پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۸:۰۰Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 9 تیر 1399 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری برنا 30 مهر 1399 خبرگزاری برنا 30 آبان 1399 خبرگزاری برنا 30 آذر 1399 خبرگزاری برنا 30 دی 1399 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 1 تیر 1399 خبرگزاری برنا 2 تیر 1399 خبرگزاری برنا 3 تیر 1399 خبرگزاری برنا 4 تیر 1399 خبرگزاری برنا 5 تیر 1399 خبرگزاری برنا 6 تیر 1399 خبرگزاری برنا 7 تیر 1399 خبرگزاری برنا 8 تیر 1399 خبرگزاری برنا 9 تیر 1399 خبرگزاری برنا 10 تیر 1399 خبرگزاری برنا 11 تیر 1399 خبرگزاری برنا 12 تیر 1399 خبرگزاری برنا 13 تیر 1399 خبرگزاری برنا 14 تیر 1399 خبرگزاری برنا 15 تیر 1399 خبرگزاری برنا 16 تیر 1399 خبرگزاری برنا 17 تیر 1399 خبرگزاری برنا 18 تیر 1399 خبرگزاری برنا 19 تیر 1399 خبرگزاری برنا 20 تیر 1399 خبرگزاری برنا 21 تیر 1399 خبرگزاری برنا 22 تیر 1399 خبرگزاری برنا 23 تیر 1399 خبرگزاری برنا 24 تیر 1399 خبرگزاری برنا 25 تیر 1399 خبرگزاری برنا 26 تیر 1399 خبرگزاری برنا 27 تیر 1399 خبرگزاری برنا 28 تیر 1399 خبرگزاری برنا 29 تیر 1399 خبرگزاری برنا 30 تیر 1399 خبرگزاری برنا 31 تیر 1399 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۸    
نیروگاه حرارتی اصفهان در تیرماه سال جاری بیش از 362 میلیون کیلووات ساعت، انرژی الکتریکی تولید و به شبکه سراسری برق کشور انتقال داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمدگفت: ترویج و توسعه ی فرهنگ ایثار و شهادت همت همگانی را می طلبد تا بتوانیم در تحقق این هدف موفق باشیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۳    
شرکت بازرگانی مهندسی آبادیزل به عنوان یکی از بزرگترین و برترین تامین کنندگان محصولات صنعتی، در فضای آنلاین فعالیت جدی دارد و هر محصولی که نیاز داشته باشید می توانید از طریق سایت این برند سرشناس سفارش ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۰۶:۰۵    
ریزش مو به دلایل بسیاری از جمله کاهش وزن، بارداری، فشار های احساسی و افزایش می باشد، اما شما می توانید با رعایت برخی از نکات کاربردی مشکل ریزش مو را برطرف کنید ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۶    
فیلم برداری فیلم سینمایی روزی روزگاری ایران، محصول مشترک سینما ایران و افغانستان به نویسندگی و کارگردانی غلامرضا جعفری به پایان رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۳۶    
6میلیون و 154هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از آغاز فصل برداشت تاکنون، خریداری شده که این میزان خرید در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 8.5 درصد رشد داشته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی کشور پرداخت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۶    
فدراسیون ورزشهای ناشنوایان برنامه های استعدادیابی را در قالب یک طرح ملی با کمک سازمان آموزش و پرورش استثنایی سازماندهی کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۵:۳۹    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، حواله دریافت 6 هزار و 653 حلقه لاستیک ناوگان عمومی جاده ای در استان قم صادرشده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۹    
مصوبه دولت در خصوص تعیین تکلیف تجهیزات استخراج رمز ارز موجود در کشور ابلاغ شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۲۸    
کمالی گفت: عصر دیروز مردی 61 ساله در محله بنی هاشم همدان از طبقه سوم ساختمان در حال ساخت سقوط کرد و در دم جان باخت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۴    
سلمان حسینی با بیان اینکه برای کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه فرار دختران از منزل باید اطلاع رسانی مناسب و هدفمندی از سوی دستگاه های متولی امر از قبیل آموزش و پرورش و دادگستری برای خانواده ها با هدف ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۵    
یک زن بازنشسته روسی، دخترش را به مدت 26 سال در خانه حبس کرده بود و فقط به او غذای گربه می خوراند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۰۸:۳۸    
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان، گغت: 800 پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۱:۰۶    
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان دنا ازدستگیری سه سارق حرفه ای احشام و کشف 196 رأس دام مسروقه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۱:۲۰    
شهردار قدس، از پیشرفت 80 درصدی عملیات احداث سوله مدیریت بحران پارک حنانه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: هفت میلیون و 400 هزار نسخه کتاب از ابتدای سال 93 تا پایان سال 98 در استان منتشر شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۴    
آیین اختتامیه سومین دوره استانی جایزه ادبی بیژن نجدی 15 تیر 99 با رعایت پروتکل های بهداشتی در لاهیجان برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۰۶:۰۴    
دهه کرامت از بهترین و شادترین روزهای مومنان است و به دلایل مختلفی به این نام نامگذاری شده است که در این پنج شنبه برنا قصد داریم به دلایل آن بپردازیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۵    
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس از روند رو به رشد آمار مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد و افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا ضروری است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۴:۱۴    
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از تحویل سه هزار دستگاه دناپلاس اتوماتیک به مشتریان در آینده نزدیک خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۲:۳۸    
رئیس درمانگاه فرهنگیان بندرعباس گفت: تست سرولوژی برای تشخیص بیماری کرونا در درمانگاه فرهنگیان بندرعباس انجام می شود و به زودی کلنگ ساخت درمانگاه بزرگ فرهنگیان استان به زمین زده می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۷    
استاندار یزد با تاکید بر اینکه دستگاه های استان باید به صورت جدی و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، مسائل مربوط به طرح اقدام مسکن ملی را پیگیری کنند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۶    
دانک ارسلان کاظمی در چالش فدراسیون جهانی بسکتبال بهترین دانک جهان در یک دهه اخیر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۶    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان از دستگیری 2 نفر از عاملان آتش سوزی عرصه های منابع طبیعی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۵:۰۳    
طبق گزارشی جدید اپل آیفون های 2020 را بدون آداپتور برق برای شارژر می فروشد. این امر راهی برای کاهش هزینه ها و حفظ محیط زیست به حساب می آید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۲:۰۰    
مواد خوراکی آلوده به ویروس جدید کرونا بی خطر نیستند اما متخصصان می گویند که تاکنون موردی از ابتلا از طریق خوردن این مواد دیده نشده هرچند این متخصصان همچنان از خطر بازارهای فروش گوشت که در آن حیوانات ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۰:۰۶    
صدرنشین لیگ برتر فوتبال ایران به دنبال رسیدن به چهارمین قهرمانی متوالی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۲۰:۴۸    
مقامات ایالت میشیگان قانونی جدید وضع کردند که طبق آن، از این به بعد هیچ شرکت یا کارخانه ای حق ندارد به اجبار روی دست کارمندان و نیروهایش میکروچیپ جایگذاری کند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۹:۱۹    
یکی از همرزمان حاج قاسم در جبهه جنگ با صدام، به ذکر خاطره ای از سردار دلها پرداخت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۸:۰۲    
سازمان جهانی بهداشت درباره شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا در دنیا هشدار داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۷:۲۳    
معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استاندار زنجان گفت: طبق مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا، استفاده از ماسک برای تمامی کارکنان ارگان ها و دستگاه های اجرایی و حتی مراجعان به ادارات استان اجباری و طی جلسه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۴۱    
دفتر رئیس جمهور پیرو طرح برخی مطالب و ادعاهای سست، مغرضانه، خلاف عدالت و واقعیت نسبت به دولت، همچنین انتساب برخی اتهامات ناروا در ستون سرمقاله روزنامه کیهان مورخ هشتم تیرماه 1399، جوابیه ای منتشر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۳۲    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف نوسازی ناوگان حمل بار و کالای استان ، 121 دستگاه خودروی فرسوده باربری از چرخه باربری خارج و با خودروهای نو جایگزین می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۲۶    
دانشگاه آزاد اسلامی با 19 رشته در رتبه بندی بین المللی شانگهای در بین برترین دانشگاه های جهان قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۲    
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: اعمال محدودیت سفر ناشی از شیوع کرونا موجب کاهش 58 درصدی جابجایی مسافر و کاهش 44 درصدی تعداد سفر در بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۵:۴۷    
زرافشان رئیس هیات اسکی کهگیلویه و بویراحمد از اسکی تابستانه در قاش مستان دنا توسط اسکی بازان خبره استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۵۳    
فریدون خودنیا گفت: 2000 کیلومتر شبکه فرسوده در استان وجود دارد که حدود 200 میلیارد تومان برای اصلاح آن اعتبار لازم داریم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۴۷    
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از آغاز فاز جدید عملیات مرمتی باغ سالار کلانتر کرمان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۳۲    
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: با موافقت مدیرعامل بانک کشاورزی در نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان امهال وام کشاورزان جنوب استان تصویب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۱    
فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران ضمن ابراز نگرانی از افزایش امار مبتلایان به کرونا از وضعیت هشدار دهنده این بیماری در کل کشور خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۱۱    
وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از طرح پایاب سد گیوی گفت: برای اجرای طرح آبیاری در پایاب سد گیوی در شهرستان کوثر 2 هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده و با اجرای آن تحولی در کشاورزی منطقه رخ می ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۴:۰۸    
هواشناسی پیش بینی کرد: هوای گیلان بعد از 2 روز نسبتا ابری و خنک از امروز تا چهارشنبه هفته کنونی آفتابی و هوا گرم است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۰    
رئیس اتاق کرمان گفت: بر اساس گزارش های اخیر تهران بیشترین درآمد خانوار و کرمان کمترین درآمد خانوار را در بین استان های کشور دارا هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۵۰    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت:استان ایلام با نرخ اعتیاد 1/9 درصد دررتبه 27 کشور قرار دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۵۰    
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ایلام از ثبت پنج اثر ناملموس استان در فهرست آثار ملی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۵۰    
شهردار یزد در آیین رونمایی از 13 اثر ناملموس شهر یزد در فهرست میراث آثار ملی گفت: وظیفه شهرداری حفظ و حراست از میراث ناملموس و فضاهای فرهنگی وابسته به آن است که نسل به نسل منتقل شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۴۷    
مدیران صنعت سیمان با افزایش نرخ، علی الحساب برای قیمت سیمان تیپ 1 به میزان 20 درصد موافقت کردند، اما خواستار افزایش نرخ در مراحل بعدی هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۳۲    
معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان از تایید مجوز برگزاری آزمون صلاحیت بالینی برای اولین بار در این دانشکده خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: گمانه زنی در خصوص وجود پیوند میان جریانات داخلی و خارجی به این دلیل است که قتل یک قاضی که در اختیار، کنترل و حمایت پلیس کشور خارجی است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۲۰    
آیین افتتاحیه دوره بین المللی مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید با حضور طلاب جامعه المصطفی در مجتمع زمزم قم برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۱    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه کارهای بزرگ زیادی از سوی شهرداری در حال انجام است، گفت: به همت شهردار و حمایت اعضای شورای پنجم، فساد سیستماتیک در شهرداری تبریز به صفر رسیده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۱۱    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل: در سال 99، نزدیک به 70 خانه ورزشی روستایی در استان اردبیل تجهیز خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۲:۰۵    
استاندار گلستان بر لزوم حضور سرمایه گذاران خارجی در اجرای پروژه های استان که موجب رشد گلستان تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۹    
گزارش عملکرد و خدمات 8ساله دولت تدبیر و امید در قالب کتابچه تدوین و منتشر می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۶    
شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز در پروژه مسیرگشایی خیابان عطار نیشابوری از درآمد 100 میلیارد تومانی چشم پوشی کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۰    
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: سوالات اعضای شورای اسلامی این شهر پانزدهم تیرماه توسط شهردار پاسخ داده می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۵۰    
در نخستین سالگرد ثبت معنوی تالار فخرالدین اسعد گرگانی، موزه ی آن مجموعه راه اندازی و به بهره برداری خواهد رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۴    
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی :مردم آذربایجان غربی امسال بیش از 200 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۱    
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: برداشت توت درختی به میزان 228 تن از سطح 39 هکتار ازتوتستان های استان آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۱    
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دو هزار و 700 محله در کشور برای بازآفرینی مشخص شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۹    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: 77 پرونده در کمیسیون های ماده 11 و 12 از ابتدای سال تاکنون بررسی شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۶    
شهردار ایلام میزان طلب شهرداری از دستگاه های اجرایی را حدود یک هزار و 100 میلیارد ریال عنوان کرد و خواستار اهتمام این مجموعه ها برای پرداخت مطالبات شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۶    
دهم تیر ماه ؛ روز ی که مهران قهرمان طی 10 روز نبرد سخت و در عملیات غرور آفرین کربلای یک در سال 1365 با جانفشانی رزمندگان اسلام از لوث وجود دشمن بعثی آزاد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۰    
سایت همراه اول منصوبه در تپه آفتابگردان شهر گچساران به تکنولوژی 4G مجهز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۰    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نگاه ویژه به استاندارد سازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس استان یک ضرورت است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۰    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فعال شدن 14 واحد معدنی غیر فعال استان توسط ایمیدرو خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۱۴    
رضایی گفت: واژگونی یک دستگاه سواری پژو تاکسی در سرایان، یک کشته بر جای گذاشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۱:۱۴    
رئیس پلیس راه استان البرز گفت: به منظور انجام عملیات عمرانی و جمع آوری پل عابر پیاده در محدوده پل کلاک آزادراه "تهران - کرج"، این محور به صورت موقت مسدود خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۳۵    
تیم فوتبال ماریتیمو با درخشش دروازه بان ایرانی خود توانست برابر بنفیکا به برتری دست پیدا کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۲۹    
معمولاً هیپوتالاموس و سیستم عصبی اتونوم، بدن شما را در طی یک یا دو درجه بالاتر یا پایین تر از دمای معمول بدن شما نگه می دارند. با این حال، مواقعی وجود دارد که گرمای بدن شما بالا می رود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۱۴    
بایرام زاده به عنوان نایب رئیس امور بانوان هیأت کشتی استان یزد معرفی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۰۸    
مدیر امور توزیع برق منطقه 6 شیراز گفت: با هدف ارتقاء پایداری شبکه برق طی مدت یکسال اخیر بالغ بر34 میلیارد ریال طرح در این منطقه اجرا شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۰:۰۵    
بازیکن تیم فوتبال استقلال در بازی دیشب عملکرد خوبی نداشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از اوج بیماری کرونا و هفته ای سخت پیش روی هرمزگانی ها خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۲۳    
معاون نظارت،بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان، اعلام کرد:نرخ جدید الکل اتانول تعیین شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۸    
معاون بهره برداری سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: تفاوتی که سرویس دهی فعلی با زمان پیش از کرونا دارد در این است که از مبدا تعداد 12 تا 15 نفر مسافر می توانند سوار اتوبوس (با ظرفیت 40 ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۸    
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با تهیه ماسک هایی نمادین برای عروسک های غول پیکر و خودروهای سیار، به دعوت عمومی جهت استفاده از ماسک پرداخت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۹:۰۲    
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: 180 مدرسه هیأت امنائی در استان هرمزگان فعالیت می کنند که قریب به 60 هزار دانش آموز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۷:۴۷    
بلیت فروشی کنسرت امید حاجیلی که قرار بود دوم مرداد روی صحنه برود متوقف شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۷:۳۸    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: هنر مسئولیتی در نظام جمهوری اسلامی، خدمت بی منت به مردم است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۷:۰۲    
کمپین #من_ماسک_می زنم قرار است از هفته آینده در ایران برگزار شود و طبق آن قرار است زدن ماسک در محیط های عمومی اجباری شود. اما چرا کشورهای دنیا تا این اندازه به زدن ماسک تاکید دارند؟
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۶:۰۲    
بر اساس گزارش اپیدمیولوژی منتشر شده از سوی وزارت بهداشت، در هفته منتهی به ششم تیرماه، روند کشوری کووید-19 دارای تغییرات مختصر صعودی است و از طرفی هم روند صعودی یا شروع پیک در 11 استان گزارش شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۴:۰۵    
تاثیر همه گیری کرونا بر زندگی تمام مردم دنیا به گونه ای است که یکی از اساتید جامعه شناسی آمریکا به تازگی گفته است: این روزها همگی در بزرگترین آزمایشگاه تحقیقات اجتماعی دنیا زندگی می کنیم ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۲:۰۵    
به دنبال شیوع ویروس کرونا و تاثیرگذاری آن بر بسیاری از کسب وکارها مقرر شد تا بیمه بیکاری سه ماه اسفند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۱:۰۵    
از نظر طب قدیم ایران ریشه بابا آدم سرد و خشک است و از ریشه این گیاه استفاده طبی به عمل می آید. با ما همراه باشید تا با خواص درمانی بهداشتی این گیاه، بیشتر آشنا شویم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۱:۰۵    
برنامه این هفته ایران امروز (Iran Today) در شبکه پرس تی وی به بحث و بررسی وضعیت مهاجران افغانستانی در ایران و تاریخچه و دلایل مهاجرت آنها به کشورهای اطراف از جمله ایران اختصاص دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۳۵    
دستور جلب و اعلام وضعیت قرمز برای 36 نفر در پرونده ترور حاج قاسم صادر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۲۰    
علیرضا زالی گفت: میزان افراد بستری شده در بیمارستان ها و مراکز درمانی با رشد هشت درصدی روبرو بوده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۸    
سرپرست پلیس راه شمال استان کرمان از برخورد یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه سواری پراید با یک کشته و 2 مصدوم خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۸    
نمایش عصر طویلگی به نویسندگی علیرضا غفاری، تولید جدید گروه تئاتر سولو ، به طراحی و کارگردانی عماد سالکی برای اجرا آماده می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۸    
امروز با پخش برنامه زنده و صبحگاهی سحر سلامی (سلام صبح) با تهیه کنندگی افشین رشیدی از کانال آذری شبکه سحر، یک سالگی این برنامه گرامی داشته شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۸    
مجموعه تلویزیونی کت جادویی به کارگردانی محمدحسین لطیفی از کانال آی فیلم2 پخش می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۸    
رئیس مرکز تحقیقات بیماری های کلیوی و مجاری ادرار دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، گفت: مردان باید هرگونه تغییر در ادرار شامل احتباس، تکرر ادرار و وجود خون در ادرار را جدی بگیرند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۸    
نفس نام ویژه برنامه ای است که از دهم تا دوازدهم تیر ماه به مناسبت روز افشای حقوق بشر امریکایی از رادیو ایران پخش می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۸    
نشست غزالی ها از منظر شمس تبریزی از مجموعه درس گفتارهایی درباره شمس تبریزی در فضای مجازی برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۵    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و 87 کیلو مواد در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ طی 48 ساعت گذشته با همکاری پلیس استان های فارس، بوشهر ، کرمان و سیستان و بلوچستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۵۹    
سرمربی فولاد می گوید که با دروازه بان تیمش به خاطر رفتار بچه گانه ای که منجر به 10 نفره شدن فولادی ها شد، برخورد خواهد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۵۳    
استفاده از لوازم آرایشی که برای تهیه آنها از مواد شیمایی استفاده شده است برای مواقع لازم عوارض جدی نخواهد داشت اما بدترین خطرات آرایش روی صورت زنانی رخ می دهد که آرایش کردن عادت روزانه آنهاست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۳:۵۰    
سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: گل اول سپاهان تمام برنامه های ما را بهم زد.