پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۳:۴۰Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 29 تیر 1399 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری برنا 30 مهر 1399 خبرگزاری برنا 30 آبان 1399 خبرگزاری برنا 30 آذر 1399 خبرگزاری برنا 30 دی 1399 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 1 تیر 1399 خبرگزاری برنا 2 تیر 1399 خبرگزاری برنا 3 تیر 1399 خبرگزاری برنا 4 تیر 1399 خبرگزاری برنا 5 تیر 1399 خبرگزاری برنا 6 تیر 1399 خبرگزاری برنا 7 تیر 1399 خبرگزاری برنا 8 تیر 1399 خبرگزاری برنا 9 تیر 1399 خبرگزاری برنا 10 تیر 1399 خبرگزاری برنا 11 تیر 1399 خبرگزاری برنا 12 تیر 1399 خبرگزاری برنا 13 تیر 1399 خبرگزاری برنا 14 تیر 1399 خبرگزاری برنا 15 تیر 1399 خبرگزاری برنا 16 تیر 1399 خبرگزاری برنا 17 تیر 1399 خبرگزاری برنا 18 تیر 1399 خبرگزاری برنا 19 تیر 1399 خبرگزاری برنا 20 تیر 1399 خبرگزاری برنا 21 تیر 1399 خبرگزاری برنا 22 تیر 1399 خبرگزاری برنا 23 تیر 1399 خبرگزاری برنا 24 تیر 1399 خبرگزاری برنا 25 تیر 1399 خبرگزاری برنا 26 تیر 1399 خبرگزاری برنا 27 تیر 1399 خبرگزاری برنا 28 تیر 1399 خبرگزاری برنا 29 تیر 1399 خبرگزاری برنا 30 تیر 1399 خبرگزاری برنا 31 تیر 1399 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۱۱:۱۴    
اطلاعیه قطع گاز در شهرها و روستاهای قلعه رئیسی، دیشموک و حومه مورخ 99/05/26
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۲۰:۰۳    
طی 24 ساعت گذشته، سه بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۴    
فرمانده انتظامی لارستان از کشف 5 کیلو و 800 گرم هروئین توسط ماموران پاسگاه انتظامی "درز و سایبان" خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۱:۳۱    
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با اهتمام ویژه ای درصدد هستیم به گونه ای برنامه ریزی و رصد شود که هیچ خانواده نیازمندی از کمک های همدلی و مواسات بی بهره نماند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۹:۴۹    
شاخص کیفیت هوا طی 24 ساعت گذشته به طور میانگین بر روی عدد 120 قرار داشت و هوای تهران برای گروه های حساس جامعه آلوده بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۴:۴۸    
فیلمبرداری فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی سید محمد احمدی به پایان رسید و جشن پایان فیلمبرداری با حضور عوامل و بازیگران فیلم برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۱:۵۷    
مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان از کاهش آمار صدمات ناشی از نزاع، مرگ به علت غرق شدگی، تلفات سوختگی و کاهش مراجعات سرپایی در سه ماهه اول سال خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۰۵:۰۶    
روز دهم ماه قمری ذی الحجه، مصادف با عید قربان از گرامیترین عیدهای مسلمانان است که به یاد ابراهیم و فرزندش اسماعیل، توسط بسیاری از مسلمانان جشن گرفته می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۵:۱۶    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران در خصوص ارسال پیامک هشدار به شهروندان توضیحاتی ارائه داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۵:۳۱    
رئیس جهاد کشاورزی تایباد از اختصاص یک و نیم میلیارد تومان برای احداث گلخانه در تایباد خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۰:۴۷    
استاندار گیلان در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام هادی و حمید نعمتی، پیام تسلیتی صادر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۷    
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی، از کشف بیش از 75 میلیارد ریال شیره گیاه دارویی انغوزه توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد خبر داد..
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۰:۱۷    
تحقیقات نشان می دهند احتمال آلوده شدن حیوانات خانگی مانند سگ و گربه به ویروس کرونا وجود دارد. به همین دلیل برای شناسایی این ویروس در حیوانات خانگی تست های آزمایشگاهی طراحی شده است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۲:۴۱    
ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت هفته ازدواج با حضور فدایی استاندار، پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای ستاد در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۰۵:۰۲    
سالار عقیلی، خواننده موسیقی ایرانی، ساعت 20:30 روز جمعه، سوم مرداد، به اجرای کنسرتِ آنلاین می پردازد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۱۲:۱۱    
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: باشگاه دارانی که برای ثبت نام در سامانه دریافت تسهیلات بنگاه های آسیب دیده از کرونا با مشکل مواجه شدند به این هیات در مشهد مراجعه نمایند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۰:۳۰    
قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از افزایش 34 درصدی تولید از ابتدای امسال تا پایان روز 28 تیرماه خبر داد و گفت: تا این مدت 154 هزار دستگاه انواع خودروی سواری و وانت تولید شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۸    
معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران گفت: برای تبدیل شناورهای صیادی بنزینی به گازوئیلی تسهیلات ارزان قیمت بانکی به صیادان متقاضی پرداخت می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۳    
ارزش سهام عدالت در معاملات روز گذشته افزایش یافت و هر برگه سهم 532هزار تومانی حدود 19میلیون و 500هزار تومان شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۶    
احتمال مبتلا شدن انسان به ویروس کرونا حتی در خانه هم وجود دارد، جایی در منزل وجود دارد که احتمال حمل اجزای ویروس کرونا را دارد و خطر ابتلا در آن جا بسیار بالا می باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۲۱    
استاندار اردبیل گفت: با برنامه ریزی های اعتباری و اجرایی امسال 100 کیلومتر از راه آهن اردبیل- میانه ریل گذاری می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۳:۱۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از پرداخت تسهیلات به شرکت های حمل و نقل آسیب دیده از کرونا خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۲:۱۲    
خط تولید یک شرکت دانش بنیان در زمینه ساخت دستگاه حفاری و تونل سازی روز یکشنبه با حضور رضا نقی پور مدیر عامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به بهره ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۰    
فرمانده انتظامی استان قم از کشف احتکار لوازم آشپزخانه از یک انبار به ارزش 5 میلیارد ریال در قم خبر داد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۰:۳۰    
مدیر کل محیط زیست استان همدان از انتظار برای ثبت 4 قله کوهستان الوند در فهرست آثار ملی طبیعی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۱    
رئیس فدراسیون ناشنوایان گفت: با توجه به شیوع موج دوم کرونا، از سوی کمیته بین المللی ورزش های ناشنوایان ICSD کلیه مسابقاتی که در سال 2020 پیش بینی شده بود، لغو شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۹:۲۱    
برداشت هلو از باغات منطقه خنداب آغاز شده و تا پایان تابستان نیز ادامه خواهد داشت،شهرستان خنداب با بیش از 2هزار هکتار باغ هلو و شلیل قطب تولید هلو در استان مرکزی به شمار می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۱۵    
تیم فوتبال پرسپولیس فاصله چندانی با کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر ندارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۰:۰۳    
بیماران مبتلا به کووید19، دچار وضعیت بیماری بی علامت و بعد خفیف و سپس متوسط و حاد و در آخر بحرانی این ویروس می شوند و هر کدام از آنها علایم خاصی دارند که باید کاملا مورد توجه قرار بگیرند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۳:۴۸    
در دنیای ایده آل، قطعات کامپیوتر همیشه سالم باقی می ماند و تنها برای بهبود عملکرد نیاز به تعویض دارند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۳:۲۱    
محققان سیستم ارتباط بی سیم آکوافای را عرضه کردند. این سیستم با بهره گیری از فناوری لیزر، اینترنت را به زیر آب متصل و فایل و ویدئو منتقل می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۳۶    
نشست مشترک مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر با محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۲:۰۶    
مطالعات علمی نشان می دهد که سرما و سردی هوا ویروس کرونا را نمی کشد.دمای طبیعی بدن انسان5/36 تا 37 درجه است و در دمای هوای بیرون بدن ویروس می تواند دوام بیاورد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۱:۳۳    
پیکر مرحوم محمد پاکروان طبق خواسته خانواده مرحوم؛ صبح امروز در جوار امامزاده سید محمد خمینی شهر و در کنار پدر مرحومش به خاک سپرده شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۰:۰۶    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: برای همه نیازها و خواسته ها در حوزه تامین مالی، ابزاری در بازار سرمایه وجود دارد تا در اختیار بنگاه ها، سهامداران یا هلدینگ ها قرار گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۰:۰۶    
بهترین ماسک برای مقابله با بیماری کووید 19 کدام است؟ بدترین ماسک ها چطور؟ در این مطلب نگاه دقیقی به قابلیت ماسک های تنفسی گوناگون برای محافظت از ما در برابر کرونا می اندازیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۲۰:۰۰    
جنبش های فتح و حماس از توافق خود برای برگزاری کنگره ملی فلسطینی در غزه با هدف مقابله با معامله قرن و طرح الحاق کرانه باختری با سخنرانی محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین و اسماعیل هنیه رییس دفتر ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۸:۱۲    
رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری 6 کلاهبردار حرفه ای که از 1300 مال باخته در تهران و سایر شهرستان های کشور 500 میلیارد ریال به بهانه خرید و فروش خودرو کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۸:۰۸    
سمیه قاسمی طوسی در جمع اعضای خانه جوانان مازندران با اشاره به برخی معضلات اجتماعی که گریبانگیر بانوان و جوانان جامعه شده است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۷:۲۱    
جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر افزود: در بیستمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری که در سال تحصیلی جاری برگزار شد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۱    
سید حمیدرضا کاظمی گفت: در مقایسه استان لرستان با سایر استان ها و شهرستان پلدختر با سایر شهرستان های مشابه متوجه می شویم استان و شهر ما جزء محرومترین استان ها و شهرستان ها هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۹    
احسان علیخانی مجری و تهیه کننده عصرجدید نسبت به شایعه اخیر درباره ابتلایش به کرونا در صفحه شخصی خود نوشت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به استفاده بیش از 60 درصد مردم قم از ماسک، گفت: سیاست ما پرهیز از هراس مردم و جلوگیری از عادی سازی در مقابله با کروناست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۹    
استاندار قم روند بیماری کرونا در استان را افزایشی دانست و گفت: در مرحله ای هستیم که بنای بر بازگشایی های بیشتر را نداریم بلکه باید محدودیت های بیشتر را اعمال کنیم تا این روند کاهشی شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۳۳    
استاندار قم، برضرورت برنامه ریزی برای غنی سازی اوقات فراغت و اثربخشی برنامه های آموزشی و پرورشی توسط آموزش و پرورش استان تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۴    
سخنگوی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت: با توجه به افزایش یک تا 2 درجه ای دمای هوا در دوهفته آینده لازم است که مردم نهایت همکاری را در مصرف بهینه برق داشته باشند تا تابستان امسال را بدون خاموشی و ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۴    
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی دکتر سید سروش قاضی نوری نائینی را به سمت رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور منصوب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۴    
مهلت ثبت نام و تکمیل مستندات بیست و دومین جشنواره جوان خوارزمی تمدید شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۸    
احیای موزه مطبوعات در کرمان، نحوه همکاری متقابل مدیران و مطبوعات، حمایت استانداری از مطبوعات، نقش مطبوعات در توسعه استان و پرداخت تسهیلات به خبرنگاران از اهم مباحث مطرح شده در دیدار 90 دقیقه ای اعضای ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۸    
اسفندیار حسنی مقدم گفت: 56 هزار هکتار زمین کشاورزی استان معادل 30 درصد اراضی آبی به سیستم های آبیاری نوین مجهز شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۳    
شیخ دیاباته مجموعاً در بازی های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال 12 گل زده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۴    
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نامه ای به استانداران تهران و قزوین مراتب ثبت نام استاد غلامحسین امیرخانی به عنوان گنجینه زنده بشری را ابلاغ کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۴    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی با بیان این که 14 پروژه جهش تولید به استان محول شده گفت: با پایان این تعداد پروژه 16 هزار و 459 شغل در استان ایجاد می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۸    
استاندار آذربایجان غربی گفت: خوشبختانه پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان با پیشرفت خوبی اجرا می شوند و با تامین اعتبار لازم برای اجرای این طرح ها ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۸    
فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارق احشام با 20 فقره سرقت در شهرستان "خرم آباد" خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۵    
مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی گفت: مبارزه بیولوژیک در بیش از 2 هزار هکتار از مزارع گوجه فرنگی و 300 هکتار از مزارع نخود علیه آفت "هلیوتیس" در استان انجام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۹    
سید موسی خادمی از برگزاری مانور آمادگی در مقابل زلزله 7-6 ریشتری در شهر خرم آباد داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۳    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت:با اعمال محدودیت ها و رعایت مردم در زدن ماسک، استان به وضعیت بحرانی پیش بینی شده وارد نشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۷    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: بنیاد علوی برای مشارکت در تامین 50 درصد هزینه های راه اندازی سایت موزه باز چالدران اعلام آمادگی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۷    
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: فعالیت های سوادآموزی در این استان، از اول مردادماه 2 ماه زودتر از کشور آغاز می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۸    
طبق مصوبات ستاد استانی مقابله باکرونا، امروز بازرسی از 20 باشگاه ورزشی بانوان سطح شهر کرمان انجام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بهره برداری از پروژه های عمرانی در حوزه راهداری به ارزش بالغ بر 114 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۷    
فراخوان مسابقه مجازی داستان کوتاه شعر نو با عنوان "تحریرخیال" از عید قربان تا غدیر با شعار "امید و همدلی تا شکست کرونا" اعلام می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۴    
برگزاری هرگونه مراسم و اجتماع در اماکن عمومی ممنوع است و پلیس اماکن با واحدهای متخلف برخورد می کند..
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۸    
عزیزی گفت: دومین کاروان نشاط و امید با تجهیزات 27 خانه ورزشی روستایی اعزام می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۲    
آتش سوزی در منطقه کوسالان سروآباد همچنان ادامه دارد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۸    
طبق مصوبات ستاد استانی مقابله باکرونا، بازرسی از باشگاه ها و اماکن ورزشی به طور رسمی و به صورت ویژه از عصر دیروز شنبه 28 تیرماه 99 در سراسر استان کرمان آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۳    
بسیاری از افرادی که از بیماری کووید-19 بهبود پیدا می کنند، امیدوارند که نسبت به ویروس کرونا ایمنی دائمی پیدا کرده باشند و دیگر دچار عفونت با آن نشوند اما ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی شورای نگهبان، در توییتی نوشت: "شرق" اما بگوید چرا در بیان اخبار کذبی همچون گزینه بودن بنده برای دیوان محاسبات عجله می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۴    
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری باند سارقان منزل و کشف 12 فقره سرقت در این استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۳    
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان دارای مشترکات دینی،فرهنگی و اجتماعی گسترده ای با یکدیگر هستند که همه دستگاه ها باید برای تقویت و توسعه این روابط تلاش کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۳    
تفاهم نامه همکاری در زمینه توانمندسازی مهارتی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی بین دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان و اداره کل فنی و حرفه ای این استان امضا شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۷    
نخستین بیمارستان روانپزشکی در جنوب سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر به زودی افتتاح می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۸    
فدراسیون جهانی تیراندازی (ISSF) مجمع عمومی سال 2020 خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و به صورت ویدیو کنفرانس قاره ای برگزار می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۳    
محمدرضا پور محمدی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان از اقدامات کارآفرینان، صنعتگران و فعالان بخش خصوصی در حل مشکلات اقتصادی تقدیر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۱    
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان یزد گفت: بخشی از نابسامانی مسکن و زمین ناشی از دامن زدن برخی افراد سودجو به قیمت هاست و برخورد جدی با آنها در این حوزه با همکاری مردم ادامه دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۸    
رییس سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: برای تشکیل سه کارگروه جدید در زمینه همکاری گمرکی، اقدامات فنی (استانداردها) و اقدامات بهداشتی و بهداشت گیاهی با اتحادیه اقتصادی اوراسیا توافق شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان "ساوجبلاغ ازکشف 209 کیلو ماده مخدر تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه بامواد مخدر شهرستان ساوجبلاغ و شهرستان کهنوج خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۸    
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: نظارت در جذب ثبت نام،نگهداشت فعالیتهای وآموزش ارزشیابی پایانی از محورهای مهم بررسی وارزیابی در گروه بهبود کیفیت سوادآموزی آموزش وپرورش استان است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۸    
مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تابستانه فهما در قالب مجازی و حضوری در استان آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۸    
مدیر کل سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ورود دادستانی مرکز استان به موضوع 5 واحد شن و ماسه حاشیه رودخانه بشار گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۸    
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از مرگ مرد 38 ساله به دلیل سقوط از ارتفاعات روستای میان تنگ شهرستان ملکشاهی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۲    
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و امور مشارکت های شورای شهر کرج از ضرورت ورود شهرداری کرج به بازار بورس در راستای حفظ و حراست از دارایی ها تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۲    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: افزایش اجاره بهای مسکن بر اساس میزان اعلام شده در مصوبه ستاد ملی کرونا باید اعمال شود و هرگونه عقد قراردادی بالاتر از مقادیر تعیین شده خلاف قانون است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۳    
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا استان اصفهان گفت: با اجرای 3/12 کیلومتر خط انتقال آب از شیرخانه نجف آباد به مرکز کنترل و توزیع آب اصفهان محل چاه های فلمن ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۷    
جوان 18 ساله ای به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا، در استخر ذخیره آب کشاورزی کلیشاد فلاورجان جان باخت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۷    
زن جوان به خاطر درگیری با همسر دومش در اقدامی هولناک پسر 2 ساله خود را به قتل رساند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۱    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیلدر دیدار فرماندار شهرستان کوثر گفت: این اداره کل از تکمیل پروژه های عمرانی شهرستان در مسیر توسعه ورزش این شهرستان حمایت خواهد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۱۲    
شاخص کیفیت هوا طی شبانه روز گذشته به دلیل افزایش غلظت ازن به طور میانگین بر روی عدد 161 قرار گرفت و هوای تهران برای همه افراد جامعه ناسالم بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۶    
معاون وظیفه عمومی استان از تسهیلات تمدید برای شرکت در آزمون سراسری کارشناسی ارشد و دکتری برای مشمولان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۶    
استاندار آذربایجان شرقی تغییر ناگهانی قیمت برخی از کالاهای اساسی را غیرقابل قبول خواند و گفت: قیمت های مصوب برای کالاهای اساسی باید به دقت مورد رصد و نظارت قرار گرفته و با متخلفان برخورد شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۳    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در پی تلاش برای مهار کرونا توسط کادر درمان با حضور در بیمارستان رضوی از این قشر ارزشمند قدردانی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۳    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت والده دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۳    
رییس کل دادگستری استان هرمزگان، گفت: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران پایگاه دریابانی ابوموسی موفق شدند 147 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در آبهای ساحلی این جزیره کشف و ضبط نمایند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۳    
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: 35 درصد حمل و نقل بین المللی کشور توسط شرکت های مستقر در منطقه آزاد ماکو صورت می گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۳    
زالی، گفت: با توجه به اجباری کردن استفاده از ماسک در اماکن عمومی آمار رو به بهبودی و امید بخش است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۹:۳۳    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس نسبت به انتشار فراخوان های جعلی و کلاهبرداری برخی از کافی نت ها و بنگاه های کاریابی برای جذب نیرو در این پالایشگاه هشدار داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۹:۲۷    
سرپرست معاونت امور جوانان اداره ورزش گیلان گفت: در ارزیابی عملکرد وزارت ورزش و جوانان، سازمان های مردم نهاد گیلان در ردیف استان های موفق کشور قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۸:۵۱    
بمناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب از بانوان برتر مسابقه فرهنگی و عفاف حجاب و 3 بانوی قهرمان در اردبیل تجلیل شد.