جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۳:۰۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 16 فروردین 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 فروردین 1397 الف 2 فروردین 1397 الف 3 فروردین 1397 الف 4 فروردین 1397 الف 5 فروردین 1397 الف 6 فروردین 1397 الف 7 فروردین 1397 الف 8 فروردین 1397 الف 9 فروردین 1397 الف 10 فروردین 1397 الف 11 فروردین 1397 الف 12 فروردین 1397 الف 13 فروردین 1397 الف 14 فروردین 1397 الف 15 فروردین 1397 الف 16 فروردین 1397 الف 17 فروردین 1397 الف 18 فروردین 1397 الف 19 فروردین 1397 الف 20 فروردین 1397 الف 21 فروردین 1397 الف 22 فروردین 1397 الف 23 فروردین 1397 الف 24 فروردین 1397 الف 25 فروردین 1397 الف 26 فروردین 1397 الف 27 فروردین 1397 الف 28 فروردین 1397 الف 29 فروردین 1397 الف 30 فروردین 1397 الف 31 فروردین 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۸:۰۵    
مواد اولیه یک بشقاب غذای متوسط، چند درصد از درآمد روزانه مردم کشورهای مختلف را تشکیل می دهد؟
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۷:۱۱    
حمایت آشکار ولیعهد سعودی از اشغالگری صهیونیست ها در مصاحبه اخیر وی با نشریه ای آمریکایی یکی از مهمترین نکاتی است که مورد توجه رسانه ها و ناظران قرار گرفته و نمودی از دگردیسی ریاض در زمینه های گوناگون ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۰۷:۰۱    
کم خونی یعنی کاهش تعداد گلبول های قرمز خون و علل متفاوتی دارد، ولی مهم ترین آنها کمبود آهن در بدن است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۳:۵۹    
رئیس جمهور عراق در خصوص میانجیگری عراق بین ایران و آمریکا گفت: در دولت پیشین آمریکا نقش میانجیگر ایفا کرده ایم ولی در دولت کنونی آمریکا چنین کاری انجام ندادیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۳:۴۲    
مسئول راهدارخانه محور هراز از بارش برف بهاری و کولاک در محدوده امامزاده هاشم(ع) این محور خبر داد و گفت: تردد در محور هراز به طور عادی در جریان است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۲:۳۵    
در اقدامی جالب برای پوستر فیلم "همه می دانند" اصغر فرهادی از پرتره سه بازیگر اصلی فیلم به شکل جداگانه استفاده شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۴    
وزارت فرهنگ و رسانه عربستان از افتتاح نخستین سینما در ریاض خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۴:۲۱    
فلامک جنیدی بازیگر سریال های طنز صاحب دوقلو به نام های حنا و میلان شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۲:۲۵    
سرمربی استقلال موضع خود در تمدید قرارداد با این تیم را تا حد زیادی مشخص کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۱:۱۹    
عملیات اجرایی 5هزار هکتار باغ زیتون در 8 استان کشور تا سال 1400در 5 فاز به بهره برداری خواهد رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۱:۳۹    
دولت ترکیه برای مقابله با عوامل کودتای نافرجام 2016، علاوه بر اعمال وضعیت اضطراری، تا کنون ده ها هزار نفر را بازداشت، ده ها هزار نفر را اخراج و صدها موسسه و نهاد را تعطیل کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۷    
رسانه های سوریه می گویند اختلاف عناصر گروهک تروریستی جیش الاسلام بر سر خروج از شهر دوما، باعث شده است توافق تخلیه این شهر به تعویق افتد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۲    
بینندگان تلویزیونی زمان پخش بازی رم و بارسلونا و زمانی که کارشناس برنامه در حال صحبت بود، متوجه سانسور قسمتی از لوگوی باشگاه آس رم شدند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۲    
تهیه کننده دورهمی جزییات پخش آخرین قسمت از این مجموعه در هفدهمین روز از بهار 97 را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۷    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: آیت الله قربانی 70 سال طلبه و مبلغ دین بوده و شعایر اسلام و ولایت و راه و روش اهل بیت(ع) را تبیین کرده و لذا به اصرار خودش از منصب نمایندگی ولی فقیه در گیلان و امامت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۷    
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: مردم مناطق روستا های زلزله زده می توانند خانه های خشت و گلی خود را با وام 300 میلیون ریالی با تنفس 2 ساله بازسازی کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۲    
نایب رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران درباره اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعیین نرخ 220 هزار تومان برای هرکیلو گوجه سبز در سوپر های شمال شهر توضیحاتی را ارائه داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۳۲    
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت که مدیرعامل این باشگاه تنهاست و به او کمکی نمی شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۳۲    
یک سایت عربستانی مدعی شد که هافبک فرانسوی بایرن مونیخ در یک قدمی باشگاه الاتحاد عربستان قرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۷    
سازمان هواپیمایی کشوری از پیدا شدن حافظه FDR هواپیمای سانحه دیده چلنجر ترکیه ای در ساعاتی پیش خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۲    
شبکه سی. ان. ان به نقل از یک منبع آگاه نوشته ترامپ به یکی از پادشاهان عرب گفته در نبود حمایت آمریکا، این رژیم ها دوام نمی آورند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۱۷    
یکی از فرماندهان ارشد آمریکایی می گوید به رغم انتشار برخی اخبار از تصمیم ترامپ برای خروج سریع از سوریه، رئیس جمهور آمریکا هیچ موعد مشخصی برای خروج از سوریه تعیین نکرده و دست نظامیان را باز گذاشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۳:۰۱    
وینفرد شفر در پاسخ به سوالات متعدد خبرنگاران درباره بحث قرارداد و دستمزد خود با استقلال کنایه سنگینی به علیرضا منصوریان زد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۲:۵۱    
کارگردان فیلم سینمایی به وقت شام گفت: مدافعین حرم دین بزرگی بر دوش ما دارند و من تا نفس داشته باشم دینم را نسبت به آنان و کشورم ادا خواهم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۶    
معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه از شهادت یک مامور انتظامی در شهرستان قصرشیرین به دست قاچاقچیان سوخت خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۱    
هکر ها درهمبستگی با ملت فلسطین و شهدای تظاهرات 'بازگشت بزرگ' بیش از 19 هزار صفحه و پایگاه اینترنتی اسرائیلی را هک کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۰    
مرکز ملی فضای مجازی در پاسخ به شبهات فعالیت پیام رسان های داخلی در کشور بیانیه ای صادر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۰    
فرمانده هنگ مرزی اترک شهرستان گنبد کاووس از دستگیری 2 قاچاقچی پوشاک ترکمنستانی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۲:۱۰    
نشست آنکارا درباره سوریه که روز چهارشنبه با حضور رئیسان جمهوری ترکیه، ایران و روسیه برگزار شد، در رسانه های لبنانی بازتابی ویژه داشت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۲:۰۰    
'فواد معصوم' رئیس جمهوری عراق گفت: کمک های ارزشمند ایران به عراق در مبارزه با تروریست و بویژه داعش را هرگز فراموش نمی کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۵    
محمد جواد ظریف در حاشیه اجلاس میان دوره ای وزیران امور خارجه جنبش عدم تعهد با تعدادی از مقامات شرکت کننده در این اجلاس دیدار و رایزنی کرد .
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۵۰    
آنتی ویروس جدید گوگل کروم ، از محبوب ترین مرورگرهای وب جهان، موجب ایجاد نگرانی های جدی در زمینه امنیت حوزه خصوصی کاربران شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۴۰    
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: مسکو و پکن مخالف تلاش ها برای بازبینی توافق هسته ای برجام میان ایران و گروه 1+5 هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۴۰    
ریزش معدن در گرجستان جان شش نفر را گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۳۰    
تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و پیکان در هفته بیست وهفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 19 در ورزشگاه تختی آبادان برابر هم قرار گرفتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۲۴    
دو مقام آمریکایی به خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کردند که تماس تلفنی رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیررژیم صهیونیستی بخاطر نگرانی های تل آویو در خصوص خارج شدن نیروهای آمریکایی از سوریه به تنش کشیده شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۱:۰۴    
یک نویسنده، بازیگر و کارگردان قدیمی تئاتر و عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت در یادداشتی، گفت و گوی رو در رو را با عوامل سازنده برنامه دورهمی شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۵۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف سفر خود به استان ایلام را دنبال کردن سیاست های وزارتخانه و اضافه شدن 2 مرکز درمانی تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید ذکر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۹    
رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ در خصوص تمدید قراردادها و برنامه های آتی این باشگاه بحث و گفتگو کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۳۹    
وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای هشدار داد: آمریکا فعالیت های نظامی خود در شبه جزیره کره را متوقف کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۲۹    
اینجا قبرستونه و اینم نوع جدیدی از سنگ قبر
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۲۴    
اونس جهانی طلا در روز جاری در بازار سنگاپور با کاهش 0.3 درصدی به رقم 1329.11 دلار رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۱۸    
یکی از زندانیان حوادث سال 88 به اظهارات خبرنگار واحد مرکزی خبر در برنامه دورهمی واکنش نشان داد و گفت: از بس دروغ شنیدیم شاخ درنیاوردم ولی کل حرفهایی که در مورد آن مصاحبه در زندان گفت، دروغ بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۲۰:۰۳    
فرماندار سپیدان گفت: 130 نفر از شهروندان این شهرستان به دلیل داشتن علائم مسمومیت به بیمارستان امام حسین (ع) شهر اردکان مراجعه کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۹:۵۸    
به گفته رئیس کلانتری 123 نیاوران، تحقیقات تکمیلی برای فوت زنی جوان که به دنبال پرتاب خود از طبقه چهارم رخ داد، در حال انجام است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۹:۵۳    
یک عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن فقط کشتی هایی را هدف قرار می دهند که کشورمان را در محاصره خود قرار داده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۸    
هواپیمای MD83 آتا که فرودگاه تبریز را به مقصد نجف ترک کرده بود 30 دقیقه پس از پرواز با از کار افتادن موتور شماره 2 مجبور به انتقال به فرودگاه امام خمینی(ره) و فرود اضطراری شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۸    
گفته می شود این ساختمان یک بیمارستان است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۸    
وزارت کشور پاکستان در بیانیه ای اعلام کرد جان سران حزب نواز و تحریک انصاف در خطر است و تهدید های جدی علیه آنان وجود دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۳    
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:مسئولان، نهادها، وزارت خانه ها و شرکت های وابسته به دولت باید همه نیازهای خود را از محصولات داخلی تامین کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۸    
بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات شان حاضر به تمرین نشدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۸    
به گزارش خبرآنلاین دقایقی پیش بست نشینی محمود احمدی نژاد و دوستانش همچون جوانفکر و شریف زاده در صحن امامزاده صالح با هدف دعا برای آزادی زندانیان آغاز شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۲    
ساعت 9 شامگاه 10 فروردین ماه امسال پدر نگرانی در تماس با پلیس از ناپدید شدن دختر 7 ساله اش به نام ندا خبر داد و تیمی از ماموران برای پیدا کردن این دختربچه وارد عمل شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تداوم بارش های بهاری در دو روز آتی اظهار کرد: غرب، جنوب غرب، جنوب، مرکز ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۵۷    
نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش الیزابت(دختر انگلیسی) در سریال پایتخت، 26 ساله، فارغ التحصیل لیسانس فیزیک از دانشگاه رویال لندن و کاملا مسلط به زبان انگلیسی است
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۵۱    
یک مقام پنتاگون درباره جلسه اخیر شورای امنیت ملی آمریکا به ریاست دونالد ترامپ گفت که در این نشست، اصلا صحبتی درباره تعیین جدول زمانی برای خروج نظامیان آمریکایی از سوریه مطرح نشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۴۶    
وزیر اتحادیه اروپا ترکیه درباره آموزش به کُردهای ی پ گ در سوریه به فرانسه هشدار داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۶    
شب گذشته از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا میزبان آس رم بود و موفق شد با نتیجه 4-1 این تیم را شکست دهد. اما این بازی در ایران و شبکه سه حواشی زیادی به پا کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۱    
مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در جستجوی سه ساعته تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی، هفت کوهنورد گمشده در کوه اشک روستای سادیان این شهرستان پیدا شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۲۱    
بازیگر سرشناس بالیوود از سوی دادگاهی در هند برای شکار غزال هندی به پنج سال زندان محکوم شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۶    
تریلر فیلم سینمایی همه می دانند منتشر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۵    
بازی های دوستانه ملی، هرچند اهمیت چندانی ندارند اما به هرحال، میدان امتحان بازیکن هایی است که در بازی های مهم و میدان های نبرد واقعی به میدان خواهند رفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۵    
منابع محلی ترکیه از وقوع تیراندازی در یکی از دانشگاه های شهر اسکی شهر خبر می دهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۰    
ولی عهد سعودی در مصاحبه با نشریه تایم، ایران را دشمن مشترک ریاض و تل آویو توصیف کرده و گفت: می توانند با رژیم صهیونیستی در زمینه های بسیاری همکاری داشته باشند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۵۵    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در اردن تاکید کرد که مصافحه با سفیر عربستان در این کشور تنها بر اساس اصول قرآن کریم و عمل به سنت شریف پیامبر صورت گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۵۵    
با افزایش ذخایر نفت آمریکا و کاهش تنش ها میان چین و آمریکا و همچنین کاهش تولید اوپک در ماه مارس به کمترین میزان 11 ماه گذشته، قیمت نفت امروز به 68.31 دلار در هر بشکه رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۵۰    
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در صورت خروج آمریکا و عقب نشینی اروپا و قدرت های بزرگ دیگر از برجام، به گونه دیگری عمل کرده و ضرب شست ویژه ای به برهم زنندگان نشان خواهیم داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که چنین عملکردی در لیگ قهرمانان داشتیم چون پیش از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سخت ترین گروه قرار داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۵    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ارتش گفت: مذاکرات درباره قدرت موشکی به هیچ عنوان معنا و مفهوم ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۷:۱۰    
با برگزاری تظاهرات هزاران نفری در مرز فلسطین اشغالی و رو شدن برگ برنده نوار غزه، اکنون صهیونیست ها برای تعامل با این منطقه سه گزینه پیش رو دارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۵۵    
گاردین نوشت: کنار کشیدن احتمالی سربازان امریکایی از خاک سوریه نگرانی دولت این کشور را بابت خشونت ورزی های جدید از سوی داعشی ها که هنوز حدود 2200 نفر را در این کشور برجای نهاده اند فزونی بخشیده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۴۴    
محبت های سروش به من بیش از دیگر کارکنان بود و همه این را فهمیده بودند. اما روزی که از من خواست تا زن دومش شوم همه زندگی ام یک شبه ویران شد...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۲۳    
پایگاه خبری کنگره آمریکا نوشت: خروج یک جانبه آمریکا از برجام لزوما نشان دهنده فروپاشی توافق و از سرگیری برنامه سلاح هسته ای از سوی ایران نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۶:۱۲    
چند روز پس از ادای سوگند دونالد ترامپ، جرد کوشنر به دنبال تصمیم گیری در مورد شکل دادن دوباره به خاورمیانه بر آمد. ترامپ طی دوران کمپین انتخاباتی اش وعده دگرگونی کامل در منطقه را داده بود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۵۶    
در حالی که فرماندهان نظامی آمریکا اخیرا از حضور بلندمدت و یا حتی افزایش شمار نظامیان این کشور در سوریه صحبت کرده اند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۳۱    
معاون نظارت شورای شهر تهران از عدم موافقت اعضای شورای شهر در پذیرش استعفای نجفی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۲۱    
مطالعه جدید نشان می دهد خوردن پاستا در قالب یک رژیم غذایی سالم نقشی در چاقی ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۵    
دادگاه عالی برزیل اوایل امروز (پنجشنبه) درخواست لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا، رئیس جمهور سابق این کشور برای آزاد بودن در زمان رسیدگی به درخواست تجدیدنظرش در رابطه با حکم اختلاس و فساد را رد کرد که این ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۵    
یک متخصص داخلی در خصوص سردرد میگرنی و دلایل بروز این عارضه در افراد توضیحاتی داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۵:۰۰    
منابع هندی از ارائه طرح توسعه 3 تا 4 میلیارد دلاری میدان گازی فرزاد ب هندی ها به ایران در هفته آینده در جریان سفر وزیر نفت به دهلی نو خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۰    
خبرگزاری ریانووستی گزارش داد، وزارت خارجه روسیه امروز (پنجشنبه) اعلام کرده است که از آمریکا می خواهد فورا به تمامی فعالیت های نظامی در شبه جزیره کره پایان بخشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۵۰    
سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری فردی 33 ساله خبر داد که طی یک نزاع و درگیری در منطقه قلعه نو و با ضربات چاقو اقدام به کشتن جوانی 22 ساله کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۵    
وزیر امور خارجه ایران با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بر اقدام جمعی جنبش عدم تعهد برای مقابله با این جنایات تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۵    
رئیس کمیته عالی انقلابی یمن به ولیعهد عربستان نصیحت کرد که تجاوزات علیه یمن را متوقف کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۰    
خبرگزاری آسوشیتدپرس روز چهارشنبه گزارش داد: دادستان های فدرال آمریکا خواستار بیش از 15 سال حبس برای محمد هاکان آتیلا معاون پیشین مدیر اجرایی هالک بانک ترکیه به اتهام دور زدن تحریم های ایران شده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۰    
فارین پالیسی در مقاله ای به قلم استفان والت از اساتید مشهور روابط بین الملل دانشگاه هاروارد به بررسی استدلال هایی که جنگ ایران و آمریکا را تشویق می کنند پرداخته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۰    
سرمایه گذار بودن برای بسیاری از افراد یک رویای دور و دست نیافتنی است. این افراد به این دلیل که فکر می کنند سرمایه گذاری نیاز به پول زیادی دارد از آن دوری می کنند، اما این تصور اشتباه است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۰    
در ابتدای سال جاری تاکنون و به ویژه در روزهای اخیر دلار هر چند افزایشی پیش رفته اما نوسان تندی نداشته است. این ارز در بازارهای جهانی نیز تقویت شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۱۰    
تصور عمده ای که در مورد بین التعطیلی ها و به قولی پیچاندن مدرسه وجود دارد به دانش آموز برمی گردد، در صورتی که طرف دیگر این ماجرا معلم و کادر مدرسه است که در بسیاری از موارد بدون نظارت و پافشاری بر ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۹    
دبیر کانون انبوه سازان گفت: امیدواریم با تسهیلات بدون سپرده که قرار است بانک مسکن به سازندگان پرداخت کند و اصلاحیه قانون پیش فروش که تا دو ماه دیگر آماده می شود در سال 1397 شاهد افزایش تولید مسکن و ...
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۵۹    
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر نگاه ویژه دولت به طرح تحول سلامت همانند گذشته بر لزوم استمرار حمایت دولت از سلامت و بهداشت جامعه تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۴    
قیمت سکه تمام بهار آزادی در آخرین روز کاری هفته همچون دیروز بدون تغییر ماند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۹    
سازمان ارتباطات روسیه از تلگرام خواسته تا کدهای رمزگذاری حساب های کاربران را فاش کند در غیر اینصورت مسدود خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آتش سوزی در ساختمان خیابان دانشگاه جنگ گفت: خوشبختانه این آتش سوزی خسارت جانی نداشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۹    
در چند روز آینده جام جهانی کشتی آزاد در آیوا آمریکا برگزار می شود و این در حالی است که روسیه و ایران دو تیم قدرتمند در این مسابقات حضور ندارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۹    
نماینده مردم رزن در مجلس به روایتی از ورود کالای قاچاق چینی به کشور پرداخت و گفت: قاچاقچیان چینی می گفتند برای عبور کالا در گمرک ایران آدم داریم.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۳:۰۴    
سرباز جانفشان از سوی مقامات انتظامی استان کردستان تشویق شده و قرار است با موافقت فرماندهی ناجا ارتقا درجه پیدا کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۹    
در حاشیه دیدار چندی پیش اهالی فرهنگ و هنر با رهبر انقلاب، ایشان انس با نهج البلاغه را توصیه کردند و فرمودند که نهج البلاغه خیلی خوب است.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۵۳    
قیمت طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی بدنبال ابراز تمایل آمریکا برای حل اختلافات تجاری با چین و بهبود ریسک پذیری سرمایه گذاران که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را محدود کرد، با کاهش روبرو شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۲:۴۸    
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از توقف عملیات جستجو و انتقال اجساد قربانیان سانحه هوایی یاسوج تا یکشنبه هفته آینده خبرداد.
  • ۱