جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۱:۵۱Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای الف 3 اسفند 1397 - alef.ir

الف 29 اسفند 1393 الف 29 اسفند 1394 الف 30 اسفند 1395 الف 29 اسفند 1396 الف 31 فروردین 1397 الف 31 اردیبهشت 1397 الف 31 خرداد 1397 الف 23 تیر 1397 الف 6 مرداد 1397 الف 31 شهریور 1397 الف 30 مهر 1397 الف 30 آبان 1397 الف 30 آذر 1397 الف 30 دی 1397 الف 30 بهمن 1397 الف 1 اسفند 1397 الف 2 اسفند 1397 الف 3 اسفند 1397 الف 4 اسفند 1397 الف 5 اسفند 1397 الف 6 اسفند 1397 الف 7 اسفند 1397 الف 8 اسفند 1397 الف 9 اسفند 1397 الف 10 اسفند 1397 الف 11 اسفند 1397 الف 12 اسفند 1397 الف 13 اسفند 1397 الف 14 اسفند 1397 الف 15 اسفند 1397 الف 16 اسفند 1397 الف 17 اسفند 1397 الف 18 اسفند 1397 الف 19 اسفند 1397 الف 20 اسفند 1397 الف 21 اسفند 1397 الف 22 اسفند 1397 الف 23 اسفند 1397 الف 24 اسفند 1397 الف 25 اسفند 1397 الف 26 اسفند 1397 الف 27 اسفند 1397 الف 28 اسفند 1397 الف 29 اسفند 1397 
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۷:۱۴    
داوطلبانی که تاکنون در کنکور 98 ثبت نام نکرده اند تا ساعت 24 امروز دوشنبه 6 اسفند 97 فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۲۱:۴۷    
در حاشیه دیدار تیم های آذرخش تهران و شهرداری سیرجان از لیگ برتر فوتبال بانوان.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۷:۴۵    
مشاور امنیت ملی کاخ سفید به بیانیه جدید کارگروه ویژه اقدام مالی درباره ایران واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۱    
پیکر آیت الله مومن عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز شنبه 4 اسفند 1397 پس از تشییع باشکوه در شهر قم، در جوار حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد./فارس
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۲    
فروش فوری محصولات سایپا به دلیل اختلالات در ثبت نام در سایت فروش این شرکت متوقف شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۳    
وحید حاجی پور در روزنامه جوان درباره عملکرد بیژن زنگنه وزیر نفت نوشت: همیشه پای افراد دیگر در مصیبت های نفتی در میان است؛ حالا کرسنت باشد یا عقب ماندگی در توسعه ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۶    
مسابقات کشوری موتور کراس با عنوان جام شهدای البرز در پیست موتور محمد شهر کرج برگزار شد./فارس
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در حوزه نظام مهندسی، عدالت در توسعه کار در سراسر کشور و تنظیم تعرفه متناسب با شرایط هر منطقه به زودی پیگیری و تعرفه ها در هر استان جداگانه تنظیم می شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۵۴    
در اولین روز از مرحله نمایش قدرت رزمایش ولایت 97، یگان های تکاوری و تفنگداران دریایی نیروی دریایی، با بکارگیری انواع تجهیزات و سلاح های خود ازجمله قایق های تندرو ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۳۳    
مراسم وداع با پیکر آیت الله مومن عضو مجلس خبرگان رهبری شامگاه جمعه 3 اسفند ماه با حضور مسئولین حوزوی و اقشار مختلف مردم در مسجد باغ پنبه قم برگزار شد./تسنیم
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۰    
گروه ویژه اقدام مالی یا اف ای تی اف در ماه اکتبر گذشته مهلت چهار ماهه ای به ایران داده بود تا در مورد چهار لایحه مورد نظر این گروه تصمیم بگیرد و با تصویب و پیوستن به کنوانسیون های مربوط از فهرست سیاه ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۷    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ضمن تشریح وضعیت راه های کشور، از ترافیک روان در محورهای مواصلاتی خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۸:۰۵    
واکنش رئیس آمریکایی گروه ویژه اقدام مالی به قرارگرفتن نام عربستان در لیست سیاه پولشویی اتحادیه اروپا نشان می دهد این گروه نیز همچون بسیاری از نهادهای بین المللی هدف سیاسی کاری های آمریکا قرار گرفته ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۷:۰۳    
یک فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: با این مدلی که شروع کرده اند همه اذعان دارند که فتنه آینده در حوزه اقتصادی رخ می دهد و همه اقشار را درگیر خود می کند که این اتفاق نیز با تدبیر و برنامه ریزی اتفاق می ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۷:۰۳    
مجید شاکری کارشناس اقتصادی در یادداشتی در خبرآنلاین نوشت: نزدیک به 10 ماه از تولد ارز 4200 تومانی می گذرد ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۶:۵۹    
یک کارشناس اقتصادی اعلام افزایش 20 تا 25 درصدی دستمزدها را به منزله افزایش حقوق ندانست و از شورای عالی کار خواست به جلسات فشرده آخر سال امید نبندد و در تاریکی شب برای 14 میلیون کارگر ایرانی دستمزد ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۶:۰۴    
یکی از مراجع تقلید شیعیان در پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله مومن، قاطعیت در اجرای احکام اسلام و مبارزه با عوامل ضد انقلاب را از صفات برجسته این عالم ربانی عنوان کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۵:۰۵    
وزیر امور خارجه کلمبیا گفت، نیکولاس مادورو از بابت بروز هر گونه خشونتی در هنگام تلاش ها برای وارد کردن کمک های انساندوستانه خارجی به ونزوئلا مقصر خواهد بود.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۴:۰۲    
ملی پوش ایرانی تیم زنیت روسیه به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا انتخاب شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۳:۰۲    
یکی از پوئن های ویژه پرسپولیس در فصل گذشته پیروزی های جالب توجه خارج از خانه بود که اینبار در لیگ هجدهم ماجرا برعکس شده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۲:۰۷    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه سیاست های انقباضی در ساخت وساز در سال های گذشته باعث شده عرضه مسکن کاهش یابد، گفت: میزان ساخت وساز مسکن در حال حاضر سالانه کمتر از تقاضا است.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۱:۰۷    
بسیاری از والدین تصور می کنند چاقی کودکان موضوع مهمی نیست یا به سادگی قابل حل است. این در حالی است که گاهی چاقی مزمن در کودکان می تواند زمینه ساز بیماری های متعددی در آنان شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۰:۳۴    
لوران بلان فرانسوی که شنیده می شود گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران است، احتمال دارد هدایت تیم فوتبال چلسی انگلیس را برعهده بگیرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۰۰:۰۵    
باشگاه پرسپولیس در مذاکراتی که با مدیربرنامه های بازیکن عراقی خود داشت برای تمدید قرارداد وی به توافق های اولیه دست پیدا کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۵۱    
پروژه احیای 1100 درخت چنار خیابان ولیعصر با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و حداد عادل در تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان شهید بهشتی برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۳    
هشتمین محفل هم اندیشی سینما انقلاب با اهدای جایزه سینمایی ققنوس به برگزیدگان به مرحله اختتامیه رسید.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۴۳    
فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری باند 5 نفره سارقین مسلح احشام و کشف 16 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۹    
کودکان مبتلا به اوتیسم که نسبت به برخی موارد ترس شدید یا "فوبیا" دارند، زمان بسیار سختی را در زندگی می گذرانند.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۵    
محققان دریافتند مصرف داروهای تجویزشده برای درمان اسید معده در بیمارن مبتلا به سوزش معده یا زخم معده می تواند با افزایش ریسک بیماری کلیوی مرتبط باشد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۲۶    
منابع سودانی: البشیر با اعلام حالت فوق العاده دولت انتقالی تشکیل می دهدبا تشدید اعتراضات در سودان، رئیس جمهور این کشور قصد دارد با اعلام حالت فوق العاده، دولت انتقالی تشکیل دهد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۱    
شرکت "Left Hand Robotics" اخیراً موفق به توسعه یک دستگاه برف روب خودران شده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۳:۰۱    
مراسم ختم آیت الله محمد مومن قمی- عضو فقیه شورای نگهبان- فردا شب در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۵۶    
سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر دفتر کم ورق و کم رمقِ خود را درحالی بست که در همه آمارها، در تقابل پایین تر از نصف با دوره پیشین قرار دارد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۴۴    
سرمربی تیم پدیده مشهد می گوید قصد داشته در اعتراض به گرانی ها، نشست خبری پس از مصاف تیمش برابر سپیدرود را تحریم کند.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۱    
در یک برنامه کامل تناسب اندام مهم است که به ورزش تنها به چشم یکی از بخش های برنامه تان نگاه کنید و نکات مهمی درباره غذا، آب و مکمل ها را هم باید لحاظ کنید.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۱    
بسیاری از کاربران اینترنت نسبت به قیمت 1980 دلاری موبایل گلکسی فولد سامسونگ و حذف جک هدفون آن در توئیتر واکنش نشان دادند.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۳۰    
مجموعه تلویزیونی مهلا با موضوع معضلات اجتماعی برای شبکه سه سیما ساخته می شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۳    
سوم اسفند سال 1305 سالروز تولد آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان است. الف برای آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان آرزوی تندرستی و موفقیت دارد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۱۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت که با وجود فشارها و تحریم های واشنگتن، مسکو به همکاری با ایران در زمینه هسته ای ادامه خواهد داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۵    
اخبار پربازدید الف در هفته ای که گذشت در ادامه آمده است؛ برای مشاهده متن کامل خبر می توان بر روی عنوان خبر کلیک کرد تا در صفحه ای آن را مطالعه کرد. ***** ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۲:۰۱    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن با انتشار توئیتی به مهلت 4 ماهه گروه ویژه اقدام مالی به ایران واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۱:۵۶    
قسمت آخر مستند روایت رهبری با موضوع وقایع مربوط به انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی ایران از شبکه یک سیما پخش شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۳    
اقشار مختلف مردم قم امشب با پیکر آیت الله مومن عضو فقهای شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری وداع کردند.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۱:۴۳    
در پی بالا گرفتن تنش ها میان دهلی نو و اسلام آباد، ارتش پاکستان به دستور دولت این کشور به حالت آماده باش در آمد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۸    
بانک مرکزی با صدور اطلاعیه ای از تصمیم گروه ویژه اقدام مالی استقبال کرده و ابراز امیدواری کرد تا دو لایحه باقیمانده در نهادهای تصمیم گیر، هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۱:۱۳    
نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: چهاردهمین گزارش آژانس بین لمللی انرژی اتمی پایبندی ایران به تعهداتش را تایید کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۹    
رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر این که ایران در مسائل فنی مرتبط با صنعت هسته ای با هیچ مشکلی مواجه نیست گفت: در صورت نیاز ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۱:۰۵    
فلسطینی هایی که در محکومیت کشتار مسجد ابراهیمی دست به تظاهرات گسترده در الخلیل زده بودند، تصاویر رئیس جمهور آمریکا را به آتش کشیدند.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۰    
اولین سالگرد درگذشت مرحوم محمد توکلی، فرزند دکتر احمد توکلی عصر جمعه در مسجد باقرالعلوم برگزار شد. در این مراسم جمعی از شخصیت های فرهنگی و اهالی رسانه حضور داشتند ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۱    
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فردا تقابل تیمی است که می خواهد قهرمان شود با تیمی که نمی خواهد سقوط کند اما ما باید این سه امتیاز را که از نان شب هم واجب تر است را بگیریم .
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۵    
رئیس جمهور چک با استقرار موشک های آمریکایی در خاک کشورش مخالفت کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۸    
سایت یوفا 4 گل بر لیگ قهرمانان را انتخاب و در معرض دید علاقمندان قرار داد.گل سانه به شالکه در رتبه اول دیده می شود.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۵    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه گزارش تحلیلی وزارت راه و شهرسازی مبنی بر مدت زمان انتظار برای خانه دار شدن اقشار ضعیف و متوسط جامعه در پنج استان انجام شده است ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت واکنش عجیبی به شایعه استعفایش از سرمربیگری این تیم داشت.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۸:۵۴    
ارتش پاکستان در واکنش به اظهارات مقامات هندی از آمادگی برای مقابله با هرگونه اقدامات خصمانه از سوی دهلی نو خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۱    
همایش خودروهای کلاسیک و اسپورت به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور بیش از 100 دستگاه خودرو از استان های قم، تهران، مرکزی، کرج و سمنان در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۳    
یدالله ثمره از برجسته ترین زبانشناسان ایرانی، استاد بازنشسته دانشگاه تهران، عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی و اولین رئیس انجمن زبانشناسی ایران، در سن 82 سالگی درگذشت.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۸:۲۵    
شرکت های بیمه توافق کرده اند برای مدیریت بخشی از زیان وارد شده، از ابتدای اسفندماه 2.5 درصد تخفیفی را که قانون بیمه شخص ثالث برای خریداران در نظر گرفته است اعمال نکنند.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۶    
جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی نشان می دهد که قانون مورفی با استقبال مخاطبان از مرز 8 میلیارد فروش عبور کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۸:۰۳    
حفظ حریم شخصی و شرعی بیماران در زمان حضورشان در بیمارستان دغدغه بسیاری از افراد به خصوص زنان است که باتوجه به قانون های وضع شده در این باره ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۵    
در ادامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال سه دیدار همزمان برگزار شد که تیم های نساجی و پیکان اولین بردهای خود را با سرمربیان جدید به دست آوردند و پدیده با برد خانگی جانشین پرسپولیس شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۷:۵۵    
هر بشکه نفت برنت دریای شمال در معاملات امروز بازار جهانی انرژی 67.17 دلار به فروش رسید که نسبت به دیروز 10 سنت افزایش داشته است.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۳    
دفتر دادستانی ترکیه اعلام کرد حکم بازداشت 295 نفر در ارتباط با کودتای گولن صادر شده و تعدادی نیز تاکنون بازداشت شده اند.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۵    
سناتور ارشد آمریکایی با تاکید بر اینکه آمریکا نباید مداخلات نظامی گذشته خود در آمریکای لاتین را تکرار کند اعلام کرد گوایدو را به رسمیت نمی شناسد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۵    
تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان به پیروزی دست یافت.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۰    
دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان و نفت آبادان در هفته نوزدهم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۶    
رویترز به نقل از منابع آگاه خبر داد که شرکت آرامکوی سعودی قصد دارد در سفر ولیعهد عربستان به چین، در دو مجتمع پالایش نفت و پتروشیمی در این کشور سرمایه گذاری کند.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۶    
رزمایش دریایی ولایت 97 با رژه بزرگ یگانهای سطحی، زیر سطحی و پروازی ارتش در منطقه مکران آغاز شد. این رزمایش به مدت 3 روز در گستره ای به وسعت بیش از 2 میلیون کیلومتر مربع ادامه خواهد داشت.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۷:۰۱    
در هفته جاری اتفاقات زیادی رخ داد و با توجه به وظیفه مان آن ها را پوشش دادیم؛ از آنجا بینندگان محترم الف با ارائه نظرات خود در ذیل اخبار و گزارشات منتشر شده ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۳    
وزارت امور خارجه چین امروز جمعه اعلام کرد: نباید با اجبار کمک های انسان دوستانه به ونزوئلا وارد شود و پکن مخالف مداخله نظامی در این کشور است.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۵    
قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از لحاظ تخفیف 50 تا 70 درصدی طرح ترافیک در سقف سهمیه ای برای آژانس ها و وانت بارها خبر داد و گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۲    
درباره سرمربی آینده تیم ملی بحث های فراوانی وجود دارد و نام مربیان مختلفی هم شنیده می شود که یکی از آن ها الکساندر نوری است.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۳    
سردار آزمون نسبت به شکستن رکورد علی دایی واکنش نشان داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۶:۱۰    
آیت الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان، امروز در خطبه های نماز جمعه از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۶:۰۶    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی گفت: مردم گوشت 100 هزار تومانی و پراید 40 تا 50 میلیون تومانی را هم دیدند ولی باز به میدان آمدند ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۸    
دبیر شورای نگهبان در پیامی ضمن تسلیت درگذشت آیت الله مومن تاکید کرد: ایشان در راستای آرمان های امام، انقلاب و رهبری قدم برداشتند و خنثی کننده نقشه دشمنان بودند.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۵:۵۳    
وزیر امور خارجه کشورمان در مصاحبه با یک روزنامه سوئیسی ضمن حمایت از سیاست های ایران در سوریه، سیستم مالی اینستکس را به عنوان تنها پیش شرط برای عمل به وعده های زیاد اروپا در برجام و کافی ندانست.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۵:۴۱    
روابط عمومی فرودگاه مشهد بسته شدن باند فرودگاه را به دلیل تردد یک حیوان تکذیب کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۷    
وزیر بهداشت در پیامی ضمن تبریک انتصاب دکتر محمدرضا ظفرقندی به عنوان رییس کل سازمان نظام پزشکی پیشنهاد داد که در سه محور از جمله بازیابی شان و منزلت جامعه پزشکی بیشتر همکاری کنند.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۲    
عادل فردوسی پور مهمترین ویژگی نود در این سال ها را صداقت این برنامه عنوان کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۴    
خبرگزاری فرانسه امروز (جمعه) خبر داد که پدر یک شهروند آمریکایی که به گروه داعش در سوریه پیوسته و اکنون اظهار پشیمانی می کند، از دولت دونالد ترامپ رسماً شکایت کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۶    
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین تیمش دچار مصدومیت شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۱    
مرکز لرزه نگاری آمریکا از وقوع زلزله 7.5 ریشتری در مرز اکوادور و پرو خبر داد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۱    
دو منبع آگاه اعلام کردند که در مذاکرات دیروز و امروز آمریکایی ها و چینی ها دو طرف وارد جزئیات توافق تجاری شده اند اما همچنان احتمال شکست این مذاکرات وجود دارد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۲    
وزارت ورزش دیگر دخالتی در شرایط فدراسیون مهدی تاج نخواهد داشت و همه چیز به قوه قضاییه سپرده شده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۵    
وزیر خارجه اسبق آلمان ضمن انتقاد از سیاست کنونی آمریکا دربرابر اروپا و حمایت از توافق هسته ای با ایران گفت که رئیس جمهور آمریکا موجودیت سازمان پیمان آتلانتیک شمالی را زیر سوال می برد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۱    
به گزارش خبرآنلاین؛ حضور همزمان ساسان پرکان در برنامه عصر جدید و فرمول یک کلی حاشیه به همراه داشته است. ماجرا از این قرار است که ابتدا عصر جدید متهم شد به اینکه ساسان پرکان را پنهان کرده است. ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: بیش از دو سه ماه است مردم گرفتار گرانی در اولیات زندگی و کالاهای اساسی هستند. گوشت ندارند بخورند و اولیات زندگی اداره نمی شود. شما چه می کنید؟
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۴    
خطیب نماز جمعه تهران گفت: نقشه راه برای تحکیم نظام انقلابی پویا، توانمند و پیشتاز در راستای دستیابی به تمدن اسلامی و بهبود جدی و موثر ارکان نظام در بیانیه گام دوم ارائه شده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۴    
سرمربی سابق تیم ملی ایران، ترکیب فنی اش در کلمبیا را رونمایی کرد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۰    
وزارت امور اقتصادی و دارایی در گزارشی پیش بینی کرد، حداکثر تورم در سال 97 بالغ بر 27.8 درصد و رشد اقتصادی در بدبینانه ترین حالت منفی 2.5 درصد است.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: تاکنون به حدود 16 میلیون خانوار و پنجاه میلیون نفر بسته های 200 هزار تومانی جبرانی و حمایتی پرداخت شده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۳    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به دستاوردهای علمی و فنی حوزه سلامت در 40 سال گذشته اشاره کرد و گفت: ایران در سال گذشته بیشترین تولید علم را در بین کشورهای اسلامی داشته است.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۴    
نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها تمام تلاش های خود را علیه کشورمان به کار بسته اند تا بتوانند تولید نفت و دیگر حامل های انرژی در ایران را تعطیل کنند گفت ...
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۶    
پنتاگون اعلام کرده آمریکا در چارچوب معاهده آسمان های باز از پنج شنبه تا امروز (جمعه) پروازهای شناسایی نظامی در حریم هوایی روسیه انجام می دهد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۱    
در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا 1326.2 دلار قیمت گذاری شد.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۷    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور پیامی رحلت فقیه پارسا و عالِم ربانی آیت الله حاج شیخ محمد مومن را تسلیت گفتند.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۷    
برخی منابع خبری می گویند کار گروه اقدام مالی (FATF) تعلیق ایران از لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی را به مدت 4 ماه دیگر تمدید کرده است.
الف   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۲    
شب خوابیده اند و صبح که چشمشان را باز کرده اند، هر دو کلیه شان را از دست رفته دیده اند. به همین سادگی و به همین تلخی ...
  • ۱