پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۱:۵۴Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 24 تیر 1399 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری برنا 30 مهر 1399 خبرگزاری برنا 30 آبان 1399 خبرگزاری برنا 30 آذر 1399 خبرگزاری برنا 30 دی 1399 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 1 تیر 1399 خبرگزاری برنا 2 تیر 1399 خبرگزاری برنا 3 تیر 1399 خبرگزاری برنا 4 تیر 1399 خبرگزاری برنا 5 تیر 1399 خبرگزاری برنا 6 تیر 1399 خبرگزاری برنا 7 تیر 1399 خبرگزاری برنا 8 تیر 1399 خبرگزاری برنا 9 تیر 1399 خبرگزاری برنا 10 تیر 1399 خبرگزاری برنا 11 تیر 1399 خبرگزاری برنا 12 تیر 1399 خبرگزاری برنا 13 تیر 1399 خبرگزاری برنا 14 تیر 1399 خبرگزاری برنا 15 تیر 1399 خبرگزاری برنا 16 تیر 1399 خبرگزاری برنا 17 تیر 1399 خبرگزاری برنا 18 تیر 1399 خبرگزاری برنا 19 تیر 1399 خبرگزاری برنا 20 تیر 1399 خبرگزاری برنا 21 تیر 1399 خبرگزاری برنا 22 تیر 1399 خبرگزاری برنا 23 تیر 1399 خبرگزاری برنا 24 تیر 1399 خبرگزاری برنا 25 تیر 1399 خبرگزاری برنا 26 تیر 1399 خبرگزاری برنا 27 تیر 1399 خبرگزاری برنا 28 تیر 1399 خبرگزاری برنا 29 تیر 1399 خبرگزاری برنا 30 تیر 1399 خبرگزاری برنا 31 تیر 1399 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۱۳:۳۳    
عباس رضایی در پیامی شهادت خسرو حکمت روش مدافع سلامت را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۹:۲۴    
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: با گرم شدن هوا، دمای هوای تهران از 37 درجه به 39 درجه سانتی گراد می رسد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۷:۰۶    
به آثار خلاقانه و برتر ارسالی که مورد داوری قرار خواهد گرفت، 10 عدد کارت هدیه 10 میلیون ریالی اهدا خواهد شد. همچنین به 40 نفر از شرکت کنندگان نیز به قید قرعه کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۷    
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت :از ابتدای سال جاری تا کنون 244 مورد بازرسی فنی و 199 مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی توسط کارشناسان این اداره کل در سطح استان انجام شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۰:۴۷    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 81 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۵۷    
تعطیلی آرایشگاه ها و سینماها در پایتخت به مدت یک هفته تمدید شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۹    
معاون توسعه مدیریت وزیر میراث فرهنگی ضمن بازدید از پروژه گردشگری سرخه ، در جریان روند ساخت این پروژه قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۴    
مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان خراسان شمالی گفت : اداره کل پست خراسان شمالی در دوران مبارزه با ویروس کرونا ، اقدامات بسیار بزرگی انجام داده و این اقدامات قابل تقدیر است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۲:۰۴    
پل ها نقش مهمی در معماری مدرن و توسعه شهرها دارند و جزو راه های ارتباطی پرکاربرد محسوب می شوند. باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و استفاده از ابزارهای پیشرفته تر ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۶:۴۴    
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 137 کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات ماموران پلیس "داراب" و "بندرعباس" خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۸    
کبد به عنوان یکی از اعضای حیاتیِ بدن حدود 500 وظیفه مهم دارد که از بین بردن تمام سموم بدن، پاکسازی دارو ها از بدن و متابولیسم تمام مواد غذایی از جمله وظایف آن است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۷:۳۵    
صدمات دویدن معمولا وقتی اتفاق می افتد که بیش از حد به خودتان فشار آورید که 10 مورد آن مهم و نیازمند درمان است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۲۳:۴۵    
فناوری شارژ فوق سریع Vivo مزیت قابل توجهی را فراهم کرده است، اگرچه هنوز باید منتظر بود تا این گوشی به بازار عرضه شود و کارکرد این فناوری را از نزدیک ارزیابی کنیم و ببینیم چقدر خوب کار می کند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۲۲:۳۹    
زردی در برخی نوزادان طی چند روز از بین می رود اما در برخی دیگر که میزان بیلی روبین در بدن شان بیش از حد است ، نیاز به درمان دارد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۰۰:۲۸    
در پی اعلام خبر همسان سازی حقوق بازنشستگان ،نمایندگان بازنشستگان کشوری و لشگری به دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه وبودجه در نامه ای نوشتند: به واسطه همین ازخودگذشتگی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۹:۲۵    
پژوهشگران موفق شدند تا ریه هایی که بیش از اندازه برای پیوند زدن آسیب دیده بودند، پس از پیوند زدن به خوک ها احیا کنند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۷:۴۹    
استقبال مخاطبان از برنامه عصرجدید موجب شده تا برخی افراد سودجو با راه اندازی کانال تلگرامی به نام عصرجدید اقدام به کلاهبرداری از مردم کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۱:۰۷    
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان خراسان شمالی گفت: ثبت نام آنلاین نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت همزمان با سراسر کشور در استان خراسان شمالی آغاز شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۱    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: یکی از علل روی آوردن نوجوانان به مواد مخدر و روانگردان این است که مواد مخدر در دسترس آن هاست و به سهولت به دست می آورند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۱:۰۴    
محسن چگینی تهیه کننده مجموعه تلویزیونی گسل به کارگردانی علیرضا بذرافشان گفت: تولید و ساخت فصل دوم سریال گسل منتفی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۰:۰۴    
کتابخانه ملی ایران، کم تر از یک ماه پس از بازگشایی، دوباره از فردا (چهارشنبه 25 تیر) تا جمعه (3 مرداد) به مدت 10 روز تعطیل خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۷ - ۰۰:۰۴    
تماشاخانه تازه تاسیس "اهورا" در اقدامی ویژه، از گروه های حرفه ای، دانشجویی و نیمه حرفه ای دعوت به عمل آورد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۲۰:۲۲    
در خیلی از سخنرانی ها و مواضع ریز و درشت، تحقیر امارات به عنوان یک کشور بدون قدمت، عادی شده اما همین کشور سی چهل ساله به زودی به مریخ می رسد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۵۱    
کل بودجه سال 99 شهرداری ملارد حدود 300 میلیارد تومان پیش بینی شده که مبلغ 161 میلیارد تومان این بودجه جهت مصرف در امور عمرانی تخصیص گردیده است که به نسبت سال گذشته رشد 65 % اعتبار بودجه عمرانی را ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۶:۴۸    
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از چهارمین مورد اهداء عضو استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۲    
واحد نخست گازی نیروگاه سیکل ترکیبی قشم امروز پنجشنبه در قالب پویش هر هفته الف- ب- ایران با حضور حجت الاسلام والمسلمین روحانی و از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح و وارد مدار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۳:۴۵    
شهردار بجنورد گفت : سه ملک سد راه توسعه محله ناظر آباد بجنورد بازگشایی شد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۷    
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون 5 هزار و 784 کودک یتیم و نیازمند تحت حمایت های این نهاد قرار دارند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۳    
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از جریمه 2 میلیون ریالی و درج نمره منفی برای رانندگانی که از چراغ زرد عبور می کنند، خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۲:۰۳    
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: سال تحصیلی جدید، 12 هزار و 295 نفر دانش آموز پایه نهم استان، هدایت تحصیلی می شوند که تلاش داریم تا 45 درصد از این تعداد راهی هنرستان ها شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۳۳    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد از پلمب هشت واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۱:۰۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب کلیات طرح دو فوریتی مالیات بر خانه های خالی در نشست امروز صبح این کمیسیون خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۸    
فرماندار ویژه ملایر، گفت: دو هزار و 136 ملایری در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۰:۰۳    
رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش هرمزگان گفت: با اعلام نتایج اولیه درخواست مسکن فرهنگیان، از 11 هزار ثبت نامی مسکن فرهنگیان در استان، درخواست بیش از 4500 نفر تأیید شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۶:۲۲    
درد به هر شکلی که باشد آزار دهنده است؛ اما بسیاری معتقدند درد سنگ کلیه با درد زایمان برابری می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۴۶    
فرمانده گروه تفحص شهدا در محور غرب گفت: پیکر مطهر سه تن از شهدای دفاع مقدس در منطقه عملیاتی چنگوله در شهرستان مهران کشف شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۲    
سیزده طرح اشتغالزایی ، ساختمان اداری بهزیستی شهرستان طارم ، مرکز مشاوره تخصصی خانواده و کلنگ زنی مرکز نگهداری کودکان کم توان ذهنی در شهرستان خدابنده با حضور استاندار زنجان و به صورت ویدئو کنفرانس ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۷    
دکتر عابدی با بیان اینکه در بخش درمان مستقیم، تامین اجتماعی استان در دو بیمارستان با 217 تخت فعال و دو درمانگاه تخصصی، یک پلی کلنیک و دو درمانگاه عمومی در حال خدمت رسانی است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۸:۰۵    
نیمی از 150 تا 160 بیمار بستری شده در بخش مراقبت های ویژه با دستگاه های تنفس مصنوعی نفس می کشند. روزانه بین 100 تا 150 بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری می شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۵۵    
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرایط استفاده موسسات و فعالان فرهنگی و رسانه ای از تسهیلات کرونا را بیان کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۶:۳۱    
مدیرکل بهزیستی کهگیلویه وبویراحمد گفت: 35 هزار نفر از جمعیت استان شامل کودکان،معلولان،زنان سرپرست خانوار و آسیب دیدگان اجتماعی از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۷    
مدیرکل امور کتابخانه ها، مجلات، انتشارات علمی و علم سنجی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با 2 پله ارتقا در جایگاه 94 جهان در تولیدات علمی قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۳۱    
وزیر آموزش و پروش با بیان این که گرانیگاه اجرای سند تحول بنیادین برنامه درسی و محتوای آموزشی و تربیتی است، گفت: اصلی ترین اتفاقی که باید بر اساس سند تحول بیافتد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۱۰    
تفاهم نامه همکاری مشترک آموزشی و فرهنگی بین کمیته امداد امام خمینی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان امضا شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۵:۰۷    
مرجع تقلید شیعیان گفت: عموم مردم باید با رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و دستورات مقامات مسئول در ریشه کن کردن ویروس کرونا این بلیه کمک کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۹    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 153 کیلو گرم مواد مخدر جاسازی شده در خودرو پژو پارس کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۴۶    
بورس کالا اعلام کرد: با ورود گیاهان دارویی به بورس کالا، همه کشاورزان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می توانند به راحتی یکدیگر را پیدا کرده و بدون حضور واسطه ها محصول موردنظر خود را به قیمتی شفاف و ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۱    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: 20 هزار میلیارد ریال اعتبار به استان کردستان اختصاص یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۱    
فرشته طهماسبی از مصوب شدن اعتبار 10 میلیاردی تکمیل کتابخانه مرکزی در سال 99 خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۳۱    
فرماندار شهرستان هندیجان با اشاره به ظرفیت های گردشگری این شهرستان گفت: بندر صیادی بحرکان به عنوان منطقه نمونه ملی گردشگری ثبت شده است که از آن می توان به عنوان یک قطب گردشگری برای توسعه این شهرستان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۴:۰۴    
استاندار خراسان شمالی گفت: درتعیین قیمت مرغ هدف ما بررسی تمامی جوانب در چارچوب قوانین و مقررات ، لحاظ کردن منافع همگان و سپس تصمیم گیری کلی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۵    
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، طبق اطلاعیه شماره 9ستاد پیشگیری از شیوع کرونا مراکز تفریحی، ورزشی، استخرهای سرپوشیده، گیم نت، شهر بازی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۹    
سرپرست فرمانداری شادگان بر ضرورت جمع آوری متکدیان از سطح شهر تاکید کرد و گفت: دستگاه های مسوول در امر جمع آوری متکدیان، به وظایف قانونی خود در این خصوص بهتر عمل کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۹    
مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان با تاکید بر جلوگیری از آبگرفتگی ناشی از زهاب کشت تابستانه در روستاهای بخش سه و چهار دشت آزادگان و هویزه گفت: سازمان آب و برق استان مکلف به تخلیه زهکش WMD است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۴۹    
مدیر شبکه بهداشت و درمان ماهشهر گفت: در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، خرید دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان حاجیه نرگس معرفی، تامین اعتبار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۳۱    
معاون استاندار آذربایجان غربی از پرداخت بیش 36 میلیارد تومان تسهیلات برای مناطق زلزله زده بخش قطور خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۱۹    
اسد عبدالهی گفت: یکی از مزیت های و ظرفیت های خوب استان، توسعه صادرات غیر نفتی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۱    
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان آمار اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای رتبه اول کشور در بین تمام دانشگاه ها است .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۴۰    
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز دومین مسابقه کتابخوانی همراه با 10 ها هدایای نفیس برگزار می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۸    
بانک رفاه به منظور کمک به کارآفرینی و اشتغال زایی و حمایت از اقشار آسیب پذیر، به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، تسهیلات پرداخت می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۵    
شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز در پروژه اجرایی خط 2 آبرسانی به تبریز در راستای حل مشکل کمبود آب در این کلان شهر همکاری می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۵    
مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در پی ابلاغیه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی یک هفته ای مساجد کلان شهر تهران، در پیامی اعلام کرد: در این مدت مساجد بدون برگزاری نماز جماعت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۵۵    
استاندار سمنان گفت: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان، متعلق به تمامی واحدهای صنعتی استان اعم از کوچک و بزرگ است و در راستای حل موارد و مشکلات این واحدها می کوشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۹    
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از کمک هشت میلیارد و 200 میلیون تومانی بنیاد مستضعفان برای کمک به اجاره و ودیعه مسکن نیازمندان کردستانی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۳    
جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین از توزیع هزار و 275 بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۳    
مدیر اموربرق جنوب شهرستان سنندج از اصلاح ،بازآرایی و بهینه سازی شبکه برق روستای نزاز از توابع بخش سیروان شهرستان سنندج با اعتباری بالغ بر 2 میلیاردو پنجاه میلیون ریال خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۰    
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: ترغیب جوانان، تسهیل ازدواج موفق و آسان لازمه مشارکت خیرین، بسترسازی رسانه ها در فضای مجازی با کمک دستگاه های اجرایی استان است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۴۰    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور خواستار پیگیری مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران استان شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: در راستای کنترل و جلوگیری از اشاعه ویروس منحوس کرونا تمامی جشن ها، مراسم، همایش ها، کلاس های آموزشی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۴    
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز با اشاره به توسعه زیرساخت ها با هدف خدمات رسانی هر چه بیشتر به واحدهای تولیدی در این منطقه گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۳۴    
رئیس اتحادیه صنف تالار داران مرکز استان البرز گفت: برگزاری مراسم در تالارهای پذیرایی استان البرز تا اعلام وضعیت سفید از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ممنوع است .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۸    
رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: خستگی رانندگان در فصل تابستان باعث افزایش واژگونی خودروها در سطح محورهای استان شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام گفت: سال گذشته 340 میلیارد ریال تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی و اشتغال روستایی و فراگیر به طرح های گردشگری ایلام پرداخت شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۸    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: واقعیت های کرونا شامل آمار فوتی ها، تعداد بستری ها، تخت های بیمارستانی و.. ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۱:۲۵    
معاون سیاسی وزیر خارجه کشورمان در راس یک هیات سیاسی، امنیتی و اقتصادی به افغانستان می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۸    
، دادستان عمومی و انقلاب ایرانشهر گفت: نیروهای اطلاعات سپاه ایرانشهر با هماهنگی های قضایی، این انبار را شناسایی و برنج احتکار شده را توقیف کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۵    
با حضور مسؤولان، نخستین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۴    
سیاوش غلامی مدیرعامل هلال احمر گیلان از امدادرسانی این جمعیت در پی وقوع سیل و بارندگی های شدید طی 2 روز گذشته "دوشنبه" و "سه شنبه" در این استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۴    
بسیاری از افراد به دلیل استرس روزمره و مشکلات رایج زندگی گاهی احساس می کنند که هشیاری خود را از دست داده اند یا دچار افت توان مغزی شده اند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۸    
استاندار اصفهان گفت: متاسفانه به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی مردم شرایط خوبی در استان حاکم نیست در صورتی که این مهم رعایت نشود ناچار به برگرداندن محدودیت ها خواهیم بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۵۲    
محمد شریعتمداری در خصوص جزئیات همسان سازی حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۴۳    
بانک مرکزی فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی و سامانه نیما را در بازه زمانی 21 فروردین ماه 1397 تا تاریخ 3 تیر ماه 1399 به روزرسانی و منتشر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۴    
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، بخش پلاسما فرز بهبود یافتگان کووید در مرکز انتقال خون بندرعباس به بهره برداری رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۳    
در پی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به 10 مجتمع در تهران اخطار و تذکر داده شده و در صورت استمرار چنین اقدامی با توقف فعالیت مواجه می شوند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۳    
استاندار تهران با اشاره به ضرورت : فعال سازی واحدهای راکد بخش صنعت و کشاورزی استان تهران بر مطالبه گری جهت تحقق30 درصد مالیات بر ارزش افزوده تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۱۷    
هنوز پاسخ روشنی به آخرین مکاتبه باشگاه فولاد برای برگزاری یا عدم برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس داده نشده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۳    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان، گفت: با افتتاح پروژه انتقال آب از سدهای شمیل و نیان برای شبکه 500 هکتاری گلخانه شمیل که شبکه گلخانه شمیل نیز در این هفته به بهره برداری خواهد رسید شرایط برای توسعه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۷    
رئیس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش هرمزگان گفت: والدین می توانند به صورت غیر حضوری و با توجه به شرایط محل سکونت یا هدایت تحصیلی، فرزند خود را ثبت نام کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۸    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک جاده های کشور به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی پرداخت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۸    
رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج گفت: ساختمان پزشکی قانونی در قلعه گنج افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۸    
وب سایت باشگاه فیلم سوره با امکانات مختلف در دسترس قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۳۲    
با انجام راهکاههای مختلف توسط کارشناسان شرکت مشکل افت فشار و قطعی آب روستاهای حیدرآباد و عسگرآباد خوی مرتفع شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۸:۲۶    
سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از تمدید مهلت برای تکمیل فرایند ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان و واریز وجه ثبت نام تا 26 تیر خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۶:۰۵    
محققان دانشگاه بیلفیلد در آلمان راهکار جدیدی را برای آزمایش ویروس کرونا ابداع کردند که امکان دستیابی به نتایج را 10 برابر سریع تر از روش های قبلی و در مدت 16 دقیقه فراهم می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۵:۴۲    
در بین شاخص 30 شرکت بزرگ بورسی، شرکت های پالایشی در صدر این لیست قرار دارند که مشخص می کند، به طور میانگین گروه پالایشگاهی دَرصَد، رشد و سودآوری مناسب تری نسبت به دیگر گروه ها در بورس، داشته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۱۰    
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت درباره جهش ویروس کرونا و تاثیر آن در قدرت سرایت و مرگ و میر بیماری توضیح داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۱۰    
فراخوان دومین دوره جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی به پاسداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۱۰    
برنامه اسلام دات کام (Islampuntocom) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی در این قسمت به عیسی در قرآن، از منظر اسلام می پردازد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۰:۰۴    
اتحادیه اروپا مجددا نسبت به برخی اقدامات ترکیه در دریایی مدیترانه از جمله حفاری در منطقه اقتصادی قبرس و حضور نظامی در لیبی هشدار داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۳:۵۸    
درمان عفونت های گوش به سن، شدت عفونت، اولین بار بودن عفونت یا مکرر بودن آن، و این که آیا مایع مدت طولانی در گوش مانده یا نه، بستگی دارد.