چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۰۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 15 خرداد 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 خرداد 1396 راه دانا 2 خرداد 1396 راه دانا 3 خرداد 1396 راه دانا 4 خرداد 1396 راه دانا 5 خرداد 1396 راه دانا 6 خرداد 1396 راه دانا 7 خرداد 1396 راه دانا 8 خرداد 1396 راه دانا 9 خرداد 1396 راه دانا 10 خرداد 1396 راه دانا 11 خرداد 1396 راه دانا 12 خرداد 1396 راه دانا 13 خرداد 1396 راه دانا 14 خرداد 1396 راه دانا 15 خرداد 1396 راه دانا 16 خرداد 1396 راه دانا 17 خرداد 1396 راه دانا 20 خرداد 1396 راه دانا 21 خرداد 1396 راه دانا 22 خرداد 1396 راه دانا 23 خرداد 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۳۶    
دولت منابع مالی تامین تجهیزات اطفای حریق لازم را در دستور کار قرار دهد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۲۴    
محسن رحمانی شنیدن دغدغه ها و مطالبات دانشجویان توسط شخص اول نظام را درس مهمی دانست که مسئولان مختلف کشور باید از آن الگو بگیرند و بیان داشت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۶    
همزمان با ماه مبارک رمضان اقلام مصرفی مردم گران شده به گونه ای که دیگر جای خالی میوه روی سفره های افطاری مردم احساس می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۴:۳۰    
استاد حوزه و دانشگاه گفت: آمریکایی ها با استفاده از عنوان آزادی بدترین جنایت ها را به بشریت کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۶    
یادواره شهدای عملیات رمضان شهرستان اقلید با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان، مسئولین و اقشار مختلف مردم در کنار قبور مطهر شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۵    
مناسبت های مذهبی از گذشته تاکنون در شهرها و روستاهای مناطق مختلف همراه با آداب ورسوم خاصی برگزار می شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۳    
مدیر گروه اجتماعی شبکه سه دلیل پخش ضبطی ماه عسل با حضور نرگس کلباسی را اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۲    
علی دشتی اصالتا اهل شهرستان کنگان بود که در فصل گذشته با پیکان تهران با لیگ برتر صعود کرد و نتوانست این تیم را در مسابقات لیگ برتر همراهی کند ولی امسال با تمدید قراداد خود با تیم تازه لیگ برتری پارس ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۷:۰۲    
سرمربی اهرمی، بعنوان سرمربی بختیاری اهواز انتخاب شد، تیمی با نام قوم بزرگ بختیاری اهواز، آغاز به تیمداری کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۵:۵۹    
حمیدرضا جهازی گفت: بی شک تا زمانی که پول بلوکه شده در موسسه اعتباری توسعه با رایزنی سهامداران و مساعدت بانک مرکزی آزاد گردد و تعهدات مان به مشتریان را پرداخت کنیم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۵۳    
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قروه گفت: به منظور ترویج فرهنگ قرآنی، طرح هر نفر یک قرآن در قروه اجرا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۳۸    
با پیگیری های صورت گرفته با کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ، این کمیسیون به واگذاری های سایت میگو گمیشان و عدم خلع ید برخی شرکت ها ورود می کند .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۴:۱۷    
آتش سوزی از دره گلی شروع و نرسیده به تولگهی ادامه یافت که خوشبختانه مهار شد. عمده درختان موجود در این محدوده شامل درختان بلوط می باشد. میزان خسارت وارده ومساحت عرصه بعد از اندازه گیری اعلام خواهد شد
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۳:۵۹    
توقف صادرات شکر عربستان و امارات،هشدار سفارت آمریکا در دوحه به شهروندان خود و تعلیق پروازهای مصر به قطر و بالعکس ازمهمترین رویدادهای ناشی از قطع روابط عربستان، امارات، بحرین و مصر با قطر است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۱۴    
در جویبار گروهی تلگرامی مشغول به فعالیت است که ضمن تبادلات خبری و مطالب گوناگون، به اقدامات تحسین برانگیزی دست می زنند که فضای پرالتهاب مجازی را به یک فضای دوستانه، صمیمی و بشردوستانه ای تبدیل کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۲:۰۵    
استاد حوزه علمیه گفت: قیام 15 خرداد علیه دولت زمینه ای برای حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب بود تا اینکه در سال 57 جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۷    
انگار مسئولین خاطره تلخ ورود خون های آلوده به اچ ای وی که از فرانسه (محل استقرار یونسکو) به کشورمان آمده بود را فراموش کرده اند و حال به فکر پیوند مغز استخوانی (مدل فرهنگی اش) افتاده اند که عضو ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۱:۴۷    
رهبری با در نظرگرفتن همه ی ملاحظات باید در سطحی بسیار بزرگ و با حوادث و مشکلاتی بسیار پردامنه، کاروان را به ساحل مقصود برساند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۳    
روستای قره دام، علی رغم نزدیکی به مرکز شهرستان، هنوز گاز ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۵۰    
عضو شورای شهر قزوین گفت: متاسفانه برخی مسوولین تحت تاثیر نفوذ دشمن قرار می گیرند و به خاطر موقعیت اقتصادی و یا ترس از قدرتمندان جرات تصمیم گیری ندارند و به مسائلی تن می دهند که آفت انقلاب است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۷    
در هنگام شخم زدن زمین توسط کشاورزان اسکلت یک انسان در زمین کشاورزی یکی از روستاهای شهرستان ثلاث باباجانی پیدا شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۴۴    
مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان گیلانغرب، از نجات پدر و پسر مقود شده در کوهستان چقالوند این شهرستان پس از 6 ساعت جستجو توسط نیروهای هلال احمر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۸    
در این حادثه آتش سوزی که به سرعت توسط آتش نشانان مهار شد، تعدادی از تجهیزات آزمایشگاهی در آتش سوخت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۸    
طی حکمی از سوی رئیس جهاد دانشگاهی لرستان، یک هنرمند کوهدشتی به عنوان رئیس جهاد دانشگاهی شهرستان کوهدشت منصوب شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۳۸    
مبارزه عشایر کهگیلویه و بویراحمد در نبرد گجستان با طاغوت تجلی همراهی غیرت مندانه مردم استان با امام خمینی(ره) است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۸    
بازدیدهای خانوادگی، برگزاری همایش بانوی فضیلت، حامی رسالت و همچنین اظهارات وزیر ارشاد مبنی بر فعال بودن 5 هزار مؤسسه قرآنی در برگزاری نمایشگاه ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۱۰:۰۵    
بانک جهانی در جدیدترین گزارش خود با اشاره به سلب اعتماد سرمایه گذاران خارجی برای ورود به ایران بر اثر تحریم های جدید آمریکا، پیش بینی خود از رشد اقتصادی کشورمان برای سال 2017 را 1 ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۵۶    
ریواس گیاهی است که بصورت طبیعی و دیمی در مناطق کوهپایه و سردسیر رشد می کند و اغلب در مناطقی که گل لاله وجود دارد این گیاه را نیز میتوان دید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۷    
عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه گفت: امام خمینی(ره) در برابر کسانی که مقابل حق ایستاده اند و نیز در مقابل استکبار ایستادگی می کرد و مقتدر و نفوذناپذیر بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۷    
سخنان انصاری در حالی است که جریان متبوع وی در سال 88، به مدت 8 ماه کشور را دچار آشوب و ناامنی کردند. آنها اگرچه به دروغ، ادعای تقلب داشتند اما به مکانیسم های قانونی تمکین نکردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۷    
پدر معتاد برای رهایی از فرزندش، نوزاد چند ماهه خود را به بهای 50 هزار تومان فروخت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۴۴    
کتابی با موضوع زندگی خدیجه ثقفی همسر امام خمینی (ره) در نمایشگاه قرآن رونمایی شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۳۵    
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان شبکه های اجتماعی را در جدایی همسران و گسست خانواده ها تاثیر گذار عنوان کرد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۳۲    
علمیات رمضان یکی از عملیات هایی است که شهید عاصی زاده اولین فرمانده شهید تیپ الغدیر در آن حضور داشت، دراین عملیات، گردان امام حسین(ع) به فرماندهی شهید عاصی زاده میدان مین را باز و خط دشمن را شکستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۹    
دری نجف آبادی گفت : امام خمینی (ره) در عاشورای سال 42 با اتکا به حضور گسترده ی مردم همچون آتشفشانی عظیم فوران کرد و دربار پهلوی و کفر را به آتش کشید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۹    
یک استاد حوزه علمیه قم گفت: فتنه های آینده، همانند فتنه 88 برهنه و نمایان نخواهد بود و در آنها با آیت الله سازی مواجه خواهیم بود و به گفته مقام معظم رهبری از آنجایی که هسته مرکزی جمهوری اسلامی از قم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۶    
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی درباره جوسازی های اخیر رسانه های ضد انقلاب و هم صدایی برخی افراد در داخل ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۶    
مسئول سازمان تبلیغات فراهان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حرم حضرت امام خمینی(ره) گفت: سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب بسیار عمیق، جامع، بصیرت وار و آگاهی بخش بود و تیری به قلب دشمن بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۳    
مگر این جریان در نهان خانه های خود چه تعلیماتی می دهد که این همه ضد انقلابِ رنگ و وارنگ پس انداخته است؟ این جریان عادت کرده که تیر را در چشم خود نمی بیند اما مو را در چشم دیگری خوب می بیند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۰    
امام خامنه ای فرمودند: رئیس جمهور آمریکا در یک نظام قبیله ای عقب مانده ی منحطِ محض در کنار رئیس قبیله می ایستد و رقص شمشیر می کند؛ آن وقت به 40 میلیون رأی ملت ایران در یک انتخابات آزاد ایراد می گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۲۰    
یکی از فعالان سیاسی استان مرکزی که سابقه بسیاری در مدیریت کشوری دارد در واکنش به تخریب امام جمعه ساوه توسط جریانات داخلی و خارجی مانند آمدنیوز ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۱۴    
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان گفت:گرامیداشت یوم الله 15 خرداد در واقع گرامیداشت اسلامیت و انقلاب مردمی بودن است که گرامیداشت این است که با اطاعت از رهبری دینی این انقلاب ادامه پیدا می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۹:۱۴    
در دنیای کنونی که هر نقطه از آن به شکلی با جنگ های داخلی و خارجی دست و پنجه نرم می کند، کدام رهبر و حاکمی را می توان مثال زد که شجاعت، خلاقیت، درایت، جامعیت علمی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۸:۵۹    
مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتش سوزی در منطقه دره گلی بویراحمد مهار شده و علت وقوع آتش سوزی در دست بررسی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۶ - ۰۸:۴۴    
یک اندیشکده آمریکایی از طرح محرمانه سال 1967 میلادی رژیم صهیونیستی برای انفجار یک بمب هسته ای در شبه جزیره سینا خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۳:۴۴    
پلیس لندن در بیانیه ای اعلام کرد تحقیقات برای شناسایی نفر سوم حملات لندن همچنان ادامه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۳:۴۱    
وزارت خارجه عمان اعلام کرد یوسف بن علوی در سفری شخصی و از پیش برنامه ریزی شده وارد دوحه شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۳:۴۱    
منچستر یونایتد برای جذب ستاره پرتغالی بایرن مونیخ در تابستان امسال وارد عمل خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۳:۲۶    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شناسایی هشت مورد مشکوک به تب کریمه کنگو در استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۳:۲۶    
وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه دوشنبه با وزیر امور خارجه قطر در خصوص وضعیت منطقه به صورت تلفنی تبادل نظر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۲:۵۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عربستان قصد دارد بعد از بحرین، قطر را نیز کاملا تحت قیمومت خود در آورد ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۲:۵۶    
وزارت فرهنگ و اطلاع رسانی عربستان از تعطیلی دفتر الجزیره در این کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۲:۵۳    
مشاور ویژه سلمان بن عبدالعزیز شاه عربستان و امیر منطقه مکه مکرمه ساعاتی پس از قطع روابط دیلپماتیک برخی کشورهای عربی با قطر، وارد کویت شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۲:۵۳    
پلیس انگلستان اعلام کرد یک فرد مراکشی -لیبیایی الاصل و یک زاده پاکستان، از جمله عوامل حمله روز شنبه در لندن بوده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۱:۳۵    
سرپرست تیم ملی والیبال ایران آخرین وضعیت دو بازیکن این تیم را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۱:۳۵    
وزیر خارجه روسیه در گفتگوی تلفنی با همتای قطری خود، خواستار حل اختلافات میان کشورهای عربی از طریق گفتگو شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۱:۳۲    
مهاجم پرسپولیس احتمالا به عنوان بازیکن بزرگسال پرسپولیس به حساب خواهد آمد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۱:۳۲    
جمهوری موریس نیز روابط خود را با قطر قطع و از اقدامات عربستان سعودی، مصر، بحرین و امارات در این خصوص حمایت کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
نتایج انتخابات شورای شهر کوت عبدالله پس از بازشماری تغییر و مورد تایید هیات نظارت شهرستان کارون قرار گرفت و از سوی فرمانداری اعلام شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نسبت به اعترضات گسترده اخیر در خصوص موسسه اعتباری توسعه(آرمان) واکنش نشان داد و گفت: از دست مسئولین محلی و استانی کاری ساخته نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
قیام خونین 15 خرداد 42، نقطۀ عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و سرآغاز پیروزی حق بر باطل شد؛ قیامی که به دفاع از دین مبین اسلام و مرجعیت شیعه علی رغم همۀ دسیسه های رژیم ستم شاهی فریاد استکبارستیزی ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
نظر مسئولین در خصوص اینکه زائران روزه دار بوده و همین امر موجب می شود که برای اعزام با مشقت هایی روبرو شوند مساله ای درست است ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
حجت الاسلام و المسلمین موسوی قیام 15 خرداد را زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مردم با شعار یا مرگ یا خمینی در حمایت از مرجعیت به پا خاستند و با رهبری های امام خمینی(ره) انقلاب به ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
همزمان با بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مراسمی در مسجد محمدی اندیمشک با حضور مسئولین و مردم این شهرستان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
مراسم گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد با حضور مسئولان و کارکنان ادارات ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
نوشیدن آب کافی شبانه و عدم “مصرف قرص ضدبارداری و فعالیت زیر آفتاب” خطر را رفع می کند .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در حرم سبزقبا(ع) شهرستان دزفول برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره)و گرامیداشت قیام 15 خرداد ماه در مسجد جامع شهر مرزی بیله سوارمغان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
استاد حوزه علمیه گفت:درفتنه 88برای تحریف امام (ره)پا را فراتر گذاشتند وبحث تردید وتشکیک وانکار مکتب واصول ومبانی امام نبود وآنهایی که این فتنه را حمایت می کردند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم در مسجد جامع طبس برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
امام جمعه گرمی گفت: فضیلت مرزبانی کمتراز فضیلت شب زنده داری ماه مبارک رمضان نیست و در پیشگاه پروردگار از جایگاه والای برخوردار است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
مدیر حوزه علمیه المهدی مشگین شهر گفت: امام راحل آمریکا را زیر پا گذاشت و این روند ادامه خواهد داشت و برای ادامه این روند باید به توصیه های مقام معظم رهبری که بر مسئولان تاکید دارند عمل شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
همزمان با بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مراسمی در مسجد محمدی اندیمشک با حضور مسئولین و مردم این شهرستان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
عوامل برگزاری دعای پرفیض کمیل صفی آباد مداحان این دعای ملکوتی را مورد تقدیر قرار دادند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از اتش سوزی در جنگل های منطقه تولگهی از توابع شهرستان بویراحمد خبرداد و گفت:امکاناتی برای اطفای حریق نیست
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
أثیری که سرکوب قیام پانزده خرداد 42 بر روند مخالفت با سلطنت پهلوی نهاد تغییر ماهیت مبارزه از سیاسی به نبرد مسلحانه و در میان بسیاری از نیروها و گروه های مخالف شاه بود ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
در زمانی که بی عفتی افتخار مردمان بود جز در پاکی قدم برنداشت تا آنجا که او را "طاهره" نامیدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
آیین نماز وحدت با حضور مردم و مسئولین شهرستان دزفول در حرم سبزقبا(ع) برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: سیره حضرت خدیجه (س) نشان می دهد که اگر در مسیر اسلام و انقلاب قرار گرفتید و به شما سنگ اندازی نشد، بدانید در مسیری غلط حرکت می کنید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
حجت الاسلام محمودآبادی گفت: جمع ویژگی های امام خمینی در یک نفر یا نبوده و یا نادر است؛ چرا که ایشان در همه علوم عقلی و نقلی اسلامی، متخصص، مجتهد و صاحب نظر بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
در مصاحبه ی شب گذشته جناب سیدحسن خمینی، بیگانگی از اندیشه های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی بسیار مشهود وتلخ بود البته اگر با خوش بینی نخواهیم بگوئیم بی اعتقادی به اندیشه ها ی آن بزرگ مرد تاریخ معاصر!
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
مراسم بزرگداشت شهدای قیام 15 خرداد سال 42 در شهرستان چالدران گرامی داشته شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با حضور گسترده مردم ولایت مدار شهرستان کارون در مصلای امام علی (ع) شهر کوت عبدالله برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۲۳    
رئیس حوزه هنری بوشهرگفت: مراسم شب شعر و شروه به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۰۵    
استاد حوزه و دانشگاه در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) که در گلزار شهدا لنگرود برگزار شد، گفت: عده ای به دنبال آن هستند که موضع دشمن شناسی امام را به موزه بفرستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۲۰:۰۲    
در چند سال گذشته با کاهش نقدینگی مردم در بازار میزان مبادلات و انتقالات مالی توسط چک در کشور افزایش داشته که رشد قارچ گونه چک های برگشتی ثمره آن است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۵۹    
همسر بهمنش آخرین وضعیت جسمانی او را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۵۳    
هانیه توسلی بازیگر 38 ساله کشورمان اینستاگرام خود را با انتشار تصویری بسیار قدیمی از خودش به رو کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۵۰    
تیم ملی والیبال امشب به ایران می آید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۴۷    
مصر در پی قطع روابط دیپلماتیک با قطر به اتهام حمایت دوحه از تروریسم روز دوشنبه از تعلیق همه پروازها بین دو کشور از روز سه شنبه خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۴۷    
مصطفی بکری نماینده پارلمان مصر پیش بینی کرد که احتمال کودتای نظامی یا کودتای سفید علیه امیر قطر وجود دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۴۷    
نشست مشترک دولت و مجلس فردا (سه شنبه) به میزبانی دولت برگزار خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۴۴    
شکی در این نیست که در حادثه ی 15 خرداد و جریان هایی که از آن منشعب میشد، جز علمای اسلام، روحانیون مبارز و کسانی که آماده ی جانبازی برای اسلام بودند، هیچکس نقش گرداننده نداشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۴۱    
رئیس جمهور آمریکا که روز یکشنبه پس از حمله تروریستی در پایتخت انگلیس، به شهردار لندن تاخته بود، امروز بار دیگر به او حمله لفظی کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۴۱    
رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: در محورهای فیروزکوه و هراز به سمت تهران ترافیک سنگین داریم و به همین دلیل از ساعت 12 ظهر امروز الی 2 بامداد روز بعد محور رودهن به سمت آمل برای سهولت راهیابی یکطرفه ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۵    
همزمان با شب وفات ام المومنین حضرت خدیجه کبری(س) در ماه مبارک رمضان، دعای ابوحمزه ثمالی در حرم حضرت زینب(س) اصفهان قرائت شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۵    
عده زیادی باانجام مشاغل دشوار، مزه روزه داری در روزهای گرم را با حلاوت کسب رزق حلال آمیخته اند...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۵    
شهید سیدیونس حسینی رودباری اولین شهید نهضت حضرت امام(ره) است که پس از شهادتش امام خمینی(ره) فرمود من سید یونس رودباری را از فرزندانم بیشتر دوست داشتم.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۵    
دادخواه گفت: شانزدهم خرداد آخرین مهلت ثبت نام تیم های ورزشی در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال ساحلی است که مسئولان این تیم به دلیل مشکلات متعدد از جمله نداشتن اسپانسر و حمایت مالی قصد ثبت نام در این دوره ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ - ۱۹:۳۵    
پانزدهم خرداد، نقطه عطفی است در تاریخ معاصر و یادگاری است از پیوند معنوی توده های عظیم مردم کشور.