جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۱:۳۳Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 6 آذر 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 آذر 1399 آفتاب نیوز 2 آذر 1399 آفتاب نیوز 3 آذر 1399 آفتاب نیوز 4 آذر 1399 آفتاب نیوز 5 آذر 1399 آفتاب نیوز 6 آذر 1399 آفتاب نیوز 7 آذر 1399 آفتاب نیوز 8 آذر 1399 آفتاب نیوز 9 آذر 1399 آفتاب نیوز 10 آذر 1399 آفتاب نیوز 11 آذر 1399 آفتاب نیوز 12 آذر 1399 آفتاب نیوز 13 آذر 1399 آفتاب نیوز 14 آذر 1399 آفتاب نیوز 15 آذر 1399 آفتاب نیوز 16 آذر 1399 آفتاب نیوز 17 آذر 1399 آفتاب نیوز 18 آذر 1399 آفتاب نیوز 19 آذر 1399 آفتاب نیوز 20 آذر 1399 آفتاب نیوز 21 آذر 1399 آفتاب نیوز 22 آذر 1399 آفتاب نیوز 23 آذر 1399 آفتاب نیوز 24 آذر 1399 آفتاب نیوز 25 آذر 1399 آفتاب نیوز 26 آذر 1399 آفتاب نیوز 27 آذر 1399 آفتاب نیوز 28 آذر 1399 آفتاب نیوز 29 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ - ۰۹:۳۰    
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح یکشنبه (9 آذر) به مرز 63 میلیون نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز به حدود یک میلیون و 459 هزار نفر رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۰۹:۲۵    
دیگو مارادونا در طول زندگی اش خودروهای زیادی داشت. در ادامه با بعضی از آن ها که بسیار خاص و متفاوت بودند آشنا می شوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۴:۳۵    
رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه، HD سازی را تحولی بزرگ در حوزه های محتوایی، فنی و زیرساختی سازمان صدا و سیما دانست و از HDسازی 10 شبکه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۲:۲۰    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی بحران آفرین به کشور خبر داد و به مسئولان در این زمینه هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۵    
جواد لاریجانی در واکنش به احتمال بازگشت آمریکا به برجام گفته است: غلط کردند بیرون رفتند ما هرگز نباید برگردیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۱۱:۰۰    
یک فعال حقوق زنان گفت که قوانین تبعیض آمیز از جمله مواد 301، 302، 309 و 630 قانون مجازات اسلامی قبح اقدام به قتل را تلویحا از بین برده است و به نظر می رسد لازم است حقوق برابر زن و مرد در قوانین ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۵    
از اول آذر ماه محدودیت های کرونایی در سراسر کشور با تعطیلی دو هفته ای برخی مشاغل آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۴۰    
افزایش شدید قیمت مرغ در روزهای اخیر، رعایت نشدن دائمی نرخ مصوب محصولات مشمول قیمت گذاری، نبود نظارت بر فرآیند توزیع نهاده های دامی و اقدام دیرهنگام نهادهای مسئول برای عرضه مرغ با نرخ دولتی در راستای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۳۵    
مراسم قرعه کشی پیش فروش محصولات سایپا روز شنبه 8 آذر برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۱۰    
به تازگی فیلمی از عیسی کلانتری، ریاست سازمان محیط زیست منتشر شده است که وی امام خمینی(ره) را فرزند ناخلف آمریکا توصیف نموده و دلیل پیروزی انقلاب اسلامی را برداشته شدن حمایت آمریکایی ها از محمدرضا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۹:۰۰    
آقای خاص یک قرار جالب و خنده دار با بازیکن خود گذاشته و همین باعث شد او به دردسر 500 پوندی دچار شود!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۸:۴۵    
مدیرعامل شرکت داروسازی آسترازنکا روز پنجشنبه گفت که با توجه به شبهات مطرح شده پیرامون تحقیق بر سر میزان کارایی واکسن تولیدی این شرکت برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید 19 آزمایش های جدیدی در مورد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۸:۲۵    
وزارت دفاع روسیه از آزمایش موشک تسیرکون که هشت برابر سرعت صوت سرعت دارد و به قاتل ناوهای هواپیمابر معروف شده است، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۸:۱۵    
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که رام الله پیام هایی با این محتوا که آماده گفت وگو با رژیم صهیونیستی است، به آمریکایی ها ارسال کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۸:۰۵    
آثار سه کاریکاتوریست ایرانی در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی کاریکاتور زاگرب در کرواسی مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۷:۵۰    
سهام عدالت در روز دوشنبه به اوج خود یعنی حدود 12/9 میلیون تومان رسید اما در روز معاملاتی بعد دوباه روندی نزولی پیدا کرد و حدود 300 هزار تومان افت ارزش داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۷:۳۵    
حجم فوتی های کرونا در قم رو به افزایش است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۷:۲۰    
ادسون آرانتوس دوناسیمونتو ملقب به پله، در مقام بازیکن فوتبال، سه جام جهانی فتح کرد. شاهکار او جام جهانی 1958 بود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۷:۰۵    
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه ای اعلام کرد که بسته جدید یارانه معیشتی فقط به افرادی که بسته حمایت معیشتی دریافت می کنند، تعلق می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۶:۴۵    
بازی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۶:۰۵    
مرد 37 ساله ایذه ای شب گذشته به دلیل تزریق یک آمپول جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۵:۰۵    
مجلس سنای فرانسه از دولت پاریس خواست استقلال قره باغ را به رسمیت بشناسد؛ اقدامی که واکنش تند باکو را در پی داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۴:۰۵    
خبر درگذشت دیه گو مارادونا، فوتبالیست آرژانتینی صفحه نخست تقریبا تمامی روزنامه های جهان و حتی روزنامه های بی تفاوت به جهان فوتبال را به خود اختصاص داده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۳:۰۵    
محسن مدهنی، کشتی گیر کشورمان که در اشتغال خود به مشکل برخورده بود، در یک واحد پتروشیمی خوزستان فعالیت خواهد کرد. این کشتی گیر کشورمان پیش تر مشغول به دست فروشی بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۲:۳۵    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت جوان 27 ساله در حادثه رانندگی آزادراه تبریز- زنجان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۲:۱۰    
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: سرپرست شهرداری الیگودرز به دلیل برگزاری و شرکت در مراسم ترحیم یکی از بستگانش عزل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۱:۵۰    
15 سال پیش دیگو مارادونا در مصاحبه با خودش از مرگ و مراسم خاکسپاری اش صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۰:۵۵    
روسای بیمارستان های آمل در پی برکناری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان استعفا دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۷ - ۰۰:۴۵    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: بارش برف و اتصال سیم های برق باعث قطعی برق در برخی از مناطق ارومیه از ظهر امروز شده است که تلاش برای حل این مشکل با سرعت تمام توسط ماموران شرکت برق ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۳:۴۵    
پلیس آرژانتین نتوانست مردم را در مقابل کاخ ریاست جمهوری کنترل کند و مراسم وداع با دیه گو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین متوقف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۳:۴۰    
در چارچوب بازی چهارم مرحله گروهی لیگ اروپا، آرسنال، آنتورپ، دیناموزاگرب و زوریا به برتری دست یافتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۳:۴۰    
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: اصل بر این است که هفته آینده ادارات تعطیل هستند، مگر آن عده ای که حضورشان با تشخیص بالاترین مقام دستگاه، ضروری تشخیص داده شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۳:۳۵    
پخش مستند دیگو مارادونا از شبکه مستند که به بهانه درگذشت این اسطوره فوتبال جهان اتفاق افتاد، باعث شد که صدای گزارشگری عادل فردوسی پور پس از مدت ها، هرچند در قالب مستندی آرشیوی از تلویزیون شنیده شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۳:۳۰    
تابوت دیگو مارادونا که قرار است در کاخ ریاست جمهوری آرژانتین به خاک سپرده شود، در میان انبوده جمعیت اندوهگین در داخل کاخ مستقر شد و گزارش ها حاکی از آن است که جمعیت با نیروهای پلیس درگیر شده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۳:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه که به تازگی به افغانستان سفر کرده است، گزارشی از این سفر در صفحه توئیتر خود منتشر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۵۵    
مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان ضمن صدور هشدار سطح قرمز و اعلام آماده باش در سراسر استان گفت: با توجه به شرایط جوی اعلام شده توصیه می شود مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و عشایر و رستاییان ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۵۵    
وزیران نیرو، اطلاعات، صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، علوم، تحقیقات و فناوری، ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۵۰    
از ظهر امروز پنج شنبه طبق پیش بینی هواشناسی آذربایجان شرقی بارش برف در بیشتر شهرستان های استان آغاز شده و در تبریز نیز شاهد بارش برف هستیم که این برف اولین برف پاییزی سال جاری در این شهر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۱۵    
با فوت 482 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید 19 در ایران به 46 هزار و 689 نفر رسید و 27 استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۵    
رئیس پلیس راهور ناجا آخرین اقدامات راهور در محدودیت های کرونایی را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۰    
فدراسیون فوتبال سوریه تصمیم گرفت که مهاجم سرشناس این کشور را برای همیشه از حضور در تیم ملی محروم کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۱:۰۰    
محمود احمدی نژاد، می گوید قانون حجاب در ایران باید با خواست "اکثریت مردم" منطبق باشد. وی گفت: اصلا آمدیم و یک حکومتی غیر از جمهوری اسلامی رای را از مردم گرفت اما به هزار نوع انحراف و اشتباه افتاد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۵۵    
بازار خودرو توانست این هفته نیز روند کاهشی خود را حفظ کند و در حالی که نسبت به روز گذشته برخی از خودروها کاهش قیمت بیشتری را تجربه کردند به استقبال تعطیلات آخر هفته برود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۴۵    
در حالی که 54 روز تا پایان ریاست جمهوری دونالد ترامپ باقی مانده، احتمال اقدام نظامی ایالات متحده آمریکا علیه ایران به عنوان آخرین برگ از پرونده فشار حداکثری دولت ترامپ به ایران همچنان مطرح است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۳۰    
دولت آمریکا اعضای کمیته ای را که به وزیر دفاع آمریکا در زمینه های سیاست خارجی و مسائل امنیتی مشاوره می دادند اخراج کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۵    
برخی از صاحبان خودرو هنگام سوختگیری نگرانی هایی بابت کم شدن سهمیه سوخت خود دارند که قصد داریم در این گزارش نحوه صحیح سوختگیری و عدم کاهش سهمیه سوخت را به شما آموزش دهیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۲۰:۲۰    
در ادامه گرانی های روزانه قیمت کالا ها در بازار با مجوز دولت، این بار دولت مجوز افزایش بیش از 50 درصدی روغن موتور خودرو را صادر کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۵    
شارون استون، هنرپیشه مشهور هالیوود تائید کرد که به تیم انتقال قدرت جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا پیوسته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۵۵    
نگاهی به فهرست داروهایی می اندازیم که تحقیقات پزشکی تاثیر مثبت استفاده از آنها برای درمان کووید19 را ثابت یا برعکس، رد کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۰    
ماتیاس مورلا وکیل برجسته و دوست نزدیک مارادونا مدعی شده است که حماقت مجرمانه به مرگ اسطوره تیم ملی آرژانتین منجر و در ادامه خواستار آغاز تحقیقات در این باره شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۴۰    
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پرچم های نهاد مرکزی اش در سوئیس را نیمه برافراشته کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۳۰    
از یکم آذرماه محدودیت های دو هفته ای به منظور کنترل روند رشد بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور در سمنان نیز به اجرا درآمد، همزمان با این طرح ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۵    
تیم فوتبال ذوب آهن در هفته سوم بیستمین دوره لیگ برتر به سومین تساوی خود دست پیدا کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۵    
فوتبال ایران به دلیل حضور محمدرضا خلعتبری در تیم الوصل امارات نقاط اشتراکی با دیه گو مارادونا اسطوره فوتبال دنیا دارد که بازخوانی بعضی از مصاحبه های قدیمی درباره مارادونا خالی از لطف نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۲۰    
مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین دیروز در 60 سالگی درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۱۰    
اگر چه 7 روز از آغاز محدودیت ها و کاهش تردد خودرو های سواری میگذرد، اما حتی یک روز هوای پاک برای کلانشهر اصفهان ثبت نشده که این موضوع باید توجه کارشناسان و فعالان محیط زیست اصفهان را به خود جلب کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۸    
مسابقه دو تیم تراکتور تبریز و سپاهان روز جمعه در صورت مساعد بودن شرایط جوی برگزا می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۰    
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی موتورسیکلت در اتوبان حقانی بدلیل ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه و مصدوم شدن موتورسوار خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۹:۰۰    
برودت هوا، تداوم باران و هوای ابری تهران و آلودگی، پایتخت را پنجشنبه (6 آذر) در مه فرو برد. ت
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۸    
"فیبرواسکن" (دستگاه تشخیص آسیب های کبدی) سال ها پیش توسط خیرین، خریداری و به بیمارستان امید اصفهان هدیه شد تا به بیماران صعب العلاج خدمات ارائه کند اما چند ماهی است بدلایل نامعلوم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۸    
مهدی رحمتی به دلیل اعتراض به داور اخراج شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۵۰    
معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ایران با همکاری چند کشور اقدامات اولیه را برای تولید واکسن کرونا انجام داده که این مهم به محض نهایی شدن اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۴۷    
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در بازی هفته سوم رقابت های لیگ برتر مقابل پرسپولیس به تساوی رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۸:۱۵    
در ادامه هفته سوم لیگ برتر تیم شهر خودرو مقابل نفت آبادان به تساوی رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۷:۵۵    
رزمایش رژه ملی شناورهای بسیج دریایی منطقه کم نیروی دریایی سپاه بصورت بسیار گسترده و انبوه برای نخستین بار برگزار شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۷:۴۵    
نیمه نخست دیدار نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۷:۳۵    
شمار روزانه مبتلایان و جان باختگان در روسیه به دلیل ابتلا به کرونا هر روز حدنصاب تازه ای به ثبت می رساند و در 24 ساعت اخیر و در رکوردی جدید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۷:۲۳    
رئیس سابق یوفا بعد از درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین گفت: من او را به خاطر اشتباهاتش سرزنش نمی کنم اما اطرافیانش را سرزنش می کنم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۷:۱۱    
رئیس دفتر نمایندگی ایران در امارات عربی متحده به نقل از مقام مسئول وزارت خارجه امارات گفت که توقف صدور روادید اعلام شده برای 13 کشور از جمله ایران، موقتی و تا اطلاع ثانوی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۶:۲۵    
عربستان که دارای پرونده های زیاد جنایت علیه بشریت در یمن و اتباع خود است و در تصمیم ترامپ برای خروج از برجام نقش داشته ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۶:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای دیدار برابر نفت مسجدسلیمان را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۶:۲۱    
سرمربی سابق پرسپولیس و هم بازی دیگه مارادونا معتقد است که اسطوره آرژانتینی در نقش یک رهبر در زمین فوتبال ظاهر می شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۶:۱۷    
بارش برف سنگین و سفیدپوش شدن ورزشگاه یادگار امام (ره) بازی تیم های تراکتور و سپاهان را لغو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۶    
نام و مشخصات این زندانیان آزاد شده از سوی سفارت ایران اعلام نشده است. برخی رسانه ها اعلام کرده اند که این افراد با کایلی مور-گیلبرت، زندانی بریتانیایی استرالیایی در ایران مبادله شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۶    
رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: محدودیت های دو هفته ای شاید به صورت یک مُسکن عمل کند و فشار را پایین بیاورد، اما اگر شرایط دوباره به چند ماه قبل برگردد، شیوع هم بیشتر خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۵:۴۰    
3 طرح ملی وزارت نفت در استان های چهارمحال و بختیاری، خوزستان و بوشهر افتتاح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۵:۲۵    
پاداش پیروزی آبی پوشان پایتخت مقابل مس رفسنجان به حساب آن ها واریز شد و قرار است پاداش پیروزی این تیم مقابل ماشین سازی هم به آن ها داده شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۵    
سازمان هواشناسی کشور با صدور اطلاعیه ای از ادامه فعالیت و شدت گرفتن بارز سامانه بارشی در سه استان کشور خبر داد که طغیان رودخانه ها و سیلاب را در این مناطق به دنبال خواهد داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس گفت: با توجه به اینکه بسیاری از فروشندگان نتواستند خودروهای خود را به فروش برسانند و سفرهای بین شهری هم به دلیل کرونا رونق ندارد قیمت خودرو در هفته های آینده کاهش خواهد یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۵:۱۱    
محمود احمدی نژاد در پیامی توئیتری درگذشت دیگو مارادونا را تسلیت گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۴:۴۶    
اسطوره فوتبال آرژانتین چهارشنبه دلیل حمله قلبی در 60 سالگی جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۴:۳۵    
پرنده نگری یک صنعت ارزان، اما پردرآمد است، علاوه بر آن بر سلامت و روان انسان امروزی که زندگی سراسر تنش و فشار دارد، تاثیر بسیار خوبی می گذارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۳:۱۷    
اسماعیل گرامی مقدم از احتمال معرفی کاندیدای حزبی گفت و تصریح کرد:تاکنون بین 4 تا 6 نفر گزینه احتمالی مطرح و بررسی در مورد آنها در دستورکار حزب اعتماد ملی قرار دارد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۵    
بیتکوین از شکستن رکورد تاریخی خود بازماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۳:۰۵    
عادل فردوسی پور معتقد است مارادونا بدون تردید بهترین بازیکن تمام تاریخ است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۶    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محور های مواصلاتی 13 استان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۰    
پیراهن مارادونا امروز یکی از هدایای موزه ریاست جمهوری ایران است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۰    
بررسی شاخص کرایه مسکن اجاری در شهر تهران و در کل مناطق شهری در آبان ماه امسال نشان دهنده رشدی معادل 28.7 و 31.9 درصد نسبت به ماه مشابه سال گذشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۵    
چهره محبوب فوتبال کشور به حکایت گرانی مرغ در فضای مجازی واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۳۰    
دلار امروز در بازار افت قیمت 300 تومانی را تجربه کرد و به 24,700 (بیست و چهار هزار و هفتصد ) تومان رسید. قیمت طلا هم امروز پایین آمد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۲۶    
مهدی 15 گل برای تیم ملی جوانان زد و کاپیتان تیم ملی جوانان بود. یکی از گل های به یاد ماندنی او در بازی ایران و کره جنوبی زده شد. او به دلیل تکنیک بازی و شکل ظاهری اش، خود را با مارادونا قیاس می کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۶    
نائب رئیس مجلس گفت: در راستای بررسی وضعیت مسکن با جدیت می توان گفت که مسکن در اولویت دولت قرار نگرفته و هم اکنون 2 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۶    
نشریه دیلی استار از تیتر عجیبی برای درگذشت مارادونا استفاده کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۷    
ترامپ روز چهارشنبه در جریان سخنرانی خود برای نشست قانونگذاران جمهوریخواه در ایالت پنسیلوانیا که بصورت تلفنی ایراد شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۱    
آرمان که به جرم قتل دختر موردعلاقه اش 2 ماه پیش در دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شده بود، حالا و با حکم دادگاه بعثت به اتهام اختفای جسد به 3 ماه و یک روز حبس محکوم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۲:۰۱    
با مرگ کودک یکساله مرد بدهکار که خانه اش در درگیری با مرد طلبکار به آتش کشیده شده بود، تعداد قربانیان این حادثه به 2 نفر رسید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۶    
امروزه در دنیا همه راه ها به مذاکره و توافق ختم می شود و حتی جنگ ها نیز با مذاکره به پایان می رسند. پس مذاکره احتمالی ایران و آمریکا نیز دیر یا زود محتمل به نظر می رسد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۵۶    
عضو جامعه روحانیت مبارز درباره نیات عوامل اعلام فراخوان علیه دولت روحانی اظهار کرد: بی کاری یک بلاست که افراد اوقات فراغت شان را گاهی در این کارها می گذرانند .
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۴۵    
روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور با توجه به برگزاری چهار انتخابات مهم در خرداد 1400، در فراخوانی از دانشگاهیان، فعالان سیاسی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۰۶ - ۱۱:۳۵    
هنگامی که قرار است به خانه جدید خود نقل مکان کنیم به جز مواردی که در قبل برای نقل مکان بیان شد، نیاز است که خانه ی جدید خود را مرتب و تمیز کنیم ...
  • ۱