چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۹May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 6 خرداد 1396 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 31 فروردین 1396 راه دانا 31 اردیبهشت 1396 راه دانا 31 تیر 1396 راه دانا 31 مرداد 1396 راه دانا 31 شهریور 1396 راه دانا 30 مهر 1396 راه دانا 30 آبان 1396 راه دانا 30 آذر 1396 راه دانا 30 دی 1396 راه دانا 30 بهمن 1396 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 خرداد 1396 راه دانا 2 خرداد 1396 راه دانا 3 خرداد 1396 راه دانا 4 خرداد 1396 راه دانا 5 خرداد 1396 راه دانا 6 خرداد 1396 راه دانا 7 خرداد 1396 راه دانا 8 خرداد 1396 راه دانا 9 خرداد 1396 راه دانا 10 خرداد 1396 راه دانا 11 خرداد 1396 راه دانا 12 خرداد 1396 راه دانا 13 خرداد 1396 راه دانا 14 خرداد 1396 راه دانا 15 خرداد 1396 راه دانا 16 خرداد 1396 راه دانا 17 خرداد 1396 راه دانا 20 خرداد 1396 راه دانا 21 خرداد 1396 راه دانا 22 خرداد 1396 راه دانا 23 خرداد 1396 راه دانا 24 خرداد 1396 
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۹    
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از سقوط لودر در حین عملیات از بالای تونل خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۰۹:۰۳    
رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان سیستان و بلوچستان گفت: مسابقات پرس سینه قهرمانی استان و شرق کشور با شرکت بیش از یکصد ورزشکار در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۹:۰۹    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: اعزام زائران ویژه ماه مبارک رمضان از روز گذشته آغاز شده و تا پایان نیمه اول این ماه 40 کاروان یعنی حدود 2 هزار زائر به عتبات اعزام می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۵۱    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: ترغیب شدن مردم به همکاری و مشارکت با پلیس در برقراری و حفظ امنیت و احساس امنیت را از نتایج خدمت صادقانه به مردم توسط پلیس است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۶:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان شفت از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که باعث رعب و وحشت مردم شده بود در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۴۵    
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن شبکه های رادیویی با تولید و پخش ویژه برنامه هایی در لحظات ناب افطار و سحر تلاش میکنند تا مخاطبان روز دارو شب زنده دار خود را همراهی نمایند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۳۶    
دبیرخانه دومین جشنواره بین المللی حقوق بشر آمریکایی اسامی داوران بخش هنری را در قالب گروه داوران معرفی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۹    
دهیار روستای هویر بخش مرکزی دماوند از بازگشایی راه ارتباطی این روستا به دریاچه تار و مزارع کشاورزی با تلاش عوامل راهداری و دهیاری خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۹    
رئیس سازمان حمل و نقل شهر دماوند با بیان این که 70 درصد از تاکسی های فرسوده شهر دماوند تعویض و نوسازی شده است، گفت: طرح پرداخت کرایه الکترونیکی تاکسی ها در شهر دماوند با استقبال کمی مواجه بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۹    
این روزها فاجعه بزرگ در انتظار گلخانه های هشتگرد بوده و 60 واحد تولیدی به دلیل بی آبی در معرض خشک شدن هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۳    
هیات عالی نظارت بر انتخابات استان بوشهر، داریوش رامشی را به عنوان نفر پنجم به شورای شهر دیلم فرستاد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۳    
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویژه برنامه های ماه رمضان با حضور 800 مبلغ دینی بومی و غیربومی در سراسر استان اجرا می شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۵:۰۰    
شهید شعبان نصیری در قرارگاه فوق سری نصرت نیز حضور داشت و فعالیت های گوناگونی را در کنار فرماندهان این قرارگاه از جمله سردار محمد باقری و سردار شهید علی هاشمی انجام می داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۷    
پایگاه خبری المیادین در بررسی تحلیلی سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان به شکست های متوالی سیاست های آل سعود در منطقه اشاره کرده و سیگنال های شکست نشست ریاض را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۵۷    
آیین ملی جزء خوانی قرآن کریم در حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع)
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۸    
مدیر جهاد کشاورزی کلاله با بیان اینکه کشاورزان این شهرستان آماده برداشت محصول گندم در 57 هزار و 546هکتار اراضی تحت کشت این محصول هستند ، اعلام کرد : براساس ارزیابی های صورت گرفته ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۵    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان روانسر گفت: امسال 2 مرکز خرید کلزا در روانسر فعال است و کشاورزیان در این خصوص نگرانی نباشند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۵    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شازندگفت: همزمان با ماه مبارک رمضان 100 روحانی مبلّغ، که 50 مبلغ بومی و 50 مبلغ اعزامی از قم هستند به مساجد سطح شهرستان شازند اعزام شده اند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کاهش 28 درصدی وقوع انواع سرقت طی دو ماهه ابتدایی سال 96 نسبت به مدت مشابه در سال 95 خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۲    
با عبور از روستاهای مسیر وجاده های خاکی و شنی، به روستای مرزی می رسیم که روزگاری سرشار از سرزندگی و محبت بود اما حالا سکوت است که بر تن خسته روستا فریاد می زند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۴۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با خودروها و موتورسیکلت سواران مزاحم از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۹    
امام جمعه عجب شیر بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد وافزود: باید از فرصت های ماه مبارک رمضان در راستای ارتقا فرهنگ دینی و جامعه بهره مند شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۳    
آفتاب سوزان تابستان، آتش توپ و تانک و گرمای جنوب شرایط سختی را برای رزمندگان در ماه مبارک رمضان رقم می زد، ساعت ها آب ننوشی و غذانخوری کار بسیار سختی بود که رزمندگان تحمل می کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۰    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه پافشاری روحانی براجرای سند 2030 اهانت به شخصیت ملت است، گفت: امضا مخفیانه سند 2030 نوعی قانون گریزی دولت می باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۰    
رئیس نهاد حقوق بشر اروپا گفت:همه باید این واقعیت را در مورد شیراز بدانند که هزاران سال قبل در آن به زنان به عنوان نیمی از اجتماع، حقوقی اجتماعی و برابر با مردان تعلق گرفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۴    
فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از عملیات موفقیت آمیز ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در شناسایی و دستگیری عاملان آدم ربایی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۴    
سد کلاسر واقع در شهرستان گرمی مغان، یکی از پروژه های مهم اما راکد استان اردبیل است که در سال های اخیر توجه مردم و رسانه ها را به خود معطوف کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۱    
صالحی از جریمه سنگین و میلیاردی قاچاقچیان 72 هزار و 810 لیتر سوخت که توسط پلیس آگاهی نجف آباد کشف شده بود، خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۸    
تیم کاتای جوانان کرمان به رقابت های آسیایی قزاقستان اعزام می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۵    
نیروهای داوطلب مردمی عراق از آزادسازی ناحیه القحطانیه در غرب منطقه القیروان خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۴:۰۶    
رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از پذیرش هیات سرمایه گذاری آلمانی در آینده نزدیک در استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۶    
آیت الله علم الهدی گفت: اگر ظرفیت های محدود شده درکشور اعم از ظرفیت های فناوری، علمی و اقتصادی در معرض عموم مردم قرار گیرد و بهره برداری از آن عام شود، بهترین برنامه برای اجرای اقتصاد مقاومتی است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۰    
بازار غذاهای گرم ماه رمضان در ظروف یکبار مصرف، داغ می شود، ظروفی مضر برای سلامتی و محیط زیست که متاسفانه استفاده از آنها روز به روز بیشتر می شود و سرطان را به دنبال دارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۳۰    
پس از 8 سال ناباروری خانواده ای در روستای حاجی آبادی گالیکش صاحب سه قلوهای پسر شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۴    
مدیر جهاد کشاورزی تالش گفت: تالش چهار هزار هکتار اراضی زراعی غیر شالیزار دارد و پیش بینی می شود امسال بیش از 99 هزار تن محصول به ارزش حدود 91 میلیارد ریال در این شهرستان تولید شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۴    
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از دستگیری یک زن موتور سوار سابقه دار با تیپ پسرانه در رحیم آباد خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۲۴    
کودکی چهارساله با تلاش امدادگران از عمق پنجاه متری چاهی در کوچه شهید تاجیک، نرسیده به میدان فجر نجات یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۶    
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بر اجتناب از ایجاد شهرک پتروشیمی در این منطقه با هدف حفظ محیط زیست این جزیره تاکید کرد
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۵۴    
رئیس بنیاد شهید خدابنده در دیدار با ایثارگران عملیات بیت المقدس گفت: شجاعت شهدا و رزمندگان مثال زدنی است چون آنها قهرمانان واقعی مرز و بوم ایران اسلامی هستند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۷    
ر اثر انفجار گاز پیک نیک در روستای احمدآباد علیا در شهرستان هریس، تعداد 15 نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۷    
در انتهای بلوار رحمت و در فاصله تنها یک خیابان با کلان شهر شیراز، عده ای از روستاییان با بی آبی دست و پنجه نرم می کنند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۴    
معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مراکز غیر دولتی بهزیستی استان مرکزی گفت: این بازارچه با هدف معرفی دستاوردهای مددجویان به منظور جذب مشارکت های مردمی و همچنین کمک به معیشت مددجویان در شهرستانهای استان ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۲۴    
نقش رسانه در پیگیری مشکلات مردمی به عنوان همراه همیشگی مردم می تواند در رفع خیلی از مشکلات عمومی مثمرثمر باشد لذا در ادامه تاثیرگذاری های اخبار پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۱۸    
طارمی با از دست دادن پنالتی در بازی برابر لخویا به رکورد از دست دادن پنالتی آرش برهانی رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۱:۰۶    
امروز دشمنان بویژه استکبار و مواجب بگیران داخلی شان نقش سامری را بازی می کنند و شعارهایی به ظاهر زیبا اما باطن پلید عدّه ای را به سمت خود می کشانند بر همگان به خصوص خانواده هاست که مراقب بچه ها و ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۵۷    
نجات بخش می گوید: وقتی رادیو، خبر حمله نیروی هوایی عراق به ایران را اعلام کرد؛ حاجی دیگر یک جا بند نبود و مدام دلواپس مردم بی دفاع خرمشهر بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۵۴    
چهارمین جشنواره ملی آیین سنتی امامدر (شیردوشان ) در دیباج دامغان برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۵۴    
کارشناس مسائل سیاسی گفت: وجود حتی یک مورد مغایرت در سند 2030 که نشان دهنده تهاجم به فرهنگ کشور ما باشد برای لغو این سند کافی است
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۹    
کسانی که در ماه رمضان در حضر باشند باید روزه بگیرند اما آنها که بیمار یا مسافرند روزهای دیگری را به جای آن روزه می گیرند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۶    
رهبر انقلاب فرمودند: امروز یک عده انسان های نالایق سرنوشت برخی جوامع اسلامی را در دست گرفتند مثل دولت سعودی؛ به ظاهر معتقد به قرآنند اما به محتوای آن اعتقادی ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۲۴    
دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت:شامگاه گذشته از50 هزار متر مربع از اراضی دولتی با پوشش جنگلی در کرمان رفع تصرف به عمل آمد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۱۵    
رئیس محیط زیست شهرستان زنجان گفت: ریزگردها موجب کاهش شاخص کیفیت هوا و ناسالم بودن آن برای گروه های حساس شده بود که امروز کیفیت هوا به مرز سالم رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۱۲    
رئیسی گفت: برنامه های اوقات فراغت باید با براساس نیازسنجی، علاقه مندی و مشارکت خود جوانان و نوجوانان در حوزه های مختلف برنامه ریزی شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۱۲    
سرهنگ عجمی گفت: امروز دشمن می داند که نمی تواند در جنگ نظامی علیه ایران وارد شود و بر این اساس جنگ فرهنگی و اقتصادی را پایه ریزی کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۹    
مسئول بنیاد برگ و بلوط از پاک سازی 30 هکتار از جنگل های بانکول از آفت لورانتوس خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۳    
برای نخستین بار در استان گیلان طرح تولید انبوه ژل صنعتی به همت مجموعه شرکت تعاونی تولیدی زنبورعسل و ملکه آویشن دیلمان در روستای توتکی از توابع بخش مرکزی سیاهکل به بهره برداری رسید.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۳    
یاسر علیزاده استواری گفت: در3 روز گذشته به دلیل تعمیرات این تصفیه خانه، آب شرب 18 روستای شهرستان سیاهکل با افت شدید فشار مواجه شده بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۸    
فضای شهر ایلام همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان رنگ و بویی معنوی به خود می گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۸    
برای شرکت کنندگان در آزمون صندوق کارآفرینی امید هیچ هزینه دریافتی در نظر گرفته نشده است و حتی تعداد پذیرفه شوندگان و نحوه کار آنان نیز معلوم نیست! این منوال خود سوال های بسیاری را در ذهن ایجاد می کند!
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۸    
فرمانده انتظامی شهرستان خرامه از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۸    
در چند روز اخیر، جنگلهای ایلام هنوز به گرمای فصل تابستان نرسیده باز شاهد آتش سوزی هایی بودند که مهم ترین آن سوختن دهها هکتار از جنگل های بلوط کبیرکوه دره شهر بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۸    
واژگونی یک دستگاه بونکر حامل سیمان در محور تازه آباد به شیخ صله موجب مرگ یک نفر شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۵    
به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر و با حضور مسئولین شهرستان چاراویماق کلنگ احداث مدرسه دو کلاسه خیر ساز روستای گلیتر به زمین زده شد
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۲    
بسیج سازندگی در راستای حمایت از محصولات اقتصاد مقاومتی در روستای دزلی از توابع شهرستان سروآباد غرفه هایی با این مزمون با حضور مسئولین شهرستانی و مردم این روستا برگزار کرد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۲    
آیت الله علی اکبر کلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در واکنش به تأیید صلاحیت برخی از کاندیداهای شورای شهر که از سوی دستگاه های چهارگانه رد صلاحیت شده اند ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۴۲    
نماینده میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شازند از پیشرفت 60 درصدی ساخت بازارچه دائمی صنایع دستی این شهرستان خبر داد و گفت ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۶    
واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در شهرستان فراهان یک کشته بر جای گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۶    
فرماندار بهمئی با اشاره به بازشماری و بازبینی صندوق های اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر لیکک، گفت: نتیجه شمارش جدید برای بنده مهم نیست ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۶    
شهردار ناحیه دو یاسوج از توقف ساخت و ساز های غیر مجاز شبانه در غرب یاسوج برای نخستین بار خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۶    
رئیس کمیته فوتسال شهرستان مُهر گفت: در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان قرارگرفته ایم و یکی از ورزش هایی که در این ایام بیشتر موردتوجه جوانان قرار می گیرد و از آن استقبال می شود ورزش فوتسال است که به همین ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۳    
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اهمیت دیدار مقابل ازبکستان تاکید کرد: به نظرم بازی مقابل ازبکستان برای تیم ملی ایران حکم فینال جام جهانی را دارد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۳۰    
مناطق مختلف بحرین شب گذشته نیز صحنه برگزاری تظاهرات و راهپیمایی در حمایت از مرجعیت و خانواده های شهدای محله الدراز بود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۷    
رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد سپیدان :ماه رمضان ماه میهمانی خداست وبنده او باید برای استفاده از این فرصت های طلایی در این ماه بالاترین بهره وری راداشته باشد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۷    
قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ گرم این روزها در استان کهگیلویه و بویراحمد از یک سو بازار قصابان را با کسادی مواجه کرده و از سوی دیگر نارضایتی شدید مردم را بوجود اورده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۷    
یک استاد دانشگاه گفت: البته اصرار غرب بر القای این گونه مفاهیم جنسیتی در اذهان است که این مسئله در کشورهای اسلامی، مخالف مبانی قرآن و ائمه معصومین(ع) است ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۷    
نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شازند تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده سازمان میراث فرهنگی از ابتدای امسال ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۷    
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: به منظور رفع مشکلات حقوقی و مالیاتی اصناف ، واحد حقوقی و مشاوره مالیاتی در اتاق اصناف اراک راه اندازی شده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۴    
رئیس سازمان صنعت معدن تجارت استان یزد گفت: سهم استان در سال گذشته برای رفع موانع تولید 11هزار میلیارد ریال بوده که با توجه به افزایش اعتبار دولت در پرداخت تسهیلات رونق تولید پیش بینی می شود که سهم ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۱    
اولین بار که انتقال پایتخت مطرح شد سال 64 بود. آن زمان طراحان مسئله فکر می کردند خیلی زود به نتیجه می رسند اما 30 سال انتقال پایتخت از مقام حرف جلوتر نرفت تا این که در سال 94مجلس طرحی را تصویب کرد که ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۲۱    
مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: یک کشته و یک سوختگی شدید حاصل بی احتیاطی و عدم رعایت موارد ایمنی در دو ماهه سال 96 بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۹:۱۵    
وزیر نفت گفت: هم اکنون در ازای صادرات گاز به ترکیه بر اساس آنچه داوری اعلام کرده، پولی دریافت نمی کنیم، این به معنای جریمه نیست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۵۱    
دبیرکل بانک مرکزی: سود 57 درصدی به سپرده گذاران خاص پرداخت می کردند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۴۲    
سعید ملایی ملی پوش جودوی کشورمان به نشان نقره وزن منهای 81کیلوگرم قهرمانی آسیا دست یافت.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۳۶    
یک کارشناس رسمی امور بانکی در رابطه با اثرات کاهش مجدد نرخ سود بانکی، اجرای این ابلاغیه را منجر به قانون گریزی بانک ها دانست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۲۷    
لطفاً این نوشته را بیرون از محدوده رقابت های سیاسی ارزیابی کنید. اگر سلیقه سیاسی نگارنده را نمی پسندید و حتی اگر آن را دشمن می دارید، با انقلاب و نظام و امام(ره) که سر ستیز ندارید؟
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۲۴    
پرستو گلستانی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: بیاین با هم بخندیم دوست داشتین به من بخندین، این منم سال هزار سیصد و شصت و شش سریال عقیق.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۲۱    
قائم مقام دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، در واکنش به اعتراض پاتالوژیست ها نسبت به ورود افراد غیر پزشک به آزمایشگاه های تشخیص طبی، گفت: این امکان برای سایر رشته ها نیز فراهم است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۲۱    
یک گروه مجازی ضد انقلاب در کرمانشاه شناسایی و منهدم شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۱۸    
در بخشی از دعای روز دوم ماه مبارک رمضان می خوانیم خدایا مرا در این ماه به سوی رضایتت نزدیک کن و در آن از خشم و انتقامت دورم کن .
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۸:۰۶    
رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در اظهاراتی عملکرد دونالد ترامپ را به عنوان رئیس جمهور، فاجعه واقعی دانست.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۷:۵۴    
نفس روزه ماه رمضان است که یک زمینه روحانیت و نورانیت، برای روزه دار می باشد و او را برای کسب فیوضات الهی، آماده می کند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۰۷:۴۵    
وزیر نفت سرانجام به صدور گاز مجانی به ترکیه اعتراف کرد تا زوایای دیگری از پرونده فساد اقتصادی کرسنت و میلیاردها دلار هزینه ای که به ملت تحمیل شد، آشکار شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۳:۵۷    
بازنشستگان، مستمری و مقرری بگیران سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، می توانند تا سقف 20 میلیون ریال و با مدت بازپرداخت 36 ماه از تسهیلات قرض الحسنه بهره مند شوند.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۳:۵۴    
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه از کسب چهار مقام سومی مشترک توسط ورزشکاران استان در رقابت های انتخابی تیم های ملی آلیش، ترکمن گورش و قزاق کوراش خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۳:۵۴    
انتخابات با تمام هیجان و حواشی آن به پایان رسید و مردم تربت حیدریه با نه گفتن به پوستر های تبلیغاتی پر رنگ و لعاب ...
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۳:۵۴    
فرماندار کنگاور گفت: هیچ موردی از ابتلای شهروندان به بیماری تب کریمه کنگو در این شهرستان مشاهده نشده است.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۳:۵۱    
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رشتخوار گفت: با قول های مساعد گرفته شده از سوی مسئولان استانی، به زودی سالن ورزشی هیئت رزمی شهرستان رشتخوار تجهیز می شود.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۳:۵۱    
مدیر تیم فوتسال مقاومت قرچک گفت: با عدم حمایت مالی شهرداری، فرمانداری و اعضای شورای شهر قرچک تیم مقاومت به شهر دیگری واگذار خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۳:۵۱    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی طرقبه- شاندیز از برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی در این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ - ۲۳:۴۸    
دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در بخش کتبی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور به مقام ششم دست یافت.