چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۹:۱۸May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 4 فروردین 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 2 فروردین 1396 بهداشت نیوز 3 فروردین 1396 بهداشت نیوز 4 فروردین 1396 بهداشت نیوز 5 فروردین 1396 بهداشت نیوز 6 فروردین 1396 بهداشت نیوز 7 فروردین 1396 بهداشت نیوز 8 فروردین 1396 بهداشت نیوز 9 فروردین 1396 بهداشت نیوز 10 فروردین 1396 بهداشت نیوز 11 فروردین 1396 بهداشت نیوز 12 فروردین 1396 بهداشت نیوز 13 فروردین 1396 بهداشت نیوز 14 فروردین 1396 بهداشت نیوز 15 فروردین 1396 بهداشت نیوز 16 فروردین 1396 بهداشت نیوز 17 فروردین 1396 بهداشت نیوز 18 فروردین 1396 بهداشت نیوز 19 فروردین 1396 بهداشت نیوز 20 فروردین 1396 بهداشت نیوز 21 فروردین 1396 بهداشت نیوز 22 فروردین 1396 بهداشت نیوز 23 فروردین 1396 بهداشت نیوز 24 فروردین 1396 بهداشت نیوز 25 فروردین 1396 بهداشت نیوز 26 فروردین 1396 بهداشت نیوز 27 فروردین 1396 بهداشت نیوز 28 فروردین 1396 بهداشت نیوز 29 فروردین 1396 بهداشت نیوز 30 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 فروردین 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ - ۰۰:۵۰    
تقریبا هفتاد درصد بدن انسان ها را آب تشکیل می دهد.آب در داخل و خارج از سلول های بدن هر انسان وجود دارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۰ - ۱۱:۲۲    
کلارا پِتاچی (Clara Petacci) با نام مستعار کلارتا (Claretta) نخستین بار در آوریل 1932 میلادی با موسولینی دیدار کرد؛ کلارتا زنی احساساتی، فاشیست جوان حدودا 20 ساله با موهای تیره و بینی برجسته بود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۷:۴۴    
محققان دانشگاه کالیفرنیا سان فرانسیسکو به این نتیجه رسیده اند که ریه نیز در تولید خون نقش دارد در حالی که پیش از این تولید خون صرفا وظیفه مغز استخوان قلمداد می شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۰:۴۱    
بسیاری از پزشکان و محققان مراقبت های بهداشتی معتقدند طبیعت درمانی که با نام های دیگری مانند درمان سبز یا درمان بر مبنای زمین نیز نامیده می شود،
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۹ - ۱۰:۰۵    
با نگاهی به قیمت ها فکر می کنید که نکند اشتباها وارد مغازه جواهرفروشی شده باشید! اما در تمام شعب سمبیکیا (Sembikiya) توکیو، قیمت های نجومی را خواهید دید که شما را شگفت زده خواهند کرد!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۸ - ۰۸:۴۵    
مریم معصومی عکسی از خود در اینستاگرام منتشر کرد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۱۰:۲۹    
نوروز فرصتی طلایی برای رهایی از هجوم تبعات زندگی مدرن و همچنین تقویت روابط عاطفی افراد با یکدیگر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۹:۴۱    
بهترین مجری زن تلویزیون در سال 95 در ابتدای سال جدید به دیدار خانواده شهید عبداللهی رفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ - ۰۹:۳۵    
بهداشت نیوز: زاینده رود محل پارک خودرو های مسافران نوروزی شد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۴:۴۱    
بعضی از حشراتی که انسان ها را نیش (sting) می زنند، بعد از این کار زنده نمی مانند. بنابراین، در صورت مواجه شدن با این اتفاق، اول از همه باید حشره و نیش اش را جدا کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۳:۴۷    
پزشکان انجمن کایروپراکتیک بریتانیا (BCA)بعد از مطالعه اخیرشان به زنان هشدار دادند که از شلوارهای تنگ و کیف های یک طرفه (cross-body) استفاده نکنند، چون که این کالاها نقش مهمی در ابتلا به کمردرد دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۲:۱۱    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای داوطلب هلال احمر نیکشهر در اقدامی خدا پسندانه و در قالب طرح داوطلبی بهداشتی - درمانی ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۱:۲۶    
برخورد قطار با گله گوسفندان در حکم آباد جوین که متاسفانه چوپان نیز پس از برخورد با قطار در دم فوت کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۱:۰۸    
میترا حجار در جواب کسانی که معتقدند نخریدن ماهی قرمز برای سفره هفت سین بریدن نان ماهی فروشان است گفت: آیا واقعا از هر راهی باید نان خورد؟!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۱:۰۵    
تهمینه میلانی کارگردان سینما عکسی از عباس کیارستمی در سال 1350 در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۱۰:۰۲    
اواخر مرداد ماه دختران نوجوان تهرانی با پریدن از طبقه پنجم ساختمان خودکشی کردند و جان باختند، بررسی علت خودکشی این دختران نشان داد که آنها قبل از اقدام به خودکشی در کانال تلگرامی خاصی عضو بودند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۹:۵۳    
جانشین رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: 130 دستگاه خودرو عصر امروز در مسیر مشهد - باغچه آزادراه شهید شوشتری به صورت زنجیره ای و جلو به عقب با یکدیگر برخورد کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۹:۵۰    
علی انصاریان در لباس روحانیت!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۹:۳۵    
ملی پوشان در مسیر بازگشت به ایران
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۸:۲۰    
رییس اورژانس کشور با بیان اینکه اورژانس به صورت شبانه روزی در کنار مردم حضور دارد، از انجام بیش از 77 هزار ماموریت توسط اورژانس 115(پیش بیمارستانی) در کشور از ابتدای طرح سلامت نوروزی تا کنون خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۸:۱۱    
رییس اورژانس خراسان رضوی از اعزام 10 دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به حادثه تصادف زنجیره ای محور مشهد-باغچه خبر داد و گفت: تا کنون 48 بیمار و مصدوم توسط اورژانس 115 ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۸:۰۸    
به دنبال وقوع زمین لرزه 4.1 ریشتری در کرمانشاه، تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر به محل وقوع زمین لرزه اعزام شدند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۸:۰۵    
پوست بخشی از بدن است که با افزایش سن دچار تغییرات بسیاری می شود و از روی تغییرات آن می توان به روند پیری پی برد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۸:۰۵    
بسیاری از خانواده ها به خاطر دارا بودن فرزند از رفتن به مسافرت در ایام عید صرف نظر می کنند، اما می توانید با رعایت راهکارهایی ساده، اما موثر از یک مسافرت پرخاطره به همراه فرزندان لذت ببرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۸:۰۵    
یک متخصص تغذیه بالینی و رژیم درمانی با اشاره به این که مشکلات گوارشی مانند ریفلاکس معده می توانند علل متفاوتی داشته باشند، گفت : چاقی و اضافه وزن از جمله اصلی ترین علل شناخته شده این اختلال هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۸:۰۵    
یک متخصص پوست با تاکید بر اینکه نباید به فکر بستن منافذ یا روزنه پوستی بود، گفت: بستن این منافذ باعث مسدود شدن محل خروج چربی از غدد شده و سبب ایجاد جوش صورت می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۵ - ۰۸:۰۵    
مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا کنون، بازرسان بهداشت محیط وزارت بهداشت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۳    
مدیر کل دفتر طب سنتی، ایرانی-اسلامی وزارت بهداشت توجه به سلامت خود در سال جدید را یکی از توصیه های نوروزی طب ایرانی عنوان کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۳    
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از کمپ ها و چادرهای طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی شهرستان اردکان و عقدا بازدید کرد و به کمپین ملی "نه به تصادفات جاده ای" پیوست.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۵:۲۰    
آش اسفناج که گشنیز تازه در آن ریخته شده باشد برای سردردهایی که حادث از اختلال گوارشی و سوء مزاج باشد مفید است
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۴    
داغ شدن پاها می تواند در اثر آسیب اعصاب پا باشد. برخی مواقع، پاهای داغ ممکن است درد هم داشته باشد و نگذارد خوب استراحت کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۵:۱۱    
دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به بازدیدهای قبلی خود از پایگاه ها و پست های نوروزی هلال احمر در استان های اصفهان، کردستان، آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۵:۰۵    
یکی از شایعترین علل درد پاشنه پا بوده که با درد و تورم رباط کف پا ( رباطی که استخوان پاشنه را به انگشتان وصل میکند ) همراه است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۴:۵۶    
در این اختلال وقتی شخصی در اتاقی کاملا تاریک با موبایل کار کند و روی پهلو خوابیده باشد ، ممکن است پس از بلند شدن و زدن چراغ ، دچار نابینایی گذرا شود و ممکن است حدود نیم ساعت، طول بکشد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۴:۱۴    
رئیس بیمارستان فوق تخصصی پزشکی ورزشی نور افشار امروز با حضور در پایگاه اسکله تفریحی جزیره کیش از وضعیت خدمات رسانی هلال احمر کیش، به مسافران نوروزی بازدید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۴:۰۵    
سبزی آندیو چربی اشباع شده و کلسترول بسیار اندکی دارد و مصرف آندیو برای بیمارانی که رژیم کم کلسترول دارند مانند بیماران مبتلا به سکته قلبی جایز است از طرف دیگر چربی اندک آن تبدیل به انرژی می شود لذا ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۳:۵۳    
قهوه سبز همان قهوه خام است که قبل از بو دادن مورد استقاده قرار میگیرد
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۳:۴۱    
خاکشیر از بین برنده مواد زائد اطراف نخاع و کم کننده برودت احشاء و از بین برنده اخلاط ریه می باشد و حرکات دودی امعا را تحریک می نماید، دافع جراحات است و خون را صاف می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۳:۳۵    
شربت انار درمان کننده رفلاکس معده است و شکم را قبض می کند، رطوبت های ناباب را از رسیدن به معده و روده مانع می شود و ادرارآور است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۳:۲۹    
عرق تاجریزی درمان کننده اگزما و ناراحتی های پوستی است
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۳:۰۸    
کیست مویی پایین کمر هم مشکلی است که ممکن است گریبان گیر افراد شود اما خوشبختانه برای آن هم راه تشخیص و درمان به انتشار رسیده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۹    
استفاده از غضروف بینی بیماران می تواند برای درمان غضروف آسیب دیده زانوی آن ها مؤثر باشد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۹    
حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز از تله کابین توچال بازدید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۵۶    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور اصفهان و مصدومیت 10 نفر خبر داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۴۷    
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: دو طرح فرشتگان رحمت و داوطلب یار امداد و نجات در ایام نوروز در حال اجرا است و حدود 8 هزار نفر داوطلب در سطح استان فعال هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۲۹    
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر همراه با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۲    
لازک، لیزیک و پی آر کی متداول ترین روش های جراحی چشم برای درمان آستیگماتیسم، نزدیک بینی و دوربینی در سراسر دنیاست، هرکدام از این روش ها نسبت به دیگری مزایا و معایبی دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۹    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تداوم امدادرسانی هوایی به 50 خانوار عشایر محاصره آب در منطقه جازموریان خبرداد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۹    
تصاویری از اتوبوس گردشگری جدید شهر تهران
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۳    
هواشناسی هشدار داد هوای بسیاری از نقاط کشور با کاهش نسبتا شدید دما همراه است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۳    
سل ازگذشته های دور به عنوان یک بیماری عفونی مزمن، موجب ترس و نگرانی جوامع انسانی بوده و این بیماری همچنان به عنوان شایع ترین علت مرگ انسان ها در میان دیگر بیماری های عفونی شناخته می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۱:۵۱    
افرادی که نیمه شب از خواب بیدارشده و از پارچ و لیوان بالای سرشان آب می نوشند باید مراقب برخی نکات باشند، زیرا سلامتی آنها در خطر است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۸    
دبیرکل جمعیت هلال احمر صبح امروز از پایگاه ها و پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی شرق استان تهران بازدید کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۱:۴۲    
بسیاری از کسانی که تعریق بیش از حد دارند، نمی دانند که مشکل آنها درمان پذیر است. افرادی که خیلی عرق می کنند ممکن است دچار بیماری هایپرهیدروز باشند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۱:۳۶    
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در دیدار با جوانان بندر انزلی گفت: امید داریم با تلاش و از خود گذشتگی جوانان، شاهد افزایش سفرهای ایمن و کاهش تصادفات جاده ای باشیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۱:۲۷    
خشونت علیه زنان فقط به کتک زدن و تنبیه های جسمی گفته نمی شود. کلمات توهین آمیز، شک، بدبینی که در جماعت مردانه آن را خوش غیرتی می دانند همان خشونتی است که بر زنان - به اصطلاح مردان ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۱:۲۷    
نمایندگان مردم استان مازندران در مجلس شورای اسلامی ضمن حضور در پست های ایمنی و سلامت، از فعالیت های بشردوستانه جمعیت هلال احمر تقدیر نمودند و به کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای پیوستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۱:۲۴    
مطالعه جدید نشان می دهد داروی قلب دیگوکسین ممکن است موجب افزایش ریسک مرگ در افراد مبتلا به اختلال شایع تپش قلب شود و این گروه از بیماران نباید از این دارو استفاده کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۱    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با ارائه گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروز 96، از بیست و پنج اسفندماه سال گذشته تا ساعت 6صبح امروز(چهارم فروردین ماه) ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۹    
سجاد نیک پرست قهرمان دو دوره پارالمپیک در حال دستفروشی در بندر گناوه
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۳    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد از بین رفتن حس بویایی در دهه 40 و 50 زندگی با مرگ زودهنگام مرتبط است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۱۰:۰۳    
نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران در عراق گفت: هر درمانگاه امکان ارائه خدمات درمانی به پنج هزار زائر را دارد و تا این لحظه هیچ گونه تراکم بیمار و زائر در هیچ یک از درمانگاه های هلال ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
دندان پزشکان می گویند بهترین سن برای جراحی دندان عقل زیر سن 20 سالگی است، چرا که عوارض و درد کمتری دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
همیشه وقتی به تعطیلات می رسیم یا تقویم را ورق می زدیم و برای تعطیلات رسمی مان برنامه ریزی می کردیم، بین من و همکاران ام بحث می شد که چه کسی مجبور است در روز تعطیلی، دور از همسرش در بخش بماند....
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
جامعه زنان جامعه تلخی است. محدودیت های آنها در سراسر دنیا، جنس دوم به حساب آمدن و هزار و یک بحث دیگر درگیر زندگی جنس مونث است که اگر صبوری زیاد آنها نبود، شاید دنیا به گونه ای دیگر شکل می گرفت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
اگر همین حالا احساس می کنی دست به هر کاری می زنی، موفق نمی شوی و به مانع برمی خوری که تو را به شدت سرخورده می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
برای داشتن آینده ای بهتر و روشن تر، باید یاد بگیرید که زندگی را به شکل متفاوت تری دنبال کنید. برای این منظور شما باید رفتارها و اعمالی که در زندگی و رابطه زناشویی تان موثر نیستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
بهداشت نیوز رضا رویگری در کنار نوه اش "آوا"
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
بهداشت نیوز: الگوی موفق کاهش وزن در کشورهای مختلف جهان:
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
مریم معصومی بازیگر سینما و تلویزیون عکس متفاوتی از خود منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
عکسی از مرحوم افشین یداللهی در کنار همسرش
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
المیرا مجری شبکه خبر تلویزیون عکسی از خود در کنار دریا را منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۹:۵۷    
رضا عطاران عکسی از فیلم جدید عبدالرضا کاهانی منتشر کرد که وی به همراه حمید فرخ نژاد را در حال شنا در یک استخر نشان می دهد. گفتنی است این فیلم در کشور تایلند فیلم برداری می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۳    
همه ما عادت هایی داریم که بر اساس تبلیغات رسانه ها یا گفته های دوستانمان فکر می کنیم عادات سالمی هستند و هرچقدر هم که از آن ها متنفر باشیم باز به دلیل این که فکر می کنیم برای سلامتی مان مفیدند آن ها ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۳    
زندگی انبوهی از تجربه ها است. و هر یک از این تجربه ها به ما درس می آموزند. در این مقاله با ما همراه باشید تا 10 درس زندگی که باید همین حالا بیاموزید را بدانید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۳    
بسیاری از سیاستمداران مطرح جهان در امور دیپلماتیک بیش از اندازه تحت نفوذ افراد خانواده شان هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۳    
معاون گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یکی از عوامل شایع اختلال دید در کودکان و بزرگسالان تنبلی چشم است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۳    
سایر اسامی : ماریتیغال – عکوب – حرشف بری نام علمی: Silybum marianus نام انگلیسی : Milk thistle fruit نام عربی: عکوب (Akub) نام فرانسوی: Chardon – marie نام آلمانی: Echte mariendistel
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۳    
در شرایطی که حصول اطمینان از میزان استراحت مناسب، همراهی تا مدرسه و وادار کردن آنها به انجام تکالیف خود تا پیش از زمان شام در نظر والدین راهبردهایی کلیدی هستند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۳    
سبزیجات تیره به پیشگیری از سرطان کمک می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۳    
گرچه لبخند زدن در ظاهر کار آسانی به نظر می رسد اما گاهی وقت ها هم تبدیل به کار سختی می شود. مانند زمانی که خشمگین یا ناراحت هستیم، خیلی خسته ایم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۳    
از روش های طبیعی میتوان برای درمان اضطراب استفاده کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۳    
فرانسیس بیکن، فیلسوف شهیر انگلیسی، می گفت فقط دو نفر از تنهایی لذت می برند: یکی خدا و دیگری موجود ددمنش. در این جمله واقعیتی نهفته است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۳    
سارا منجزی پور در اینستاگرامش عکسی از خود در کنار سازه آبی شوشتر منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۳    
شیلا خداداد عکسی جدید از نوزادش را منتشر کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۸:۰۳    
پست مشترک ایمنی وسلامت مسافرن نوروزی استانهای گلستان و خراسان شمالی به نام شهدای مدافع حرم افتتاح شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۰۴ - ۰۱:۲۰    
الیزابت هولمز ثروتمندترین دختر مجرد جهان است. این دختر 32 ساله تمام ثروتش راخود بدست آورده نه از طریق وراثت! او یک کارآفرین در حوزه بهداشت آمریکاست.