پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۲:۰۱Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 26 تیر 1399 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری برنا 30 مهر 1399 خبرگزاری برنا 30 آبان 1399 خبرگزاری برنا 30 آذر 1399 خبرگزاری برنا 30 دی 1399 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 1 تیر 1399 خبرگزاری برنا 2 تیر 1399 خبرگزاری برنا 3 تیر 1399 خبرگزاری برنا 4 تیر 1399 خبرگزاری برنا 5 تیر 1399 خبرگزاری برنا 6 تیر 1399 خبرگزاری برنا 7 تیر 1399 خبرگزاری برنا 8 تیر 1399 خبرگزاری برنا 9 تیر 1399 خبرگزاری برنا 10 تیر 1399 خبرگزاری برنا 11 تیر 1399 خبرگزاری برنا 12 تیر 1399 خبرگزاری برنا 13 تیر 1399 خبرگزاری برنا 14 تیر 1399 خبرگزاری برنا 15 تیر 1399 خبرگزاری برنا 16 تیر 1399 خبرگزاری برنا 17 تیر 1399 خبرگزاری برنا 18 تیر 1399 خبرگزاری برنا 19 تیر 1399 خبرگزاری برنا 20 تیر 1399 خبرگزاری برنا 21 تیر 1399 خبرگزاری برنا 22 تیر 1399 خبرگزاری برنا 23 تیر 1399 خبرگزاری برنا 24 تیر 1399 خبرگزاری برنا 25 تیر 1399 خبرگزاری برنا 26 تیر 1399 خبرگزاری برنا 27 تیر 1399 خبرگزاری برنا 28 تیر 1399 خبرگزاری برنا 29 تیر 1399 خبرگزاری برنا 30 تیر 1399 خبرگزاری برنا 31 تیر 1399 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۰۷:۱۱    
رعایت بهداشت فردی به ویژه در مورد اقلام خوراکی و ابزارآلات آشپزخانه در دوران شیوع کرونا باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد تا از انتقال این بیماری پیشگیری کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۵۷    
فرمانده انتظامی رومشکان از شناسایی و دستگیری عامل زمین خواری 3 میلیارد در رومشکان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۸    
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف 2 میلیون و 824 هزار و 363 عدد کالای بهداشتی و دارویی قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد طی 2 ماه گذشته در این استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۱۲    
رئیس اداره پست تایباد و باخرز گفت: انجام خدمات پستی در شهرستان تایباد از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال 53 درصد کاهش یافته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۰:۰۶    
سرپرست تیم تدوین استاندارد ملی کوچینگ از ثبت استاندارد ملی آموزش شایستگی کوچینگ توسعه فردی و کسب و کار در سازمان آموزش فنی و حرفه ای خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۰۶:۱۵    
کشور ایران مدتی است تحت شدیدترین تحریم ها قرار دارد و این تحریم از آنجایی که درآمدهای نفتی کشور را هدف قرار داده است، افت جدی درآمدها را برای ایران رقم زد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۵۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه جمع آوری زکات یکی از شئون حاکمیتی است تاکید کرد: آنچه از زکات جمع می شود برای خود مردم هزینه می شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۴۲    
فرمانده سپاه الغدیر با بیان این که آب مهمترین مسئله استان یزد است گفت: طبق هماهنگی های انجام شده، با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، مشکل آب شرب مردم یزد حل می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۷:۰۴    
نحوه عادی شدن شرایط سفر و گردش در جهان در قالب 5 سناریو در دوران پساکرونا بررسی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۰۰:۰۴    
ارزش ریالی سهام عدالت باز هم افزایش یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۳:۵۸    
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس قزوین از مرگ یک پسربچه 8 ساله در استخر پرورش ماهی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۰:۰۷    
درجهت جلب و جذب خیرین، محمد فیضی از پیشکسوتان مطبوعات بعنوان عضو افتخاری مجمع خیرین و سفیر فرهنگی ویژه خیرین مدرسه ساز در استان لرستان شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۲۰:۰۱    
دانشمندان با استفاده از میکروسکوپ الکترونی روبشی توانستند تصاویری از ویروس کرونا به دست آورند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۱۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان با تأکید بر لزوم مشارکت همه ذی نفعان در مدیریت منابع آب گفت: با افزایش آگاهی های عمومی درباره وضعیت منابع آب و ایجاد ارتباط تعاملی با نخبگان ملی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۴:۴۹    
عملیات جستجو برای یافتن دختر کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات جهان نما در هفتمین روز هم بی نتیجه ماند و اثری از وی یافت نشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مرزهای استان اردبیل یکی از مرزهای امن و با ثبات کشور است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۵    
رئیس اداره حیات وحش محیط زیست آذربایجان غربی گفت:سمندرها به دلیل حساس بودن همواره با آسیب های بسیار جزیی و آلودگی بسیار کم منابع آبی نابود می شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۵۵    
استاندار خراسان شمالی از اعلام نرخ مصوب مرغ زنده برای مصرف کننده 15750 تومان خبر داد و گفت:قیمت مرغ منجمدی که از سوی ستاد تنظیم بازار عرضه می شود نیز 13500 تومان است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۴۹    
استاندار خراسان شمالی گفت : نگاه مدیریتی راکد باید تغییر یابد اینکه منتظر جذب اعتبارات باشید تا اتفاقی رخ دهد قطعا چنین چیزی محقق نمی شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۲۸    
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: بیستمین جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری با مشارکت بیش از دو میلیون 598 هزار و 40 دانش آموز و فرهنگی در کشور برگزار شد و 7 رتبه برتر به هرمزگان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۳:۱۹    
نخستین گردهمایی مدیران باشگاه های اصفهان در خصوص هم افزایی با متولیان ورزش حرفه ای اصفهان برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۳۳    
به گزارش خبرگزاری برنا از گنبد کاووس: الهام امینی: این روزها کنار هر جوانی که می نشینی به جای تبلور شور و نشاط جوانی در کالبدهای سرزنده ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۷    
معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران در راستای برگزاری مجموعه مسابقات کتابخوانی دانشجویی هشت بهشت برای سومین دوره رمان کلاسیک بینوایان اثر ارزشمند نویسنده شهیر فرانسه ویکتورهوگو را برای مطالعه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۷    
سید امین قاسمی از تعطیلی تمامی تورهای گردشگری لرستان تا 5 مردادماه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۷    
فریز کردن بعضی از مواد غذایی برای طولانی شدن عمر مصرف آن ها است، اما هر موادی را نباید منجمد کرد، زیرا به کیفیت آن آسیب می رسان و می تواند مضر و خطرناک باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۲۴    
شهردار تبریز از توسعه فضای سبز شهری به وسعت 427 هکتار در 2/5 سال گذشته خبر داد و گفت: افزایش سرانه فضای سبز اولویت دوره فعلی مدیریت شهری است که در این راستا توانسته ایم در مدت یاد شده 32 پارک محله ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۸    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 31 هزار تن آسفالت جهت لکه گیری و روکش آسفالت محور های مواصلاتی استان مصرف شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۲:۱۲    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مسابقات قرآنی استان با مشارکت دو هزار دانش آموز در دو بخش پژوهش و آوایی برگزار شد و 104دانش آموز برتر راهی مسابقات کشوری شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۷    
مدیرکل انتقال خون استان سمنان گفت: 143 واحد پلاسمای خونی از بهبودیافتگان این ویروس در استان جمع آوری شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۱:۵۴    
عضو مجمع تشیخص مجمع مصلحت نظام با تاکید بر بزرگ کردن فضیلت های این عید در این رویش اظهار کرد: مورد دیگری که در عید قربان به آن اشاره شده قربانی و ذبح کردن گوسفند است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۱    
مدیر کل بازرسی استان کرمان گفت: با بررسی عملکرد بخشدار سابق شهر ماهان (فرماندار انار) این فرد به همراه دهیار لنگر به دلیل اختلاس به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان معرفی شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۰:۵۱    
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به منظور جلوگیری از زحمت مضاعف خانواده ها در شرایط بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی ناشی از این بیماری ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: تعیین تکلیف اراضی راکد صنعتی در رونق تولید و سرمایه گذاری موثر است و باید از ظرفیت های قانونی در این خصوص به شکل بهتری استفاده شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۸    
معاون طرح و برنامه وزارت صمت گفت: با اقدامات انجام شده تولید 55 میلیون تن شمش فولاد در کشور هدف گذاری شده که به آن دست خواهیم یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۰:۴۸    
صالحی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها تاکید کرد: در شرایط اقتصادی فعلی همه باید از تمام فرصت ها، ظرفیت هاو پتانسیل های طبیعی و منطقه ای خود برای خدمات مطلوب به مردم استفاده و از اتلاف انها جلو گیری ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۰:۰۳    
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: رویش همدلی عید قربان” کاری بسیار ارزشمند است و این پویش می تواند راه را برای خیرین هموار نماید و فضیلت بسیار بالایی دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۵۷    
استاندار هرمزگان گفت:حمایت های لازم توسط دستگاه های مسئول از صادرکنندگان و همچنین جهت توسعه تجارت ملوانی در هرمزگان انجام می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۵۱    
مهرشاد سهیلی دبیر رویش همدلی عید قربان از آغاز این رویش از امروز در سراسر کشور خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۰    
اعضای جدید هیأت اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری استان آذربایجان شرقی در احکام جداگانه ای از سوی دبیرکل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری منصوب شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۰    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: شبکه سازی و ایجاد ارتباط بین بخش های مختلف، هدف اصلی از ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری در استان است و انتظار این است که کارهای برزمین مانده در حوزه اقتصاد دانش بنیان با ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۱    
رئیس دادگستری شهرستان اهر از کشف بیش از 20 کیلوگرم مواد مخدر در حوزه قضایی اهر خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۶    
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف 360 کیلو مواد مخدر جاساز در قطعات فلزی در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا، استان البرز و فرماندهی ویژه غرب استان تهران خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۱:۰۱    
اداره کل تولیدات بسیج سازمان صدا و سیما همزمان با اوج گیری اعتراضات مردم آمریکا نسبت به رفتارهای نژاد پرستانه پلیس این کشور موشن گرافیک گلوله های ناگزیر را تولید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۰:۰۷    
روابط عمومی معاونت صدای رسانه ملی به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از فعالان حوزه صدا تقدیر به عمل می آورد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۰:۰۷    
در زیر به چند حقیقت جالب درباره ی بدن انسان می پردازیم که حتماً شما را شگفت زده خواهند کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۲۰:۱۹    
استاندار خوزستان در پیامی روز بهزیستی و چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی را تبریک گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۷:۲۲    
رئیس هیات عامل ایمیدرو از اقدام این سازمان در اجرا و تدوین طرح جامع طلا، خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۶:۰۷    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت گیلان از جریمه 32 میلیارد ریالی واحدهای متخلف در قالب طرح تشدید نظارت بر انبارها خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۵:۱۶    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازدستگیری سارق کابل های برق شهری در عملیات ماموران این فرماندهی و اعتراف متهم به 50 فقره سرقت خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۴:۴۳    
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد: 75 کشور به تازگی علاقه خود را نسبت به مشارکت در برنامه جهانی کوواکس COVAX (برنامه دسترسی جهانی به واکسن کرونا) ثبت کردند و به جمع 90 کشور دیگری ملحق شدند که قرار است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۴:۲۲    
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه طیف گسترده ای از بانوان استان به علت حضور در مراسم های تشییع، تدفین و ترحیم در معرض ابتلا به کرونا قرار دارند، گفت: گشت ویژه سلامت متشکل از زنان پلیس ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۶    
استاندار قزوین گفت: علی رغم شیوع بیماری کرونا با تمام سختی ها و مشکلاتی که ایجاد کرد، شاهد به نمایش درآمدن اوج همدلی، اتحاد و انسجام بین مردم با مسئولان بودیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۳    
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به شیوع کرونا ثبت نام دانش آموزان میان پایه در مدارس به صورت غیرحضوری انجام می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۳    
استاندار کردستان در دیدار با رئیس فدراسیون تیراندازی گفت؛ در آینده نزدیک با توجه به نیاز ضروری ورزشکاران تیراندازی به مکان مناسب این رشته یک سالن تخصصی تیراندازی در مجموعه ورزشی 22 گولان احداث می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۳    
مدیر کل امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: باید در سیاست گذاری های حوزه عفاف و حجاب و برنامه ها بازنگری و تجدیدنظر کنیم و طرحی نو ارائه دهیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۵    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با کنترل فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر، یک تن تریاک کشف شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۴:۰۱    
نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص شهادت 2 بسیجی سپاه بیت المقدس اطلاعیه ای صادر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۶    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران در صفحه توییتر خود از آغاز ثبت نام تاکسیرانان تهرانی برای دریافت بیمه تکمیلی از روز شنبه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۳:۴۳    
سازمان ملل و صندوق کودکان وابسته به آن (یونیسف) اعلام خطر کرده اند که در دوران کرونا، واکسینه کردن خردسالان کاهش چشمگیری یافته و ادامه این روند دستاوردهای این حوزه را تهدید می کند و همچنین این ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۳:۳۱    
مدیرکل بیمه سلامت استان قم گفت: مبلغ 25 میلیارد و 500 میلیون تومان بابت هزینه های سال 98 مراکز درمانی طرف قرار داد در امسال پرداخت شده است .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۳:۳۱    
مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم گفت: باغ پرندگان به واسطه وسعتی که داشته بعد از باغ پرندگان تهران ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۳:۲۲    
استاندار قم با بیان ضرورت کار در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی بر عملیاتی سازی سند تحول فرهنگی اجتماعی قم تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۶    
محققان به تازگی دریافته اند که مصرف آنتی بیوتیک و پیروی از یک رژیم غذایی پرچرب، می تواند باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری های التهابی روده نظیر سندروم روده تحریک پذیر شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۳:۱۰    
مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش سه محصول سایپا شنبه 28 تیر ماه برگزار خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۲:۲۲    
قوه قضائیه عربستان سعودی اخیرا حکم خود درباره موضوع خروج بدون اذن از منزل برای زنان را صادر کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۲:۰۱    
مهندس سیده شهره موسوی مدیرعامل شرکت شبکه بادران در ویژه برنامه رسانه ای از ائتلاف زنجیره تحول رونمایی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۱:۵۲    
همزمان با فرا رسیدن روز بیست و پنجم ماه ذی القعده، اعمال توصیه شده برای شب و روز دحوالارض منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۱:۴۰    
فرمانده انتظامی استان قزوین از راه اندازی سامانه پیام کوتاه 11028 ویژه ناشنوایان در قزوین خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۱:۳۱    
سقوط آزاد اقتصاد سنگاپور که به عنوان قطب تجاری جهان محسوب می شود، نشان می دهد بحران کرونا تا چه حد اقتصاد جهانی را در نیمه نخست سال جاری میلادی تحت فشار قرار داده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۱:۲۲    
استاندار خراسان شمالی گفت: سند جامع بهبود وضعیت زندگی اقشار آسیب پذیر استان طی برنامه ریزی یکساله تا ده روز آینده تهیه شود و در این سند نقش بخش خصوصی پررنگ دیده شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۶    
فرماندار شمیرانات اعلام کرد: با شدت گرفتن بارش باران عصر امروز و جاری شدن گل و لای در فرعی های میگون، تعدادی خودرو خسارت دیدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۱:۱۰    
جرئیات نحوه اعمال محدودیت های شهر تهران اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۲    
برنامه تامین مالی کسری بودجه دولت از طرق حراج هر هفته توسط بانک مرکزی برگزار می شود و اوراق دولت به بانک ها و نهادهای مالی غیر بانکی فروخته می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۹:۱۶    
قطعه الا دختر جدیدترین قطعه محسن چاوشی منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۸:۴۰    
برای دیدن و فروش سهام عدالت افراد زیر 18 سال می توان از طریق قانون ولایت اقدام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۸:۲۵    
شماره ی دویست و چهل و پنجم هفته نامه ی خط حزب الله با عنوان نسخه درمان اقتصاد منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۷:۴۰    
احمد طالبی نژاد نوشت : می خواهیم درباره ناصر تقوایی صحبت کنیم؛ فیلمساز، کارگردان و مولف که سینما و تلویزیون ایران به او مدیون است. اما از کدام ناصر تقوایی صحبت کنیم؟
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۰:۱۰    
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه تاکید فرمانده ناجا بر انجام اقدامات سنجیده همراه با عقلانیت و پرهیز از برخوردهای سلبی با پدیده بدپوششی جوانان است از ابتکار جدید این فرماندهی در موضوع ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۰:۱۰    
پنجشنبه جمعه این هفته هم از موسیقی می شنوید و هم با هنرپیشه های محبوب کشور مصاحبه می شود. این برنامه را از دست ندهید ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۰:۰۴    
در پانزدهمین قسمت از فصل دوم برنامه مکث که جمعه شنبه شب ساعت 22:30 بعد از اخبار از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، رسول نجفیان میزبان بهمن پیرحیاتی است که ماجرایی عجیب و شگفت انگیز را از سر گذرانده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۰:۰۴    
فیلم بی صدا حلزون به کارگردانی بهرنگ دزفولی زاده مجوز نمایش گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از واژ گونی مینی بوس براثر برخورد با یک سواری سمند و مجروح شدن 7 نفر از سرنشینان مینی بوس خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۵۵    
نفر نخست شطرنج زنان ایران با برتری برابر حریف نامدار اوکراینی به نیمه نهایی مسابقات جهان صعود کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۴۹    
جانشین مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف 382 کیلوگرم انواع موادمخدر طی دو عملیات جداگانه در مرزهای شمالی استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۴۹    
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سال ها بود که ما به دنبال کسب سهمیه بودیم، امسال این وضعیت برای ما مهیا شده است. هر چند کار ما بسیار سخت است و دیدارهای حساسی را پیش رو داریم ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۴۹    
سه نفر روز پنجشنبه در حمله مسلحانه افراد ناشناس در شمال شهر کرکوک عراق کشته شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۴۶    
افرادی که به دنبال تقویت همزمان سیستم ایمنی و بهبود سلامت جسمی خود هستند همواره رژیمهای غذایی بهتر را رعایت کرده و از مواد غذایی سالم تر مصرف می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۴۰    
برنامه دورهمی پنج شنبه شب تکراری پخش شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۴۰    
نشست اضطراری رئیس کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون و ناظر داوری دیدار ذوب آهن و ماشین سازی با دبیرکل فدراسیون برگزار خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۴    
سرمربی جدید ماشین سازی پس از برتری در اولین دیدارش با این تیم، از عملکرد شاگردان خود تمجید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۴    
مربی تیم ذوب آهن می گوید داور دیدار تیمش برابر ماشین سازی به اشتباه گل دومشان را مردود اعلام کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۵    
بنا بر اعلام معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، مهرزاد خلیلیان به عنوان مشاور این معاونت در مقابله با کرونا و سخنگوی ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در ورزش منصوب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۵    
تسمه دینام یکی از مهم تریم قطعات مصرفی در خودرو است که پاره شدن آن می تواند باعث دردسر شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۲۵    
مدافع 22 ساله و یونانی پس از امضای قراردادی جدید با آرسنال، با قراردادی قرضی به اشتوتگارت پیوست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۳:۱۹    
با دستور رئیس جمهور بهره برداری از 7پروژه در قالب توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه برق، احداث پست های جدید و توسعه شبکه روشنایی معابر در استان با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۹    
تیم ماشین سازی در اولین دیدار خود تحت هدایت هومن افاضلی موفق شد میزبان خود ذوب آهن را شکست دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۴۳    
ستاد مبارزه با کرونا فدراسیون فوتبال به ریاست دبیرکل تشکیل جلسه داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۲۸    
دفتر مشارکت های مردمی بهزیستی شهرستان پردیس با حضور فرماندار شهرستان و معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران افتتاح شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۲:۲۸    
وزارت خارجه روسیه بر اساس داده های خود اعلام کرده است که آمریکا در حال آموزش عناصر مسلح در پایگاه التنف در سوریه است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۱:۵۸    
موسوی گفت: اخطارهای لازم به کره جنوبی در این خصوص داده شده و به این کشور اعلام کرده ایم آنچه که کره جنوبی بدان استناد کرده و دارایی ایرانی را بلوکه کرده ...