پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۶:۳۰Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 21 تیر 1399 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری برنا 30 مهر 1399 خبرگزاری برنا 30 آبان 1399 خبرگزاری برنا 30 آذر 1399 خبرگزاری برنا 30 دی 1399 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 1 تیر 1399 خبرگزاری برنا 2 تیر 1399 خبرگزاری برنا 3 تیر 1399 خبرگزاری برنا 4 تیر 1399 خبرگزاری برنا 5 تیر 1399 خبرگزاری برنا 6 تیر 1399 خبرگزاری برنا 7 تیر 1399 خبرگزاری برنا 8 تیر 1399 خبرگزاری برنا 9 تیر 1399 خبرگزاری برنا 10 تیر 1399 خبرگزاری برنا 11 تیر 1399 خبرگزاری برنا 12 تیر 1399 خبرگزاری برنا 13 تیر 1399 خبرگزاری برنا 14 تیر 1399 خبرگزاری برنا 15 تیر 1399 خبرگزاری برنا 16 تیر 1399 خبرگزاری برنا 17 تیر 1399 خبرگزاری برنا 18 تیر 1399 خبرگزاری برنا 19 تیر 1399 خبرگزاری برنا 20 تیر 1399 خبرگزاری برنا 21 تیر 1399 خبرگزاری برنا 22 تیر 1399 خبرگزاری برنا 23 تیر 1399 خبرگزاری برنا 24 تیر 1399 خبرگزاری برنا 25 تیر 1399 خبرگزاری برنا 26 تیر 1399 خبرگزاری برنا 27 تیر 1399 خبرگزاری برنا 28 تیر 1399 خبرگزاری برنا 29 تیر 1399 خبرگزاری برنا 30 تیر 1399 خبرگزاری برنا 31 تیر 1399 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۰:۰۵    
با نزدیک شدن به زمان معرفی معاون از سوی نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری، گمانه زنی ها درباه اینکه چه فردی عهده دار این سمت مهم می شود بالا گرفته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۲    
مشاور مقام معظم رهبری طی پیامی به معاون سیاسی وزیر امور خارجه وی تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۸    
پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی دوره جامع مجازی چهار روزه روش تحقیق و آمار کاربردی را مرداد و شهریورماه 99 برگزار می نماید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۵    
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بندرعباس، از رفع تصرف اراضی ملی در منطقه گنو خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ - ۱۱:۰۵    
داوطلبان شرکت در آزمون دکتری سال 99 از روز دوشنبه 6 مرداد می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، پرینت کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۸:۵۴    
رییس کل دادگستری استان هرمزگان،از شناسایی و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف 400 کیلو گرم تریاک از این باند در شهرستان حاجی آباد خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۵:۱۳    
در برنامه زنده صبح صبا رژیم غذایی و انواع آن سوژه طنز می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۴:۳۱    
مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان از راه اندازی مرکز سمیع به منظور کاهش مراجعه مشترکان به شرکت های برق استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۱    
علی خدائی مدیرکل راه آهن شمالغرب در مورد مسیر و حرکت قطارها پس از شیوع کرونا، اظهار کرد: در حال حاضر یک رام قطار زنجان- تهران با رعایت اصول بهداشتی یک روز درمیان مسافران را جابه جا می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۴    
مهم ترین توصیه و تاکید وزارت بهداشت در موج جدید بیماری کرونا، استفاده از ماسک است. اما، پرسش برخی شهروندان این است که زدن ماسک، چقدر مهم و اثرگذار در پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۲    
تصویربرداری تله فیلم ول وله به کارگردانی امین امانی و تهیه کنندگی امین امانی و سیدحاکم معصومی پس از حدود 16 روز به پایان رسید ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۴۹    
60 تن قیر قاچاق و بیش از 50 تن کیلوگرم شیرخشک در ایرانشهر کشف شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۰۹:۰۷    
دادستان عمومی و انقلاب آذربایجان شرقی بر لزوم شناسایی و ضربه زدن به اموال و بنیان های اقتصادی قاچاقچیان و سوداگران مواد مخدر تأکید کرد و ازاین اقدام به عنوان راهکار موثر و مناسب برای مبارزه با مواد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۰۷    
محمد محمدی قیداری، مدیرکل بهزیستی استان زنجان در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی و شرح برنامه های این اداره کل در هفته جاری ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۰۱    
علیرضا جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میزان مراجعات حضوری مردم استان زنجان برای پرداخت آب بهاء در ایام کرونایی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۰    
در دیدار علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با حجت الاسلام حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج بر اهمیت و توجه جوانان و ورزشکاران به فریضیه نماز تاکید شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۹:۰۷    
اسماعیل مسلمی اظهار داشت : از این تعداد 120 مورد در شهرستان زنجان و مابقی در سایر استان ها بوده است. این مقام مسئول یادآور شد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۷:۳۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم از برنامه راهبردی خانه ملت برای حمایت حداکثری از جوانان تحصیلکرده دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان بومی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۲    
کارگردان "سریال دل" در صفحه شخصیش نوشت :تست کرونا دادم و مثبت بود اما نگران نباشید اوکی هستم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۴۱    
سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ،استرس و تنش های کنترل نشده را باعث ضعف سیستم ایمنی بدن عنوان کرده و زمینه ابتلا به بیماری های مختلف را افزایش می دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۴:۳۸    
قهرمان گرانقدر کشتی فرنگی ایران که به ویروس کرونا مبتلا شده بود ، با پیگیری های وزیر ورزش و جوانان به بخش ویژه بیماران کرونایی بیمارستان مسیح دانشوری منتقل و در حال حاضر حال وی رو به بهبودی است .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۳:۲۶    
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از اشتغال بیش از 271 هزار نفر در واحدهای صنفی استان خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۷    
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان قزوین از برگزاری مسابقه دوخت ماسک های مزین به نقوش و طرح های سنتی با استفاده از خلاقیت و نوآوری هنرمندان این عرصه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۷    
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی گفت: دستگاه ها باید حکم ناظر را داشته باشند و مجری باید سازمان های مردم نهاد باشند که این مهم جز با تعامل و شناختن حقوق و حیطه اختیارات میسر ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۴    
به منظور ایجاد شرایط بهره مندی تعداد بیشتری از هموطنان و مشتریان عزیز از تسهیلات ارزان قیمت، مبلغ طرح تسهیلات ارزان قیمت پردیس بانک سینا افزایش و زمان اجرای این طرح نیز تا پایان سال 99 تمدید شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۶    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از اعطای تسهیلات 381 میلیارد و 700 میلیون ریالی برای فرهنگیان استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۱:۰۱    
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم گفت: در یک سال گذشته 470 میلیارد تومان برای مردم قم هزینه شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۹    
رویا نونهالی و پانته آبهرام به جمع بازیگران سریال ملکه گدایان حسین سهیلی زاده پیوستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۴    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تحلیل نمونه های تهیه شده در مراکز منتخب نمونه گیری در اجرای مرحله دوم غربالگری گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۰:۰۱    
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: ارائه خدمات فرودگاهی به مسافرین مشروط به استفاده از ماسک است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۵۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: وضعیت عمومی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خوب است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۶    
مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: در دور پنجم انتخاب زنان کارآفرین کشور و براساس آرای مردمی حلیمه شمسایی گهکانی برترین کارآفرین روستایی کشور معرفی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۸:۰۴    
طرح انتقال آب از سد ماملو به شهرستان پیشوا با زیر نیرو و استاندار تهران و حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهورافتتاح خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۰:۰۵    
نتایج جدیدترین مطالعه نشان می دهد که در هنگام خواب مغز خودش را شست وشو می دهد و با این کار سطح ایمنی خودش را در مقابل بیماری هایی مانند آلزایمر بالاتر می برد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۳:۴۱    
استاندار اصفهان گفت: تشکیل کنسرسیوم بانک های دولتی برای اولین بار در کشور در این استان مهم ترین مصوبه امروز شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی بود
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۱:۵۵    
مرکز مدیریت راهبردی افتا با همکاری شرکت رها (راهکار هوشمند امن) به تولید ابزاری برای شناسایی آسیب پذیری با شناسه CVE-2020-0688 و شواهد نفوذ مربوط، اقدام کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۱:۲۲    
عبدالله رجبعلی نژاد در مراسم نشست صمیمی رئیس و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس با سفیر جمهوری اسلامی موریتانی، با اشاره به مشترکات دینی و فرهنگی دو کشور گفت: ما به امت اسلامی فکر می کنیم .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۲۱:۱۶    
تفاهم نامه همکاری علمی پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه نواکشوت پایتخت کشورجمهوری اسلامی موریتانی منعقد می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۹:۴۹    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی رئیس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه را منصوب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۴    
در نشست بررسی مشکلات و ارایه راه حل برای چالش های طرح افق عنوان شد؛ بهترین راه برای تخصیص سهمیه مواد اولیه صنایع شیمیایی و پتروشیمی، استفاده از ساز و کار بازار یعنی استفاد ه از مکانیزم عرضه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۸:۱۹    
نسخه خوانی جدید رمان عاشقانه – تاریخی"تاریخ غیرت"، نوشته "آقا شیخ موسی دستجردی" از پیوست دوم دانشنامه استان همدان منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۴    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از افزایش شمار بیماران بدحال مبتلا به کرونا بستری در مراکز درمانی استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۷:۱۳    
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر و قدردانی از صاحبنظران و اصحاب رسانه که دغدغه وضعیت اقتصادی کشور را دارند و همزمان حساسیت و محدودیت های شرایط را درک می کنند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۴    
وزیر نیرو با اشاره به تداوم پویش هرهفته الف ب_ایران در سال جاری و اینکه سال پایانی دولت به معنای کم کردن ارتفاع و کاهش دادن سطح فعالیت ها نیست، گفت: امید است در سال پایانی فعالیت دولت دوازدهم ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۶:۱۹    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام چهار هزار و 148 نفر خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته 76 مورد جدید در استان ثبت شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۹    
رییس سازمان بورس از تصمیم جدید شورای عالی مبنی بر انتقال 13 شرکت غیربورسی سهام عدالت به یک هلدینگ فراگیر ملی خبر داد و گفت: تمام مشمولین، سهامدار این هلدینگ خواهند شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۳    
دانشمندان انگلیسی هشدار دادند که عمر ویروس کرونا در سرما تا 10 برابر افزایش می یابد و اوج گیری دوباره همه گیری این ویروس، ممکن است منجر به قرنطینه سراسری و تعطیلی گسترده در فصل زمستان شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۵:۳۰    
دادستان زنجان تصریح کرد: به منظور رعایت اصول بهداشتی در صنوف مختلف در زنجان از ابتدای سال 1399 تا 21 تیرماه 43560بازرسی با مشارک اماکن و دستگاههای نظارتی و بازرسی در استان انجام شده که در این راستا ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۵:۲۴    
باتوجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام دولت چین بازی های ساحلی آسیا لغو و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۵:۱۲    
مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: با پیگیری های انجام شده، 40 میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک های عامل و صندوق کارآفرین امید برای جبران بخشی از خسارت های وارده به ورزش استان به دلیل شیوع کرونا تخصیص ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۹    
آزمون ورودی آزمایشی داوطلبان ورود به حوزه های علمیه برای رفع مشکلات احتمالی، امروزساعت 11 برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۳    
طاعون خیارکی بیماری است که حالا بسیاری افراد را بعد از کرونا ترسانده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت اظهارنامه مالیات عملکرد 98 فعالان اقتصادی این استان به مدت 2 ماه دیگر تمدید شد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۲    
شهروندان فهیم و آگاه شهر اراک ؛ همانطور که مستحضرید, شورای شهر دوره پنجم کلان شهر اراک، متشکل از 8 عضو از اصلاح طلبان به همراه 3 عضو از اصولگرایان از سال1396 تا به امروز سکان مدیریت شهری را به عهده ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۲    
فرماندار گرگان گفت: از شنبه 21 تیر ماه ارائه خدمات پذیرایی درتالارهای پذیرایی گرگان تا اطلاع ثانوی بر اساس مصوبه ستاد شهرستانی کرونا تعطیل است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۳    
بانک کشاورزی در اجرای مصوبه های دولت، در حمایت از کسب و کارهای زیان دیده از شیوع ویروس کرونا، به واحدهای پرورش مرغ گوشتی و مرغ مادر گوشتی آسیب دیده از کرونا که سررسید اقساط آنان اسفند 1398 و فروردین ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۳    
یک مرد جوان چینی بعد از کشیدن دندان عقل جانش را از دست داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۳    
مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت از کاهش مبتلایان به کرونا در خوزستان خبر داد و راه های تداوم آن را هم برشمرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۳    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از فوت 12 نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته در استان کرمان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۸    
دادگاه علنی رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور با موضوع شکایت شرکت غله لرستان در سال 98 برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۸    
موی خیس شکننده است. وقتی بدون خشک کردن موهایتان به رختخواب می روید، این مسأله می تواند باعث گره خوردن مو ها در زمان خواب شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۳۳    
ویروس کرونا برای دهمین روز متوالی پایتخت را در شرایط هشدار قرار داده و این وضعیت موجب نگرانی مردم و مسئولان شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۱    
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: اخذ مالیات از صاحبان خانه های خالی در سه ماهه دوم سال 99 رسما عملیاتی خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۸    
حسین خسروی نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی سعید امینی نسب را به عنوان رئیس دفتر خود و مهدی کاظمی فرد را به عنوان مسئول روابط عمومی و امور رسانه دفتر منصوب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۸    
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: داروی رمدسیویر موجود در بازار سیاه که برای درمان بیماران مبتلا به کرونا شایع شده غیر مجاز و تقلبی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۲    
اعضای جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کرمان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت وگو کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۳    
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز فاز دوم ساماندهی بلاد شاپور دهدشت در آینده نزدیک خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۳    
استاندار گلستان گفت: قریب به 400 واحد تولیدی و یا طرح آماده بهره برداری در شهرک های صنعتی آمادگی فعالیت در زمینه صنایع تبدیلی را دارند که باید با بررسی دقیق فعال سازی دوباره آنها را موجب شویم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۳    
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان غربی در دومین جلسه کمیته مدیریت عملکرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۳    
استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم اجرای دقیق و کامل محدودیت های کرونایی از سوی مردم و مسئولان از نحوه نظارت ها انتقاد کرد و گفت: فرمانداران باید علاوه بر بازدیدهای میدانی از صنوف و ادارات ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۳:۰۳    
در پی مرگ 72 نفر زنگ هشدار کرونا در خراسان جنوبی به صدا درآمد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۸    
مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان، گفت:ظرفیت های گردشگری نهاوند نیازمند توجه و تقویت زیرساخت ها است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از ارائه تسهیلات کرونا به اهالی فرهنگ و هنر خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۴۲    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ادامه روند افزایشی ابتلا در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: ظرفیت بخش اختصاصی کرونا تکمیل شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۶    
مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: برداشت محصول خربزه از 6 هزار و 500 هکتار مزارع شهرستان تایباد واقع در شرق خراسان رضوی آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۷    
در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد مطرح شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۷    
رئیس دانشگاه آزاد آزادشهر از امکان تحصیل در 11 رشته تحصیلی در مقطع دکترا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۰    
استاندار سمنان گفت: ارائه راهکار به منظور تامین کسری آب در بخش صنعت استان به عنوان یکی از دغدغه های جدی در این حوزه، در دستور کار است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۵۷    
استاندار سمنان گفت: صنایعی که تهدید کننده منابع آبی و همچنین محیط زیست باشند، برای سرمایه گذاری در استان مناسب نیستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۲    
صد و شصت و سه نفر از ورزشکاران کشور کویت به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۳۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدادرسانی نیرو های امدادی این جمعیت برای اطفای حریق 22 هکتار از مراتع کوهستانی در غرب استان کرمان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۷    
کبادی در صفحه اینستاگرام خود از کوهنوردان خواست که به دلیل شرایط خاص جوی فعلا از صعود به قلل مرتفع خودداری کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۲۷    
سرپرست شرکت گاز استان تهران اعلام کرد که طرح ضربتی نشت یابی در سطح شبکه گاز اجرایی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۰    
رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: دو دفتر جدید خدمات الکترونیک قضایی در شهر بندرعباس افتتاح و راه اندازی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۰    
مراسم رونمایی مجموعه اول گفتار رفتارشناسی با نیم نگاهی به مفاهیم صلح با حضور مدیر عامل و معاونین جمعیت هلال احمر استان قزوین برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۱:۰۰    
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به عملکرد دستگاه های اجرایی استان در جذب اعتبارات ملی، برخی را دارای عملکردی موفق و شایسته تقدیر عنوان کرد و گفت: به دستگاه هایی که ضعیف عمل کرده اند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۵    
طی حکمی از سوی رییس فدراسیون اسکیت اسماعیل دل داده مهربان به عنوان دبیر کمیته فرهنگی فدراسیون اسکیت منصوب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۱    
مسئول دفتر نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی آخرین وضعیت جسمانی سید محمد موحد نماینده کهگیلویه بزرگ و خود را پس از ابتلا به کرونا تشریح کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۱    
بنا به پیشنهاد فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و در حکمی از سوی جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج مسئول جدید سازمان بسیج کارگری استان منصوب و معرفی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۱    
مدیرکل بهزیستی ایلام از رایگان شدن خدمات توانبخشی و مشاوره بهزیستی استان به مناسبت هفته بهزیستی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۱    
جانشین انتظامی استان از دستگیری سارق تحت تعقیب پس از یک ساعت درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی در شهرستان ایلام خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۲    
فرمانده انتظامی استان از رفع تصرف 600 هکتار از اراضی ملی و تخریب ساخت و ساز های غیر مجاز جاده جدید "صدرا-باجگاه" در اجرای دستور مقام قضائی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۴۲    
سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت بیان کرد: ستاد تنظیم بازار با اقدامات خود، قیمت تخم مرغ را کاهش داد و در این راستا مقرر شد تا براساس بهای تمام شده برای استمرار تولید ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۰    
فرماندار ویژه لارستان گفت: امسال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی، 3 در صد نفت و گاز و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور(توازن) ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۱۵    
مدیرکل دفتر کنترل سیلاب و آبخوانداری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، با اشاره به اهمیت توسعه پارک آبخیز با هدف کاهش مخاطرات سیل بر سکونتگاه های شهری و روستایی و همچنین گسترش تفرجگاه های طبیعی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۹    
رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی یکی از شهروندان در شبکه اجتماعی خبر داد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۶    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تهران اعلام کرد: در راستای اجرای یک فقره حکم قطعیت یافته قضایی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۰:۰۰    
میرزایی اظهار داشت: میزان مصرف پلاستیک در ایران سالانه 500 هزار تن است و پسماندهای این بخش علاوه بر آسیب رساندن به محیط زیست برای سلامتی انسان ها نیز زیان بار بوده و به گفته کارشناسان استفاده از ظروف ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۵۴    
کمیسیون های تخصصی مجلس این هفته میزبان 6 وزیر هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۳۹    
استاندار آذربایجان شرقی با صدور حکمی، سیدعلی موسوی حسینی را به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان مراغه منصوب کرد.