یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۱۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای بورس نیوز 25 مهر 1397 - boursenews.ir

بورس نیوز 29 اسفند 1393 بورس نیوز 27 اسفند 1394 بورس نیوز 28 اسفند 1395 بورس نیوز 15 مرداد 1396 بورس نیوز 31 فروردین 1397 بورس نیوز 31 اردیبهشت 1397 بورس نیوز 31 خرداد 1397 بورس نیوز 31 تیر 1397 بورس نیوز 31 مرداد 1397 بورس نیوز 31 شهریور 1397 بورس نیوز 30 آبان 1397 بورس نیوز 30 آذر 1397 بورس نیوز 30 دی 1397 بورس نیوز 30 بهمن 1397 بورس نیوز 1 اسفند 1397 بورس نیوز 1 مهر 1397 بورس نیوز 2 مهر 1397 بورس نیوز 3 مهر 1397 بورس نیوز 4 مهر 1397 بورس نیوز 5 مهر 1397 بورس نیوز 6 مهر 1397 بورس نیوز 7 مهر 1397 بورس نیوز 8 مهر 1397 بورس نیوز 9 مهر 1397 بورس نیوز 10 مهر 1397 بورس نیوز 11 مهر 1397 بورس نیوز 12 مهر 1397 بورس نیوز 13 مهر 1397 بورس نیوز 14 مهر 1397 بورس نیوز 15 مهر 1397 بورس نیوز 16 مهر 1397 بورس نیوز 17 مهر 1397 بورس نیوز 18 مهر 1397 بورس نیوز 19 مهر 1397 بورس نیوز 20 مهر 1397 بورس نیوز 21 مهر 1397 بورس نیوز 22 مهر 1397 بورس نیوز 23 مهر 1397 بورس نیوز 24 مهر 1397 بورس نیوز 25 مهر 1397 بورس نیوز 26 مهر 1397 بورس نیوز 27 مهر 1397 بورس نیوز 28 مهر 1397 بورس نیوز 29 مهر 1397 بورس نیوز 30 مهر 1397 
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۱۷:۱۰    
مدیرعامل فرابورس ایران گفت: از کارکردهای اصلی روش تامین مالی جمعی می توان به تامین مالی انواع طرح های خرد، نوآورانه و زودبازده اشاره کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۸    
معاون عملیات و پشتیبانی شرکت نفت و گاز پارس اعلام کرد: با تلاش کارکنان این معاونت در نیمه نخست سال 97، بیش از 3 میلیون نفر کار بدون حادثه ثبت شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۸    
نشست هم اندیشی اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی برای بررسی راهکارهای توسعه سودآوری بانک ملی در بازار بانکی و افزایش جذب منابع برگزار شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۳:۴۸    
صادرات نمد از چهارمحال و بختیاری امسال 116درصد افزایش یافته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۵    
امید کاملی رئیس اداره نظارت بر طرح های بانک صنعت و معدن تامین مالی 5 میلیارد یورویی این بانک در مناطق کمتر توسعه یافته کشور را که موجب ایجاد اشتغال 12 هزار نفر می شود تشریح کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۵    
بانک ملت در راستای تسهیل امور زائران راهپیمایی اربعین حسینی، همراهی همه جانبه و ارائه انواع خدمات بانکی و غیربانکی به آنان را در دستور کار قرار داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۶    
34معدن در چهارمحال و بختیاری از حقوق دولتی معاف شدند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۲:۲۸    
چین در نیمه اول 2018 با جذب 70 میلیارد دلار سرمایه خارجی به بزرگترین دریافت کننده سرمایه گذاری مستقیم خارجی تبدیل شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۹:۵۳    
سفیر کره جنوبی با تاکید بر اینکه شرکت های کره ای اهمیت بازار ایران را می دانند گفت:باتوجه معافیت تعاونی ها ازتحریم فرصت خوبی برای گسترش تعاملات اقتصادی وجود دارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۸    
در شرایطی که تصور می شد با اعمال تحریم ها، شوک جدیدی به بازار ارز وارد خواهد شد، با وجود اعلام تحریم 20 بانک و شرکت ایرانی، بازار ارز نسبت به این خبر کاملا بی تفاوت بود و حتی اندکی افت قیمت هم داشت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۶    
سازمان هدفمند سازی یارانه ها با صدور اطلاعیه ای زمان واریز یارانه نقدی مهرماه را اعلام کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۶    
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا، قراردادن این شرکت در لیست تحریم را در راستای اقدام وزارت دفاع این کشور در 11 اکتبر علیه گروه تسهیل کننده خدمات مالی داعش توصیف کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۱    
رییس گمرک شلمچه از ممنوع شدن ورود خودروهای سواری به عراق خبر داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۵۱    
هنوز تصمیمی درخصوص پرداخت ارز مسافری به زائران اربعین گرفته نشده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۰    
به پیشنهاد هیئت مدیره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، سرمایه این شرکت با 114 درصد افزایش از 7 هزار میلیارد ریال به 15 هزار میلیارد ریال می رسد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۰    
رییس کل سابق بانک مرکزی درباره ادعاهای رییس دیوان محاسبات کشور با بیان اینکه یک بحث بسیار طولانی بین بانک مرکزی و دیوان محاسبات از قبل از تصدی من به عنوان رییس بانک مرکزی در مورد حدود اختیارات دیوان ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ - ۱۰:۱۵    
فروش اینترنتی خودروهای سایپا از ساعت 8 صبح روز شنبه 28 مهرماه آغاز خواهد شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۸:۲۹    
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از تعلیق واگذاری کشت و صنعت مغان خبر داد و گفت: به دلیل عدم احراز صلاحیت شرکت،این واگذاری فعلا به حالت تعلیق درآمده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۲۹    
نشانه هایی از آغاز افول دوران طلایی صنعت نفت شیل آمریکا با افزایش نرخ افت چاههای آن به چشم می خورد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۱۴    
بانک مرکزی مدافع سیاست ممنوعیت واردات بدون انتقال ارز است و اصرار برای اجرای آن دارد در حالی که گمرک و وزارت صمت این سیاست را مغایر با شرایط کنونی می دانند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۷:۰۴    
امروز پس از گذشت نزدیک به هفت ماه از شروع سال 1397، سومین عرضه اولیه سال در بورس تهران صورت گرفت. در این مراسم معاون بورس تهران به مردم غیر حرفه ای توصیه کرد که به صورت غیر مستقیم در بورس سرمایه ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۹    
جمعی از نخبگان علمی کشورمان صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۴۴    
عضو هیئت رئیسه از احتمال برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در روز چهارشنبه هفته آینده خبر داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۳۹    
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: مرزهای شلمچه و چذابه از امروز (چهارشنبه 25 مهرماه) برای استفاده تجاری تعطیل شدند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۲۹    
مدیر توسعه بازرگانی سفارت ایتالیا در ایران گفت که شرکت های سرمایه گذاری کشورش با وجود تحریم یکجانبه آمر یکا در ایران می مانند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۶:۰۹    
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا درباره تحریم 20 شرکت و 4 بانک ایرانی گفت ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۵۹    
رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اعتبارات جاری نسبت به پارسال 2 درصد تقلیل یافته است اما توانستیم در 6 ماهه نخست امسال به همه تعهدات بودجه ای خود مانند پرداخت پاداش بازنشستگان و مطالبات گندمکاران ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۳۴    
همراه اول تعرفه رومینگ بین الملل خود در عراق را کاهش داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۵:۰۴    
با وجود تحریم های ترامپ و کارشکنی های دشمنان دوست نما، چرخ تولید از حرکت باز نخواهد ایستاد و با همدلی و حمایت مسوولان، تولید و صادرات کمافی السابق انجام خواهد شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۵۲    
معاون امور تعاونی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هم اکنون 2100 شرکت تعاونی در بخش پتروشیمی فعالیت دارند که این تعداد تعاونی 13 درصد تعاونی های صنعتی ایران را در بر می گیرند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۷    
مشاور وزیر نفت گفت: وزارت صمت باید برای رفع مشکلات صنایع پایین دست و بالادست راهکارهای اساسی را ارائه کند و بهین یاب را سریعا اصلاح کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۳۲    
در معاملات امروز بازارهای مالی جهان، دلار به لطف صعود بورس وال استریت توانست در برابر اکثر همتایان خود، صعودی شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۷    
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: در حال حاضر مشغول برنامه ریزی برای ایجاد تبادل برقی با کشور روسیه از طریق ارتقاء شبکه ارمنستان یا آذربایجان هستیم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۲۷    
یک مقام آگاه در بانک مرکزی از تلاش بانک مرکزی برای خروج از سوئیفت و انتقال پیام رسانی مالی بین بانکی به سامانه ای دیگر تا قبل از اعمال تحریم های آبان خبر داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۱۷    
تعاونی ها می توانند با ورود به این حوزه گام های بسیار مهمی را برداشته و با جذب سرمایه گذار، اثر ماندگاری در اقتصاد را برای کشور فراهم سازند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۲    
مجمع جهانی اقتصاد، ایران را از نظر شاخص رقابت پذیری اقتصادی با یک رتبه کاهش در رده هشتاد و نهم جهان قرار داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۲:۰۲    
مدیرعامل فرابورس گفت: در فرابورس صندوق های مختلفی برای تامین مالی شرکت ها در نظر گرفته شده که تعاونی های دانش بنیان نیز می توانند توسط صندوق های سرمایه گذاری جسورانه تامین مالی شوند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۵۷    
بدون شک در برهه حساس کنونی که اقتصاد ایران با مسائل مختلفی همراه شده است و فشارهای بیرونی بر آن تحمیل می شود ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۷    
بررسی جداول آماری وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز امسال تا پایان مردادماه حاکی از تولید 9 میلیون و 328 هزار تن فولاد خام و افزایش 10.8 درصدی آن در همسنجی با سال گذشته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۳۲    
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه 25 مهرماه میزبان عرضه 19 هزار و 140 تن تیرآهن، 44 هزار و 880 تن سبد تیرآهن، 84 هزار و 126 تن سبد میلگرد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۲۶    
مدیرعامل بورس کالا درخصوص نتایج حذف سقف معاملات پتروشیمی ها گفت: این امر پس از پیگیری های متعدد انجام شد که به تبع آن شرایط رقابتی در بازار به وجود آمد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۱:۰۶    
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای طرح پیش فروش جدید محصولات این شرکت در روز یکشنبه 29 مهرماه خبر داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۶    
براساس تازه ترین آمار گمرک ایران از تجارت خارجی طی شش ماهه اول سال جاری بیش از 9 میلیون و 130 هزار تن کالای اساسی وارد کشور شده است که از نظر وزنی 56 درصد از کل واردات را به خود اختصاص داده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۴۰    
تعدادی از بانک های خصوصی که پیش از این مطیع دستورات بانک مرکزی بودند مدتی است که نرخ سود را از 15 به 18 درصد افزایش داده اند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۳۰    
نرخ رشد پول در تیرماه حدود 4 درصد بوده و در مردادماه به 7.77 درصد رسیده است. این اتفاق به معنای خروج سپرده ها از سیستم بانکی و ورود به سایر بازارها بوده و بازار سرمایه نیز یکی از همین بازارها بوده ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۰    
در جریان معاملات امروز بازار سرمایه تعداد 3 میلیاردو 822 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش یک هزارو 183 میلیارد تومان در 245 هزار نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت و شاخص سبز پوش بازار نیز با رشد 2232 واحدی ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۱۰:۱۵    
معاون وزیر نفت گفت: توتال اسناد و مدارک مهندسی را به سی.ان.پی.سی چین منتقل کرده و این شرکت طبق قرارداد اپراتور این پروژه خواهد بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۹:۵۰    
شب گذشته لیست شرکت های مورد تحریم آمریکا اعلام شد که نام تراکتورسازی ایران نیز به چشم می خورد. هر چند که مواد اولیه غالب بهای تمام شده را تشکیل می دهد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۵ - ۰۸:۵۴    
ارزیابی وضعیت پرتفوی بورسی شرکت های سرمایه گذاری از سبدی سبز خبر می دهد. نماینده سایپا در این گروه ضعیف ترین عملکرد را دارد.