شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۲۰:۰۷Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای بورس نیوز 27 مهر 1397 - boursenews.ir

بورس نیوز 29 اسفند 1393 بورس نیوز 27 اسفند 1394 بورس نیوز 28 اسفند 1395 بورس نیوز 15 مرداد 1396 بورس نیوز 31 فروردین 1397 بورس نیوز 31 اردیبهشت 1397 بورس نیوز 31 خرداد 1397 بورس نیوز 31 تیر 1397 بورس نیوز 31 مرداد 1397 بورس نیوز 31 شهریور 1397 بورس نیوز 30 آبان 1397 بورس نیوز 30 آذر 1397 بورس نیوز 30 دی 1397 بورس نیوز 30 بهمن 1397 بورس نیوز 1 اسفند 1397 بورس نیوز 1 مهر 1397 بورس نیوز 2 مهر 1397 بورس نیوز 3 مهر 1397 بورس نیوز 4 مهر 1397 بورس نیوز 5 مهر 1397 بورس نیوز 6 مهر 1397 بورس نیوز 7 مهر 1397 بورس نیوز 8 مهر 1397 بورس نیوز 9 مهر 1397 بورس نیوز 10 مهر 1397 بورس نیوز 11 مهر 1397 بورس نیوز 12 مهر 1397 بورس نیوز 13 مهر 1397 بورس نیوز 14 مهر 1397 بورس نیوز 15 مهر 1397 بورس نیوز 16 مهر 1397 بورس نیوز 17 مهر 1397 بورس نیوز 18 مهر 1397 بورس نیوز 19 مهر 1397 بورس نیوز 20 مهر 1397 بورس نیوز 21 مهر 1397 بورس نیوز 22 مهر 1397 بورس نیوز 23 مهر 1397 بورس نیوز 24 مهر 1397 بورس نیوز 25 مهر 1397 بورس نیوز 26 مهر 1397 بورس نیوز 27 مهر 1397 بورس نیوز 28 مهر 1397 بورس نیوز 29 مهر 1397 بورس نیوز 30 مهر 1397 
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۵:۳۹    
یارانه نقدی پرداختی به هر ایرانی با پرداخت نود و دومین مرحله یارانه نقدی یعنی مهر ماه سال جاری به 4 میلیون و 186هزار تومان رسید.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۴:۱۸    
پالایشگاه 6.3 میلیارد دلاری استار که به عنوان بزرگترین مجتمع پالایشگاهی ترکیه در شهر ازمیر احداث شده ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۵    
شورای پول و اعتبار اصلاحیه دستورالعمل نحوه تأسیس، فعالیت، نظارت و تعطیلی شعبه و دفتر نمایندگی بانک خارجی در ایران را در 79 ماده و 22 تبصره تصویب کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۶    
دادستان تهران، گفت: براساس اعلام رئیس پلیس فتای ناجا 9 سایت مشابه سکه ثامن تخلفاتی را انجام می دهند که نامه ای در این زمینه برای وزیر صنعت ارسال شده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۶    
رئیس پلیس راه استان ایلام از اعلام محدودیت های ترافیکی ویژه اربعین 97 در محورهای مواصلاتی استان منتهی به پایانه مرزی مهران خبر داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۱۰:۱۱    
بر اساس اعلام گمرک ایران، در حالی که در نیمه اول سالجاری بیش از 3 هزار و 720 تن انواع دارو وارد کشور شده، واردات ذرت، دانه های روغنی ، گوشت قرمز و جو افزایش یافته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۸:۴۵    
گروه ویژه اقدام مالی( FATF ) در نشست پاریس پایتخت فرانسه به ایران تا فوریه سال آینده (4 ماه دیگر) برای تکمیل اصلاحات فرصت داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۱:۰۰    
دوبی در حال حرکت به سمت صدور ارز مجازی خود است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۱:۰۰    
قیمت گاز طبیعی مایع (LNG) در آسیا بدنبال افزایش قیمتهای نفت و محدود شدن عرضه، بالاتر خواهد رفت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ - ۰۱:۰۰    
گروه کارشناسان اقتصادی "ای آی ایتم" هشدار داد ریسکهای ناشی از بریگزیت در حال افزایش است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۲:۳۷    
کارگروه ویژه اقدام مالی با تمدید 4 ماهه مهلت ایران برای تکمیل تعهداتش موافقت کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۱    
در حالی از حجم سپرده گذاری مردم در بانک ها کاسته شده که در این بین بازارهای موازی از جمله ارز و سکه که در رقابت با بانک ها قرار داشتند ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۱۱    
دفتر آمار فدرال آلمان اعلام کرد نرخ تورم این کشور تا پایان ماه سپتامبر به 2.3 درصد افزایش یافته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۰۶    
سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) در رابطه با موضوع افزایش قیمت خودرو اطلاعیه ای صادر کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۱:۰۱    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد که برنامه این اتحادیه برای ایجاد سازکار مالی برای حفظ دادوستد با ایران و دور زدن تحریم های جدید آمریکا به زودی اجرایی خواهد شد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۰:۵۶    
مشاور مستقل فلزات گرانبها با بیان اینکه بحران جهانی در راه است، می نویسد: جهان ناگزیر در بحران ارزی گرفتار خواهد شد و این درحالی است که طلا و نقره به عنوان پول واقعی خودنمایی خواهد کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۰:۱۶    
نماینده مردم تهران از معرفی دو گزینه برای وزارتخانه های کار و اقتصاد خبر داد و نجفی نماینده تهران را گزینه مناسبی برای وزارت صنعت دانست.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۲۰:۰۶    
بر اساس ابلاغیه رئیس جمهور، اگر شرکتی پذیرفته شده در بورس بخشی از سود را تقسیم نکند و سود را به سرمایه انتقال دهد در سال 97 آن سود تقسیم نشده مشمول مالیات با نرخ صفر خواهد بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۹:۵۶    
سرپرست وزارت تعاون گفت: شناسایی افرادی که واجد شرایط دریافت بسته های حمایتی می شوند، انجام داده ایم.درباره ارزش و مبلغ این بسته ها و استمرار ارایه آن در هفته آینده جلسه ای برگزار خواهد شد و جزییات ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۸:۲۶    
در اوضاع نامناسب اقتصادی که درآمدها به سبب کاهش حجم فعالیت ها با افت مواجه شده، وصول مطالبات به گره کور تبدیل شده که نتیجه آن، ضربه به کلیت اقتصاد کشور می زند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۵    
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: حجم مبادلات تجاری با چین در سال 2018 به میزان 10 درصد و در ارتباط با دیگر کشورهای حوزه شرق آسیا 12 درصد رشد داشته است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۵۰    
سلطانی اظهار داشت: براساس محاسباتی که برای 30 کشور داشتیم، در چهل سال اخیر رابطه ای بین نرخ ارز و نقدینگی وجود ندارند در حالی که با تفسیرهای سطحی صحبت از غول نقدینگی می شود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۰    
یک استاد اقتصاد دانشگاه تاکید کرد: شاهد شکل گیری اقتصاد رفاقتی هستیم. فقط حافظ منافع دوستان، خانواده و احزاب هستند. فرقی نمی کند چه حزبی حاکم باشد، این شکل کارکرد اقتصادی است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۰    
یک منبع آگاه اعلام کرد: آمریکا از سازمان تجارت جهانی خواسته است تا به موضوع اقدامات کشورها علیه تعرفه اعمال شده در این کشور بر واردات فولاد و آلومینیوم ورود کند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۰    
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه امروزه کشورهایی کوچک مانند عمان و امارات شرکت های بزرگ و مطرحی در حوزه کابل دارند ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۰    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با انتقاد از سهل انگاری بانک مرکزی در اختصاص ارز نیما به شرکت های هواپیمایی ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۶:۴۰    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر ضرورت هوشمندی مردم برای باور ثبات بازار ارز، گفت: نرخی بیش از 7 تا 8 هزار تومان برای ارز بازی دلالان است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۰    
رییس انجمن تولیدکنندگان و صادر کنندگان سنگ آهن گفت: فولاد مبارکه اصفهان کالاهای خود را با ارز آمریکایی مبادله نمی کند وخریداران خارجی محصولات این شرکت نیز با آمریکا ارتباط مستقیمی ندارند به همین دلیل ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۰    
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی ها در کشور تلفنی بین خودشان از 100 تا 500 میلیارد تومان ارز خریدند، اما هیچ ارزی مبادله نشد و برای مردم و بازار التهاب ایجاد کردند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۰    
بانک مرکزی روسیه در ماه اگوست نیز به فروش اوراق قرضه دولتی آمریکا در تملک خود ادامه داده است و در حال حاضر سهم روسیه در میان کشورهای دارنده اوراق قرضه در حال نزدیک شدن به صفر است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۱۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد که در حال کار بر روی ساز و کار پرداخت مالی مستقیم با ایران هستیم و به زودی آن را اجرایی می کنیم.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۵:۰۵    
یکی از اتفاقاتی که در سال 97 سرآغاز تشنج بازار کلیه محصولات و تولیدات مصرفی و غیر مصرفی شد، نوسان شدید قیمت ارز بود.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۹    
شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با طرح ریزی و اجرای برنامه های توسعه ای فراوان، جزو بزرگان عرصه پتروشیمی قرار دارد که رتبه بندی اخیر بر این امر صحه می گذارد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۲۹    
با عرضه نفت خام در بورس انرژی، احتمالا معاملات در قیمتی کمتر از قیمت های فعلی نفت خام صادراتی ایران انجام خواهد شد تا برای خریداران جذاب باشد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۳:۱۹    
عضو اتاق تعاون ایران، گفت: رها شدگی بازار و رفتارهای هیجانی در چندماه اخیر نیز باعث کاهش تعداد سفارش های در شرکت های تعاونی شده و موجبات آسیب به این شرکت ها را فراهم کرده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۳    
صنایعی وجود دارند که در حال رشد هستند ولی به علت نبود خریداران خارجی و بازارهای صادراتی با مشکل تقاضا روبرو هستند. صنعت سیمان ایران جزو این دسته از صنایع است ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۲:۲۸    
عضو هیئت رئیسه مجلس از قطعی شدن گزینه های پیشنهادی دولت برای دو وزارتخانه اقتصاد و کار خبر داد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۸    
پس از کاهش قابل توجه قیمت نفت در جلسه گذشته، قیمت نفت امروز به دلیل تداوم تنش ها بر سر قتل روزنامه نگار سعودی توسط رژیم ریاض اندکی افزایش یافت.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۴۸    
دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت پتروشیمی در نخستین همایش تعاون، اقتصاد مقاومتی، صنایع پتروشیمی بر لزوم رعایت کف عرضه های تعیین شده در بورس کالا توسط پتروشیمی ها تاکید کرد.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۸    
برای کمک به توسعه صنایع تکمیلی و پایین دستی بی شک باید نگاه به تعاونی های تأمین تغییر کرده و ایشان را رقیب بخش های دیگر ندانیم تا بتوانند به فعالیت خود در جهت کمک به تولید صنایع پایین دستی ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۳    
این روزها به گونه در جریان است که کم کم ریزش آن نگران کننده شده و بسیاری از تازه واردان بازار را در ماندن یا خروج از بازار مردد و دچار سردرگمی کرده است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۱:۰۳    
در هفته ای که گذشت، بازار سهام افت و خیزهای فراوانی داشت و گاه در مدار مثبت و گاه در مدار منفی بود. اما در این بین، 20 شرکت با معاملات خود، نمایش مطلوبی داشتند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۰:۵۳    
در استان های مختلف تعاونی های سهام عدالت بخش عمده ای از سهام پتروشیمی ها را در اختیار دارند اما به دلیل مشخص نبودن تکلیف قانونی از سوی دولت، همچنان نمی توانند این سهام را در بورس خریدوفروش کنند.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۰:۴۳    
پس از رای دادگاه لاهه به نفع ایران و برداشتن تحریم های دارویی از سوی آمریکا، امیدها به این صنعت بار دیگر زنده شد اما ظاهراً مشکلات به همین جا ختم نمی شود و مثل همیشه پای دولت در میان است.
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۱۰:۲۳    
ازنظر برخی کارشناسان تنها راه برون رفت صنعت سیمان از وضعیت بغرنج کنونی، افزایش نرخ محصولات است؛ در غیر این صورت شرکت ها دچار مشکل جدی تر خواهند شد ...
بورس نیوز   ۱۳۹۷/۰۷/۲۷ - ۰۹:۴۸    
کارشناس بازار سرمایه گفت: برای دور زدن تحریم ها باید نفت ایران در بشکه های کوچک و برای خریداران متعدد ارسال شود.