جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 28 مرداد 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 مرداد 1397 آفتاب نیوز 2 مرداد 1397 آفتاب نیوز 3 مرداد 1397 آفتاب نیوز 4 مرداد 1397 آفتاب نیوز 5 مرداد 1397 آفتاب نیوز 6 مرداد 1397 آفتاب نیوز 7 مرداد 1397 آفتاب نیوز 8 مرداد 1397 آفتاب نیوز 9 مرداد 1397 آفتاب نیوز 10 مرداد 1397 آفتاب نیوز 11 مرداد 1397 آفتاب نیوز 12 مرداد 1397 آفتاب نیوز 13 مرداد 1397 آفتاب نیوز 14 مرداد 1397 آفتاب نیوز 15 مرداد 1397 آفتاب نیوز 16 مرداد 1397 آفتاب نیوز 17 مرداد 1397 آفتاب نیوز 18 مرداد 1397 آفتاب نیوز 19 مرداد 1397 آفتاب نیوز 20 مرداد 1397 آفتاب نیوز 21 مرداد 1397 آفتاب نیوز 22 مرداد 1397 آفتاب نیوز 23 مرداد 1397 آفتاب نیوز 24 مرداد 1397 آفتاب نیوز 25 مرداد 1397 آفتاب نیوز 26 مرداد 1397 آفتاب نیوز 27 مرداد 1397 آفتاب نیوز 28 مرداد 1397 آفتاب نیوز 29 مرداد 1397 آفتاب نیوز 30 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۷    
خانه نیما یوشیج در تهران که تبدیل به خرابه و مامن معتادان شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۰:۴۲    
27 جایگاه شهرداری تهران در روز عرفه و روز عید قربان در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران به عرضه بهداشتی دام زنده می پردازند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۹:۵۰    
گزارش های منابع فعال بازار کنکور نیز نشان می دهد که بیش از نود درصد از رتبه های زیر صد کشوری و مناطق سه گانه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۲۳:۰۳    
رییس مرکز تحقیقات سلامت و ایمنی غذای یزد با بیان اینکه بسیاری از عوامل زیست محیطی سلامت انسان را تهدید می کند، گفت: کمبود منابع آبی عامل شیوع ویروس در مواد غذایی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: تیم های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در سواحل استان از آغاز طرح کاهش غریق در خرداد 97 تاکنون موفق شدند 2655 غریق را از امواج مرگبار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۰۱    
برخی از آن ها حتی پا را فراتر گذاشته و همین کارتکس ها را هم به صورت لیزینگی به مشتریان می فروشند و از این طریق خودروهایی را که در حال حاضر در کارخانه حدود 45 میلیون تومان قیمت دارند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۶    
فاطمه هاشمی دختر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، در یادداشتی با عنوان اثبات شبهات مرگ پدر؟ می گوید: این مهم علاوه بر اینکه شبهات و ابهامات اعلام شده توسط اعضای خاندان در مورد مرگ مشکوک پدرم را که ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۳    
زن 60 ساله اهل سیدنی استرالیا به عنوان ملکه زیبایی جهان در سال 2018 انتخاب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۱    
شهر تاریخی و توریستی ماسوله، یکی از نقاط تاریخی، سرسبز و خوش آب و هوای شمال ایران با هوای مه آلود، تابستان های خنک و زمستان های پر برف است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۸    
رینگ های اسپورت و استیل 17 اینچی به همراه لاستیک های 4 فصل و تعدادی رنگ جدید بدنه از جمله مواردی است که در مدل 2019 فارستر لحاظ شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۲    
جلسه علنی مجلس با دستور کار سوالات نمایندگان تهران، ارومیه و گرمسار از وزیر نفت آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۳۵    
پوریا حیدری با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: از اوناییکه تو چهارچوبای احمقانه زندگی میکنن و همه رو هم تشویق میکنن به تکرار، دوری میکنم.. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۹:۱۶    
"اسکارلت جوهانسون" بازیگر مطرح سینمای هالیوود توانست به تنهایی و با اختلاف نسبت به سایر رقبا به عنوان پولسازترین بازیگر زن سینمای هالیوود در سال 2018 شناخته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۵۹    
مشتریان بانک صادرات ایران می توانند در قالب طرح پیمان به ازای بازپرداخت هر یک میلیون ریال از بدهی های خود در هر روز، امتیاز کسب کرده و از جوایز ارزنده خوش حسابی باشگاه مشتریان این بانک بهره مند شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۵۱    
فدراسیون فوتبال برای حضور سردار آزمون در جام ملت ها به روبین کازان نامه فرستاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۲۳    
ترس از اعدام، سراسر وجودشان را می لرزاند! از وحشت این که تا دقایقی دیگر به دار مجازات آویخته می شوند، عرق سردی بر پیشانی شان نشسته بود!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۲۰    
نیما کرمی مجری معروف تلویزیون در اینستاگرام خود با انتشار تصویری نوشت: محمد کیا مهر عزیزم، به دنیا خوش آمدی باشد که مانند نامت هم پیام آور مهربانی باشی و هم پادشاه مهر گستر جهان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۱۵    
علیرضا منشی زادگان، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان تلویزیون دارفانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۰۲    
دروازه بان پرسپولیس رویای حضور در لیگ برتر انگلیس را دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۸:۰۱    
کاپیتان استقلال بعد از مدت ها جایگاهی را در ترکیب تیمش به دست آورده که هرگز قصد ندارد آن را از دست بدهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۱:۳۰    
سخنگوی سازمان تعزیرات با بیان اینکه یکی از مهمترین پرونده ها مربوط به احتکار آهن و میلگرد در استان های اصفهان و آذربایجان غربی بوده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۰:۰۸    
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از موافقتنامه طرح های فاینانس احداث تصفیه خانه های مدرن فاضلاب در پنج شهر دیگر خوزستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۰:۰۷    
نتانیاهو و بولتون در دیدار مشترک با یکدیگر بیانیه مشترکی علیه ایران صادر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۳:۱۳    
رییس جمهوری گفت: با توجه به اعلام وصول طرح استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی در مجلس شورای اسلامی، عملکرد این وزارتخانه را در شرایط خطیر کنونی و انباشت مسائل مزمن اقتصادی سال های قبل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۳:۰۹    
تیراندازی در مراسم ختم و فاتحه خوانی در بخش موسیان شهرستان دهلران استان ایلام به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی حادثه آفرید و ده نفر از هموطنان را راهی بیمارستان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۳:۰۸    
حسام نواب صفوی در اینستاگرام درباره نقش عزت الله انتظامی در ورود به دنیای بازیگری نوشت و درباره آقای بازیگر نوشت: مرحوم انتظامی نقش بسزایی در سرنوشت من داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۳:۰۰    
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران بر لزوم توجه به حقوق کودکان کار و افراد بکارگرفته شده توسط پیمانکاران بازیافت تاکید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۵۹    
حضرت آیت الله خامنه ای در حکمی امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده را به فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۵۳    
تیم فوتبال شارلوا که در ترکیبش از بازیکنان ایرانی خود بهره می برد، مغلوب خنک شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۲:۱۹    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به محلی بودن گرد و غبار تهران، از بهبود کیفیت هوای این استان در پایان امشب خبر داد و گفت: فردا هوای تهران خنک می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۵۳    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اختلاف قیمت 225 درصدی کارخانه و بازار محصولات پتروشیمی را عامل کمبود این مواد در بازار اعلام کرد و افزود: بازار از نظر تولید محصولات پتروشیمی کمبودی ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۵۰    
فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، از کشف و ضبط اشیای تاریخی با قدمت عصر آهن و مفرغ در استان مازندران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۴۷    
الغرافه در حالی که مهدی طارمی را 90 دقیقه در ترکیب خود داشت، برابر السد یک تساوی ارزشمند را کسب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۴۲    
کودکانی که از شهر قم برای تماشای تمرین پرسپولیس به تهران آمده بودند، موفق نشدند با همه بازیکنان این تیم عکس یادگاری بگیرند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۴۱    
تیم فوتبال منچستر یونایتد در هفته دوم لیگ برتر با نتیجه سه بر دو مغلوب برایتون شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۳۸    
وزیر اقتصاد با بیان این که برای مبارزه با فساد اجازه واگذاری حتی یک شرکت به بخش شبه دولتی را ندادیم، عنوان کرد: بانک ها را وادار به فروش 6 هزار میلیارد تومان از اموالشان کردیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۳۷    
عبدالناصر همتی که برای حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس به بهارستان آمده بود در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از آرامش ایجاد شده در بازار ارز گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۳۶    
سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی درباره برنامه های آتی این دانشگاه گفت: ما از این که دانشگاه با سرمایه اش کار اقتصادی کند که عایدی داشته باشد و یا حتی از چیزی به اسم سود بانکی پرهیز خواهیم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۱:۳۳    
با برگزاری رقابت های روز نخست کشتی آزاد قهرمانی بازی های آسیایی 2018،چهره نفرات برتر این رقابت ها مشخص شد که در این میان حسن یزدانی در وزن 86 و علیرضا کریمی در 97 کیلوگرم به مدال طلا رسیدند و رضا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۵۶    
بیش از دو میلیون زائر از سراسر جهان با حضور در منطقه منا در حومه شهر مکه مناسک حج سال 2018 را آغاز کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۴۱    
آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران به مدال طلای بازی های آسیایی 2018 اندونزی رسید تا تیم ایران در پایان 5 وزن این رقابت ها با 2 طلا و یک برنز به کار خود پایان دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۳۱    
منابع از کشته شدن سازنده بمب های القاعده در یمن در حمله هوایی آمریکا خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۲۱    
استاندار تهران با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار گفت: احتکار کالاها از جمله مرغ و نوسانات نرخ ارز در بازار در افزایش قیمت ها بی تأثیر نیست اما روند کلی به سمت تثبیت قیمت ها پیش می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۲۰    
رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه یکی از این افراد 72 میلیارد برای اجرای چهار قرارداد از بانک تسهیلات گرفته و بلافاصله این پول را به بانک می دهد و 5 هزار سکه می خرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۱۹    
تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته دوم لیگ دسته اول برابر کارون اروند خرمشهر به تساوی رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۱۶    
رئیس جمهوری آمریکا به انتقاد از یکی از خبرهای نشریه نیویورک تایمز پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۱۲    
وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد که هیچ تعللی در همکاری های نظامی میان آنکارا و واشنگتن وجود ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۰۴    
پیکر عزت الله انتظامی آقای بازیگر سینمای ایران پس از تشییع در کنار خسرو شکیبایی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام گرفت. این بازیگر روز جمعه 26 مرداد درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۰۲    
جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا، ایران را به تلاش برای مداخله در انتخابات میان دوره ای کنگره این کشور متهم کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۲۰:۰۱    
پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای طی پیامی درگذشت برادر دریادار شمخانی را تسلیت گفتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۵۹    
متوسط قیمت دلار که به همراه چند ارز دیگر در سامانه نظام ارزی(سنا) به طور روزانه اعلام می شد، امروز در سامانه حذف شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۵۸    
آزادکار وزن 86 کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای جهان و المپیک مقتدرانه به عنوان قهرمانی بازی های آسیایی 2018 در اندونزی دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۳۲    
ترکیه به رغم تهدید و فشارهای دولت واشنگتن، در جذب سرمایه های خارجی موفق بوده و سرمایه گذاری 21 میلیارد دلاری در ترکیه از سوی شرکت های قطری، چینی، آلمانی و حتی آمریکایی آغاز شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۳۱    
امیر منصور برقعی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) بطور متوسط سالانه 170 هزار فرصت شغلی با عنوان برنامه توانمندسازی برای مددجویان تحت پوشش ایجاد می کند که تا پایان برنامه ششم توسعه این رقم به 850 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۲۹    
'ابوالحسن جامی' اول فروردین ماه سال 1346 در روستای شاهرخت از توابع شهرستان قاینات استان خراسان جنوبی در خانواده ای مذهبی دیده به جهان گشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۲۵    
حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، ریاست جدید سازمان تبلیغات اسلامی را عهده دارشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۲۲    
هر ساله حوادث ترافیکی جان خیلی از انسان ها را در جهان می گیرد که این عدد در جهان، سالانه یک میلیون و 250 هزار نفر است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۰۸    
مصطفی حسین خانی در بزای رده بندی وزن 74 کیلوگرم در رده پنجم قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۰۷    
ملی پوش تیم ووشوی بانوان ایران پس از برتری در نخستین مبارزه بازی های آسیایی، گفت: حریف بسیار سخت کوشی از هند داشتم و باید بگویم که همه خوب های وزن 52 کیلوگرم در جدول من قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۰۶    
شاگردان گواردیولا موفق شدند پیروزی پرگلی را مقابل هادرزفیلد بدست آورند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۹:۰۵    
روزنامه عکاظ عربستان در یادداشتی مدعی شد که وقوع کودتایی دیگر در ترکیه قطعی است و این کودتا این بار به ثمر خواهد نشست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۳۹    
دانشمندان با تحقیق بر روی دندان های اجداد ما دریافتند که آنها نیز همانند ما به سایش دندانی مبتلا بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۳۶    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: کنوانسیون پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی قرار می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۳۴    
فدراسیون فوتبال درباره شایعاتی مبنی بر تغییر سرپرست باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۳۴    
مطالعات حاکی از آن است که عکاسی قدرتی دارد که می تواند موضوعات مختلفی را برای جهانیان بازگو کند. الهام بخش بوده و تاثیر مثبتی بر روی جهان داشته باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۲۱    
حکم سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی علی اکبر ولایتی، رئیس هیئت امنای این دانشگاه به محمد مهدی طهرانچی ابلاغ شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۲۱    
تحلیل گر سرشناس روزنامه ایندیپندنت انگلیس به وجود آمدن بحران اخیر میان ترکیه و آمریکا را فراتر از بازداشت یک کشیش می داند و معتقد است مساله به رابطه اردوغان با ایران و روسیه برمی گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۲۱    
پیرمرد همسایه در آمل با یک گالن چهار لیتری پر از اسید به جان یک خانواده چهار نفره افتاده و حادثه وحشتناکی را رقم زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۲۱    
مهاجم اسپانیایی روز گذشته دومین گل تیم چلسی را وارد دروازه آرسنال کرد و از خالکوبی جدید روی دستانش رونمایی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۱۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آتش سوزی یک واحد مسکونی در خیابان کامرانیه تهران گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۸:۱۴    
دارنده مدال برنز بازی های آسیایی گفت: از عملکردم راضی هستم اما داوران حقم را خوردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۵۶    
ئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: برای جلوگیری از انتشار هرگونه بیماری مشترک بین دام و انسان هرگونه ذبح دام در معابر و اماکن عمومی و غیر مجاز که خطراتی را برای شهروندان ایجاد کند، ممنوع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۵۶    
با ادامه تنش در روابط آنکارا و واشنگتن، روزنامه الرأی کویت به نقل از منابع بلندپایه آمریکایی نوشت وزارت دفاع آمریکا در صورت لزوم آمادگی تخلیه پایگاه هوایی اینجرلیک را دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۵۳    
رئیس هیات اجرایی "مجلس سوریه دموکراتیک"، که سکان آن را کردها بر عهده دارند احتمال داد که در آینده نیروهای نظامی این ائتلاف به ارتش سوریه ملحق شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۵۲    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا امروز – یکشنبه- وارد سرزمین های اشغالی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۸    
استاندار خراسان رضوی گفت: طرح های بلندمدت مثل انتقال آب از دریای عمان یک امر توهمی و خیالی نیست، بلکه یک ضرورت واقعی است که از استان کرمان شروع شده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۴۷    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت هادی شمخانی برادر دبیر شورای عالی امنیت ملی و از رزمندگان سرافراز دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۲۸    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: یک جریان سیاسی با شایعه پراکنی و توهم بازگشت سایه جنگ کاسبی می کند، آمریکا هیچوقت به دلایل منطقی و قوی توان حمله نظامی به ایران را پیدا نمی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۲۶    
یک روانشناس معتقد است، زیاده روی در دیدن فیلم های ترسناک می تواند با عوارض جدی جسمی و روحی برای افراد همراه باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۲۵    
حسن یزدانی یکی از شانس های کسب مدال طلا برای کاروان ایران در اندونزی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۱۲    
علیرضا کریمی دارنده مدال برنز جهان که برای نخستین بار در وزن 97 کیلوگرم و با وجود 3 تا 4 کیلوگرم وزن کمتر در بازی های آسیایی حاضر شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۰۲    
داریوش ارجمند تصویری قدیمی را از خود و عزت الله انتظامی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و ضایعه درگذشت این هنرمند را به جامعه هنری ایران تسلیت گفت و آن را جبران ناپذیر خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۰۰    
پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ابعاد جدیدی از پرونده فساد مالی و اداری در شهرداری زابل را منتشر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۷:۰۰    
علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال برایتون در بازی با منچستریونایتد فیکس نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۹    
آغاز عرضه سکه های پیش فروش شده در سررسید 6 ماهه و نیز روند کاهشی بهای ارزها در سامانه سنا دست به دست هم داد تا امروز(یکشنبه) نرخ ها در بازار مسکوکات طلا تعدیل شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۷    
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه روز حضور رئیس جمهور در مجلس برای پاسخ به سوال نماینده ها مشخص نیست، گفت: ششم شهریور ماه رئیس جمهور با رهبری دیدار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۵۶    
سانداکار وزن 52- کیلوگرم تیم بانوان ایران نخستین پیروزی نمایندگان کشورمان در ووشو را کسب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۳۶    
وب سایت آمریکایی بیزینس اینسایدر در گزارشی که آن را امروز منتشر کرده آورده است: ترامپ کشورهایی که با آمریکا مشترک المنافع نیستند را با یکدیگر متحد می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۳۵    
رئیس شورای حل اختلاف استان قزوین گفت: قاتلی که 16 سال پیش دوستش را در ملارد کرج به قتل رسانده بود، مورد گذشت و رضایت خانواده مقتول قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۳۴    
بانک کشاورزی با هدف ایجاد بازار مطمئن برای تولیدات کشاورزان ، ارائه تسهیلات مبتنی بر زنجیره ارزش کسب و کار و حل مشکل وثیقه در روند اعطای تسهیلات، با همکاری وزارت کار و وزارت جهاد کشاورزی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۳۰    
در لیست 98 نفره از آقا و آقازاده که نامشان در پرونده بورسیه های غیرقانونی وزارت علوم آمده است از نماینده مجلس، فرماندار، فرزند امام جمعه، فرزند و داماد پروین احمدی نژاد، مدیرکل روابط عمومی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۲۹    
بعد از حادثه تصادفی که برای اسماء زحمتکش اتفاق افتاد، زحمتکش ملی پوش ایرانی علی رغم تلاش های پزشکان سطح هوشیاری او کاهش یافت و مرگ مغزی اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۲۵    
عمران خان نخست وزیر پاکستان در تاریخ 18 آگوست در هفتاد و یکمین سالگرد استقلال پاکستان سوگند یاد کرد. عمران خان در نخستین سخنرانی پس از پیروزی در انتخابات 25 جولای گفت که پاکستان به اهمیت روابط خود با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز در پاسخ به این که آیا ریزش عمدی یا سهوی گازوییل در این محور را تأیید می کند یا نه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۱    
قرار است موکلم در شعبه اول دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی محاکمه شود، هرچند که در این شعبه آقای احمدزاده رئیس شعبه 26 دادگاه انقلاب مستشار خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۱    
دامن زدن به شایعات آن هم از ناحیه طلاب حوزه قم که در بخشی از جامعه دارای مرجعیت هستند، در ذهن مردم این ابهام وجود دارد که در استخرسعدآباد اتفاق خاصی افتاده است که متعاقب آن آیت الله هاشمی سکته و فوت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۱    
در هر ساعت به طور میانگین 850 خودرو از محور کرج _ کندوان عبور می کند. بدون شک این حجم بالا از تردد خودرو اقدامات خاصی برای حفظ ایمنی راه ها و پیشگیری از وقوع تصادفات نیاز دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۱    
نایب رییس کمیسیون اقتصاد کلان ،بازرگانی واداری مجمع تشخیص مصلحت نظام جزییات نامه یازده صفحه ای خود به سران قوا را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۶:۱۱    
از دی ماه سال 96 تعداد سفر گردشگران اروپایی به ایران رو به کاهش رفته، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هم اعلام کرده در بهار امسال اروپایی ها 24 درصد کمتر به ایران آمده اند ...
  • ۱