جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۸May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای بهداشت نیوز 17 فروردین 1396 - behdashtnews.ir

بهداشت نیوز 30 اسفند 1395 بهداشت نیوز 31 اردیبهشت 1396 بهداشت نیوز 31 خرداد 1396 بهداشت نیوز 31 تیر 1396 بهداشت نیوز 31 مرداد 1396 بهداشت نیوز 31 شهریور 1396 بهداشت نیوز 30 مهر 1396 بهداشت نیوز 30 آبان 1396 بهداشت نیوز 30 آذر 1396 بهداشت نیوز 30 دی 1396 بهداشت نیوز 30 بهمن 1396 بهداشت نیوز 5 اسفند 1396 بهداشت نیوز 1 فروردین 1396 بهداشت نیوز 2 فروردین 1396 بهداشت نیوز 3 فروردین 1396 بهداشت نیوز 4 فروردین 1396 بهداشت نیوز 5 فروردین 1396 بهداشت نیوز 6 فروردین 1396 بهداشت نیوز 7 فروردین 1396 بهداشت نیوز 8 فروردین 1396 بهداشت نیوز 9 فروردین 1396 بهداشت نیوز 10 فروردین 1396 بهداشت نیوز 11 فروردین 1396 بهداشت نیوز 12 فروردین 1396 بهداشت نیوز 13 فروردین 1396 بهداشت نیوز 14 فروردین 1396 بهداشت نیوز 15 فروردین 1396 بهداشت نیوز 16 فروردین 1396 بهداشت نیوز 17 فروردین 1396 بهداشت نیوز 18 فروردین 1396 بهداشت نیوز 19 فروردین 1396 بهداشت نیوز 20 فروردین 1396 بهداشت نیوز 21 فروردین 1396 بهداشت نیوز 22 فروردین 1396 بهداشت نیوز 23 فروردین 1396 بهداشت نیوز 24 فروردین 1396 بهداشت نیوز 25 فروردین 1396 بهداشت نیوز 26 فروردین 1396 بهداشت نیوز 27 فروردین 1396 بهداشت نیوز 28 فروردین 1396 بهداشت نیوز 29 فروردین 1396 بهداشت نیوز 30 فروردین 1396 بهداشت نیوز 31 فروردین 1396 
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۲۹    
یک محقق طب اسلامی گفت: کبد چرب بیماری درمان پذیر است، اما برخی اوقات می تواند باعث عوارض خطرناک و برگشت ناپذیری شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۰۷:۴۴    
روتر گوگل وای فای قابلیتی دارد که با توقف ارسال سیگنال در خانه به افراد خانواده این امکان را می دهد بدون این که وسوسه جذابیت وای فای شوند به رختخواب بروند یا به سایر کارهای مهم خود برسند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۳:۰۳    
“هیأت ویژه گزارش ملی پلاسکو” عصر چهارشنبه، 16 فروردین 1396، حاصل بررسی های خود را درباره مقصران اصلی حادثه پلاسکو به ریاست جمهوری ارائه داد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۱۲:۱۶    
عسل و دارچین هردو معجزاتی از دل طبیعت هستند که استفاده از آنها کمک شایانی را به حفظ و تقویت سلامت و دستگاه ایمنی فرد می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۹ - ۰۰:۴۲    
آلرژی واکنش افزایش حساسیت بدن به شماری از مواد پیرامون به نام آلرژن است که متداول ترین آن ها گرده های گل و گیاهان در فصل بهار است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۱۵    
یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: مبتلایان به حساسیت های پوستی باید در مصرف پارافین به منظور درمان اگزمای پوستی جوانب احتیاط را رعایت کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۹:۱۵    
جوان 26 ساله اهل قروه کردستان به داخل آبشار دوم سقوط کرد. جستجو برای یافتن جنازه وی ادامه دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۱    
اولین مرحله دفاع از پوست در مقابل کهیر، خودداری از تماس با محرک های این مشکل پوستی است. علاوه بر این، باید مشکل خودتان را با پزشک متخصص آلرژی در میان بگذارید تا در صورت لزوم ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۱    
محققان باور دارند که گُل ساعتی، سطح گاما آمینوبوتیریک اسید (GABA) را در مغز افزایش می دهد و همین اتفاق دقیقا فعالیت بعضی از سلول های مغزی را ضعیف تر می کند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۱    
شاید فرزند شما در مدرسه به عنوان شاگرد متوسط یا ضعیف شناخته شود، اما معنایش این نیست که فرزند شما واقعا ضعیف یا متوسط است و هیچ استعداد خاصی ندارد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۱    
هواپیمای ATR72-600 ساخت شرکت ایتالیایی - فرانسوی ATR در فرودگاه تولوز فرانسه آماده تحویل به ایران است. تا کنون 6 فروند هواپیمای ATR تولید شده که 4 فروند آماده تحویل است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۷:۴۱    
تصویر مربوط به بی تفاوتی برخی از شهروندان نیویورک به زنی که لای در واگن مترو گیر کرده است در فضای مجازی امریکا بازتاب گسترده پیدا کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۰    
در پی وقوع زلزله در خراسان، 'برج مراقبت متحرک' از تهران به فرودگاه بین المللی مشهد انتقال یافته و امروز استقرار می یابد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۲:۱۱    
طبیعی بودن یک مساله لزوما به معنای آسان بودنش نیست و نباید این طور برداشت کرد که همه مادران به راحتی قادر به انجام دادن عمل شیردهی به نوزاد هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۱۰:۴۲    
حسادت کودکانه موضوع سوژه عکس های زیر شده تا عکاسان از حساسیت فرزندان بزرگتر تصاویر جالبی را خلق کنند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۸    
پرستار کوهنورد ایرانی قله 6189 متری آیلندپیک و قله 5364 متری بیس کمپ اورست را در کشور نپال فتح کرد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۸    
عبدالرضا فاضل که عهده دار انجام این عمل جراحی بود، اظهار داشت: بیمار یک خانم 32 ساله بود و این توده با منشاء رحمی در داخل لگن بیمار و تا کبد را در برگرفته بود و با چسبندگی که داشت عمل سنگینی به حساب ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۸    
بزرگراه رسالت که در گذشته بزرگراه داریوش نام داشت، اصلی ترین بزرگراه شرقی - غربی در محدوده شرق تهران است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۹:۰۸    
توریست ها در حین گشت و گذار در خیابان های ایسلند با صحنه ای غیر عادی روبرو می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۲:۲۸    
مطالعات اخیر نشان می دهد داروهای متداول درمان سندرم مثانه بیش فعال، احتمال ابتلای زنان به افسردگی را در طی سه سال افزایش می دهد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۲:۲۲    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اهمیت تشخیص به هنگام ناشنوایی نوزادان گفت: آنفلوانزا در صورت درگیری با گوش، می تواند سبب ناشنوایی افراد به ویژه نوزادان شود ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۲:۱۶    
مطالعات جدید نشان می دهد استفاده از آنتی بیوتیک قبل و بعد از تولد، بر مغز نوزاد اثر ماندگار دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۲:۱۰    
مطالعات محققان مدرسه پزشکی کِک در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نشان می دهد مواد غذایی حاوی پتاسیم کلید کاهش فشار خون هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۱:۵۲    
برای اولین بار در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان سقز عمل ترمیم آئورت با موفقیت انجام شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۱:۴۶    
سالمترین و خوشمزه ترین روش برای پخت انواع کباب چیست؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۱:۳۴    
کمبود ویتامین هایی چون ویتامین E، B1، B6، B12 منجر به مور مور شدن انگشت های دست چپ یا حتی پای چپ می شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۱:۲۵    
اهمیت دادن به مسواک زدن، مصرف غذاهای سالم و پرهیز از استعمال سیگار علاوه بر سلامت دهان و دندان می تواند مانع از ابتلای فرد به یکی از خطرناکترین بیماری های دنیا شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۱:۱۹    
به گفته محققان، افراد مبتلا به شیزوفرنی با ریسک بالای ابتلا به عفونت های حاد روبرو هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۸ - ۰۱:۰۷    
سرطان پستان در ایران و در بین زنان شیوع فراوانی دارد و بسیاری از زنان در دهه چهارم و پنجم عمرشان در کشورمان به این سرطان دچار می شوند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۳:۲۲    
در سال گذشته شما را با ماسک ها و ترکیباتی از مواد طبیعی آشنا کردیم که به راحتی و با کارگیری مواد ارزان و در دسترس موجود در منزل می توانستید به مراقبت بهتر از پوست تان مبادرت کنید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۲۳:۲۲    
پیاز از خانواده سیر و موسیر است و طبیعتی گرم و خشک دارد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۹    
علیرغم این که مالاریا یک بیماری فصلی نیست، هرسال با رسیدن موسم بارندگی، تعداد موارد مبتلا به مالاریا به مقدار معینی افزایش می یابد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۰    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: ماموران اورژانس یک دوقلوی 10 ماهه که از زیر آوار خارج شده بودند را به بیمارستان منتقل کردند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۹:۵۰    
بعضی روزها علی رغم این که مطمئن هستید به اندازه ی کافی خوابیده اید – یعنی می دانید حداقل 8 ساعت خواب کامل کرده اید – وقتی از تخت خواب بلند می شوید و جلوی آینه می ایستید ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۵۱    
مطالعات جدید محققان نشان می دهدکارمندان اداری با بالاترین میزان در رأس ابتلا به اضافه وزن قرار دارند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۸    
عسل به داروی طلایی طبیعت معروف است. به اعتقاد بعضی ها نباید از ساعت 7 عصر به بعد عسل بخوریم اما برخی از پزشکان اروپایی برای داشتن خواب بهتر و آرام تر یک لیوان شیر گرم با یک قاشق عسل را توصیه می کنند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۵    
همواره از بزرگترها درباره فواید آهسته غذا خوردن و جویدن غذا به میزان کافی، مطالبی شنیده ایم. بسیاری از محققین بر این باورند که: آهسته غذا بخورید تا سالم باشید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۹    
همانطور که با پایان زمستان و فرارسیدن بهار سبک لباس پوشیدن مان عوض می شود و به سراغ لباس های مناسب تر می رویم، باید حواس مان به سبک تغذیه خودمان هم باشد و متناسب با فصل تغذیه را هم تغییر دهیم.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۸:۰۹    
موسسه خیریه مهتا روز جمعه 25 فروردین مراسم گرامیداشت روز هموفیلی را در پارک آب و آتش برگزار میکند .
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۴    
گردش خون یکی از مواردی است که ممکن است هرگز به آن فکر نکرده باشید. اما باید به خاطر داشته باشید که وجود گردش خون برای سلامت بدن شما ضروری است ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۴    
مدیرکل نظارت بر فراورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ضمن پاسخ به برخی اما و اگرها درباره سلامت چای های دانه ریزی که سریع رنگ می دهند ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۵۴    
عکس کمتر دیده شده از سخنرانی مقام معظم رهبری، در شروع هفته بهداشت کودکان سال 1363
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۶:۴۲    
سبک آرایش موها نقش مهمی در ایجاد هارمونی ظاهر ایفا می کند و قادر است شما را حتی 5 سال جوان تر نشان دهد ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۴۲    
قارچ از لحاظ فنی جزو گیاهان نیستند بلکه به دسته قارچ ها برمی گردند اما با این حال به دلیل خواص مهم و فراوان تغذیه ای که دارند جایگاه ویژه ای در سبد سبزی جات پیدا کرده اند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۳۳    
بدن هر فرد به واسطه مواد شیمیایی که تولید می کند، بوی متفاوتی دارد و در این میان بوی برخی از افراد برای پشه ها چندان خوشایند نیست و همین مسئله باعث می شود پشه او را نیش بزند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۲۷    
نوشیدن آب همیشه توصیه می شود چرا که با هیدراته شدن بدن اعضای مهم بهتر فعالیت می کنند و به طبع سلامتی تهدید نمی شود اما گاهی اوقات نوشیدن آب سلامتی را به خطر می اندازد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۵    
محققان دریافتند زنان باریک و قدبلند بیشتر در معرض ابتلا به سرطان پستان هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۲    
زخم معده یک درد تند و زننده را در پوشش داخلی معده و روده کوچک ایجاد می کند. این عارضه به علت تعادل آنزیم های گوارشی و یا برخی از آسیب هایی چون اعتیاد به الکل و ... در افراد پدید می آید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۱۲    
مطمئن نیستید چطور سیگار کشیدن را ترک کنید؟ یکی از این 23 ترک سیگار را امتحان کنید تا کشیدن سیگار را کنار گذاشته و راهی به سوی زندگی سالم تر و بدون دخانیات را در پیش بگیرید.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۶    
طبق یافته محققان، افراد میانسال و مسن دارای میزان بالای هورمون تیروئید با ریسک بالاتر ابتلا به سخت شدگی عروق یا تصلب شریان روبرو هستند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۰    
طبق نتایج یک مطالعه بزرگ، مصرف آنتی بیوتیک ها در یک بازه زمانی طولانی در اوایل تا اواسط بزرگسالی ممکن است موجب افزایش ریسک برز علائم پیش سرطانی در روده شود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۲:۵۴    
ایلان ماسک، میلیاردر معروفی که سودای فرستادن انسان به مریخ را در سر دارد حالا از ایده تازه دیگری صحبت می کند. او در پروژه Neurlink در فکر برقراری ارتباط میان مغز و رایانه است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۸    
6 آوریل (17 فروردین) به نام روز افزایش آگاهی در مورد سندروم بورینگ اُپیتس (BOS) نامگذاری شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۲    
محمد شریفی مقدم قائم مقام سازمان نظام پرستاری کشور و دبیرکل خانه پرستار، از سوی نشریه بین المللی پرستاران، به عنوان چهره تاثیرگذار پرستاری معرفی شد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۳    
رئیس جمهوری اسلامی ایران در نخستین سفر رسمی استانی کاروان تدبیر و امید در سال 96 وارد سمنان شد و مورد استقبال پرشور مردم زادگاه خود قرار گرفت.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۲۷    
اشتباه رایجی که در این خصوص رخ می دهد این است که افراد تصور می کنند هر چه مواد مورد نیاز برای رشد را بیشتر در اختیار فرزندان شان قرار دهند موجبات بلند قدتر شدن آنها را فراهم می آورند و با همین هدف ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۰:۲۴    
اگر هر از چند گاهی چیز برگر می خورید، بهتر است دیگر هرگز همبرگر و چیز برگر نخورید! زیرا خوردن حتی یک چیزبرگر هم باعث اختلال در سوخت و ساز کبد می گردد.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۳۹    
رییس مرکز سنجش و آموزش پزشکی، گفت: سایت مرکز سنجش و آموزش پزشکی برای ثبت نام در آزمون زبان وزارت بهداشت (MHLE) از قبل از تعطیلات عید باز شده است و داوطلبان شرکت در این آزمون در صورت تکمیل نشدن ظرفیت ...
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۲۱    
چگونه باید افراد مبتلا به افسردگی پنهان را تشخیص داد و متوجه درد عمیق آنها شد؟چگونه می توان به افراد مبتلا به افسردگی پنهان کمک کرد؟
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۰۳    
عکسی از یک بوگاتی 6 میلیارد تومانی در خیابان های تهران
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۰۳    
آخرین وضعیت مردم مشهد در پارک ها و خیابان ها
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۰۳    
تصویری از بیابان های اطراف فریمان پس از زلزله
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۰۳    
پس از وقوع ده ها زمین لرزه، بازار فروش چادر مسافرتی در مشهد داغ شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۰۳    
کار جالب آب معدنی Evian برای مادرانی که به تازگی مادر شده اند!
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۹:۰۳    
برخلاف حیوان آزارها، بعضی انسان ها خیلی دوست داشتنی هستند. این گنجشک کوچولو را با این وضعیت پاها یافته و برایش یک جفت کفش درست کرده اند که بتواند راحت راه برود.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۳:۲۴    
سخن گوی سازمان غذا و دارو، ضمن اعلام اسامی داروهای ماهواره ای غیر مجاز تصریح کرد که مصرف این داروها در ماه های اخیر ، سبب مرگ چند نفر و ابتلای عده ای به سوءهاضمه شده است.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۱:۲۴    
تخم مرغ افزودنی مفیدی برای بسیاری از رژیم های غذایی متعادل است، به طوریکه موادمغذی فراوانی از جمله ویتامین ها و موادمعدنی را برای سلامت بدن فراهم می کند.
بهداشت نیوز   ۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۰۱:۲۴    
در دنیای امروزی که تمامی تمرکز تبلیغات بر روی استفاده از مواد صنعتی و البته شیمیایی میباشد استفاده از دمنوش های سنتی و باستانی گزیری هوشمندانه به گذشته پاکمان میباشد ...