراز، فیروزکوه، جاجرود و آزادراه تهران . پردیس وجود دارد و مسافران به مرور در حال عبور از این محور ها هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۲:۴۲    
سرهنگ الیاس تازیکه فرمانده انتظامی علی آبادکتول از نزاع چند نفر در علی آباد کتول خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۲:۲۲    
مصاف تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری دو بر یک سپاهان به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۲:۰۱    
دولت آمریکا روز جمعه اعلام کرد، بسته 230 میلیون دلاری را که به پروژه هایی تحت عنوان بازسازی و تثبیت اوضاع سوریه اختصاص داده بود، لغو کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۵۵    
نفرات برتر روز نخست مسابقات کاراته جام وحدت و دوستی معرفی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۵۱    
معاون وزیر دفاع گفت: جمهوری اسلامی ایران یک قدرت برتر در تولید فناوری های دفاعی در سطح منطقه خاورمیانه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۴۹    
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز موفق شد با یک گل از سد سایپا بگذرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۲۹    
کمیته هلسینکی در بوداپست اعلام کرد به آن دسته از پناهجویانی که تقاضایشان در مرحله اول پذیرفته نشده، گرسنگی می دهند تا به ستوه بیایند و تقاضایشان را پس بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۲۲    
دیدار تیم های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در حالی از ساعت 20:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد که بیش از 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و رفته رفته بر تعداد آنها اضافه می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۱۹    
امام جمعه مشهد خطاب به مسئولان کشور تاکید کرد: فکر غلط مصدق مبنی بر اینکه بدون وابستگی به قدرت خارجی نمی توانیم زندگی کنیم، به قیمت یک ربع قرن اسارت ملت تمام شد. این پندار غلط را از سرخود بیرون کنید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۱۵    
یک بازیگر از عزت الله انتظامی به عنوان یادگار دوران طلایی صحنه های تئاتر ایران نام برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۱۳    
محمدرضا فلاح نژاد فرماندار نظرآباد از انفجار یک واحد صنعتی در این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۱۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات از دستگاههای اجرایی خواسته است تا اسناد عادی را به شهروندان عرضه کنند، بنابراین برای پاسخگو کردن نهادها رسانه ها باید کمک کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۱:۰۵    
نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت معترضان فلسطینی که در راهپیمایی بازگشت شرکت کرده بود، شلیک کردند که بر اثر آن بیش از 100 فلسطینی در شرق رفح، خان یونس، البریج و غزه زخمی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۹    
حمیدرضا گرشاسبی سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در مورد قانون بازنشستگی و اینکه آیا خود او نیز جزو بازنشستگان به حساب می آید اظهار کرد: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۰:۴۲    
ساعتی پس از رد درخواست آزادی کشیش جاسوس آمریکایی توسط دادگاه عالی ترکیه، ترامپ گفت که این وضعیت نامطلوب برای آمریکا قابل پذیرش نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۰:۳۵    
نماینده مردم تهران در مجلس، قائم مقام حزب اعتماد ملی با تعدادی از مدیران شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۴    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که یادداشت اعتراضی مسکو علیه واشنگتن در خصوص دفاتر دیپلماتیک و مراکز کنسولی این کشور را به اطلاع سازمان ملل هم رسانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۲    
ماسیمیلیانو آلگری زمان اولین حضور کریس رونالدو در ترکیب یووه را در اولین بازی این تیم در سری آ. اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۹:۵۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مکانیزم برخورد با متخلفانی که با ارز دولتی گوشی تلفن همراه وارد کرده، ولی به نرخ ارز آزاد آن ها را در بازار فروختند، درحال پیگیری و تحقیقات است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۳    
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در نخستین همایش سراسری خانه های مطبوعات، آموزش حرفه ای خبرنگاران را زیربنایی ترین مسئله موجود استان ها عنوان کرد و گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۹:۴۱    
فیلم سینمایی گاو امشب جمعه 26 مرداد از شبکه نسیم پخش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۹:۳۰    
مارجان سارک کمدین، بازیگر 40 ساله در رای گیری روز جمعه موفق به کسب 55 رای موافق از 90 نماینده پارلمان شد تا به عنوان جوان ترین نخست وزیر اسلوونی منصوب شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۹:۲۹    
پیکر مرحوم ضیاء الدین دُری در حرم حضرت احمد ابن موسی(ع) طواف داده می شود و به سمت تهران بدرقه خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۶    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت عزت الله انتظامی هنرمند توانا و پیشکسوت کشورمان، تصریح کرد که این بازیگر محبوب، صاحب سبک و پرتلاش سینما و تئاتر، با خلق آثاری فاخر و به یاد ماندنی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۹:۰۱    
یک دادگاه رسیدگی به جرائم بانکی در پاکستان، حکم بازداشت آصف علی زرداری رئیس جمهوری پیشین این کشور و از اعضای کنونی مجلس ملی را صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۸:۵۶    
محمد علی باشه آهنگر گفت: عزت الله انتظامی از آن دسته هنرمندانی بود که وجهه هنری، شخصیت هنری و مسئولیت اجتماعی خود را هیچگاه فراموش نکرد و به ارزان فروشی و بازاری که مدتی است گلوی جامعه هنری ایران را ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۸:۴۱    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: استاد عزت الله انتظامی قطعا این چهره ماندگار یکی از شاخص های هویت سینمای ایران بوده و خواهد ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۸:۱۰    
احمد محجوب سخنگوی وزارت خارجه عراق در بیانیه ای اعلام کرد: این وزارتخانه حملات هوایی ترکیه به مناطق ساکنان غیرنظامی سنجار را محکوم می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۸:۰۴    
شدیدترین سیل یک قرن گذشته در ایالت کرالا در جنوب غربی هند تاکنون 164 کشته برجا گذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۸:۰۲    
مسئولان امنیتی استان کربلای معلی در نشستی به بررسی طرح امنیتی ویژه زیارت عرفه و عید سعید قربان پرداختند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۸:۰۰    
بنزین در سه سال گذشته در آلمان به بالاترین سطح خود رسیده است. رسانه های آلمان نوشتند که تحریم های آمریکا علیه ایران و کاهش تولیدات نفتی ونزوئلا باعث کاهش عرضه نفت در سراسر جهان شده و در افزایش بهای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۵۰    
بررسی های جدید نشان می دهد در پنج سال اخیر تعداد افرادی که در هنگ کنگ شب را در فروشگاه های 24 ساعته سپری می کنند، افزایش شش برابری داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۴۹    
سامانه ثبت اطلاعات وراث متوفیان مشمول سهام عدالت از فردا (شنبه، 27 مرداد) دوباره شروع به فعالیت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۸    
از موضوعات مهمی که در روند انتقال فرهنگ مهدویت باید همواره به آن توجه داشته باشیم، استفاده از ابزار های لازم و مناسب در این مسیر است چراکه گاهی انتخاب نادرست در این راستا می تواند نتایج جبران ناپذیری ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۶    
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تقویت برنامه موشکی ایران در جهت ایجاد قدرت بازدارنده در کشور است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۵    
دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در حال بررسی لغو پرداخت بیش از سه میلیارد دلار کمک خارجی است که کنگره پیشتر آن را به تصویب رسانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۳    
خطیبان نماز جمعه کشور با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران و سوء استفاده برخی از این موضوع تاکید کردند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۳۱    
وزارت خارجه عراق اعلام کرد که هیچ گونه هماهنگی از سوی ترکیه در خصوص عملیات نظامی در شمال عراق صورت نگرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۰۸    
روح اله خدارحمی در مورد آخرین وضعیت طرح بخشودگی جرائم و معوقات بانکی در بانک کشاورزی، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای تبصره 16 قانون در سال گذشته با توجه به تسهیلاتی که دولت و مجلس فراهم کردند قرار شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۰۶    
تمیر پاردو رئیس پیشین سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد راه های جدیدی برای مقابله با ایران و حزب الله پیشنهاد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۰۵    
رسانه های استرالیایی از سقوط یک فروند بالگرد آتش نشانی و کشته شدن خلبان آن در ایالت "نیو ساوث ولز" (NSW) استرالیا خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۰۴    
روز جمعه پس از این که آمریکا تهدید کرد در صورتی که آنکارا، کشیش آمریکایی دستگیر شده را تحویل ندهد، باید منتظر تحریم های بیشتری باشد، لیره ترکیه بیش از 6 درصد سقوط کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۷:۰۲    
پیکر سید ضیاءالدین دُری صبح فردا (27 مرداد ماه) از شیراز به تهران منتقل می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۷    
نمایندگان پارلمان جدید پاکستان عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف را به عنوان نخست وزیر برگزیدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۶    
معاون امور صنعتی و تحقیقاتی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی از هواپیمای جنگنده هوشمند خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۳۵    
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا 1177.1 دلار قیمت گذاری شد که نسبت به دیروز 3.4 دلار بالاتر بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۱۸    
در سفر معاون برق و انرژی وزیر نیرو به ایروان و در دیدار معاون وزیر نیروی ایران با وزیر انرژی ارمنستان، سرعت گرفتن اجرای خط سوم انتقال برق میان ایران و ارمنستان نهایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۱۵    
استارتاپ اسپانیایی "GeneralDrones" پهپادی ساخته است که غریق نجات است و می تواند جان افرادی که در حال غرق شدن در دریا هستند را نجات دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۰۵    
آفتاب نیوز :
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۶:۰۳    
اعتراض شدید وزارت خارجه در پی بازرسی بدنی مسافران ایرانی در تفلیس!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۵۲    
دیدار حجت الله ایوبی (رئیس سابق سازمان سینمایی) با عزت الله انتظامی 20 شهریور 1395 مراسم تشییع عزت الله انتظامی یکشنبه 28 مرداد ماه از تالار وحدت برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۳۴    
مهدی صباغ زاده کارگردان فیلم سینمایی خانه خلوت از مرحوم انتظامی به عنوان بازیگری که می اندیشید و روی همه نقش هایش فکر می کرد یاد کرد و گفت کاش بازیگران امروز از او یاد بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۲۹    
دفتر فرستاده سازمان ملل به سوریه اعلام کرد که کمیته قانون اساسی سوریه در اواسط سپتامبر مورد بررسی قرار می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۲۱    
گروهی از کارشناسان دانشگاه کلن و نیویورک برای مدیریت ترافیک طرحی ارائه کردند که براساس آن شهروندان در قبال رانندگی عوارض پرداخت کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۵:۰۸    
وزیر دفاع روسیه با همتای ترکیه ای خود درمورد بازگشت آوارگان سوری به کشورشان گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۲    
سفیر روسیه در انگلستان در مصاحبه ای گفت، مسکو ربطی با مساله حادثه سالزبری ندارد و به دنبال همکاری در تحقیقات برای مجازات عاملان است و انتظار دارد که لندن شواهد و مدارک لازم را درباره این مساله ارائه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۵۱    
موضوعات مربوط به بازارهای طلا، ارز و همچنین بازار سهام همچنان جزو خبرهای اصلی و پرمخاطب این روزها است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۸    
یک سایت یونانی مدعی شد که المپیاکوس با آمدن بازیکن جدید این تیم در آستانه فروش مهاجم ایرانی خود قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۲    
علت نیمکت نشینی مهدی قائدی مهاجم تیم فوتبال امید ایران در بازی با اندونزی مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۱    
پزشک معالج مرحوم ضیاءالدین دری کارگردان سینما و تلویزیون درباره علت فوت وی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۴۰    
سوتوپو نوگروهو سخنگوی سازمان مدیریت بحران ملی اندونزی از افزایش تلفات زلزله اندونزی به 460 نفر خبر دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۳۸    
سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده فرمانده انتظامی شهرستان اردستان از سه حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی اردستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۲۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: قیمت نهاده های دامی 16 درصد افزایش داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۱۰    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: در درگیری میان نیرو های مرزی و گروه های ضد انقلاب در منطقه مرزی بانه چهار نفر از نیرو های کشورمان زخمی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۴:۰۲    
بهروز نعمتی از جلسه با لاریجانی و نزدیک بودن فعالیت های حزب رهروان خبر داد. او تاکید کرد که ممکن است نام حزب رهروان نباشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۵۱    
وزیر کشور با بیان اینکه مردم امنیت را اصل می دانند، گفت: بین 74 تا 80 درصد مردم از عملکرد دستگاه امنیتی و نظامی احساس رضایت کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۶    
ماتیاس مسی، بردار کاپیتان تیم ملی آرژانتین به دلیل حمل بدون مجوز اسلحه گرم به دو سال و نیم حبس محکوم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۵    
ناظم ثبوتی فرماندار هویزه گفت: آمار مراجعان به دلیل عارضه تنفسی ناشی از دود آتش سوزی تالاب هورالعظیم به مراکز درمانی، به بیش از 250 نفر رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۸    
امارات موفق شد بالاتر از قطر و عربستان در رده نخست رقابت پذیرترین اقتصاد جهان عرب از دید شورای جهانی اقتصاد قرار گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۳۲    
بزرگان سینما در خانه عزت الله انتظامی حضور یافتند/ اعلام رسمی مراسم تشییع تا ساعاتی دیگر تقدیر عوامل فیلم ستاره می شود از عزت الله انتظامی 12 آبان 1385
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۳:۱۵    
چند منبع تجاری گفتند، شرکت پالایشگاهی فوجی اویل ژاپن به منظور یافتن جایگزین برای نفت ایران، از طریق یک مناقصه، برای ماه اکتبر 2 میلیون بشکه نفت از سایر کشورهای خاورمیانه خریداری کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۲:۴۵    
مراسم گرامیداشت چهلمین روز درگذشت عباس امیر انتظام برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۱۲:۳۵    
ضیاءالدین دری کارگردان پیشکسوت سینما و تلویزیون و خالق آثاری چون کیف انگلیسی پس از یک دوره بیماری و انجام عمل پیوند کبد دارفانی را وداع گفت.
  • ۱