چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۰:۵۵Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 25 مهر 1399 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 تیر 1399 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری برنا 30 آبان 1399 خبرگزاری برنا 30 آذر 1399 خبرگزاری برنا 30 دی 1399 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 1 مهر 1399 خبرگزاری برنا 2 مهر 1399 خبرگزاری برنا 3 مهر 1399 خبرگزاری برنا 4 مهر 1399 خبرگزاری برنا 5 مهر 1399 خبرگزاری برنا 6 مهر 1399 خبرگزاری برنا 7 مهر 1399 خبرگزاری برنا 8 مهر 1399 خبرگزاری برنا 9 مهر 1399 خبرگزاری برنا 10 مهر 1399 خبرگزاری برنا 11 مهر 1399 خبرگزاری برنا 12 مهر 1399 خبرگزاری برنا 13 مهر 1399 خبرگزاری برنا 14 مهر 1399 خبرگزاری برنا 15 مهر 1399 خبرگزاری برنا 16 مهر 1399 خبرگزاری برنا 17 مهر 1399 خبرگزاری برنا 18 مهر 1399 خبرگزاری برنا 19 مهر 1399 خبرگزاری برنا 20 مهر 1399 خبرگزاری برنا 21 مهر 1399 خبرگزاری برنا 22 مهر 1399 خبرگزاری برنا 23 مهر 1399 خبرگزاری برنا 24 مهر 1399 خبرگزاری برنا 25 مهر 1399 خبرگزاری برنا 26 مهر 1399 خبرگزاری برنا 27 مهر 1399 خبرگزاری برنا 28 مهر 1399 خبرگزاری برنا 29 مهر 1399 خبرگزاری برنا 30 مهر 1399 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۷:۵۴    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از دستگیری یک نفر به اتهام اختلاس پنج میلیارد ریال در شهرداری زیدآباد خبر داد و گفت که امکان ورود افراد جدید به این پرونده ی اختلاس وجود دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۰۰:۰۶    
مراسم افتتاحیه چهارمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان عصر امروز یکشنبه 27 مهر برگزار خواهد شد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۲۳:۲۱    
نوجوان 16 ساله در شهرستان کنگان در استان بوشهر خودکشی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۸:۳۷    
شیوع ویروس کرونا در کشور روندی صعودی دارد و همچنان پیشگیری از ابتلا به کرونا مهم ترین اصل برای مقابله با این ویروس به شمار می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۱    
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد گفت: تحریف واقعیت های نظام و انقلاب و ادامه تحریم ها، 2 حربه اصلی دشمنان علیه ایران اسلامی است، مردم و مسوولان ما باید نسبت به آن بصیر باشند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۱    
مسوول بعثه مقام معظم رهبری در دفتر حج و زیارت استان یزد گفت: شناخت و پیروی از سیره ائمه اطهار (ع) و پیامبر اسلام محمدبن عبدالله (ص)، نسخه نجات بخش بشر از تمامی تهدیدهای فرهنگی و اجتماعی است .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۶:۵۱    
فرمانده انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموران در چهار عملیات جداگانه در مجموع 311 کیلوگرم مواد مخدر شامل 180 کیلوگرم شیشه و بقیه تریاک است در مرکز این استان و شهرستان مهریز کشف شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۲:۲۸    
ستاره آرژانتینی در حالی که از شهر نانتس فرانسه به باشگاه جدیدش یعنی کاردیف سیتی در انگلیس در پرواز بود، بر فراز کانال مانش دچار سانحه شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۹    
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با میانگین ساعتی 126 برای گروه های حساس ناسالم (نارنجی) است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۰:۴۱    
جدول دروس مدرسه تلویزیونی شنبه 26 مهرماه برای دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی از شبکه آموزش اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۰:۳۸    
بیست و ششمین نمایشگاه سئول با شعار “Entanglement” به معنی درگیری و گرفتاری در قالب برنامه های آنلاین و آفلاین آغاز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۷    
کمیته استیناف AFC اعتراض و شکایت النصر عربستان از پرسپولیس را رد کرد تا نماینده کشورمان فینالیست لیگ قهرمانان آسیا باقی بماند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۷    
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستادکرونا در استان همدان از تمدید محدودیت های کرونایی اعمال شده در استان همدان از امروز به مدت یک هفته خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۹:۵۱    
زن 60 ساله لنگرودی با کمک ماموران آتش نشانی از مرگ نجات یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۸:۲۷    
مراسم خطبه خوانی شب شهادت حضرت رضا(ع) با حضور شماری از مسئولان کشوری و استانی، خادمان بارگاه قدسی رضوی و مردم عزادار در صحن انقلاب حرم مطهر امام هشتم(ع) برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۲:۰۲    
جانشین ستاد پیشگیری ومقابله با کرونا استان: تا اطلاع ثانوی کلاس های درس کماکان بصورت مجازی برگزار می شود و نیازی به حضور دانش آموزان و دانشجویان در محیط آموزشی نیست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۱:۵۶    
مدیر فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان گفت : نقص فنی هواپیمای شرکت قشم ایربه شماره پرواز 1217 در مسیر آبادان - تهران باعث بازگشت این هواپیما به فرودگاه آبادان شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۰:۴۸    
سخنگوی طالبان در گفت و گو با شبکه الجزیره از موضوعات متنوعی درباره رد اتهام درآمدزایی طالبان با مواد مخدر تا 4 بند توافق این گروه با آمریکایی ها و امکان برگزاری انتخابات و روند دموکراتیک محتمل در ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۰:۱۵    
با چند نسخه خانگی می توان میزان بالای اوره در خون را کاهش داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۰:۰۰    
رسانه صهیونیستی به نقل از مقام های آمریکایی و رژیم صهیونیستی گفت که این رژیم و بحرین توافق صلح و ایجاد روابط دیپلماتیک امضا می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۶ - ۰۰:۰۰    
سفیر ایران در پکن در توئیتی اولین سفر دکتر ظریف به چین بعد از کرونا را باید شتاب دهنده به موقع در مشارکت جامع راهبری دانست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۳۷    
دادستان های فرانسوی تحقیق از رییس جمهوری پیشین این کشور را به اتهام دریافت کمک انتخاباتی از دیکتاتور معدوم لیبی به صورت رسمی آغاز کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۳۷    
یک دختر 8 ساله در جزیره قشم و در آب های اطراف آن غرق شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۵    
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه حملات تروریستی دو روز گذشته به نظامیان پاکستان در اورمارا و کویته را محکوم کرد و با دولت و مردم این کشور ابراز همدردی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۵    
در این مطلب به نشانه هایی می پردازیم که می گویند کبدتان تحت فشار زیادی قرار دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۲۲    
پلیس فرانسه شامگاه جمعه از حمله با سلاح سرد در شهر پاریس، پایتخت این کشور خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۰    
نماینده ایران در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد با ابراز تاسف از بی اعتنایی آمریکا به موضع سازمان ملل در دوران همه گیری کرونا، از جامعه جهانی خواست علیه آفت یکجانبه گرایی واشنگتن، متحد شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۰    
رئیس جمهوری آذربایجان امروز جمعه با بیان اینکه تهران آسمان و مرزهای زمینی خود را برای انتقال سلاح به ارمنستان بسته است، از ایران تقدیر و تشکر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۰    
انجمن اسلامی معلمان سبزوار درباره توهین یکی از نمایندگان به رئیس جمهور بیانیه ای صادر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۰    
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از درگیری ماموران پایگاه دریابانی قشم و میناب با قاچاقچیان و شهادت یک مرزبان در آب های خلیج فارس خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۰    
دفتر آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر دینی عراق به استفتایی درباره رژیم صهیونیستی پاسخ داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۰    
شهید محمدعلی درستان در سال 1343 در روستای سیاهشیر در خانواده ای کم بضاعت چشم به جهان گشود . دوران تحصیلی ابتدایی را در روستای سیاهشیر و دوران راهنمایی و دبیرستان را در لیکک سپری کرد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۰    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید19 استان به 172 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 3 هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۰    
مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بهمئی و مسئول انجمن یاوران وقف این شهرستان در تشریح برنامه های دهه وقف ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۳:۱۰    
رئیس هیات اسکیت استان گفت: یک دوره مسابقه اسکیت سرعت ویژه نوجوانان و نونهالان به مناسبت هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی در پارک ولایت یاسوج برگزار شد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۲:۵۲    
حساب تویتری "معتقلی الرای" (زندانیان اندیشه) تاکید کرد که دادگاه کیفری ریاض "علی بادحدح" خطیب و مبلغ را به 6 سال حبس محکوم کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۶    
حدود 79 درصد آدم ها چشمان قهوه ای، 8 تا 10 درصد چشمان آبی، 5 درصد چشمان میشی و فقط 2 درصد چشمان سبز دارند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۶    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد اقدام ترکیه در آزمایش سامانه روسی دفاع موشکی اس-400 را در صورتی که تایید شود، شدیداً محکوم می کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۲:۴۶    
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با تاکید بر این که ورزشگاه شهیدوطنی خانه اول و آخر باشگاه نساجی است، گفت: بازیکنان بومی و غیر بومی از چمن مصنوعی ناراضی بودند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۲:۲۰    
سخنگوی نمایندگی دائم کشورمان در سازمان ملل متحد اعلام کرد با توجه به فرا رسیدن زمان پایان محدودیت های تسلیحاتی شورای امنیت، جمهوری اسلامی ایران آماده ازسرگیری تا مبادلات تسلیحاتی با شرکای خود است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۲:۰۵    
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در باره زرادخانه رژیم صهیونیستی هشدار داد و خواستار اعمال فشار به این رژیم برای نظارت بر فعالیت های هسته ای آن شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۲:۰۵    
مشاورمقام معظم رهبری در گفت و گوی تلفنی با خانواده شهدای مدافع حرم ضمن تعزیت به خانواده این شهدا گفت: امنیت، عزت و معنویت کشور ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۶    
دیدار دوستانه تیم های نساجی و گل گهر سیرجان در ورزشگاه المپیک کیش با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۰    
تیم فولاد نوین اهواز به منظور حضور پر قدرت در لیگ دسته دوم کشور از بازیکنان مستعد خوزستانی تست می گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۰    
دروازه بان فصل گذشته تیم سایپا به جمع شاگردان سیروس پورموسوی پیوست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۱:۵۰    
رسانه های عبری زبان اعلام کردند، دولت سودان تا ساعاتی دیگر نشستی فوق العاده برای بررسی موضعش درخصوص عادی سازی با رژیم صهیونیستی برگزار خواهد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۴    
ما هنوز به طور دقیق نمی دانیم کارکرد خواب هایی که می بینیم چیست، اما این موضوع مانع از ساخت افکاری زیبا اما عجیب به دست ذهن مان در دنیاهایی دیگر نمی شود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۴    
"الهام علی اف" رییس جمهوری آذربایجان لحظاتی پیش درباره آزادسازی سه روستای دیگر در منطقه مورد مناقشه قره باغ خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۱:۴۴    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه پیشنهاد کرد که پیمان کاهش تسلیحات تهاجمی راهبردی موسوم به استارت-2 بین مسکو و واشنگتن بدون هر گونه پیش شرطی برای یک سال دیگر تمدید شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۱:۱۴    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل با اشاره به هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد عراق گفت: این اقدام فقط انتقام هدف قرار گرفتن خودروی سردار سلیمانی بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۰    
یک استقلالی به کرونا مبتلا شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۰:۵۰    
عضو کمیسیون اصل 90 گفت:هفته آینده از طریق کمیسیون اصل90 مجلس، دو پرونده مهم را به جریان خواهیم انداخت: اول، تحقیق و تفحص از قراردادهای نفتی و دوم، تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۱    
حامد فلاح زاده دروازه بان سابق تیم سایپا پس از توافق با صنعت نفت به اردوی آماده سازی این تیم در تهران پیوست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۰:۴۱    
همزمان با شب 29 صفر و سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) براساس رسم دیرین، آیین خطبه خوانی در صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا در یک تجمع انتخاباتی در کارولینای شمالی در پاسخ به اینکه چه کسی از خودش مشهورتر است، پاسخ عجیبی داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۵    
نیروهای سازمان الحشد الشعبی عراق از کشته شدن یک قاضی دادگاه شرعی گروه تروریستی داعش در استان دیاله در شرق این کشور خبر دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۲۰:۳۵    
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ترامپ می گوید آمریکا امروز امن تر شده است ، اگر آمریکا امن تر شده چرا در پایگاه هاتان مانند بید می لرزید و در پیام هایتان خواهش می کنید که لختی فرصت دهید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۹:۵۹    
معاون دریایی بنادر و دریانوردی استان از نجات پنج سرنشین قایق صیادی در محدوده خلیج چابهار خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۹:۴۴    
اتحادیه اروپا با صدور بیانیه ای از تحریم هفت وزیر جدید دولت دمشق خبر داد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۹:۳۵    
شواهد زیادی نشان می دهند که نوع گروه خونی بر ریسک ابتلا فرد به کووید 19 و شدت بیماری تاثیر دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۹:۰۵    
شرکت فوجی فیلم روز جمعه اعلان کرد که شرکت های وابسته به آن مجوز دولت را برای عرضه داروی ضد ویروس آویگان برای درمان بیماری کووید – 19 درخواست کرده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۸:۱۴    
بازیکن مطرح دنیای فوتبال تصمیم به خداحافظی گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۹    
جامعه شناس برجسته ایرانی، فعال سیاسی و مولف بیش از ده ها کتاب در حوزه علوم اجتماعی در سن 85 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۷:۵۹    
دروازه بان تازه وارد تیم آلومینیوم اراک قراردادش را با این تیم فسخ کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۳    
حجت السلام سید نورالله جنتی پور مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: توسعه فرهنگ وقف به عنوان اقدامی عام المنفعه در استان ضروری است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۳    
حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور با تجلیل از نقش همسران شهدا گفت: همسران شهدا با پذیرش مسئولیت های اجتماعی و پشتیبانی از همسران خود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۶:۱۲    
باشگاه زنیت سن پترزبورگ در ویدیویی روسیه برای معرفی ستاره ایرانی خود از اسب های ترکمن استفاده کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۹    
مدافع چپ سابق تیم های سپاهان و پیکان به توافق با شهرخودرو رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۳    
انتخاب مدیر روابط عمومی جدید، برنامه ای است که در کنار برنامه های اصلی مدیران باشگاه قرار گرفته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۳    
با توجه به شمارش معکوس برای آغاز لیگ بیستم، پرسپولیسی ها به دنبال برگزاری یکی دو بازی دوستانه و تدارکاتی هستند تا بدین ترتیب خود را برای شروع رسمی بازی های لیگ آماده کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۷    
باشگاه استقلال دور جدید مذاکرات خود با علی کریمی برای تمدید قرارداد را آغاز کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۸    
رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان گفت که اگر طالبان به امید خروج کامل نظامیان خارجی از این کشور و پس از آن در پی تحمیل نظام اماراتی باشد، دچار اشتباه محاسبه ای شده و نباید مرتکب آن شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۸    
تمرینات پرسپولیس رفته رفته سر و شکل جدی تری به خود می گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۶    
استاندار نجف امروز (جمعه) از حضور بیش از چهار میلیون و پانصد هزار عزادار عراقی در آیین سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در شهر نجف اشرف و حرم علوی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۱    
مشاوران انتخاب آثار بخش داستانی سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۸    
باشگاه پرسپولیس تهران باید تا اواخر هفته آینده وضعیت پرونده عیسی آل کثیر را مشخص کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۸    
سفیر ایران در استکهلم و قائم مقام وزارت صنایع سوئد وضعیت روابط دوجانبه دو کشور را بررسی و بر تقویت همکاری های اقتصادی بین دو کشور تاکید کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۱۲    
نخستین مرکز نیکوکاری صنعت پتروشیمی کشور از سوی شرکت پتروشیمی ایلام با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی در این استان افتتاح شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۷    
علی دایی معتقد است فوتبال، ارزش حواشی و دلخوری ها را ندارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۷    
تیم فوتبال شنزن چین با بازی 90 دقیقه ای مدافع ایرانی خود مقابل تیانجین تدا مغلوب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۱    
وزیر خارجه امارات متحده عربی با انتشار تصویر خود در حین تزریق واکسن کرونا، مدعی تزریق این واکسن شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۲    
هیئت رزمندگان اسلام قم با اعلام این که در دو روز پایانی ماه صفر برنامه عزاداری سالانه خود را برگزار نمی کند، از توزیع غذای متبرک در ظهر این دو روز و در برخی بیمارستان های قم خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۵۲    
رئیس دفتر رئیس جمهور ایام سوگواری پایان ماه صفر را تسلیت گفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۶    
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در بیانیه ای از حمله موشکی پیش از ظهر امروز ( جمعه) ارتش ارمنستان به شهرستان " اردوباد " در جمهوری خودمختار "نخجوان" خبر داد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۴۶    
کره شمالی درآستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک مدل جدید از موشک های دوربرد بالستیک خود رونمایی کرده که تنها دستاورد سمبلیک رئیس جمهور آمریکا را در عرصه سیاست خارجی بر باد می دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۷    
معاون سیما در روز 28 صفر از پخش شبکه های تلویزیون بازدید و با همکاران گفتگو کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۲    
وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان با همتایان خود در ایران، ترکیه و جمهوری چک و همچنین معاون پارلمانی وزیر خارجه انگلیس درباره درگیری ها در منطقه قره باغ کوهستانی گفت وگو کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۲    
معاونت طرح و برنامه وزارت صمت از رشد 72.1 درصدی سرمایه گذاری پروانه بهره برداری صادره خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۲    
تیم فوتبال مس رفسنجان دو بازیکن جدید جذب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۳۲    
وزرای امور خارجه پنج کشور اروپایی انگلیس، فرانسه، آلمان، اسپانیا و ایتالیا روز جمعه با صدور بیانیه مشترکی خواستار توقف فوری احداث واحدهای مسکونی جدید در کرانه باختری شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۷    
سرپرست وزارت اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن در صنعا اعلام کرد، عملیات تبادل اسرا موضوعی انسانی است و می بایست 2 سال پیش انجام می شود ولی به دلیل سنگ اندازی های ائتلاف متجاوز به تاخیر افتاد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۱۱    
سیماسادات لاری گفت:متاسفانه از ظهر دیروز تا امروز 265 تن به شمار جانباختگان کرونا اضافه شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۸    
کرونا باعث شده ترامپ و بایدن از دو شبکه ام بی سی و ای بی سی از دو شهر متفاوت، اما همزمان به پرسش هایی پاسخ بدهند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۳:۴۷    
دولت آمریکا که بارها نشان داده به هیچ توافقی پایبند نیست، این بار توافقنامه امنیتی کابل- واشنگتن را که مهر 1393 با دولت افغانستان امضا کرده بود زیرپا گذاشت و همزمان با خروج بخشی از نیروهایش ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۸    
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون به همراه برخی از مدیران دستگاه های اجرایی با هدف بررسی میدانی مشکلات به بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد سفر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۸    
اینکه عملیات اجرایی 14 هزار متر مربع آسفالت در نجف آباد یاسوج انجام شد، گفت: اعتبار آسفالت انجام شده حدود 8 میلیارد ریال است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۲    
رسانه های ارمنستان در آماری به نقل از مقام های این کشور مدعی شدند، جمهوری آذربایجان طی 24 ساعت گذشته حداقل 120 سرباز را در درگیری ها بر سر منطقه قره باغ کوهستانی از دست داده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۳:۳۲    
صبح امروز مراسم عزاداری به مناسبت رحلت جانسوز پیامبر اعظم اسلام(ص) با حضور اجتماع عزاداران در شهر یاسوج برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۵ - ۱۳:۲۶    
با گرم شدن بازار سریال های نمایش خانگی و جذابیت های مرسوم این رسانه به دلیل محدودیت های پایین در قصه گویی و گریم و پوشش بازیگران ...
  • ۱