پنجشنبه ۲۴ خردادساعت ۰۳:۵۷Jun 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری برنا 28 مهر 1399 - bornanews.ir

خبرگزاری برنا 25 اسفند 1393 خبرگزاری برنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری برنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری برنا 4 آذر 1398 خبرگزاری برنا 31 اردیبهشت 1399 خبرگزاری برنا 31 خرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 تیر 1399 خبرگزاری برنا 31 مرداد 1399 خبرگزاری برنا 31 شهریور 1399 خبرگزاری برنا 30 آبان 1399 خبرگزاری برنا 30 آذر 1399 خبرگزاری برنا 30 دی 1399 خبرگزاری برنا 30 بهمن 1399 خبرگزاری برنا 1 اسفند 1399 خبرگزاری برنا 1 مهر 1399 خبرگزاری برنا 2 مهر 1399 خبرگزاری برنا 3 مهر 1399 خبرگزاری برنا 4 مهر 1399 خبرگزاری برنا 5 مهر 1399 خبرگزاری برنا 6 مهر 1399 خبرگزاری برنا 7 مهر 1399 خبرگزاری برنا 8 مهر 1399 خبرگزاری برنا 9 مهر 1399 خبرگزاری برنا 10 مهر 1399 خبرگزاری برنا 11 مهر 1399 خبرگزاری برنا 12 مهر 1399 خبرگزاری برنا 13 مهر 1399 خبرگزاری برنا 14 مهر 1399 خبرگزاری برنا 15 مهر 1399 خبرگزاری برنا 16 مهر 1399 خبرگزاری برنا 17 مهر 1399 خبرگزاری برنا 18 مهر 1399 خبرگزاری برنا 19 مهر 1399 خبرگزاری برنا 20 مهر 1399 خبرگزاری برنا 21 مهر 1399 خبرگزاری برنا 22 مهر 1399 خبرگزاری برنا 23 مهر 1399 خبرگزاری برنا 24 مهر 1399 خبرگزاری برنا 25 مهر 1399 خبرگزاری برنا 26 مهر 1399 خبرگزاری برنا 27 مهر 1399 خبرگزاری برنا 28 مهر 1399 خبرگزاری برنا 29 مهر 1399 خبرگزاری برنا 30 مهر 1399 
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۰۹    
برنامه روز خوش سه شنبه 27 آبان ماه با موضوعات ایده پردازی،ضرب المثل ها ،معماری ایرانی و گفتگو با دانش آموختگان زبان فارسی روی آنتن شبکه جام جم سیما می رود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۰۸    
کتاب غبار صحرا ، نوشته احمد خواجه نژاد که به حوادث و درگیری های گنبدکاووس در روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته است، منتشر شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۵:۳۳    
باشگاه تراکتور با ارسال نامه ای به صدا و سیمای آذربایجان شرقی خواست تا بازی های این تیم با کیفیت بالاتری پخش شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۷    
در آستانه ی آغاز رقابت های لیگ برتر، اعضای تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان تست کرونا دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۱:۳۹    
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و دبیر کمیته های مدیریت عملکرد و سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم وزارت تعان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۶    
کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون، برنامه دور مقدماتی لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان کشور را اعلام کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۵:۳۹    
یک میلیونر روسی به نام سیرگی یونگ 100 میلیون دلار بر فناوری زیستی سرمایه گذاری کرده است که به آن علم جاودانگی گفته می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۰۸:۵۷    
بانک ایران زمین، به منظور ارائه خدمات بهینه بانکی به مشتریان و تکمیل کادر اجرایی شعب و ادارات، در سمت بانکدار (متصدی امور بانکی) و کارشناس (اعتبارات و بانکداری شرکتی، حسابرسی و حقوقی) ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۹ - ۱۱:۰۱    
هند و برزیل با آمار میلیونی مبتلایان پس از آمریکا به ترتیب با بیش از 8 و 5.4 میلیون بیمارِ کووید 19، جایگاه دوم و سوم را در جهان به خود اختصاص داده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۵    
ملی پوش آبادانی، دوبنده تیم وزنه برداری فولاد خوزستان را در لیگ برتر وزنه بردای فصل 99 بر تن خواهد کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۳:۳۹    
ماریو بوئلنا، پدر 28 ساله آمریکایی در ماه ژوئن (خرداد) دچار تب و تنگی نفس شد و به مدت بعدی آزمایش کرونا دچار شدن او به کووید-19 را تایید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۲:۱۸    
انارها جمله مواد مغذی برای بدن است که دارای عوارض و فواید بسیاری است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۶    
میزان شدت بیماری کووید19 در افراد متفاوت است. محققان دریافته اند نوع گروه خونی از عوامل دخیل در افزایش ریسک این بیماری است و دارندگان گروه خونی O با ریسک کمتر این بیماری مواجه می شوند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۸:۳۶    
جلسه توسعه سواحل مکران به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۱۹:۴۴    
قواعد سفت و سختی برای ترکیب عطر ها وجود ندارد، اما چند دستورالعمل کلی هست که هنگام استفاده باید آن ها را رعایت کنید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۲۰:۴۴    
کیفیت هوای اراک روز جمعه برای نهمین روز متوالی در شرایط ناسالم و هشدار قرار دارد.اراک یکی از هشت کلانشهر آلوده کشور است که از ابتدای امسال تاکنون 23 روز ناسالم را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۲۳:۴۲    
تیم بتن گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در گرایش مسابقه بتن پرمقاومت دانشجویی و کسب مقام سومی در گرایش سازه قاب بتنی محافظ تخم مرغ (EPD) به قهرمانی دست یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۳:۰۴    
نشست خبری سردار ظهیری فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران با اصحاب رسانه بمناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۴۸    
بمناسبت هفته تربیت بدنی وورزش 2 زمین چمن مصنوعی با مشارکت منطقه آزادچابهار، اداره کل ورزش و جوانان سیستان وبلوچستان ، دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاهای برسر کنارک و وشنام شهداد چابهار افتتاح شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۶:۰۷    
سلیمانی با حضور در مراسم دهمین سالگرد تاسیس بیمه کوثر، استراتژی این شرکت را در حوزه نوآوری و ارائه محصول جدید، مثبت ارزیابی کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۵۸    
مجموعه تلویزیونی" ایلدا" به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی که از 4 مهر روی آنتن شبکه یک سیما رفته است، فردا شب با پخش بیست و پنجمین قسمت به ایستگاه پایانی خواهد رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۳۷    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: 30 وقف جدید امسال به ارزش 52 میلیارد ریال در نقاط مختلف این استان به ثبت رسیده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۲۲    
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت :مشارکت حداکثری دانش آموزان در بیست ویکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری در اولویت قرار دارد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۴:۰۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 299 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته تا کنون در استان خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۷    
سرمربی تیم بسکتبال بانوان پالایش نفت آبادان با تاکید بر اینکه هدف اصلی تیم کسب قهرمانی در مسابقات آتی لیگ برتر است، گفت: تمام تمرکز و شیوه و نوع تمرین خود را بر این اصل پایه گذاری کرده ایم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۳:۰۷    
سرمربی تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان گفت: از سه هفته پیش تمرینات تیم شروع شد. با حمایت های خوب مدیر عامل باشگاه اردوی استعدادیابی خوبی برگزار شد و اگر شرایط مناسب بود و توانستیم اردو تدارکاتی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۸    
استاندار اردبیل گفت: همه مردم نیروی انتظامی را دوست دارند و همه علاقمند کادر زحمتکش ناجا هستند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۴    
سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: فعالیت در خراسان رضوی با توجه به کثرت مدیریت و اتفاقاتی که می افتد سخت است اما خراسان رضوی با توجه به وضعیتی که دارد جزو استان های برتر کشور است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۲:۱۴    
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: وفاق و همدلی اهالی بدنسازی و پرورش اندام مسیر پیشرفت مارا در برگزاری مسابقات و فعالیت های آموزشی هموار کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۵۸    
مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: از مجموع کل صادرات کشور 8 میلیارد و 16 میلیون دلار به 15 کشور "همسایه"صورت گرفته است که در میان این گروه از کشورها عراق و امارات در رتبه اول ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۰:۲۸    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان از تاکیدات اخیر استاندار کرمان در خصوص از بین بردن زمینه های جرم که در رسانه ها بازتاب مثبتی داشت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۰:۰۳    
معاون فناوری و تحقیقات وزارت بهداشت تاکید کرد یکی از عوامل باور نکردنی و عجیب ابتلا به بیماری کووید-19، پرخوری است که در میان ایرانیان بسیار رایج است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۵    
آمار مبتلایان به کرونا در سراسر جهان به سرعت به عدد 41 میلیون نفر نزدیک می شود و تعداد فوتی ها در طول یک شبانه روز همچنان بالاست ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۸:۳۹    
جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین روحانیون و طلاب را در همه عرصه ها و مواقع حساس خط شکن و راهنما دانست و گفت ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۸    
جهاد کشاورزی استان کردستان به منظور نظارت بر نحوه اجرای طرحهای کشاورزی و غیرکشاورزی 33 فقره پرونده در جلسه هیات نظارت ماده 33 تعیین تکلیف کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۳    
رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: تعطیل شدن باشگاه های ورزشی این شهرستان و محدودیت استفاده از ظرفیت این مکان ها بر اثر شیوع ویروس کرونا 12میلیارد به این بخش خسارت وارد کرده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۶:۱۳    
استاندار تهران با اشاره به واگذاری 250 طرح دستگاه های اجرایی به بخش خصوصی از اختصاص حدود 2.7 میلیارد تومان بودجه طرح های پژوهشی به استان تهران خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۸    
محمدرضا مهدیار اسماعیلی در مورد برنامه های آموزشی در حوزه بورس و بازار سرمایه و تعطیلی برنامه اقتصاد حوالی فرهنگ در شبکه اقتصاد توضیحاتی ارائه کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۸    
جلسه هم اندیشی وزیر راه و شهرسازی با مدیران عامل شرکت های هواپیمایی روز دوشنبه برگزار و اعلام شد که پروازهای چارتر از 25 مهر لغو شده است و ادامه نخواهد داشت و شرکت های هواپیمایی از اول آبان ماه ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۵:۲۲    
شهردار کپنهاگ پس از اعتراف به آزار و اذیت چندین زن در طول 30 سال فعالیت در سیاست، از سمت خود کناره گیری کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۵:۰۷    
استاندار گلستان با اشاره به افزایش مشکلات اقتصادی در سالجاری، اظهار کرد: علی رغم شرایط شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها درآمدهای استان از محل ردیف های درآمدی طی 6 ماهه اول سالجاری 98 درصد ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۵۸    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید19 استان به 182 نفر خبر داد و گفت: در طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 2 بیمار هم استانی هم جان خود را بر اثر ابتلا به کووید 19 از دست دادند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۷    
مدیرکل انتقال خون استان کرمان با اشاره به شیوع بالای کرونا و افزایش بیماران مبتلا به این بیماری در استان ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۳۱    
جانشین استاندار کرمان در ستاد مقابله با کرونای استان گفت: فرمانداران باید اجرای بازرسی ها را با جدیت دنبال کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۸    
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در آئین رونمایی از طرح های ملی شبکه شمس و شکوه یادآور شد: هر چه وابستگی ورزش به دولت کمتر شود ورزش پویاتر خواهد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۲۲    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: 10 هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای کمک به خرید زعفران به بانک های مورد نظر در استان ابلاغ شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۶    
تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد استان خراسان شمالی و بنیاد علمی آموزشی قلم چی منعقد شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۱۴    
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی ویژه مددجویان تحت پوشش این نهاد با عنوان باران وحی به صورت مجازی گفت: 29 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به این مسابقات راه یافتند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۴:۰۱    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به مرگ 20 هم استانی دیگر در اثر این بیماری ابراز تاسف کرد و گفت: مجموع آمار جانباختگان این بیماری را از ابتدا تاکنون در فارس، هزار و 195 نفر رسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۳۷    
هنگام فروش یا واگذاری سیم کارت، کاربر جدید به تمام اطلاعات ذخیره شده سیم کارت و شبکه های اجتماعی دسترسی خواهد داشت، بنابراین لازم است برای جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۸    
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از راه اندازی سرویس مسدودی الکترونیکی حساب های بانکی ظرف 2 ساعت خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۲۲    
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ابتلای رئیس این دانشگاه به کرونا خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۱    
اعضای شورای سیاست گذاری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب با صدور احکامی جداگانه منصوب شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۲:۴۰    
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان، بر ضرورت تلاش هرچه بیشتر در خصوص آموزش و آگاهی بخشی به جامعه در حوزه پدافند غیرعامل تاکید کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۵    
در راستای معرفی فرهنگ و تمدن ایران و اسلام و در ادامه سلسله نشست های تخصصی رایزنی فرهنگی سفارت کشورمان در ژاپن، یکشنبه27 مهرماه و در فضای مجازی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۶    
مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان از جریمه 8.2 میلیارد ریالی فردی که اقدام به قاچاق 40 هزار دلار و مقادیری داروی دامی کرده بود، خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از محل اعتبارات جهش تولید 62 میلیارد ریال به طرح گردشگری و بوم گردی تنگ ماغر شهرستان بهمئی اختصاص یافت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۵    
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 190 میلیارد ریال اعتبار از سال 1397 تاکنون برای اجرای طرح های بازآفرینی شهری در شهرهای بزرگ استان هزینه شده است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۵    
مهدی خسروی" از سوی سرمربی تیم ملی بوکس به سومین مرحله اردوی آمادگی بوکسورهای تیم ملی بزرگسالان کشورمان فراخوانده شد
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۵    
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای 419 متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این استان تاکنون حساب افتتاح شده و بانک مسکن به عنوان بانک عامل ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۵    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان غربی از راه اندازی محکمه الکترونیکی در زندان ارومیه خبر داد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۰    
حاتمی خبرداد: عامل شکار غیر مجاز یک رأس قوچ وحشی در شهرستان طبس بازداشت شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۳۰    
وزیر کشور در حکمی ناصر خوش خبر را به عنوان سرپرست استانداری خراسان جنوبی منصوب کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۱:۰۵    
فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: واحدهای صنعتی در کنار تولید و اشتغالزایی باید به مسائل زیست محیطی هم توجه ویژه داشته باشند تا توسعه پایدار در جنوب استان تهران حاصل شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۴    
اولین جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در سال 1399 به ریاست حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان قدس ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۵۱    
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دفاع در برابر سیاست های دشمن، راهبرد اصلی پدافند غیرعامل است که باید از همه آرمان ها و ارزش هایمان پاسداری کنیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۴۵    
فردی خطرناک که یا باید در عربستان و تحت کنترل بن سلمان باشد یا مثل خاشقچی حذف شود. دولت سعودی از نگاه محمد بن سلمان گزینه دیگری برای سعد الجبری ندارد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۹    
رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: اخیرا اکانتی با عنوان مومو در واتساپ اقدام به انتشار محتوای ترسناک برای دانش آموزان می کند و باعث نگرانی خانواده ها شده است که با مسدود کردن اکانت می توان به راحتی از ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۶    
در بین دیگر اعضای خانواده ی لبنیات، پنیر دارای بیش ترین میزان پروتئین است. پروتئین موجود در پنیر از کیفیت خوبی برخوردار بوده و تقریبا دارای تمامی اسید آمینه های ضروری مورد نیاز بدن است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۳۰    
هنر 700 ساله شهرجهانی لالجین استان همدان این روزها در گیرو دار ویروس کرونا قرار گرفته و با توجه به کاهش سفرها به همدان شاهد تعطیلی و خاموش شدن چرخ سفالگران لالجینی هستیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۴    
معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات در یادداشتی به مناسبت آغاز جشنواره سی وسوم عنوان کرد: اگر ما استقبال به نوآوری ها نرویم، تنها مجوز حذف شدن خودمان را امضا کرده ایم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۱    
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن 30 مهر را آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان برای دریافت وام ودیعه مسکن اعلام کرد و گفت: متقاضیانی که هنوز پیامکی دریافت نکرده اند باید به سامانه طرح اقدام ملی مراجعه کنند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۸    
رئیس شورای تامین شهرستان رودبار جنوب گفت: سارقان طلا فروشی رودبار جنوب در کمتر از 24 ساعت دستگیر شدند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۱۵    
رییس کل بانک مرکزی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: اسامی 250 صادرکننده ای که یک دلار ارز برنگردانده اند را به قوه قضائیه دادیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۹    
حسین مدرس خیابانی، سرپرست سابق وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید منصوب شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۹    
تصمیم اخیر در مورد فرآیند قیمت گذاری و تعیین سقف رقابت برای محصولات فولادی در بورس کالا، نتیجه ای جز توزیع رانت و تضییع حقوق پنجاه میلیون سهامداران نخواهد داشت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۶    
همزمان با دومین روز از هفته ناجا، سردار " اشتری" با خانواده شهیدان "وحید عبدی زاده و اسدالله شاهی وند" و جان باخته کرونایی کارمند رتبه 16 "موسی رجبی" دیدار کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۶    
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 92 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در مرز آلودگی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۰۰    
قائم مقام رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور دستور کار نود و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور را تشریح کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۵۴    
نتایج یک مطالعه جدید حاکی است که در پنج ماهه نخست شیوع کووید – 19 در آمریکا، هزاران نفر از ساکنان ایالت کالیفرنیا برای محافظت از جان و مال خود در برابر ناامنی ها و ناآرامی ها، اسلحه جدید خریده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۹    
فرمانده بسیج شهرداری تبریز گفت: در شرایط حاضر، برای همه ما تکلیف است که از همشهریان آسیب دیده کرونا حمایت کنیم و بسته های معیشتی را به دست نیازمندان واقعی برسانیم.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۳۹    
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به حادثه اتفاق افتاده در کارخانه پودر ماهی قشم، گفت: با کسب اطلاع از بروز حادثه در کارخانه پودر ماهی در قشم ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۴    
شهردار تبریز رزمایش همدلی و کمک مومنانه را جلوه دیگری از نیکوکاری مردم تبریز دانست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۲۱    
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش ثبت سازمان های مردم نهاد استان در سال جاری به دلیل عدم راه اندازی سامانه جدید ثبت سمن ها در فرمانداری ها ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۸    
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: مطالعه سند اشتغال روستایی در این استان به پایان رسیده و در 5 روستا در حال اجراست.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۵    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پیام تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت و آرامش حاکم بر کشور عزیز ایران، مرهون تلاش ها و رشادت کلیه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۱۵    
از انجام این اشتباهات در هنگام ضدعفونی کردن دست ها پرهیز کنید وگرنه نه تن ها دست ها ضد عفونی نمی شوند، بلکه باعث مشکلات بسیاری نیز می گردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۶    
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: واژگونی یک دستگاه آمبولانس در محور "شاهرود - آزادشهر" مرگ 2 نفر را رقم زد و یک تن را به کما برد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۰    
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ساخت و ساز هایی که از اعتبارات بخش دولتی بر روی مجموعه امام علی (ع) انجام می شود، نمی تواند پاسخگوی نیاز های مردم استان باشد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۵    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره تعداد بیماران بستری سندرم حاد تنفسی گفت: تعداد بیماران بستری سندرم حاد تنفسی یک هزار و 193 نفر است که از این تعداد 228 نفر در بخش آی سی یو بستری بوده و ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۸:۳۳    
اگر از شکم بزرگ و چاق خسته شده اید می توانید در 20 روز با 20 روش بسیار ساده و آسان شکم خود را لاغر کنید و به تناسب اندام برسید.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۸:۳۳    
علی نصیری مربی و شناگر ماکویی برای اولین بار در جهان با دست و پای بسته در دریاچه شور شنا کرد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۸:۲۴    
جدول دروس مدرسه تلویزیونی سه شنبه 29 مهرماه برای دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی از شبکه های آموزش، قرآن و چهار اعلام شد.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۸:۱۸    
مخلوط سیر و آویشن سموم ریه ها را از بین می برد. خواص سیر با ترکیب اثرات ضد عفونی کننده آویشن موجب ارتقا سلامت ریه ها می شود.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۸:۱۸    
در دیدار استاندار گیلان با وزیر صنعت، معدن و تجارت؛ مهم ترین مشکلات واحدهای تولیدی استان در راستای دستیابی به اهداف جهش تولید، مورد بررسی قرار گرفت.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۸:۱۸    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در 24 ساعت گذشته 11 نفر بر اثر ابتلا کرونا جان باختند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۸:۰۳    
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: راه اندازی گلخانه هوشمند 20 هزار مترمربعی جهاد دانشگاهی در ارومیه می تواند بعنوان یک مدل علمی عملی در حوزه کشاورزی تحول در اقتصاد کشاورزی کشور و الگوی بومی ...
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۷:۳۹    
ووشوکاران آذربایجان غربی در نخستین دوره مسابقات مجازی کشور 5 مدال نقره و برنز کسب کردند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۱:۲۶    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: تا کنون 30 کشور در زمینه های مختلف صنعتی و کشاورزی در استان سرمایه گذاری کرده اند.
خبرگزاری برنا   ۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۸    
مستند چشمه خورشید از مجموعه حکایت دل، با روایتی از زندگی استاد محمدجعفر یاحقی پژوهشگر و نویسنده ی ایرانی، استاد زبان و ادبیات فارسی 28 مهرماه ساعت 21 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.