جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 2 آذر 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 آذر 1397 الف 2 آذر 1397 الف 3 آذر 1397 الف 4 آذر 1397 الف 5 آذر 1397 الف 6 آذر 1397 الف 7 آذر 1397 الف 8 آذر 1397 الف 9 آذر 1397 الف 10 آذر 1397 الف 11 آذر 1397 الف 12 آذر 1397 الف 13 آذر 1397 الف 14 آذر 1397 الف 15 آذر 1397 الف 16 آذر 1397 الف 17 آذر 1397 الف 18 آذر 1397 الف 19 آذر 1397 الف 20 آذر 1397 الف 21 آذر 1397 الف 22 آذر 1397 الف 23 آذر 1397 الف 24 آذر 1397 الف 25 آذر 1397 الف 26 آذر 1397 الف 27 آذر 1397 الف 28 آذر 1397 الف 29 آذر 1397 الف 30 آذر 1397 
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۰:۰۰    
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جریان لیبرال پس از ناامیدی از براندازی ساختاری، رو به براندازی رفتاری آورده و راه آن را بی خاصیت سازی جایگاه ولایت فقیه و تقلیل نقش ولی به پاپ می داند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۵ - ۰۸:۱۳    
هنوز عملکرد Endorestiform Nucleus مشخص نیست. قسمت مذکور نزدیک نقطه اتصال مغز و نخاع قرار دارد. در این منطقه اطلاعات حسی و حرکتی ترکیب می شوند تا تعادل و موقعیت بدن را بهبود بخشند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۱۴:۰۳    
ثبت نام مالکان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت از فردا ساعت 8 به صورت الکترونیکی در سامانه خدمات دولت همراه و اپلیکیشن خدمات دولت آغاز می شود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۴ - ۱۱:۲۹    
وزیر خارجه ایران گفت: چرا ایران باید سیاست هایش را در منطقه عوض کند؟ آیا ما از صدام حمایت کردیم؟ آیا ما از داعش و طالبان و جبهه النصره حمایت کردیم؟ آیا ما 11 سپتامبر را خلق کردیم؟ آیا ما قطر را ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۹:۱۹    
هر روز اخبار مهمی در رسانه ها در حوزه های مختلف منتشر می شود. بعضاً این اخبار توسط خبرگزاری ها و رسانه ها مورد توجه قرار می گیرد و تحلیل می شود اما ممکن است برخی از اخبار چندان دیده نشود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۴:۲۰    
مسابقات بین المللی رزم سواره به میزبانی شیراز از روز پنجشنبه اول آذرماه 1397 آغاز و تا یکشنبه چهارم آذرماه ادامه دارد./ عکس از مهر
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۵۶    
یک متخصص مغز و اعصاب با اشاره به اینکه استعمال سیگار افراد را مستعد ابتلا به ام اس می کند، گفت: با رعایت سبک سالم تغذیه ای تا حدودی می توان از بروز بیماری ام اس پیشگیری کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۲:۲۲    
به گزارش الف سرلشگر محسن رضایی به بهانه رونمایی از یک محصول دفاعی نوشت : خودرو ضدمین و ضد کمین طوفان که خط تولید آن به تازگی افتتاح شده ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۵۳    
بارش اولین برف پائیزی که از شامگاه جمعه در همدان آغاز شده همچنان در اکثر شهرهای استان ادامه دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۱:۴۱    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از مرگ دختری 9 ساله که پس از دیدن صحنه حلق آویز شدن قهرمان یک فیلم بالیوودی خودش را حلق آویز کرده بود تا شاید مانند قهرمان فیلم پس از دقایقی مجددا ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۵۹    
ثبت نام حضوری مالکان خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت از طریق مراجعه به دفاتر پلیس+10 از امروز (شنبه) آغاز شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۴۷    
سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت گفت: اگر بخواهیم به امنیت پایدار و انضباط اجتماعی مطلوب دست یابیم چاره ای جز همدلی و همبستگی ملی و تلاش با روحیه جهادی و بسیجی نداریم.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۱۰:۳۰    
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با بیان اینکه خلیج فارس خانه ماست و حضور نیروهای فرامنطقه ای به مثابه وصله ناجور در آن به شمار می رود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۲۷    
سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با شعار قدس؛ محور وحدت امت ، دقایقی پیش با سخنرانی آیت الله محسن اراکی دبیر مجمع تقریب مذاهب اسلامی آغاز شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۹:۰۱    
18 میلیارد و 417 میلیون و 500 هزار ریال چک پول جعلی توسط پلیس آگاهی خراسان رضوی در مشهد کشف و ضبط شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۸:۴۸    
سخنگوی سازمان غذا و دارو، در خصوص برخی محموله های دارویی جعلی و تقلبی، توضیحاتی ارائه داد و از مردم درخواست کرد، دارو و مکمل های مورد نیاز خود را فقط از داروخانه های مجاز تهیه کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۶:۱۵    
دروغ پردازی کارشناس شبکه بی بی سی فارسی درباره حقوق های پرداخت شده کارگران هفت تپه بار دیگر منجر به رسوایی این شبکه سلطنتی انگلیس شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۶:۰۶    
ساخت خودرو طوفان براساس نیازمندی نیرو های مسلح برای دستیابی به محصولی با سرعت بالاتر،حرکت در شیب های طولی و عرضی تند و عبور از موانع انجام شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۳:۳۴    
ایوب فالح حسن الربیعی معروف به ابوعزرائیل ناگفته هایی از نبرد با تروریست های داعش را بیان می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۲:۵۲    
کاپیتان های تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی از توافق برای تعویق بازی در صورت فحاشی روی سکو ها در جریان این بازی خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۲:۳۰    
به گزارش فارس، پیش از مصاف حساس ترابزون اسپور و فنرباغچه در سوپر لیگ ترکیه احمد آقااوغلو مدیر باشگاه ضیافت شامی را ترتیب داد ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۲:۱۵    
صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی به مناسبت سالگرد پیروزی بر داعش، بخش هایی منتشر نشده از سخنرانی وی را به شهدای مدافع حرم تقدیم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۱:۴۹    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: قاتل پسر بچه 10 ساله که روز گذشته این کودک را در شهرستان کارون ربوده بود، در کمتر از 24 ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۱:۳۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از مصدوم شدن 46 نفر بر اثر برخورد نیسان و اتوبوس در آزادراه کرج-قزوین خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۰:۲۱    
فصل پاییز به تنوع رنگ ها شناخته می شود و روستاهایی از جمله مهنان که از درختان و فضای طبیعی بکری برخوردار هستند، مکان مناسبی برای نمایش این تنوع رنگ ها و حس واقعی پاییزند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۸    
مجری برنامه"پایش" در این برنامه ماجرای جالبی را از رفت و آمد خود به یک اداره که در نهایت منجر به درگیری شد تعریف کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۳:۰۵    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رم حضور دارد در ادامه دیدارهای خود با مقامات ایتالیا با روبرتو فیگو رئیس مجلس نمایندگان ایتالیا دیدار و گفت وگو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۴۰    
ازیگر سینما و تلویزیون: واقعاً انتخاب بازیگری به مثابه آبرو و اعتبار فرد است و مافیا معنا ندارد؛ اینکه می گویند فلانی معرفی می شود به واسطه آن، پول های آنچنانی رد و بدل می شود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۲۵    
معاون ورزشی باشگاه استقلال از بسته شدن حساب بانکی آبی های پایتخت خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۲:۰۳    
شرکت ملی نفت هند به عنوان بزرگ ترین شرکت پالایشگاهی این کشور قصد دارد تمام نفتی که در قالب قرارداد می تواند از ایران خریداری کند را از این کشور وارد کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۱:۴۶    
بارش شدید باران باعث جاری شدن سیل در محورهای ارتباطی دهلران شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۱:۴۶    
نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه از درگیری هایی که میان روسیه و آمریکا در سوریه رخ داده است، پرده برداشت.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۱:۲۱    
برای نوسازی و مقام سازی 30 درصد مدارس فرسوده کشور به 90 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۷    
رهبر انقلاب با اشاره به سختی های دوران خدمت شهدای امنیت، تاکید کردند: محل خدمت این شهدا یکی از سخت ترین محل های خدمت [غرب کشور] است. این شهدای شما در زمان حیاتشان واقعاً مثل یک شهید عمل کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۳    
سرمربی تیم ملی کشورمان به مناسبت صدمین برد تیم ملی فوتبال کشورمان پیام را منتشر کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۱:۱۳    
منابع مطلع از شروع مجدد بارگیری نفت خام ایران از سوی چین و رفع مسئله نحوه پرداخت های مالی پکن به ایران خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۸    
فرمانداری اهواز به دلیل تداوم بارش ها مدارس اهوزا را تعطیل اعلام کرد
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۱:۰۴    
بیشتر لکه های سیاه روی پوست را می توان به آسانی از بین برد یا روشن تر کرد. لکه های سیاه معمولا به خاطر ترشح بیش از حد ملانین در پوست ایجاد می شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۰:۴۳    
داوران خارجی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت و داوران فیلم های مستند مسابقه ملی معرفی شدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۲۰:۲۲    
این پزشک با مدرک فوق تخصص از کشور انگلیس دادرس نیازمندان است و باید الگوی جامعه پزشکی شود. دکتر بهرام نصیری رازین در هشتمین دهه عمرش زندگی اش را وقف رسیدگی به مردم محروم کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۴۵    
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۹:۲۳    
ناهارخوران، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان گرگان در استان گلستان است که گنجینه طبیعی به نام جنگل ناهارخوران را در خود جای داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۸    
الویری گفت: کنم اگر آقای محسن هاشمی عضو شورای شهر نمی بود بدون تردید یکی از کاندیداهای جدی و مناسب برای شهرداری تهران بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۵۰    
فیلیپ همیلتون، عکاس و فعال حوزه محیط زیست در قالب پروژه ای 5 ساله تصاویری بسیار زیبا از موجودات ساکن اعماق اقیانوس ها به ثبت رسانده است. این تصاویر به تازگی در کتابی مصور به چاپ رسیده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۵    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش 200 تومانی قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت این کالا در مراکز خرده فروشی به 11 هزار و 350 تومان رسیده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۵    
موسسه پترولجستیکس که در زمینه رصد نفتکشها فعالیت میکند اعلام کرد، صادرات نفت ایران در ماه جاری میلادی چندصد هزار بشکه در روز کاهش یافته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۴۱    
محمود شیعی گفت: آقای تاج اصلا پافشاری ندارد که در فدراسیون فوتبال بماند و اگر قوه قضائیه بگوید برود حتما قبول می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۲۵    
'مسعود بارزانی' رهبر حزب دموکرات کردستان عراق در نجف اشرف با 'سید مقتدی صدر' رهبر جریان صدر و حامی ائتلاف سائرون دیدار و گفتگو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۱۶    
وکلای تونسی در راستای جلوگیری از ورود بن سلمان به کشورشان، علیه ولی عهد سعودی که قرار است طی روزهای آتی به تونس سفر کند، اقامه دعوی کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۸:۱۲    
وزیران امور خارجه ایران و ژاپن در رم دیدار و درباره مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه و برجام رایزنی کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۵۲    
سفیر آمریکا در آلمان ضمن اتهام زنی به تهران، از خروج شرکت های آلمانی از بازار ایران استقبال کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۳۹    
نتیجه نهایی سه مسابقه امروز لیگ برتر به شرح زیر است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۶    
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به اطلاع می رساند، هموطنان عزیزی که کارت سوخت خودرو یا موتورسیکلت آنها مفقود شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۲۶    
متاسفانه امروز بسیاری از جوانان کشورهای مختلف جهان، به لطف تبلیغات اغراق آمیز غربی ها از وضعیت آمریکا و به خصوص اروپا و یا کشورهای پیشرفته ای مانند؛ ژاپن و گاهی حتی کره، در ذهن خود از این ممالک ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۸    
حجم قاچاق بنزین به حدی رسیده که دولت چاره ای ندارد جز احیای کارت هوشمند سوخت. سیاستگذاری برای قیمت بنزین سابقه ای عبرت انگیز دارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۱۴    
یک دختر 13 ساله و سیاهپوست آمریکایی که انشای او در خصوص خشونت با برنده جایزه شده بود، به ضرب گلوله کشته شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۷:۰۱    
ایران در رتبه بندی نیرومندترین ارتش های جهان چند پله از رژیم اسرائیل جلوتر است. به گزارش الف به نقل از اسپوتنیک، رتبه بندی جهانی Global Fire Power ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۵۳    
یک کارگردان سینما به علت ایجاد وقفه در تولید جدیدترین فیلم بلند سینمایی خود اشاره کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۸    
آیت الله خاتمی خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به یادداشت روزنامه ایران درباره آزاد شدن فروش مشروب، خواهان برخورد هیئت نظارت بر مطبوعات شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۴۵    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس اعلام کرد که این مرکز طرحی تهیه کرده که به موجب آن یارانه بنزین به تمام ایرانی های دارای کدملی پرداخت می شود و مردم می توانند از محل این یارانه قبوض و هزینه حمل ونقل خود را ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۲۴    
آل اسحاق با بیان اینکه علت پایین آمدن ارزش پول ملی عدم تطابق تولید با میزان نقدینگی است، اظهار داشت: باید بین تولید، اشتغال، درآمد و حجم نقدینگی تعادل برقرار باشد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۵    
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: متاسفانه در کشور ما یک باور نادرست وجود دارد که افراد فکر می کنند برای حفظ سلامتی یا پیشگیری از خیلی از بیماری ها از ویتامین ها استفاده کنند و این مصرف باعث بهبود ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۱۱    
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها، هر اونس 1222.5 دلار قیمت گذاری شد که نسبت به دیروز 4.3 دلار کاهش داشته است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۶    
عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما شرایط سخت سالهای نخست انقلاب را با خزانه خالی و عدم سازمان یافتگی نهاد ها و وزارت خانه ها و اقتصاد از هم پاشیده توانستیم بحران سالهای نخست را از پیش رو برداریم.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۶:۰۲    
صبح امروز سه تروریست انتحاری قصد ورود به کنسولگری چین در کراچی را داشتند که با اقدام به موقع نیروهای امنیتی پاکستان به هلاکت رسیدند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۵:۳۸    
رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه مصرف 30 دقیقه قلیان معادل 40 نخ سیگار است، گفت: مشکل اصلی در بین زنان، افزایش مصرف قلیان است و در برخی از کلانشهرهای کشور ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۴:۵۲    
دکتر رحمانی فضلی روز پنجشنبه اول آذر در راس هیاتی به کردستان سفر کرد و سفر یک روزه خود را با جلسات اداری شورای توسعه و بازدید از طرح های عمرانی به اتمام رساند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۸    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید حقوق و دستمزد سال آینده بین 20 تا 25 درصد افزایش می یابد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۴:۳۱    
سرمربی العین امارات پس از رقیب شدن با استقلال در مرحله گروهی اعلام کرد که در سخت ترین گروه قرار گرفتند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۴:۱۴    
همیشه گفته ام علی دایی پرسپولیسی نیست، اگر روزی کریمی علیه پرسپولیس مصاحبه کرد، مرا به حبس ابد محکوم کنید! من به شما قول می دهم هر مربی ای جای برانکو بیاید، نمی تواند موفقیت هایش را تکرار کند ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۴:۰۱    
امام جمعه مشهدمقدس گفت: قریب چند ماه است آمریکا از برجام خارج شده و اروپا شما را بازی داده و یک قران پول نداده است. مسئولان نظام باید بسیجی وار عمل کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۲:۵۳    
رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه قیمت های فعلی خودرو غیرواقعی است، گفت: مصرف کنندگان واقعی برای خرید دست نگه داشته اند و بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف قیمت ها است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۵۳    
معاون استراتژی و بازاریابی سایپا سیتروئن با تاکید بر اینکه تمام تلاش را برای پاسخگویی به تعهدات خود انجام می دهیم گفت: زمان تحویل خودروها را بعد از تمهیدات لازم جهت شروع تحویل ها اطلاع رسانی می کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۲۸    
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه مردم از گرانی های افسارگسیخته در رنج هستند، گفت: چرا باید برخی کالاها که ربطی به خارج ندارد 3 برابر یا 10 برابر شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۵    
ییس اتحادیه مشاوران املاک گفت : بر اساس آمار بدست آمده از بازه زمانی 97.01.01 تا 97.08.28 تعداد کل معاملات و قراردادهای کشور 892هزار و 608 مورد بود.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۳:۰۶    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: از روز شنبه سوم آذرماه، خودور هایی که فاقد معاینه فنی هستند توسط دوربین های سطح شهر در 24 ساعت شبانه روز جریمه می شوند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۲:۳۳    
وزیر خارجه قطر با بیان اینکه مجادله میان ایران و آمریکا کشورش را در موقعیت دشواری قرار داده برای میانجیگری میان ایران و امریکا اعلام آمادگی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۲:۲۵    
از بعد از ظهر جمعه تا یکشنبه بسیاری از استان های کشورمان را سفیدپوش خواهد کرد و در بسیاری از استان ها نیز بارش های سنگین باران را شاهد خواهیم بود مانند خوزستان که حجم بارش به بیش از 100 میلی متر ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۷    
معاون رئیس جمهور با بیان اینکه قول ما در موضوع اشتغال هنوز محقق نشده گفت: مردم بدانند که مسئله اشتغال جزو برنامه های قوی ما است و این اشتغال هیچ ربطی به تحریم ندارد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۲:۱۲    
وزیر انرژی عربستان گفت با توجه به معافیت مشتریان نفتی ایران از تحریم ها، تقاضا برای نفت عربستان در ماه ژانویه تضعیف خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۲:۰۰    
رئیس جبهه اصلاح طلبان با بیان اینکه نباید برای انتخابات 1400 آدرس و کد انحرافی بدهیم، گفت: اطلاع موثق داریم که الیاس حضرتی برای ریاست جمهوری 1400 برنامه ریزی می کند و بنا دارد نامزد سیزدهمین دوره ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۱:۲۲    
تورم نقطه به نقطه خانوارهای کشور در آبان 97 به 34.9 درصد رسید.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۲    
حمله مسلحانه گروهی به کنسولگری چین در شهر کراچی پاکستان منجر به جان باختن 2 پلیس شد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۱:۰۲    
رسانه های کره مدعی شدند که باشگاه چونبوک موتوز به دنبال جذب سرمربی کروات پرسپولیس است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۷    
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با بیان اینکه روحانی و دولت او محصول اصلاح طلبان است، گفت: اصلاح طلبان نمی توانند دامن خود را به این راحتی از مولود خود پاک کنند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۳    
رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا با اشاره به پیش بینی های بارش باران، محورهای بارانی را اعلام و توصیه های ایمنی را به رانندگان ارائه کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۵۰    
گزارش های غربی از تمایل روزافزون در خاندان پادشاهی آل سعود برای کنار گذاشتن محمد بن سلمان از ولیعهدی حکایت می کند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۳    
در این گزارش به شناخت رقبای سرخابی ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرداخته شده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۲۵    
وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به اینکه تلاش مقامات واشنگتن برای استفاده از "کارت روسیه" در بازی های سیاسی داخلی و از بین بردن رژیم محدودیت تسلیحات موجب نگرانی مسکو شده ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۶    
وزیر خارجه کشورمان در کنفرانس بین المللی گفتگو های مدیترانه ای در رم سخنرانی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۵۱    
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: ممکن است در برخی از کشورها حدنصاب زائران کمتر از سهمیه آن ها باشد که در این صورت ما اعلام آمادگی کردیم تا از سهمیه مازاد استفاده کرده و سهمیه خود را در حج 98 ...
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۹:۴۷    
قاطبه حاضران در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی از برجام حمایت و بر اجرای کامل تعهدات تمامی طرف ها تاکید کردند.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از ارائه لایحه دولت به مجلس درباره تصمیم گیری درباره سهام عدالت خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۸:۳۱    
"لیماچال" روستایی با بافت قدیمی در اشکورات رحیم آباد رودسر استان گیلان است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۸:۱۸    
نماینده مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص همکاری های احتمالی هسته ای بین عربستان سعودی و آمریکا گفت نمی توان به کشوری که با اره استخوان بر قابل اعتماد نیست، قابلیت تولید سلاح هسته ای داد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۸:۱۵    
دادگاهی در انگلیس شهروند 77 ساله این کشور را با ادعای خرید و ارسال قطعات یدکی هواپیما به ایران به دو سال و نیم حبس محکوم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۷:۴۹    
وزیر امور خارجه قطر گفت: مناقشه میان آمریکا و ایران، دوحه را در وضعیت ناخوشایندی قرار داده است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۷:۲۸    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی گفت: دستگاه دیپلماسی نیاز به تقویت اقتصادی دارد و اکنون در آستانه تدوین بودجه، فرصت مناسبی برای تقویت معاونت اقتصادی این وزارتخانه است.
الف   ۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۰۶:۴۱    
آیین نامه فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد که نسبت به دوره قبل، پاداش، داوری و سرنوشت تیم های سوم هر گروه، تغییری نکرده تا این رقابت ها به همان شکل قبلی پیگیری شود.
  • ۱