پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۱۱:۲۱Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 14 مهر 1399 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 تیر 1399 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری برنا 30 آبان 1399 خبرگزاری برنا 30 آذر 1399 خبرگزاری برنا 30 دی 1399 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 1 مهر 1399 خبرگزاری برنا 2 مهر 1399 خبرگزاری برنا 3 مهر 1399 خبرگزاری برنا 4 مهر 1399 خبرگزاری برنا 5 مهر 1399 خبرگزاری برنا 6 مهر 1399 خبرگزاری برنا 7 مهر 1399 خبرگزاری برنا 8 مهر 1399 خبرگزاری برنا 9 مهر 1399 خبرگزاری برنا 10 مهر 1399 خبرگزاری برنا 11 مهر 1399 خبرگزاری برنا 12 مهر 1399 خبرگزاری برنا 13 مهر 1399 خبرگزاری برنا 14 مهر 1399 خبرگزاری برنا 15 مهر 1399 خبرگزاری برنا 16 مهر 1399 خبرگزاری برنا 17 مهر 1399 خبرگزاری برنا 18 مهر 1399 خبرگزاری برنا 19 مهر 1399 خبرگزاری برنا 20 مهر 1399 خبرگزاری برنا 21 مهر 1399 خبرگزاری برنا 22 مهر 1399 خبرگزاری برنا 23 مهر 1399 خبرگزاری برنا 24 مهر 1399 خبرگزاری برنا 25 مهر 1399 خبرگزاری برنا 26 مهر 1399 خبرگزاری برنا 27 مهر 1399 خبرگزاری برنا 28 مهر 1399 خبرگزاری برنا 29 مهر 1399 خبرگزاری برنا 30 مهر 1399 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۲۳:۴۴    
تجربه آمریکا در بحران کرونا، آیینه یی برای تمام کشورهاست. آنجا که بزرگ ترین متخصصان سلامت و اقتصاد گرفتار رییس جمهوری استثنایی و پیش بینی ناپذیرند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۱۱    
محمدرضا آبی پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه در استان برای مصارف عمومی ماسک هزار تومانی توزیع می شود، گفت: روزانه 300 هزار ماسک برای مصارف عمومی در استان تولید می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۶    
استاندار زنجان گفت: با توجه به محدودیت های یک هفته ای اعمال شده جهت مقابله با کرونا در استان، نظارت دقیق بر رعایت این موارد و پروتکل های بهداشتی در شهرستان ها انجام می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۴    
بعد از برگزاری مجمع فوق العاده هیئت جانبازان و معلولین خراسان رضوی، محمدی فر از سمت ریاست هیئت جانبازان و معلولین استان برکنار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۴    
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان کرمان گفت: احیای موزه مطبوعات این استان در دستور کار ویژه قرار گرفته و بر اساس تعاملات انجام شده با استانداری و اداره کل میراث فرهنگی کرمان این موزه در دهه فجر ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۳    
در این روز ها همه مردم استان ایلام بهت زده و غمگین هستند که چرا امسال توفیق نشد بار دیگر ارادت خود را به سلاله پاک پیامبر اعظم سلام الله علیه نشان دهند و با هر چه که در اختیار داشتند به زائران خدمت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۲:۵۰    
مدیر منطقه هشت شهرداری قم از وجود 21 متر مربع فضای سبز به ازای هر شهروند قمی در منطقه پردیسان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۳    
استاندار آذربایجان غربی از ترخیص نخستین محموله کالا از طریق کارت الکترونیک مرزنشینان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۰:۲۷    
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دانش آموزان 235 روستای محروم استان امکان دسترسی به اینترنت را ندارند و مسئولان قول داده اند که مشکلات 180 روستا حل و فصل شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۹:۵۷    
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به رصد و برخورد دستگاه قضایی با فعالیت های مافیای اقتصادی، گفت: اجازه نخواهیم داد که عده ای به مانند اشرار و راهزنان اقتصادی در حوزه های صنعتی و معدنی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۶:۱۲    
جلال خوش چهره - کارشناس مسایل بین الملل
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۱:۳۹    
فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق قاپ زن و کشف 20 فقره سرقت در "خرم آباد" خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۰۷    
بادبادکم به ابرها تکیه داده سروده ی مریم هاشم پور از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای نخستین بار منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۲۰:۱۵    
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: تعامل و ارتباط دو سویه و موثری و موفقیت ایجاد شده بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با سایر بخش ها مرهون اعتماد به مدیران جوان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۰    
راما قویدل کارگردان مجموعه ایلدا از انتخاب پوریا پورسرخ برای نقش ایرج دفاع کرد و گفت: تمام مسئولیت انتخاب بازیگران این سریال را برعهده می گیرم و از این انتخاب پشیمان نیستم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۰۰    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه، 13هزار تن گاز مایع از طریق شرکتهای توزیع گاز مایع در استان یزد توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۴    
بیمارستان جم همچنان از ناپایداری وضعیت جسمی استاد محمدرضا شجریان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۰۹    
رییس فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس ایران گفت: ما در فدراسیون وظیفه داریم که در مسیر موفقیت بازیکنان، ریل هایی احداث کنیم که موفقیت آنها را تضمین کند و این رشته را به سمت جلو هدایت کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۴۵    
در آستانه اربعین سید وسالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) ویاران با وفایش، با تعامل وهم افزایی با حسینیه اعظم زنجان 4هزار حواله گوشت نذری در قالب پویش مرحله دوم ایران همدل برای توزیع بین مددجویان تحت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۳    
فرمانده انتظامی استان از کشف 165 کیلو و 750 گرم تریاک در بازرسی از سواری پژو 405 و دستگیری 2 قاچاقچی در شهرستان"سرایان" خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۲    
بهمن مرادنیا به مناسبت فرا رسیدن 13 مهر در پیامی؛ روز نیروی انتظامی و آغاز هفته ناجا را تبریک گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۸    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، گفت: درصد قابل توجهی از جانباختگان حوادث جاده ای مربوط به عابران پیاده و موتورسیکلت سواران است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۸    
دکتر غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست خبری مجازی با اصحاب رسانه که به صورت مجازی در محل سالن شهدای جهاد علمی برگزار شد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۸    
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی گفت: استان لرستان داری وضعیت خاصی است و در قضیه سیل سال گذشته نیز با 70 تا 80 میلیارد می توانستیم جلوی اتفاق ناگوار سیل را گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۳    
مدیرکل شرکت آب منطقه ای همدان از لایروبی 138 کیلومتر از رودخانه های استان همدان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۴۳    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان عنوان کرد: امروزه نهادینه سازی فرهنگ کنترل خشم در جامعه نیاز به آموزش و اطلاع رسانی دارد که معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۴    
رئیس جمهوری با تجلیل از عملکرد آموزش و پرورش در تامین فضاهای آموزشی کشور گفت: ساخت روزانه 11 کلاس درس روستایی و 29 کلاس درس در سراسر کشور در دولت و بهره برداری از آن بسیار افتخار آمیز است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۲۸    
همزمان با هفته ملی کودک، 5000 جلد کتاب کانونی در مناطق محروم و روستایی استان گلستان توسط کتابخانه های سیار روستایی توزیع شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۸    
فرماندار جدید شهرستان بناب در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۴    
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: یکی از پیشرفت های چشمگیر امروز کشور، مدیریت بیماری کرونا با وجود تحریم ها و فشارهای بیرونی است و بدون شک با تکیه بر نیروهای مؤثر پرورش یافته در دانشگاه ها و همت والای ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۱۳    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه سپیدرود رشت را به دلیل انجام ندادن تسویه حساب با شاکیان به کسر امتیاز و یا سقوط به یک رده لیگِ پایین تر تهدید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۸    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: انسجام، همت و عزمی جدی در نهادهای مختلف به ویژه شهرداری تبریز برای اجرای پروژه پارک بزرگ تبریز وجود دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۴۳    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هشدار داد: در تعطیلات پیش رو مسافران برای حفظ جان خود و دیگران به گیلان سفر نکنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: در 6 ماه نخست امسال با دستگیری 107 متخلف شکار و صید 176 بهله پرنده شکاری در معرض خطر انقراض از آنها کشف شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۱    
شهردار تبریز از پیشرفت 70درصدی پروژه پل همسان کابلی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۸    
مجری برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برق رسانی به 66 خانوار روستایی شهرستان بویراحمد در هشت روستا خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۲    
نخستین اردوی تیم ملی جوانان بوکس کشور با حضور بوکسورهای دعوت شده به این مرحله از اردو اواخر هفته جاری در سنندج برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۲۲    
شهردار تبریز در دیدار با فرمانده پلیس راهور کشور، بر اهمیت همکاری پلیس راهور در حل مشکلات ترافیکی کلان شهرها تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۰۷    
دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان معرفی شده و مورد تجلیل قرار گرفتند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۶    
نماینده مردم شهرستان های شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با آخرین وضعیت بیمارستان امام خمینی شهریار اظهار کرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۶    
بورس اوراق بهادار تهران، با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: برخی از مجوز های فعالیت شرکت های کارگزاری، در صورتی که تا مهلت مقرر موفق به تجمیع مجوز های خود نشوند، لغو می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۷    
مدیر مجتمع طلای موته اعلام کرد: میزان تولید طلا در این مجتمع طی 6 ماهه نخست امسال، 16 درصد فراتر از برنامه بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۱    
عزیزالله اکبری نیسیانی در حین آموزش و اجرای مانور عملیاتی امداد و نجات، دچار مصدومیت شد و در اثر شدت جراحت وارده در لباس مقدس آتش نشانی در راه آمادگی برای نجات جان و مال همشهریان خود به ملکوت اعلا ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۲۲    
سرپرست هیات باستان شناسی گورستان مرسین گفت: شمار گورهای باستانی کشف شده گورستان مرسین در محل احداث سد فینسک در استان سمنان به 25 گور رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک خطاب به مردم ایران نوشت: ایران به تک تک شما هموطنان نیازمند است. باید بمانید تا آینده را با هم بسازیم ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۵۱    
تشکل های بخش خصوصی صنعت احداث و انرژی در نامه ای به سران قوا پیشنهاداتی در خصوص تصمیم گیری درباره قراردادهای جاری در دست انجام این صنعت، با استفاده از تسهیلات قانونی مطرح کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۸    
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گزارش ماهانه خود که مربوط به چهارمین ماه فعالیت وی در مجلس شورای اسلامی است، را منتشر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۸    
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب تصادفات رانندگی در پایتخت را در مدت زمان شش ماهه اول سال تشریح کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۸    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان از گشت و پایش و نمونه برداری صنایع بزرگ قرچک خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۴۱    
فرماندار تویسرکان از اعطای مورد 517 وام ازدواج به جوانان تویسرکان با اعتبار 28 میلیارد و 500 میلیون تومان در 6 ماهه امسال در این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۸    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، گفت:توجه به نماز زمینه ساز حذف فحشا و منکر از جامعه است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۲    
استاندار اردبیل با صدور پیامی 14مهر روز ملی دامپزشکی را گرامی و از تلاشگران این حوزه قدردانی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان، گفت: پذیرش مسئولیت ها فرصتی گرانبها برای خدمتگزاری و ادای دین به مردم است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۰    
همزمان با ایام اربعین سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام )، مراسم ششمین مرحله از توزیع بسته های معیشتی رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” مسئولان و کارکنان فدراسیون به منظور حمایت از خانواده های ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۰    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از بستری شدن 46 بیمار جدید با علایم حاد تنفسی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۷    
وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) بزرگ ترین ظرفیت کشور در حوزه فناوری اطلاعات و آموزش مجازی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۱    
فرماندار همدان، گفت: عملکرد مدیریت بحران شهرستان همدان در پیشگیری از آتش سوزی های احتمالی تابستان بسیار خوب بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۶    
طبق تحقیقات جدید که توسط محققان انجام شده, فلز "مس" در چند ساعت ویروس کرونا را از بین می برد!
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۱    
آیین اختتامیه نخستین سوگواره چاووشی خوانی سوز فرات باحضور مدیران شهری در سالن فردوسی شهرداری بندرعباس برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۱    
استاندار تهران در پیامی 15 مهرماه روز ملی روستا و عشایر را تبریک گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۲    
فرمانده انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموران و همکاری مردم، قاتل فراری نزاع یکشنبه شب در دروازه قرآن شهر یزد، کمتر از پنج ساعت شناسایی و دستگیر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۶    
نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: برای قدردانی از کادر درمان پروتکل ها را رعایت کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۰    
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف لوازم آرایش قاچاق به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال در پایتخت، خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۰    
قائم مقام کمیته امداد استان یزد گفت: پزشک نیکوکار یزدی در اقدامی خداپسندانه 50 میلیون تومان به ایتام تحت حمایت این نهاد در استان کمک کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۳۰    
رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: این سازمان سالانه هشت هزار طرح محرومیت زدایی را در مناطق محروم و روستاهای کشور با همکاری دستگاه های اجرایی به سرانجام می رساند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۷    
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ :شروع عملیات اجرایی سد آبریز تا پایان سال جاری/سد آبریز یکی از راه های برون رفت کهگیلویه بزرگ است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۱    
مدیر فرودگاه یاسوج گفت: با پیگیری های مکرر استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، برگزاری نشست های متعدد با مسولین ذیربط کشوری و پس از تغییرات و توسعه گسترده صورت گرفته در سطوح پروازی فرودگاه یاسوج بنا بر ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۱    
مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: 12 طرح کسب وکارهای کوچک در روستاهای استان اجرا و آماده افتتاح در روز روستاست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۲۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 279 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 118 نفر مبتلای قطعی و 19 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۵    
مدیر کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد مقدس به عنوان اولین نهاد متولی ساخت و ساز در مناطق روستایی گفت:با اجرای طرح هایی مانند ساخت مسکن نیازمندان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۲    
رئیس هیات ورزش های رزمی استان تهران گفت : قصد داریم پویش جمعه های رزمی را در فضای باز و پارک های سطح شهر و شهرستان های استان تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۱۲    
مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات شهری شهرداری کرمان از مهار آتش سوزی مغازه رنگ فروشی در خیابان ابوذر جنوبی شهر کرمان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۰۰    
فرماندار رشت با تاکید بر لزوم فراهم آوردن فضای مناسب جهت به کارگیری منابع انسانی جوان و توانمند جهت پشت سر گذاشتن مشکلات کشور ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۷    
استاندار خوزستان گفت: تا سال آینده 70 درصد از طرح های مشارکتی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و دولت در استان خوزستان به بهره برداری می رسد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۵۷    
مشاور استاندار و سرپرست اداره کل امور بانوان و خانواده استنداری خوزستان در پیامی فرارسیده هفته ملی کودک را تبریک گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۲    
سرپرست سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری کرج گفت: طرح سامانه پرداخت الکترونیک ، از ابتدای آبان در 1500 تاکسی کرج به صورت پایلوت اجرا می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۶    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تعطیلی کلاس های آموزش آیین نامه رانندگی به علت افزایش ابتلا به کرونا طی هفته جاری در البرز خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۱    
استاندار اصفهان گفت: ضرورت هماهنگی و همدلی بیشتر در خصوص کرونا بین فرمانداران لازم است چراکه شرایط این استان به لحاظ شیوع کرونا خوب نیست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۲۰    
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت:با ابلاغ بخشنامه وزارت آموزش و پرورش مبنی بر آموزش رایگان پیش دبستانی ها، والدین در اسرع وقت نسبت به نانویسی فرزند خود در پایگاه های ثبت نام اقدام کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۵    
استاندار آذربایجان غربی گفت: به زودی مسئله نان برطرف می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۳۱    
نتیجه پذیرفته شدگان رشته های دارای شرایط خاص برای دانشگاه های شهید مطهری، شاهد، علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، علوم پزشکی بقیه الله (عج)، علوم پزشکی ارتش و .. ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۵    
وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح مدرسه شهید عبدالمهدی امیدی در روستای جواران از توابع شهرستان رابر از افتتاح 913 مدرسه در قالب 2 هزار و 900 کلاس درس به صورت همزمان در کشور خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۲۵    
نمایندگی خانه مطبوعات با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی در سیرجان راه اندازی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۶    
برنامه مدرسه تلویزیونی ایران برای مقاطع مختلف تحصیلی ازطریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن در روز سه شنبه15 مهر اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۰۴    
نماینده مردم کرمان و راور و رئیس کمیسون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: آیین نامه ملی روش های تدریس مجازی برای معلمان باید تدوین شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۰۱    
در ارتباط ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور با مسجد جامع شهداد 308 میلیارد تومان پروژه گازرسانی در استان کرمان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۷:۵۵    
مدرسه 12 کلاسه شهدای فاطمیون امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در کرمان به بهره برداری رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۴:۰۲    
چشم اندار توسعه اقتصادی ایران در سایه موانع موجود در برنامه این هفته ایران امروز (Iran Today) در شبکه پرس تی وی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۳:۱۴    
استاندار خراسان شمالی در دیدار با کارکنان حوزه معاونت عمرانی استانداری بر انسجام بیشتر سازمان ها و دستگاه های اجرایی مربوط به این حوزه تاکید کرد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۴۵    
فرمانده انتظامی استان فارس از رهایی گروگان 8 ساله و دستگیری گروگانگیر در شهرستان "خنج" خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۲۱    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 4 عضو یک باند شرارت توسط پلیس امنیت عمومی خبر داد و گفت: اعضای این باند جرایم متعددی را در پرونده سیاه خود ثبت کرده بودند که در نهایت با اقتدار ماموران تسلیم ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۲۱    
تست کرونای کایکلی مک اینانی، سخنگوی کاخ سفید، مثبت اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۱۵    
تصادف ما بین خودروی پراید و تویوتا در محور "سوران-رحمت آباد" استان منجر به فوت یک نفر و مصدومیت 10 نفر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۰۶    
مجموعه تلویزیونی فرات پنجشنبه 17 مهر به شبکه آی فیلم باز می گردد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۰:۰۶    
مطالعه جدید نشان می دهد نوشیدن یک فنجان قهوه غلیظ بعد از یک بدخوابی شبانه می تواند موجب اختلال در کنترل میزان قندخون شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۵    
زالی گفت: در 24 ساعت گذشته 961 بیمار جدید در مراکز درمانی تهران بستری شدند که از این تعداد 167 نفر در بخش مراقبت های ویژه بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۴۲    
حسین عباسی فرماندار پیشوا به همراه سیروس جعفری معاون سیاسی انتظامی همزمان با روز دامپزشکی با علیزاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستان دیدار و ضمن تبریک این روز به وی و مجموعه کارکنان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۶    
در پی وقوع تیراندازی در یک غرفه فروش اغذیه دست کم 6 تن جان باخته و 6 نفر مجروح شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۰    
یک سوله 400 متری در شهرک صنعتی چهاردانگه اسلامشهر دچار انفجار و آتش سوزی شد که مصدومیت یک آتش نشان را به دنبال داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۰    
تفاهم نامه ساخت پردیس سینمایی امید در قرچک بین سازمان سینمایی کشور و مسئولان این شهرستان منعقد شد.