جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۸Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای بانکداری ایرانی 12 آذر 1397 - bankdariirani.ir

بانکداری ایرانی 29 اسفند 1394 بانکداری ایرانی 30 اسفند 1395 بانکداری ایرانی 1 فروردین 1396 بانکداری ایرانی 31 فروردین 1397 بانکداری ایرانی 1 اردیبهشت 1397 بانکداری ایرانی 31 خرداد 1397 بانکداری ایرانی 1 تیر 1397 بانکداری ایرانی 1 مرداد 1397 بانکداری ایرانی 31 شهریور 1397 بانکداری ایرانی 1 مهر 1397 بانکداری ایرانی 30 آبان 1397 بانکداری ایرانی 30 دی 1397 بانکداری ایرانی 30 بهمن 1397 بانکداری ایرانی 29 اسفند 1397 بانکداری ایرانی 1 آذر 1397 بانکداری ایرانی 2 آذر 1397 بانکداری ایرانی 3 آذر 1397 بانکداری ایرانی 4 آذر 1397 بانکداری ایرانی 5 آذر 1397 بانکداری ایرانی 6 آذر 1397 بانکداری ایرانی 7 آذر 1397 بانکداری ایرانی 8 آذر 1397 بانکداری ایرانی 9 آذر 1397 بانکداری ایرانی 10 آذر 1397 بانکداری ایرانی 11 آذر 1397 بانکداری ایرانی 12 آذر 1397 بانکداری ایرانی 13 آذر 1397 بانکداری ایرانی 14 آذر 1397 بانکداری ایرانی 15 آذر 1397 بانکداری ایرانی 16 آذر 1397 بانکداری ایرانی 17 آذر 1397 بانکداری ایرانی 18 آذر 1397 بانکداری ایرانی 19 آذر 1397 بانکداری ایرانی 20 آذر 1397 بانکداری ایرانی 21 آذر 1397 بانکداری ایرانی 22 آذر 1397 بانکداری ایرانی 23 آذر 1397 بانکداری ایرانی 24 آذر 1397 بانکداری ایرانی 25 آذر 1397 بانکداری ایرانی 26 آذر 1397 بانکداری ایرانی 27 آذر 1397 بانکداری ایرانی 28 آذر 1397 بانکداری ایرانی 29 آذر 1397 بانکداری ایرانی 30 آذر 1397 
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۱۰:۰۲    
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت:صندوق کارآفرینی امید از ابتدای سال 97 تاکنون در کشور حدود 39 هزار طرح را مورد بررسی قرار داده است که از این تعداد 20 هزار و 320 مورد در حوزه روستایی با اعتبار 11 ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۷    
تسهیلات گیرندگان بانک مسکن در مقایسه با فروشنده ملک باید هزینه متفاوتی بابت ترهین سند نزد بانک و صدور سند تک برگ به دفتر اسناد رسمی پرداخت کنند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۶ - ۲۳:۵۰    
این عکس مربوط به سال 1358 است که در سالن شهرداری اهواز گرفته شده است. این عکس مربوط به سال 1358 است که در سالن شهرداری اهواز گرفته شده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۱:۰۳    
همایش سراسری مدیران ستادی و روسای شعب بانک کارآفرین در سراسر کشور، روز پنجشنبه هشتم آذرماه، با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل و معاونان وی، مدیران ستادی و روسای شعب سراسر کشور برگزار شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۰:۵۴    
یک صاحبنظر حوزه مسکن و ساختمان معتقد است: افزایش سرمایه بانک مسکن مهم ترین اقدام در جهت افزایش توانمندی این بانک تخصصی برای حمایت از دو بخش عرضه و تقاضای مسکن است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۴۸    
درگاه های پرداخت شش تجمیع کننده وجوه که اقدامی برای آغاز فرایند ورود به چارچوب پرداخت یاری انجام نداده بودند، مسدود شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۳    
12 آذر ماه روز جهانی حمایت از معلولان نام گرفته و بانک قرض الحسنه مهر ایران همواره در طول فعالیت خود، در راستای توانمندسازی معلولان حرکت کرده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۰    
همکاران ستاد و شعب تحت پوشش مدیریت شعب استان یزد بانک ایران زمین در راستای سلامت جسم و هم دلی بیشتر به همراه خانواده از غار نباتی استان بازدید کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۵    
مدیرعامل بانک صادرات ایران در مورد کاهش روند زیاندهی وبصادر گفت: در 6 ماهه اول سال جاری تلاش کرده ایم که زیان کمتری شناسایی نماییم و این روند ادامه دار خواهد بود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۱:۰۲    
اقتصاددانان و استراتژیست ها معتقدند، در صورتی که چین به همین ترتیب به گشایش سیستم مالی خود ادامه دهد، به نظر می رسد افزایش اهمیت جهانی یوآن حتمی باشد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۹    
معاون اول رئیس جمهوری هم زمان با کاهش دما در سراسر کشور و افزایش میزان مصرف گاز، بخشنامه مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی را ابلاغ کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۹    
نائب رئیس اتاق بازرگانی ایران از تعیین تکلیف بسته پیشنهادی زنجیره ارزش صنایع کشور در جلسه آینده شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی خبرداد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۳    
درحالی که هم چین و هم آمریکا دیدار پایان هفته خود را بسیار موفقیت آمیز می دانند، تفاوت هایی در اظهارات رسمی دو کشور در مورد آن چه توافق شده است، وجود دارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۱:۲۹    
بیمه سامان در روز بیمه، پروژه تحول آفرین خود در زیرساخت عملیات بیمه گری را رونمایی خواهد کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۱:۲۹    
به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، بیمه بدنه خودرو که به موجب آن خسارت های ناشی از تصادفات تحت پوشش خدمات بیمه ای قرار می گیرد، در کشور ما ضریب نفوذ پایینی دارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۱:۲۳    
آخرین دستاوردها و تجربیات بانکداری شرکتی بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین ارائه دهنده خدمات تخصصی بانکداری شرکتی در نظام بانکی کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۱:۲۳    
این نمایشگاه ها محلی برای ارج نهادن به فرهنگ و هنر محسوب می شود و حضور بانک شهر در حوزه فرهنگی و توجه به مسئولیت اجتماعی، بسیار حائز اهمیت است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۱:۲۰    
عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملّی ایران در راس هیاتی از مسئولان بانک ضمن حضور در شعبه ملت با مدیران و کارکنان این شعبه دیدار و از تلاش های آنها قدردانی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۱:۱۷    
مدیر امور فناوری اطلاعات بانک صادرات ایران گفت: استفاده از رمز دوم یکبار مصرف در بانکداری الکترونیک که برای همه بانک ها الزامی شده است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۰:۲۶    
ترکیب جدید و 7 نفره هیات مدیره کانون کارگزاران در جریان برگزاری مجمع فوق العاده مشخص شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۳    
روز یکشنبه اوراق تسهیلات مسکن اسفند 95 (تسه9512) با افزایش 1600 تومانی به قیمت 52 هزار و 87 تومان معامله شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۵۳    
ارزش دلاری صادرات در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 12 و 96 صدم درصد افزایش و ارزش دلاری واردات در این دوره زمانی نسبت به مدت مشابه پارسال 14 و 4 صدم درصد کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۷    
جریمه دیرکرد دریافت کنندگان تسهیلات از بانک گردشگری بخشیده می شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۴    
جمعی از سپرده گذاران موسسه کاسپین در اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۴    
تاکید مجلس بر احیای کارت سوخت بوده و تاکنون بحثی درباره افزایش قیمت بنزین و یا سهمیه بندی مطرح نشده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۱    
یورو مسافرتی امروز در بانک ها حدود 13 هزار و 600 تومان عرضه می شود که نسبت به دیروز 500 تومان افزایش قیمت دارد. اما نرخ خرید دلار و یورو از سوی بانک ها مقداری افزایش یافته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۴۱    
امروز گروه فلزات اساسی توانست بازده خوبی را به نوسان گیران بازار سهام بدهد. در کنار این گروه، نفتی ها نیز با رشد بیش از سه درصد در قیمت پایانی مواجه شدند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۸    
عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی، ساعتی قبل به صورت سرزده به میدان فردوسی رفت تا از نزدیک، وضعیت بازار ارز را رصد کند.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۵    
بانکداری ایرانی - بیمه زندگی خاورمیانه از از کلیه سهامداران خود دعوت کرده سهم الشرکه خود در این شرکت را تکمیل نمایند ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۵    
نماینده مجلس با اشاره به اینکه وقتی قیمت خودرو افزایش و تولید کاهش یافته تعیین براساس 5 درصد زیر قیمت بازار اشتباه است،گفت: بنا بر اعلام مسئولان وزارت صنعت، روحانی با افزایش قیمت خودرو مخالف است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۳۵    
رئیس مجلس از دستور کار 3 قوه در مورد افزایش سود بانکی و نهایی شدن تقریبی ساز و کار مالی اروپا خبر داد و گفت:بانک های اروپایی شرط گذاشتند باید FATF توسط ایران پذیرفته تا مبادلات بانکی انجام شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۲۰    
بنیاد برکت در نظر دارد در استان چهارمحال و بختیاری در چهار منطقه لردگان، اردل، کوهرنگ و بن با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران 1000 نفر از مردم این مناطق را تا پایان نیمه اول بهمن ماه سال جاری در ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۵:۱۴    
جلسه کمیته برنامه ریزی و بازاریابی مدیریت شعب بانک ایران زمین دراستان های اصفهان، قم ، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور روسای دوایر برگزار شد
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۵۳    
بانک توسعه تعاون شرایط لازم برای امکان اتصال کارت سوخت به کارت بانکی را در راستای خدمات رسانی به عموم مردم، خصوصاً اتحادیه ها ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۴۷    
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی: بانک کشاورزی سالانه به 1.5 میلیون نفر از فعالان بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت می کند
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۵    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران: شاید در دیگر کشورها بخش مهم درآمدهای بانکی به کارمزدها مربوط شود اما این امر در کشور ما جاری نیست و از این رو اگر بنگاه اقتصادی و موسسه مالی در بهداشت اعتباری موارد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۴:۲۳    
بانک تجارت استان زنجان در شش ماهه نخست امسال رتبه نخست بانکها را در پرداخت تسهیلات به صنعتگران این استان کسب کرده است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۲۰    
شاپرک در ابلاغی به شرکت های پرداخت الکترونیک اعلام کرد که باید عملیات مانده گیری صرفا در صورت تطابق کارت بانکی و شماره تلفن همراه درخواست کننده تراکنش برای احراز هویت انجام شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۲۰    
بانک مرکزی اعلام کرد: خبر منتشر شده در فضای مجازی تحت عنوان ممنوعیت ارایه خدمات بانکی در نرم افزارهای موبایل بانک صحت نداشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۷    
با انتصاب مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان پرونده تغییر هفت معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت که باید پیش از 15 آذرماه سال جاری تغییر می کردند بسته شد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۷    
دلار در بازار معاملات آسیایی روز دوشنبه تحت تاثیر آتش بس 90 روزه جنگ تجاری میان ایالات متحده آمریکا و چین که دو روز پیش از سوی کاخ سفید اعلام شد، اندکی عقب نشینی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۱۷    
شاپرک الزامات پرداخت های درون برنامه ای را برای بررسی نظارت صاحبنظران و کارشناسان صنعت پرداخت الکترونیک منتشر کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۸    
بانک مرکزی با تکذیب خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر 'ممنوعیت ارایه خدمات بانکی در نرم افزار های موبایل بانک ' اعلام کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۸    
قیمت طلا روز دوشنبه در پی آتش بس تجاری که ریسک پذیری سرمایه گذاران را بهبود بخشید و باعث افت دلار شد، اندکی افزایش پیدا کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۲:۰۲    
مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: با توسعه زیرساخت های حمل ونقل ریلی، در چهار سال آینده کشور نیازمند 32 هزار و 650 واگن باری و مسافری و لوکوموتیو است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۹    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: قوانین مربوط به مبارزه با پولشویی در نظام بانکی در حال انجام است ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۹    
شرکت ملی نفت قطر امروز دوشنبه اعلام کرد که این کشور قصد دارد از سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) خارج شود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۹    
مدیرکل گمرکات کرمانشاه گفت: واردات کالا در هشت ماه گذشته از گمرکات این استان در همسنجی با زمان مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش و وزن 37 درصد کاهش یافت.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۳    
سرپرست نمایندگی وزارت امور خارجه در یزد با تاکید بر ضرورت تعیین نقطه صفر مرزی در فرودگاه بین المللی شهید صدوقی (ره) گفت: توسعه گردشگری این استان در گرو برقراری پروازهای بین المللی است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۹    
تفاهم نامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک قرض الحسنه مهر ایران به ارزش 60 میلیارد تومان به منظور کمک به احداث و تکمیل مسکن مناطق روستایی به امضا رسید.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۳    
همایش ملی بانکداری شرکتی با رویکرد تامین مالی شرکتی صبح امروز در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز به کار کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۲۰    
دنیای اقتصاد : آخرین آمار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره شاخص های ارتباطی نشان می دهد تا پایان سال گذشته بیش از 53 میلیون مشترک اینترنت تلفن همراه وجود داشته و این رقم برای تعداد مشترکان ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۴    
دنیای اقتصاد : در دومین روز هفته، قیمت دلار با سرعت در مسیر افزایشی قرار گرفت و به مرز 12 هزار تومانی خود را نزدیک تر کرد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۴    
دنیای اقتصاد : نقشه جدید وام دهی به بنگاه های صنعتی مشکل دار ترسیم شد. براساس مکانیزم این نقشه راه که در بسته حمایتی دولت گنجانده شده است هیچ واحد صنعتی از این پس نباید به دلیل بدهی توسط بانک ها تملک ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۱    
معاون ارزی پیشین بانک مرکزی در جلسه ای به بررسی وضعیت متغیرهای کلان اقتصادی پرداخت و با انتقاد از به تاخیر انداختن اصلاحات نظام بانکی کشور هزینه آن برای اقتصاد کشور را 10 درصد رشد ناخالص داخلی کشور ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۹:۰۸    
بانکداری ایرانی بیمه کوثر ، درهشت ماهه نخست سال97 بیش از10.3میلیارد ریال بیمه نامه فروخت. این در حالی است که در همین دوره زمانی در سال 96 حدود7.2میلیاردریال بیمه نامه صادر کرده بود.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۵۶    
بررسی لایحه بودجه 98 نشان میدهد، درامد مالیاتی سال آینده حدود 120 هزار میلیارد تومان درنظر گرفته شده که نسبت به امسال تغییر قابل توجهی نداشته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۵۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: دولت بزرگترین مانع در راه توسعه ریلی کشور است چون عزم جدی برای توسعه وجود ندارد البته در اسناد بالادستی رد پای عزم جدی دیده می شود اما در عمل چیزی وجود ندارد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۵۰    
رئیس انجمن فراورده های گوشتی کشور با بیان اینکه تولیدکنندگان امکان حواله پول برای خرید گوشت ندارند، گفت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۷    
در شرایطی که دستمزد کارگران فقط 28.33 درصد از هزینه ماهیانه کارگران را پوشش می دهد و هدف بسته حمایتی دولت، حمایت غذایی از اقشار ضعیف جامعه است، چرا کارگران در صف آخر دریافت بسته حمایتی هستند؟
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۴    
انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در نامه ای به مدیرعامل علی بابا نسبت به فروش بلیت با تخفیف 5 تا 9 درصدی به مردم اعتراض و تهدید به شکایت از مراجع قانونی کرد.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۳۸    
کسب اخبار جدید از لایحه بودجه 98 نشان می دهد، دولت درآمد 26 هزار میلیارد تومانی را برای گمرک از محل وصول حقوق و عوارض در نظر گرفته است.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۲۶    
برخی کارشناسان و فعالان بازار با اعتقاد به این که تعداد گوشی هایی که توقیف شده، آنچنان نیست که بخواهد بر خواسته های بازار تاثیرگذار باشد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۲۳    
سخنگوی انجمن صنفی صنعت تایر از درخواست تولیدکنندگان لاستیک مبنی بر افزایش 30 درصدی قیمت تایرهای سبک و سنگین خبر داد و اعلام کرد: این درخواست به وزارت صنعت ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۲۳    
دبیر اجرای طرح تعادل بخشی آب های زیرزمینی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی از سال 1394 آغاز شد و براساس برنامه سال 1397، اکنون با پیشرفت 45 درصدی روبه رو هستیم.
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۲۰    
بانکداری ایرانی - چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر این که، عراق به ایران پیشنهاد کرده در ازای گازی که از ایران وارد می کند، اقلام غذایی بدهد ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۱۷    
رئیس اتحادیه قنادان البرز با بیان اینکه تاکنون نخودچی کشمش معمولی ترین خشکبار موجود در بازار بود، گفته اکنون قیمت کشمش به 60 هزار تومان رسیده است بنابراین نخودچی کشمش هم خشکباری معمولی نیست و مردم ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۱۴    
یک مقام مسئول کارگری با انتقاد از روند خصوصی سازی در کشور، از نمایندگان مجلس خواست تا کمیته تحقیق و تفحص از خصوصی سازی را به جریان بیندازند و بررسی کنند که واگذاری شرکت هایی نظیر نیشکر هفت تپه به بخش ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۱۱    
گوجه فرنگی یکی از محصولات کشاورزی پرمصرف است که از سویی دومین محصول صادراتی کشاورزی به شمار رفته و از سوی دیگر قیمت آن هر روز گران تر می شود ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۰۸    
کاهش مداوم نرخ ارز در هفته های گذشته به گونه ای بوده که قیمت دلار با دوران اوج خود فاصله زیادی گرفته و تا حدود 11 هزار تومان پایین آمده است؛ امری که معاون اسبق ارزی بانک مرکزی یکی از علل آن را ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۰۵    
بانکداری ایرانی - کاربران گوشی های آیفون بر این تصورند که هرگز گرفتار هک و حملات سایبری نمی شوند اما باید بدانید با وجود ادعای شرکت اپل ...
بانکداری ایرانی   ۱۳۹۷/۰۹/۱۲ - ۰۸:۰۲    
آمار افزایش 34 درصدی پروانه های ساختمانی در مقابل کاهش 54 درصدی معاملات پایتخت، حاکی از آن است که با وجود 490 هزار واحد مسکونی خالی در کلان شهر تهران ...