پنجشنبه ۱۷ خردادساعت ۱۶:۲۳Jun 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 20 آذر 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 آذر 1399 آفتاب نیوز 2 آذر 1399 آفتاب نیوز 3 آذر 1399 آفتاب نیوز 4 آذر 1399 آفتاب نیوز 5 آذر 1399 آفتاب نیوز 6 آذر 1399 آفتاب نیوز 7 آذر 1399 آفتاب نیوز 8 آذر 1399 آفتاب نیوز 9 آذر 1399 آفتاب نیوز 10 آذر 1399 آفتاب نیوز 11 آذر 1399 آفتاب نیوز 12 آذر 1399 آفتاب نیوز 13 آذر 1399 آفتاب نیوز 14 آذر 1399 آفتاب نیوز 15 آذر 1399 آفتاب نیوز 16 آذر 1399 آفتاب نیوز 17 آذر 1399 آفتاب نیوز 18 آذر 1399 آفتاب نیوز 19 آذر 1399 آفتاب نیوز 20 آذر 1399 آفتاب نیوز 21 آذر 1399 آفتاب نیوز 22 آذر 1399 آفتاب نیوز 23 آذر 1399 آفتاب نیوز 24 آذر 1399 آفتاب نیوز 25 آذر 1399 آفتاب نیوز 26 آذر 1399 آفتاب نیوز 27 آذر 1399 آفتاب نیوز 28 آذر 1399 آفتاب نیوز 29 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۱۰/۰۲ - ۰۹:۲۵    
کارشناسان شرکت "پنتون" رنگ زرد را به دلیل القای حس قدرت، انرژی، مثبت بودن، آفتاب و خاکستری را به دلیل سایه های روح انگیز، الهام بخشی و تلاش برای نشاط به عنوان رنگ سال 2021 انتخاب کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۰۹:۰۰    
رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری یکی دیگر از اعضای شورای شهر ساری به اتهام فساد مالی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۳:۳۰    
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: اسامی بازنشستگانی را که درخواست وام 5 میلیون تومانی دادند به سازمان تأمین اجتماعی ارسال کردیم و این سازمان اعلام کرد که وام 5 میلیون تومانی را با حقوق ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۲۰:۵۰    
روابط عمومی استانداری کرمان در خصوص مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی پیرامون طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل رود اظلاعیه ای صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۱:۳۰    
دبیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان لرستان گفت که بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور از افزایش ناچیز مستمری خود از ناحیه اجرای همسان سازی در آذر ماه گلایه مند هستند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۱:۱۰    
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 3 سارق محموله تجهیزات دولتی به ارزش 7 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد و گفت: سارقان هنگام فروش اموال سرقتی شناسایی و بازداشت شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۰:۰۵    
سفارت روسیه در شهر لاهه هلند اعلام کرد که مسکو اقدام دولت هلند در اخراج 2 دیپلمات روسیه از خاک خود را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۱۰:۰۵    
وزیر خارجه ایالات متحده با صدور یک بیانیه رسمی از ممنوعیت ورود 17 مقام خارجی و اعضای درجه یک خانواده آن ها به خاک آمریکا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۹:۴۰    
گزارشها از وقوع یک زمین لرزه با قدرت 6.7 ریشتر در تایوان خبر می دهند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۸:۵۵    
نخستین زنی که قرار است پا بر کره ماه بگذارد احتمالا یک شهروند آمریکایی ایرانی تبار به نام یاسمین مقبلی خواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۸:۳۰    
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: استان ما با توجه به شیب بالا و بارش های رگباری 25 تن در سال فرسایش خاک دارد که از متوسط کشور و جهان بیشتر است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۷:۵۵    
بانک مالک ایران مال شرایط فروش این بازار را اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۷:۴۵    
دفتر آیت الله مصباح یزدی در مورد آخرین وضعیت جسمانی این عضو مجلس خبرگان رهبری اطلاعیه صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۷:۲۵    
مدیر مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: واژگونی اتوبوس در مسیر زاهدان - بم هشت مجروح بر جا گذاشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۷:۱۵    
باشگاه ذوب آهن اصفهان اعتراض خودش را نسبت به شرایط برگزاری لیگ برتر فوتبال اعلام کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۷:۰۵    
معاون ورزشی باشگاه نفت مسجدسلیمان از مشکل اسکان اعضای تیم فوتبال این باشگاه در شهر رفسنجان گلایه کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۶:۴۵    
طبق گزارش سازمان غذا و دارو آمریکا در جریان آزمایش بالینی واکسن فایزر و بیوان تک 6 نفر فوت کرده اند که 4 نفر از این افراد در گروه کنترل بوده اند و واکسن را دریافت نکرده بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۶:۱۵    
براساس آمارهای مراکز معتبر شمار مبتلایان جهانی ویروس کرونا تا پنجشنبه شب به 70 میلیون و 464 هزار نفر رسیده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۵:۵۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری پنجشنبه شب به نمایندگی از سوی رئیس جمهوری با حضور در منزل مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی، با خانواده آن مرحوم دیدار و گفت وگو کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۵:۱۵    
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران اعلام کرد که دولت آینده این کشور باید فشارهای دولت کنونی بر ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را (در رابطه با برنامه هسته ای ایران) حفظ کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۴:۴۵    
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین در واکنش به اظهارات جدید رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در خصوص برجام تصریح کرد که ارائه هرگونه ارزیابی و تحلیل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۴:۴۰    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: امروز سینه به سینه نیروهای آمریکایی در آب های منطقه هستیم و اگر دشمن بخواهد خللی در امنیت منطقه ایجاد کنند مقابل او خواهیم ایستاد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۴:۳۵    
پس از چهار صعود متوالی، ارزش دلار در مقابل بسیاری از ارزها کاهش یافت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۱ - ۰۴:۳۰    
مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد از اقدام به موقع آتش نشانان چندین ایستگاه برای جلوگیری از آتش سوزی تانکر واژگون شده حامل روغن سوخته در اتوبان مشهد به باغچه خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۳۵    
مقامات دولت هلند روز پنجشنبه اعلام کردند که دو دیپلمات روس را به دلیل محرز شدن فعالیت آنها در یک شبکه جاسوسی اخراج کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۳۰    
فرمانده انتظامی شادگان خوزستان گفت: چهار نفر به دلیل برگزاری عزاداری و عروسی در شرایط کرونایی که سلامت عمومی شهروندان را به خطر می اندازد، شناسایی و دستگیر شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۲۰    
ویسل کوبه توانست در یک دیدار سخت و نفس گیر برابر سامسونگ کره پیروز و حریف اولسان هیوندای در دیدار نیمه نهایی شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۲:۱۰    
قیمت پراید در ادامه چند روز گذشته روند صعودی دارد و بر این اساس پراید، 111 ، SE در بازار آزاد نسبت به دیروز یک میلیون گران تر شده است و 121 میلیون تومان قیمت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۵۵    
قاضی مازندرانی برای متهمانی که پارسال یک گردشگر آلمانی را مورد ضرب وشتم قرار داده بودند حکم جالبی صادر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۵۰    
حسن عباسی گفت: همه گزینه های انتخابات ریاست جمهوری امروز شاید یک گزینه ترور باشند. دشمن قبلا هم اعلام کرده که آقای روحانی ترور خواهد شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۳۵    
اتاق مشترک ایران و عمان نیز اعلام کرده که متقاضیان سفر به عمان باید پیش از سفر، رزرو هتل، بیمه سلامت و بلیط برگشت را تهیه کنند اما کسانی که قصد دارند مدت بیشتری در این کشور اقامت داشته باشند باید ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا در حساب کاربری اش در توئیتر نوشته مغرب برای عادی سازی روابط با اسرائیل اعلام آمادگی کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۲۰    
فرمانده سنتکام تأکید کرده که دنبال درگیری در این منطقه نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۲۰    
جایزه صلح نوبل 2020 در شهر رم ایتالیا به برنامه جهانی غذا اعطا شد. برنامه ای متفاوت نسبت به سال های گذشته که به خاطر شیوع کرونا اینبار در سالمرگ آلفرد نوبل در پایتخت نروژ برگزار نشد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۱:۱۵    
شبکه سی بی اس به نقل از آنچه مقام های مطلع خواند گزارش داد که ایالات متحده بمب افکن هایی را برای اعمال بازدارندگی علیه ایران به خاورمیانه ارسال کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۳۰    
رسانه های آلمانی امروز (پنجشنبه) گزارش کردند، دولت آلمان تصمیم گرفته است ممنوعیت صادرات سلاح به عربستان سعودی را تا پایان 2021 تمدید کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۲۰    
مشاور شهردار تهران درمورد اظهارات حناچی درباره بازپس گیری املاک از مدیران سابق این نهاد نوشت: ایشان هرگز نگفته اند از این املاک استفاده شخصی شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۵    
همزمان با سرد شدن هوا و نزدیک شدن به فصل زمستان، مرغان دریایی به سواحل و تالاب های شهرستان مرزی آستارا مهاجرت می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۱۰    
مدیرعامل توچال عامل ازدحام جمعیت در ایستگاه پنجم تله کابین را کوهنوردانی می داند که محل قرار خود را در این ایستگاه تنظیم می کنند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۲۰:۰۵    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از انهدام یک باند جعل و کلاهبرداری که با شناسایی املاک خالی از سکنه و با سندسازی جعلی بیش از 200 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۵۰    
جلال محمودزاده رییس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رییس سازمان صدا و سیما به پخش صحبت های یک خلبان دوران جنگ که در بخشی از آن به نام کُردها اشاره کرده بود واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۴۵    
پلیس آگاهی این زورگیران را کمتر از یک هفته در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۲۰    
عیدعلی کریمی می گوید: آیا سال بعد هم قرار است دولت دوباره بودجه همسان سازی را از بیت المال به صندوق های کشوری و لشگری بپردازد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۱۵    
پلیس بریتانیا مدرسه ای را در شمال لندن در پی تهدید به بمب گذاری تخلیه کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۹:۱۵    
رئیس شورای رقابت از مشخص شدن قیمت نهایی خودروی شاهین که قرار است زمستان امسال به بازار عرضه شود، خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۰    
تیم نارسینا تهران صدرنشین گروه الف در دور رفت مسابقات بسکتبال زنان شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۴۰    
هرچند به اعتقاد فعالان بازار، پیش بینی فعلی از آینده بازار خودرو به ویژه تا پایان آذر، کاهش یا حداقل ثبات نسبی قیمت ها است، با این حال این سناریو تنها یک روی سکه بازار به شمار می رود و حتمی نیست.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۵    
وزیر ارتباطات تصویری از کوهنوردی با خانواده منتشر کرد و در پاسخ به یک کاربر نوشت: یه کم هم باید به خانواده برسیم تا آقازاده نشن.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۳۰    
یکی از چهره های حامی قالیباف در انتخابات 92 مدعی شده که فعالیت های انتخاباتی وی برای ریاست جمهوری سال آینده نسبت به بقیه چهره های مطرح هم فعال تر است و هم جلوتر و به همین خاطر هم حضور رییس کنونی مجلس ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۱۵    
پس از بارش های اخیر و بسته شدن محورهای مواصلاتی و جاده های بسیاری از روستاهای اطراف قزوین به خصوص منطقه الموت، پنجشنبه 20 آذرماه جاده ی روستای زناسوج الموت با موفقیت بازگشایی شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۱۰    
دور رفت لیگ برتر بسکتبال زنان در گروه اول با ادامه صدرنشینی نارسینا تهران به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۸:۰۰    
شبکه خبری آمریکایی سی ان ان با پخش گزارشی از وضعیت بیماری و تلفات ویروس کرونا و مشکلات ایران در مبارزه با این ویروس تاکید کرد که رنج جهانی کرونا در ایران به علت تاثیر تحریم های آمریکا بسیار شدیدتر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۵۵    
جانشین فرمانده نیروی انتظامی از آغاز طرح رزمایش ترافیکی زمستانه پلیس راهور خبر داد و گفت: امسال در رزمایش طرح ترافیکی زمستان علاوه بر بکارگیری بالگردها و خودروها از پهپادها نیز استفاده خواهیم کرد به ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۵۵    
از میان نمادهای بورسی 36 نماد به دلایل مختلف از جمله تعلیق نماد معاملاتی، برگزاری مجمع عمومی فوق العاده، تغییرات بیش از 50 درصد در 15 روز متوالی و... تا تاریخ 19 اذرماه متوقف شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۵۵    
رئیس دفتر رئیس جمهوری در واکنش به فایل صوتی منتشر شده از گفت وگوی یک راننده تاکسی اینترنتی با اپراتور شرکت ارائه دهنده خدمات تاکسی اینترنتی خطاب به او گفت: جناب آقای مکوندی! به قلب بزرگ شما ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۵۰    
بعد از بازی صنعت نفت بود که بعضی مربیان و بازیکنان استقلال کنایه هایی به پرسپولیسی ها زدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۵    
تقریبا دو هفته قبل، خبری درباره توافق مدیران تلویزیون با سازندگان سریال پایتخت و آغاز پیش تولید فصل هفتم سریال منتشر شد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۵    
هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران با صدرنشینی استقلال خوزستان، برتری ارزشمند فجرسپاسی و توقف خانگی پارس جنوبی همراه شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۴۰    
گرچه پیریم، از جوانان جهان دلخوش تریم این مصرع از شعر علیرضا راهب، بی شک مصداق واقعی از شور و شوق آقای حسن دائمی است؛ مردی که سالمندی در مقابل روحیه خستگی ناپذیرش رنگ می بازد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۲۵    
مجید مجیدی ساخت فیلمی درباره همه گیری ویروس کرونا در چین و با حضور بازیگران چینی را به عنوان پروژه سینمایی جدید خود معرفی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۷:۲۵    
در پی حاشیه های پیش آمده برای صحبت های یکی از شرکت کنندگان در قسمت های اخیر یک برنامه که مصداق بی احترامی به قوم لر محسوب شده بود و انتقادهای برخی مخاطبان و حذف این قسمت به تصمیم ساترا ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۶:۴۵    
بانک مرکزی و شبکه بانکی به منظور اجرای قانون جدید صدور چک، دسته چک های جدید با مدت اعتبار حداکثر 3 سال از زمان دریافت چک و با درج شناسه یکتا و با قابلیت ثبت در سامانه صیاد را منتشر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۶:۳۵    
منابع خبری عراقی چهارشنبه شب از کشته شدن دو نفر و زخمی شدن چند نفر دیگر در جریان تظاهرات خیابانی در استان سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق و صدور ممنوعیت تظاهرات بدون مجوز در آن خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۶:۱۵    
دادگاه کیفری مکه مکرمه با صدور حکم تبرئه 13 متهم در پرونده سقوط جرثقیل در سال 2015 ، این واقعه را یک بلای آسمانی بر شمرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۵    
کشاورزان رودان هرمزگان در اعتراض به ارزان شدن بادمجان، محصولات خود را بر زمین می ریزند. دلالان هر کیلو بادمجان را زیر 500 تومان می خرند و مصرف کننده به قیمت تقریبی 10 هزارتومان!
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۵:۵۵    
رئیس جمهوری افغانستان در مراسم سخنرانی افتتاحیه راه آهن خواف- هرات گفت که این مسیر گام بزرگ و روز تاریخی برای دولت و ملت های ایران و افغانستان است که در خاطرات دو کشور باقی خواهد ماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۵:۳۰    
معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از فردا تا یکشنبه 23 آذر، کاهش 6 تا 10 درجه ای دما در شمال شرق پیش بینی می شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۵:۲۰    
وزیر بهداشت با اشاره به کاهش 40 درصدی مرگ ومیر ناشی از بیماری کووید-19 طی سه هفته تصریح کرد: دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در مقابله با این بیماری، تحت بیشترین فشار ناشی از تحریم ها ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۵    
جمعی از اعضای ارشد دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس جمهور منتخب خود خواستند تا بدون پیش شرط به برجام بازگردد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۰    
شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما با اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، یک پرواز هفتگی در مسیر تهران - آنکارا و بالعکس برقرار می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۴:۴۰    
عاملان قتل زنی که از شدت فقر و تنگدستی فرزندش را به خانواده ای سپرده و قربانی رابطه نامشروع شده است، به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۴:۱۰    
یادمان محمدرضا شجریان با حضور هنرمندانی چون شاهین فرهت، حسام الدین سراج و وحید تاج و همچنین جمعی از استادهای حوزه فرهنگ برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۳:۴۰    
خط ریلی راه آهن خواف و هرات افتتاح شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۵    
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، در تشریح وضعیت بازار خودرو طی یک هفته فعالیت پس از تعطیلات دو هفته ای، ضمن تاکید براینکه ثبات قیمت ها در بازار آزاد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۰    
معاونت قوانین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق قانون روزهای پنجشنبه جزو تعطیلات رسمی کشور نیست، اعلام کرد: با توجه به ابلاغ قانون روز چهارشنبه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۰    
رزمایش طرح ترافیکی زمستانه پلیس امروز 20 آذر آغاز شد و تا 20 اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۵    
آخرین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای شرکت آسمان در ارتفاعات دنا که به جان باختن 66سرنشین آن منجر شده بود، با اخذ آخرین دفاع از متهمان به پایان رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۰    
جانشین پلیس تهران از دستگیری یک اخلالگر ارزی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۰    
بررسی اظهارنامه ها و گزارش موسسات رتبه سنجی نشان داد برخی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان با پرداخت یا عدم پرداخت مالیات سود های تحصیل شده توسط زیرمجموعه هایشان در بهشت های مالیاتی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۵۵    
مقام های محلی ولایت ننگرهار در شرق افغانستان می گویند صبح امروز افراد مسلح ناشناس یک خبرنگار زن را در این ولایت کشتند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۵    
مدیر مرکز مدیریت راه ها از بارش برف و باران در جاده های 8 استان خبر داد و گفت: در حال حاضر بارش باران در جاده چالوس، محور هراز و جاده فیروزکوه همچنین آزادراه قزوین-رشت، گزارش شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا دست از ادعای خود مبنی بر پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر برنمی دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۱۰    
شرکت داروسازی آمریکایی فایزر و شریک آلمانی اش بایو ان تک از به سرقت رفتن اسناد مربوط به ساخت واکسن کووید 19 این شرکتها در جریان یک حمله سایبری به رگولاتوری دارویی اروپا خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۵    
بر اساس قانون بسیاری از مجرمان و محکومان بنا به شرایطی مشمول عفو نمی شوند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۰    
محققان دریافتند بیماری های دهان و دندان موجب بروز سندروم متابولیک می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۲:۰۰    
رئیس جمهور ایالات متحده روز چهارشنبه کنگره این کشور را رسماً تهدید کرد که تلاش های این نهاد قانونگذاری برای ممانعت از فروش تسلیحات نظامی به امارات متحده عربی را وتو خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۰    
مشاور رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه در لزوم وادار کردن آمریکا و اروپا به اجرای تعهدات شان اشتراک نظر وجود دارد، اظهار کرد: اختلاف در چگونگی گزینش موثرترین ابزار ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۵    
از روز شنبه با دقت چک بکشید؛ این پیام واضحی است که در قانون جدید چک مورد تأکید قرار گرفته است. براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و طبق قانون از روز 22 آذر ماه جاری یعنی روز شنبه ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع آتش سوزی در یک باغ شخصی در اتوبان آزادگان به سمت شرق خیابان صفا خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۵    
خوزستان از نیروی انسانی متخصص مقیم تهی شده و یک سلسله مسائل بازمانده از جنگ تحمیلی گرفته تا مشکلات مدیریتی باعث شده که خوزستان جاذبه خود را برای جذب افراد متخصص از دست بدهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۱:۳۰    
هفده ایالت آمریکا از دعوی حقوقی ایالت تگزاس در دیوان عالی این کشور برای ابطال پیروزی اعلانی نامزد دموکرات در انتخابات 2020 آمریکا حمایت کرده اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۱:۲۵    
همزمان با افزایش چشمگیر میزان ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا و کشورهای اروپایی، شمار مبتلایان جهانی این بیماری نیز از شصت و نه میلیون نفر بیشتر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۱:۲۵    
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون (20 آذر ماه) کیفیت هوای پایتخت در محدوده ناسالم برای گروه های حساس است و تداوم این شرایط تا اواخر وقت دور از انتظار نخواهد بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۱:۱۰    
رییس جمهوری گفت: دو ملت ایران و افغانستان در طول تاریخ برادری و همسایگی خود را حفظ کرده اند و امروز راه آهن خواف- هرات این پیوند را مستحکم تر می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۵    
نمونه اولیه موشک ستاره پیما شرکت فضایی اسپیس ایکس پس از پرتاب آزمایشی از ایالت تگزاس در لحظه فرود منفجر شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۵    
هانتر بایدن پسر رییس جمهوری منتخب آمریکا چهارشنبه شب از به جریان افتادن تحقیقات در مورد موضوع مالیات های وی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۵    
رسیدگی به پرونده جوانی که در جشن تولدش مرتکب قتل شده بود در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۵    
مردی جوان که در پی مستی شدید برادرزنش را به قتل رسانده است، پای میز محاکمه رفت و مدعی شد قصدی برای قتل نداشته و درخواست بخشش کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۵    
راه آهن خواف- هرات به طول 140 کیلومتر به شکل ویدیو کنفرانس با حضور روسای جمهوری ایران و افغانستان به بهره برداری رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۰:۲۰    
علیرضا احمدی در سمت ریاست شورای عالی استانها ابقاء شد.
  • ۱