شنبه ۱۲ خردادساعت ۱۳:۲۸Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب نیوز 15 آذر 1399 - aftabnews.ir

آفتاب نیوز 29 اسفند 1393 آفتاب نیوز 29 اسفند 1394 آفتاب نیوز 30 اسفند 1395 آفتاب نیوز 29 اسفند 1396 آفتاب نیوز 29 اسفند 1397 آفتاب نیوز 29 اسفند 1398 آفتاب نیوز 31 فروردین 1399 آفتاب نیوز 31 اردیبهشت 1399 آفتاب نیوز 31 خرداد 1399 آفتاب نیوز 31 تیر 1399 آفتاب نیوز 31 مرداد 1399 آفتاب نیوز 31 شهریور 1399 آفتاب نیوز 30 مهر 1399 آفتاب نیوز 30 آبان 1399 آفتاب نیوز 30 دی 1399 آفتاب نیوز 30 بهمن 1399 آفتاب نیوز 30 اسفند 1399 آفتاب نیوز 1 آذر 1399 آفتاب نیوز 2 آذر 1399 آفتاب نیوز 3 آذر 1399 آفتاب نیوز 4 آذر 1399 آفتاب نیوز 5 آذر 1399 آفتاب نیوز 6 آذر 1399 آفتاب نیوز 7 آذر 1399 آفتاب نیوز 8 آذر 1399 آفتاب نیوز 9 آذر 1399 آفتاب نیوز 10 آذر 1399 آفتاب نیوز 11 آذر 1399 آفتاب نیوز 12 آذر 1399 آفتاب نیوز 13 آذر 1399 آفتاب نیوز 14 آذر 1399 آفتاب نیوز 15 آذر 1399 آفتاب نیوز 16 آذر 1399 آفتاب نیوز 17 آذر 1399 آفتاب نیوز 18 آذر 1399 آفتاب نیوز 19 آذر 1399 آفتاب نیوز 20 آذر 1399 آفتاب نیوز 21 آذر 1399 آفتاب نیوز 22 آذر 1399 آفتاب نیوز 23 آذر 1399 آفتاب نیوز 24 آذر 1399 آفتاب نیوز 25 آذر 1399 آفتاب نیوز 26 آذر 1399 آفتاب نیوز 27 آذر 1399 آفتاب نیوز 28 آذر 1399 آفتاب نیوز 29 آذر 1399 آفتاب نیوز 30 آذر 1399 
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۲۰ - ۱۱:۱۰    
رهبر انقلاب به استفتایی درباره برگزاری مسابقات اینترنتی پاسخ دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۷:۱۵    
جین لیانگ شیانگ محقق ارشد مرکز مطالعات غرب آسیا و آفریقا در چین پیش بینی کرد که جو بایدن رییس جمهوری منتخب آمریکا در سیاست دولت فعلی آن کشور در خصوص توافق هسته ای تجدید نظر کرده و به برجام باز خواهد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۶:۴۰    
به عقیده نویسنده تصویب چنین طرح هایی، هرچند حق قانونی نمایندگان اسن، اما نمی تواند در راستای منافع کشور و منافع ملی ارزیابی شود ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۰    
شهر تاریخی زاهدان کهنه در روزگار حیات و آبادانی یکی از شهرهای بزرگ ایران به شمار می رفت و در سده های چهار تا 9 هجری قمری مرکز سیستان بود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۲۳:۲۵    
دانشجوی رتبه سوم کنکور سراسری بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۸:۳۰    
رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 3 نفر و کشف 50 فقره کلاهبرداری خبر داد و گفت: متهمان با ترفند فروش اقساطی و لیزینگ خودرو، از خریداران 5 میلیارد تومان، کلاهبرداری کرده بودند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۷:۵۰    
رئیس جمهور با قدردانی از مردم برای رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی، تاکید کرد که با اجرای مصوبات و رعایت آنها از سوی مردم ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۷:۱۵    
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به متهمان اخلال در نظم اقتصادی موسوم به پروژه رضوان روز شنبه با حضور متهمان و وکیل شکات در قم برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۶:۵۵    
سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه طی پیامی توئیتری از تکمیل دیوار مرزی 81 کیلومتری با ایران خبر داد. وی تصاویری از این دیوار را در حساب کاربری توئیتر خود منتشر کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۵:۲۵    
در پی بارش های مناسب پاییزی اخیر، سد خاکی آبشینه همدان آبگیری شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت 294 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی در 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 50 هزار و 310 نفر رسید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۲:۵۵    
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا افزود: "بر اساس این ماده قانونی، باید افرادی که خودروی شان دارای پلاک یک شهرستان بوده و خود در محل دیگری سکونت دارند، نسبت به تغییر کد پلاک خود اقدام کنند."
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۵۵    
دادستان دره شهر گفت: نزاع با سلاح شکاری در این شهرستان استان ایلام 3 مصدوم بر جای گذاشته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۱:۰۵    
محمدرضا اتابکی یکی از نوازندگان پیشکسوت ویولن روز شنبه پانزدهم آذرماه در سن 80 سالگی دار فانی را وداع گفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۱۰:۰۵    
باشگاه استقلال به شایعات مطرح شده مبنی بر تغییرات در کادرفنی این تیم واکنش نشان داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۹:۲۵    
ابتکار گفت: این طرح به پیشنهاد معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهوری و با تغییراتی تصویب شد و در لایحه بودجه 1400 قرار گرفت تا بتواند گامی در جهت حمایت از فرزندآوری بردارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۸:۱۶    
جزیره کیش یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری ایران است. منظره های سرسبز جزیره در فصل پاییز کم وبیش به سمت رنگ های نارنجی و زرد می رود و فضایی دلچسب پدید می آورد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۸:۰۵    
هفته نامه اصولگرای 9 دی به مدیریت حمید رسایی، نماینده سابق مجلس با انتشار تصویری از روحانی به طرح پرسشی معنادار از مجلس درباره رئیس جمهور پرداخته است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۶:۴۵    
فرماندار ماهشهر گفت: شهردار بندر امام خمینی(ره) به دلیل قصور از وظایف خود در زمان آبگرفتگی حدود پنج روزه شهر، توسط استاندار از سمت خود تعلیق شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۶:۴۵    
سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان های بین المللی با اشاره به انتشار گزارش محرمانه اخیر آژانس در یکی از رسانه های غربی تصریح کرد: بزودی پیگیری های حقوقی ایران در این زمینه به طور جدی دنبال می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۰:۰۷    
تیم فوتبال اتلتیکومادرید با برتری خانگی مقابل وایادولید به صدر جدول لالیگا صعود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۰:۰۷    
تیم فوتبال یوونتوس شکست در دربی تورین را با برتری ارزشمند دو بر یک به اتمام رساند تا در جمع مدعیان باقی بماند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۰:۰۰    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از شرایط سخت تیمش می گوید.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۰:۰۰    
وزیر خارجه کوبا با انتقاد از رئیس جمهور آمریکا و شورای امنیت ملی این کشور نسبت به حمایت واشنگتن از برخی گروه های مخالف دولت کوبا هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۶ - ۰۰:۰۰    
دختر شهید سلیمانی در پی انتشار مفاد بودجه 1400 و درج نام بنیاد مکتب آن شهید در ردیف بودجه های پیشنهادی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۳:۵۶    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت. هر چند طبق پیش بینی ها شاخص بورس در اولین ساعات منفی شد اما به تدریج با پیشروی به سمت سد سخت مقاومتی توانست، رنگ سبز را بازپس گیرد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۲۵    
با نزدیک شدن به پایان تعطیلی دو هفته ای کسب و کارها در اواخر هفته گذشته بازار خودرو استارت افزایش قیمت را زد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر از فرماندار و وزیر امور داخلی ایالت جورجیا خواستار راستی آزمایی امضای آرا در این ایالت شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۱۶    
روزنامه واشنگتن پست بر اساس تحقیقی که انجام داده اعلام کرد که 26 عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان و سنای کنگره، نامزد حزب دموکرات را پیروز انتخابات ریاست جمهوری می دانند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۵    
احسان علیخانی در یک متن اینستاگرامی، تاکید کرد نیوشا ضیغمی، مسوول اخراج او از یک کار تصویری به عنوان بازیگر نبوده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۵    
ستاره ایرانی خط حمله زنیت موفق شد مقابل اورال هتریک کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۲:۰۱    
وزیر ارتباطات درباره امکان رفع فیلتر تلگرام گفت: بعید می دانم نظر دستگاه قضایی درباره رفع فیلتر تلگرام عوض شده باشد. آن ها نه برای فیلتر و نه رفع فیلتر تلگرام از ما نظر نخواسته اند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۱:۰۶    
باشگاه ناپولی نام استادیوم خانگی خود را به احترام اسطوره فوتبال آرژانتین، استادیوم دیگو آرماندو مارادونا تغییر داد. سایت گل با انتشار کارتونی به این موضوع پرداخت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۱:۰۰    
رئال مادرید به لطف گل به خودی سویا توانست سه امتیاز بازی را به دست آورد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۰:۲۲    
سخنگوی سپاه گفت: آمریکایی ها هیچ کار نمانده ای بر علیه ملت ایران دارند و دیگر دست آنها در قبال فشارهای بیشتر خالی است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۵    
مدیر شبکه بهداشت و درمان سقز از عمل جراحی موفقیت آمیز مغز برای اولین بار در بیمارستان شفا این شهرستان خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۰    
سه روز پس از صدور نخستین مجوز رسمی استفاده از واکسن کرونا در انگلیس، صدها تن از گروه های مخالف و طرفداران تئوری توطئه که بحران کرونا را پدیده ای ساختگی می دانند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۰:۰۰    
مینی سریال چهار قسمتی خارجی آرزوهای بزرگ از (16 آذر ماه) از شبکه چهار سیما پخش می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۵    
احتمال جدایی شهاب زاهدی در نیم فصل از المپیک دونتسک در نقل و انتقالات زمستانی قوت گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۲    
مدیر پذیرش شرکت بورس تهران از پذیرش تعداد 62شرکت از ابتدای سال در بورس تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۴۲    
امیر کویت با ارسال پیام های مکتوب به شاه سعودی و امیر قطر از تلاش های آن ها برای پایان دادن به اختلافات و دستیابی به توافق نهایی قدردانی کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۰    
شنبه، سی ام فروردین 1354، خبر کوتاه، دردناک و دروغین بود؛ کیهان نوشت 9 زندانی حین فرار از زندان کشته شدند و سه سال بعد با پیروزی انقلاب و دستگیری جلادان ساواک ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمهوری ونزوئلا اظهار کرد، در صورتی که مخالفان در انتخابات قانون گذاری که فردا، یکشنبه برگزار می شود، پیروز شوند، ریاست جمهوری را ترک خواهد کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۰    
جلسه هماهنگی برگزاری دیدار ذوب آهن و شهرخودرو در اصفهان برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۳۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری 67 نفر به دلیل ابتلا به کرونا و فوت 9 نفر در شبانه روز گذشته در استان اردبیل خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۹:۲۰    
معاون رییسبرخی منابع خبری نوشتند؛ عیسی کلانتری امروز به دلیل اظهاراتی درباره حضرت امام (ره) به دادسرای کارکنان دولت احضار و تفهیم اتهام شد. به گفته این منابع کلانتری با قرار تامین آزاد شده است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۰    
رئیس جمهوری ترکیه امروز، شنبه به اتهامات مطرح شده از سوی مخالفان درباره خیانت در امانت بعد از فروش بخشی از بورس استانبول به قطر پاسخ داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۸:۵۰    
استاندار تهران گفت: از سه میلیون موتورسیکلت مشمول دریافت معاینه فنی در تهران تنها 33 دستگاه معاینه فنی دریافت کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۸:۴۵    
رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با تاکید بر اینکه بیماری کرونا کماکان در تهران شرایط نامطلوبی دارد، نسبت به پدیده بازگشت و رجعت بیماری در حالیکه بیماری در حال افول است، هشدار داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۸:۳۱    
رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از شناسایی کارمند آتلیه تهیه عکس و فیلم عروس به عنوان عامل انتشار فیلم و تصاویر خصوصی خانواده ها خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۵    
نزدیکان و خویشاوندان آخرین رهبر شوروی سابق دیگر به دیدارش نمی آیند و او تنها مانده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۸:۲۱    
معاون اول رییس جمهوری به مناسبت شانزدهم آذرماه روز دانشجو در فضای مجازی نوشت: سهم و نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و هر تحول بزرگ و اصلاح گرانه و در هر گام بلند برای توسعه علمی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۵    
تا زمانی که محدودیت های ارزی داریم و واردات خودرو روی منابع ارزی اثر منفی دارد، سیاست فعلی ممنوعیت واردات خودرو ادامه می یابد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۵۲    
زعفرانیه و فرمانیه از محله های منطقه یک شهرداری در شمال تهران است. قیمت مسکن در منطقه یک بالاتر از سایر مناطق تهران است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۵    
طی دو هفته گذشته محدودیت های کرونایی شدیدی در استان تهران آغاز شد که تعطیلی اصناف و محدودیت تردد در شهر نیز جزو آن ها بود، اما از ابتدای این هفته و تغییر وضعیت پایتخت از قرمز به نارنجی ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۴۴    
وزیر خارجه عربستان سعودی از آمریکا خواست تا در هر توافق احتمالی با ایران، با کشورهای عربی خلیج فارس، مشورت شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۵    
منابع خبری از وقوع یک زمین لرزه در شهر آنتالیا در ترکیه و برخی مناطق دیگر در غرب آسیا خبر دادند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۵    
رئیس سابق فدراسیون جهانی فوتبال خبر داد در ماه گذشته کرونا گرفته و بهبودی خود را کسب کرده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۲۲    
پیرو مشکلات به وجود آمده برای برخی از تولیدکنندگان و بازرگانان در پرونده ارزی یکی از صادرکنندگان به اطلاع می رساند ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۵    
امیر سرتیپ دوم خلبان قربانی از بکارگیری بالگردهای ایزوله در هوانیروز ارتش برای انتقال بیماران کرونایی از مناطق سخت گذر به مراکز درمانی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۰    
مدیر نظارت بر آزمایشگاه های تشخیص طبی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ممنوعیت استفاده از تست سریع covid-19 در بیمارستان ها و آزمایشگاه های تشخیص طبی خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۰    
مراسم تودیع و معارفه معاونین پیشین و جدید دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با حضور محمد جواد ظریف وزیرخارجه کشورمان در روز شنبه 15 آذرماه برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۱۰    
مرد 40 ساله ای در مشهد به اتهام قتل بی رحمانه همسر 35 ساله اش در حالی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت که شواهد موجود از دخالت برادرش نیز در این جنایت وحشتناک حکایت دارد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۵    
وزیر بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت مدیریت بیماری کرونا با وجود شرایط سخت تحریمها، در عین حال گفت ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۷:۰۵    
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات پوری حسینی رییس اسبق سازمان خصوصی سازی امروز شنبه در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی جواهری برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۵۵    
روستای سیچانلو در 35 کیلومتری شهرستان تاکستان از توابع استان قزوین قرار دارد. در سال 1386 در این روستا پنل های خورشیدی نصب شد و عنوان زیست محیطی ترین روستای ایران را از آن خود کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۵    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از بازداشت جوان حیوان آزار خبر داد و گفت: متهم جهت انجام تحقیقات لازم در اختیار ضابطین قرار گرفت.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۴۰    
حجت الاسلام علی محمدی سیرت با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه منصوب شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۵    
دستگیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی که کلاهبرداری کرده بود پس از 9 سال خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۵    
سال 1400 هر آنکه به صحنه بیاید و جانشین روحانی شود از این قبیل مزیت های نسبی اعم از حمایت رهبری (دولت آیت الله خامنه ای)، تیم سازندگی (دولت آیت الله هاشمی)، گفتمان (دولت آقای خاتمی) ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۱۰    
تالاب آب شیرین زریوار (Zir bar, Zir war) در 130 کیلومتری شمال غربی سنندج مرکز استان کردستان و در فاصله 3 کیلومتری غرب شهر مریوان واقع شده و از مکان های دیدنی و گردشگری استان کردستان است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۵    
رئیس پلیس آگاهی پایتخت، آخرین جزئیات پرونده قتل دختر 16 ساله ای به نام شیما را تشریح کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۶:۰۰    
مدیرکل سازمان بهداشت جهانی (WHO) براساس نتایج مثبت ارائه شده آزمایش واکسن های کرونا گفت: به پایان همه گیری نزدیک می شویم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۴۵    
پس از پایان رسیدگی به اتهامات شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران، وی مجرم شناخته شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۳۵    
زورگیر با تهدید و وارد آوردن چندین ضربه چاقو به بدن مالباخته، اموال او را در کمال آرامش سرقت می کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۵    
با ادامه طرح محدودیت تردد بین مراکز استان ها و جریمه خودروها، سفر جاده ای با خودرو شخصی مثل دو هفته گذشته، ممنوع است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۵    
برگزاری جشن برای عروسی ریشه در اعماق قبل از تاریخ دارد. در انجیل از معجزه عیسی در یک مراسم جشن عروسی در روستای قانا به تفصیل سخن گفته شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۲۰    
با مروری بر مواضع محمدباقر قالیباف نسبت به برجام و مساله مذاکره متوجه اظهارنظرهای متناقض و تغییر رویکردهای متعدد او می شویم. در این نوشتار به مرور این تغییر مواضع و عوامل آن می پردازیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۱۵    
با توجه به اینکه قیمت خودرو در کارخانه به قیمت حاشیه بازار نزدیک شده است، افراد دیگر تمایلی به شرکت در قرعه کشی ندارند و به نظر می رسد خودرو ارزان می شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۵    
نشست خبری محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه شنبه 15 آذر در این سازمان برگزار شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۵    
با اینکه موضوع مهاجرت فعالان عرصه موسیقی از گذشته وجود داشته، اما مدتی است شکل جدی تری به خود گرفته است ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۵    
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان کردستان در امور شوراهای حل اختلاف گفت: با تلاش شبانه روزی شوراهای حل اختلاف کانون اصلاح و تربیت شهرستان سنندج پرونده پسر جوانی که پدر خود را به قتل رسانده بود منجر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۵    
بیشتر اجسام را می توان با پارچه و اسفنج تمیز کرد؛ اما چون دستمال کاغذی یکبار مصرف است و نیازی به شست و شو ندارد برای همین اغلب از آنها استفاده می کنیم.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۰    
بر اساس لایحه بودجه سال آینده جریمه رانندگانی که عوارض مصوب در شبکه آزادراهی را پرداخت نکنند 20 درصد مازاد بر نرخ مصوب بوده و هر ماه به جرایم آن ها درصد دیگری اضافه خواهد شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۵۰    
در هر ساعت از شبانه روز قصد دارید که اسباب کشی کنید باربری سپند بار به صورت شبانه روزی خدمات حرفه ای اتوبار را ارائه خواهد داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۴۰    
تصویر متفاوتی از سه محافظ اصلی حاج قاسم سلیمانی مربوط به چند ماه قبل از شهادتشان منتشر شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۳۵    
استاندار تهران با اشاره به تاثیر مثبت محدودیت های دو هفته گذشته در مدیریت بیماری کرونا از تمدید محدودیت های تردد درون و برون شهری در استان تهران خبر داد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۵    
این روزهای کرونازده که حفظ فاصله اجتماعی و جلوگیری از تجمع ضروری است، صف مردم جلوی نانوایی های مشهد طولانی تر از همیشه شده است.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۴:۱۰    
بورس تهران امروز شنبه 15 آذرماه را در ابتدای معاملات با افت آغاز کرد و بیش از 6 هزار واحد منفی شد اما بعد از گذشت یکساعت وارد مسیر صعودی شد و در پایان معاملات شاخص کل با 19 هزار و 731 واحد افزایش بر ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۵۵    
مردم بندرامام با حضور مقابل دادگستری این شهر خواستار محاکمه مقصران وقوع آبگرفتگی شدند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۴۵    
وزیر پیشین ارشاد ضمن تقدیر از خدمات محسن رضایی در دوران جنگ، این موضوع را بیان که از نظر وی بهتر است دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به تدریس در دانشگاه بپردازد و از قدرت کناره گیری کند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۵    
این فرایند در راکتور "توکاماک اچ ال - 2 ام" در چین صورت گرفته که بزرگترین مرکز آزمایشگاهی همجوشی هسته ای در آن کشور محسوب می شود و در آن فرایند مشابه واکنش های طبیعی رخ داده در خورشید با استفاده از ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۳۰    
سفیر کشورمان در بغداد با اشاره به اینکه ایران با تمام احزاب سیاسی عراق، روابط خوبی دارد تاکید کرد که سردار قاآنی اخیرا با نخست وزیر، رئیس جمهور و دیگر مسئولان این کشور دیدار کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل دارو سازمان غذا و دارو گفت: به منظور تامین هرچه سریع تر واکسن کرونا، همزمان با ادامه تولید داخل ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۳:۰۵    
رسانه ها اعلام کردند، رئیس جمهوری سابق سودان به دلیل وخامت وضعیت جسمانی خود صبح امروز (شنبه) برای معاینات پزشکی به بیمارستان نظامی علیا در ام درمان منتقل شد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۵    
موعد چک هایی که کشیده بودم رسیده و علاوه بر اجاره باید پول تولید کننده ها را هم بدهم که بتوانم جنس بگیرم. متأسفانه هیچ حمایتی از ما نشد ...
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۵    
حافظان مرزهای سایبری در مرکز ماهر، سال گذشته 412 میلیون حمله بدافزاری را شناسایی و خنثی کردند.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۰    
عضو کمیته اپیدمیولوژی بیماری کرونا گفت: یکی از نگرانی های جامعه جهانی در حال حاضر، آلوده شدن حیوانات به کووید-19 و جهش ویروس در بدن آنهاست چون ممکن است ویروس هایی با شدت و بیماری زایی بیشتر تولید شود.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۴۰    
فرزند شهید محسن فخری زاده اظهاراتی درباره این شهید هسته ای بیان کرد.
آفتاب نیوز   ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۱۲:۳۵    
قوی فریادکش، گونه ای قو است که در نیم کره شمالی زندگی می کند. این پرنده همانندی زیادی به قوی گنگ و کوچک دارد.
  • ۱