چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۲۲:۳۱Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 9 مهر 1399 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 تیر 1399 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری برنا 30 آبان 1399 خبرگزاری برنا 30 آذر 1399 خبرگزاری برنا 30 دی 1399 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 1 مهر 1399 خبرگزاری برنا 2 مهر 1399 خبرگزاری برنا 3 مهر 1399 خبرگزاری برنا 4 مهر 1399 خبرگزاری برنا 5 مهر 1399 خبرگزاری برنا 6 مهر 1399 خبرگزاری برنا 7 مهر 1399 خبرگزاری برنا 8 مهر 1399 خبرگزاری برنا 9 مهر 1399 خبرگزاری برنا 10 مهر 1399 خبرگزاری برنا 11 مهر 1399 خبرگزاری برنا 12 مهر 1399 خبرگزاری برنا 13 مهر 1399 خبرگزاری برنا 14 مهر 1399 خبرگزاری برنا 15 مهر 1399 خبرگزاری برنا 16 مهر 1399 خبرگزاری برنا 17 مهر 1399 خبرگزاری برنا 18 مهر 1399 خبرگزاری برنا 19 مهر 1399 خبرگزاری برنا 20 مهر 1399 خبرگزاری برنا 21 مهر 1399 خبرگزاری برنا 22 مهر 1399 خبرگزاری برنا 23 مهر 1399 خبرگزاری برنا 24 مهر 1399 خبرگزاری برنا 25 مهر 1399 خبرگزاری برنا 26 مهر 1399 خبرگزاری برنا 27 مهر 1399 خبرگزاری برنا 28 مهر 1399 خبرگزاری برنا 29 مهر 1399 خبرگزاری برنا 30 مهر 1399 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۵:۱۵    
فصل سوم ویژه برنامه تشرف با اجرای سیدمحمدرضا حسینیان ازشنبه 12مهرماه از شبکه یک پخش می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۳:۱۵    
خسرو نقیبی سه فیلمنامه سینمایی در دست نگارش دارد و همچنین قصد ورود به سریال های شبکه نمایش خانگی را نیز دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۲    
برنامه این هفته شکاف اقتصادی (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی به بررسی ضرب الاجل نخست وزیر انگلیس به اتحادیه اروپا برای رسیدن به یک توافق تجاری تا 15 اکتبر می پردازد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۲    
در آستانه اربعین حسینی، بخش ویژه خبر اربعینی راه اندازی شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۲    
تله فیلم لارستان 6:30 بامداد با موضوع ترور دانشمندان هسته ای ایران از شبکه الکوثر پخش می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۲    
مِرفی عنوان یکی از تازه ترین آثار نمایشی تئاتر شهر است که از روز جمعه هجدهم مهرماه به کارگردانی نگین ضیایی در تالار سایه این مجموعه اجرای خود را آغاز می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۲    
نقش سردار شهید قاسم سلیمانی در تحولات مربوط به مقاومت فلسطینیان در برنامه این هفته پرونده های فلسطین (palestie files) در شبکه پرس تی وی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۰:۱۲    
فیلم سینمایی روزهای زندگی ساخته پرویز شیخ طادی با بازی حمید فرخ نژآد و هنگامه قاضیانی جمعه شب برای مخاطبان کردزبان شبکه سحر پخش خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۱ - ۰۰:۰۳    
اکبر زنجانپور از هنرمندان با سابقه تئاتر در پیامی به مناسبت درگذشت عباس جوانمرد، او را راست قامت بزرگ تئاتر ایران دانست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۲۱:۵۲    
3 نفر براثر صاعقه زدگی در 2 شهر الوان و شوش در استان خوزستان جان باختند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۸:۲۴    
سیر یک طعم دهنده آسان به انواع مختلف وعده های غذایی است. و فراتر از کاربرد گسترده آن برای طعم و چاشنی، سیر در واقع می تواند فواید قابل توجهی برای سلامتی ایجاد کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۵    
تیم شهرداری قزوین در مقابل پیکان تهران سه بر صفر پیروز شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۸:۱۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: مشکلات بانکی، نبود نقدینگی و ناتوانایی در پرداخت قبوض و بیمه و گرانی مواد اولیه بویژه محصولات فولادی و پتروشیمی، مهمترین مشکلات تولیدکنندگان استان است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۶:۲۵    
شهاب حسینی با سینمایی لابیرنت و مینا وحید با فیلم بعد از تو در جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو به ترتیب جایزه بهترین بازیگر مرد و زن را از آن خود کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۵:۱۳    
در راستای مدیریت بیماری های واگیردار در مدارس، از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت، بخشنامه تعیین تکلیف وضعیت تحصیلی کلاس ها یا مدارس دارای افراد مشکوک یا مبتلابه ویروس کرونا را به ادارات کل استان ابلاغ ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۴    
معاون غذا دارو دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت:در هفته گذشته دو محموله واکسن آنفولوآنزا به استان همدان تحویل داده شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۴:۳۴    
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مجلس یازدهم در تلاش است تا با تقویت ارتباط با قشرهای مختلف مردم بویژه نخبگان و فرهیختگان از نظرات آنان در تصمیم گیری های راهبردی بهره مند شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۹    
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قزوین گفت: با توجه به نقش و اهمیت زنان در پرورش فرزندان و تاثیرگذاری بر نهاد خانواده باید سلامت آنها در دو بعد روحی و جسمی مورد توجه دستگاه های متولی قرار گیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۴:۱۹    
عضو هیات رئیسه مجلس رای مثبت نمایندگان به وزیر پیشنهادی صمت را بیانگر تعامل خانه ملت با دولت برای حل مشکلات اقتصادی و ساماندهی بازار دانست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۲    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد مردانی که همسرانشان دیابت دارند، ممکن است در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به پرفشاری خون باشند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۴:۰۲    
استاندار بوشهر گفت: در راستای عمل به وظیفه انسانی، دینی و اسلامی، طرح هر کارمند حامی یک فرزند یتیم و محسنین در این استان اجرا می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۵۹    
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان، گفت:نزاع بیش از هفت هزار نفر را به مراکز پزشکی قانونی استان همدان کشاند .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۳:۳۸    
هر قطعه سکه بهار آزادی طرح امامی در بازار آزاد تهران امروز (پنجشنبه) به قیمت 14 میلیون 300 هزار تومان به فروش رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۲    
سهیل موفق با اشاره به این که سرمایه گذاری برای کودک در بخش خصوصی توجیه اقتصادی ندارد، گفت: ریل گذاری برای موفقیت سینمای کودک نیاز به حمایت و مراقبت دارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تاکید ما به شهرداری ها این است که پروژه پردیس های امید سینمایی کشور بر اساس زمان بندی تعیین شده 6 ماهه اجرا و به بهره ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۳۲    
اعضای خیرین ازدواج استان تهران با حضور مدیران کل ورزش این استان و معاونت توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان انتخاب شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۶    
نخستین جلسه هیات مدیره منتخب سومین دوره مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان استان مرکزی با حضور اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرس برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۰۶    
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: یک هزار دستگاه تبلت در راستای ارائه آموزش مجازی بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۵۲    
استاندار تهران با اشاره به لزوم اجرای دستورالعمل های کرونایی گفت: ارائه خدمت به مراجعین فاقد ماسک، تخلف اداری محسوب می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۳    
معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون بین الملل و ارتباطات حوزه های علمیه کشور درباره استفاده از ظرفیت های مشترک برای توسعه گردشگری دینی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۴۳    
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حمایت دستگاه قضا در حفظ و پیگیری حقوق عامه، مشوق ما در اجرای دقیق تر وظایف مان است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۲۸    
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: دهمین کشتی حامل گندم اهدایی هند به افغانستان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در بندر چابهار پهلو گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۶    
اشرف گرامی زادگان گفت: لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت درصورت تصویب در مجلس و تبدیل به یک قانون لازم الاجرا، بسیاری از خلاء های قانونی موجود دربحث حمایت از زنان را جبران می کند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۱۳    
مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: همزمان با آغاز سال زراعی جدید، عملیات اجرایی فاز هفتم پروژه همکاری در احیای دریاچه ارومیه با مشارکت جوامع محلی شروع شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۷    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: هواداران تیم تراکتور با شور خاصی به این تیم عشق می ورزند و یقین دارم که با اتحاد و همدلی هواداران با سرمربی جدید تیم ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در نیمه نخست سال جاری تناژ حمل شده توسط ناوگان باری استان بالغ بر 6 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۰:۵۲    
مدیریت ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تعطیلی خط 6 متروی تهران وحومه در روز جمعه پیش رو خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۳    
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از درخشش اعضای کانون در سومین مهرواره عکس خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۰:۴۳    
رئیس پلیس تهران بزرگ توضیحاتی را در مورد نحوه رسیدگی به اعتراض شهروندان درباره پیامک های بدحجابی تصریح کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۸    
استاندار گیلان حفاظت از محیط زیست را در کنار بهره برداری از معادن، امری مهم دانست و با تاکید بر لزوم واگذاری معادن جدید منوط به تدوین پیوست زیست محیطی گفت: رعایت حقوق شهروندی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۲    
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: 60 واحد تولیدی پرخطر از حیث بروز حوادث در شهرک ها و نواحی صنعتی استان شناسایی شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۰:۲۳    
سازمان هواشناسی برای امروز (پنجشنبه)، بارش های رگباری همراه با رعدو برق و تندباد لحظه ای با احتمال اصابت صاعقه، احتمال آب گرفتگی معابر در برخی استان های جنوبی پیش بینی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۲    
مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت: زمین اختصاصی فوتبال نابینایان واقع در ورزشگاه پارس شیراز تکمیل می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۲    
دبیر و اعضای موسسه مردم نهاد جوانان کلبه آسمانی به همراه مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کرمان به دیدار مادر شهیدان برزگر رفته و با مادر شهیدان حسین و اکبر برزگر، گفت وگو کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۹:۵۰    
استاندار همدان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های استان همدان برای توسعه و تقویت صنعت گردشگری تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۹:۴۷    
جانشین فرماندهی انتظامی استان از قلع و قمع 15 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار البرز که با ایجاد شرارت باعث ناامنی شهروندان شده بودند، خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۹:۳۲    
سخنگوی ستاد استانی مدیریت و بیماری کرونا در باره دورکاری کارمندان گفت: اولویت استفاده از دورکاری با افراد دارای بیماری زمینه ای و زنان باردار است و در باره سایر کارمندان نیز با نظر مدیران دستگاه ها و ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۹:۲۶    
برای بسیاری از افراد این موضوع جای سوال است که کدام مشاغل در ایران پردرآمد تر هستند؟ در گزارش زیر چند مشاغل پردرآمد و پرسود در ایران را برای شما معرفی کرده ایم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۷    
نشست مشترک کمیسیونهای استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سمنهای استان اردبیل با حضور مدیرکل دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت های مردمی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۹:۱۲    
مدیر کل برنامه، بودجه و مدیریت منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: برای رسیدن به عدالت آموزشی باید وضعیت مدارس مناطق محروم را لمس کرد و هدف از سفر به استان هرمزگان در همین راستا بوده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۶    
بانشی گفت: در 24 ساعت گذشته جواب آزمایش 129 نفر مثبت شده که در مجموع تا کنون 9 هزار و 101 نفر مثبت گزارش شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۶    
مسؤل بسیج اقشار استان عنوان کرد: سعی کنید اخبار و مطالبی که انتشار می دهید، اخبار امید آفرین باشد درست تحلیل کنیم و مسائل را به صورت دقیق تجزیه و تبیین کنیم و مواظب باشید در انتشار اخبار نیت صحیح و ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۶    
طی حکمی از سوی محمد رحیم شهریاری خزانه دار ومدیرعامل ذیحساب جمعیت هلال احمر کشور علیرضا امینی از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان خزانه دار و عامل ذیحساب سازمان داوطلبان جمعیت هلال ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۶    
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست شورای اطلاع رسانی استان گفت: مسئله اصلی در شورای اطلاع رسانی توجه ویژه به حوزه اطلاع رسانی و دستیابی به اخبار محتوایی، تحلیلی و تقویت این حوزه مهم است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۶    
ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه که به صورت ارتباط زنده اینترنتی در بستر شبکه شاد برگزار شد، گفت : مهمترین و شاید اصلی ترین حلقه اتصال کارهای اجرایی با شبکه برنامه ریزی است .
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۶    
معتمدیان بیان کرد: از این طریق می توان در عرصه های صادرات برق، توسعه کشت های فراسرزمینی به ویژه در محصولات آب بر فعالیت های چشمگیری داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۵۰    
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه گشت ارشاد کرونایی در استان راه اندازی می شود، گفت: در شرایط سختی به سر می بریم و این بحران تنها با رعایت پروتکل های بهداشتی برطرف می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۷    
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: 2 نفر اراذل و اوباش که با قمه در شیراز باعث نقص عضو نوعروس جوان از ناحیه دست شده بودند توسط پلیس فارس در استان لرستان دستگیر شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: فعالیت ادارات کل راه و شهرسازی ، راهداری و حمل و نقل در استان ها آسیب شناسی شده و به این نتیجه رسیده ایم که اداره کل مسکن و شهرسازی و راه و ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۴۱    
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: راه اندازی گردشگری معادن و انجام پروژه هایی متناسب با محیط های تاریخی از برنامه های شاخص میراث فرهنگی کرمان است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۳۵    
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: هرگونه موافقت دولت عراق برای ورود زایران خارجی به این کشور صحت ندارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۲۶    
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در نشست با دبیران سازمانهای مردم نهاد استان اردبیل گفت: بررسی و مرتفع کردن مشکلات حوزه سازمانهای مردم نهاد از وظایف اصلی اداره کل است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۸:۱۵    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی زیرسازی پروژه راه آهن اردبیل- میانه از 85 درصد برخوردار است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۶:۱۵    
برنامه تهرانگرد شبکه پنج این هفته( پنج شنبه10 مهرماه) ضمن گشت و گذار در تهران، سیری در تاریخ خواهد داشت و فرهنگ و هنر عمارت زیبای باغ فردوس و موزه سینما ایران را به تصویر می کشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۶:۱۵    
سینمایی های تلویزیون در تعطیلات آخر هفته اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۵:۱۳    
مستند مهاجر با هدف بررسی مهاجرت معکوس به روستاها، کاری از گروه مستند روایت فتح روی آنتن می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۳:۱۴    
سی ونهمین قسمت فصل هفتم چرخ ساعت 19 امروز، چهارشنبه 9 مهر 99، با بررسی زیبایی های دنیای ریاضیات و معرفی کتاب ها و فیلم های علمی-تخیلی روی آنتن شبکه ی چهار می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۱:۱۷    
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا شگرد سارقان مامور نما را تشریح کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۰:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد بازیکنان خود تمجید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۰:۱۷    
پادکست سینما، خاطره این هفته با بررسی فیلم سینمایی کندو از رادیو سوینا پخش می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۰:۱۷    
مهاجم پرسپولیس شب درخشانی را برابر پاختاکور سپری کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۰:۱۷    
مستند اسرائیل بدون مجازات (Israel sin castigo) که به موضوع بررسی تلاش های رژیم اسرائیل برای خاموش کردن رسانه های فلسطینی و روزنامه نگاران شجاع می پردازد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۰:۱۷    
آبادان یازده 60 پنجشنبه 10 مهر، در برنامه سینما آی فیلم معرفی، نقد و بررسی می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۵۰    
علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت در دقیقه 50 دیدار مقابل منچستر، قادر به ادامه بازی نشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۵۰    
علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران روز چهارشنبه 9 مهرماه با حضور در سفارت کویت در تهران، درگذشت شیخ صباح الأحمد الجابر الصباح امیر کویت را به فلاح بداح الحجرف ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۵    
دو تیم فوتبال پرسپولیس و النصر به مصاف هم خواهند رفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۵    
عیسی آل کثیر در پایان بازی پرسپولیس و پاختاکور به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۳۵    
زمین لرزه دقایقی قبل قسمت هایی از خراسان را لرزاند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۹    
نائومی بایدن، دختر 26 ساله جو بایدن در صفحه توییتر خودش ترامپ را بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا نامید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۲۰    
رئیس جمهور ترکیه با شیخ نواف الاحمد الجایر الصباح امیر جدید کویت تلفنی گفت وگو کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۴    
پرسپولیس با دو گل عیسی آل کثیر ضمن گرفتن انتقام شکست استقلال و شهرخودرو از پاختاکور، به جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۱    
همزمان با هفته جهانی دریانوردی، شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء به عنوان پایانه دار نمونه بندری برگزیده شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۱    
یک شرکت آمریکایی تولید دارو اعلام کرد واکسنی که تولید کرده روی بیماران به خصوص سالمندان جواب داده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۱    
سخنگوی ستاد کرونا خوزستان از اعمال محدودیت هایی در پی قرمز شدن وضعیت استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۳:۱۱    
فرمانده انتظامی "رشت" از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در بیمارستان "پورسینا" این شهرستان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۴    
منطقه قفقاز در طول قرن های متمادی زیر چتر وحدت بخش حوزه تمدن اسلامی ایرانی، محل هم زیستی ادیان، مذاهب ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۱    
با حضور استاندار خوزستان، از اقدامات و فعالیت های نیکوکارانه جهانگیر ابراهیمی، از خیرین برجسته ملی حامی کودکان یتیم، تقدیر به عمل آمد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۱    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: خلع ید و تعیین جایگزین مدیریت فعلی شرکت هفت تپه -که تخلفات متعددی نیز داشتند، تا پایان آبان ماه صورت می پذیرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۴۱    
علیرضا زالی خواستار اعمال محدودیت های کرونایی در استان تهران شد و گفت: از آغاز اپیدمی کرونا تا امروز، روز گذشته (هشتم مهر) بیشترین مرگ و میر بیماران کرونا را داشته ایم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۳۰    
وزیر خارجه کشورمان گفت: پرونده قتل شهید سلیمانی هنوز بسته نشده است؛ زیرا ترامپ دستور ترور یک قهرمان ملی برای ایرانیان و یک قهرمان برای منطقه را داده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۲۱    
رئیس جمهور آمریکا درباره مناظره شب گذشته خود با رقیب انتخاباتی اش جو بایدن اظهارنظر کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اهتمام جامعه به مراقبت های پیشگیرانه در خصوص شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: درمجموع 50 درصد آزمایش های کرونا در استان مثبت است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۲:۱۵    
تیم "آروین قالا" ماکو با کسب امتیازات لازم جواز صعود به مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتسال کشور را کسب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۹    
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان آخرین وضعیت خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را تشریح کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۴۶    
سفیر کشورمان در فرانسه با حضور در محل سفارت کویت در پاریس، دفتر یادبود امیر فقید کویت را امضا کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۳۴    
رییس دفتر رییس جمهور با تاکید بر اینکه برای توسعه کشور نیازمند حمایت از شرکت های دانش بنیان هستیم، گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۸    
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفت وگو با نشریه آلمانی اشپیگل در مورد پایبندی ایران به تعهدات هسته ای اش در برجام ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۸    
معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهیدباکری ارومیه بر تسریع در تکمیل این ورزشگاه تاکیدکرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۵    
پزشکان بر این باورند که در شرایط فعلی و با افزایش موارد ابتلا به بیماری کووید-19، مراقبت های پس از بهبودی از این بیماری بسیار مهم است و نمی توان اهمیت انتخاب رژیم غذاییِ مناسب پس از بهبودی از هر ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۲۱:۲۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در 24 ساعت گذشته 36 بیمار با علائم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شدند.