چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۰:۵۷Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 3 مهر 1399 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 تیر 1399 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری برنا 30 آبان 1399 خبرگزاری برنا 30 آذر 1399 خبرگزاری برنا 30 دی 1399 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 1 مهر 1399 خبرگزاری برنا 2 مهر 1399 خبرگزاری برنا 3 مهر 1399 خبرگزاری برنا 4 مهر 1399 خبرگزاری برنا 5 مهر 1399 خبرگزاری برنا 6 مهر 1399 خبرگزاری برنا 7 مهر 1399 خبرگزاری برنا 8 مهر 1399 خبرگزاری برنا 9 مهر 1399 خبرگزاری برنا 10 مهر 1399 خبرگزاری برنا 11 مهر 1399 خبرگزاری برنا 12 مهر 1399 خبرگزاری برنا 13 مهر 1399 خبرگزاری برنا 14 مهر 1399 خبرگزاری برنا 15 مهر 1399 خبرگزاری برنا 16 مهر 1399 خبرگزاری برنا 17 مهر 1399 خبرگزاری برنا 18 مهر 1399 خبرگزاری برنا 19 مهر 1399 خبرگزاری برنا 20 مهر 1399 خبرگزاری برنا 21 مهر 1399 خبرگزاری برنا 22 مهر 1399 خبرگزاری برنا 23 مهر 1399 خبرگزاری برنا 24 مهر 1399 خبرگزاری برنا 25 مهر 1399 خبرگزاری برنا 26 مهر 1399 خبرگزاری برنا 27 مهر 1399 خبرگزاری برنا 28 مهر 1399 خبرگزاری برنا 29 مهر 1399 خبرگزاری برنا 30 مهر 1399 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۴۴    
در این روز های کرونایی، بروز سرفه به عنوان یکی از علایم اصلی کرونا توجه ما را به خودش جلب می کند، عفونت هایی مانند برونشیت یا ذات الریه می تواند باعث سرفه حاد یا سرفه مزمن شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۵    
در هفته پنجم سری رقابت های لیگ برتر والیبال کشور تیم شهروند اراک در سه ست مغلوب مهمان خود لبنیات هراز آمل شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۶:۱۵    
نمایش هایی که این روزها روی صحنه است و خبرگزاری برنا تماشای آن را پیشنهاد می دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۵:۱۳    
آلوئه ورا یک گیاه محبوب دارویی است که برای هزاران سال برای درمان جراحات پوست، مانند سوختگی ها و زخم ها از آن استفاده شده است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۱:۱۷    
گلپر گیاهی گلدار، علفی و چندساله از تیره چتریان است. این گیاه، بومی ایران است و در ناحیه های مرطوب کوهستانی ایران و مناطق پیرامونی می روید ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۷    
مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور محدودیت های ترافیکی چهارشنبه 9 مهر ماه تا شنبه 12 مهر ماه را اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۴:۳۱    
سیما سادات لاری از فوت195نفر بر اثر کرونا در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۱۰:۲۲    
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در دیدار با هیات مدیره انجمن مدیران مالی اصفهان بر ضرورت شکل گیری شرکت های تخصصی مدیریت و مشاوره مالی تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۶ - ۰۰:۱۳    
فرمانده انتظامی استان لرستان از رهایی 2 گروگان و دستگیری 2 آدم ربا کمتر از 24 ساعت در عملیاتی غافلگیرانه در شهرستان "رومشکان" خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۷:۲۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: عملیات اجرایی 30 پروژه سرمایه گذاری در یک سال اخیر شامل امکانات و اقدامات زیرساختی در مناطق گردشگری، احداث ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۷:۱۳    
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان شمالی گفت: مربیان قصه گو، نونهالان و نوجوانانی که در مسیر زیبای فرهنگی پویش قصه گویی قرار گرفته اند و این پویش را که در حال فراموشی بود را زنده ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۷:۱۳    
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی بر ظرفیت همگانی برای مسائل عمومی و اجتماعی تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۷:۰۴    
مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: نزدیک به 6 هزار نفر ناشنوا و کم شنوا در استان قزوین شناسایی شده و تحت پوشش خدمات سازمان بهزیستی قرار گرفته اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۵:۳۴    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، اظهار کرد: درشهریورماه گذشته یک تن و 885 کیلوگرم انواع مواد مخدر در پایتخت کشف شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۵۲    
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی در خصوص کلاهبرداری های از جنس شاد هشدار داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۴:۰۷    
استاندار زنجان گفت: ایستادن در برابر متجاوزان و استعمارگران، اتکا به خود و چشم امید نداشتن به بیگانگان و عهدشکنان از دستاوردها و فرهنگ هایی بود که جبهه و جنگ برای ملت ایران به ارمغان آورد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۲:۵۲    
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: این موزه منطقه ای کل استان های غرب کشور را پوشش می دهد و برای تکمیل به 35 میلیارد تومان نیاز دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۶    
مدیر منطقه هشت شهرداری قم از تکمیل عملیات عمرانی احداث بوستان در خیابان عترت در پردیسان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۶    
شهردار قم با اشاره به فرارسیدن فصل پاییز و احتمال بارش های فصلی، از مدیران مناطق شهری خواست که نقاط حادثه خیز از نظر آبگرفتگی و سیلاب را شناسایی و برای رفع خطر اقدام کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۲:۴۶    
مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: بخش قابل توجهی از بوستان 230 هکتاری ولایت به سیستم های نوین آبیاری تجهیز شده و به زودی فاز یک شهری این بوستان به بهره برداری خواهد رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۲:۲۲    
آذربایجان غربی مدیر پایانه مرزی بازرگان از تردد بیش از 47 هزار دستگاه کامیون از گمرک بازرگان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۲:۱۶    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چادگان گفت: محیط بانان این اداره در منطقه حفاظت شده دالانکوه بیش از 2 هزار متر مربع تور ماهیگیری غیر مجاز از آب های سد زاینده رود جمع آوری کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۱:۰۳    
مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس چهار هزار بسته معیشتی به نیابت از شهدای استان قم بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۰:۵۵    
مرکز ارتباط با مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران با بهره مندی از کارشناسان خبره و متخصص به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده ارائه مشاوره به مشتریان ارجمند است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۱۰:۳۴    
سریال مدافعان شهر به تهیه کنندگی حمید رضا راوش و علی فاتحی از شنبه، هر شب بعد از خبر ساعت 24 در شش قسمت روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۹    
با هدف تامین آب مطمئن برای مناطق روستائی دورافتاده سیستان و بلوچستان ، تفاهم نامه ای بین بانک رفاه کارگران با مدیریت بحران استان منعقد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۴۹    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه شیوع و یروس کرونا و اتفاقات متاثر از آن دغدغه ای را از بعد تامین کالاهای اساسی برای ما به وجود آورده بود اظهار داشت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۳۴    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تدوین و اجرای طرح سرشماری تخصصی سواد به صورت خانه به خانه ضرورت دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۸    
مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان، با بیان این مطلب به تشریح اقدامات شرکت آب و فاضلاب پس از مدیریت یکپارچه توزیع آب در میناب اشاره کرد و گفت: به دلیل بافت شهری میناب ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۲۵    
با حضور معاون اول رئیس جمهور فاز دوم فولاد سازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش مورد بهره برداری قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۹:۱۳    
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: اعضای 5 نفره باند سارقان مامورنما با اعتراف به 70 فقره اخاذی از شهروندان توسط پلیس آگاهی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۶:۲۸    
صادرات ایران به اتحادیه اروپا، طی 7 ماه منتهی به جوالی 2020 حدود 440 میلیون یورو رقم خورده که نسبت به مدت مشابه سال 2019، قریب به 5 درصد افزایش یافته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۳:۱۶    
کتاب زیست محیطی بازیافت اثر خانم ملیحه پوریان با حضور نماینده ولی فقیه دراستان و استاندار لرستان رونمایی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۵ - ۰۰:۱۶    
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با بهانه تهیه شکر از 19 قنادی بالغ بر 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۳:۴۶    
محققان با بررسی وضعیت بیماران مبتلا به کووید-19 متوجه شدند که تحلیل نمونه خون و بررسی الگوهای مولکولی خاص، می تواند شدت بیماری را پیش بینی کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۲:۴۶    
پژوهشگران برزیلی در بررسی جدیدی نشان داده اند که شاید یک هورمون که در واکنش به ورزش کردن ترشح می شود، بتواند به درمان کووید-19 کمک کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۲:۲۵    
وقتی مردم در ماه مارس سال جاری میلادی به خاطر ابتلا به ویروس کرونا سر از آی سی یو ها درآوردند، پزشکان نمی دانستند باید چه کنند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۴    
تیم صنایع اردکان در هفته چهارم لیگ برتر بدمینتون قهرمانی باشگاه های کشور شامگاه پنجشنبه در سالن طلایه مرکز استان با نتیجه چهار بر یک ،دانشگاه یزد ( میزبان) را شکست داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۲۰:۰۴    
امام جمعه شهر میبد گفت: همه مسوولان میراث دار ارزش های متعالی دفاع مقدس هستند ،آنها باید با تلاش پیوسته و خستگی ناپذیری خود نسبت به رفع گرفتاری های مردم توجه و برنامه ریزی کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۹:۴۳    
بر اساس مطالعات انجام شده در چین زدن عینک در برابر انتقال بیماری کووید-19 از افراد محافظت می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۳    
روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان در بیانیه ایی اعلام کرد: بخش خبری شبکه خوزستان شب گذشته در خبری عجیب ادعای وجود لیست مازاد در تیم فولاد خوزستان را داشته که به این شکل تکذیب می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۷:۰۳    
مدیرعامل باشگاه فولاد می گوید که در پایان نقل و انتقالات، هواداران از روند جذب بازیکنان کاملا راضی خواهند بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۵۸    
با حضور استاندار خوزستان و مسوولان شهری و استانی، 5 طرح عمرانی خدماتی شامگاه پنجشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان اندیمشک به بهره برداری رسید و یک طرح احداث یک مدرسه خیر ساز، کلنگ زنی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۲۲    
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت:در سراسر کشور 335 پروژه ورزشی به بهره برداری رسید که یکی از آنها ورزشگاه 2 هزار نفری بخش خشت کازرون فارس است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۱۰    
رییس قوه قضاییه گفت: لایحه مرتبط با شوراهای حل اختلاف برای رفع مسائل و مشکلات آنها طبق گفته وزیر دادگستری طی یک تا 2 هفته آینده از کمیسیون لوایح دولت خارج شده و در مجلس بررسی خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۵:۰۱    
رییس قوه قضاییه گفت: گره بسیاری از کارها به دست مدیران با کفایت و با روحیه جهادی باز می شود و ماه های پایانی دولت، می تواند با عزم راسخ و اراده ای پولادین مسوولان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۱۶    
ساختمان دانشکده کشاورزی بنام سردار حاج حسین همدانی با حضورحجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس، سرگرد حبیبی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان قدس ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع فراگیران دوره تربیت مدیریت راهبردی در خوزستان گفت: همه ملت ایران و همه نظام منتظر حرکت نسل جوان برای فتح میدان های تازه هستند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۳:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه با صدور پیامی درگذشت مرحوم سردار علی خدادی را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۵۲    
طی سفر محمد باقر نوبخت به ایلام، در عصر روز گذشته افتتاح دو واحد صنعتی در این سفر افتتاح شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۲۵    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تقویت اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان توسط سازمان تملیکی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۱۶    
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه روزانه بیش از دو هزار تن گوگرد در این مجتمع گازی تولید می شود گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۲:۰۳    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با اشاره به اینکه امروز جامعه ما نیازمند ایثار است، گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۵    
شماره دویست وپنجاه و پنجم هفته نامه ی خط حزب الله با عنوان بشارت مقاومت منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۵    
مدیر پیشگری از وقوع جرم دادگستری استان همدان، گفت: سبک زندگی ایرانی اسلامی در حفظ ارکان خانواده نقش مهمی دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اعلام اینکه ارائه تسهیلات کرونا به اهالی فرهنگ و هنر ادامه دارد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۰:۵۲    
مجله تلویزیونی "نوسان" جمعه ( 4 مهرماه) ساعت 20 به تحلیل و تشریح " چالش های پیش روی کارگزاریها " در عرصه بورس می پردازد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۴    
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی ضمن اشاره به تعریف 27 طرح پیشران در صنعت پتروشیمی که 7 طرح آن در جهش دوم و سوم صنعت پتروشیمی در حال اجراست، گفت: مطالعات 20 طرح پیشران در چهار شاخه پروپیلن، متانول ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۳۱    
با پیگیری مقام عالی سازمان منطقه آزاد قشم در خصوص لحاظ شدن لیست پیشنهادی کالاهای مورد نیاز جزیره قشم در سهمیه کالای همراه مسافر که در شرف ابلاغ است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۹    
تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان امروز تعطیل شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۱:۱۹    
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گفت: هم اکنون بیش از 319بیمار با علایم حاد تنفسی کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۳    
جدول دروس مدرسه تلویزیونی جمعه چهارم مهر برای دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی از شبکه های آموزش، قرآن و چهار اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۰:۴۰    
وزیر آموزش و پرورش برای ناشنوایان که توانایی گوش دادن آن ها کم نیست آرزوی موفقیت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۱۰:۰۴    
باحضورمعاون رئیس جمهور ورئیس سازمان برنامه بودجه کشوردوطرح مهم کوشاب غرب وفولاد گستردرشهرستان چرداول افتتاح گردید
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۹    
سید مجید صدرس گفت: حق جذب کارشناسان و دیگر سطوح شغلی کارکنان در شرکت، به صورت کامل اصلاح و مصوب شد علاوه بر پرداخت امتیازات تمامی سطوح، طبق آیین نامه سال 89 ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۷:۱۰    
انار میوه پاییزی که به سبب داشتن خواص متعدد تضمینی برای حفظ سلامتی بدن است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۶:۴۹    
در این گزارش بهترین روش خشک کردن پسته تازه در کوتاه ترین زمان در منزل را به شما آموزش خواهیم داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۶:۰۷    
با اتمام فیلمبرداری کارتن خواب مراحل فنی آن آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۱:۰۸    
برخی افراد به دلیل مشکلات جسمی و فیزیکی نباید واکسن آنفلوانزا را تزریق کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۲    
بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس با محرومیت مواجه شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۰:۲۹    
آمریکا امروز پنجشنبه تحریم های جدیدی علیه ایران اعمال کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۰:۱۷    
رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان از برخورد یک دستگاه خودروی پژو 405 با تریلی و کشته شدن 3 نفر در 30 کیلومتری نصرت آباد شهر زاهدان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۰:۱۴    
برنامه هزارتوی داستان رادیو نمایش به بررسی دو داستان از جان گالزورثی می پردازد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۰:۱۴    
نمایشگاه انفرادی آثار طراحی بابک امجد با عنوان درباره خانه از تاریخ 4 تا 18 مهرماه در گالری نگاه برپا می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۸    
پژوهشگران دانشگاه بریستول انگلیس اعلام کردند که امیدوارند بتوانند روند ویروس کرونا را متوقف کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۲    
روزنامه واشنگتن پست گزارش داد نتانیاهو و همسرش هنگام سفر های دیپلماتیک به آمریکا، چمدانی از لباس های کثیف را برای شستشو به واشنگتن می برند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۴۲    
تیم بحران زده التعاون عربستان با برتری یک بر صفر مقابل الدحیل قطر همراه با پرسپولیس به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۳۳    
دانشمندان انگلیسی اعلام کردند به راهکاری موثر برای ساختن داروی موثر برای مقابله با کووید 19 دست یافته اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۲۷    
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل الشارجه راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۲۷    
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت":برخورد شدید خودرو پژو پارس با تیر برق در مسیر حد فاصل سه راه خرمشهر به سمت پلیس راه قدیم دو کشته و دو مجروح بر جای گذاشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۲۴    
شرکت فولاد هرمزگان توانست در شهریورماه میزان 137،391 تن تختال را تولید و رکورد جدیدی ثبت کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۸    
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: طی چند روز اخیر خبرهایی در خصوص واگذاری یک قطعه زمین در روستای بهرام آباد از سوی فرماندار اسلامشهر با اغراض شخصی در فضای مجازی منتشر شد که براساس بررسی های ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۳:۱۸    
طبق اعلام باشگاه فولاد خوزستان، سینا مریدی، پاتوسی، کولی بالی و نیک نفس به اردوی تیم در تهران اضافه شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۷    
باشگاه فولاد خوزستان در پیامی فوت"رضا رشیدی نسب" پیشکسوت رسانه ایی ورزشی خوزستان را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۴    
مراسم گرامیداشت پنجمین سالگرد فاجعه منا روز جمعه برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۴    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از کشته و زخمی شدن 6 نفر در سانحه رانندگی محور مرند به بناب جدید خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۴    
جامعه رسانه ایی خوزستان صبح امروز یکی از خبرنگاران پیشکسوت خود را از دست داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۵۴    
روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در پیامی درگذشت"رضا رشیدی نسب" خبرنگار پیشکسوت ورزش استان را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۴۲    
امامی در دیدار با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی کشور گفت: آماده استقبال از سرمایه گذاران حوزه گردشگری در شهرستان پارس آباد هستیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۳    
کارخانه تولیدی مواد شوینده در شهرستان اشتهارد طعمه حریق شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۳۳    
مری ترامپ از عموی خود دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و تعدادی دیگر از خویشاوندانش به اتهام کلاهبرداری و محروم کردن وی از منافع مالی و کسب وکار خانوادگی شکایت کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۶    
مجموعه استادیوم ورزشی شهید روحیان ملایر با حضور تقی زاده، معاون وزیر ورزش در امور مجلس با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال همزمان با افتتاح پروژه های ورزشی کشور با دستور رئیس محترم جمهور بصورت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۴    
یادواره شهدا ورزشکار استان با حضور حاج بابایی نماینده مردم همدان و فامنین ، سردار فرجی جانشین سپاه انصار الحسین (ع) و جهانشیر مدیرکل ورزش ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۰۱    
آمریکا معافیت 60 روزه عراق از تحریم ها برای واردات برق از ایران را تأیید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۸    
با حضور استاندار خوزستان، معاون وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسوولان استانی و شهری، عملیات اجرایی پروژه 10 هزار تنی تولید، فرآوری و صنایع جانبی آبزیان دو پیران در گتوند آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۵۸    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت نماینده سابق مردم شریف استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۳۱    
واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور شهادت جانباز سرافراز اسلام؛ شهید علی خدادی را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۲    
کارگاه آموزش پدل با حضور یاور طالبی مربی تیم ملی ایران در زاهدان و زیر نظر هیات اسکواش استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۲    
سردار سرلشکر رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در پیامی، شهادت سردار سرتیپ پاسدار حمید خدادی را تبریک و تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۱:۲۲    
جمیله طهماسبی در اقدامی ارزشمند مدال خود را برای تقدیر از مقام شهیده مدافع سلامت مرحومه امینی تقدیم خانواده وی کرد.