شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۶May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 8 مرداد 1397 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 31 فروردین 1397 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1397 آفتاب نیوز 31 خرداد 1397 آفتاب نیوز 31 تیر 1397 آفتاب نیوز 31 شهریور 1397 آفتاب نیوز 30 مهر 1397 آفتاب نیوز 30 آبان 1397 آفتاب نیوز 30 آذر 1397 آفتاب نیوز 30 دی 1397 آفتاب نیوز 30 بهمن 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 1 مرداد 1397 آفتاب نیوز 2 مرداد 1397 آفتاب نیوز 3 مرداد 1397 آفتاب نیوز 4 مرداد 1397 آفتاب نیوز 5 مرداد 1397 آفتاب نیوز 6 مرداد 1397 آفتاب نیوز 7 مرداد 1397 آفتاب نیوز 8 مرداد 1397 آفتاب نیوز 9 مرداد 1397 آفتاب نیوز 10 مرداد 1397 آفتاب نیوز 11 مرداد 1397 آفتاب نیوز 12 مرداد 1397 آفتاب نیوز 13 مرداد 1397 آفتاب نیوز 14 مرداد 1397 آفتاب نیوز 15 مرداد 1397 آفتاب نیوز 16 مرداد 1397 آفتاب نیوز 17 مرداد 1397 آفتاب نیوز 18 مرداد 1397 آفتاب نیوز 19 مرداد 1397 آفتاب نیوز 20 مرداد 1397 آفتاب نیوز 21 مرداد 1397 آفتاب نیوز 22 مرداد 1397 آفتاب نیوز 23 مرداد 1397 آفتاب نیوز 24 مرداد 1397 آفتاب نیوز 25 مرداد 1397 آفتاب نیوز 26 مرداد 1397 آفتاب نیوز 27 مرداد 1397 آفتاب نیوز 28 مرداد 1397 آفتاب نیوز 29 مرداد 1397 آفتاب نیوز 30 مرداد 1397 آفتاب نیوز 31 مرداد 1397 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۵:۴۵    
هنوز هم شوکه است؛ مرتب به نقطه ای خیره می شود و حتی توان صحبت کردن و توضیح دادن هم ندارد. با یادآوری آن صحنه وحشتناک زبانش می گیرد و حالت صورتش تغییر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۴:۴۵    
یک دختربچه فیلیپینی تمام زندگی اش را با قل دومی که به شکلی عجیب بر روی شکمش رشد کرده گذرانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۳۷    
تمامی ظروف با جنس های متفاوت، هنگامی که به یک درجه حرارت خاصی (350 درجه) می رسند مقداری از فلز خود را در مواد غذایی رها می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۸    
دختر 22 ساله شیشه ای به عنوان تنها مظنون در مرگ مشکوک پسر مورد علاقه اش در تهران بازداشت شد. دختر جوان مدعی است مصرف شیشه باعث مرگ مرد 33 ساله شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۶    
کم تر کسی را پیدا می کنی که او را نشناسد؛ همه ی کسانی که فکر می کنند بختشان را بسته اند، یا آن هایی که می خواهند دهان خانواده ی شوهر را ببندند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۱    
می گوید: امروز برای شروع تدوین فیلم مشت آخر به دفتر می روم، فیلمبرداری دو سکانس از فیلمنامه باقی مانده که بزودی آن ها را مقابل دوربین خواهیم برد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۰:۱۳    
حمید هیراد، خواننده موسیقی پاپ چند وقتی است که در صدر اخبار قرار می گیرد. یک روز با سرقت ادبی و تلفیق اشعار دیگران به دلخواه خود و ارائه آن ها به اسم خودش و روز دیگر با اجرای پلی بک در کنسرتش به جای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۳۵    
وضعیت فعلی صنعت برق و تفاوت فاحش قیمت تمام شده با آنچه از مشترکان اخذ می شود موجب شد تا مجلس شورای اسلامی پیشنهادات وزارت نیرو برای افزایش قیمت برق را جدی تر پیگیری کند و این مساله در مجلس مورد نقد و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۲۹    
بهاره افشاری در کنار سعید عزت اللهی در اکران مردمی فیلم سریک
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۸    
فرماندار تبریز گفت: به خاطر دعوای دو کودک، دو خانواده با یکدیگر درگیر شدند که منجر به نزاع دسته جمعی و مجروح شدن چند نفر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۹:۰۶    
حجت نظری: برگزاری کنسرت آن هم از سوی یک خواننده محبوب باعث کاهش دغدغه های این روزهای مردم می شود
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۸:۳۹    
گلزن ایرانی لیگ آذربایجان از امروز در تمرین استقلال حضور پیدا کرد تا در صورت صلاح دید شفر به جمع آبی پوشان پایتخت بپیوندد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۸:۳۷    
چندی پیش از روابط یک خانم بازیگر سرشناس با بازیکن تیم ملی پرده برداشتیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۰:۱۹    
به تازگی تصویر جالبی از دیوید بکام منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۳:۵۰    
مراسم بهترین های فصل گذشته لیگ برتر اولین سوژه برنامه نود بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۳:۴۷    
رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری مشترک روز دوشنبه با نخست وزیر ایتالیا بار دیگر ادعاها علیه ایران را تکرار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۳:۰۷    
رئیس اتاق اصناف شهرکرد بیان کرد:تعطیلی بازار طلافروشان کذب است و سایر اصناف نیز فعالیت روزمره خود را انجام می دهند و خرید و فروش انجام می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۳:۰۰    
سرهنگ عیسی گوهری با اشاره به تصادف خونین یک دستگاه اتوبوس با دو خودروی سواری پراید و سمند در محور سنندج . دیواندره اظهار داشت: این تصادف یک کشته و 5 زخمی برجای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۲:۵۷    
وزارت کشور تاجیکستان از کشته شدن 4 گردشگر در حمله تروریستی با خودرو خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۲:۱۳    
فرمانده کل سپاه طی دلنوشته ای خطاب به روحانی تاکید کرد: همگان منتظر تصمیمات انقلابی رئیس جمهور منتخب شان هستند تا از این درگاه نور امیدی به دل های با ایمان شان بتابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۲:۰۶    
یک مدرس دانشگاه با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در پخش انواع آگهی های تبلیغاتی تأکید کرد: رسانه ملی باید در مقابل پخش آگهی های تبلیغاتی مسئولانه تر عمل کرده و ضمن دروازه بانی آنها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۲:۰۲    
به نظر باشگاه منچسترسیتی سامان قدوس را زیرنظر گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۱:۵۷    
بهمن مفید، جعفر پناهی، تهمینه میلانی، پوران درخشنده، آیدین آغداشلو از جمله چهره های شاخصی بودند که در جشن تولد مسعود کیمیایی کارگردان سینمای ایران حضور داشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۵۰    
ارتش آمریکا امروز (دوشنبه) اعلام کرد، نیروهای این کشور پهپادهای مسلح خود را در کشور آفریقایی نیجر با هدف مقابله با حملات شبه نظامیان مستقر کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۴۳    
اولین قسمت از برنامه تلویزیونی نود با شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال، امشب دوشنبه 8 مرداد ساعت 23:00 روانه آنتن خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۴۲    
یک منبع آگاه خبر بازداشت، ولی الله سیف رئیس سابق بانک مرکزی را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۴۱    
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از تعیین تکلیف نهایی طرح کسری خدمت فرزندان ایثارگران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۹    
رئیس انجمن موسیقی ایران با بیان اینکه استاد فقید محمد نوری شرف موسیقی پاپ ایران است، گفت: امروزه رسانه ملی از موسیقی شناسنامه دار فاصله گرفته و چهره هایی مانند علف هرز در آن سر بر می آورند و به عنوان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۶    
یورگن کلوپ، مربی لیورپول گفته نمایش سرخیو راموس در فینال لیگ قهرمانان بی رحمانه و ظالمانه بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۲۸    
وزیر ورزش و جوانان گفت: انتظار ما از وزنه برداری در بازی های آسیایی بیش از یک مدال طلا است. هرچند که هرچقدر مدال طلا بیشتر باشد، هزینه ما هم بالاتر می رود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۲۷    
امروز هم اخبار اقتصادی تحت تاثیر وضعیت بازار سکه و ارز قرار داشت؛ قیمت ها حباب گونه افزایش یافته و به گفته ی رییس اتحادیه طلا، دیگر سکه ای در بازار وجود ندارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۱۸    
مرکز اطلاع رسانی دولت عراق در بیانیه ای امروز دوشنبه، دخالت جمهوری اسلامی ایران را در برکناری وزیر برق این کشور قویا تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۱۷    
یت الله سیدشهاب الدین مرعشی نجفی، فقیه، ادیب و محدث عالیقدر جهان اسلام و تشیع در عصر حاضر بود و از محضر اساتید نجف در علوم مختلف کسب فیض کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۱۶    
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه امروز موضوع اقتصاد از جمله مهمترین موضوعات مبتلا به کشور است؛ گفت: اجازه نخواهیم داد کسی با قاچاق کالا و ارز چرخه اقتصاد کشور را متوقف کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۱۴    
سعید جلیلی در انتقاد از مدیریت حوزه ارزی کشور اعلام کرد: حق هر دولت است که تدبیر قبل را کنار بگذارد اما متاسفانه جایگزین شایسته ای هم ارائه نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۱۳    
فرهاد مجیدی از کسانی که برای درگذشت پدرش با او همدردی کردند تشکر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۲۰:۰۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: آمریکا و دیگر نقض کنندگان و نادیده انگاران بدیهی ترین حقوق انسانی در جایگاهی نیستند که بخواهند درباره دیگر کشورها قضاوت های جهت دار و یکسویه کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۹:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه هرچقدر برای تیم ملی هزینه شود بازهم کم است، گفت: تیم ملی فوتبال می تواند با موفقیت خود، موجبات شادی مردم را فراهم کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۸    
حجت الاسلام محسن غرویان گفت: هر کار و فعلی صورت می گیرد اولین عکس العمل جوانان این است که منطقش را برای ما تبیین کنید. یعنی ازنظر فکری ما را اقناع کنید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۹:۴۳    
بهداد سلیمی از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد که پاداش بازی های آسیا را سکه بدند و تجهیزات وزنه برداری جدید شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۵    
وکیل آنلاین، در پاسخ سوال یکی از مخاطبان درباره مجازات کارمند رشوه گیر توضیح داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۴    
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: در 4 ماه گذشته 14 هزار و 569 ولادت ناشی از چند قلو زایی بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۹:۲۱    
تهران- ایرنا- رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور گفت: تاکنون نزدیک به 42 میلیون فقره کارت هوشمند ملی در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۹    
همین دوست می گفت که در ایران برای راه اندازی کسب و کاری مشابه، نه 30 دقیقه که بیش از دو سال دوندگی کردم، انواع استرس ها را تحمل کردم، از این اداره به آن اداره حواله شدم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۶    
نیمار از یک آگهی تلویزیونی استفاده کرده تا اعتراف کند که برخی از واکنش های او پس از تمارض هایش در جام جهانی در روسیه غلبه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۵    
یک گروه آمریکایی که خود را قربانی ترور می دانند با وکالت یک شرکت صهیونیستی از بانک سرمایه گذاری اروپا به دلیل ارتباطش با ایران شکایت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۵۴    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انجام تحقیقات مقدماتی برای 7پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی خبر داد که در زمینه خودرو، ارز و سکه در حال پیگیری اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۶    
رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به تخصیص ارز مسافرتی به زائران اربعین، گفت:بر اساس توافق با بانک مرکزی مقرر شد ارز مسافرتی زائران اربعین بر اساس نرخ رسمی ارز در ایران باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۴۳    
چند کوزه ایرانی مربوط به دوره قاجار و از جمله کوزه قلیان ناصرالدین شاه قاجار سر از موزه فرانسه در آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۸    
شهردار تهران طی حکمی زریر نگین تاجی را به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران منصوب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۳۷    
مربی تیم سایپا گفت: با علیرضا حقیقی صحبت هایی صورت گرفته ولی جواب قطعی دریافت نکرده ایم و اخباری پیشنهاد خارجی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۲۶    
فوق ستاره تیم ملی امارات و باشگاه العین امارات در آستانه پیوستن به الهلال قرار دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۲۳    
فدراسیون فوتبال ژاپن از علیرضا فغانی داور بین المللی ایران و تیم داوری اش دعوت کرد تا دیدار دوستانه تیم ملی این کشور برابر شیلی را قضاوت کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۲۲    
کیانوش رستمی برای فرار از گرمای سالن تمرین وزنه برداری برای خود پنکه آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۱۰    
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که در صورت اجرای قانون منع حضور بازنشسته ها در ورزش، به این قانون عمل می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۹    
بعد از حسام الدین آشنا، رئیس سابق سازمان صدا و سیما هم امروز اظهاراتش درباره نحوه تعیین قیمت دلار را با جملات ابهام آمیز بیان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۸:۰۸    
کاپیتان سایپا می گوید به دنبال کسب نتایج خوب در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هستیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۵    
مدیرعامل بهمن موتور با بیان اینکه مقصر حواشی فروش مزدا3، تولید کم و تقاضای زیاد بازار است،گفت: پیرو دستور وزیر صنعت اطلاعات فروش مزدا 3 را به مراجع مربوطه ارسال کرده ایم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۴    
شهرداری تهران اجساد جانباختگان حادثه بزرگراه شهید بابایی را پس از مراسم یادبود به خانواده های آنها تحویل می دهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۴۳    
پژوهشگران آمریکایی در مقاله ای، دلایلی درباره دلیل درناک بودن بریدگی با کاغذ و راهکارهایی برای بهبود آن ارائه داده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۱    
وزیر کشور تاجیکستان اعلام کرد که تروریست های مسلح با حمله به 7 دوچرخه سوار گردشگر خارجی، چهار تن از آنها را به قتل رساندند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۲۰    
امام جمعه مشهد در خصوص آقازاده های مسئولین و روحانیت در کشور گفت: هیچ پدری مسئول پسر مکلف خود نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۱۲    
محسن تنابنده به فرار شهرام جزایری در محموله عدس واکنش نشان داد و خطاب به او با لحن شوخی نوشت: عَدَسِ همتون خسته شدم. آخه کی با تو کار داشت که فرار کردی؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۷    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قیمت دارو و تجهیزات پزشکی در کشور هیچ ارتباطی با قیمت ارز آزاد ندارد و همان طور که اعلام شده، رشد قیمت مجموع سبد دارویی کشور ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۵    
بازار امروز خرید و فروش خودرو با رشد 10 تا 11 میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی روبه رو است البته این روند افزایش همچنان ادامه داشته و بازار خودرو هم متأثر از نرخ ارز شاهد تغییرات لحظه ای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۳    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه وضعیت جدید پیش روی کشور دائمی نیست، گفت: اگر بتوانیم این وضعیت را به خوبی مدیریت کنیم و کشور را از این مرحله عبور دهیم، اقتصاد کشور به ثبات خواهد رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۷:۰۲    
مرگ مشکوک پیرمرد تهرانی کارآگاهان جنایی آگاهی تهران بزرگ را به محل کشف جسد فاسدشده پیرمرد کشاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۴۴    
از روز گذشته در برخی شبکه های مجازی فراخوان اعتصاب در بازار بزرگ تهران تبلیغ و بارها هم تکرار شد اما مشاهدات خبرنگار ایرنا و نیز اظهارنظر مسئولان بازار نشان می دهد که این فراخوان در عمل متقاضی نداشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۷    
امروز، روز امنیتی بازار غیررسمی ارز بود. فعالان بازار می گویند آن قدر نرخ 10 هزار تومانی دلار اثر روانی بر مخاطبان بازار به ویژه خانه دارها گذاشته که هیجان و تقاضا برای خرید را چند برابر کرده و بازار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۶    
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه تلاطم های اخیر در بازار، شبهه ناک و دخالت برخی دست های پشت پرده در این ماجرا کاملاً محتمل است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۲    
یک کشیش عالیرتبه استرالیایی به اتهام نقش داشتن در پرونده سوءاستفاده جنسی از سمت خود استعفا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۱    
آفتاب نیوز : لیست آپارتمان های موجود جهت خرید در منطقه 12 تهران به شرح زیر است: منبع: باشگاه خبرنگاران
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۳۰    
برنامه آماده سازی تیم ملی فوتبال برای شرکت در جام ملت های آسیا اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۲۳    
ارتش رژیم صهیونیستی به خاطر ترس از عملیات حماس، در اطراف غزه در وضعیت آماده باش قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۴    
برنامه نود امشب به بررسی رقابت های هفته اول لیگ برتر جام خلیج فارس که از پنجشنبه (چهارم مرداد ماه) آغاز شد، می پردازد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۲    
رئیس سابق فیفا در پستی که منتشر کرد به افشاگری درباره میزبانی قطر پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۶:۰۰    
رییس اسبق بانک مرکزی ضمن دفاع از عملکرد خود در دوران مسئولیتش گفت که ساماندهی موسسات اعتباری در آن دوره آغاز شده و به دلیل تغییر دولت ناتمام مانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۵۹    
کسب رتبه اول کشوری در جذب اعتبارات اشتغال پایدار روستایی توسط بانک کشاورزی استان البرز مدیریت شعب بانک کشاورزی استان البرز رتبه نخست کشوری در جذب اعتبارات اشتغال پایدار روستایی را کسب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۵۵    
زلزله ای به بزرگی 4.5 ریشتر و به مشخصات زیر فاریاب در استان کرمان را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۵۵    
متاسفانه با وجود بیش از 140 دانشگاه در کشور اما تنها 2 یا 3 زن به عنوان روسای دانشگاه فعالیت می کنند و در دوران ریاست آقای غلامی نیز توجهی به بکارگیری زنان در پست های مدیریتی نشده و شاهد اتفاق خوبی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۵۱    
لیگ برتر آغازشده و بهترین زمان برای اجرایی کردن ورود زنان به ورزشگاه ها است. جناب آقای روحانی هم دستور ورود زنان به ورزشگاه را صادر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۵۰    
بانک ملی ایران و بنیاد ملی نخبگان با هدف گسترش همکاری ها و به منظور مشارکت در حمایت از نخبگان و استفاده از ظرفیت آنها در حوزه های تحقیقاتی و پژوهشی و نیز فراهم شدن زمینه همکاری های علمی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۲۳    
ماجرای جانبداری آقای داور از متن کپی شده در استندآپ کمدی چیست؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۳    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این که سازمان حج و زیارت و جمعیت هلال احمر اقدامات لازم را جهت سلامتی حجاج قبل از اعزام آنها انجام داده اند، افزود: طبق غربالگری و معاینات ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۵:۰۲    
تصور کنید خدای نکرده خودمان یا عزیزانمان کنار خیابان ایستاده ایم که قربانی رفتار یک راننده مست شده ایم، آیا کار او را کمتر از قتل عمد تلقی می کنیم؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۸    
معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه از ارجاع پرونده شهرام جزایری به تهران خبرداد و گفت: باتوجه به نحوه خروج از کشور شهرام جزایری و پیشنهاد رشوه ای که داده است قطعا به پرونده او رسیدگی خواهد شد و به علت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۸    
از روز گذشته در برخی شبکه های مجازی فراخوان اعتصاب در بازار بزرگ تهران تبلیغ و بارها هم تکرار شد اما مشاهدات خبرنگار ایرنا و نیز اظهارنظر مسئولان بازار نشان می دهد که این فراخوان در عمل متقاضی نداشت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۶    
هر قطعه نیم بهار آزادی امروز شاهد افزایش قیمت بود به نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 200 هزار تومان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۵    
وقتی آقای علی مطهری، نایب رئیس مجلس اینگونه حرف بزند، دانشجوی آقای مطهری هم تند تر صحبت می کند و این روند همچنان ادامه دارد و ابعادش گسترده تر می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۴    
همایون شجریان در صفحه اینستاگرامش نوشت: در این ایام که چون سیاوش در گذر از آتش هستیم نمی دانم چه کنیم تا حالمان کمی به شود، چنانچه مشکل مجوز نباشد در خدمتم بدون هیچ انتفاعی کنسرت خیابانی اجرا کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۳    
ویژگی مهم امروز بازار حضور پررنگ دلالان در خیابان فردوسی و به ویژه خیابان منوچهری است که باعث دخالت نیروهای انتظامی و پراکنده کردن دلالان شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۵۱    
زاهد گفت: بنده بسیار خوشحالم که جناب آقای نوبخت اینقدر شرافت اخلاقی داشت که استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کرد و گفت که می خواهم به دانشگاه برگردم تا شاید بعدها بسیاری به این نتیجه برسند که مشکل با ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۵    
یک اقتصاددان معتقد است که گام ضروری اول برای اصلاح وضع موجود، تغییر در نگاه به اقتصاد کشور، کارکرد دولت و بخش خصوصی است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۶    
از کل زنان مبتلا از طریق روابط جنسی در سال 1396، حدود 45 درصد موارد، همسر فرد مبتلا به HIV و 29 درصد نیز همسر فرد دارای رفتار پرخطر بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۳۰    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران، قیمت آب برای مشترکان خانگی بین 10 تا 15 درصد افزایش یافت که تا سه – چهار ماه آینده این مصوبه اجرایی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۱۱    
در حالی قیمت دلار به طور فزاینده پیش رفته و از مرز 11 هزار تومان گذشت که به اعتقاد برخی کارشناسان، ادامه گرانی دلار سرانجام بازار کار و کالا را قفل کرده و ادامه آن به هرج و مرج اقتصادی می انجامد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۱۰    
رئیس اتحادیه طلافروشان گفت: طلافروشی های بازار بزرگ تهران طبق روال عادی باز هستند و آرامش در بازار برقرار است اما خریداری برای مصنوعات طلا نیست و سکه های طلافروشی ها نیز به پایان رسیده اما جایی نیست ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۹    
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از قرائت سوال از رییس جمهور تا پایان هفته در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۴:۰۹    
تأکید چهره های اصولگرا بر غیر انتخاباتی بودن این جلسات در حالی است که قبلاً محمدعلی پورمختار، از نمایندگان اصولگرای مجلس خبر داده بود که سید ابراهیم رئیسی در حال بررسی شرایط است و احتمال دارد برای ...
  • ۱