جمعه ۱۸ خردادساعت ۰۰:۱۶Jun 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 13 آذر 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 آذر 1399 آفتاب نیوز 2 آذر 1399 آفتاب نیوز 3 آذر 1399 آفتاب نیوز 4 آذر 1399 آفتاب نیوز 5 آذر 1399 آفتاب نیوز 6 آذر 1399 آفتاب نیوز 7 آذر 1399 آفتاب نیوز 8 آذر 1399 آفتاب نیوز 9 آذر 1399 آفتاب نیوز 10 آذر 1399 آفتاب نیوز 11 آذر 1399 آفتاب نیوز 12 آذر 1399 آفتاب نیوز 13 آذر 1399 آفتاب نیوز 14 آذر 1399 آفتاب نیوز 15 آذر 1399 آفتاب نیوز 16 آذر 1399 آفتاب نیوز 17 آذر 1399 آفتاب نیوز 18 آذر 1399 آفتاب نیوز 19 آذر 1399 آفتاب نیوز 20 آذر 1399 آفتاب نیوز 21 آذر 1399 آفتاب نیوز 22 آذر 1399 آفتاب نیوز 23 آذر 1399 آفتاب نیوز 24 آذر 1399 آفتاب نیوز 25 آذر 1399 آفتاب نیوز 26 آذر 1399 آفتاب نیوز 27 آذر 1399 آفتاب نیوز 28 آذر 1399 آفتاب نیوز 29 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۶:۱۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از جریمه 7.7 میلیارد ریالی قاچاقچی یک دستگاه مرسدس بنز خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۳۵    
طرح برخورد پلیس راهور تهران بزرگ با پوشش و مخدوشی پلاک در زمان محدودیت های کرونایی در سطح معابر پایتخت در حال اجراست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۰:۵۵    
آنفولانزا و کرونا از 2 ویروس متفاوت هستند که ابتلای به هر یک از آنها بدیهی است ولی آیا همزمان آلوده شدن به 2 ویروس امکان دارد؟
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۱:۵۵    
سد عبدل آباد بجنورد در زمستان از آب رودخانه های اطراف تغذیه می شود تا در فصل کم آبی، آب مورد نیاز کشتزارهای منطقه را تامین کند اما امسال به سبب کاهش نزولات جوی به صورت کامل خشکیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۸:۰۵    
مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای از بروز ترافیک سنگین در محور تهران – فشم محدوده رودک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۶:۲۵    
وزیر خارجه آلمان گفت این کشور به دنبال یک توافق هسته ای گسترده تر با ایران به جای توافق فعلی است که به ادعای او دیگر کافی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۱    
وزیر نفت گفت: بر اساس توافق دوازدهمین نشست وزارتی اوپک پلاس، مقدار کاهش عرضه تولیدکنندگان عضو و غیرعضو اوپک در ژانویه 2021 روزانه 7 میلیون و 200 هزار بشکه خواهد بود که تصمیم عاقلانه ای است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: بر اساس برآوردی که مجلس دارد، حداقل باید 35 درصد به دستمزد کارگران اضافه شود. این برآورد بر اساس آمایش چند ساله صورت گرفته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۲:۱۰    
ترکی الفیصل رییس پیشین دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی ضمن انکار خبر دیدار بنیامین نتانیاهو با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را دروغگو خواند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۱:۳۱    
دادستان تهران از زندان رجایی شهر بازدید و با زندانیان ملاقات کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۱۱:۱۶    
کبد در قسمت بالا سمت راست شکم قرار دارد و یکی از اندام های حیاتی بدن انسان محسوب می شود. از جمله وظایف کبد می توان به تصفیه خون، ذخیره برخی ویتامین ها و مواد معدنی و تولید صفرا اشاره کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۱    
دیوار قدیمی بهشت محمدی سنندج روی 12 دستگاه خودرو سواری تخریب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۸:۱۵    
فکر می کنم جریان این دوری را تمام مردم خوب بدانند. زمانی که در سایپا بودم متاسفانه صدا و سیما قصد سو استفاده از این مساله را داشت. خیلی تلاش کرد تا به نوعی وجه ی من را در جامعه خراب کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۷:۵۶    
ستاره تیم فوتبال یوونتوس با گلزنی در بازی دیشب تیمش، به رکورد 750 گل زده دوران حرفه ای خود دست یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۷:۴۵    
صحبت های مهاجم تیم پاریسن ژرمن درباره آرزوی همبازی شدن با لیونل مسی، گمانه زنی ها درباره انتقال ستاره بارسلونا به این تیم فرانسوی را قوت بخشید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۷:۴۰    
ابرستاره تیم بسکتبال لس آنجلس لیکرز قرارداد خود را با این باشگاه تا سال 2023 تمدید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۶:۳۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: زمانی که قرار است در روزهای آینده خط آهن خواف - هرات به عنوان نماد یکی از بزرگترین همکاری های فی مابین از سوی روسای جمهور محترم ایران و افغانستان افتتاح شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۶:۰۷    
وزیر نفت گفت که با توجه به عدم قطعیت بازار نفت تصمیم افزایش تدریجی تولید نفت اوپک پلاس، تصمیم عاقلانه ای است. جلسات ماهانه نیز می تواند به حفظ ثبات در بازار و رسیدن به قیمت های منصفانه کمک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۵:۳۷    
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از طرح سوال خود از وزیر دفاع در مورد پرداخت حقوق ⁧سربازان⁩ خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۵:۰۰    
آیین تشییع و تدفین پیکر حجت الاسلام و المسلمین جعفر الهادی خوشنویس از استادان پیشکسوت حوزه علمیه قم فردا در حرم حضرت معصومه (س) در قم برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۴:۳۰    
رئیس اسبق اطلاعات عربستان سعودی مدعی شد کشورش دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۴:۰۰    
تیم فوتبال ملبورن ویکتوری موفق شد با برتری برابر اف سی سئول به عنوان دومین تیم از گروه پنجم صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۳:۴۲    
وزیران امور خارجه اردن و رژیم صهیونیستی به صورت مخفیانه در مرز اردن با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۳:۱۶    
استاندار کرمان گفت: هزینه زیادی برای پروژه انتقال آب از هلیل رود انجام شده و پروژه ای با 70 درصد پیشرفت فیزیکی را نمی شود تعطیل کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۱:۵۵    
لیونل مسی و باشگاه بارسلونا به دلیل شادی پس از گل مرد آرژانتینی به احترام دیگو مارادونا اسطوره فقید آلبی سلسته، در مجموع 780 یورو جریمه شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۰:۵۵    
چند روزی است که یکی از مسئولان به خاطر اشتباه در تلفظ دو عبارت انگلیسی، سوژه کاربران فضای مجازی شده است و ویدئوی او دست به دست می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۴ - ۰۰:۱۱    
وزیر ارتباطات گفت: اینترنت نه تنها گران نشده و نخواهد شد، بلکه در صورت رشد ترافیک در سال آینده ارزان تر هم خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۳:۵۷    
الله یار صیادمنش توانست گلی 3 امتیازی را برای زوریا اوکراین برابر لسترسیتی به ثمر برساند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۳:۴۱    
رئیس مجلس گفت: عده ای می گویند مجلس هول شده، کسی هول نشده است؛ همه ما 7 ساله منتظریم کاری انجام بدهید و مردم آرزویشان این است با دولت دوازدهم با خاطره خوش خداحافظی کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۴۱    
وزیر خارجه دولت کنونی آمریکا انجام هرگونه معامله با ایران را به آزادی باقر و سیامک نمازی و همچنین مراد طاهباز مشروط کرد!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۵    
تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان مقابل نوشت افزار کنکو تهران به پیروزی رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۳۰    
محمدرضا عیوضی، خواننده باسابقه موسیقی پاپ، با انتشار پستی اینستاگرامی، از ابتلای خود به ویروس کووید 19 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۶    
سید عباس صالحی در این پیام افزود: در چارراه فصول، نامت سپیده دمی است که بر پیشانی، آسمان می گذرد، متبرک باد نام تو و ما هم چنان دوره می کنیم
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۰    
نظامیان رژیم صهیونیستی راهپیمایی فلسطینیان در محکومیت شهرک سازی های این رژیم را با شلیک گاز اشک آور و گلوله های پلاستکی سرکوب و 32 تن از جمله برخی شخصیت های فلسطینی را زخمی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۰    
دهیار روستای گویزه در شهرستان سقز گفت: پنج نفر از اعضای یک خانواده روستایی بخاطر انفجار کپسول گاز مایع مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۲:۱۶    
پلیس انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد که وقوع انفجار مهیب در نزدیکی بندر بریستول 4 کشته و چندین مجروح بر جای گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۵    
کاهش تولید نفت اعضای اوپک پلاس در اولین ماه سال 2021 میلادی 7.2 میلیون بشکه خواهد بود که نشان دهنده افزایش 500 هزار بشکه ای تولید نفت این کشورها است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۵۱    
فرماندار بندرعباس گفت: طبق اعلام قرارگاه عملیات ستاد ملی مدیریت کرونا و ستاد مدیریت کرونای استان وضعیت این شهر از قرمز به نارنجی تغییر یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۵    
رییس اورژانس کرمان اعلام کرد: به علت برخورد خودرو زانتیا با درخت در محور ماهان به کرمان 3 نفر به علت شدت جراحات وارد شده در دَم جان باخته و یک نفر مصدوم شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۳۳    
سلمی الشیمی مدل مصری و عکاسش پس از عکاسی در نزدیکی اهرام دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۶    
این نماینده اصولگرای تهران در مجلس، قبلا گفته بود طالبان افغانستان یک جنبش اصیل منطقه است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۱۵    
در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی که در آن تعدادی به دست چند نفر مورد ضرب و جرح قرار می گیرند و منتسب به برادران افغانستانی شده است، نیروی انتظامی اطلاعیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۶    
رئیس جمهوری ایران در گفت وگوی تلفنی با اردوغان با اشاره به اظهارات رئیس جمهوری منتخب آمریکا در مورد بازگشت این کشور به توافق برجام تصریح کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به لفاظی عادل الجبیر با بیان اینکه گروه های تروریستی در منطقه آموزش دیده مدارس تحت حمایت مالی عربستان هستند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۵    
سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: در بین انواع میوه به ترتیب سیب درختی، پرتقال، هندوانه، انگور و خربزه در 8 ماه سال جاری بیشترین سهم را در سبد خرید خانواده های تهرانی داشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۳۱    
17 قمارباز در یک واحد صنفی در شهرستان رودسر دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۷    
باشگاه نساجی درخواست پرسپولیس برای تغییر میزبان و مهمان در بازی رفت و برگشت این دو تیم را رد و اعلام کرد با اجرای پروتکل های بهداشتی پذیرای پرسپولیس در قائم شهر خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۰    
نتایج طرح آمارگیری گذران وقت در تابستان 99 ، حاکی از آن است که بیشترین فعالیت گذران وقت جمعیت 15 ساله به بالا در شهرها با متوسط زمان 11 ساعت و 42 دقیقه در شبانه روز به فعالیت های رسیدگی و خودمراقبتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۲    
قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در اطلاعیه ای با اشاره به کاهش سرعت همه گیری کرونا بر اثر رعایت دستورالعمل ها، اعلام کرد: شرایط کنونی،کاملاً شکننده بوده و با کمترین سستی در اجرای دستورالعمل ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۲    
محدودیت های کرونایی از شنبه هفته آینده در اطلاعیه شماره 3 کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۵۰    
معاون ارتباطات دفتر رییس جمهور به توهین نماینده بندرعباس به رئیس جمهور واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۰    
پس از مخالفت باشگاه پرسپولیس، دادگاه عالی ورزش پذیرفت شکایت النصر به صورت فوری بررسی نشود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۰    
خزانه داری آمریکا روز پنج شنبه یک نهاد و یک فرد دیگر را به لیست تروریسم اقتصادی خود علیه مردم ایران افزود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۰    
عضو شورای عالی امنیت ملّی با بیان اینکه امروز هیچ عاملی به اندازه تردید، تنش زا نیست، تصریح کرد: برخی می گویند دشمن را تحریک نکنید تا تنش ایجاد نشوند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۶    
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به وضعیت نارنجی در اکثر نقاط استان تهران از دورکاری 50 درصدی کارمندان دستگاه های اجرایی از شنبه 15 آذرماه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۳    
وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه ای رسمی عملیات تروریستی علیه دانشمند برجسته صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را محکوم و اعلام کرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۵    
سومین سازه فلزی مرموز پس از غیب شدن خواهر و برادرش در صحرای یوتا و تپه های رومانی، این بار در ارتفات کوه پاین واقع در کالیفرنیا سر برآورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۶    
سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی رنگ از بارش باران، رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت در 9 استان کشور خبر داده و تاکید کرده است که در ارتفاعات این استان ها بارش برف خواهیم داشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۱    
محمدجواد ظریف در توییتی نوشت که ایران در صورتی که دولت بایدن حسن نیت خود را با پیروی از قطعنامه 2231 شورای امنیت نشان دهد، از گام های مغایر با برجام بازمی گردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۱    
سخنگوی دستگاه قضا از قطعی شدن حکم شعبه 21 دادگاه حقوقی تهران برای ابطال قرارداد واگذاری شرکت تراورس در استان البرز به شرکت امیرمنصور آریا در روز های اخیر خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۷    
بنا به اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، خوزستان در 24 ساعت گذشته فوتی ناشی از ابتلا به کرونا نداشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۵    
سخنگوی ارشد مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا از احتمال برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح وزیران خارجه، ظرف یک ماه آینده خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۲    
دختر بزرگ رئیس جمهوری در حال کناره گیری آمریکا به عنوان بخشی از تحقیقات دادستان کل واشنگتن درباره ادعای سوء استفاده از بودجه های غیرانتفاعی برای مراسم تحلیف پدرش در سال 2016 میلادی بازجویی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۷    
علی فروغی مدیر شبکه 3 صحبت هایی درباره فردوسی پور انجام داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۰    
باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای اعلام کرد که ادعاهای باشگاه النصر عربستان در شکایت جدیدش بی اساس است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۵    
سفارت آمریکا در بغداد تصمیم دارد به دلیل مسائل امنیتی و تهدیدهای موجود برخی از کارکنان خود را از عراق خارج کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۱۶    
وزیر صنعت، تجارت و گردشگری بحرین می گوید که این کشور وتل آویو در یک جبهه یکپارچه علیه آنچه تهدید ایران خواند، قرار دارند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۶:۰۳    
وزیر امور خارجه ایران تأکید کرد تا زمانیکه غرب به اقدامات شرورانه خود در منطقه پایان ندهد، باید خفه شود و حق گفت وگو با ایران در خصوص موضوعات دیگر را ندارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۶    
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از تعطیلی ادامه دار صنوف گروه شغلی 3 و 4 حتی در شرایط نارنجی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۲    
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه حمایت همه جانبه از افراد دارای معلولیت همواره از اولویت های دولت تدبیر و امید بوده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۷    
یک از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه آمریکایی ها همواره به دنبال انتقام از شهید سلیمانی بودند، اما جرئت آن را نداشتند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۷    
استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: گروهی در ایران که در حاکمیت دست بالا را دارند، منافع خود را در تحریم دائمی ایران می بینند و فکر می کند از این طریق می توانند قدرت خود را تدوام ببخشند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۰    
شرکت نفتی آرامکو عربستان اعلام کرد که یکی از پمپ های ایستگاه توزیع فرآورده های نفتی این شرکت دچار نقص فنی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۲    
بانک مرکزی اعلام کرد: بالغ بر 21 میلیون و 421 هزار و 863 نفر تاکنون از تسهیلات یک میلیون تومانی سیستم بانکی (طی پنج مرحله) بهره مند شده اند که مقرر شده اقساط تسهیلات پرداختی طی 31 قسط از حساب یارانه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۷    
سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است که بارش ها در اغلب مناطق کشور تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و سامانه بارشی سردتری شنبه وارد کشور می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۰    
با اعمال حقوق ورودی واردات خودرو در بودجه 1400 در حالی گمانه زنی ها برای واردات خودرو آغاز شد که اعلام مسئولان سازمان برنامه و بودجه از این حکایت دارد که فعلا در مورد آزاد سازی خودرو تصمیم گیری نشده ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۰    
از 332 هزار و 900 میلیارد تومان چک وصول شده در مهر ماه امسال 58.8 درصد آن مربوط به چک های عادی است که 41.2 درصد دیگر آن را نیز چک های رمزدار تشکیل می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۱    
کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی طی نامه ای به اعضا این کانون ساعت کار بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی از تاریخ 15 آذر 1399 را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۶    
رییس قوه قضاییه با تأکید بر لزوم برخورد قاطع دادگستری ها با زمین خواری ها گفت: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان مسئول صیانت از ذخایر ملی باید با جدیت وارد میدان شود و اجازه ندهید سودجویان کاربری اراضی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۶    
راهپیمایی خودرویی در قم در اعتراض به ترور شهید محسن فخری زاده و با عنوان سیاسی پایان مذاکره در قم برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۰    
این اقدام بانک رفاه کارگران به نوعی دبه کردن است و تعهدات خودش را که قبلا قول داده بود را به نحوی زیرپا گذاشته است تا به آن عمل نکند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۴:۰۰    
حجت الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس درباره طرح مجلس پیرامون ارائه خودروی امانی به نمایندگان توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۴۰    
مصاحبه با دانشمندان هسته ای نکته ای است که محمدجواد ظریف، خرداد سال 94 درباره آن سخن گفته و اعلام کرده بود که در دولت قبل اجازه مصاحبه با دانشمندان هسته ای صادر و مصاحبه هایی هم با آن ها از سوی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۲۰    
وکیل مدافع احمدرضا جلالی با تکذیب خبر انتقال موکلش به زندان رجایی شهر اعلام کرد که وی همچنان در قرنطینه بند 209 زندان اوین است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۶    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از افزایش حقوق سربازان برابر بودجه 1400 خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۱۳    
دستگاه حضور غیاب از مهم ترین اختراعات سال های گذشته برای حضور و غیاب کارمندان بوده است چرا که یکی از اصلی ترین نیاز های شرکت هارا برطرف می کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۲    
قیمت دلار در بازار امروز با افزایش 200 تومانی که تجربه کرد به 25,700 (بیست و پنج هزار و هفتصد ) تومان رسید. طلا و سکه هم گران شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۳:۰۲    
به دلیل شیوع ویروس کرونا، پایتخت6 نیمه کاره ماند و نون. خ2 هم که قرار بود برای 25 قسمت ساخته شود، فقط در 16 قسمت ساخته شد و پیش از شروع ماه رمضان روی آنتن رفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۵۵    
رییس جمهوری گفت: بگذارید آنهایی که در این بیست و چند سال در دیپلماسی موفق بودند و آمریکا را بارها شکست دادند، کار خود را با دقت انجام دهند. برای حل مساله ای عجله نکنیم و هول نشویم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۴۵    
با شکایت باشگاه النصر عربستان از باشگاه پرسپولیس احتمال تعویق فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۵    
مجمع عمومی سازمان ملل شامگاه چهارشنبه، پنج قطعنامه ضد رژیم صهیونیستی تصویب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۲۰    
در حالی که سه شنبه شب سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا پاساژها را از گروه 2 مشاغل مستثنی کرده، اتاق اصناف تهران اعلام کرده از روز شنبه 15 آذرماه صاحبان واحدهای صنفی گروه های شغلی 1 و 2 می توانند مغازه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۷    
هر ساله با ارائه لایحه بودجه پیشنهادی دولت به مجلس، رقم اختصاص یافته به سازمانی مانند صداوسیما در مرکز توجه قرار گرفته و با واکنش ها و حاشیه هایی هم همراه می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۱۷    
ایرلند بیشترین نسبت بدهی به اندازه اقتصاد را دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۲:۰۶    
محدودیت های دوهفته ای کرونا، شنبه به پایان می رسد و آنگونه که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است مدارس در مناطق نارنجی با حضور مدیر و حداقل کادر اجرایی فعال و بر فرآیند آموزش های غیرحضوری نظارت خواهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۱:۱۲    
طبق گزارش رسانه های آمریکایی، رئیس جمهور این کشور در جریان یک دیدار خصوصی با حامیان به مناسبت جشن کریسمس در کاخ سفید درباره نامزدی خود برای انتخابات 2024 صحبت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۷    
بهره برداری از طرح های ملّی وزارت نیرو، با حضور رئیس جمهور در 3 استان کشور آغاز شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۰:۴۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی کشور در روز جمعه (14 آذرماه) گفت: روز جمعه در غرب خلیج فارس، بوشهر، نیمه شمالی فارس و شمال کرمان بارندگی، گاهی رعد و برق ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۷:۲۵    
لایحه بودجه سال 1400 با پیش بینی لغو توقف واردات خودرو؛ درآمد مشخصی از این بخش برای دولت در نظر گرفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۰۷:۲۵    
فریدون عباسی گفت: اگر دولت در کار مجلس دخالت کند، دادگاهی شان می کنیم.
  • ۱