جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 20 آبان 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 آبان 1397 الف 2 آبان 1397 الف 3 آبان 1397 الف 4 آبان 1397 الف 5 آبان 1397 الف 6 آبان 1397 الف 7 آبان 1397 الف 8 آبان 1397 الف 9 آبان 1397 الف 10 آبان 1397 الف 11 آبان 1397 الف 12 آبان 1397 الف 13 آبان 1397 الف 14 آبان 1397 الف 15 آبان 1397 الف 16 آبان 1397 الف 17 آبان 1397 الف 18 آبان 1397 الف 19 آبان 1397 الف 20 آبان 1397 الف 21 آبان 1397 الف 22 آبان 1397 الف 23 آبان 1397 الف 24 آبان 1397 الف 25 آبان 1397 الف 26 آبان 1397 الف 27 آبان 1397 الف 28 آبان 1397 الف 29 آبان 1397 الف 30 آبان 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۵:۵۳    
بانک ها امروز هر دلار آمریکا را تا 12 هزار و 510 تومان خریدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۵۱    
وضعیت نه چندان مناسب تولیدکنندگان از یک سو و تاکید بر افزایش مالیات از سوی دیگر باعث شده است که وزیر اقتصاد برای افزایش درآمدهای مالیاتی بر استفاده از پایه های جدید مالیاتی و مالیات بر عائدی بر ...
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۷:۰۰    
سهم خواهی احزاب اصلاح طلب حاضر در پارلمان شهری، شورای شهر را دست به دامان وزیر مستعفی کرده است که دولت به دنبال تغییر آن بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۲:۰۶    
ذوب آهن بعد از شکست سنگین مقابل تراکتورسازی، با بحران عجیبی مواجه شده است. بحرانی که هم فنی است و هم حاشیه ای.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۶    
معاون اول رییس جمهوری قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی 2018 را تبریک گفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۳    
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره نقش این هیات در رسیدگی به ادعای رانت خواری برخی نمایندگان گفت: هنوز رسیدگی به ادعاهای مطرح شده در جلسه استیضاح ربیعی ادامه دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای قانون اساسی فرانسه از نظر ساختاری، الهام بخش شورای نگهبان در ایران است و ایده اولیه از آنجا گرفته شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۰    
فرزند شهید منا گفت: بر خود واجب می دانم تا از عوامل تهیه و تولید این سریال ارزشی قدردانی کنم. چرا که فارغ از برخی نقاط ضعف، ورود کارگردان و عوامل فیلم به این موضوع مهم و اساسی ...
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۹:۰۹    
رئیس آموزش و پرورش بردسکن خراسان رضوی از تصادف یک دستگاه وانت پیکان با تعدادی از دانش آموزان خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۱۰    
روزنامه جوان امروز در سرمقاله خود به قلم علی سعیدی شاهرودینوشت: پس از شکست نظام استکباری امریکا در جنگ سخت و ورود در عرصه نبرد نرم و عدم دستیابی به اهداف براندازانه خود در راهبرد تعامل و برجام ...
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۷:۰۱    
پس از کش وقوس های فراوان و برگزاری جلسات متعدد و دعوت از کارشناسان و مسوولان مربوط در نهایت شورای نگهبان نظر خود را پیرامون لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با ...
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۶:۰۹    
گزیده ای از بیانات رهبر انقلاب درباره سخنان "فرانسیس فوکویاما" نظریه پرداز و ایدئولوگ آمریکایی مبنی بر تجدیدنظرش پیرامون نظریه ی پایان تاریخ را مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۶:۰۰    
صدر اعظم آلمان در کنفرانس صلح در پاریس روز یکشنبه گفت که یمن {به دلیل تجاوزات ائتلاف سعودی} اکنون با بدترین فاجعه بشری در جهان روبرو است.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۱:۴۳    
هر ساله با نزدیک شدن به آذر ماه فعالان اقتصادی منتظرند تا ببینند بهای دلار و نفت در بودجه سال آتی به چه شکل است تا با تحلیل مهم ترین سند مالی کشور یعنی بودجه کل کشور از وقایع اقتصادی سال آتی کشور تا ...
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۱:۲۲    
قدیم تر ها بازاری ها و دستفروش ها برای بردن هوش از سر مشتری ها و کشاندن شان به فروشگاه خود فریاد می زدند یکی بخر، دوتا ببر . حالا ظاهراً اوضاع تغییر کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۰۰    
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب وکتابخوانی از کتابفروشی ها و انتشاراتی های خیابان انقلاب تهران بازدید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۰۰    
تظاهرات گسترده ای مقابل کنسولگری سعودی در استانبول در اعتراض به ادامه کشتار وحشیانه مردم مظلوم یمن برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۰۰:۰۰    
فرمانده قرارگاه مهارت آموزی سپاه، بابیان اینکه توانمند شدن سربازان برای ایجاد اشتغال در دستور کار است، گفت: از این پس کارت مهارت آموزی به سربازان ارائه می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۵۱    
معاون فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با بیان اینکه ناوگان هوایی کشور متاثر از تحریم ها است گفت: شرکت فرودگاه ها در دوره ای که بحث برجام برقرار بود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۵۱    
سخنگوی کرملین اعلام کرد، رهبران آمریکا و روسیه در جریان گفت وگوی کوتاه خود در پاریس درباره پیمان منع تسلیحات هسته ای میان برد صحبتی نکرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۴۷    
سفیر فرانسه در سازمان ملل متحد از تاثیر گذاشتن تحریم های آمریکا بر بخش دارویی ایران خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۴    
نشان فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، از سوی رئیس این فرهنگستان به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان اعطاء شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۴    
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به افزایش 15 درصدی پرونده های دادگستری استان تهران نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۳۰    
نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس گفت: استان تهران در شرایط کنونی حدود 42 شهر را در خود جای داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۷    
پدر چهار قلوهای گلستانی گفت: من راننده کامیون هستم و زمانی که متوجه شدم فرزندانم چهارقلو هستند کامیون را اشتباهی سوار شدم؛ باور نمی کردم همسرم چهارقلو حامله باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۱۲    
مدیر آموزش وپرورش بردسکن از فوت 2 دانش آموز حادثه تصادف ظهر امروز در این شهرستان خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۸    
قاسمی درباره جرم امنیتی یکی از کارکنان وزارت خارجه گفت که وی در سال 94 بازداشت و در اوایل 95 محکوم و اواخر همان سال در دادگاه تجدیدنظر از تخفیف برخوردار شد و در حال گذراندن دوران محکومیت است.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۳:۰۰    
دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان با تساوی به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۵۷    
رئیس جمهور گزارش اقدامات انجام شده در روند امداد، اسکان موقت و بازسازی واحدهای زلزله زده در استان کرمانشاه را بسیار دلگرم کننده خواند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۴۷    
رئیس جمهوری آمریکا پس از شرکت در گردهمایی رهبران جهان به مناسبت یکصدمین سالروز پایان جنگ جهانی اول توییتی منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۴۳    
شاگردان پپ موفق شدند دربی منچستر را در اتحاد به سود خود پایان دهند و در صدر لیگ برتر انگلیس تکیه زنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۳۹    
بسیاری از کارمندان شعب بانکی به بهانه نبود اعتبارات کافی از ارایه وام به متقاضیان طفره می روند، اما برخی بانکها مردم را تشویق می کنند تا با سپرده گذاری، 80 تا 90درصد سپرده خود را وام بگیرند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۳    
هوشنگ مرادی کرمانی با مقایسه سینما و کتاب، می گوید: کتاب ما را به فکر وامی دارد و همیشه تازگی دارد ولی فیلم کهنه می شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در پاریس حضور دارد با انتقاد از مدافعان برجام گفت، حامیان توافق هسته ای با ایران اینک نیز در حال توافق با این کشورند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۱    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: احساس ما این است که خودروسازان هدف شان از توزیع قطره چکانی خودرو به بازار این است که منتظراخذ مجوز افزایش قیمت آن هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۱    
بارسلونا شکستی تلخ و تاریخی را در نیوکمپ مقابل رئال بتیس متحمل شد. دبل لیونل مسی هم سودی برای آبی اناری ها نداشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۱    
رئیس جمهوری ترکیه در مقاله ای اعلام کرد: تلاش ترکیه برای عضویت کامل در اتحادیه اروپا، به عنوان مهم ترین پروژه صلح تاریخ این قاره ادامه دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۱    
نماینده مردم همدان در مجلس با تاکید بر اینکه تفکر خصوصی سازی آموزش و پرورش بزرگترین خیانت است گفت: سند تحول بنیادین مظلوم واقع شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۱    
هم زمان با حلول ماه ربیع المولود، مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه امام صادق علیه السلام با حضور آیت الله آملی لاریجانی رئیس هیات امناء جامعه امام الصادق علیه السلام برگزار شد. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۱    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: قاتل ملیکای پنج ساله پای میز محاکمه قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۱    
طبق اطلاعیه فرودگاه مهرآباد مانور دوسالانه طرح اضطراری این فرودگاه در روز سه شنبه 22 آبان 97، بدون اعمال هیچ گونه تاخیر و جابه جایی زمانی در پروازهای ورودی و خروجی برگزار می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۲:۲۱    
نرخ یورو در بازار ثانویه امروز(یکشنبه، 20 آبان) با کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته به 8922 تومان رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۱:۰۵    
عضو کمیته رصد قاچاق کالا و ارز از ورود این کمیته به قاچاق سوخت از کشور به خارج خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۶    
شرکت سایپا دیروز در بخشنامه ای عجیب به نمایندگی های خود اعلام کرد مشتریانی که خودروی ساندرو و تندر ثبت نام کرده اند می توانند محصولات جایگزین که پراید یا تیبا هستند تحویل بگیرند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۶    
سی مقام ارشد دولت سابق آمریکا در نامه ای خطاب به دونالد ترامپ ضمن پذیرش مسئولیت در آغاز نادرست مداخله آمریکا در جنگ یمن، پایان سریع این مداخله ...
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۵۱    
وزیر نیرو در نشست با هیئت آلمانی گفت: دولت ایران مصمم است تا سال 2021 میلادی حدود 3000 مگاوات به ظرفیت انرژی های تجدید پذیر کشور اضافه کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۷    
نخست وزیر عراق تاکید کرد که برای مبارزه با تفکر تکفیری باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۴۳    
در صورت تصویب طرح جامع پذیرش و آموزش وکالت، پذیرفته شدگان آزمون وکالت دوره سربازی خود را در واحد معاضدت قضایی محاکم و یا ادارت حقوقی دولتی سپری خواهند کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۳۵    
ریاض و و مسکو در حال بررسی گزینه کاهش عرضه نفت در بازارهای جهانی در سال 2019 میلادی هستند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۲۶    
روزنامه میرر به استناد آراء منتشر شده در توییتر یک روزنامه نگار فرانسوی، به طور غیر رسمی اسامی نامزدهای اصلی توپ طلای سال 2018 را اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۸    
صداعظم آلمان در سخنانی اعلام کرد: یمن شاهد بدترین فاجعه انسانی روی زمین است.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۱۴    
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تابع تصمیمات باشگاه استقلال هستم و حرف هایم را در جلسه کمیته انضباطی زدم.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۲۰:۰۹    
مهدی فضائلی مدیرعامل اسبق فارس با حضور در مراسم رونمایی از سامانه فارس من نسبت به اهمیت این سامانه به اظهار نظر پرداخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۵۷    
شنیده می شود سرمربی استقلال به دلیل دریافت نکردن مطالباتش مدیران باشگاه را تهدید کرده است .
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۵۳    
فرماندار گتوند گفت: امروز عصر در ساعت 17 سرقت مسلحانه ای از یکی از طلافروشی های واقع در مرکز شهر گتوند صورت گرفت که موجب کشته شدن مالک طلافروشی شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۴۹    
آخوندی وزیر مستعفی راه و شهرسازی کمتر از یک ماه بعد از استعفای خود، عملکرد خود را منتشر کرد و همزمان به رسانه های منتقد حمله کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۶    
عزت الله ضرغامی با انتشار تصویری از صبحانه خوردن خود با رئیس اندیشکده یقین در صفحه اینستاگرام خود، از دیدار با ایشان خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
دل توی دلم نبود. هر چقدر که زمان می گذشت التهاب و استرس مان بیشتر می شد. همه اش فکر می کردم می شود یا نه! ذوق سرشاری در وجود همه مان بود. اما کمی کلافه و خسته بودیم ...
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
رئیس جمهور روسیه با رئیس کمیسیون اروپا و دبیر کل سازمان ملل در پاریس دیدار کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در ساختمان پک و در حضور کارلوس کی روش برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
روسای جمهور آمریکا و روسیه در اقدامی از پیش اعلام نشده در پاریس با یکدیگر دیدار و رایزنی کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال استقلال که تیمش نتوانسته رضایت مسئولان و هواداران را جلب کند، در نشستی با امیرحسین فتحی شرکت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
عربستان اعلام کرد که از ابتدای ماه میلادی آتی، صادرات نفت خود را روزانه 500 هزار بشکه در روز کاهش خواهد داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
آمریکا در مرحله دوم تشدید تحریم ها علیه ملت ایران قرارگاه مرکزی و فرماندهی خود را در وزارت خزانه داری و بنگاه های رسانه ای سامان داده است. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
رسانه ها از دیدار یکشنبه عصر رئیس جمهور روسیه با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ الیزه در پاریس خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
تیم فوتبال استقلال بالاترین میانگین هواداران در لیگ قهرمانان آسیا را به نام خود ثبت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
روبین کازان در هفته چهاردهم رقابت های لیگ فوتبال روسیه در دیدار مقابل لوکوموتیو مسکو به تساوی رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۹:۳۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: تسهیلات مسکن مهر باید متناسب با پیشرفت ساختمان و موقعیت جغرافیایی مسکن تعیین شود، از این رو وام شناور مسکن مهر بهترین راه برای تامین اعتبارات در این پروژه است.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۶    
دفتر سخنگوی قوه قضاییه جزئیات پرونده دو متهم محکوم به اعدام را تشریح کرد
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۱۶    
رئیس جمهور عراق در رد همراهی این کشور با تحریم های ضد ایرانی آمریکا گفت که ما نمی خواهیم عراق به خاطر تحریم های آمریکا علیه ایران متحمل ضرر شود و بار آن را به دوش بکشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۷    
احمد توکلی در مراسم رونمایی از سامانه فارس من گفت: سامانه فارس من ابزار فشار معقولی است برای اصلاح رفتار مسئولان.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۸:۰۳    
مدافع تیم ملی فوتبال ایران، گفت: اینکه یک تاریخ فیفا دی را هم در این اردو از دست ندادیم جای شکرش برایمان باقی است. امیدوارم بتوانیم در همین شرایط خودمان را خوب آماده کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۵۹    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات بار دیگر بر حمایت کشورش از سیاست های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در قبال ایران تاکید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۴۱    
طبق گزارش رسانه های ترکیه بر اثر انفجار بمب کار گذاشته شده توسط تروریست های پ ک ک در استان مرزی شرناق ، دو نظامی این کشور کشته و 5 تن دیگر زخمی شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۳۱    
آنطور که رسانه ها خبر داده اند نخست وزیر رژیم صهیونیستی فردا در پاریس موضوع موشک های نقطه زن حزب الله را پیگیری می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۴    
پاریس در حال حاضر صحنه تظاهرات اعتراض آمیز گسترده به حضور ترامپ در این شهر است.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۴    
بانک پاسارگاد الزامات جدید تراکنش های خرید و انتقال وجه شتابی و غیر شتابی ابلاغ شده از سوی بانک مرکزی را به شرح زیر اجرایی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۱    
بر کسی پوشیده نیست که روزگار ما روزگار رمان های سریالی نیست. نوشتن رمان های کم حجم و داستان های بلند دردی را دوا نکرده و کار به داستانک (به طور عام) و داستان های صد و پنجاه، بیست و پنج، هفده ...
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۱    
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبه زنان برای حضور در ورزشگاه ها باید از سوی مسئولان مربوطه مورد توجه قرار گیرد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۱    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد فاصله زمانی ایده آل بین دو بارداری حداقل یک سال است.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۱    
عضو شورای شهر تهران گفت: صدها پیامک تاکنون دریافت کردم که به آخوندی رای ندهید؛ چراکه تهران را بدبخت می کنید.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۱    
اعضای شورای شهر تهران دو گزینه نهایی شهرداری تهران را انتخاب کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۱    
مدیران سابق باشگاه پرسپولیس که با هنرنمایی شان باعث محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات شدند نقش مهمی در قهرمان نشدن نماینده ایران در آسیا داشتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۱    
آیت ا... علم الهدی در دیدار روز گذشته خود با طلاب و استادان مدرسه علمیه مکتب نرجس در محل این مدرسه، به سوالات این بانوان در حوزه هایی از قبیل دیدار آیت ا.. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۱    
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، این تیم در غیاب بازیکنان ملی پوش خود در لیگ برتر بازی نخواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۱    
تیم ملی کاراته ایران در پایان بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان درحضور 140 کشور دنیا برای اولین بار عنوان نایب قهرمانی در مسابقات جهانی را از آن خود کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۱    
روزنامه آمریکایی ایندیپندنت در گزارشی از یک تحقیق گسترده بر روی 60هزار نفر از مردم آمریکا و اروپا به بررسی این موضوع پرداخته که چه ارتباطی میان میزان درآمد، تعداد فرزندان و خودخواهی افراد وجود دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۷:۲۱    
رئیس جمهور روسیه ضمن مثب توصیف کردن ایده تشکیل ارتش اروپایی درباره روابط با آمریکا نیز اعلام کرد که مسکو آماده گفتگو با واشنگتن است.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۳    
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از خودکشی و حلق آویز کردن جوان 32 ساله همدانی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۳    
وزیر امور خارجه پیشین آلمان با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۴    
گروهی از هکرها و مجرمان سایبری موفق شدند به بیش از 700 هزار وب سایت و پلت فرم استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده نفوذ یابند و بیت کوین به سرقت ببرند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۴    
بسیاری از دانشگاهیان و فعالان دانشجویی با اشاره به ناکارآمدی آخوندی در گذشته وی را نامناسبت ترین گزینه برای تصدی مدیریت شهرداری تهران می دانند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۰۴    
دژاوو آزادی و قهرمانی آسیا باز هم برابر یک تیم ژاپنی تکرار شد و برانکو نتوانست حسرت فوتبال ایران برای رسیدن به طلای لیگ قهرمانان را جامه عمل بپوشاند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۸    
جلسه نقد و بررسی کتاب ماه را نشانه بگیر اثر ژیلا تقی زاده (از نشر نیستان) در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۱    
زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی اعتقاد دارد توجه بیش از حد به پرسپولیس و ملی قلمداد کردن صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا حاشیه ها زیاد شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۱    
محسنی اژه ای درباره رسیدگی به پرونده افراد موسوم به سلبریتی که برای زلزله زدگان کرمانشاه اقدام به جمع آوری کمک کرده بودند گفت: برای برخی از افراد مورد سوال قرار گرفتن سخت است.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۱    
محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس این فصل از لیگ برتر را از دست داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۱    
بانک ها امروز هر دلار آمریکا را تا 12 هزار و 510 تومان خریدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۱    
امروز 700 هزار بشکه نفت خام سبک ایران در بورس انرژی برای دومین مرحله طی یک ماه اخیر عرضه شد و به قیمت هر بشکه 64.97 دلار به فروش رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۱    
رئیس قوه قضاییه و رئیس هیات امنای دانشگاه امام صادق (ع)، این دانشگاه را به مثابه ودیعه ای دانست که باید برای بهبود آن تلاش کرد و مطالعه ...
  • ۱