سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۱May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 22 آذر 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 آذر 1397 الف 2 آذر 1397 الف 3 آذر 1397 الف 4 آذر 1397 الف 5 آذر 1397 الف 6 آذر 1397 الف 7 آذر 1397 الف 8 آذر 1397 الف 9 آذر 1397 الف 10 آذر 1397 الف 11 آذر 1397 الف 12 آذر 1397 الف 13 آذر 1397 الف 14 آذر 1397 الف 15 آذر 1397 الف 16 آذر 1397 الف 17 آذر 1397 الف 18 آذر 1397 الف 19 آذر 1397 الف 20 آذر 1397 الف 21 آذر 1397 الف 22 آذر 1397 الف 23 آذر 1397 الف 24 آذر 1397 الف 25 آذر 1397 الف 26 آذر 1397 الف 27 آذر 1397 الف 28 آذر 1397 الف 29 آذر 1397 الف 30 آذر 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۲:۰۲    
فرمانده نیروی انتظامی گفت: ما اگر می خواهیم مشکلات را حل کنیم، باید به قرآن پناه ببریم و به آن عمل کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۳۰    
بسیاری از افراد او را می شناسند، در زمان بازداشت جوان بود اما اکنون به میانسالی رسیده است و حکم اعدامش در دیوان عالی کشور تایید شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۶    
گلکسی اس 10 جدید زودتر از موعد می آید و کاربران را به شدت غافلگیر خواهد کرد. این موضوع نظر مثبت بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۲    
طی حکمی از سوی مالک باشگاه استقلال اهواز، مدیرعامل این باشگاه برکنار شد. به گزارش ایسنا، در حکم برکناری حسن قلندرنژاد از سوی ارسطو جهانداری، مالک باشگاه استقلال اهواز آمده است: ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۴۷    
رمان از تجربه نویسنده زاییده می شود، تاریخ مبتنی بر اسناد و بایگانی هاست. اما سند و بایگانی غافل است از بیم و امید، عشق و نفرت ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۳:۴۷    
رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: تغییر برنامه های درسی مصوب وزارت علوم می تواند برای مهارت آموزی در دانشگاه ها موثر باشد. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۲    
سید حسین موسویان در مقاله ای به شش عامل مهم موثر بر سیاست های موشکی ایران در پاسخ به اتهامات و ادعاهای وزیر خارجه آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل پرداخت. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۰:۳۶    
برگ برنده خندوانه فقدان برنامه درست و حسابی در تلویزیون است! رامبد جوان و همراهانش در یک کویر، آب رسانی می کنند! ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۹:۴۹    
دادستان عمومی و انقلاب قم اعلام کرد که وحید صیادی نصیری که به دلیل توهین به مقدسات در زندان لنگرود این استان دوران محکومیت خود را سپری می کرد به دلیل بیماری کبد دربیمارستان فوت کرده است. ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۸:۳۵    
وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی از استعفای همه مدیران عامل و اعضای هیات مدیره دوشغله در صندوق ها و سازمان های تابعه این وزارتخانه خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۶:۲۱    
مسئولان AFC درصدد هستند تا با رفع مشکلات، پاداش تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را به حساب این باشگاه واریز کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۰:۵۰    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی با بررسی شرایط فعلی توزیع بنزین، 5 سناریو برای قیمت گذاری بنزین و شیوه توزیع آن ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۰    
معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آزادسازی 7 مرزبانان ربوده شده ایرانی از مهمترین موضوعات مطرح شده در بیست و دومین اجلاس مشترک مرزی ایران و پاکستان بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۰    
جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا گفت: تا زمانی که مسکو کشتی های جنگی و ملوانان اوکراین را آزاد نکند، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با همتای روسی خود ولادیمیر پوتین دیدار نخواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۰    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ثابت کردن نرخ ارز، ساماندهی پرداخت یارانه ها و سهام عدالت، افزایش 20 درصدی نرخ دستمزدها ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۰    
تصویری که صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی در حاشیه دیدار امروز جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۰    
سایت فدراسیون فوتبال نوشت: رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره عملکرد داوران توضیحاتی ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۰    
رییس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: کم کردن تقاضا در مواردی مانند موادمخدر و مشروبات الکلی اهمیت دارد چرا که متاسفانه آسیب ها به سنین مدرسه رسیده و این زنگ خطر است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۰    
یک رسانه آمریکایی امروز پنجشنبه گزارش داده رابرت مولر ، بازپرس ویژه تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا آماده است روی دیگری از تحقیقات خود درباره دخالت کشورها در این ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۰    
عضو هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه از اهدای تندیس مهر حقوق بشر به علی دایی اسطوره فوتبال ایران خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: میانگین سن ازدواج کنونی در کشور برای جامعه ما که یک جامعه ارزش مدار و فرهنگ مدار است علامت خوبی نیست.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۰:۳۰    
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: برای ما سوال است که چرا قضاوت ها به نفع یک تیم خاص است. تا کی باید استقلال قربانی اشتباهات داوری شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۳:۲۰    
معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: در اغلب پرونده های فسادهای مالی بزرگ، اموال اختلاس شده به بیت المال بازگردانده شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۸    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دستور داد خانه عامل عملیات استشهادی شهر رام الله در کرانه باختری تخریب شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۴    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ایران در چارچوب رویکرد مسئولانه خود در قبال بحران های منطقه ای نقش سازنده ای در ترتیبات اجرایی گفتگوهای یمنی - یمنی در سوئد ایفا کرده است
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۳:۰۴    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: 30 درصد ایرانیان بالای 18 سال به بیماری فشار خون مبتلا هستند و از این تعداد فقط 20 درصد فشار خون خود را کنترل می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۲:۵۵    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از کشته شدن یک سارق مسلح در درگیری با پلیس در اهواز خبر داد و جزییات این حادثه را تشریح کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۲:۴۳    
دروازه بان تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل پدیده تعداد کلین شیت های خود را افزایش داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۲:۳۱    
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای از عملیات های استشهادی فلسطینیان علیه اشغالگران صهیونیست تمجید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۲:۲۲    
دیپلمات های اروپایی این احتمال که ایرانی ها هر کدام از 12 شرط مطرح شده توسط مایک پامپئو ، وزیر خارجه آمریکا برای توافق جدید با ایران را بپذیرند مورد تمسخر قرار می دهند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۲:۱۷    
رئیس جمهور آمریکا مراسم پذیرایی پایان سال از خبرنگاران در کاخ سفید را لغو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۵    
خبرگزاری آلمان روز پنجشنبه گزارش داد اتحادیه اروپا تحریم های اقتصادی علیه روسیه را تمدید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۲:۰۱    
صد ها شهرک نشین صهیونیست در مخالفت با سیاست های نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وضعیت امنیتی در فلسطین اشغالی در مقابل منزل او تظاهرات کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد من هیچگاه به مایکل کوهن (وکیل شخصی سابق ترامپ) دستور ندادم که قانون شکنی کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۱:۵۳    
نماینده مخالفان دولت سوریه در مذاکرات می گوید کشورهای ضامن روند آستانه با تشکیل کمیته قانون اساسی سوریه موافقت کردند و تا آواخر دسامبر اعلام خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۱:۴۵    
ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که ارائه وام صندوق بین المللی پول به پاکستان، منوط به همکاری این کشور با دولت واشنگتن در رابطه با صلح افغانستان است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۸    
سفیر عربستان در آمریکا به توافق طرف های یمنی مبنی بر آتش بس در شهر الحدیده که تحت نظارت سازمان ملل صورت گرفت، واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۳    
چین با تائید دستگیری یک شهروند کانادایی دیگر طی هفته جاری گفته است که وی دست به اقداماتی علیه امنیت ملی چین زده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۱:۲۰    
جانی اینفانتینو، رئیس سوئیسی فیفا بار دیگر اعلام کرد احتمال برگزاری بسیاری از بازی های جام جهانی 2022 فوتبال در کشورهای همسایه قطر وجود دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۱:۱۱    
سخنگوی وزارت کشور نقل قول منتشر شده از رحمانی فضلی درباره فرزندش را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۱:۰۸    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: فردی که اقدام به قتل یک ورزشکار رشته کبدی در کرمانشاه کرده بود، توسط پلیس آگاهی استان دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۰:۵۵    
تیم کشتی آزاد بیمه رازی در فینالی زودرس با برتری مقابل ستارگان ساری به عنوان سرگروه راهی دیدار فینال جام باشگاه های جهان شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۰:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: نصیری، زندانی زندان لنگرود که به جرم توهین به مقدسات در فضای مجازی در حال گذراندن محکومیت حبس خود بوده ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۰:۴۲    
ظاهرشدن شیطان به عنوان راوی با تاکید بر این که شیطان واقعیتی خیالی است یا خیالی که واقعیت دارد و نه موجودی افسانه ای برگ برنده ی روایت کلهر از حماسه ی عاشوراست
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۰    
آل سعود قریب به چهار سال است که شبانه روز در یمن به این بهانه جنایت می کند که یمنی ها نمی خواهند تابع و منقاد عربستان باشند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۰:۳۰    
تصویری از پای طارق همام منتشر شده که روی آن جای استوک های بازیکن پدیده دیده می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۰:۲۷    
عضو مجلس نمایندگان امریکا و نزدیک به سازمان منافقین، اخیرا قطعنامه ای علیه ایران به کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ارائه کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۰:۲۲    
شرکت ملی فراورده های نفتی آحرین مهلت ثبت نام کارت سوخت را بیست و چهارم آذر اعلام کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۰:۱۹    
هنگامی که بازیکنان تیم استقلال به صورت دسته جمعی به داور مسابقه اعتراض می کردند، محمد حسین زاهدی فر و تیم داوری اش از مقابل آنها عبور کرده و صدای اعتراض بازیکنان را شنیدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۰:۱۳    
نخستین تصویر از پشت صحنه سریال جدید مهران مدیری که در همکاری با پیمان قاسمخانی ساخته می شود، منتشر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۲۰:۰۹    
سخنگوی سپاه گفت: دشمنان اخیرا با تحریم اقتصادی ما را تهدید می کنند غافل از اینکه این ملت به پشتوانه رهبر معظم انقلاب توانسته است تمام این تحریم ها را به فرصت طلایی تبدیل کند .
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۷    
پوریا پورسرخ و مهدی ماهانی هنرمندان هوادار استقلالی، امشب در ورزشگاه آزادی بازی تیم محبوبشان را تماشا کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۹:۵۳    
وزیر امور خارجه نوشت: آمریکا و متحدانش باید از این مهمل گویی ریاکارانه در مورد موشک ها و رفتار منطقه ای ایران، دست بردارند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۹:۴۹    
رئیس جمهوری ترکیه از ساخت انبوه موشک های میانبرد خبر داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۹:۴۰    
تظاهرات جلیقه زردها در فرانسه تا هفته آینده ادامه خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۹:۳۶    
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در حالی که امروز با پیروزی مقابل پدیده باید مدعی می شدیم اما دوباره ترمز استقلال را کشیدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۹:۱۵    
راشاتودی اعلام کرد:دولت افغانستان 6600 کارگر ویژه تولید و فراوری زعفران تربیت کرده و امسال تولید خود را با 22 درصد افزایش به 13 تن رسانده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۹:۱۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: 10 ، 9 امتیاز را به خاطر اشتباه داوری از دست دادیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۸:۵۳    
منابع خبری رژیم صهیونیستی می گویند در عملیات استشهادی شهر البیره، یکی از نظامیان این رژیم زخمی شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۵    
وزیر دفاع روسیه تاکید کرد که مسکو و دهلی نو قراردادهای نظامی برای تحویل سامانه های اس-400 و ناوچه جنگی به هند را با وجود فشارهای خارجی نهایی کرده اند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۸:۴۵    
جنجالی ترین صحنه بازی استقلال و پدیده صحنه گل صیادمنش بود که آفساید گرفته شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۸:۳۷    
تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر برابر تیم پدیده به نتیجه تساوی رسید تا بعد از سه برد متوالی، توسط شاگردان یحیی گل محمدی متوقف شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۹    
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور اصلاعیه ای مطالب مطرح شده در برنامه تلویزیونی حالا خورشید را تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۸:۱۱    
دو باشگاه رئال مادرید و منچستر یونایتد بر سر سرمربی تاتنهام وارد رقابت سختی شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۷:۴۵    
دبیر کل سازمان ملل از توافق میان گروههای یمنی در سوئد، در خصوص بندر الحدیده و همچنین کاهش درگیری ها در شهر تعز خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۷    
برخی از اعضای تیم ملی فوتبال ایران با اعضای تیم پارس جنوبی جم دیدار و گفت وگو کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۸    
انگلیس در تلاش برای احداث یک پایگاه نظامی در کویت است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۴    
یک خبرگزاری آمریکایی مدعی هک ایمیل برخی مقامات این کشور توسط هکرهای ایرانی شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۷:۲۰    
تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست دیدار با پدیده به نتیجه تساوی رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۶    
فرهاد مجیدی برای تماشای دیدار استقلال و پدیده در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۷:۱۶    
رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در مراسم بهره برداری از طرح های اشتغال زایی اجتماع محور سحاب بنیاد برکت در اژیه، با اشاره به معضل کم آبی و خشکسالی در این منطقه گفت: در سفرهای گذشته ام ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۸    
فرزند یکی از نمایندگان مجلس چند شب قبل به هنگام بازگشت به منزل توسط سه نفر مورد ضرب و جرح شدید قرار گرفت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۷:۰۳    
سرمربی منچستریونایتد از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر والنسیا راضی نیست و از دلیل اصلی شکست سخن به میان آورد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۶:۵۱    
رای الیوم در گزارشی نوشت تشدید عملیات مقاومت فلسطین با هدف انتقال فشار از نوار غزه به کرانه باختری باعث هراس صهیونیست ها شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۶:۳۵    
آلودگی ذرات در هوا توسط سازمان EPA آمریکا به عنوان ترکیبی از ذرات جامد و مایع تعریف شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۶:۲۷    
رئیس جمهوری آمریکا برای اینکه بتواند هزینه ساخت دیوار مکزیک را تامین کند به دنبال اعمال فشار بر دموکرات ها است و تعطیلی دولت فدرال را در دستور کار قرار داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۶:۱۳    
انسان با همه قدرت فکری شگرف باز به خواست خدا در حصار زمان بوده که در این موضوع حکمتتها نهفته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۵:۴۳    
دروازه بان تیم ملی ایران و پرسپولیس درباره حضور در این تیم، مهار پنالتی کریستیانو رونالدو زندگی سختش در کودکی به صحبت پرداخت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۵:۳۲    
بانک پاسارگاد برای یازدهمین سال متوالی، از نفرات اول تا سوم آزمون سراسری، در 5 رشته آزمایشی تقدیرکرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۷    
موزه زندگی رمانتیک یکی از زیباترین موزه هایی است که افراد زیادی هر ساله از آن بازدید می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۵:۲۷    
ساندار پیچای، مدیرعامل شرکت گوگل در برابر نمایندگان مجلس کنگره آمریکا حاضر شد و به سوالات آنها مبنی بر عرضه یک نسخه از موتور جستجوی گوگل با قابلیت فیلترینگ خودکار پاسخ داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۵:۱۴    
تیم کین در توئیتی ضمن متوهم خواندن ترامپ، افزود رئیس جمهور آمریکا هرگز متن توافق هسته ای ایران و قدرت های جهانی را نخوانده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۶    
فریبرز عرب نیا ضمن پاسخ به حواشی، اعلام کرد که در کانادا به عنوان راننده، بیماران را منتقل می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۲    
مشاور وزیر کشور گفت: اخیرا ادعایی نادرست و سراسر کذب از سوی برخی مدعیان اطلاع رسانی علیه وزیر کشور منتشر شده است که بیانگر وجود جریانی منحرف برای تاثیرگذاری در فعالیت های امنیت بخشی وزارت کشور است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۵:۰۲    
واشنگتن فری بیکن گزارش داد وزارت خارجه آمریکا با اختصاص 40 میلیون دلار پول نقد به یکی از زیر مجموعه های خود، کمپین جدیدی را علیه روسیه، ایران و چین آغاز کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۴    
رئیس پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که اقدام به آتش زدن چندین خودرو در عبدل آباد تهران کرده بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۵۰    
جانشین فرمانده ناجا از بازداشت 12 نفر در رابطه با حادثه تروریستی چابهار خبر داد و گفت: تقریباً تمام عوامل داخلی درباره این حادثه بازداشت شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۴۶    
سردار علیرضا لطفی (رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ) از دستگیری چهار سارق مسلح خبر داد که در پوشش معاوضه ی چند قطعه سنگ الماس اقدام به سرقت چند میلیارد تومانی در منطقه بازار تهران کرده بودند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۳۷    
بازار خودرو یک هفته پس از کلید خوردن شبه آزادسازی، همچنان در رکود به سر می برد، با این حال در مقابل ریزش قیمت مقاومت می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۴    
رییس دیده بان شفافیت و عدالت گفت: عدم رعایت دستور امیرمومنان(ع) درباره پرهیز از تمایلات شخصی، تباری و گروهی علت اصلی ظلم اداری است که در قالب های مختلف مذکور فساد بر می انگیزد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۲۴    
به رسم هر سال مجله فیلم کامنت بیست فیلم برتر سال 2018 را برگزید. در این فهرست زاما ساخته لوکرسیا مارتل از آرژانتین بهترین فیلم سال انتخاب شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۱۱    
مرد جوان که با همدستی کارگرش سناریوی قتل شریک مالی اش را طراحی کرده بود برای اینکه راز جنایت مخفی بماند با یک دبه بنزین جسد را به آتش کشید.صبح دیروز این متهمان پای میز محاکمه ایستادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۴:۰۳    
چند هفته ی دیگر سال 2018 به اتمام می رسد و گوگل مانند رسم سالانه خود، بیشترین عبارت های جستجو شده در سال 2018 را منتشر کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۵    
هرچند سینما به عنوان صنعتی پولساز شناخته شده و عده ای در این رشته دستمزدهای بسیار بالایی دریافت می کنند اما آنها که پشت دوربین می ایستند و هنروران فقط عاشق هستند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۱    
یک رسانه انگلیسی از تغییر مسئولان نزدیک محمد بن سلمان ولیعهد سعودی بعد از رسوایی قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد سعودی در کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۳:۵۱    
همسر رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه ای با رد انتقادات مردم و رسانه ها تاکید کرد همواره به انجام کاری مبادرت می کند که به "درستی" آن باور داشته باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۶    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به تورم ، میزان یارانه ها باید 3 برابر شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۳:۴۶    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی روز گذشته اعلام کرد که 80 درصد تسهیلات بانکی تنها در اختیار 200 نفر است که این افراد در قالب شرکت های صوری و کاغذی این تسهیلات را دریافت می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۴    
المانیتور در گزارشی با اشاره به برخی مسائل تاکید کرد عواملی وجود دارد که آزمایش های موشکی ایران را توجیه می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۳:۳۴    
روز گذشته، قیمت دلار در ابتدای روز به زیر مرز 10 هزار تومانی رفت و برای ساعاتی در کانال 9 هزار تومان تنفس کرد. با این حال چند عامل دست به دست هم دادند تا قیمت این ارز در این کانال ماندگار نشود.
  • ۱