چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۷:۴۴May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 14 خرداد 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 خرداد 1396 راه دانا 2 خرداد 1396 راه دانا 3 خرداد 1396 راه دانا 4 خرداد 1396 راه دانا 5 خرداد 1396 راه دانا 6 خرداد 1396 راه دانا 7 خرداد 1396 راه دانا 8 خرداد 1396 راه دانا 9 خرداد 1396 راه دانا 10 خرداد 1396 راه دانا 11 خرداد 1396 راه دانا 12 خرداد 1396 راه دانا 13 خرداد 1396 راه دانا 14 خرداد 1396 راه دانا 15 خرداد 1396 راه دانا 16 خرداد 1396 راه دانا 17 خرداد 1396 راه دانا 20 خرداد 1396 راه دانا 21 خرداد 1396 راه دانا 22 خرداد 1396 راه دانا 23 خرداد 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۳    
در گذشته ای نزدیک، کماچ بومی بوشهر یکی از بهترین غذاهایی بود که معمولا یک طرف سفره افطار روزه داران بوشهری قرار داشت اما متاسفانه به مروز زمان شاهد این هستیم که این همراه غذای افطار آهسته آهسته در ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۰    
مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان قروه از آغاز کاشت و زراعت سیب زمینی در سطح این شهرستان خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۴۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان امروز 16 خرداد 96 خبرداد: بازارچه دایمی صنایع دستی در شهرستان گنبد کاووس با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال همزمان با بیستم خرداد روز جهانی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۸    
بخشدار چهاردولی از اعطای وام 200 میلیون ریالی قرض الحسنه ساخت منزل مسکونی به 25 نفر از روستاییان بخش چهاردولی خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۱    
موسسه خیریه محبان ثارالله(ع) شیراز 100 بسته غذایی به ارزش تقریبی 10 میلیون تومان را بین نیازمندان شهرستان خرامه توزیع کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۰    
منت محمدی گفت: تا دو ماه آینده بیش از یکصد برج نوری در سطح میادین و بلوارهای سطح شهر ایلام نصب خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۷    
تعدادی از بسیجیان حوزه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) سیوان از توابع ایلام با حضور به موقع خود از پیشروی آتشسوزی جنگلهای این منطقه جلوگیری کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۱۱    
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از توقیف یک کامیون و در بازرسی از این خودرو 350 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۵    
حضور بانوی قهرمان کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا قطعی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۰    
راستی حضرت روح الله! ما فرزندان خمینی ندیده ات هستیم. متولدان سال هزار و سیصد و قطعنامه به بعد، که طعم شیرین دیدارت را "نچشیدیم" اما پای سیدعلی ایستادیم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۰    
فرمانده انتظامی پلدختر گفت:یک گردشگر تهرانیبه دلیل عدم آشنایی با فنون شنا در آبشار افرینه غرق شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۰    
آیت الله حیدری سومین ویژگی این مکتب اعتقاد و اعتماد به مردم و مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی عنوان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۰    
اصولاً می خواهند ندیدن خمینی را بهانه کنند تا خمینی جدیدی بخورانند ما را؛
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
بنظرم امام خمینی(ره) را جز خدا عزوجل و حضرت ولیعصر(عج) و معصوم، نشناخته و نه میتواند بشناسد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
دوباره خرداد از راه رسید وسنگینی مصیبتی را باخود آوردکه اندوه این ماتم هیچ گاه از اذهان مسلمانان وآزاد اندیشان جهان زدوده نخواهدشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
آیا سپرده گذاران خوزستانی مانند سایر موضوعات به فراموشی سپرده نمی شوند؟
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
تحولات جاری حاکی از این واقعیت است که: جهان معاصر هر روز بیش از پیش شاهد گسترش دامنه #نفوذ ایده ها و اندیشه های امام راحل بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: گفتمان غالب بر تمام شئون کشور باید گفتمان اصیل انقلاب، امام و رهبری باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۵    
رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران در خصوص سلامت گوشت های قرمز موجود در بازار استان، گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد و به مردم توصیه می کنیم که گوشت قرمز مصرفی خود را لزوماّ از فروشگاه ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۵    
نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس گفت:تجهیز مرکز فرهنگی وهنری،تسریع در ساخت کتابخانه شماره دو پلدختر و راه اندازی دفتر نمایندگی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در معمولان از مطالبات فرهنگی مردم پلدختر ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۷:۴۱    
مراسم بزرگداشت رحلت جانسوز امام خمینی (ره)؛ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عصر یکشنبه 14 خرداد ماه و با حضور گسترده و پرشور مردم برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۶:۵۰    
طی مراسمی با حضور معاون حقوقی و پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس و جمعی از مدیران شهرستانی،سینما فجر پلدختر افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۶:۳۵    
مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سراسر استان گلستان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۶:۲۶    
رستمی می گوید: کارشناسان بهداشت روان از سال 95 در مراکز سلامت جامعه شهری گلپایگان مستقر شده و با برگزاری کلاس هایی، به بالا رفتن بهداشت روان مردم کمک می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۶:۰۵    
یک روانشناس گفت: موضوع تجمل گرایی در جوامعی مانند ایران که دارای بنیان های دینی و مذهبی مستحکمی هستند، پدیده نوظهوری است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۴۱    
تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه نسبت سببی، شاخصه نزدیک بودن با امام نمی شود، گفت: تبعیت از امام(ع) آنقدر مهم است که چنانچه کسی از آن مخالفت کند حتی چنانچه از اقوام امام هم باشد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۴۱    
دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد با حضور 200 غرفه داخلی و خارجی در جوار بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۲۰    
رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد با بیان اینکه مدیران در حفظ بیت المال کوشا باشند، گفت:سروک یاسوج و بندان سی سخت همچنان کانون بحران اراضی استان است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۲۰    
شب گذشته مراسم یادواره 6 شهید والامقام روستای کیارام و گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل خمینی (ره) در مسجد جامع روستای کیارام برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۲۰    
همایش خانوادگی صراط با محوریت سبک زندگی اسلامی و برپایی افطاری ساده در گنبدکاووس برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۲۰    
اُمّ المؤمنین، حضرت خدیجه کبری در عفت، نجابت، طهارت، سخاوت، حسن معاشرت، صمیمیت، صداقت، مهر و وفا با همسر، کم نظیر بود و ایشان را در آن عصر ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۲۰    
عضو خبرگان رهبری، یکی از شاخصه های مهم خط و گفتمان امام راحل را ایستادگی شجاعانه در برابر قدرت های استکباری دنیا برشمرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۲۰    
امام جمعه پلدختر گفت:حضرت امام خمینی(ره) با انقلابی که کردند ،عزت واستقلال را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ارمغان آوردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۴:۲۰    
معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گفت:مدیران استانی نسبت به برگزاری برنامه های هفته های فرهنگی در استان ها برنامه ریزی واقدامات لازم را انجام دهند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۳:۵۳    
به مناسبت قیام خونین 15 خرداد سال 1342 روز دوشنبه راهپیمایی با حضور مردم قم برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۳:۲۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پلدختر گفت: با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس، پروژه کتابخانه شماره دو و مرکز فرهنگی وهنری پلدختر مورد بازدید قرار گرفت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۳:۲۶    
مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد با حضور جمعی از مردم و مسئولان در مسجد امام حسن عسکری(ع) گیوی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۳:۲۶    
هم زمان با سالروز ارتحال امام (ره) سفره افطاری برای 2 هزار روزه دار پارس آبادی در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۳:۲۶    
با حضور 500 نفر از روزه داران شهرستان نیر، ضیافت افطاری برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۳:۰۲    
امام جمعه طبس گفت: ایمان امام خمینی(ره) به وعده های خدا و ارزش های الهی و اسلامی و این که در جهت پیاده کردن ارزش ها و احکام اسلامی از هیچ مانعی هراس نداشتند و با همه موانع ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۳۵    
پانزده خرداد، روز قیام خونین مردم جان بر کفی است که به نام اسلام و برای اسلام به میدان آمدند تا سلطه طاغوتیان را از کشورشان برچینند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۲۹    
امام جمعه جویبار گفت: امام خمینی(ره) با عقل و هوش سرشار و مدیریت قاطع و با کمک مردم توانست تا حکومت اسلامی که خواسته همه ائمه(ع) و فقهای بزرگ بود را برقرار کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۲۹    
حجت الاسلام رضوی افشاگری امام خمینی(ره) درباره شاه، اسراییل و در خطر بودن اسلام در فرصت ماه محرم را زمینه ساز بیداری مردم و شکل گیری قیام 15 خرداد و نقطه عطف انقلاب دانست و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۲۰    
مدیر جهاد کشاورزی میناب از آغاز فصل برداشت محصول لیموترش در این شهرستان خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۲۰    
امام جمعه موقت یاسوج گفت:امام به شدت با ویژه خواری مخالف بود و ما نیز نباید بگذاریم کسانی بخواهند در حاشیه امنیت سوء استفاده کنند چرا چنین عملی با اصول امام هم خوانی نداشت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۲۰    
اگر امام نبود ، امروز قداره بندان قلدر بی منطق چه بلاهایی که سرمردم این دیارنمی آوردند.؟ اگر امام نبود، نه تنها عزت و شرف و ناموس ایران ،بلکه جهان اسلام ومستضعفان عالم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۱۴    
برای ایجاد اشتغال واقعی در روستاها و جلوگیری از مهاجرت، انتظار می رود بخشی از تسهیلات 1.5 میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی در بازسازی و مقاوم سازی مسکن که دارای متولی و ساختار اجرایی مشخص است هزینه شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۰۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پانزده خرداد شهرستان قرچک گفت: با رایزنی صورت گرفته با اتوبوسرانی ایاب و ذهاب زائران حضرت امام با 70 دستگاه اتوبوس انجام می شود و پیش بینی لازم برای افزایش اتوبوس برای اعزام ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امام هیچ چیز نداشت و امروز تجمل گرایی و رفاه زدگی افت انقلاب است و مردم به ما پشت می کنند و هر کس در راه تجمل گرایی قدم بردارد خائن به انقلاب است در هر سطحی که باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۰۲    
داوری گفت: نمایندگان شورا تعامل و همکاری با بزرگان و افراد موثر شهر را فراموش نکرده و تصور نمی کنند چون برگزیده شده اند از نظارت دیگران محفوظ بوده و سایرین حق ندارند آن ها را نقد کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۰۲    
حجت الاسلام سعیدی گفت: عدول از ما می توانیم به ما نمی توانیم ریزش خواص است؛ امام (ره) می گوید ما می توانیم، اگر مسئولی یا مقامی بگوید که ما نمی توانیم در مقابل آمریکا بایستیم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۰۲    
در بیست و هشتمین سالروز رحلت امام خمینی(ره)، شهرستان خمین، زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، امروز میزبان دوستداران و عاشقان آن حضرت بود تا برگی دیگر از جاودانگی آن حضرت در تاریخ رقم بخورد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۲:۰۲    
آیین بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور گسترده مردم برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۱:۴۷    
کارشناس معارف اسلامی صدا و سیما گفت: نباید فرصت داد کسانی برای دنیا امام خمینی (ره) را به استخدام سلیقه های خود در بیاورند ، چراکه امام هویت انقلاب است .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۱:۴۱    
وزیر اطلاعات با اشاره به نقش هوشمندانه مجلس خبرگان در انتخاب آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب گفت : ایشان با تاسی از امام راحل از اسلامیت و جمهوریت نظام به درستی صیانت کردند .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۱:۱۴    
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان مشگین شهر از بازداشت هفت تن از عوامل درگیری در پارک مهر مشگین شهر خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۱:۱۴    
رهبر انقلاب، امروز در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره): اگر یک حقیقتی بارها تکرار نشود و با جزئیات و خصوصیات ذکر نشود، گمان تحریف این حقیقت به مرور وجود دارد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۳:۵۳    
برخورد پژو پارس و 206 در جاده کندوان 9 نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۳:۲۹    
کره شمالی تحریم های اخیر سازمان ملل متحد ضد شهروندان و نهادهایش را رد کرد و تأکید کرد سلاح ضد هوایی را توسعه خواهد داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۳:۰۵    
دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران به دلیل مصدومیت راهی بیمارستان شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۳:۰۵    
تهیه کننده و پخش کننده فیلم ویلایی ها تصمیم دارند به نشانه اعتراض به شورای صنفی نمایش، فیلم خود را قبل از موعد مقرر از پرده سینماها پایین بکشند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۲:۵۹    
پاسور تیم ملی والیبال ایران، امتیازآورترین بازیکن تیمش مقابل لهستان بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۲:۵۹    
همزمان با بیست و هشتمین سالروز ارتحال امام خمینی(ره) هفته امام خمینی در نیجریه آغاز به کار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۲:۵۶    
پست اینستاگرامی محمد موسوی بعد از برتری ایران مقابل لهستان
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۲:۱۴    
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیردار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در کشور 31 مورد ابتلا به تب کریمه کنگو داشته ایم که سه مورد در استان های کرمانشاه، هرمزگان و اصفهان فوت شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۲:۱۴    
رئیس اتحادیه املاک تاکید کرد که قیمت مسکن شرایط ثبات را سپری می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۵۹    
سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم امام با تاکید ویژه بر "انقلابی گری "و خطاب به جوانان، نقطه عطف در جلوگیری از حرکت نظام به سمت"عرفی گرایی"و"جمهوری اسلامی اسمی"بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۵۶    
احمد نخعی به عنوان سرمربی فصل بعد تیم فوتبال مس کرمان در رقابت های لیگ دسته اول کشور انتخاب شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۵۳    
عملیات نجات این خزنده 1 تنی که در قسمت باریک جوی فاضلاب گرفتار شده بود ساعت ها بطول انجامید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۴۷    
تیم ملی والیبال ایران در غیاب کاپیتان و پاسور تیمش موفق شد تیم ملی والیبال لهستان را شکست دهد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۳۸    
شیخ زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه در سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران پیامی توییتری را منتشر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۳۵    
حزب الله لبنان در واکنش به حمله تروریستی در لندن که چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت، بیانیه ای صادر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۳۵    
بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) بازتاب گسترده ای در رسانه های بین المللی داشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۲۶    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه بنیانگذار انقلاب اینگونه انسان ارزشمندی بود و ما هم باید پیرو راهش باشیم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۲۶    
امام جمعه شهر فارسان گفت: امام خمینی(ره) بسیار باتقوا بودند و تنها به تکلیف خود عمل می کردند و در طول9 دهه زندگی بابرکت خود تماماً به خدا وصل بودند و از غیر خدا پرهیز داشتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۲۳    
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب گفت: یکی از مهمترین عوامل راهبردی که حضرت امام خمینی(ره) به عنوان یک سفارش اکید بر آن تأکید داشتند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۲۳    
مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستانهای استان کرمانشاه برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۲۳    
ماموستا ملا قادر قادری در مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد عروج امام خمینی(ره)، امام خمینی را احیاگر تفکر اسلامی قرن 21 خواندند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۲۳    
امروز صبح جمعی از کارگران اخراج شده شرکت کالسمین و اهالی منطقه انگوران در اعتراض به کارگیری کارگران غیر بومی مقابل شرکت کالسمین تجمع کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۲۳    
نخستین مرحله مانور امر به معروف و نهی از منکر با عنوان تذکر لسانی، وظیفه همگانی هم زمان با ماه مبارک رمضان در سنقر برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۲۳    
جمعی از اهالی ورزش استان کرمانشاه در سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، عنوان کردند که ایشان عزت و آبرویی دوباره به مردم ایران بخشیدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۱:۲۳    
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: پاسداری از گنجینه گرانبهای انقلاب و مکتب ناب اسلامی و اندیشه های آن پیر سفر کرده جماران، از وظایف بسیجیان به عنوان طلایه داران مدافع انقلاب اسلامی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۳۵    
چشم دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در جریان دیدار با لهستان دچار خون ریزی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۳۵    
بازیکنان ایران در جریان دیدار برابر لهستان چند بار به صورت ناخواسته به یکدیگر آسیب وارد کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۳۲    
مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) عصر یکشنبه چهاردهم خرداد با حضور گسترده مردم در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۲۶    
توانایی گفت: سرعت زیاد موتور سوار 15 ساله مرگ او را در پی داشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۲۶    
پیکر پاک شهید مدافع حرم علی اکبر نعمتی از لشکر فاطمیون بر دوش مردم روزه دار تشییع و در قطعه مدافعان حرم فاطمیون گلزار شهدای امامزاده سیدمحمد خمینی شهر به خاک سپرده شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۲۶    
حجت الاسلام سعیدی بابیان اینکه عده ای می گویند انقلاب تاریخ دارد و از سال 42 شروع شده و سال 57 تمام می شود، گفت: آن ها می خواهند حتی واژه انقلاب را تحریف کنند؛ انقلاب یعنی قیام لله و این زمان ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۲۰    
نظر رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات دوارهمین دوره ریاست جمهوری کشور
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۱۷    
مشاور سابق امنیت ملی آمریکا درباره اصرار ترامپ برای اجرای ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا هشدار داد و تاکید کرد این ایده ترامپ، یک ماجراجویی اشتباه در عرصه دیپلماتیک به حساب می آید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۱۴    
حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد دهه 60 در فضای مجازی مطالبی را بیان کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۱۱    
پلیس راهور تهران بزرگ آخرین جزییات ترافیکی مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت امام (ره)را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۰۸    
آنالیز مواد شیمیایی موجود در دندان های نوزادان نشان می دهد قرارگیری در معرض سرب در دوره بارداری یا بلافاصله بعد از تولد ممکن است نوزاد را در ابتلا به اوتیسم آسیب پذیر نماید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۰۵    
قبل از معرفی محصولات شاخص و پرچم دار، همیشه شایعات فراوانی به گوش می رسد که تعدادی از آن ها درست از آب درمی آیند و تعدادی هم نادرست ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۰۲    
پلیس انگلیس اعلام کرده که در حملات شنبه شب در لندن، 7 نفر کشته و 48 تن زخمی شدند که حال 21 از آنها، وخیم است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۲۰:۰۲    
هیئت حضرت ابوالفضل(ع) بلوار ابوذر خیابان پیروزی تهران هرساله در ایام ماه مبارک رمضان با پهن کردن سفره افطار در خیابان مجاور هیئت از رهگذران و اهالی محل هنگام افطار پذیرایی می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۹:۵۹    
رهبر معظم انقلاب با بیان این که ناگفته هایی درباره امام و انقلاب وجود دارد که باید به مرور در ذهن جامعه جای گیرد، فرمودند: انقلاب یک تحول عمیق بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۹:۵۰    
پیکر پاک شهید مدافع حرم شهید علی اکبر نعمتی امروز در امامزاده سید محمد خمینی شهرتشییع شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۹:۴۴    
مردم ولایی یکبار دیگر در سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی کشورمان در مراسم رحلت امام خمینی (ره) حضور یافتند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۹:۳۲    
سران سه قوه در مراسم ارتحال امام (ره) حضور یافتند و در کنار یکدیگر در جایگاه مهمانان ویژه نشستند.