چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۹:۱۲May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 3 خرداد 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 خرداد 1396 راه دانا 2 خرداد 1396 راه دانا 3 خرداد 1396 راه دانا 4 خرداد 1396 راه دانا 5 خرداد 1396 راه دانا 6 خرداد 1396 راه دانا 7 خرداد 1396 راه دانا 8 خرداد 1396 راه دانا 9 خرداد 1396 راه دانا 10 خرداد 1396 راه دانا 11 خرداد 1396 راه دانا 12 خرداد 1396 راه دانا 13 خرداد 1396 راه دانا 14 خرداد 1396 راه دانا 15 خرداد 1396 راه دانا 16 خرداد 1396 راه دانا 17 خرداد 1396 راه دانا 20 خرداد 1396 راه دانا 21 خرداد 1396 راه دانا 22 خرداد 1396 راه دانا 23 خرداد 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۳:۳۹    
نشست کارگروه فرهنگی کمیته امداد استان بوشهر به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، در خصوص طرح قرآنی " ترنم نور" ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان با همکاری موسسات قرآنی در سطح شهرستان های ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۳:۲۷    
رهبر معظم انقلاب فرمودند: ماه رمضان تالار ضیافت الهی است؛ یک تالار عظیم که اگر کسی وارد آن تالار شد و به خود فرصت داد و همت کرد که از آنچه در آن جا خدای متعال آماده کرده، به خودش بهره ای برساند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۶:۰۷    
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک گفت: مناطق آزاد در مقابل تولید داخلی قرار دارد و موجب واردات کالاهای قاچاق به طور رسمی در کشور شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۴    
در ادامه رقابت های هفته اول لیگ برتر کشتی فرنگی کشور سینا صنعت ایذه مقابل پیام نور خوزستان به برتری دست یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۴    
دیدار سینا صنعت ایذه و پیام نور خوزستان با درخشش فرنگی کاران سینا صنعت به سود این تیم خاتمه یافت اما از حواشی این دیدار نباید به سادگی گذشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۱    
توانمندسازی و تأمین مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام )ره) یکی از اهداف سازمانی است و در اولویت های برنامه های امسال قرار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۴    
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از کشف 4 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۸    
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بناب از اعزام 100 طلبه مبلغ از قم به شهرستان بناب خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۰    
دادستان عمومی دره شهر گفت: با افرادی که در سطح شهرستان عمداً مرتکب روزه خواری علنی متجریانه و به قصد حرمت شکنی ماه مبارک رمضان شوند، برخورد قاطع صورت می گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۴:۱۴    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک از اعزام 405 مبلغ به مناطق مختلف اندیمشک همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۸    
فرمانده انتظامی هشترود گفت: سالن های غذاخوری و مراکز ارائه غذای گرم که قصد ارائه خدمات دهی در طول روز ایام ماه رمضان را دارند باید مجوز لازم را از نهاد مربوطه دریافت کنند اما این سالن ها باید از طریق ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۲:۴۸    
مسئول جمع آوری زکات شهرستان کلاله گفت: امسال با ارسال عاملین جمع آوری زکات به روستاهای شهرستان کلاله، پیش بینی جمع آوری 35 میلیارد زکات در شهرستان می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۲:۰۶    
ناحیه مقاومت بسیج لنجان با همکاری شورا و شهرداری زرین شهر در برنامه ای تحت عنوان شب های شیدایی و به مدت سه شب، برخی عملیات های آبی خاکی دوران دفاع مقدس را در پارک ساحلی زرین شهر بازسازی کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۱:۲۲    
مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت:امسال به دلیل وقوع زلزله و ایجاد خسارت در مناطق روستایی، اردوهای جهادی در مناطق زلزله زده برپا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۵۰    
سارائی گفت: سندشیطانی 2030 در تقابل با اسلام ناب است و هدف از اجرای آن تربیت انسانهای ایرانی با فرهنگ لیبرالی غرب است و سیطره کامل آمریکا برجهان بدون لشگرکشی و جنگ.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۸    
رزمنده جوان عملیات آزاد سازی خرمشهر گفت: دشمن همیشه دسیسه می کند و کار امروز، به سلامت عبور دادن نظام اسلامی از این مهلکه هاست ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۰۹    
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: کار برداشت گندم و گلزا در شهرستان پلدختر آغاز و تاکنون هزار و 400 تن گندم و 58 تن گلزا از کشاورزان خریداری شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۹:۰۱    
سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به جلسه مجمع عمومی فراکسیون گفت: تعامل ما با سایر نمایندگان لیست امید در مورد هیئت رئیسه ادامه دارد، اما اگر این تفاهم حاصل نشود فراکسیون امید لیست مستقل ارائه می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۸    
یک بهله سارگپه توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان باغملک در طبیعت رهاسازی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۰:۰۶    
تمام شد، خوشبختانه. ماراتن بی رحم انتخابات شورای شهرآبادان بعد از قریب به یک سال شاید هم بیشتر سرانجام با رقابت سنگین حدود 150 کاندیدا در هفته انتخابات به پایان رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۲۰:۰۶    
نگاهی به انتخابات شورای شهر اهواز و حاشیه های ایجاد شده مرا به فکر وا داشت که یک فرد برای ورود به پارلمان شهری باید به چه اندازه هزینه کند و یا اینکه برای خرید رأی باید چه مبلغی پرداخت کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۹:۱۰    
محمد مهرور رئیس اتاق اصناف شهرستان فردیس در گفتگو با خبرنگار فردیسان از آغاز طرح نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی در ماه رمضان خبر داد .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۵    
کرمپور گفت: آقای نوبخت با توجه به اینکه عدالت یکی از بارز ترین اصول اداره کشور می باشد و در همین راستا طبق شاخصه های تعیین شده باید هفت درصد از اعتبارات عمرانی شامل استان فارس گردد متاسفانه در دولت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۵۴    
مسابقه کتابخوانی زنی از تبار الوند با همت استانداری ,سپاه انصار الحسین ,اداره کل ارشاد اسلامی استان و دانشگاه ها در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۲    
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد تجاری چابهار گفت: استفاده مناسب از پتانسیل سازمان های مردم نهاد و خیرین نقش به سزایی در اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۱۳:۲۸    
مسئولان قوه قضائیه ضمن تاکید بر نقش بی بدیل ولایت فقیه در جامعه اسلامی تاکید کردند: بسیج قلب تپنده جامعه اسلامی است و باید در سینه مردم بتپد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ - ۰۹:۱۶    
نخستین برنامه از سلسله شب های شعر رایحه ی رضوی در شهرستان قصرشیرین برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۲۳:۴۴    
نتایج آخرین بررسی ها نشان می دهد افرادی که دچار علائم افسردگی به مدت طولانی هستند بیشتر در معرض مرگ و میر ناشی از سرطان قرار می گیرند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۹:۳۲    
محفل شعر حماسه سالروز فتح خرمشهر با حضور هنرمندان و شاعران، در فرهنگسرای کوثر شهر دماوند به همت کانون بسیج هنرمندان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۸:۵۶    
العین هم یکی از باشگاه های خوب آسیا است که هزینه هنگفتی برای حضور قدرتمند در آسیا انجام داده است. فکر می کنم تیم استقلال می تواند حداقل نتیجه تساوی را در بازی برگشت کسب کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۸:۰۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تا امروز مردم کار را تمام کردند و تکلیف را از خود برداشتند و ازامروز تکلیف دولت آغاز می شود و لذا با تصمیماتی که امروز در جلسه هیئت دولت اتخاذ شد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۷:۰۷    
استراحت کافی، خوردن مایعان فراوان و مصرف ریحان، سیر و آبلیمو برای درمان تب مفید است. در ادامه با علت بروز و روشهای درمان تب آشنا شوید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۵:۴۶    
رئیس دامپزشکی شهرستان آبیک از آغاز طرح بهاره پایش میکروبی و تقلبات در شیر خام شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۹    
رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صومعه سرا گفت: چهارمین جشنواره رشته و خشکار در طاهرگوراب برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۰    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران یکی از مهم ترین دغدغه های تولیدکنندگان و صنعت گران در شهرک های صنعتی استان را کمبود نقدینگی عنوان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۶:۱۰    
سرهنگ اسماعیلیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم ابراز داشت: ساعت 15دقیقه بامداد طی تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی 110 از وقوع یک مورد نزاع و درگیری در خیابان 15خرداد خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۶:۰۴    
رزمنده هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه در منطقه عملیاتی فاو یک کیلومتر در تونل های زیر زمینی در خاک عراق بودیم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۵:۳۴    
رئیس کل دادگستری استان کرمان با اعلام اینکه 17 شعبه تخصصی و 34 قاضی با قوت در حال رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی در سراسر حوزه های قضائی استان می باشند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۵    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تاکستان ازکشف شش بهله "شاهین" کمیاب و رو به انقراض در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۵    
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: یکی از درس های ماندگار دوران دفاع مقدس این بود که اگر توکل بر خدا بصورت عملی با پذیرش از اعماق جان باشد، قطعاً می توان بر همه موانع و چالش ها، مؤمنانه غلبه کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۵:۱۳    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه نرخ زولبیا و بامیه در بازار استان افزایش نمی یابد، گفت: نرخ شکر و برنج هم به زودی در بازار قزوین اعلام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۷    
برنامه تولید شرکت های بهره بردار بر اساس یک برنامه و در چارچوب سیاست های شرکت ملی نفت و وزارت نفت تدوین و ابلاغ می گردد که بر این اساس ظرفیت تولید نفت این شرکت 169 هزار بشکه در روز است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۵:۰۷    
اعلمی زاده: برنامه های شبهای وصال، احیاء، جزءخوانی، تلاوت اذانگاهی طی ماه رمضان در حرم سبزقبا برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۹    
فرمانده انتظامی هرسین از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۶    
مدیرمنابع طبیعی شهرستان باغملک گفت: 25 هکتار از مراتع روستای پتک جلالی از توابع این شهرستان در آتش سوخت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۳    
تیم فوتبال مس کرمان در فصل گذشته به مانند چند فصل اخیر اگر چه هزینه های زیادی را برای جذب مربی و بازیکن صرف کرد اما نتوانست موفقیتی بدست آورد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۴۳    
معاون امور استان های ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: ستاد عتبات عالیات بیش از 150 پروژه بزرگ در عراق، نجف، کربلا، سامرا ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۲۸    
جشن نهمین سالگرد تاسیس گروههای NA هشترود با حضور محمدعلی نصرتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان شرقی و جمعی دیگر از مسئولان محلی در سالن اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۲۵    
حجت السلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین گفت: بندرانزلی کارهای بر زمین مانده بسیاری داره، بنابر این حتی یک روز هم برای خدمت به مردم از دست ندهید و روز آغاز به کار شورای پنجم روز تصویب طرح هایتان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۱۶    
عیسی سنگدوینی با رای اعضای مجمع به مدت 4 سال بعنوان رئیس جدید هیات والیبال استان گلستان انتخاب شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۱۶    
منتخب پنجمین دوره شورای گرگان گفت : در دوره پنجم به سالمندان ، محرومین و مستضعفین ، توسعه فضاهای تفریحی و ورزشی ،ایجاد پارک بازی مدرن و تله کابین و بافت تاریخی گرگان توجه خواهد شد .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۱۶    
نماینده مردم گرگان و آق قلا با اشاره به حماسه انتخابات 29 اردیبهشت گفت : فصل رقابت تمام شده و اصولگرا و اصلاح طلب به توسعه پایدار کشور بیندیشند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۴:۰۸    
سرپرست اجرایی پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی دلیجان گفت: در اجرای پروژه آبرسانی به شهرک صنعتی دلیجان تا کنون حدود هفت کیلومتر پیشروی داشته ایم و در صورت تزریق منابع مالی بین دو تا سه ماه دیگر پروژه به ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۴۶    
رئیس اتحادیه مرغ و ماهی از احتمال کاهش قیمت مرغ در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در صورت تعادل در خرید مردم طی چند روز آینده با توجه به اشباع شدن بازار از مرغ ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۸    
رئیس اتحادیه میوه و تره بار مرکز مازندران در خصوص تامین و قیمت میوه های مورد نیاز ماه مبارک رمضان گفت: در حال حاضر ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۸    
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان شاخص و در رأس تمام امور جهان اسلام هستند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۳۵    
رئیس بهزیستی قائم شهر گفت: شهروندی که با بدن سوخته در کنار خیابان زندگی می کرد به مرکز توان بخشی لموک در قائم شهر انتقال داده شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۹    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با بیان اینکه امسال واحدهای صنفی هم می توانند از تسهیلات رونق تولید استفاده کنند گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۹    
برای آدمی مثل من مسخره تر و مضحکه تر از این جمله نیست که کسی بگوید "مردم مسجدسلیمان بخاطر اصلاح_طلبی به حسن روحانی رای دادند!".
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۹    
حسینی با بیان اینکه مردم درباره نحوه اجرای انتخابات توسط دولت یازدهم سوال دارند، گفت: به عنوان یک شهروند و فعال سیاسی – اجتماعی وظیفه خود را پیگیری این موضوع و دفاع از حق مردم می دانم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۶    
با پیروزی های رزمندگان اسلام در برابر رژیم بعثی، استکبار جهانی به فکر تثبیت موقعیت و صدام بود در حالی که به هیچ وجه جرات تعرض دوباره نداشت و تلاش می کردند تا صدام را حفظ کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۳    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: سیاست دولت یازدهم، توسعه روابط با کشورهای مسلمان و ایجاد تعامل و حسن همجواری با کشورهای همسایه بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۸    
فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) با بیان اینکه آمریکا در تفکرات خود به دنبال برده سازی است، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی دشمنان ما هستند و اگر به وعده های خداوند در قرآن باور داشته باشیم می بینیم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۲:۰۸    
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیرو حواشی ایجاد شده در انتخابات شورای شهر اهواز بیانیه ای صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۵۰    
عصر دیروز یک دستگاه خودرو پرادو در مسیر چابکسرکلاچای از روی پل آهوان چابکسر به رودخانه سقوط کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۷    
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رابر از عملیات پلیس برای ناکامی قاچاقچیان و کشف 149 کیلو و 900 گرم حشیش خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۷    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به تشریح آخرین وضعیت شرکت پدیده پرداخت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۷    
استاندار خراسان رضوی گفت: باید کارگروهی با عضویت تمام دستگاه های زیربط برای پیگیری وضعیت معوقات بانکی در خراسان رضوی تشکیل شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۴    
امام جمعه مشهد مقدس در آیین غبارروبی مساجد حضور یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۱    
سومین دوره مسابقات تیمی زورخانه ای و هنرهای فردی، یادواره پهلوان شهید "علی اصغر مولا " در کرمان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۸    
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: هویت بخشی به شهر یاسوج در بخش های دانشگاهی، گردشگری و توریستی، فرهنگی و ورزشی از جمله مولفه هایی است که در شورای اسلامی دنبال می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۲    
در سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم شب خاطره با حضور رهبر معظم انقلاب و جمعی از خاطره گویان، رزمندگان، پیشکسوتان، نویسندگان و هنرمندان دفاع مقدس در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۳۲    
مدیر دایره حقوقی گروه صنایع بین المللی کارخانه فولاد یاسوج با بیان اینکه فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به فوران مواد مذاب در کارخانه فولاد یاسوج واقعیت ندارد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۲۶    
یک دستگاه نیسان در روستای دوتپه سفلی شهرستان خدابنده به علت بی احتیاطی واژگون شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۱:۲۶    
رئیس دانشکده گل و گیاهان زینتی کشور گقت: رگزاری نمایشگاه های گل و گیاه را گامی مهم در جهت ترویج گل های زینتی در کشور عنوان کرد و افزود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۰    
مسجد موالی شهر ورزنه با همکاری پرسنل اداره آب و فاضلاب و سازمان تبلیغات اسلامی غبار روبی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۰    
شهرستان بهار دارای 55 هزار هکتار کشت غلات آبی و دیم می باشد که هر ساله بمنظور حفظ محصول و تولید گندم عاری از سن زدگی سم پاشی و مبارزه با این آفت در سطح قابل توجهی انجام می شود .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۰    
محققان امکان عجیبی را فراهم کرده اند که طی آن می توان با استفاده از امواج وای فای اقدام به تصویربرداری از افراد آن سوی دیوار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۰    
سردار محمود زاده تاکید کرد: دشمن تا زمانی که از ارزش هایمان کوتاه نیاییم دست از مخاصمه برنخواهد داشت و می خواهد اسلامی همچون سعودی ها داشته باشیم که خواسته های آنان را محقق کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۷    
مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان نی ریز از اجرای طرح همای رحمت به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۷    
بسته جدید مراقبت های ادغام یافته کودک سالم و ناخوشی های اطفال (مانا) از خرداد ماه در شهر زرقان به صورت آزمایشی اجرا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۷    
همزمان با سی و پنجمین سالروز آزادسازی خرمشهر جمعی از هنرمندان جوان شاهین شهری در نگارخانه آفتاب این شهر ورکشاپ نقاشی و خوشنویسی برگزار و حماسه فتح خرمشهر را با الهام از عکس های هشت سال دفاع مقدس به ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۷    
حجت الاسلام دهشیری حضور ده ها میلیونی ملت ایران در پای صندوق های رأی را تبریک گفت و افزود: مسئولان قدردان مردمی که هر وقت لازم بوده حماسه آفرینی کرده و برای آن ها انتخابات یا آزادسازی خرمشهر فرقی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۴۱    
با وجود ادعای دولت درباره رشد اقتصادی دورقمی و خروج از رکود، زیان سنگین شرکت های بزرگ مثل بانک صادرات و ایران خودرو، از واقعیات اقتصاد کشور خبر می دهد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۳۸    
مستند از کوچ تا کوچ به تهیه کنندگی و کارگردانی جابر بادیاد در کوه نیر شهرستان کهگیلویه کلید خورد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۹    
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیائ در بازدید از نیروگاه برق سبلان اردبیل گفت: مگاه پروژه های مهمی در بخش انرژی و گاز عملیاتی خواهیم کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۳    
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ گفت: متاسفانه امروزه میزان ناباروری در بین زوج های جوان به حد غیرقابل انتظاری افزایش یافته است که مولفه های وابسته به آن هنوز به طور کامل شناسایی نشده و امید ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۳    
کشاورزان استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی این روزها محصولات خود شامل گندم و جو را برداشت می کنند که از یک سو آتش سوزی گندمزارها را تهدید می کند و از سوی دیگر به دلیل پر شدن انبارهای ذخیره و تخلیه ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۱۲    
تئاتر مفرح و شاد قهوه قجری به نویسندگی آتیلاپسیانی، طراحی و کارگردانی احسان جانمی در تماشاخانه فرشچیان اصفهان به روی صحنه رفته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۱۱    
تشکیل گردوخاک بر روی کشور عراق و سوریه و ورود تدریجی آن به آسمان غرب کشور و کُردستان، نفس های این مناطق را به شمارش انداخته است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۲    
دختر رئیس جمهور آمریکا، جانشین ولیعهد عربستان سعودی را شخصیتی مشوق و تأثیرگذار توصیف کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۲    
کودک سه ساله فاریابی بر اثر عقرب گزیدگی شب گذشته پس از مراجعه به درمانگاه فاریاب فوت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۰    
خبرنگار سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: مهم ترین پیام ها فتح خرمشهر این است که می توان در اوج کمبود امکانات و تحریم های بین المللی توانستیم صدامیان را به پشت مرزهای بین المللی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۴۸    
سردار عربپور خط مقدم جبهه جنگ ایران علیه دشمنان را کشورهای همسایه از جمله سوریه و عراق خواند و گفت: ما برای دفاع از انقلاب اسلامی در این کشورها از پیشروی های دشمن جلوگیری می کنیم چرا که اگر این ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۴۵    
هنرمند بافنده استان اصفهان این فرش نفیس 32 متری را با کرک و ابریشم بافته تا ایوان طلای حرم باب الحوائج را را مفروش کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۱۵    
مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر طرح جابر دوره ابتدایی مدارس شهرستان خوانسار عصر امروز با حضور مسئولان، اولیاء و مربیان و دانش آموزان در هتل زاگرس برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۱۲    
تئاتر شاد و مفرح قهوه قجری به نویسندگی آتیلا پسیانی و کارگردانی احسان جانمی در مجتمع فرهنگی استاد فرشچیان روی صحنه رفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۳    
همزمان با سوم خرداد کوهپیمایی خواهران حوزه مقاومت بسیج ام البنین در تفرجگاه اندبیل خلخال برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۳    
سرهنگ حسن دهقانی گفت: حماسه سوم خرداد یادآور رشادت و از جان گذشتگی جوانان میهن اسلامی و برگی زرین در تاریخ افتخارات ملی ما است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ - ۰۹:۰۳    
فرمانده سابق توپخانه یگان مؤمنون استان کرمانشاه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی سنقر گفت : آزادسازی خرمشهر پیروزی ایمان و اراده بر سپاه کفر بود.