سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۴:۲۲May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 19 بهمن 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 29 اسفند 1397 الف 1 بهمن 1397 الف 2 بهمن 1397 الف 3 بهمن 1397 الف 4 بهمن 1397 الف 5 بهمن 1397 الف 6 بهمن 1397 الف 7 بهمن 1397 الف 8 بهمن 1397 الف 9 بهمن 1397 الف 10 بهمن 1397 الف 11 بهمن 1397 الف 12 بهمن 1397 الف 13 بهمن 1397 الف 14 بهمن 1397 الف 15 بهمن 1397 الف 16 بهمن 1397 الف 17 بهمن 1397 الف 18 بهمن 1397 الف 19 بهمن 1397 الف 20 بهمن 1397 الف 21 بهمن 1397 الف 22 بهمن 1397 الف 23 بهمن 1397 الف 24 بهمن 1397 الف 25 بهمن 1397 الف 26 بهمن 1397 الف 27 بهمن 1397 الف 28 بهمن 1397 الف 29 بهمن 1397 الف 30 بهمن 1397 
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۰:۰۱    
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۶    
مجموعه برج آزادی همزمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعطیل است. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برج آزادی ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۱    
فرمانده انتظامی شهرستان زهک گفت:حریق مغازه و انفجار کپسول گاز در شهرستان زهک 15 مصدوم برجای گذاشت.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۱    
سایت رسمی جام ملت های آسیا با انتشار فیلمی از سعد الشیب، بیرانوند و گلر ژاپن نوشت، این 3 دورازه بان بیشترین کلین شیت را در جام داشتند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۸:۴۱    
مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت در واکنش به اظهاراتی مبنی بر شیوع آنفلوانزای خوکی، با تاکید بر آنکه در حال حاضر انفلوانزایی به نام انفلوانزای خوکی در ایران نداریم ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۲:۳۷    
خاطرات زنان انقلابی از مبارزات شان علیه رژیم شاه، بخشی از تاریخ شفاهی انقلاب است که کمتر گفته و شنیده شده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۲:۱۵    
یک مقام در کاخ سفید خبر داد که رئیس جمهور آمریکا در حال بررسی اعمال تحریم های بیشتر علیه ونزوئلا است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۱:۵۳    
ستاره آرژانتینی بارسا در یک کلیپ تبلیغاتی برای لیگ قهرمانان حرکت فوق العاده ای با توپ انجام داد که در این فیلم مشاهده می کنید.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۱:۲۰    
وزیر مشاور در امور خارجی عربستان گفت که ولیعهد این کشور دستور قتل جمال خاشقجی را نداده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۱:۱۱    
نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا هشدار داد که آمریکا به دنبال ضربه زدن به استقلال کشورش از طریق ارسال کمک های انساندوستانه است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۱:۰۲    
مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه از سازوکار مالی ویژه اروپا برای تجارت با ایران (موسوم به اینستکس) به عنوان اولین قدم برای گفتگو یاد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۰:۵۸    
رسانه های عراقی از دیدار رئیس جمهور این کشور و وزیر دفاع فرانسه در بغداد خبر دادند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۰:۵۴    
مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد مقامات فلسطین در اجلاسی که به ابتکار آمریکا هفته آینده در لهستان برگزار می شود، شرکت نخواهند کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۲۰ - ۰۰:۴۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با طرح این سوال چرا ناکارآمدی را پای استقلال می گذاریم؟، گفت: فقر، فساد و تبعیض در کشور به دلیل استقلال طلبی و عزت مردم نیست ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۳:۵۸    
بررسی قیمت روز مسکن حاکی از آن است که یک واحد مسکونی 95 متری در عبدل آباد به قیمت 425 میلیون تومان و آپارتمان 150 متری در آلستوم به قیمت 2.2 میلیارد تومان معامله شده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۳:۴۶    
در گالری های مختلف پایتخت آثار هنری با سبک ها و نگاه های متنوعی از سوی هنرمندان به نمایش در آمده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۳:۳۳    
بازار الگویی ماهی فروشان رشت نخستین بازار الگویی در شمال کشور است که در شش ماه دوم سال هر شب از ساعت 22 تا 2 بامداد فعالیت دارد و مختص ماهی های پرورشی است ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۳:۰۳    
تنها دو روز تا اعلام اسامی نامزدهای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر مانده و با اعلام رسمی این اسامی توسط هیات داوران در شامگاه روز یکشنبه رقابت داغ میان هنرمندان آغاز خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۲:۴۷    
قرارداد چهارساله سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا 12 میلیون دلار ارزش دارد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۲:۱۷    
هفتمین نشست مشترک وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی برگزار شد که در دستور کار قرار گرفتن افزایش دوباره تعرفه خدمات پزشکی از جمله نتایج و مصوبات این نشست بود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۲:۰۵    
طبق آماری که به ثبت رسیده طی 77 سال و از سال 1320 تاکنون 51 مربی در تاریخ فوتبال ایران فعالیت داشتند که 36 نفرشان ایرانی بوده و 15 نفر هم خارجی بوده اند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۲:۰۰    
خبرگزاری شیعه وِیْوْز از شهادت کودک شیعه شش ساله پیش چشمان مادرش در نزدیکی شهر مدینه منوره خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۵۲    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در کنفرانس امنیتی مونیخ که از 26 تا 28 بهمن ماه در آلمان برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۴۸    
گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور اعدام های فراقانونی و خودسرانه روز جمعه فاش کرد که دومین جلسه محاکمه متهمان قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار سعودی پشت درهای بسته و بدون حضور رسانه ها برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۴۰    
مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۵    
تعداد 36 باب جایگاه عرضه CNG به مناسبت دهه فجر به صورت همزمان در سراسر ایران افتتاح شد. با افتتاح این 36 جایگاه تعداد کل جایگاه های CNG کشور به 2485 باب می رسد
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان،تصریح کرد: اظهارنظرهای پیاپی، بی مبنا و نابجای برخی از مقامات آمریکایی در مورد مسائل داخلی ایران ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۳۱    
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری 2 سارق سابقه دار که به صورت ماهرانه ای قصد سرقت از طلا فروشی مغازه ای در خیابان جدیری تبریز را داشتند، خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۲۷    
نماینده آمریکا در اتحادیه اروپا به شرکت هایی که قصد استفاده کردن از سازوکار مالی ویژه برای تجارت با ایران (موسوم به اینستکس) را دارند، هشدار داد که ممکن است توسط ایالات متحده تحریم شوند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۱:۰۲    
آقای عنبرانی کارشناس حرم حضرت رضا (ع) است که تقریبا سه دهه از عمر خود را وقف تعمیر و راه انداختن ساعت های حرم کرده است. او می گوید: تنها ساعت زنگ دار، در صحن انقلاب است که 55 سال عمر دارد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۵۰    
کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران روز گذشته رسماً هدایت کلمبیا را بر عهده گرفت. این اتفاق واکنش های مختلفی از سوی اهالی فوتبال در ایران داشت ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۶    
سرهنگ کاظمی گفت: شهروندان با دید بازتری نسبت به استفاده از اپلیکیشن ها اقدام کنند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۳۲    
اخبار پربازدید الف در هفته ای که گذشت در ادامه آمده است؛ برای مشاهده متن کامل خبر می توان بر روی عنوان خبر کلیک کرد تا در صفحه ای آن را مطالعه کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۱    
جام جهانی بیاتلون در حالی در کانادا آغاز می شود که یخبندان منطقه کنمور را فرا گرفته است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۱    
سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش به شایعات جدایی اش از این تیم واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۱    
پیوند فرزندان دو تاجر ثروتمند تنها یک ماه دوام آورد و خساست های پدر عروس باعث جدایی شان شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۲۰:۱۱    
سردار سلامی به تازگی اعلام کرد اگر اسرائیل مرتکب خطایی شود، سرزمینهای اشغال شده فلسطین پس گرفته و اسرائیل نابود خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۵۱    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اعلام دیدار وزرای خارجه روسیه، ایران و ترکیه در حاشیه نشست سران در سوچی، ادعای شبکه سی.ان ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۳۹    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه غیر علنی مجلس برای بررسی وضعیت بودجه سال آینده در روز شنبه دو هفته آینده خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۲۶    
حزب جدید برخی از اعضای جدا شده از حزب اعتماد ملی، با محوریت رسول منتجب نیا قائم مقام سابق این حزب آغاز بکار کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۸:۰۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از جنوب و جنوب غرب به کشور از امروز گفت: فردا آسمان پایتخت نیمه ابری تا ابری بوده و با بارش باران همراه است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۵۳    
بررسی های میدانی نشان از آن دارد که دلالان برای قالب کردن گوشت یخ زده به عنوان گوشت تازه چرخ کرده، گوشت منجمد را به قیمت کیلویی 40 هزار تومان از مردم خریداری می کنند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۴۰    
سهام داران بازار سرمایه در این هفته شاهد رشد پنج درصدی ارزش معاملات بودند، اما در این مدت معامله گران با کاهش شاخص کل روبه رو شدند و گفته می شود نوسانات قیمت ارز در نیمه نخست امسال هنوز در قیمت سهام ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۱۵    
'فارتین آلتون'، مدیر روابط عمومی دفتر رئیس جمهوری ترکیه امروز(جمعه) ضمن ابراز نگرانی شدید از شفاف نبودن تحقیقات مقامات عربستان درباره قتل 'جمال خاشقچی' روزنامه نگار عربستانی گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۲    
عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اینکه اینستاگرام برادر تلگرام است، افزود: زور قوه قضاییه تاکنون به فیلتر اینستاگرام نرسیده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۷:۰۲    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که موفق به دیدن فیلم سینمایی تیغ و ترمه در جشنواره فیلم فجر شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۵۸    
پاسخ مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق به تهدیدات اخیر ترامپ علیه ایران و دیگر رهنمودهای اخیر وی، نقشه راه مهمی را در برابر دولتمردان عراقی ترسیم کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۴۶    
بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه قصد دارد بخشی از تاریخ این باشگاه شود، گفت: زمانی که پیشنهاد استقلال به دستم رسید به مدیر برنامه هایم خندیدم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۳۶    
یک رتبه بندی جدید، لندن را بهترین شهر برای اتصال به اینترنت براساس معیارهایی همچون سرعت پهنای باند، در دسترس بودن وای فای و پوشش 4G معرفی می کند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۲۴    
وزارت خارجه روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد، عملیات نظامی احتمالی در ادلب در صورت اجرا منظم خواهد بود و مسکو هرگز اجازه نخواهد داد حامیان تروریسم در سوریه حضور داشته باشند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۲۴    
خانواده یک شهروند لبنانی بازداشت شده در ایران از دبیرکل حزب الله لبنان درخواست کردند که برای آزادی فرزندشان میانجیگری کند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۲۴    
پیشرفت نوعی بیماری به تدریج همه اعضای بدن را درگیر و آسیب پذیر می کند و هر 30 ثانیه موجب یک قطع عضو در افراد می شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۲۴    
سی و نهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی با قهرمانی ایران در کرمانشاه به پایان رسید و تیم های آذربایجان و قرقیزستان به ترتیب دوم و سوم شدند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۹    
موسس و مدیرعامل شرکت اینترنتی آمازون روز جمعه اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا و ولیعهد عربستان سعودی با همراهی هفته نامه 'نشنال انکوایرر' علیه وی دست به یکی کرده اند و قصد اخاذی از وی را داشته اند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۵    
مرکز مدیریت راه های کشور با تشریح جزئیات محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته، تردد در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 20.7 درصد افزایش داشته است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۱    
در نشست خبری فیلم سینمایی قسم ، محسن تنابنده کارگردان فیلم با یک حقوقدان بر سر مسائل حقوقی و فقهی فیلم مشاجره کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۶:۱۱    
در هفته جاری اتفاقات زیادی رخ داد و با توجه به وظیفه مان آن ها را پوشش دادیم؛ از آنجا بینندگان محترم الف با ارائه نظرات خود در ذیل اخبار و گزارشات منتشر شده ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۴    
تعداد 5 عدد از زشت ترین خودرو های تاریخ جهان از نظر رسانه های بین المللی و بر اساس رای مردمی انتخاب شده اند که در این گزارش به آنها می پردازیم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۳۳    
رئیس کمیته هسته ای مجلس گفت: کانال ارتباطی اینستکس بسیار محدودتر از SPV است و اروپا از این طریق نمی تواند خلاء خروج آمریکا از برجام را پر کند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۸    
محمدحسین مهدویان فیلمساز جوانی است که با پرداخت زیبای سوژه های جنجالی تاریخ معاصر، نام خود در میان سینماگران مهم ایران ثبت کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۵:۲۱    
از سالیان گذشته صبحانه از جمله وعده های غذایی حائز اهمیت بوده است، اما طی چند سال اخیر درست بودن این ادعا مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۵۵    
طبق آمارها روزانه بیش از 7 میلیارد تومان هزینه مصرف سیگار و بیش از سه برابر آن هزینه درمان بیماری های مرتبط با آن در ایران است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۶    
نادر طالب زاده در جدیدترین برنامه تلویزیونی عصر، سه فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است ، 23نفر و ماجرای نیمروز 2- رد خون را با حضور عوامل فیلم ها و منتقدان بررسی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۴۶    
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به ثبات قیمت این نوع گوشت طی روزهای اخیر گفت: با توجه به اینکه مردم توان خرید ندارند، فعلا پیش بینی افزایش قیمت در این زمینه نداریم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۳۴    
بررسی شاخص های کیفیت زندگی در جهان نشان می دهد ایران یکی از بالاترین شاخص ها در حوزه امنیت را در خاورمیانه داراست.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۱۴    
نوید محمدزاده دیگر بازیگر مهمی شده است. 5 سال پیش روزی که او را در عصبانی نیستم جلوی دوربین دیدیم، مشخص بود که در سینما خواهد ماند و خواهد درخشید.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۹    
وزیر نیرو گفت: با امضای این تفاهم نامه ها ما در پی آن هستیم که نقش منحصر به فردی را در بازسازی صنعت برق عراق ایفا کنیم ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۴    
مدافع پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و همچنین تیم ملی صحبت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۴:۰۴    
احمد توکلی در توئیتر نوشت: وزارت خارجه درقبال توهین ها و دخالت های گستاخانه اروپایی ها در مسائل داخلی ما، از مواضع اروپا استقبال کرده؟ آقای ظریف این تذهبون؟!
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۵۶    
تختی یکی از فیلم های خبرساز جشنواره فیلم 37 بود، فیلمی که اقبال زیادی از آن شد البته منتقدان زیادی داشت.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۳    
امام جمعه مشهد گفت: اگر می خواهیم مشکلات اقتصادی کشور حل شود نباید امیدمان به خارج از کشور باشد و باید مانند فناوری هسته ای به جوانان خودمان اعتماد کنیم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۴۳    
کارلوس کی روش که در دوره هدایت تیم ملی ایران سعی کرده بود رسانه ارتباطی اش با مردم اینستاگرام باشد، خیلی زود در کلمبیا توئیتر دار شد!
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۵    
جواد خیابانی از برنامه اش، بغض برای فوتبال و مربی ایرانی می گوید.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۶    
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به رونمایی از موشک بالستیک دزفول با برد هزار کیلومتر گفت: این موشک در راستای سیاست بازدارندگی است که سیاست نظام جمهوری اسلامی است و نظام در دفاع از خودش مصمم است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۶    
سازنده فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است می گوید: گروهی به ما می گویند این فیلم وهن بسیج است و گروهی می گویند این فیلم تقدیس بسیج است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۲    
حسام الدین آشنا به سبک ویژه خود در توییتر سه فیلم از آثار سی وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر را نقد کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۲۲    
دادستان کل کشور، فقدان قانون در برخورد با تخلفات اقتصادی را یکی از مشکلات دستگاه ها دانست و یادآور شد: برای برخورد با مفاسد اقتصادی بایستی برخورد ریشه ای داشته باشیم.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۳:۰۹    
این روزها آواربرداری از کاخ شماره A تخت جمشید تمام شده و احتمالات خاصی درخصوص کاربری این کاخ مطرح شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۴۳    
سازمان هواشناسی با اعلام آغاز بارش برف و باران در اغلب مناطق کشور از وقوع کولاک برف در 10 استان در روز شنبه 20 بهمن خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۹    
سخنگوی وزرات امورخارجه آمریکا در واکنش به ادعاها مبنی بر آزمایش موشکی جدید ایران، گفت از گزارش های مربوط به "تلاش دوم ایران برای پرتاب ماهواره به فضا" آگاه است و آن را مغایر قطعنامه 2231 شورای امنیت ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۴    
قیمت هر بشکه نفت خام آمریکا امروز با 42 سنت کاهش به 52 دلار و 22 سنت رسید. قیمت نفت برنت نیز امروز با 41 سنت افت به 61 دلار و 22 سنت رسید.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۴    
رهبر اپوزیسیون و "رئیس جمهور خودخوانده" ونزوئلا گفت حمایت از مداخله نظامی آمریکا در این کشور را بعید نمی داند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۳۰    
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که در ادامه فصل می توان فهمید که خریدهای جدید استقلال به خاطر فشار هواداران بوده یا با چشم باز انجام شده اند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۲۶    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مسئولان اروپایی با مشروط کردن اجرای اینستکس به تصویب FATF به دنبال گروکشی هستند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۸    
فرزند دو فیلمساز باسابقه سینمای ایران، با نخستین تجربه های خود در زمینه فیلمسازی نتوانستند حضوری توجه برانگیز را در جشنواره فیلم فجر سی وهفتم از خود به یادگار بگذارند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۴    
رئیس جمهوری ونزوئلا تاکید کرد: اتهام اِشغال پست ریاست جمهوری در ونزوئلا به اندازه وجود سلاح های کشتار جمعی در عراق دروغ است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۴    
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز گفت: ترافیک در جاده کرج - چالوس از ابتدای محور تا تونل شماره پنج سنگین است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۴    
بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی فصل گذشته باشگاه NEC نایمخن هلند دیدگاه هایش را در خصوص انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی بازگو کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۶    
چند روز است که در فضای مجازی، اخبار تعطیلی مدارس با مدل های متفاوت دست به دست می شود اما تصمیم نهایی وزارت آموزش و پرورش برای روز یکشنبه 21 بهمن چیست؟
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۲:۰۱    
روزنامه وال استریت ژورنال بامداد جمعه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که ارتش آمریکا در تدارک خروج کامل نیروهایش از سوریه تا انتهای ماه آوریل (10 اردیبهشت 1398) است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مساله آب گفت: این یک بحث تخصصی است و ابعاد فنی حقوقی و کشاورزی و اقتصادی دارد و نباید احساسی به آن پرداخت ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۴۹    
جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) صبح امروز (جمعه) با مقام معظم رهبری دیدار کردند.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۳۲    
گزارش عملکرد بودجه نشان میدهد، در 8 ماه نخست سال جاری با رشد 20 درصدی پرداختهای هزینه ای تراز عملیاتی بودجه منفی 94 هزار میلیارد تومان بوده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۵    
کمیسیون اروپا در نظر دارد علی رغم مخالفت آلمان، فرانسه و انگلیس، عربستان سعودی و پاناما را در لیست سیاه پولشویی قرار دهد.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۵    
یک کارشناس مسائل بین الملل اظهار کرد: آمریکایی ها به دنبال کشاندن روسیه به مسابقه تسلیحاتی هستند، مسابقه ای که بازنده و برنده آن از قبل مشخص است.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۹    
محسنی بندپی گفت: به مردم اطمینان می دهیم که برای تامین گوشت سفید در بازار مشکل اساسی نخواهیم داشت.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۹    
19 بهمن 1357 - بیش از صدها هزار نفر از مردم تهران،به دعوت جامعه روحانیت و دیگر گروه های مذهبی- سیاسی برای اعلام همبستگی با تصمیم حضرت امام خمینی (ره) در تشکیل دولت موقت انقلاب اسلامی ...
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۵    
زمانی یکی از مسوولان ارشد کشور گفته بود که ما باید ژاپن اسلامی شویم! ظاهرا این فانتزی، فقط خواسته دوران ما نیست.
الف   ۱۳۹۷/۱۱/۱۹ - ۱۱:۱۵    
روسیه به مقامات رژیم صهیونستی نسبت به پیامدهای ادامه حملات هوایی در سوریه هشدار داد.
  • ۱