پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۳:۴۲Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 15 تیر 1399 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری برنا 30 مهر 1399 خبرگزاری برنا 30 آبان 1399 خبرگزاری برنا 30 آذر 1399 خبرگزاری برنا 30 دی 1399 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 1 تیر 1399 خبرگزاری برنا 2 تیر 1399 خبرگزاری برنا 3 تیر 1399 خبرگزاری برنا 4 تیر 1399 خبرگزاری برنا 5 تیر 1399 خبرگزاری برنا 6 تیر 1399 خبرگزاری برنا 7 تیر 1399 خبرگزاری برنا 8 تیر 1399 خبرگزاری برنا 9 تیر 1399 خبرگزاری برنا 10 تیر 1399 خبرگزاری برنا 11 تیر 1399 خبرگزاری برنا 12 تیر 1399 خبرگزاری برنا 13 تیر 1399 خبرگزاری برنا 14 تیر 1399 خبرگزاری برنا 15 تیر 1399 خبرگزاری برنا 16 تیر 1399 خبرگزاری برنا 17 تیر 1399 خبرگزاری برنا 18 تیر 1399 خبرگزاری برنا 19 تیر 1399 خبرگزاری برنا 20 تیر 1399 خبرگزاری برنا 21 تیر 1399 خبرگزاری برنا 22 تیر 1399 خبرگزاری برنا 23 تیر 1399 خبرگزاری برنا 24 تیر 1399 خبرگزاری برنا 25 تیر 1399 خبرگزاری برنا 26 تیر 1399 خبرگزاری برنا 27 تیر 1399 خبرگزاری برنا 28 تیر 1399 خبرگزاری برنا 29 تیر 1399 خبرگزاری برنا 30 تیر 1399 خبرگزاری برنا 31 تیر 1399 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۰:۰۰    
فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ ماه "آگوست" پاراتکواندوکاران را اعلام کرد و هوگوپوشان ایرانی جایگاه خود را در میان برترین های جهان حفظ کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۰۲:۰۹    
به گفته محققان مصرف بیش از 1 تا 2 گرم کافئین باعث ایجاد اثرات سمی چشمگیری در بدن می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۰۹:۲۷    
سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور در یازدهم مرداد ماه توضیحاتی داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۲    
مسئول دفتر نمایندگی جذب و استخدام نیروی دریایی راهبردی ارتش در خراسان شمالی از استخدام نیروی دریایی راهبردی ارتش خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۳    
رژیم های غذایی آدابی دارند که باید از آن ها پیروی کنیم تا در حین کم کردن وزن دچار مشکل نشویم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۸    
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه معتمدان و ریش سفیدان سفیر صلح و سازش در بین مردم هستند گفت: پلیس برای پیشگیری از جرائم نیازمند استفاده از این ظرفیت عظیم است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه آمار مبتلایان کرونا در سیستان و بلوچستان از 9500 نفر گذشت، گفت: همچنان در موج اول شیوع هستیم و بروز موج های بعدی دور از انتظار نیست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۴:۵۱    
سرپرست معاونت توسعه مدیریت ومنابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به آغاز ثبت نام شاغلان و بنگاه های فرهنگی و هنری فاقد کد بیمه کارگاهی در سامانه کارا از شانزدهم تیرماه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۲:۱۵    
زمانی که کلسترول بد خون بالا باشد، مشکلات قلبی، گرفتگی رگ ها و عروق و به دنبال آن فشار خون بالا را به دنبال خواهد داشت؛ بنابراین مهم است که بتوانید برای کاهش میزان کلسترول تان برنامه ریزی کنید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۹    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی جاده های کشور در 19 تیر را تشریح کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۸    
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان گفت: بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا در اصفهان، برگزاری مجالس ختم و ترحیم تا اطلاع ثانوی در آرامستان های شهر ممنوع است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۳:۰۸    
مسعودرضایی از تخصیص تسهیلات تکمیلی برای واحدهای سیل زده نیمه تمام درلرستان خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۱:۰۳    
کسانی که به اندازه کافی و با کیفیت خوب نمی خوابند دچار مشکلات خلق و خو می شوند و ممکن است به مرور زمان درگیر اضافه وزن و مشکلاتی مثل دیابت نوع دوم شوند اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید خوب است با ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۱۰:۱۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: بنگاه های اقتصادی 14 رسته مشمول دریافت تسهیلات ستاد ملی مقابله با کرونا از جمله در خراسان رضوی تا پایان هفته جاری برای ثبت نام در سامانه کارا ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۹:۳۹    
تنگی نفس یکی از نشانه های معمول کرونا شناخته می شود، اما ممکن است دلایل مختلف دیگری از جمله اضطراب های روانی داشته باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۸:۳۳    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شاهرود بابیان اینکه راه های فرعی و غیرضروری جنگل ابر مسدود شد، گفت: این اقدام در راستای حفاظت از منطقه صورت گرفته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۸:۳۳    
فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گفت: سال گذشته 66 مورد تخریب و تصرف اراضی مرتعی و جنگلی با مساحت 104 هکتار در این یگان پیگیری شده که بخش مرکزی با بیش از 77 هکتار بیشترین ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ - ۰۰:۰۹    
اگر راه های مختلفی را برای بهبود وضعیت خواب خود سنجیده اید و موفق نشده اید، بهتر است برخی از نکات رژیم غذایی را رعایت کنید، شاید نتیجه دلخواه خود را بگیرید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۶    
مهندس ناصر فغفوری رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اعلام خبر فوق افزود : در سال گذشته 8 هزار و 366 مورد بازرسی در قالب گشت مشترک بین ارگانها ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۶:۳۰    
معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت : جلسه کمیسیون ماده پنج شهر اسفراین و شیروان در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار گردید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۵:۱۵    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز سه شنبه 17 تیرماه 1399 به 10 میلیون و 50 هزار تومان رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۰۳    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست الیگودرز از دستگیری شکارچی یک راس بز کوهی در ارتفاعات تمندر این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۴:۰۰    
فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: مرزبانان این فرماندهی طی عملیات های جداگانه موفق به کشف 49 کیلو و 400 گرم انواع مواد مخدر در محدوده حفاظتی این هنگ مرزی شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۳:۳۹    
مهرداد فتحی بیرانوند گفت: تشکلهای زیست محیطی شهرستان بروجرد بیشترین نقش را در احیاء بخش اعظمی از تالاب بیشه دالان این شهرستان داشته اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۴۵    
رییس اداره فنی و نظارت طرح های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: تا پایان مرداد ماه سال جاری، پنج پل عابر پیاده در محورهای پر تردد استان به بهره برداری خواهد رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۲:۲۴    
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: کشتی متخلف ترال در چابهار توقیف و براساس حکم صادره به مدت 30 روز از فعالیت صید و صیادی محروم شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۱:۰۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلیویه و بویراحمد در نشست سامان دهی چاپخان های استان بر رفع نشکلات صنفی چایخانه داران استان تأکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۱۰:۳۹    
سرپرست پلیس راه جنوب استان گفت: برخورد یک دستگاه سواری "پژو 405" با یک دستگاه کامیون "فوتون" در محور "کهنوج –بندرعباس" 4 کشته و 2 مجروح برجای گذاشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۸:۲۷    
فرمانده انتظامی استان از کشف 258کیلو و950گرم حشیش در عملیات شبانه ماموران یگان تکاوری 116 شهرستان "کهنوج" خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۷:۵۱    
مدافع پرسپولیس که در دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر دچار مصدومیت شد، سرنوشت نامعلومی برای بازی مقابل ماشین سازی تبریز خواهد داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۳:۰۳    
شرایط و مدارک لازم برای شماره گذاری، آخرین آمار نقل و انتقال خودرو و محدودیت های موجود برای تعویض پلاک از جمله مواردی است که رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا آنها را تشریح کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۲:۰۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: براساس واگذاری هایی که در سال های 85 84 انجام شد قرار بر واگذاری مجموعه شرکت های مشمول سهام عدالت به صورت کامل به مردم بود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۰:۰۹    
مراسم رونمایی از چاپ دوم و جشن امضای کتاب ماجرای عجیب یک جشن تولد نوشته جواد کلاته فردا در کتابفروشی به نشر در تهران برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۳:۳۷    
پایین رفتن خورشید در افق، آسمان را از نگاه ناظر زمینی قرمز و نارنجی می کند؛ درحالی که همین اتفاق در مریخ موجب می شود آسمان آبی به نظر آید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۲:۴۳    
مهمترین دغدغه مردم در روزهای شیوع کرونا استفاده از بهترین ماسک برای مقابله با بیماری است از این رو عضو کمیته علمی کرونای کشوری بهترین ماسک را معرفی کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۱:۰۷    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، روند افزایشی شمار مبتلایان به بیماری کووید19 در استان فارس را بسیار نگران کننده ذکر و با اشاره به تغییر رفتار ویروس کرونا ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۵۵    
آلبالو سرشار از آنتی اکسیدان های طبیعی چون آنتوسیانین، کلوروژنیک اسید، کورستین و کامپفرول است و از ظرفیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی برخوردار است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۱۰    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: خط تولید شیرآلات سرچاهی مورد نیاز صنعت نفت با ایجاد اشتغال برای 24 نفر در شرکت واشرسازی بهتا اهواز راه اندازی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۲۰:۰۱    
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: دو هزار و 62 پرونده تخلف صنفی به ارزش 222 میلیارد و 200 میلیون ریال از ابتدای امسال تا کنون در استان تشکیل و تعزیرات حکومتی ارسال شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۸:۴۶    
معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند شرایط سرمایه گذاری در این منطقه را با توجه به گسترش جهانی کرونا ویروس و اعمال تحریم های ظالمانه، مطلوب ارزیابی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۷:۰۴    
فرماندارهلیلان گفت: به دلیل اوج گیری شیوع ویروس کرونا و افزایش شمار مرگ و میرها و به منظور قطع زنجیره انتقال تمامی کارمندان و مراجعه کنندگان ملزم به استفاده از ماسک هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۵۸    
مراسم رونمایی و جشن امضای رمان پناه نوشته الهام تیموری دوشنبه 23 تیر در فروشگاه ترنجستان سروش برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۲۸    
ضروری است وزیر بهداشت به خصوص معاونت درمان وزارتخانه و شورای عالی بیمه سلامت در تدوین مقررات و استانداردهای خدمت در تله مدیسین زمان را از دست ندهند
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۸    
در راستای تعیین سیاست های اندیشکده نوآوری اتاق بازرگانی و دانشگاه اصفهان شورای سیاستگذاری اندیشکده تشکیل جلسه داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۵    
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت در دولت تدبیر و امید تا به امروز 700 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه و آبادانی مناطق روستایی در استان هزینه شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۴۳    
رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: از آنجا که بیش از 40 درصد تولید ناخالص ملی در حوزه صنعت تأمین می شود لذا باید به بخش صنعت و معدن و تجارت اهمیت ویژه دهیم و با جدیت برای رفع موانع همت کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۵:۳۴    
یک محموله بزرگ اقلام دارویی به همت رزمندگان تیپ 110 سپاه سلمان در مرزهای این استان کشف و ضبط شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۵۸    
مدیرکل آموزش وپرورش استان فارس در یک صدوسی و هشتمین جلسه شورای آموزش وپرورش استان از اتصال رایگان اینترنت برای بیش از1300 مدرسه روستایی بر بستر تلفن بی سیم و توزیع230 مودم به همراه اینترنت رایگان در ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۹    
استاندار تهران با اشاره به ضرورت تحقق پیشران های توسعه در روستاها از گازرسانی به 4 روستای بخش کن تا پاییز امسال خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۹    
رییس اداره محیط زیست اندیکا گفت : یک فرد راسو یا قاقم کمیاب با نام انگلیسی ( Least Weasel) و نام علمی ( Mustela nivalis) که به عنوان کوچکترین گوشت خوار جهان شناخته می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۴:۱۳    
بیش از 17 هزار میلیارد ریال در بخش کشاورزی کردستان سرمایه گذاری، و تولیدات کشاورزی افزایش می یابد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۵۲    
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی تربت جام از شناسایی 15 بیمار مشکوک به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و مثبت بودن آزمایش 3 نفر به این بیماری خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۳۷    
دادستان سیرجان گفت: اعضای یک باند مخوف بعد از ماه ها برنامه ریزی زمانی که قصد خارج کردن 15 هزار میلیارد تومان از حساب های بانکی را داشتند، گرفتار مأموران وزارت اطلاعات شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۱۳    
پارک فناوری پردیس شرکت های متقاضی عضویت را پذیرش می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۱    
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: مجمع سالیانه هیات های ورزشی به مانند یک اتاق فکر است که می تواند مشورت های خوبی را داشته باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۱    
استاندار ایلام گفت: فاز اول پروژه لرزه نگاری و اکتشاف نفت و گاز دانا در منطقه بانکول و باباگیر ایوان پایان یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۳:۰۱    
استاندار گلستان با اشاره تلاش های دولت در جهت حمایت از کشاورزان اظهار کرد: علی رغم تمام مشکلات مالی تا کنون 2300 میلیارد تومان از مطالبات کلزاکاران و گندمکاران استان پرداخت شده و این رقم فارغ از ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۴۶    
اسفندیار حسنی مقدم گفت: 4/7 درصد اراضی کشاورزی کشور در استان بوده که این به این معنا است که سه برابر اراضی آب داریم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۴۳    
سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی برای اطفای حریق در عرصه های مرتعی و جنگلی، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۳۱    
رییس پلیس راه استان ایلام از اجرای طرح عملیاتی برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از امروز به مدت یک هفته در جاده های برون شهری ایلام خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۳۱    
مدیر کل ورزش وجوانان استان اردییل گفت: 11 باشگاه خصوصی در استان اردبیل در سه ماهه اول مجوز فعالیت دریافت کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۸    
استاندار اردبیل گفت: مشکلات موجود اعم از زیرساخت های اساسی از جمله راه های ارتباطی و پارکینک پل معلق تمام شیشه ای هیر بر طرف می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۲۸    
معاون حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: تمهیدات و ساختار لازم برای اجباری شدن استفاده از ماسک در ناوگان حمل ونقل و پایانه های مسافربری بین شهری فراهم شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل دیوان محاسبات استان اصفهان در بازدید از پروژه بازسازی شبکه فرسوده اصفهان، ایستگاه پمپاژ جنوب شرق اصفهان و تصفیه خانه فاضلاب هرند و اژیه گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۲:۰۷    
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: خرما و پسته در استان به دلیل عدم فعال بودن دیپلماسی اقتصادی در سردخانه ها رو به نابودی هستند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۲    
مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس در پی درگذشت محمدجواد مختاری داوطلب مدافع طبیعت پیام تسلیت صادر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۲    
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام داشت: کلیه فعالیتهای آموزشی آموزشگاه های آزاد هنری ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۴۳    
هر چقدر مردم عزیز در بخش های صنعتی، نیروگاهی و خانگی، گاز را بهینه مصرف کنند و از تجهیزات با راندمان بالا استفاده نمایند امکان تأمین گاز برای کل کشور فراهم شده ودر فصول سرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۳۷    
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: با توجه به مطالبه مردم سه خط جدید انسجام – مطهری، نبوت – شهید محلاتی و شهر قائم(عج)- میدان مطهری راه اندازی شده و امیدواریم بتوانیم خدمات مطلوبی را به ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۸    
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: در سال 98 عملیات طراحی کاشت 68 پروژه فضای سبز با مساحتی بالغ بر 950 هزار مترمربع تهیه و پس از بررسی در کارگروه طراحی و توسعه سازمان به مناطق ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۸    
یکی از مراجع عظام تقلید گفت: مردم عده ای از روحانیون را می بینند که مشغول کار اداری هستند و وضع تقریبا مناسبی دارند، اینگونه تلقی می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۲    
رییس شورای شهر کرج با بیان اینکه در شرایط کنونی اکثر نهادهای دولتی به دلیل مشکلات اعتباری قادر به انجام ماموریت های ذاتی خود نیستند و فشار این کم کاری بر شانه شهرداریها سنگینی می کند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۲۲    
استفاده از استخر های خانگی و استخر های بادی در ایام گرم سال،کودکان را در معرض خطر مرگ ناشی از غرق شدن قرار می دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۶    
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اراک گفت: شورا در 15 ماه اخیر آبرو داری کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۶    
شهردار اراک گفت: طی 15 ماه اخیر فقط یک معاون را تغییر دادم و هیچ کس را به خودم به شهرداری نیاوردم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۰    
معتمدیان گفت: دانشگاه علوم پزشکی باید برنامه محدودسازی را طی 48 ساعت آینده آماده و ارائه کند که این محدودیت پس از تصویب، طی یک هفته اِعمال و در صورت نیاز تمدید خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۱:۱۰    
در سال گذشته 2 طرح سرمایه گذاری کنسانتره آهن و فرآوری مدیریت با سرمایه گذاری بیش از 100 میلیارد تومانی بخش خصوصی آغاز و در حال اجرا می باشند که تقاضاهای جدیدی نیز برای سرمایه گذاری وجود داشته که ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اکنون ده شهرستان استان از جمله؛بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، قشم، کیش، بندرلنگه، پارسیان، بستک و خمیر، در وضعیت قرمز قرار دارند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۲۲    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به برقراری پروازهای مسیر بجنورد به عشق آباد کشور ترکمنستان و بالعکس در آینده ای نزدیک، گفت: با هدف بهره گیری از این ظرفیت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۶    
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: به رغم بروز بیماری کرونا و عدم امکان مراجعه به خیرین، طی سه ماهه فصل بهار شاهد کمک 21 میلیارد تومانی مردم نیکوکار به نیازمندان بودیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۶    
مراسم طرح پیمایش محلات شهرداری منطقه 9 با بررسی مسیر مناسب سازی شده ویلچر از پارک ترافیک در بوستان المهدی (عج) بسمت ساختمان شهرداری منطقه 9 با حضور مدیران شهرداری منطقه برگزار شد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۱۶    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در توییتر از فیلم ها و سریال های تولید شده توسط صدا و سیما انتقاد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۷    
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: امیدوار به کسب سهمیه در هر دو بخش بانوان و آقایان در مسابقات المپیک هستیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۷    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: فرد مراقبت کننده از بیمار دارای کووید-19 باید از سلامت کافی برخوردار بوده و بیماری زمینه ای نداشته باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۱    
تاجر ثروتمند وقتی با تماس تلفنی یکی از دوستانش به باغ گیلاس دعوت شد نمی دانست چه سرنوشت شومی در انتظارش است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۱    
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در مجمع سالیانه هیئت تنیس روی میز گیلان از رشد این رشته ورزشی در استان خبرداد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۰:۰۱    
رئیس اورژانس و پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در سه ماه ابتدای امسال 7 هزار و 18 ماموریت اورژانسی در سطح خراسان شمالی انجام شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۵۵    
استاندار خراسان شمالی گفت: اسناد بالادستی مانند سند توسعه و جهش تولید استان باید در طرح ویژه جوانان استان در نظر گرفته شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۴۹    
استاندار خراسان شمالی گفت:برای اجرای موفق طرح ریشه کنی بیسوادی بسیج تمام نیروها ، امکانات و ظرفیت ها الزامیست و تمامی ابزارها باید در کنار هم چیده شود تا این طرح طبق برنامه زمانبندی پیش برود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۴۶    
پسر جوان که متهم است دختر دانشجوی شهرستانی را پس از اغفال به خانه اش کشانده و او را مورد تعرض قرار داده صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۳۱    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، از راه اندازی مراکز آموزش، تولید و اشتغال صنایع دستی در روستاهای هرمزگان در راستای اجرای طرح جهش تولید خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۲۵    
رئیس کل دادگستری استان همدان، گفت: 55 درصد از پرونده های معوق دادگستری استان تا ابتدای تیرماه امسال تعیین تکلیف شده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۱۰    
شهردار تبریز از تملک 40 هزار متر مربع از باغات قدیمی شهر به منظور توسعه فضای سبز شهری از ابتدای امسال خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۰۱    
پایان تیرماه، آخرین مهلت ثبت نام واحدها و کارگاه های صنفی و صنعتی، همچنین صاحبان و شاغلان کسب و کارهایی که کد بیمه و کد کارگاهی ندارند در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات کرونا است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۰۱    
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بندرلنگه، از رفع افت فشار و کمبود آب روستاهای خرابه و مرباغ بخش شیبکوه شهرستان بندرلنگه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۵۵    
مدیرکل هواشناسی گیلان امروز گفت : امروز در گیلان باران پراکنده می بارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۵۵    
مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس، از کمک 50 میلیارد ریالی این شرکت به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا علیه (ع) در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۴۶    
رئیس سازمان سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش از جذب 20 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان در مدارس کشور در سال تحصیلی آینده خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۲۵    
بازیکنان تیم پرسپولیس همچون گذشته مورد ارزیابی روزانه هنگام تمرین قرار خواهند گرفت تا تبِ آنها نیز ارزیابی شود و در اختیار بازرسان فدراسیون پزشکی ورزشی قرار بگیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۸:۲۵    
استاندار آذربایجان شرقی از عرضه 20 درصد سهام شرکت داروسازی دانا در بازار سرمایه خبر داد و گفت: امیدواریم با مشارکت دادن مردم در این شرکت، شاهد روزهای درخشان تری در این مجموعه باشیم.