شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۷May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 26 اسفند 1395 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1395 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 تیر 1395 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1395 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1395 خبرگزاری آنا 30 مهر 1395 خبرگزاری آنا 30 آبان 1395 خبرگزاری آنا 30 آذر 1395 خبرگزاری آنا 30 دی 1395 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1395 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 2 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 3 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 4 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 5 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 6 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 7 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 8 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 9 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 10 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 11 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 12 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 13 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 14 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 15 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 16 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 17 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 18 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 19 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 20 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 21 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 22 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 23 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 24 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 25 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 26 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 27 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 28 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 29 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۶    
با تصویب هیأت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، سیدحمید حسینی به عناون دبیرکل انتخاب شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۴۸    
مدیر کل دفتر حفاظت و مدریریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: این سازمان امسال فقط برای سه قرق اختصاصی در استان های کرمان و یزد، 32 مجوز شکار کل و بز و قوچ و میش را صادر کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۲    
بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی قسمتی از قراردادشان را دریافت کردند تا با جیب پر به استقبال تعطیلات بروند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۲۱:۳۰    
مرکز آمار ایران بر اساس رسالت خود مبنی بر تولید و انتشار آمار تغییرات و تحولات اجتماعی کشور برای استفاده در برنامه ریز ی کلان، اقدام به سنجش رفتار غذایی ایرانیان کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۴۱    
کمپین ارمغان پویشی برای آزادی زنان زندانی ، به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) به همت معاونت رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برای آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد راه اندازی شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۶:۰۸    
اولین دوره دراماتورژی (پرورش فیلمنامه) دهه دوم اردبیهشت 96 با حضور 10 استاد در حوزه فیلمنامه نویسی، کارگردانی، تهیه کنندگی در بنیاد سینمایی فارابی برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۴۱    
معاون نظارتی بانک مرکزی از پیشرفت ساماندهی هشت تعاونی اعتبار منحل شده در موسسه اعتباری کاسپین خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۷    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد که در صورت پایبندی اعضای اوپک به توافق کاهش تولید نفت، بازار نفت در نیمه نخست سال جاری میلادی دچار کمبود عرضه خواهد شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ - ۰۹:۵۳    
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نسبت به برگزاری نشست امروز چند حزب اصلاح طلب که در رسانه های اصولگرا تحت عنوان نشست کمیته انتخابات شورای هماهنگی بازتاب یافت ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۵۷    
محققان معتقدند همان طور که 50 میلیون سال قبل تغییر آب و هوای زمین موجب کوچک تر شدن پستانداران شد، اکنون نیز تغییرات آب و هوایی می تواند منجر به کاهش اندازه جانداران شود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۲۱    
کاندیدای ریاست جمهوری سال 96 گفت: تمرکزم بر روی آسیب ها و نقاط ضعف مدیریت کلان اجرایی کشور است و قاعدتاً منتقد جناب دکتر روحانی و عملکرد فردی و دولت او هستم ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۵    
اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان از امروز بدون حضور مربیان ایرانی آغاز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۳:۱۲    
معاون اول رییس جمهوری در مراسم بیست و دومین سالگرد ارتحال حاج احمد آقا خمینی یادگار حضرت امام خمینی(ره) شرکت کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۵۴    
رییس جمهوری در پیام های جداگانه ای درگذشت مرحوم حاج رضا فلاوند پدر بزرگوار شهیدان والامقام فرج الله، فضل الله و ناصر فلاوند و نیز مرحوم حاج حسین علاف، پدر بزرگوار شهیدان والامقام محمد ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۴۸    
پس از اتفاقات در نوع خود عجیب و جالب توجهی که روز پنجشنبه برای استقلالی ها رخ داد، به حساب بازیکنان این تیم پول واریز شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۳۰    
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 96 با صدور اطلاعیه ای توصیه هایی به هموطنانی که در تعطیلات نوروزی قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند، کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۲:۰۹    
فرمانده انتظامی استان اصفهان از متلاشی شدن هفت باند بزرگ تبهکاری که در زمینه های سرقت خودرو و منزل ، جعل و کلاهبرداری در استان های اصفهان، تهران و کرج فعالیت می کردند، خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۴۸    
یکی از قدیمی ترین آرزوهای بشر رمز گشایی از عوامل طول عمر و روش های افزایش آن است. شاید بهترین راه برای رسیدن به این آرزو، بررسی عادات کسانی است که بیش از یک قرن عمر کرده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۱:۰۳    
مرکزمدیریت راه های کشور وضعیت ترافیکی در مسیرهای خروجی استان تهران را سنگین و نیمه سنگین گزارش کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۵    
رئیس مرکز فرماندهی کنترل و ترافیک پلیس راه البرز گفت که به دلیل اینکه تردد در جاده کرج - چالوس عادی است، این جاده دقایقی پیش دو طرفه شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۱۵    
رییس مجلس عوام انگلیس اعلام کرد: لایحه خروج این کشور از اتحادیه اروپا به تایید ملکه بریتانیا رسیده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۰    
آذر منصوری رئیس ستاد انتخاباتی حزب اتحاد ملت در حوزه تهران بزرگ شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۲۰:۰۰    
تیم کشتی فرنگی روسیه در دیدار مقابل تیم ایران در رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی به پیروزی رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۷    
رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت والده سردار غلامرضا محرابی معاون اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۵۴    
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: سال 1395 به برکت ایمان و تلاش مخلصانه پاسداران و بسیجیان جان برکف، برای نیروی زمینی سپاه از جهات متعدد، سالی به یادماندنی و توأم با موفقیت های چشمگیر بود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۹:۳۰    
رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از رونمایی از اتوبوس گردشگری برای اولین بار در ایران خبر داد و گفت: گردشگری با اتوبوس hop on hop off تجربه جدیدی را برای شهروندان رقم می زند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از مجوز نداشتن کنسرت محسن یگانه برای برگزاری در کاشان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۵    
حمید مدرسی به عنوان تهیه کننده مجموعه کلاه قرمزی درباره حاشیه های این مجموعه و همچنین آخرین وضعیت پخش آن در ایام نوروز توضیحاتی را ارائه کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۴۲    
رییس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز به گفتگو درباره اتهام هایی پرداخت که به تازگی علیه باراک اوباما در خصوص شنود مکالماتش مطرح کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۳۹    
بازپرس ویژه جرائم فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: شرکت های هواپیمایی در صورت وجود مشکل و تاخیر در پروازها باید پاسخگوی مسافران باشند و در غیر این صورت با آنها برخورد قانونی می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۲    
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال امروز دچار سانحه رانندگی شد اما آسیبی به وی نرسید.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۷    
منابع خبری از وقوع تیراندازی در یکی از شهرهای جنوبی فرانسه خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۵۷    
جمعی از مسئولان کشور و هنرمندان در روزهای پایانی سال به دیدار خانواده یک از زندانیان که به جرم مواد مخدر به 15 سال حبس محکوم شده است، رفتند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۷:۰۶    
به منظور تسهیل در ارایه خدمات و تسریع در روند فعالیت بانکی هموطنان، ارائه خدمات بدون کارت از طریق خودپردازهای بانک پارسیان فراهم شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۳    
مدیرکل تأمین اجتماعی غرب استان تهران گفت: تأمین اعتبار برای پرداخت مقرری بیمه بیکاری تا 2 ماه، به کسبه ساختمان پلاسکو انجام شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۶:۱۸    
توفان استلا و بارش برف در شمال شرق آمریکا زندگی را برای بخشی از این کشور با مشکل روبه رو کرده است. در این ویدئو ورود قطار به ایستگاه قطار در نیویورک را نشان می دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۴۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال 1396 در استان بر اساس تغییر بوم نظام (اکوسیستم) دانشگاه به یک دانشگاه کارآفرین با توسعه شرکت های دانش بنیان، جذب نخبگان و کارآفرینان ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۲۱    
دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: سال آینده برای اولین بار قرار است مسابقات بین المللی شنا را برای بانوان ایرانی برگزار کنیم که از چند کشور هم دعوت کردیم و همه آنها به ما جواب مثبت داده اند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۵:۰۹    
سومین فروند هواپیمای ایرباس مدل A330 سری 200 در ابتدای هفته آینده وارد کشور می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۴    
مراسم وداع با خسرو شجاع زاده هنرمند سریال به یادماندنی پدرسالار در واپسین روزهای زمستانی با حضور جمعی از هنرمندان و دوستداران او برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۵۴    
پس از دادگاه فدرال هاوایی، دادگاه مریلند نیز حکم تعلیق فرمان مهاجرتی رئیس جمهوری آمریکا را صادر کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۸    
پوستر تازه ماجرای نیمروز با آغاز اکران عمومی این فیلم رونمایی شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۲    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار، فعالیت ها و دستاوردهای سال 95 و برنامه های سال آینده این دانشگاه را تشریح کرد و اجرای طرح درآمدزایی کشت محصولات زراعی برای نخستین بار در زمین های لم یزرع را از ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۹    
بهای سبد نفت اوپک، متشکل از نفت خام 13 کشور، که از دسامبر2016 (آذر- دی 1395) به دلیل تصویب توافق کاهش تولید این سازمان به کانال 50 دلار درهر بشکه صعود کرده بود ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۶    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ایلام گفت: هیچ محدودیتی مبنی بر بسته بودن مرز بین المللی مهران در ایام نوروز 96 نداریم و این مرز برای صادرات کالا در این ایام باز است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۳۳    
حجت الاسلام سید حسن خمینی با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود به خاطره درگذشت یادگار امام و همسر امام اشاره کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۷    
وزیر راه و شهرسازی در ادامه بازدید از فرودگاه مهرآباد از محوطه ترمینال های یک و دو بازدید کرد و از بهره برداری از اقدامات عمرانی انجام گرفته در این فرودگاه با حضور ریاست جمهوری خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۲۷    
رئیس جمهوری آمریکا حکم دادگاه هاوایی در توقف محدودیت های مهاجرتی را یک دست درازی قضایی بی سابقه دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۱۲    
مهاجم جوان موناکو مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و آبی اناری ها به دنبال جذب این بازیکن در تابستان هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۴:۰۳    
رئیس فدراسیون فوتبال و کی روش امروز جلسه دیگری را در فدراسیون فوتبال برگزار کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۵۱    
بازیکنان استقلال که در انتظار دریافت بخشی از قراردادهای خود بودند از باشگاه شامپو دریافت کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۴۵    
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: واژگونی خودروی سواری پژو حامل اتباع بیگانه در مسیر بمپور - ایرانشهر 2 کشته و 9 مجروح برجای گذاشت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۹    
تصنیف بهار با آهنگسازی و تنظیم محمدمهدی باطنی با صدای وحید تاج و همراهی گروه موسیقی نغمه ساز توسط موسسه فرهنگی هنری آموزندگان هنر تمدن منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۹    
تورنمنت بین المللی سوچی روسیه در حالی از 29 اسفند ماه آغاز می شود که ملی پوشان در مرحله گروهی با تیم های کراسنودار، قزاقستان و اسلونی همگروه شدند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۹    
وزیر راه و شهرسازی با حضور در مراسم رونمایی از تاکسی های هیبریدی فرودگاه مهرآباد، از ارایه خدمات در ایستگاه متروی فرودگاه و نیز آمبولانس های آماده در فرودگاه برای خدمات رسانی به مسافران بازدید کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۹    
منابع خبری از سفر قریب الوقوع نخست وزیر عراق به آمریکا خبر دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۹    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در تشریح امدادرسانی در نخستین روز از اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی 96(25 اسفندماه)، از امداد رسانی به 223 نفر و نجات 81 نفر از هموطنان خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۶    
پادشاه مراکش نخست وزیر این کشور را برکنار کرد و قرار است چهره سیاسی جدیدی از حزب عدالت و توسعه جایگزین او شود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۳۳    
یک عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: احداث پل هوایی و یا زیرگذر به منظور برقراری ارتباط بین محلات سازمان برنامه شمالی و سازمان برنامه جنوبی در دست بررسی است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۴    
برنامه چشم شب روشن به تهیه کنندگی امیر قمیشی، با اجرای محمد صالح علا، با حضور اکبر نبوی کارشناس مجری بخش سینما، میزبان رسول صدر عاملی فیلمنامه نویس و کارگردان شناخته شده بود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۱    
سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س)، گفت: متاسفانه سودجویان سایبری با سوءاستفاده از ایام و مناسبت های خاص و مذهبی سعی می کنند تا با برانگیختن احساسات ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۱    
رئیس مرکز کنترل ترافیک و فرماندهی پلیس راهور ناجا به بیان آخرین وضعیت راه های کشور پرداخت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۱۲    
بر اساس تصمیمات شورایعالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و فراکسیون امید، نمایندگانی از این فراکسیون در شورای اصلاح طلبان استان ها عضویت می یابند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۹    
در نظرسنجی رسمی روزنامه اسپورت کاتالونیا مشخص شد که هواداران بارسلونا دوست دارند تیمشان در یک چهارم نهایی به رئال مادرید برسد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۳    
جشن بزرگ میلاد کوثر با همکاری سازمان ها و ارگان ها و حضور آحاد مردم، دانشگاهیان و مسئولان در سالن حزین لاهیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۰    
نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش، با حضور دریادار سیاری در خرمشهر افتتاح شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۸    
بهرام ساوه شمشکی نماینده فدراسیون جهانی در مسابقات اسکی به میزبانی فرانسه شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۸    
بازیکنان استقلال امروز علیه عضو هیات مدیره این تیم شعار دادند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۲    
وزیر تجارت انگلیس می گوید که کشورش به دنبال رفع موانع و مبادلات بانکی برای پرداختی های ایران است تا بتواند سطح قراردادها و مبادلات تجاری را با ایران افزایش دهد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۴۲    
رتبه علمی عضو هیات علمی گروه آموزشی حسابداری واحد فیروزآباد با صدور حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به دانشیاری ارتقا یافت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۳۰    
یغما گلرویی، شاعر و ترانه سرا یادنامه ای را درباره دوست و هم کار فقید خود افشین یدالهی که بامداد چهارشنبه 24 اسفندماه براثر سانحه رانندگی درگذشت ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۲۱    
در حالی که کلاه قرمزی در جدول پخش نوروزی قرار گرفته، تهیه کننده این مجموعه همچنان اصرار دارد که کلاه قرمزی پخش نخواهد شد. این در حالی است که گروه این روزها مشغول تصویربرداری هستند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۹    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به تشریح وضعیت راه های منتهی به بهشت زهرا(س) در روز پنج شنبه آخر سال پرداخت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۳    
تیم کشتی فرنگی ایران مقابل تیم کشتی فرنگی آلمان در رقابت های جام جهانی به پیروزی رسید.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان در آخرین نشست با روسای فدراسیون ها در سال 95، سال 96 را نیز سالی همراه با رونق اقتصادی و پیشرفت و توسعه کشور و رونق ورزشی پیش بینی کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی، درگذشت افشین یداللهی را تسلیت گفت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی ایران اعلام کرد، خزانه جواهرات ملی از روز شنبه 28 اسفند ماه سال جاری به مدت یک هفته تعطیل است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
قاضی دادگاهی فدرال در ایالت هاوایی دستور تازه مهاجرتی رئیس جمهوری آمریکا را معلق کرده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
پادشاه اردن و فرستاده رئیس جمهوری آمریکا برای مذاکرات صلح امروز (پنح شنبه) با هدف احیای روند سازش میان اسرائیل و فلسطینیان با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۲:۰۰    
پادشاه عربستان در سفر به پکن که عمدتا ماهیت اقتصادی دارد، با رئیس جمهوری چین دیدار و گفت وگو کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۷    
یک متخصص مغز و اعصاب عنوان کرد: بیماران مبتلا به میگرن باید در ایام نوروز به برنامه خواب، تغذیه و فعالیت خود توجه داشته باشند، زیرا در غیر این صورت دچار سردردهای میگرنی می شوند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۵۱    
طی روزهای گذشته پیامی در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن اعلام می شود که در صورت فعال بودن سرویس تماس بان برای مشترکان همراه اول، هر بار هزینه ای معادل 400 تومان برای حساب مشترک منظور می شود.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۸    
مسئول اداره عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود از محوطه سازی این دانشگاه از ابتدای سال 96 خبر داد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۴۲    
مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور مهلت دوباره ای برای کسانی که موفق نشده اند در آزمون تخصصی پزشکی شرکت کنند در نظر گرفت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۹    
رئیس مجلس شورای اسلامی طی نامه ای قانون بودجه سال 1396 کل کشور را جهت اجرا به رئیس جمهور ابلاغ کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۹    
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه اعمال قانون در خصوص کسانی که به تازگی گواهینامه گرفته اند، از سال آتی اجرا می شود، گفت: رانندگان نوگواهینامه اجازه تردد از ساعت 12 شب تا 5 صبح را ندارند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۰    
بسکتبالیست آمریکایی سابق مهرام و فولاد ماهان درگذشت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۰    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان با تبریک پیشاپیش سال نو، سال 1396 را سالی پرکار برای این دانشگاه دانست و از کارکنان خواست همانند سال های گذشته تمام همت خود را در اجرای وظایف به کار گیرند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۷    
تیم های روسیه و آذربایجان اولین دیدار مقدماتی خود را در جام جهانی کشتی فرنگی با پیروزی پشت سر گذاشتند.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۷    
بازار برخی محصولات پتروشیمی در پایان سال همواره دچار تنش و رفتارهای هیجانی می شود. نگرانی از کمبود عرضه در روزهای ابتدایی سال و همچنین افزایش قیمت در سال جدید از یک سو و افزایش تقاضای برخی کالاها از ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۲۷    
دانشگاه ملی سنگاپور در رتبه بندی تایمز هایراجوکیشن، برای دومین بار عنوان بهترین دانشگاه آسیایی را کسب کرد و مالزی، اندونزی ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۹    
وزیر امور خارجه ایران از ترکیه به دلیل خودداری نکردن از تسلیح گروه های تروریستی انتقاد کرد و اسرائیل را بزرگ ترین خطر اتمی برای منطقه و جهان دانست.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۹    
فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به سوریه گفت: انفجارهای روز گذشته (چهارشنبه) دمشق با هدف متوقف کردن روند صلح انجام شده است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۶    
در پی رها شدن ماهی های قرمز تلف شده در میدان مرکزی میوه و تره بار، رئیس اداره محیط زیست شهر تهران ضمن تایید این موضوع گفت ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۱:۰۶    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، رویکرد محرومیت زدایی سازمان سما را بسیار ارزشمند دانست و گفت: سما از پشتوانه نظری و عملی قدرتمندی برخوردار است.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۵۱    
تیم ملی فوتبال قطر تمریناتش را برای دیدار حساس برابر ایران آغاز کرد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۵    
شهردار تهران گفت: کار مسافرگیری در خط7 مترو در اواخر فروردین ماه 96 آغاز خواهد شد که بلافاصله بعد از آن خط 6 مترو با حدود 32 کیلومتر به بهره برداری می رسد که با خط هفت مترو نیز تقاطع خواهد داشت.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۳    
آخرین روز کاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در سال 95 همراه بود با روز دانشگاه پاک و جشنواره فرهنگی و ورزشی در استقبال بهار که هدفش ایجاد همبستگی و همدلی ...
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۳۰    
با صعود اتلتیکو و موناکو هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا در فصل 17-2016 مشخص شد.
آنا   ۱۳۹۵/۱۲/۲۶ - ۱۰:۲۶    
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی انگلیس گفت: ما در نیمه دوم مقابل موناکو عالی بودیم اما بخش اول از این بازی بزرگ را فراموش کرده بودیم.
  • ۱