شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۲:۱۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری آنا 6 دی 1396 - ana.ir

خبرگزاری آنا 29 اسفند 1394 خبرگزاری آنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری آنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری آنا 31 اردیبهشت 1396 خبرگزاری آنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 تیر 1396 خبرگزاری آنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری آنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری آنا 30 مهر 1396 خبرگزاری آنا 30 آبان 1396 خبرگزاری آنا 30 آذر 1396 خبرگزاری آنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری آنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری آنا 1 دی 1396 خبرگزاری آنا 2 دی 1396 خبرگزاری آنا 3 دی 1396 خبرگزاری آنا 4 دی 1396 خبرگزاری آنا 5 دی 1396 خبرگزاری آنا 6 دی 1396 خبرگزاری آنا 7 دی 1396 خبرگزاری آنا 8 دی 1396 خبرگزاری آنا 9 دی 1396 خبرگزاری آنا 10 دی 1396 خبرگزاری آنا 11 دی 1396 خبرگزاری آنا 12 دی 1396 خبرگزاری آنا 13 دی 1396 خبرگزاری آنا 14 دی 1396 خبرگزاری آنا 15 دی 1396 خبرگزاری آنا 16 دی 1396 خبرگزاری آنا 17 دی 1396 خبرگزاری آنا 18 دی 1396 خبرگزاری آنا 19 دی 1396 خبرگزاری آنا 20 دی 1396 خبرگزاری آنا 21 دی 1396 خبرگزاری آنا 22 دی 1396 خبرگزاری آنا 23 دی 1396 خبرگزاری آنا 24 دی 1396 خبرگزاری آنا 25 دی 1396 خبرگزاری آنا 26 دی 1396 خبرگزاری آنا 27 دی 1396 خبرگزاری آنا 28 دی 1396 خبرگزاری آنا 29 دی 1396 خبرگزاری آنا 30 دی 1396 
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۹:۱۱    
استاد حسین انصاریان گفت: ما شیعیان سه میراث با عظمت داریم که هر سه تا پایان عالم و برپا شدن قیامت برای مردم اعصار و روزگاران آینده قابل استفاده و بهره گیری است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۲۹    
یکی از مهم ترین رفتارهای طبیعی انسان خواب است و این رفتار فرآیندی است که به طور منظم هر 24 ساعت اتفاق می افتد و در این رفتار، انسان نسبت به اتفاقات اطراف خود ناآگاه است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۲    
تعداد زیادی از کارکنان دو شرکت آمازون و مایکروسافت با گروه های تبهکار سازمان دهنده محافل فساد اخلاقی در سیاتل آمریکا همکاری داشته اند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۶    
اسامی داوران و نامزدهای بخش رمان و داستان بلند دهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۵    
آنهایی که عزت و اعتبارشان از نظام است و از متن نظام برخاسته اند و حالا علیه نظام موضع می گیرند، گویی هیچ نقشی در آنچه اکنون کشور هست، نداشته اند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۲    
محققان تراشه ای ساخته اند که می توان دمای آن را به حد رکورد 2/8 میلی کلوین رساند. چنین تراشه ای برای انجام آزمایش های فیزیک کوانتوم بسیار کارآمد است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۲    
دومین دوره مسابقه برنامه سازی رادیو ایران با عنوان جایزه استاد امیر نوری برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۹    
معاون فرهنگی سپاه قدس با بیان اینکه 9 دی حماسه ای بود که از سوی مردم به صورت خود جوش رقم خورد و بساط فتنه را جمع کرد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۹    
هارون یشایایی، تهیه کننده سینما، معتقد است که شرکت تعداد بالای آثار سینمایی در بخش سودای سیمرغ دلیل برموفقیت جشنواره فیلم فجر نیست و هر چه تعداد فیلم ها کمتر باشد، داوری آنها عادلانه تر خواهد بود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۲۹    
ابوالحسن داودی با اشاره به تجربه داوری خود در بیست و دومین جشنواره فیلم فجر، گفت: انتخاب و داوری در فجر ترکیبی از استانداردهای جهانی، سینمایی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۰۲    
مدیر مرکز خدمات تخصصی قارچ های خوراکی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی از تدوین ضوابط فنی تولید قارچ های خوراکی صدفی و شاه صدف با همکاری معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۰    
مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز خبر داد: اولین جشنواره غذای دانشجویی این واحد از سوی معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۳۸    
به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با سفر به شهر مقدس قم با چندتن از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد. ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۱۱    
جشنواره منطقه ای اروند با اعلام اسامی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۱    
لاله بزرگر کارگردان فیلم سینمایی دومینو که این روزها 25 جلسه فیلمبرداری را گذارنده و به روزهای پایانی نزدیک می شود ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۵    
یک سال از رحلت دانشمند محقق آیت الله حاج شیخ محمد واعظ زاده خراسانی گذشت و یارانی که به گونه مداوم و هر از گاه از خرمن دانش و معرفتش خوشه می چیدند، فقدان وی را بیشتر حس کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۳    
وزیر ارتباطات با ارائه نخستین گزارش از وضعیت واردات گوشی های تلفن همراه به کشور بعد از اجرای طرح ملی رجیستری، مشخصا میزان واردات قانونی گوشی های اپل را اعلام کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۰    
یک روانشناس اجتماعی گفت: والدین باید سعی کنند کودکان خود را در معرض اخبار زلزله قرار ندهند، زیرا این موضوع سبب ایجاد استرس در کودکان می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۸    
معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی گفت: سازمان برنامه و بودجه، مبلغی برابر با 10 میلیارد تومان بودجه تملکی در اختیار ما گذاشته که با این بودجه به هر هنرمند 10 هزار تومان تعلق می گیرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۵    
ستاد کل نیروهای مسلح و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به فکر راهکاری برای کاهش دغدغه سربازی پیدا کرده و تفاهمنامه ای در همین راستا امضاکردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۳    
راهکارهای کلیدی زیادی برای رفع مشکل آلودگی هوا وجود دارد؛ از جمله استفاده از وسایل نقلیه که آلایندگی کمتری دارند (شامل خودروهای برقی، هیبریدی و LPG) ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۵    
مقام معظم رهبری بر این موضوع صحه گذاشتند که باوجود نظام دینی و سیاست دینی، برخی در قالب دین سیاسی حرکت می کنند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۳۹    
فتنه 88 مثل جنبش وال استریت یا 99 درصدی علیه طبقات اقتصادی یا مثل اعتراضات گسترده در آمریکا علیه نژادپرستی و یا از جنس اعتراضات خشن فرانسه نبود ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۴    
زلزله 5.1 ریشتری در حالی امشب هجدک در استان کرمان را لرزاند که پس از زلزله 6.1 ریشتری در دهم آذرماه تاکنون بیش از 1400 پس لرزه این منطقه را لرزانده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۲۳    
پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۲۰    
مراسم افتتاحیه هشتمین جشنواره مردمی عمار ساعاتی پیش در سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن و با حضور خانواده های شهدا، مسئولین و چهره های شاخص سینمای انقلابی برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهریه دانشگاه ها نباید بیش از نرخ تورم با افزایش روبه رو شود، گفت: آموزش های دانشگاهی متناسب با نیاز جامعه و بازار کار باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۳    
نشست مشترک مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور کاظم جلالی و پرویز فتاح، روسای دو مجموعه در محل مرکز برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۷    
شهردار تهران عصر امروز به همراه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از اکوسیستم استارت آپ ها در شهر تهران و تعدادی از مراکز نوآوری و شتاب دهنده ها بازدید کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۴    
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به تشکیل کمیته کاری مشترک با شهرداری تهران برای حرکت به سمت شهر هوشمند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۴    
شهردار تهران با اشاره به تسهیلات و تخفیفات در نظر گرفته شده ویژه مراکز شتاب دهی و استارت آپ ها در شهر تهران بر ضرورت مشارکت فعال استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در حل مشکلات شهر و کمک به اقتصاد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۴۱    
تازه ترین کتاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان و عضو هیات علمی واحد علی آباد کتول با عنوان "مدیریت جهادی و مدیریت در اسلام" چاپ شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۵    
دادستان کرمانشاه از صدور کیفرخواست متهم گلیم وگبه کرمانشاه خبر داد و گفت: دادستانی برای متهم تقاضای اشد مجازات، رد مال و جبران خسارت مالباختگان را دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۳۲    
جیم اسلتری عضو شورای روابط خارجی آمریکا معتقد است حسی قوی در کنگره آمریکا برای حفظ برجام وجود دارد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۸    
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه در فتنه 88 متأسفانه برخی خواص، حق را تشخیص ندادند و نگاهی روشن و موضع گیری صریح و زمان شناسانه نداشتند، تاکید کرد: این مساله موجب شد تا برخی مردم نیز دچار شبهه شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۶    
علی درخشی گفت: من از کاریکاتور فرار کردم؛ در این حوزه فضا برای کار کم است و درآمد وجود ندارد؛ کسی که درگیر کاریکاتور است نمی تواند در این وضعیت زندگیش را بگذارند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۴    
دادستان تهران شیوه های مبارزه با آسیب های اجتماعی را شامل پیشگیری، اقدامات ایجابی- فرهنگی، اقدامات سلبی ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۹    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به نقش روحیه ایثارگری در پیشرفت های کشورمان گفت: رمز ایجاد و استمرار این پیشرفت ها ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۶    
همه می دانیم در کشوری زلزله خیز زندگی می کنیم و خطر ریزش ساختمان ها در هنگام زمین لرزه از خود آن وحشتناک تر است پس شاید بد نباشد درباره فناوری های امروزی مقاوم سازی بیشتر بدانیم.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۰    
رئیس هیات عالی نظارت منطقه 4 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داشتن روحیه بالا و امیدواری باید در بین اعضای یک مجموعه کاری تقویت شود زیرا برای داشتن محیط کاری سالم، پویا ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۷    
رئیس قوه قضاییه گفت: دولت در بحث بودجه محدودیت دارد اما نمی دانم این محدودیت به طور عادلانه بین دستگاه ها و قوه قضاییه تقسیم می شود یا خیر؟ ما تلاش خودمان را می کنیم اما مجموعه ای از مظایق مانع است ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۰۸    
منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، سرپرست جدید دانشگاه شیراز را منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۳    
سخنگوی کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران پرچمدار مبارزه با سلطه نظام های استکباری در منطقه است ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۹    
غذاهای مخصوص حیواناتی مثل سگ و گربه،در پت شاپ های خیابان اسکندری شمالی ، در بسته بندی های بزرگ و کوچک و با اتیکت های عجیب و غریب کنار هم ردیف شده اند ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۱۴    
وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به حضور رسول خادم در هیات رئیسه اتحادیه جهانی، امیدواریم خادم رایزنی ها لازم را در آنجا ادامه دهد و از تعلیق کشتی جلوگیری کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۸    
مدیر گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد مینودشت گفت: حضور حماسی مردم در 9 دی 88 تجلّی بارزی از هویت و ماهیت انقلاب یعنی روح دیانت حاکم بر دل های مردم بود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۵    
راه های تعامل و همکاری بیشتر در دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد سمنان با فرماندار سمنان مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۵    
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش گفت: جلسه شبانه کیومرث هاشمی و وزیر ورزش یک جلسه عادی بود. یک اصل است که تعامل باید بین کمیته و وزارت باشد. بار اول نیست که این گونه جلسات برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۰۲    
تحقیقات دانشمندان نشان می دهد تا 2030 میلادی یک عصر یخی کوتاه مدت در انگلیس به وجود می آید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۹    
کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بازی می کند و توانسته بسیاری از رکورد های تاریخ فوتبال جهان را جابه جا کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۹    
معاون اول رئیس جمهوری گفت: مردم نگران نباشند، دولت اجازه نخواهد داد مردم تحت تاثیر فشارهای قیمتی کالاها قرار بگیرند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۹    
دکتر هوشنگ طالبی، رئیس دانشگاه اصفهان با صدور احکامی مشاور رئیس و سرپرست دانشجویان غیر ایرانی، سرپرست دبیرخانه و دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی را منصوب و حکم رئیس دانشکده علوم و فناور های نوین ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۹    
یک متخصص دندانپزشکی ترمیمی عنوان کرد: اگر بیمه ها به جای دندان کشیدن هزینه پرکردن را پوشش دهند، منجر به خالی شدن دهان از دندان ها نمی شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۹    
تفاهم نامه همکاری و تبادل تجربیات علمی و آموزشی و فراهم آوردن گسترش ارتباطات در راستای توسعه تحقیقات مشترک با استفاده از توانمندی های دو طرف بین دانشگاه های تبریز و فنی قبضه ترکیه امضا شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۶    
مهاجم نفت تهران به تراکتورسازی نزدیک تر از همیشه شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۶    
دبیرکل جمعیت هلال احمر در خصوص برخی نارضایتی ها در مردم زلزله زده کوهبنان(کرمان)، گفت: به دلیل پس لرزه های مداوم، مردمی که خانه هایشان هم آسیب ندیده ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۳    
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در بیانیه ای روز نهم دی را مقابله عاشوراییان با عاشوراستیزان دانستند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۳    
رئیس اتحادیه دستگاه های صوتی، تصویری و تلفن همراه گفت: قیمت دلار در این سه ماه نزدیک به 400 تومان افزایش یافته و به همین دلیل قیمت گوشی نیز افزایش یافت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۰    
تیم ملی بزرگسالان و جوانان فوتسال ایران در جمع 10 گزینه برتر سال 2017 قرار گرفتند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۷    
تیم بانک سرمایه در هفته سیزدهم لیگ والیبال با نتیجه سه بر صفر از سد رعد پدافند هوایی گذشت.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۷    
ششمین دوره مسابقات بتن پرمقاومت برای آشنایی دانشجویان با سازه های سبک و مقاوم بتنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۷    
اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی استقامت و نیمه استقامت بانوان اعلام شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۱    
رئیس جمهوری ترکیه همتای سوری خود را تروریست توصیف کرد و گفت بشار اسد بخشی از راه حل بحران این کشور نخواهد بود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۱    
جمعی از دانشجویان دختر رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز از مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی بهکوش گرگان بازدید کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۱    
رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد کاشان اظهار کرد: مدیریت الهی و هوشمندانه و مردمی بصیر و انقلابی و فادار به نظام، ایجاد کننده 9 دی است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۱    
یکی از مهم ترین عوامل آسیب رسان به پوست بعد از اشعه های ماورای بنفش، آلودگی هوا است. حدود 80 درصد پیری پوست به عوامل محیطی مانند نور خورشید و آلودگی هوا بستگی دارد و 20 درصد آن به افزایش سن و عوامل ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۸    
با توجه به پرداخت مطالبات بازیکنان به احتمال زیاد برانکو پس از بازی با تراکتو سازی قراداد خود را تمدید خواهد کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: در فتنه 88 ، حامیان فتنه نه تنها نتوانستند مقابل دشمن موضع بگیرند و جایگاه نظام را حفظ کنند؛ بلکه با دشمنان همراهی کردند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۸    
حجت الاسلام و المسلمین موسوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی در حکمی حجت الاسلام حامد باقری را به عنوان دبیرهم اندیشی استادان و مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۸    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: فدراسیون فوتبال باید همه توان و امکانات خود را به کار گیرد تا مسابقات با نمایندگان باشگاه های عربستانی در ایران برگزار شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۵    
فرماندار دامغان تصریح کرد که پژوهشگر باید آینده نگر باشد و با برنامه ریزی مناسب در مقابل پیرسالی جامعه، طرح و برنامه مدون داشته باشد و از دامنه خسارت های احتمالی پیشگیری کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۵    
رئیس اداره فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: بهره مندی از احادیث و پیروی از سیره ائمه معصومین(ع) به زندگی ما نوارنیت می بخشد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۲    
کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده افتتاح شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۲    
کارگاه آموزشی پرتال مدارس ویژه مدیران و کاربران سما زاهدان از سوی شهرام محمودی کارشناس فناوری سازمان سما و حسین صحرایی کارشناس سما نیشابور در مرکز فناوری دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۲    
فیلسوفان و متخصصان هوش مصنوعی معتقدند که در آینده ای نه چندان دور ربات ها و مخلوقات هوش مصنوعی نیز صاحب حق و حقوق می شوند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۹    
حسن ملک پور طی حکمی از سوی محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی بعنوان دبیر جدید حزب مؤتلفه استان یزد معرفی شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۹    
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم گفت: پیش نویس آیین نامه قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی در وزارت علوم تدوین شده است و آماده ارسال برای وزارتخانه های بهداشت ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۶    
مراسم اولین سالگرد درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با سخنرانی حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری برگزار می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۶    
دکتر حمیدرضا طیبی با صدور حکمی دکتر رضا شاهین فر را به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی استان خراسان شمالی منصوب کرد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۶    
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر گفت: نهم دی تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام بود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۶    
نماینده ویژه وزیر بهداشت در مناطق زلزله زده غرب کشور عنوان کرد: تاکنون هیچ مورد فوت ناشی از خودکشی در مناطق زلزله زده مشاهده و ثبت نشده است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۳    
مسابقه منطقه ای سازه های ماکارونی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان برگزار شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۰    
مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان گفت: واحد تویسرکان در سال جاری با همکاری و معاونت تربیت بدنی این شهرستان اقدام به برگزاری مسابقات لیگ دسته یک دوچرخه سواری کشور در سطح شهرستان ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۷    
ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه ای به مناسبت 9 دی، خروش غیرت ملت ایران در این روز را نشانه همبستگی، ولایت مداری و بصیرت انقلابی برگرفته از آموزه های دینی و انقلاب اسلامی دانست.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۴    
دو نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رباط کریم موفق به چاپ مقاله ISI شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۱۱    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج معتقد است که تفکر علمی باید اساس کار مدیریت شهری باشد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۸    
ارکستر فیلارمونیک تهران 13 دی ماه در تالار وحدت کنسرت برگزار می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۸    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: برای مدیریت بهتر اماکن مقدس حداقل سالی یک بار باید مدیریت آن ها مورد آسیب شناسی قرار گیرد ...
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۸    
پروفسور رابرت جرویس با بیان اینکه بعید است کنگره درخواست ترامپ علیه برجام را بپذیرد گفت: اقدامات مرتبط با توافق هسته ای ایران از سوی آمریکا به بن بست خواهد رسید.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۸    
مستند قطره ای به وسعت دریا به مناسبت سالگرد درگذشت سید علی اکبر پرورش فعال سیاسی – مذهبی و وزیر دولت شهید باهنر در دو قسمت روی آنتن شبکه مستند می رود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۵    
استاد فلسفه دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه دینانی فیلسوف پرسش و فیلسوف دیالوگ است گفت: می خواستم دینانی را با کانت یا هگل مقایسه کنم. ولی بعد به این نتیجه رسیدم که دینانی سُقراط زمان است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۵    
کتاب انسان سیاسی از منظر فقهی به قلم ابوالحسن حسنی به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۵    
بانکداری مرکزی اسلامی عنوان جدیدترین تحقیق حجت الاسلام سید عباس موسویان عضو هیات علمی گروه اقتصاد اسلامی پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۲    
معاون اول رئیس جمهور دقایقی قبل وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس شد.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۲    
فیلمنامه نویس سینما معتقد است که هر چه در این حوزه کار شود، باز کم است و باید در کارهای هنرمندان بر اهمیت راه آهن تأکید شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۲    
یک طراح صنعتی در آمریکا مبلمانی می سازد که ظاهر آنها و البته کاربری شان تغییر می کند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۳    
اجرای نمایش من یه زنم، صدامو می شنوین؟ کاری از کاملیا غزلی با گذر از ایام وفات حضرت معصومه (س) و تعطیلی اجرا های مرکز تئاتر مولوی، تمدید می شود.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۳    
عمارت روبه رو از چهارشبه ششم دی ماه میزبان مونولوگ نمایشگاه گرفیتی یاسی، گالری آنینا نوزی، محله ی سوهو، نیویورک است.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۳    
طی احکامی جداگانه مشاور فرهنگی و مشاور اجرایی جشنواره ملی فانوس معرفی شدند.
آنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۳    
شبکه دو سیما به مناسبت حماسه 9 دی برنامه های متعددی از جمله مستندهای روز بصیرت ، حماسه مردم ، زنده باد زندگی ، عصر خانواده و ... را تدارک دیده است.