پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۵:۳۷Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 13 مهر 1399 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 تیر 1399 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری برنا 30 آبان 1399 خبرگزاری برنا 30 آذر 1399 خبرگزاری برنا 30 دی 1399 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 1 مهر 1399 خبرگزاری برنا 2 مهر 1399 خبرگزاری برنا 3 مهر 1399 خبرگزاری برنا 4 مهر 1399 خبرگزاری برنا 5 مهر 1399 خبرگزاری برنا 6 مهر 1399 خبرگزاری برنا 7 مهر 1399 خبرگزاری برنا 8 مهر 1399 خبرگزاری برنا 9 مهر 1399 خبرگزاری برنا 10 مهر 1399 خبرگزاری برنا 11 مهر 1399 خبرگزاری برنا 12 مهر 1399 خبرگزاری برنا 13 مهر 1399 خبرگزاری برنا 14 مهر 1399 خبرگزاری برنا 15 مهر 1399 خبرگزاری برنا 16 مهر 1399 خبرگزاری برنا 17 مهر 1399 خبرگزاری برنا 18 مهر 1399 خبرگزاری برنا 19 مهر 1399 خبرگزاری برنا 20 مهر 1399 خبرگزاری برنا 21 مهر 1399 خبرگزاری برنا 22 مهر 1399 خبرگزاری برنا 23 مهر 1399 خبرگزاری برنا 24 مهر 1399 خبرگزاری برنا 25 مهر 1399 خبرگزاری برنا 26 مهر 1399 خبرگزاری برنا 27 مهر 1399 خبرگزاری برنا 28 مهر 1399 خبرگزاری برنا 29 مهر 1399 خبرگزاری برنا 30 مهر 1399 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۳۳    
معاون امور اجتماعی بهزیستی قزوین گفت: دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی مهدهای کودک در استان قزوین اعلام شد و مقرر شد این مراکز با رعایت کامل دستورالعمل ها اقدام به بازگشایی کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۶:۵۴    
آیین تقدیر از صادرکنندگان عرصه بازگشت ارز به کشور با حضور 50 صادر کننده برگزار و از فرزاد ارزانی مدیرعامل فولاد هرمزگان تقدیر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۳۰    
این مقام ارشد انتظامی گفت: مأموران سواری پژو 405 قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و سپس با همکاری ماموران انتظامی شهرستان"نهبندان" طرح مهار را اجرا کرده که در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۵:۱۸    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تمام تلاش ما برطرف کردن مشکلات واحدهای تولیدی استان است و در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به مشکلات واحدها رسیدگی می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۳:۵۸    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برنامه های فرهنگی و هنری اجرا شده در حوزه پیشگیری از اعتیاد این اداره کل را اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۲۰    
سهیل یوسفی، کشتی گیر ملی پوش تایبادی با عقد قراردادی به مدت یک فصل به تیم چسب رازی پیوست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۰    
جانشین کنگره 12 هزار شهید آذربایجان غربی از ساخت مستند پروانه های بهشتی در استان خبرداد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۲    
تا کنون بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر در بورس اوراق بهادار از طریق سامانه سیگنال احراز هویت غیرحضوری شده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۳۰    
نمایشگاه نقاشی عاشورایی رستاخیز که پیش از این افتتاحیه آن روز دوشنبه 14 مهرماه اعلام شده بود، با توجه به تشدید شیوع بیماری کرونا برگزار نخواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۲    
سفر دو روزه کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به خراسان جنوبی به دعوت استاندار انجام شد .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۸:۱۶    
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: درحال حاضر 40مددجوی جرائم غیر عمد بدلیل عدم پرداخت مهریه،نفقه و محکومیت های مالی درزندان رفسنجان وجود دارند که امیدواریم با کمک موکب خاتم الانبیاء(ص) ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۰۱:۱۵    
فرمانده انتظامی لرستان از کشف 10 تن شمش آلومینیوم قاچاق به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در شهرستان الیگودرز خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۳:۳۶    
حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستانهای قرچک ورامین و پیشوا با سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان دیدار و گفتگو کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۵۶    
بیشتر آدم ها فکر می کنند روزها باید بیشتر از 24 ساعت می بودند و این زمان برای آن ها کافی نیست و اگر می توانستند وقت بیشتری به روزهای خود اضافه می کردند تا به کار بیشتری برسند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۱:۵۶    
هفته ای نیست که در خبرها نشنویم فلان بازیگر مشهور یا فلان نویسنده یا ورزشکار محبوب و... دچار آلزایمر شده است ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۲۰:۵۶    
شاید هرگز به راز نهفته در لبخند مرموز مونالیزا پی نبریم، اما پرتره ی رنگ روغن سال 1503 لئوناردو داوینچی رازهای دیگری هم در خود پنهان کرده که سرانجام یکی از آن ها برملا شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۱    
سارقی که در حال سرقت کابل برق تاسیسات پمپاژ آب شرب روستای یشناسخی شعیبیه شوشتر بود، به علت برق گرفتگی جان خود را از دست داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۸    
سومین دوره مسابقات چوگان قهرمانی کشور بانوان با حضور تیم های مختلف برگزار خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۶    
استاندار خوزستان در جشنواره شهید رجایی و آیین تقدیر از دستگاه های برتر استان گفت: باید سعی کنیم تا با تعیین شاخص امتیازی ملموس برای کارمندان ادارات ایجاد کنیم تا شاهد رقابت دستگاه ها با یکدیگر در جلب ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۸    
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شادگان از رهاسازی دو بهله سنقر سفید و سارگپه درتالاب بین المللی شادگان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۵:۳۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان بر رفع مشکلات مرتبط با صادرات فرآورده های نفتی در اصفهان تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۶    
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات گلستان گفت : فصل صید ماهیان استخوانی در استان از 15 مهر آغاز می شود و به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۷    
سرپرست فرمانداری شادگان برلزوم تامین سوخت آب کشت محصولات پاییزه کشاورزان شادگانی تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۶    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی 24 ساعت گذشته، متاسفانه 5 هم استانی به علت ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست دادند که شمار قربانیان کرونای استان به 141 نفر رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۶    
از ابتدای سال جاری تا کنون 800 مورد بازرسی و آزمون از نازل جایگاه های عرضه سوخت مایع در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۳    
برگزیدگان جشنواره بزرگ فرهنگی رسانه ای و کتابخوانی بهار همدلی استان کهگیلویه و بویراحمد که با مشارکت سازمان و ادارات استان برگزار شد معرفی شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 هزارو 250 میلیارد ریال اعتبار برای حمایت از فعالیت کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از کرونا برای این استان در نظر گرفته شد که نیمی از آن تخصیص ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های هفته ملی کودک امسال در کشور و این استان به دلیل شیوع بیماری کرونا و برای حفظ سلامت آنان به صورت مجازی برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۳    
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به روند خوب احداث طرح اقدام ملی مسکن گفت: تاکنون 494 واحد مسکونی این طرح در استان پروانه ساخت دریافت کرده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۷    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از جذب دو هزار و 351 نفر کارورز در استان ایلام خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۷    
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کشف 25 کیلو و پانصدگرم مواد مخدر توسط مأموران کلانتری 15 این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۷    
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به عزم همگانی و مسوولیت اجتماعی نیاز دارد و برای پیشگیری از بسیاری ناهنجاری ها موثر است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۰    
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در آیین معارفه رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی گفت: انتظار می رود در این دوره شاهد ارتقای فعالیت های این فدراسیون باشیم و فعالیت ها منحصر به اعزام ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۰    
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر 318 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۱    
در پایان معاملات امروز بازار بورس ارزش سهام عدالت با افت بیش 402 تومانی همراه بود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۷    
نماینده یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ساکن در حاشیه مرکز استان گلایه بسیاری در ارتباط با رسیدگی نشدن به مطالبات خود دارند و می بینیم که افزایش حاشیه نشینی مشکلات بسیاری برای آنها به وجود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۴    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه تیمی از کارشناسان این مرکز با سفر به شهرستان های خراسان شمالی از تمامی اقدامات انجام پذیرفته در رابطه با کرونا بازدید و در جریان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۶    
مشاور استاندار اردبیل در امور معلولان از پیگیری مناسب سازی ورودی ها و خودپردازهای بانک ها در سطح استان برای سهولت استفاده معلولان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۶    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: 25 مرکز 16 ساعته آزمایش بیماری کرونا در استان فعال بوده و به صورت مستمر به متقاضیان دارای علامت، خدمت رسانی می کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۲۰    
رئیس نظام پزشکی نهاوند، گفت: اجرای آزمون وسع و استحقاق سنجی کار خوبی است تا کسی که توانایی مالی ندارد از خدمات این نوع بیمه استفاده کند نه اینکه بدون مدیریت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۹    
مدیر کل بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: بانوان در جامعه ما همواره پیشرو حفظ و انتقال شعائر دینی و فرهنگ اسلامی هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از آغاز ساخت یک هزار و 250 واحد مسکن در شهر اردبیل و در قالب طرح اقدام ملی خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۱۱    
توییتر امکان read before sharing را که برای کاربران اندروید در تابستان آزمایش کرده بود، اکنون برای کاربران iOS ارائه داده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۵    
اخبار منتشر شده از توئیتر نشان می دهد کاربران می توانند به صورت دستی تصاویر خود را پیش از ارسال در این شبکه برش زنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۰۵    
سرپرست معاون بانوان اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، مرحله چهارم کارگاه تخصصی ناهنجارهای قامتی زنان روستایی و عشایری برگزارشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۶    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: یکی از مأموریت های اصلی کمیته امداد اشتغالزایی و توانمندسازی محرومان است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۰    
رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران در نامه ای به شهردار تهران با اشاره به مطالبه کارکنان شهرداری مبنی بر برگزاری آزمون تغییر وضعیت استخدامی از قراردادی به ثابت آزمایشی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۴۴    
رئیس هیأت ورزش های همگانی استان سمنان گفت:این هیأت ورزشی در پویش ملی آماده باش در سه بخش، رتبه برتر کشوری کسب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۷    
مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم گفت: وضعیت سلامت رانندگان اتوبوس های برون شهری و درون شهری و همچنین رانندگان تاکسی های درون شهری و پاکبانان و باغبانان ها روزانه رصد می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۷    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: در راستای اولویت دادن به عابران پیاده، پیاده رو خیابان صفاییه، دورشهر و خیابان معلم که دارای بافت قدیمی بود سنگ فرش آن انجام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۱    
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: واحدهای صنفی استان که رعایت نکات بهداشتی و اجرای پروتکل های اعلام شده را برای پیشگیری از ویروس کرونا جدی نگیرند، پلمپ و تعطیل می شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۵    
فرمانده سپاه ناحیه همدان، گفت: پنجمین سالگرد شهادت سردار حاج حسین همدانی در همدان برگزار می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۵    
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از گردشگری به عنوان یکی از عوامل مؤثر در کسب درآمد و ایجاد سرمایه برای استان یاد کرد و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۰۵    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از بستری شدن 45 بیمار جدید با علایم حاد تنفسی در استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۵۶    
پرواز تمام شرکت های هواپیمایی داخلی و شرکت های هواپیمایی کشور ترکیه از مبدا ایران به ترکیه تا اطلاع ثانوی لغو می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۴    
استاندار تهران با اشاره به شناسایی منابع آلاینده هوا با توجه به وارونگی گفت: اطمینان حاصل کنیم که در زمان افزایش مصرف گاز از سوخت های فسیلی سنگین برای نیروگاه ها استفاده نشود ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۴    
وزیر صمت با تاکید بر ضرورت انسجام هر چه بیشتر دولت و فعالان اقتصادی در شرایط تحریم،گفت: دولت در کنار صادرکنندگان است و مسائل پیش روی آن ها را حل خواهد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۴۱    
استاندار تهران با اشاره به اینکه طرح استفاده از ماسک هفته آینده در تهران اجرایی می شود، جزییات محدودیت های کرونایی در تهران را تشریح کرد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۹    
حادثه تیراندازی در یک ساختمان در تورنتوی کانادا قربانی گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۲۰    
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، از سوی اتحادیه سازمانهای پایانه های مسافربری شهرداریها و سازمان شهرداریهای کشور به عنوان سازمان پایانه های برتر در بحث مبارزه با بیماری ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۱۴    
حسین فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از هاجر قادری مدیرکانون فرهنگی و هنری معراج السعاده و مولف 25 عنوان کتاب روستای بزنج اسفراین با اهدا لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یاد بود در حاشیه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۰:۰۸    
معاونت حقوقی رئیس جمهور به منظور حمایت از انفال و ثروت های عمومی و جلوگیری از تصرف مالکانه و دست اندازی گروه های سودجو ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۰    
ام البنین شاهمرادی پور پرستار بیمارستان مهرگان کرمان در پی ابتلا به بیماری کرونا و پس از چند روز مبارزه با این بیماری، شامگاه 12 مهرماه آسمانی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۸    
فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از 2 هزار و 490 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در 6 ماهه ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۳۵    
عاملان سرقت مسلحانه در بلوار بزرگمهر زاهدان دستگیر شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۹    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه از تبدیل رایگان 3 هزار و 309 دستگاه خودروی عمومی و باری در طرح دوگانه سوز نمودن خودرو ها به CNG خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۳    
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت :تزریق واکسن آنفولانزا برای همه افراد ضروری نیست و این واکسن از کرونا جلوگیری نمی کند .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۲۰    
دادستان بندرعباس اعلام کرد: در راستای حفظ حقوق عامه و به منظور پیشگیری از مخاطرات جانی و مالی برای شهروندان، دستور تخریب رواق پیاده رو بازار ساحلی این شهر صادر شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۹:۰۸    
کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز در نظر دارد در اربعین حسینی برای ذبح قربانی دام سبک و سنگین به همشهریان عزیز خدمات رسانی کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۵۳    
رییس محیط زیست شهرستان بم گفت: از یک شکارچی متخلف در منطقه شکار ممنوع حیات وحش زریاب شهرستان بم دو راس کل وحشی کشف شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۳۵    
برنامه مدرسه تلویزیونی ایران برای مقاطع مختلف تحصیلی از طریق شبکه های آموزش، چهار و قرآن در روز دوشنبه14مهر اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۲۹    
وزیر آموزش و پرورش به مناسبت چهاردهم مهر برابر با پنجم اکتبر روز جهانی معلم، پیامی صادر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۷    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: برای موفقیت بیشتر شبکه ملی آسیب های اجتماعی جوانان در کرمان، هماهنگی، همراهی و همکاری با همه نهاد هایی که در حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت دارند ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۱۲    
بیماری زخم معده یکی از شایع ترین بیماری های سیستم گوارش است که علایم نسبتا آزار دهنده ای از قبیل درد شکم و سوء هاضمه دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۰۹    
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: از امروز فراخوان سراسری شبکه ملی آسیب های اجتماعی منتشر می شود که به مدت دو هفته به طول خواهد انجامید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۸:۰۳    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از وضعیت فعلی بزرگراه شهید کسایی و کم توجهی برخی متولیان امر به افزایش ایمنی در این محور انتقاد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۷:۴۲    
یک پزشک روسی درباره یکی از علائم سرطان مغز هشدار می دهد که خیلی افراد آن را جدی نمی گیرند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۲:۲۰    
با صدور حکمی از طرف وزیر ورزش و جوانان، حشمت الله امان الهی به عنوان سرپرست ورزش و جوانان لرستان منصوب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۲:۰۵    
علیرضا نخعی گفت: اولویت با آموزش حضوری دانش آموزان است و مهمتر از آموزش توجه به سلامت دانش آموزان است .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۲:۰۵    
پروژه برق رسانی به دو روستای استان هرمزگان با حضور معاون وزیر نیرو و به دستور رئیس جمهور افتتاح می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۱:۴۴    
اسفندیار حسنی مقدم گفت: برای سال جاری 17 هزار و 500 تن بذر گندم و 2250 تن بذر جو اصلاح شده تولید و فرآوری شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۰:۱۲    
استاندار و رئیس ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا گیلان با اشاره به احتمال افزایش مسافرت ها در پایان هفته جاری گفت که برپایی کمپ های موقت و استقرار مسافران در پارک ها و بوستان ها ممنوع است و باید ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۹    
مستند تماشایی برد بلند با هدف به تصویر کشیدن و روایت کردن یک پیشرفت خارق العاده، دوشنبه ساعت 15 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۹    
فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری یک قاچاقچی سلاح و مهمات با 121 قبضه در شهرستان اهواز خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۹    
فیلم های برگزیده جشنواره کرونای بلگراد درسی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به نمایش درمی آید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۹    
نماهنگ جشنواره ادبی فصل همدلی از سوی فرهنگسرای اندیشه منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۹    
آی فیلم، این هفته فیلم آژانس شیشه ای ابراهیم حاتمی کیا را تقدیم نگاه مخاطبانش در افغانستان و تاجیکستان می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۰:۰۹    
فیلم تئاتر حکایت مرد کوهستان به کارگردانی افسانه زمانی هم زمان با هفته ملی کودک در پرتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تماشایی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۳:۵۷    
هندوانه دارای آنتی اکسیدانی به نام لیکوپن است که رادیکال های آزاد و مضر را از بین می برد به همین دلیل از وقوع سکته قلبی جلوگیری می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۳:۵۴    
در این نشست صمیمی سید شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد، پرویز محمد نژاد نماینده مردم لنگرود و حجت الاسلام محمد صفری نماینده مردم رودسر و املش حضور داشتند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۳:۴۲    
پژوهش ها نشان می دهد خواب کمتر از 7 ساعت در شب، ممکن است خطر ابتلا به کرونا را افزایش دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۶    
رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: نیروی انتظامی سیاه و سفید و خاکستری نمی شناسد و به همه یکسان می تابد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۳    
رسانه ها از درگیری و تبادل آتش میان نیروهای ترکیه و روسیه در شمال غرب سوریه خبر دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۳:۳۳    
فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از شهادت یک تن از مرزبانان وظیفه به نام محمد رئوف رضایی حین کنترل نوار مرزی شهرستان پاوه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۱    
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار توقف فوری جنگ میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۳:۲۱    
جن ها موجوداتی هستند که مانند انسان ها و حیوانات غذا می خورند و دارای جنسیت نر و ماده هستند و قابلیت تولید مثل هم دارند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۸    
ابتلا به سرماخوردگی فصلی ممکن است بدن را در برابر ویروس کرونا مقاوم کرده و نوعی مصونیت ایجاد کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۲:۵۸    
وزیر کشور با مادر گرانقدر شهید حسین خرازی فرمانده شجاع لشگر امام حسین علیه السلام در دوران دفاع مقدس دیدار کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۲:۴۷    
بازیکنان سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان با عقد قراردادی به تیم صنعت نفت آبادان پیوستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۲۲:۳۲    
مدیر بهزیستی شهرستان اراک گفت : سازمان بهزیستی 200 فعالیت دارد که یکی از اهداف اصلی آن بحث توانبخشی و سالمندی است .