شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۴Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای عصر امروز 11 شهریور 1396 - asremrooz.ir

عصر امروز 29 اسفند 1393 عصر امروز 29 اسفند 1394 عصر امروز 30 اسفند 1395 عصر امروز 31 فروردین 1396 عصر امروز 31 اردیبهشت 1396 عصر امروز 31 خرداد 1396 عصر امروز 31 تیر 1396 عصر امروز 31 مرداد 1396 عصر امروز 1 مهر 1396 عصر امروز 30 آبان 1396 عصر امروز 1 آذر 1396 عصر امروز 30 دی 1396 عصر امروز 30 بهمن 1396 عصر امروز 2 اسفند 1396 عصر امروز 1 شهریور 1396 عصر امروز 2 شهریور 1396 عصر امروز 3 شهریور 1396 عصر امروز 4 شهریور 1396 عصر امروز 5 شهریور 1396 عصر امروز 6 شهریور 1396 عصر امروز 7 شهریور 1396 عصر امروز 8 شهریور 1396 عصر امروز 9 شهریور 1396 عصر امروز 10 شهریور 1396 عصر امروز 11 شهریور 1396 عصر امروز 12 شهریور 1396 عصر امروز 13 شهریور 1396 عصر امروز 14 شهریور 1396 عصر امروز 15 شهریور 1396 عصر امروز 16 شهریور 1396 عصر امروز 17 شهریور 1396 عصر امروز 18 شهریور 1396 عصر امروز 19 شهریور 1396 عصر امروز 20 شهریور 1396 عصر امروز 21 شهریور 1396 عصر امروز 22 شهریور 1396 عصر امروز 23 شهریور 1396 عصر امروز 24 شهریور 1396 عصر امروز 25 شهریور 1396 عصر امروز 26 شهریور 1396 عصر امروز 27 شهریور 1396 عصر امروز 28 شهریور 1396 عصر امروز 29 شهریور 1396 عصر امروز 30 شهریور 1396 عصر امروز 31 شهریور 1396 
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۱۰:۳۶    
کاربران ایرانی نیز مثل اکثر اتفاقات اینچنینی، تا امروز حضور فعال و گسترده ای در شبکه های اجتماعی علی الخصوص اینستاگرام و توئیتر داشته اند و پست های زیادی در رابطه با این موضوع منتشر کرده اند که در ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۱:۵۷    
مدیر امور حقوقی سازمان بورس گفت: با صدور احکام نهایی برای متهمان پرونده کنتورسازی، افراد زیان ده می توانند براساس حکم دادگاه ضرر و زیان خود را دریافت کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۸:۴۳    
پس از شکست داعش در عراق، اکنون نوبت مناطق تحت تصرف داعش در سوریه به ویژه دیرالزور و الرقه فرارسیده است و چیزی نمانده تا داعش به پایان راه خود در سوریه و کل منطقه برسد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۲:۰۲    
تومورهای مغزی می توانند خوش خیم (غیر سرطانی) یا بدخیم (سرطانی) باشند، اما در هر صورت خود تومور می تواند به روش های مختلف بر شرایط بیمار تاثیرگذار باشد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۱۱:۰۳    
یکی از مراجع تقلید وجود واسطه ها را یکی دیگر از مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: یکی از مشکلات کشور ما این است که بانک ها تمام توجه شان به منافع خودشان است و کاری ندارند که دستگاه های تولیدی ورشکسته ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۱۹    
با وجود تبلیغات سنگین رسانه های وابسته به جریان های معارض، تشییع رئیس گروهک نهضت آزادی با حضور تنها چند صد نفر برگزار شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۵    
صادق زیبا کلام از تئوریسین های اصلاح طلب در گفت و گویی انتقاداتی صریح به سعید حجاریان و عبدی وارد کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۵۲    
شرکتی با سرمایه یک میلیون تومانی و هیات مدیره سه نفره زنانه که سابقه فعالیت آن از سه ماه فراتر نمی رفت 40 روز بعد با فسخ قرارداد از سوی اتاق اصناف مواجه می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۲۵    
12 شهریور 1294 مصادف با 4 سپتامبر 1915جوانی 33 ساله که بریتانیای کبیر آن روزگار را در تجاوز و اشغال بوشهر ناکام گذاشته بود به شهادت رسید ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۱۶    
به گزارش عصر امروز کیهان در یادداشت روز خود به قلم شریعتمداری آورده است: 1- شخصی که خطای بزرگی مرتکب شده و خسارت فراوانی دیده بود با تأسف می گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۹:۰۱    
به گزارش عصر امروز، آذری جهرمی در ارتباط تلفنی با بخش خبری 21 شبکه یک سیما افزود: با توجه به گسترش شبکه اطلاعات و استفاده از فضای مجازی اهمیت این فضا برای زیر ساخت های اساسی کشور و امنیت این حوزه ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۵۵    
نحوه مواجهه اصلاح طلبان با فوت مرحوم دکتر یزدی – در بعد محتوایی - سند محکمی برای قضاوت درباره مفهوم اصلاح طلبی در کشور است ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۲ - ۰۸:۲۳    
ارتش سوریه در ادامه عملیات خود به سمت استان دیرالزور، روستاهای تل العبد و الحیره را در ریف جنوب شرقی رقه آزاد کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۲۴    
با دستور فرمانده انتظامی تهران بزرگ، طرح تشدید برخورد با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی در تهران کلید خورد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۲۱    
روزنامه صهیونیستی در تحلیلی به تلاش های روسیه و چین در دور کردن مصر از آمریکا و انطباق بیشتر مصر با مواضع کرملین اشاره کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۳:۰۰    
یک منبع محلی در استان کرکوک می گوید سرکرده های گروه تروریستی داعش در شهرستان الحویجه از ترس آغاز عملیات قریب الوقوع در این شهرستان به همراه خانواده های خود فرار کرده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۵۴    
نکته مهمتر این که جناب دکتر یزدی به افشاگری علیه حریم شخصی و صلاحیت اخلاقی دکتر آیت در جلسه علنی مجلس که نمایندگان را قانع نکرد و اکثریت مجلس به صلاحیت آیت رای داد، اکتفا نکرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۵۴    
برخورد جرثقیل 7 تُنی با 9 خودرو در خیابان اصلی پاسداران خسارات مالی زیادی برجای گذاشت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۸    
رئیس منطقه کردستان عراق هشدار داد که با هر کسی بخواهد کرکوک را از کردستان بگیرد، مقابله خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۴۵    
به گزارش عصر امروز محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات اخیر مقامات امارات علیه کشورمان در توئیتر خود نوشت: امارات متحده. بدون موشک هم فرو می ریزد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۲۲    
هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال در دو بازی بعدی آبی پوشان هم نمی تواند این تیم را همراهی کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۹    
زنان تاجیکستانی در البسه سنتی خود یک روسری پشت سرشان می بندند اما آن دسته از زنانی که بخواهند در این کشور حجاب کامل اسلامی داشته باشند روسری خود را زیر چانه گره می زنند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۶    
تصویری غم انگیز از کودک خردسال یمنی که صبح روز عید قربان بر سر مزار پدرش که توسط مزدوران آل سعود به شهادت رسیده، حاضر شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۱۳    
فاطمه دانشور عضو جامانده از لیست امید در انتخابات شورای شهر تهران گفته زنانی که نقش لابی گری با دولت را در ارتقای جایگاه های مدیریتی زنان ایفا می کردند ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۰۷    
به گزارش عصر امروز؛ علی متولی زاده اردکانی در واکنش به اظهارات اخیر دکتر عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره تراریخته ها اظهار کرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۲:۰۴    
به گزارش عصر امروز، پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به ریاست حجت الاسلام سیدحسن خمینی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۸    
روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره بحث بلیت فروشی دیدار ایران و سوریه توضیحاتی ارائه کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۵۲    
از لحظانی قبل یک کارخانه ساخت پلاستیک در منطقه خاوران طعمه حریق شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۱:۴۹    
به گفته محققان برای حداکثر طول عمر انسان (بصورت عادی) یک سقف مشخص وجود دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۲۵    
حسین رمضانی با رد شایعه هک سایت بانک قوامین اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه بانک مرکزی مبنی بر کاهش سود سپرده های روزشمار به 10 درصد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۲۲    
یکی از این دو جهادگر حادثه دیده در استان کرمانشاه به نام محمدامین خطیبی هوشیاری نسبی خود را به دست آورده و چند کلمه ای صحبت کرده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۱۹    
یک نشریه آمریکایی به حضور نظامیان ایالات متحده در خارج پرداخت و مشخص کرد که کویت و افغانستان بیشترین تعداد نظامیان آمریکا را پذیرا هستند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۱۶    
به گزارش عصر امروز رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان اگر به ایران حمله کنند قطعا نمی توانند مکان آن جنگ را محدود به جمهوری اسلامی ایران نگه دارند و قدرت ایران به آنها دیکته خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۱۶    
پسر جوانی که بر روی ریل مترو خوابیده بود از حادثه نجات یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۲۰:۱۶    
منابع خبری می گویند که در راستای اجرای توافق با دمشق برای انتقال عناصر داعش از مرزهای سوریه و لبنان به شرق این کشور 100 داعشی وارد دیرالزور شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۵۳    
برخی بانوان ایرانی بلیت دیدار ایران-سوریه را خریداری کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۴    
قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از تغییر سرویس دهی در خط 8 مترو تهران خبر داد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۴۱    
عملیات ادامه ساخت مترو در تهران برای چندین سال متوقف می شود تا آنکه مجدد در میانه دهه 1360 هیات وزیران اجرای طرح متروی تهران را تصویب و فعالیت های مترو مجدداً در تهران آغاز شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۴    
نشریه آلمانی اشپیگل نوشت که شماری از تروریست هایی که در سوریه حضور داشتند، در قالب پناهجو به آلمان آمده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۱۱    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: نهایتاً 100 زن معتاد خیابانی و متجاهر در شهر تهران وجود دارد که جزو پروتکل ماده 16 قرار می گیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۸    
بانک مرکزی در اجرای بخشنامه این بانک درخصوص رعایت نرخ سود علی الحساب سپرده های کوتاه مدت و بلند مدت یک ساله، از هموطنان در سراسر کشور تقاضا دارد، این بانک را در نظارت موثرتر بر موضوع یاری کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۵    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه وبویراحمد با اعلام این خبر گفت: با صدور رای قضایی متخلف شکار یک قلاده پلنگ به دوسال حبس و 160 میلیون تومان جریمه محکوم شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۹:۰۲    
امیر مکه در نشست خبری خود حجاج ایرانی را برادران دینی خود خواند و برای آن ها آرزوی سلامتی کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۹    
در بازار تهران سکه طرح جدید با 29 هزار تومان افزایش یک میلیون و 252 هزار تومان و دلار با 8 تومان افزایش 3882 تومان معامله شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از نفوذ جریانات خنک شمالی طی 24 ساعت آینده خبر داد و گفت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۵۰    
معاون سازمان انرژی اتمی ایران بازدید آژانس از اماکن نظامی ایران را داستان سرایی و فضاسازی رسانه ای خواند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۷    
لس آنجلس تایمز در یادداشتی ضمن تاکید بر اینکه رئیس جمهور سوریه از منظر نظامی پیروز شده، بر تغییر موضع معارضان و حامیان خارجی شان درباره سرنوشت بشار اسد تاکید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۸:۴۷    
رییس جمهور در حکمی ایرج فاضل را برای یک دوره 4 ساله به عنوان رییس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۴۲    
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: ما به واسطه همت جوانان مان در قرارگاه پدافند هوایی، صنعت دفاعی و دانشگاه ها، جزو شش کشور برتر دنیا در ساخت رادار هستیم.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۳۰    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه قیمت ویزا و بیمه زائران اربعین حسینی(ع) حدود 190هزار تومان است، گفت: مدت اقامت کسانی که ویزای اربعین حسینی را در اختیار داشته باشند یک ماهه است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۲۱    
کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران در بیانیه ای در صفحه فیسبوک خود خواستار حمایت مدیران فدراسیون از خودش شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۷:۰۹    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی تأکید کرد: از محور مقاومت با قدرت مانند گذشته و حتی بهتر از گذشته انشاء الله حمایت خواهد شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۵۴    
قانون و قانونگرایی به عنوان یکی از ارمان های بزرگ انقلاب مبتنی و مشتمل بر تمام ارزش های اسلامی-قرآنیِ انقلاب و حافظ اهداف، حقوق،هدایتگر وهموار کننده مسیر نظم، امنیت و عدالت در جامعه است ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۵    
قیمت نفت علی رغم کاهش 11 سنتی، آخرین روز کاری بازارهای جهانی را با 52.75 دلار به پایان برد اما کارشناسان همچنان نوسان قیمت نفت را تا برطرف شدن مشکل پالایشگاه های آمریکا پیش بینی می کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۴۲    
بانک ها و مؤسسات اعتباری و مالی باید طبق قانون اطلاعات حساب های بانکی را در اختیار سازمان مالیات قرار دهند اما با وجود گذشت 2 سال این اطلاعات حبس شده و سازمان سرکار است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۹    
بیش از 180 نفر از اساتید، پژوهشگران و جامعه تاریخدانان ایرانی برای حضور گسترده دانشگاهیان در تشییع پیکر شهید محسن حججی پیامی صادر کردند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۳۳    
رئیس مجلس آفریقای جنوبی گفت: آفریقای جنوبی از عضویت ایران در "بریکس" حمایت می کند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۶:۱۲    
به گزارش عصر امروز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام رضا(ع)، سردار حسین سلامی در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید محمود کاوه و سردار شهید مدافع حرم مرتضی عطایی اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۵۵    
ابعاد گسترده آتش سوزی در جنگل های ایالت کالیفرنیا موجب صدور دستور تخلیه فوری شهر لس آنجلس شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۹    
قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به علت شدت حادثه سه مورد قطع عضو برای سانحه دیدگان رخ داده و 2 بیمار بستری در بیمارستان داراب و یکی از بیماران اعزامی به شیراز نیز دچار آسیب نخاعی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۶    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حکمی کیومرث کلانتری را به عنوان مدیرکل محیط زیست استان تهران منصوب کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۳    
یک روزنامه کویتی از سفر نزدیک هیأتی عربستانی به ایران خبر داد و نوشت: این سفر به منظور ارزیابی خسارت های وارد شده به سفارت و کنسولگری عربستان در تهران و مشهد انجام می شود.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۴۰    
به گزارش سرویس فرهنگ و جامعه عصر امروز بدن بی سر شهید حججی طی ساعات آینده روی دستان مردم شهید پرور تهران تشییع می شود ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۸    
گزارش دریافتی حاکی است، درهای بورس تهران به دلیل آنچه که تجمع سهامداران معترض در مقابل تالار معاملات سهام در خیابان حافظ عنوان شده، برای سومین بار متوالی طی 8 ماه اخیر بر روی مردم بسته شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۵:۲۵    
به گزارش عصر امروز محمد جوا ظریف گفت وگویی با پایگاه اطلاع رسانی دولت داشته است که در ادامه می آید: ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۳۲    
رئیس ستادکل نیروهای مسلح از نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی بازدید کرد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۲۱    
ارتش سوریه روز گذشته به عملیات خود در شرق استان حماه ادامه داد و خود را به ورودی شرقی شهرک عقیربات رساند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۹    
امروز نرخ رسمی دلار 38 ریال و پوند 177 ریال افزایش یافت و بهای یورو با کاهش 7 ریالی 3943.3 تومان تعیین شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۳:۰۶    
تولید سریال انیمیشن محمدرسول الله در استودیو رضوان آغاز شد
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۵۷    
مدیرعامل جدید نفت تهران علاقه ای به همکاری با حمید درخشان ندارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۵    
به گزارش عصر امروز شورای شهر اول که شورایی تماما اصلاح طلب بود با سیاسی کاری و جنگ درون جناحی میان مشارکتی ها و کارگزارانی ها با چاشنی فساد مالی منحل شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۰    
مواد مغذی در گیاهانی که از خواص ضدالتهابی برخوردارند، یافت می شود و عملکرد آنتی اکسیدانی دارند. برنج قهوه ای یک منبع غنی از این ترکیبات گیاهی بویژه فنولیک هاست ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۴    
کمتر از یک ماه تا آغاز ماه محرم زمان باقی مانده اما برخی از سریال هایی که برای پخش در این ماه در نظر گرفته شده اند مشخص و برخی دیگر هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۲:۰۹    
جوانی در اردبیل دختر 30 ساله ای را با وعده ازدواج به خلوتگاه خود کشاند و دختر فریب خورده را از پا در آورد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۵    
هکرها با حمله به شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس اینستاگرام توانستند اطلاعات 6 میلیون کاربر را سرقت کرده و شماره همراه برخی از آنها را برای فروش عرضه کنند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۵۲    
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران،ری و تجریش گفت: به زودی شهردار تهران جهت قرائت سوگندنامه در صحن شورا حضور خواهد یافت.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۴۳    
بانک ها و مؤسسات اعتباری از امروز موظفند، سود علی الحساب برای سپرده های یکساله را 15 درصد و سود سپرده های روزشمار را حداکثر 10 درصد در نظر بگیرند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۳۷    
چین با اشاره به گزارش جدید آژانس، ضمن تمجید از ایران به دلیل پایبند بودن به توافق هسته ای از طرفهای دیگر نیز درخواست کرد به تعهدات خود متعهد باشند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۸    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: در پنج ماه اول سال 96 به میزان 770 هزار وسیله نقلیه به چرخه ترافیک کشور اضافه شده اند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۳    
به گزارش عصر امروز خالد العبود نماینده پارلمان سوریه درباره سکوت کشورهای عربی و غربی ائتلاف متجاوزان به سوریه به ویژه سکوت آمریکا در قبال پیروزی های سریع و پرشتاب ارتش سوریه و نیروهای مقاومت در این ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۱۰    
پویش شکوفه های موصل با شعار مهربانی هایمان را بدون مرز برای کودکانی از جنس فرزندان خودمان هدیه کنیم راه اندازی شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۱:۰۷    
به گزارش عصر امروز، با کاهش نرخ سود بانکی، نظام بانکی کشور قرار است در معرض دومین آزمون بزرگ خود در طی سالهای اخیر قرار گیرد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۴۶    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از توسعه حمل و نقل عمومی در 4 سال آینده خبر داد و گفت: در این بخش تلاش می شود خطوط مترو متناسب با جمعیت شهر توسعه یابد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۱۰:۱۱    
در سال 1376 و با توجه به شعارهای دولت خاتمی مبنی بر فضای سیاسی، نهضت آزادی با بیانیه های ساختارشکنانه و طرح شبهات گوناگون وارد میدان جنگ با ولایت فقیه شد ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۴۱    
یکی از مشاوران قدیمی رئیس جمهور آمریکا و از مسئولان فعلی در دفتر کار وی گفته قصد ترک کاخ سفید را دارد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۳۵    
معاون عملیات سازمان اورژانس کشور با اشاره به واژگونی کامیون در محور بهشهر - پاسند گفت: 3 نفر در این تصادف جان خود را از دست داده و 11 نفر مصدوم شدند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۲۶    
سوریه که با شکست تیم ملی قطر امید زیادی برای صعود به جام جهانی دارد، با مصدومیت عمرو میدانی بازیکن تاثیرگذار و کلیدی خود مواجه شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۹:۱۱    
نیروهای امنیتی فرانسه پس از دریافت گزارش ها درباره حضور یک فرد مسلح، برج ایفل و ایستگاه قطار یورو استار پاریس را بستند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۸:۵۹    
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد در چند ماه اخیر 1000 کامیون سلاح برای کردهای شمال سوریه ارسال شده است.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۸:۴۷    
هوای تهران پس از 12روز متولی، سرانجام توسط آلاینده ازن آلوده شد.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۸:۴۴    
پیام رهبر انقلاب به حجاج بیت الله الحرام؛ واژگونی اتوبوس دانش آموزان فاجعه آفرید؛ ایران در انتظار استقبال تاریخی از پیکر شهید حججی ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۸:۳۸    
به گزارش عصر امروز، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت دانش آموزان سانحه دیده هرمزگانی در سفر به داراب اظهار داشت ...
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۸:۳۵    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای روز جمعه اعلام کرد نهادهای امنیتی آمریکا قصد بازرسی از ساختمان کنسولگری روسیه در سان نفرانسیسکو و حتی تفتیش محل سکونت کارگران کنسولگری را دارند.
عصر امروز   ۱۳۹۶/۰۶/۱۱ - ۰۰:۰۴    
به گزارش سرویس سیاسی عصر امروز: 1- اوایل دهه 80 بود که رهبر معظم انقلاب در تمدید حکم فرماندهی ناجا بیان کردند قدرت نظام باید جلوی سیل فساد و فحشا را بگیرد و متذکر شدند که اسلام مرتکب منکر را نهی ...