پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۸:۲۱Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 17 آذر 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 آذر 1399 آفتاب نیوز 2 آذر 1399 آفتاب نیوز 3 آذر 1399 آفتاب نیوز 4 آذر 1399 آفتاب نیوز 5 آذر 1399 آفتاب نیوز 6 آذر 1399 آفتاب نیوز 7 آذر 1399 آفتاب نیوز 8 آذر 1399 آفتاب نیوز 9 آذر 1399 آفتاب نیوز 10 آذر 1399 آفتاب نیوز 11 آذر 1399 آفتاب نیوز 12 آذر 1399 آفتاب نیوز 13 آذر 1399 آفتاب نیوز 14 آذر 1399 آفتاب نیوز 15 آذر 1399 آفتاب نیوز 16 آذر 1399 آفتاب نیوز 17 آذر 1399 آفتاب نیوز 18 آذر 1399 آفتاب نیوز 19 آذر 1399 آفتاب نیوز 20 آذر 1399 آفتاب نیوز 21 آذر 1399 آفتاب نیوز 22 آذر 1399 آفتاب نیوز 23 آذر 1399 آفتاب نیوز 24 آذر 1399 آفتاب نیوز 25 آذر 1399 آفتاب نیوز 26 آذر 1399 آفتاب نیوز 27 آذر 1399 آفتاب نیوز 28 آذر 1399 آفتاب نیوز 29 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۸:۲۵    
آفتاب نیوز : با سی علّت مراقبت نکردن از گفتار از نگاه محمود سریع القلم، استاد دانشگاه، آشنا شوید. این سی ویژگی عبارت اند از: 1- چون کتاب نمی خوانیم. ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۲۵    
رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با فوت پنج نفر دیگر با تشخیص قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان، مجموع جان باختگان به هزار و 341 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۲۰:۳۵    
قلعه فیروز آباد در شمال غرب ابرکوه در استان یزد واقع شده که متعلق به اواخر قاجاریه و اوایل پهلوی است و در سال 1386 به شماره 19050 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۹:۲۰    
دختری جوان چندی قبل به پلیس فتای استان هرمزگان مراجعه کرد و با ارائه شکایتی، مدعی شد نامزد سابقش اقدام به تهدید و مزاحمت برای او و خانواده اش کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۰۲:۲۰    
آئین خاکسپاری مرحوم علی اصغر زارعی پیش از ظهر سه شنبه در محل قطعه 19 بهشت زهرا سلام الله علیها برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۷:۱۰    
پدر شیما دختر 15ساله ای که سال گذشته ناپدید شد و چند روز پیش مشخص شد که توسط مردی مسن به قتل رسیده است، می گوید: فقط خواستار مجازات و قصاص بهلول این مرد شیطان صفت هستیم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۶:۱۵    
بارش برف در کرج این شهر را سفید پوش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۵:۳۵    
صادق خرازی در پی انتشار برخی شایعات در مورد وضعیت سلامت رهبر انقلاب در بخش هایی از پستی که در حساب کاربری اش در اینستاگرام منتشر کرد ، به این شایعات واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۴:۴۰    
امیرعلی سردار افخمی از معماران پیشرو و برجسته ایرانی به علت کهولت سن در 91 سالگی در فرانسه درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۵    
این بیماری ناشناخته در شهر ایلورو در ایالت آندرا پرادش پیدا شده و دکترها می گویند که از نشانه هایش می توان به تهوع و غش اشاره کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۵    
روز سه شنبه 11 آذرماه، بنده و یکی دیگر از اعضای حقوقدان به نمایندگی از شورای نگهبان در هنگام بررسی این مصوبه، از ابتدا تا انتهای تصویب آن در صحن علنی مجلس حضور داشتیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۵    
کارگردان سینمای ایران اوایل انقلاب به فرانسه رفت تا بماند و چه بسا در صف دیگری قرار گیرد. اما سه عامل سبب شد بازگردد. برگشت و گنجینۀ سینمای ایران را غنی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۰    
افراد بسیاری برای بهبود ظاهر پوست یا تسکین بیماری هایی مانند اگزما از آب برنج استفاده می کنند. برخی شرکت های محصولات آرایشی و زیبایی مدعی اند که آب برنج دارای خواص ضد پیری است اما شواهد علمی کمی برای ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۱:۵۰    
فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه سواری بنز اس ال 350 قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۱:۱۰    
رئیس مرکز فوریت های پزشکی قزوین از مرگ یک جوان تاکستانی در اثر برخورد با قطار هنگام گرفتن عکس سلفی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۱:۰۵    
جوان 38 ساله و پدر چهار فرزند که در تلاش برای یافتن خط آنتن در بخش مرکزی اندیکا بالای کوه رفته بود، از آن بالا به پایین سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۵۰    
دیدار تراکتور و فولاد بدون جنجال تمام نشد، دو کارت قرمز سهم هر نیمکت از نزاعی که آتشش در لحظات پایانی گر گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۰    
فرماندار شهرستان سیریک گفت: بارش شدید صبح دوشنبه موجب وقوع سیل و جان باختن یک جوان 30 ساله در روستای میشی شهرستان سیریک شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۰    
دادستان عمومی و انقلاب مهاباد گفت: قاتل صادق برمکی پس از 4 سال حبس به دار مجازات آویخته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۹:۳۰    
تحقیقی که مرکز تحقیقات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره سناریوهای جنگ احتمالی انجام می دهد، به این نتیجه رسیده که جنگ آینده احتمالا در چند جبهه شامل لبنان، سوریه، عراق و غزه خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۰    
رئیس قوه قضاییه از نمایندگان مجلس به علت تصویب قانون قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملت قدردانی کرد و گفت: فشار آوردن به مردم ما بی هزینه نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۹:۰۰    
زمانی که "آلبرت اینشتین" امواج گرانشی در اثر برخورد اجرام کیهانی عظیم را در فضا-زمان پیش بینی کرد، فکر نمی کرد که بشر هرگز بتواند این امواج را شناسایی کند، اما اکنون 100 سال بعد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۷:۱۵    
فرماندار مشگین شهر گفت: برغم فعالیت شبانه روزی راهداران جاده ارتباطی بیش از 30 روستای این شهرستان که اکثر آنها در دامنه های سبلان واقع شده ، بدلیل بارش سنگین برف همچنان مسدود است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۷:۰۵    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مسیر فنوج - کتیج- رمشک در جنوب استان دوشنبه شب به دلیل بارندگی و طغیان رودخانه های محلی و جاری شدن سیلاب بسته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۰۷:۰۰    
همتی با بیان اینکه بیش از یک میلیارد دلار تاییدیه ارز دادیم ولی ترخیص کالا صورت نگرفته است گفت: بانک مرکزی کالاهای وارداتی اعتباری را به شرط ورود فوری به کشور تأمین ارز می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با برخورداری از حمایت آمریکا به دنبال عادی سازی روابط خود با برخی کشورهای اسلامی است، تاکید کرد: تا زمان حضور رژیم تروریستی و اشغالگر قدس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۵    
سازمان سنجش اموزش کشور در خصوص روش های پذیرش دانشجو در سال های آینده، سهمیه ها و ارتباط کانال های تلگرامی و اینستاگرامی با این سازمان اطلاعیه صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۴۰    
یک مجری زن در برنامه زنده تلویزیونی، روباهی را با زور و اعمال خشونت صید کرد تا به خیال خود شجاعتش را به مخاطبان ثابت کند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۵    
خواننده معروف عراقی که خواندن برای صدام حسین را نپذیرفته بود و بیش از 30 سال بود که خوانندگی را کنار گذاشته و قاری قرآن شده بود، قربانی کرونا شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۳۰    
با برگزاری دو دیدار تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص خواهند شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۲۵    
کمیسیون اروپا و جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای مشترک خواستار همکاری با دولت جدید ایالات متحده برای حفظ برجام شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۵    
رفتار یک گردشگر در یکی از سایت های تاریخی سیستان و بلوچستان در فضای مجازی بحث برانگیز شده است؛ رفتاری که تازگی ندارد اما سوال های زیادی را پیش می آورد؛ مثلا این که آیا در قانون ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۳:۰۵    
کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان چهار دیدار باقی مانده از مرحله دوم انتخابی جام جهانی را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۴۰    
وزارت خزانه داری آمریکا امروز از اِعمال تحریم هایی علیه 14 مقام چینی به بهانه تحولات هنگ کنگ خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۴۰    
سفیر رژیم صهیونیستی در واشنگتن گفت که حتی فکر بازگشت آمریکا به توافق هسته ای خواب را از چشمان او می گیرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۲۵    
محمود واعظی رییس دفتر رئیس جمهور و علی ربیعی سخنگوی دولت با حضور در منزل شهید محسن فخری زاده با اعضای خانواده وی دیدار کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۲:۱۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه با قدردانی از تلاش های موثر و مثمرثمر جابری انصاری در دوره تصدی، برای سید کاظم سجادی در آغاز مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۵۰    
نماینده ولی فقیه در خراسان به جنایتهای آمریکا ظرف 67 سال گذشته تاکنون در ایران اشاره و بیان کرد: دانشمندکُشی اول و آخر این جنایات می باشد بطوری که از دانشجوکُشی آغاز شد و تا استادکُشی ادامه یافته و ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۲۵    
یک فعال سیاسی اصولگرا به تبیین بایدها و نبایدهای پاسخ ایران به ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای پرداخت و با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۱:۰۵    
مدیر امور آب و فاضلاب شهر بندر امام خمینی(سربندر) روز دوشنبه با صدور قرار قانونی از سوی دادستان این شهر بازداشت و روانه زندان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۴۰    
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: بودجه مربوط به اعمال مدرک دوم معلمان را تأمین خواهم کرد تا فرهنگیان بتوانند از امتیازات مربوط استفاده کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۵    
صاحب امتیاز ماهنامه ایران فردا با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که انتشار خود را متوقف کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۳۵    
این متهمان تحت قانون تازه ای بازداشت شده اند که میان مردم هند به قانون مقابله با عشق جهادی (Love Jihad) معروف شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۰۵    
وزرای امور خارجه ایران و سوریه در تهران بر اراده خود برای گسترش و تحکیم مناسبات تأکید و درباره توسعه مناسبات دوجانبه و چندجانبه اقتصادی بحث و تبادل نظر کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۰۰    
اوگور شاهین، مدیرعامل ترک تبار شرکت آلمانی بیون تِک که با همکاری شرکت فایزر موفق به کشف و تولید واکسن کووید-19 شده به فهرست 500 فرد ثروتمند جهان پیوست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۲۰:۰۰    
وزیر امور اجتماعی اندونزی روز یکشنبه 6 دسامبر (16 آذر) به اتهام دریافت 1.2 میلیون دلار رشوه در رابطه با کمک های غذایی به مبتلایان به بیماری کووید-19 بازداشت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۵۵    
بازیکن استقلال که پس از پایان بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار آسیب دیدگی شد با برانکارد و با حالتی غمگین به بیرون رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی بودجه 1400 با اشاره به ویژگی های بخش سلامت در بودجه سال آینده، از رشد 138 درصدی اعتبارات وزارت بهداشت و پیش بینی یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای خرید واکسن کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۴۵    
مناظر و طبیعت استان گیلان در فصل پاییز جلوه ای رنگارنگ از زیبایی های خدادادی را به تصویر کشیده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۴۰    
دو فلامینگو از سوی سازمان محیط زیست همدان به دامپزشکی تحویل داده شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۳۵    
تیم استقلال در هفته پنجم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان متوقف شد تا رتبه دوم پرسپولیس دست نخورده باقی بماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۳۵    
سرمربی استقلال می گوید که مجموعه داوری با این تیم لجبازی می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۹:۰۵    
نماینده سابق دولت آمریکا در سازمان ملل متحد در پیامی توییترش به تمجید از تحریم های اقتصادی دولت این کشور علیه ایران پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۵۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه چین از آمریکا خواست هر چه سریعتر و بدون پیش شرط به برجام باز گردد و به هم تعهدات خود در قبال این توافق نامه بین المللی از جمله لغو تحریم ها اقدام کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۰۵    
سرمربی تیم فوتبال گل گهر از شکل به ثمر رسیدن گل های پیکان برابر تیمش ابراز تعجب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۰۵    
نیمکت دو تیم در دقیقه 84 در یک صحنه با یکدیگر درگیر شدند که جدال نیمکت دو تیم به درگیری فیزیکی نیز انجامید. در این صحنه از بازی داور مسابقه چندین نفر از اعضای کادر فنی دو تیم را اخراج کرد
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۸:۰۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: یک بمب جنگی 500 پوندی از دوران دفاع مقدس در شهر پلدختر کشف شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۵۰    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در بازار امروز پتانسیل فروش و عرضه وجود داشت اما موضوعی که باعث شد بازار معاملات خود را با نوسان و روند منفی آغاز کند، شایعه ای بود که در فضای مجازی دست به دست شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۵    
تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پنجمین بازی لیگ برتری خود توانست به اولین پیروزی اش در این مسابقات دست پیدا کند.رنگار مهر،
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۳۵    
تیم تراکتور از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال مقابل مهمان خود تیم فولاد خوزستان به تساوی بدون گل رضایت داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۳۰    
فیفا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواسته بود در نخستین مسابقات پیش رو، یاد اسطوره آرژانتینی زنده نگه داشته شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۲۰    
تیم فوتبال گل گهر در دیداری خانگی برابر پیکان مغلوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۲۰    
دیدار تیم های سایپا و مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۲۰    
مصاف استقلال و صنعت نفت آبادان در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۰    
آقای صمیمی، از بازداشت شدگان روز جهانی کارگر توسط شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران به 3 سال حبس تعزیری محکوم شده بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۰۰    
حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان این که پاسدارای از انقلاب سخت تر و دشوار تر شده است گفت: پاسداران سر و جان می دهند، اما اجازه خدشه دار شدن انقلاب را نمی دهند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی وزارت کشور از درخواست وزارت کشور از سازمان برنامه و بودجه برای جبران خسارت سیل خوزستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۵۰    
یکی از نزدیکان محسن رضایی از درخواست ها برای نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری 1400 می گوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۵    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: سیستم سلامت در بحران کرونا سختی های بسیار زیادی را متحمل شده و در تولید واکسن نیز به خوبی پیش رفته و امیدواریم نتیجه بخش باشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۰    
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری خبر برگزاری جلسه فوری مجلس خبرگان رهبری را جعلی دانست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۳۵    
پیش از این دنا معمولی 146.851.000 تومان و پژو 207 دستی 152.237.000 تومان بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۵    
تینا عبدی بازیگر جوان تبریزی که در سریال آنام حضور داشت بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۱۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.9 ریشتر مرز استان های فارس و بوشهر را لرزاند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۰    
یک تحقیق تازه دولتی در آمریکا نشان می دهد که عامل سردردهای مزمن و اختلالات شنوایی کارمندان سفارتخانه این کشور در کوبا و همچنین در چین در سال های 2016 و 2017 ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۰۰    
هافبک تیم فوتبال استقلال با شکایت باشگاه ماشین سازی و بررسی کمیته وضعیت 4 ماه از میادین فوتبال محروم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۵    
وزارت دفاع ترکیه از حمله جدید جنگنده های این کشور به منطقه ای در اقلیم کردستان عراق و کشته شدن 11 عضو پ ک ک خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۳۵    
با وجود اعلام پروتکل های بهداشتی در اماکن مختلف جهت جلوگیری از شیوع کرونا، عدم رعایت کافی این پروتکل ها در مترو تهران مشهود است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۵    
شهیندخت مولاوردی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در دولت یازدهم و دستیار سابق حسن روحانی در امور حقوق شهروندی دولت دوازدهم که به جرم در اختیار قرار دادن اطلاعات به سازمان ملل به 2 سال حبس محکوم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۰    
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۲۰    
کمیته استیناف محکومیت باشگاه سایپا را در پرونده سرمربی سابق خود تایید کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۵    
عضو هیأت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: یک فرد تهرانی با متوسط درآمد سالانه 54 میلیون تومان برای خرید یک ملک باید 35 سال انتظار بکشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۵:۰۰    
غرق شدن خودروها در زیرگذرهای اهواز پس از بارندگی، بخشی از سریال تکراری آبگرفتگی های این کلان شهر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۵۰    
در لایحه بودجه سال آینده برآورد بودجه سازمان تبلیغات اسلامی 361 میلیارد تومان است. این بودجه به تفکیک برای زیرمجموعه های گوناگون این سازمان یعنی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۵    
شبکه خبر انتشار خبری درباره برگزاری جسله خبرگان رهبری در قسمت اخبار زیرنویس این شبکه را تکذیب کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۴۵    
عیسی آل کثیر از همراهی کاروان پرسپولیس بای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز محروم شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۳۰    
ترور شخصیت های نظامی و سیاسی کشور با شهادت برخی محافظان آنها همراه بوده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۵    
سه کشور اروپایی عضو برجام، ضمن ابراز نگرانی از تصمیم ایران برای نصب سانتریفیوژهای جدید در تاسیسات نطنز، این اقدام را ناقض توافق هسته ای و مخالف دیپلماسی ادعا کردند و تاکید کردند: چنین اقدامی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۵    
بارش برف در مناطق شمالی در آخرین روزهای پاییز تهران را زمستانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۴:۱۰    
بارش برف که دیروز نقاط مختلف کشور را در برگرفت، اکنون در بسیاری از جاده ها و شهرها ادامه دارد و لغزندگی و برودت دما موجب کندی رفت و آمد در جاده ها شده است
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۵    
تمام سرنشینان این کشتی باری نجات پیدا کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۵    
رسول جعفریان، پژوهشگر و استاد تاریخ دانشگاه تهران به اظهارات اخیر سعید جلیلی پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۵    
تصویر خودرو پژو 208 منتشر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۴۵    
عزت الله ضرغامی، رییس اسبق صداوسیما از مجلس خواست که به لایحه بودجه رأی ندهد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۵    
شاخص کل بورس که در ساعات میانی معاملات روندی صعودی داشت و به یک میلیون و 531 هزار واحد رسیده بود، در ساعات پایانی روندی نزولی به خود گرفت و بیش از 10 هزار واحد کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۰    
عضو دفتر نشر آثار رهبری به شایعه رسانه های آمریکایی درباره سلامتی رهبر انقلاب نوشته است که ایشان در سلامت، به انجام برنامه های خود طبق روال مشغول هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۰    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از افزایش 40 درصدی آمار مسافران متروی پایتخت هم زمان با کاهش محدودیت های مربوط به کرونا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۱۰    
وزیر خارجه سوریه با ظریف دیدار و گفتگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۵    
بازی های استقلال و صنعت نفت در سال های اخیر همواره زیبا و حساس بوده اند که در طی 18 سال اخیر تنها یک نتیجه مساوی در کارنامه تقابل های دو تیم دیده می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۵    
تیم فوتبال پرسپولیس در صورت موافقت کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) پنج روز قبل از دیدار نهایی لیگ قهرمانان به قطر سفر خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۰۰    
در پی رسانه ای شدن مرگ ماده ببر سفید باغ وحش ارم به نام کوئین در جمعه هفته گذشته (14 آذرماه) رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران با بیان اینکه پس از وقوع این اتفاق فرصت 48 ساعته ای به باغ ...
  • ۱