یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۲May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 10 اسفند 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 2 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 3 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 4 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 5 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 6 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 7 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 8 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 9 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 10 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 11 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 12 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 13 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 14 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 15 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 16 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 17 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 18 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 19 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 20 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 21 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 22 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 23 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 25 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 27 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 28 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۷    
پنجمین جلسه نمایشنامه خوانی شنبه های نمایشی تهران به اجرای نمایشنامه شب مرلین فینچ نوشته چارلز دیزنزو اختصاص یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۹    
دبیر اجرایی مسابقات بازی سازی رایانه ای گفت: پس از چهار دوره برگزاری مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، امسال و در پنجمین دوره، مسابقات بصورت بین المللی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۳    
نمایش موش تا موش به نویسندگی و کارگردانی رامین کهن و با صداپیشگی مرضیه برومند و هنگامه مفید از 7 فروردین ماه در تالار هنر روی صحنه می رود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۴ - ۱۰:۴۱    
رئیس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: آموزش دهندگان برای تداوم همکاری در سال آینده باید در دوره های آموزشی که مهلت ثبت نام آن تا 15 اسفند تعیین شده شرکت داشته باشد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۸:۰۵    
پرویز پرستویی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود با عنوان کمپین تحریم چهارشنبه سوری به اهمیت این موضوع اشاره کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۴:۵۹    
سرپرست طرح توسعه فازهای 17 و18 اعلام کرد: 15،3 میلیارد متر مکعب گاز شیرین از آغاز بهره برداری فازهای 17و18 تاکنون تولید و به شبکه سراسری تزریق شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۲ - ۱۱:۲۳    
مراسم گرامیداشت رسول ملاقلی پور، فیلمسازی که 10 سال از مرگش می گذرد، برگزار شد و چهره های سینمایی در این برنامه شرکت کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۵:۵۶    
کشورهای برونئی و چین با اعطای بورس تحصیلی در رشته مهندسی هسته ای و سایر رشته های تحصیلی برای دانشجویان ایرانی در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای سال 2018-2017 موافقت کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۴    
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: هر چه از شروع انقلاب و دوران دفاع مقدس فاصله می گیریم، اسناد بیشتری مبنی بر حقانیت ما در مسیر انقلاب و دوران دفاع مقدس از جانب کشورهای نظاره گر و دشمنان ما در جریان 8 ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۰:۲۷    
مرکز آمار ایران گزیده قیمت محصولات کشاورزی را در فصل پاییز را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۴    
اسناد نشان می دهد، شهرداری نه تنها مجوز ساخت طبقات هفتم و هشتم ساختمان علاءالدین را به مالکان آن داده بلکه 23 میلیارد تومان هم عوارض برای این دو طبقه دریافت کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۴    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری برای امضای چند قرارداد همکاری در حوزه های مختلف علمی و فناوری به کشور اتریش سفر کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۱    
دبیر شورای عالی بیمه درمان گفت: هفته آینده تعرفه های بخش درمان کشور اعلام می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۱    
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر اعلام کرد: نمایندگان مردم در خانه ملت، با اختصاص اعتبار 500 میلیارد تومانی به جمعیت هلال احمر برای توسعه و تجهیز ناوگان و نوسازی پایگاه های امداد و نجات ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۸    
جلسه شورای نظارت و هماهنگی سما استان هرمزگان با حضور رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی با تصویب راه اندازی مدارس سما در شهرستان های میناب، بندرلنگه، رودان و کیش به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۵    
چند مرکز تولیدی و کارگاهی با حضور رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی در دانشکده سما بندرعباس به بهره برداری رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۴۴    
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه ایران در حال یک جهش بزرگی است، گفت: صنعت هسته ای با قدرت درحال پیشرفت است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۲:۰۸    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست است که به سه امتیاز بازی با الوحده رسیدیم اما این پایان کار نیست .
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۶    
کمپین تو هم بازی اسم پویشی است که امسال تجربه دوم خودش را در ارسال اسباب بازی به بچه های مناطق محروم پشت سر می گذارد تا در آستانه سال نو برایشان عیدی بگیرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۱:۵۶    
با اینکه زمین های صاف و آسمان آبی در دنیا زیاد است، اما بعضی ها هستند که ترجیح می دهند خیلی هم در آرامش و آسایش زندگی نکنند و حتی محل های متفاوتی را انتخاب می کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۱:۱۱    
دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، امشب (سه شنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۲    
غلامحسین کرباسچی گفت: جبهه اصلاحات همواره در چارچوب نظام، ارزش های انقلاب و قانون اساسی حرکت کرده است اما یک جریانی کوشش کرده است، به خصوص بعد از انتخابات 88 ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۱:۰۲    
تیم فوتبال الاهلی عربستان موفق شد با پیروزی برابر ذوب آهن ایران، صدر نشین گروه سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۹    
دیدار تیم های الوحده امارات و پرسپولیس ایران با برتری سه بر دو نماینده ایران به پایان رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۹    
درحالی که این روزها بحث نسخ میلیاردی پزشکان داغ شده، معاون رفاه اجتماعی وزیر رفاه به ابعاد تازه تری از این ماجرا پرداخته است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۵۰    
آنا نعمتی که اولین حضورش در سینما را با رسول ملاقلی پور تجربه کرده بود، درباره ویژگی های همکاری اش با این کارگردان گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۷    
حمدان الکمالی مدافع بلندقامت الوحده در دقیقه 46 بازی با حرکتی زشت محکم به بازیکن پرسپولیس ضربه زد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۲۰:۱۴    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه بررسی کسب وکارهای اینترنتی گفت: در سال 96 یک سامان مناسب و خوب در حوزه کسب وکار فضای مجازی خواهیم داشت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۴    
دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم رونمایی از طرح های دانش بنیان جشنواره جهادگران علم و فناوری گفت: امیدواریم با همکاری سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری کشور ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۴    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم رونمایی از طرح های دانش بنیان جشنواره جهادگران علم و فناوری، از آمادگی بسیج برای حمایت از محصولات پژوهشی خبر داد و گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۱    
فرمانده کل سپاه در مراسم رونمایی از محصولات فناوری جشنواره جهادگران علم و فناوری گفت: مجموعه سپاه می تواند یکی از بزرگترین خریداران محصولات فناوری تولید شده توسط دانشگاه باشد و از این طریق به توسعه ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۴۱    
دکتر فرهادی با بیان اینکه باید این حرکت عظیم علمی پژوهشی و فناوری (جهادگران علم و فناوری) را به فال نیک گرفت، گفت: خوشبختانه امروز دانشگاه آزاداسلامی در جهت توسعه علم و فناوری حرکت رو به رشدی دارد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۲۰    
وزیر دادگستری درباره تشکیل اتحادیه کسب وکارهای اینترنتی گفت: دستورالعمل و ضوابط تشکیل این اتحادیه نوشته شده و در شورای عالی نظارت به تصویب رسیده است تا از این پس کسب وکارهای اینترنتی هویت صنفی تعریف ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۹:۰۲    
روزنامه نیویورک تایمز در تحلیلی به بررسی ریشه های فکری استیو بَنِن استراتژیست ارشد کاخ سفید پرداخته که از وی به عنوان معلم عقیدتی ترامپ یاد می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۵۰    
تیم والیبال بانک سرمایه به فینال لیگ برتر والیبال راه پیدا کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه پیشرفت کسب وکارهای اینترنتی طی یکی دو، سال اخیر با روند پرسرعتی انجام شد ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۱    
تیم والیبال شهرداری ارومیه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با اقتدار پیکان تهران را شکست داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۳۸    
العین امارات در خانه بنیادکار ازبکستان به پیروزی رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۶    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قرار است شنبه به فدراسیون برم تا ببینیم می شود مشکل رحمتی حل شود یا نه. به او گفتم صحبتی نکند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۲۶    
بهره برداری از پروژه گازرسانی و خط لوله انتقال گاز ایرانشهر به زاهدان محور توئیت جدید رییس جمهور است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۷    
مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان نخستین جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان عصر امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۱۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان تقویت روحیه ورزشی در بین جوانان و دانشجویان را مهم و سازنده دانست و گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۸:۰۲    
مالک باشگاه سیاه جامگان مشهد گفت: آنهایی که خودشان به دنبال جادو و جادوگری هستند برای پسر من پرونده درست کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۹    
مجلس شورای اسلامی در مصوبه ای دولت را برای افزایش و همسان سازی حقوق بازنشستگان با دریافتی کمتر از دو میلیون تومان مجاز کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۵۶    
معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگردگفت: بیش از 6300 دانشجو در 19 رشته مقطع این واحد دانشگاهی تحصیل می کنند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۸    
دکتر وحید احمدی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیأت همراه از بخش های مختلف پارک علم وفناوری البرز ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۳۵    
صبح امروز اولین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار و 70 نفر به عنوان برگزیده این جشنواره معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۹    
کارشناس کانون قرآن و عترت و کارشناس نشریات دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا در جلسه مشترک شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی شرکت کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۶    
روابط عمومی وزارت امور خارجه با انتشار بیانیه ای ادعای تازه کریمی قدوسی مبنی بر " نامه نگاری وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه آمریکا " را قویا تکذیب و چنین ادعایی را کاملا بی پایه و اساس ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۳    
رِئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: در شرایط کنونی وظیفه دانشگاه ها و حوزه های علمیه است که به معرفی و شناساندن این شخصیت بین المللی در سطح جامعه بپردازند و خدمات و آثاری که از آیت الله ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۳    
ذوالفقار یزدان مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان در اجلاس روسای دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و پارک های علم و فناوری، مهم ترین برنامه های این صندوق در سال96 را تشریح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۳    
رئیس مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی در اجلاس سراسری روسای دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری اعلام کرد روسای دانشگاه ها از مدیران گروه ها بخواهند برنامه های بهبود ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۲۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: ما از شهدا درس فداکاری، اخلاق، اخلاص و شجاعت آموختیم. رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس خمیده راه رفتند تا ما بتوانیم راست قامت حرکت کنیم و به قله های رفیع ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۷    
مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمدحسن قرهی از اعضای دفتر رهبری در قم، صبح امروز با حضور تنی چند از شخصیت های سیاسی و حوزوی، و همچنین اقشار مختلف مردم قم ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۷    
همزمان با ایام فاطمیه رحلت جانسوز فاطمه زهرا (س)، پیکر مطهر 2 شهید گمنام با حضور گسترده دانشجویان، دانش آموزان، بسیجیان، دانشگاهیان و ادارات و سایر اقشار مختلف مردم ولایت مدار نور ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۱    
سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: عملیات اجرایی طرح انتقال آب به دشت های ایذه و باغملک تا قبل از پایان یافتن کار دولت یازدهم آغاز می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۱    
دومین دوره مسابقه برنامه نویسی دانشگاه های استان هرمزگان با حضور 26 تیم به میزبانی دانشگاه آزاداسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۱۱    
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تاکید کرد، باید از تک بعدی شدن روابط عمومی ها و صرفا انتشار اخبار و اطلاعیه ها جلوگیری کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۲    
امروز سه شنبه دیدارهای مختلف دیپلماتیک در جهان انجام شد که از مهم ترین آن ها می توان دیدار رئیس جمهوری آمریکا را با دیپلمات ارشد چین نام برد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۷:۰۲    
رئیس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی نخست وزیر پاکستان و به منظور شرکت در سیزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو)، عصر سه شنبه وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۳    
حسن روحانی، رئیس جمهوری کشورمان در 15 روز آینده سفری به شمال آفریقا خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۳    
رئیس آموزش و پرورش مسجدسلیمان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان مایه خیر و برکت برای این شهرستان است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۵۰    
رئیس سازمان سما برای بازدید از مدارس سما استان هرمزگان به این استان سفر کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۷    
نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل گفت: با هماهنگی های به عمل آمده مقرر شده تا خانواده شهدای آتش نشان مشمول بورسیه تحصیلی، کمک بلاعوض 50 میلیون تومانی و بیمه تکمیلی شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۷    
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت :در جریان تشکیل کمیته حقیقت یاب مطرح شد که دو کمیته مجزا در شورا تشکیل شده است و دیگر نیازی به کمیته سوم نیست اما تا کنون عملکرد این کمیته ها اطلاع ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۷    
محققان نوعی افزودنی پلیمری ساخته اند که می تواند زباله های پلاستیکی را بازیافت می کند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۷    
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک اعلام کرد: ارزش ضمانت نامه های صادرشده برای صنایع کوچک در یازده ماه امسال 56 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۷    
معاون وزیر دفاع روسیه شایعات مربوط به ساخت پایگاه جدیدی در خارج از این کشور را رد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۴    
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: تا بهمن ماه نزدیک 70 هزار نفر برای دریافت بیمه ازدواج جوانان ثبت نام کرده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۱    
کره جنوبی پیشنهاد تعلیق عضویت کره شمالی را در سازمان ملل متحد مطرح کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۱    
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 تهران گفت: برای جلوگیری از سد معابر عمومی که با فرا رسیدن روزهای پایانی سال در راسته های تجاری افزایش یافته است ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۱    
نخستین همایش علمی کتابداران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همراه با رونمایی از نشریه الکترونیک ترجمان علم اطلاعات و دانش شناسی ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۴۱    
معاون برنامه ریزی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در دوران پسا برجام بیش از 8 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در کشور انجام شد، که 72 طرح صنعتی و معدنی بزرگ را در کشور شامل می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۸    
در جلسه امروز کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، بانکوک به عنوان میزبان مراسم اهدا جوایز سالانه AFC در سال 2017 انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۸    
رئیس اداره بهزیستی شهرستان مبارکه گفت: جامعه امروز نیازمند دریافت آموزش های پیشگیری از اعتیاد است که این مهم باید در دستور کار مسئولان ذی ربط قرار گیرد و پیشگیری از اعتیاد باید در راس برنامه های ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۸    
هیات نظام سوریه اعلام کرد در ژنو دیداری با معاون وزیر امور خارجه روسیه برگزار کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۵    
حوزه دانشجویی و فرهنگی با همراهی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز و با شرکت تیم های فوتسال دانشگاه پیام نور، دانشکده بهداشت، دبیرستان محمد ابراهیم احمدپور ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۲    
هک شدن عروسک های ساخت شرکتی مشهور باعث شده است صدای ضبط شده هزاران نفر از والدین و بچه ها که با این اسباب بازی گپ زده اند در دسترس عموم قرار بگیرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۲    
ستاد توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی در راستای استفاده افزون تر از توان تولید و تکمیل زنجیره تولید در بخش های زیردستی صنایع پتروشیمی تشکیل شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۳۲    
معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم اعلام کرد بودجه سال آینده دانشگاه ها بر اساس شاخص های عملکردی تنظیم شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۹    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه اکنون نوع نگاه افراد در انتظار ورود به بازار کار نسبت به گذشته تغییر کرده است ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۳    
سخنگوی آتش نشانی تهران از سقوط یک بالابر ساختمانی در شهرک اکباتان خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۳    
نمایندگان مجلس از مقام معظم رهبری برای انتصاب علی اکبر ولایتی به عنوان رئیس هیأت موسس دانشگاه آزاد اسلامی تشکر کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۰    
مدیرکل هماهنگی و ساماندهی امور جوانان، از راه اندازی سامانه الکترونیکی ستادهای ساماندهی امور جوانان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۲۰    
مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با فرا رسیدن شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۷    
شرکت بوستون دینامیکز موفق به تولید رباتی شده است که از انعطاف فراوانی در حین حرکت برخوردار است و به عنوان مثال می تواند در حین حرکت روی سطحی مرتفع تر بپرد و به حرکت خود ادامه دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۷    
معاون اول رئیس جمهوری درباره حمل و نقل جاده ای گفت: جان انسان ها اهمیت فراوانی دارد و باید در این زمینه اقدامات و برنامه ریزی های جدی صورت گیرد تا شاهد کاهش میزان تلفات جاده ای در کشور باشیم.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۴    
جواد خیابانی، مجری و گزارشگر ورزشی شب گذشته پیش از دیدار دو تیم لسترسیتی با لیورپول خواب ماند و نتوانست دقایق ابتدایی مسابقه را گزارش کند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۴    
با حضور داوران بخش فیلم، نمایش فیلم های بخش جوانان زیر 25 سال چهاردهمین جشنواره فیلم تصویر آغاز شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۱    
همایش جامع گردشگری ایران در استان مازندران با حضور بابک پزشکی دبیر همایش جامع گردشگری ایران و مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۱    
نماینده مردم اردل و فارسان در تذکری شفاهی کسب جایزه اسکار توسط اصغر فرهادی را به جامعه هنرمندان تبریک گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۱۱    
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با الوحده امارات مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۶    
پلیس آگاهی از شهروندان خواست تا مردی را که باهویت و و کالت نامه ای جعلی نسبت به برداشت بیش از 17 میلیون تومان از حساب بانکی دو شخص اقدام کرده بود ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۳    
با صدور مجوزهای اولیه از سوی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در مهر سال 94 این واحد دانشگاهی سمنان صاحب دو مرکز تحقیقات با عنوان های ژئوتکنیک لرزه ای و مرکز تحقیقات انرژی و توسعه پایدار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۶:۰۰    
مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از کنترل سامانه های آبرسانی در برنامه سلامت نوروزی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۴    
نمایندگان مجلس در لایحه بودجه 96 با اختصاص 5 درصد از جرایم رانندگی به صدا و سیما برای ساخت برنامه تلویزیونی با محوریت فرهنگ سازی برای کاهش تخلفات رانندگی موافقت کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۴    
کادر فنی تیم های ملی تکواندو مردان کشورمان برای حضور در دو رویداد بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی جهان تکمیل شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۱    
فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای شرایط حضور رسانه های خبری جهت حضور در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۱    
یک منبع نزدیک به هیات نظام سوریه در ژنو، شایعات درباره تعلیق مذاکره میان این هیات با فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به سوریه رد کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۵:۵۱    
به دنبال پرتاب سنگ به سوی حیدرالعبادی، نخست وزیر عراق در جریان تظاهراتی در استان واسط، رهبر جریان صدر، از وی عذرخواهی کرد.