جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۲۲:۲۴Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 13 شهریور 1397 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 31 فروردین 1397 راه دانا 31 اردیبهشت 1397 راه دانا 29 خرداد 1397 راه دانا 31 تیر 1397 راه دانا 31 مرداد 1397 راه دانا 30 مهر 1397 راه دانا 30 آبان 1397 راه دانا 1 آذر 1397 راه دانا 1 دی 1397 راه دانا 1 بهمن 1397 راه دانا 1 اسفند 1397 راه دانا 1 شهریور 1397 راه دانا 2 شهریور 1397 راه دانا 3 شهریور 1397 راه دانا 4 شهریور 1397 راه دانا 5 شهریور 1397 راه دانا 6 شهریور 1397 راه دانا 7 شهریور 1397 راه دانا 8 شهریور 1397 راه دانا 9 شهریور 1397 راه دانا 10 شهریور 1397 راه دانا 11 شهریور 1397 راه دانا 12 شهریور 1397 راه دانا 13 شهریور 1397 راه دانا 14 شهریور 1397 راه دانا 15 شهریور 1397 راه دانا 16 شهریور 1397 راه دانا 17 شهریور 1397 راه دانا 18 شهریور 1397 راه دانا 19 شهریور 1397 راه دانا 20 شهریور 1397 راه دانا 21 شهریور 1397 راه دانا 22 شهریور 1397 راه دانا 23 شهریور 1397 راه دانا 24 شهریور 1397 راه دانا 25 شهریور 1397 راه دانا 26 شهریور 1397 راه دانا 27 شهریور 1397 راه دانا 28 شهریور 1397 راه دانا 29 شهریور 1397 راه دانا 30 شهریور 1397 راه دانا 31 شهریور 1397 
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۷:۵۸    
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برنامه آموزش و پرورش برای آغاز سال تحصیلی گفت: هیچ کلاسی در اول مهر ماه بدون معلم نمی ماند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۳۰    
مسئول روابط عمومی اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی استان یزد در واکنش به ادعای رئیس شورای شهر یزد در خصوص مجوز داشتن گروه موسیقی اعزامی به مجارستان از سوی این اداره، گفت: این موضوع صحت ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۴    
معاون وزیر کشور گفت: 554 مصوبه در دیوان عدالت اداری صادر شده که زمینه ابطال مصوبات شورای اسلامی شهرها را ایجاد کرد و مخاطب و هدف این پرونده ها مالی شهرداری ها بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۶:۲۴    
قرآن خطی ارزشمندی مربوط به قرن دوازدهم هجری قمری که سال ها توسط چوپانی معروف به باباکوهی در صحرا تلاوت می شده است، به واسطه یکی از خادم یاران حرم رضوی وقف کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۴۲    
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در ایام اخیر 30 انبار احتکار شده کشف گردید که احتکار 21 هزار تلویزیون در یک انبار یکی از آنهاست که ارزش میلیاردی داشت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۳۰    
مربی جوان نساجی این روزها مشغول آماده کردن تیمش برای تقابل با پرسپولیس و استقلال در هفته ششم و هفتم لیگ برتر است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۰۹    
رطب به عنوان یک میوه مقوی و ویژه همیشه مورد توجه بوده است تا آنجا که خداوند بارها در قرآن مجید از درخت نخل بخوبی یاد می کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۵:۰۶    
معاون هماهنگ کننده سپاه نینوای استان گلستان گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون ، دشمنان با ترفندهای مختلف درصدد جلوگیری از صدور و گسترش انقلاب اسلامی برآمده اند و در این راستا جنگ سخت ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۵    
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت:سیما ی مرکز قزوین با تولید و پخش برنامه با نوای کاروان به انعکاس شور حسینی مردم استان قزوین می پردازد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۵۲    
در حالی که اعتراض ها به مزایده سوال برانگیز بزرگترین بنگاه اقتصادی خاورمیانه در اردبیل همچنان ادامه دارد و مردم خواستار شفاف سازی در این خصوص هستند نمایندگان استان اردبیل نیز به چند دلیل این مزایده ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۴۹    
رئیس اداره حقوقی شرکت آبفای استان قزوین از درنظر گرفتن جریمه سنگین برای 80پرونده انشعاب غیر مجاز در این استان خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۲:۳۱    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان گفت: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله 2 با حضور پر شور بسیجیان و گردان های بیت المقدس 24 شهریورماه در شهرستان ریگان برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۴۸    
سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی گفت: ایرادات شورای نگهبان به لایحه پالرمو رفع شد و در جلسه آتی کمیسیون نیز ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی قرار می گیرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۳۹    
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه با ایجاد اخلال و رانت برخورد قاطع خواهد شد، گفت: مردم مطمئن باشند که در رسیدگی به پرونده مفسدان کوتاهی در کار نخواهد بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۷    
مدیر امور تعاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: همچنان شرکت تعاونی در مورد برخی از انجام وظایف خود از جمله برگزاری مجامع به منظور اتخاذ مصوبه یا مصوبات برای شرکت های تعاونی خود ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۴    
رئیس کمیته امداد کشور با هدف اطلاع از مشکلات و وضعیت خدمات دهی این نهاد به مددجویان استان صبح روز چهارشنبه وارد اراک شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۴    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی از تخصیص 1800 میلیارد ریال از اعتبارات عمرانی استان مرکزی خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۱    
معاون امور اقتصادی استانداری ایلام گفت: نیازهای زائران اربعین در بخش های مختلف امکان سنجی شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۲۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در راستای رفع مشکلات صنفی کامیونداران در استان مرکزی هشت هزار راننده تحت پوشش بیمه تکمیلی رایگان قرار گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۱:۱۸    
510 میلیون ریال پتوی قاچاق در یک گاوداری در شهرک قدس ایلام کشف شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۳۰    
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور آیا وقت آن نرسیده در این شرایط حساس کشو،ر خود را از حلقه تنگ محاصره طیفی خاص در حزب اعتدال و توسعه خارج کنید و به عزل و نصب فامیلی و حزبی و ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۴    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر ضرورت بررسی وضعیت اقتصادی کشور از سوی دولت گفت: متأسفانه مردم در زیر فشارهای اقتصادی تاب ادامه زندگی ندارند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۸    
همزمان با چهارمین و آخرین روز از سیزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مریوان، نمایش های از گروه های مختلف در شهرستان مریوان اجرای عمومی داشتند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۲    
فرودگاه بین المللی کانسی ژاپن در محاصره آب قرار گرفت، به نحوی که فقط سازه های بلند مرتبه آن قابل رویت است. این فرودگاه مصنوعی بر روی آب قرار دارد که توسط متخصصان ژاپنی طراحی ساخته شده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۴    
مشاور رئیس جمهوری و رئیس کمیسیون توسعه اقتصادی فرودگاههای افغانستان گفت: چابهار بهترین موقعیت برای ترانزیت کالاهای افغانستان به کشورهای دنیا را دارد و راه اندازی منطقه آزاد سیستان این روابط را عمیق ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۹    
مسئول بسیج سازندگی استان از حضور بالغ بر 19 گروه جهادی و 580 جهادگر در منطقه کوهبنان تا به امروز خبر داد و گفت: در ایام عید بالغ بر 4200 نفر روز فعالیت کاری به ثبت رسیده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۶    
رئیس پاسگاه تلمادره ساری از توقف کامیون برنج خارجی با 15 تن بار برنج خارجی در جنوبی ترین نقطه استان مازندران خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۶    
رئیس پلیس راه مازندران از آغاز محدودیت های ترافیکی از امروز در محورهای استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۹:۳۰    
یک ناشر به دلیل فروش نرفتن کتاب هایش و افزایش هزینه نگهداری از آنها و نیز عدم حمایت نهادهایی مانند وزارت ارشاد از ناشران تخصصی، تعداد قابل توجهی از آثار خود را خمیر کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۱    
با گذشت مدت زمان طولانی از تنش و حاشیه های زیاد بالاخره شورای شهر بوشهر در جلسه ای غیر علنی سید نورالدین امیری به عنوان شهردار بوشهر انتخاب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۲۴    
یک منبع نظامی سوری جزئیاتی از تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به استان های طرطوس و حماه را اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۲۴    
معاون وزیر خارجه کشورمان می گوید ما از اروپایی ها دفاع نمی کنیم؛ کار آنها سخت است، ولی تا آبان ماه باید به نتیجه برسند و اگر این سازوکارها را عملیاتی نکنند، ماندن ما در برجام برای ما فایده ای ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۸:۰۰    
مدیرکل سیاست ها و مقررات ارزی بانک مرکزی با اعلام اینکه نیازهای ارزی بازار و عملکرد صرافی ها توسط بانک مرکزی رصد و تامین می شود، گفت: متوسط نرخ از زمان شکل گیری بازار ثانویه تاکنون ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۵    
روزنامه نگار تحقیقی آمریکایی در کتاب جدیدش ادعا کرده رئیس جمهور آمریکا به وزیر دفاعش گفته می خواهد رئیس جمهور سوریه را ترور کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۴۵    
رهبر جدید ناسا بسیار مشتاق به خصوصی سازی فضاپیماها است و این موضوع می تواند منجر به ایجاد برخی از نام های تجاری(برند) جدید در این عرصه شود که نیازمند نظارت مستقیم ناسا است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۹    
دادستان کل کشور با اشاره به برخورد دستگاه قضایی با فساد اقتصادی اظهار کرد: در این خصوص مهره کوچک یا بزرگ برای قوه قضائیه معنا ندارد و این مهره ها یا تحت تعقیب هستند یا بازداشت شدند ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۹    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن از شلیک 4 موشک بالستیک به تأسیسات آرامکو و شرکت های پتروشیمی عربستان در جیزان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۶    
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: مسئولین محترم عالی رتبه بویژه رئیس جمهور و وزرای محترم باید به توان درونی تکیه کنند و به بخش خصوصی اعتماد نمایند ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۳    
وزیر ارتباطات در شورای اداری سه شهرستان سراوان، سیب و سوران و مهرستان گفت: میزان تعدی به تجهیزات مخابراتی در این منطقه نسبت به سایر مناطق بسیار بالا می باشد که بهتر است اقدامات پیشگیرانه و حفاظتی در ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۳۰    
کاخ سفید با اشاره به ادعای استفاده از سلاح های شیمیایی، دمشق را تهدید کرد که در صورت استفاده از اینگونه سلاح ها، با پاسخ سریع واشنگتن مواجه خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۳:۰۳    
معاون سازمان ملی استاندارد آخرین خبرها از استاندارد سازی خودروهای وارداتی و داخلی را اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۳۳    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد از بازگردانده شدن لوح هخامنشی مسروقه از دادگاه نیویورک به ایران خبر داد ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۷    
پس از کش و قوس های فراوان محمد غلامی به سپیدرود پیوست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۲۷    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف و مرتبط با کشورهای خارجی به تصویب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نرسید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۱۲    
رئیس اورژانس کشور گفت: بر اثر سقوط آسانسور در یکی از برج های تهران چهار نفر جان خود را از دست دادند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۹    
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران گفت: اینگونه نیست که بنشینیم و آنها برای ما راه باز کنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۹    
دادستان عربستان خواستار اجرای حکم اعدام برای سلمان العوده مبلغ دینی مشهور در دنیای عرب و مخالف خاندان سلطتنی عربستان شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۹    
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای دومین روز متوالی در تمرین این تیم غایب بود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۶    
جنگنده های سوری مواضع گروه تروریستی الترکستانی را در حومه غربی ادلب و حومه شمالی حماه بمباران کردند که بر اثر این حملات شماری از تروریستها کشته و زخمی شدند و استحکامات آنها منهدم شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۶    
رئیس جمهور آمریکا اوایل مهر ماه به نیویورک می آید و در جایگاه رئیس شورای امنیت یک مسئله منطقه ای مهم را بررسی خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۶    
مدیر فنی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: شعار دادن علیه بازیکنان و شفر درست نیست و هواداران باید به استقلال زمان بدهند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۳    
نماینده سازمان ملل در امور سوریه با تأکید بر لزوم حفظ جان غیرنظامیان در ادلب گفت که دولت دمشق تا دهم سپتامبر مهلت داده است تا عملیات آزادسازی این استان را آغاز کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۲:۰۳    
تیم ملی کشتی پهلوانی با کسب 3 مدال طلای محمد نادری، امید حسن تبار و جابر صادق زاده به عنوان قهرمانی سومین دوره بازی های جهانی عشایر در قرقیزستان دست یافت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۵۱    
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب وینفرد شفر و حضور بازیکنان خارجی برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی فردا در سفری یک روزه به کشورهای روسیه و بلاروس می رود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۸    
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: دریافتی مستمری بگیران امسال 14 درصد افزایش می یابد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۱:۴۸    
مدیر فرودگاه اراک جدیدترین جزئیات فرود اضطراری پرواز مشهد به اراک در تهران را تشریح کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۵    
دبیر اجرایی دومین همایش ملی پسته ایران گفت:دانش تجربی و علمی که در این همایش وجود دارد و همچنین خود این همایش باعث گسترش دانش علمی در جاهای دیگر می شود
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۵    
دبیر دومین همایش ملی پسته ایران گفت: از مجموع مقالات ارائه شده 160 مقاله از 20 مرکز دانشگاهی بزرگ کشور پذیرفته شده اند و بیشتر مقالات رسیده از نقاط مختلف کشور می باشند این نشان دهنده فراگیر بودن ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۵    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی گردانهای بیت المقدس بسیج با نام سپاهیان محمد رسول الله (ص) در شهرستان رابر خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۴۵    
در سطح شهرستان عنبرآباد برای تمامی برنامه ها و جشن ها تابلوهای تبلیغاتی نصب می شود اما در هیچ میدان اصلی و خیابان اصلی نامی از سرداران شهید بینا و شهید طیاری دیده نمی شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۹    
کمیته مسابقات برنامه مرحله یک شانزدهم جام حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر در فصل 98-97 را اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۲۰:۰۹    
رئیس اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری اسلامی از کلیه مجالس عضو اتحادیه خواست موضع مناسب در محکومیت قطع کمک رسانی آمریکا به آنروا اتخاذ کنند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۷    
با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در پاکستان، عارف علوی عضو ارشد حزب تحریک انصاف توانست به عنوان پیروز این انتخابات پست مهم ریاست جمهوری را از آن خود کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۷    
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی در کمیسیون قضایی بررسی و ایرادات شورای نگهبان در خصوص این لایحه اصلاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۴    
وزیر امور خارجه ایران شرایط در ادلب را حساس خواند و گفت: تلاشمان این است که خروج تروریست ها از ادلب با کمترین هزینه انسانی انجام شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۴    
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: فراخوان بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در استان اردبیل ادامه دارد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۴    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نمین گفت: امسال پیش بینی می شود بالغ بر 30 تن محصول خشک انواع گیاهان دارویی در شهرستان نمین تولید شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۴    
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از فعالیت 375 واحد مرغداری گوشتی در سطح استان اردبیل خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۴    
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: دوازدهمین دوره نمایشگاه بزرگ کتاب در نمایشگاه بین المللی اردبیل برپا می شود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۴    
عملیات راه سازی در محور ارتباطی یاسوج به اصفهان که یکی از پر خطر ترین و حادثه خیز ترین محورهای جنوب کشور محسوب می شود به دلیل کمبود "قیر" در آستانه متوقف شدن است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۴    
کاروان راهیان نور بسیج خواهران ناحیه عشایری استان اردبیل برای دیدار از مناطق عملیاتی و عهد بستن با آرمان های شهدا راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۵۱    
پس از بروز اختلاف میان احزاب اپوزیسیون، تحریک انصاف باز هم توانست در انتخابات پیروز شود و این بار رئیس جمهور پاکستان را مشخص کند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۶    
خزانه داری کل کشور در اطلاعیه ای، نحوه تسویه بدهی ها و مطالبات پیمانکاران و کلیه اشخاص مشمول را که متقابلا به دولت بدهکار و از آن طلبکار هستند، از طریق صدور اسناد خزانه نوع اول اعلام کرد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۹:۰۰    
برخی اعضای کنگره آمریکا که سابقه حضور در محافل ضد ایران را دارند و در تصویب قوانین ضد ایرانی نقش بسزایی ایفا کرده اند، این بار نیکاراگوئه را نشانه گرفتند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۳    
در ادامه برگزاری رزمایش خدمت با عنوان محمدرسول الله 2، امروز سه شنبه 13 شهریور در استان گلستان با حضور گردان های بیت المقدس و به منظور اجرای فعالیت های سازندگی و محرومیت زدایی به این رزمایش پیوستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۳    
بارش اولین باران تابستانی در آخرین ماه از این فصل، طراوت و تازگی خاصی به شهر یاسوج بخشیده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۳    
بهره مندی از برق و پایه های برق یکی از اولین نیاز های خانوارهای شهر نشین و حتی روستانشین است که این امکان برای خیابان فرعی هفت "شهید نیک پی" منطقه شرف آباد یاسوج وجود ندارد که انشعابات غیر استاندارد ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۳    
احسان اللّه یارشاطر، نویسنده ساکن آمریکا روز یکشنبه دهم شهریور در 98 سالگی درگذشت.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۳۰    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از مصوب نشدن طرح تأمین کالاهای اساسی به دلیل مخالفت دولت در این کمیسیون خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۸    
بانک ملی از اقداماتش برای خروج از بنگاه داری گزارش داد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۸    
رسانه های خارجی از حمله به سفارت آمریکا در قاهره و آتش گرفتن سفارت این کشور در لیبی خبر دادند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۱۵    
کمیته اقتصادی جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در نامه ای به ریس کل بانک مرکزی، آورده است: چه کسانی مانع اراده بانک مرکزی برای نجات مردم ایران از طمع ورزی لجام گسیخته بانک ها با پرداخت سود سپرده ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۰    
ماموران کلانتری برای امدادرسانی در کنار نیروهای اورژانس و آتش نشانی حضور فعال دارند و متاسفانه تا این لحظه یک نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۸:۰۰    
مستند مهمان ناخوانده با موضوع ورود گسترده بازی های رایانه ای خارجی به ایران و استفاده زیاد نوجوانان و جوانان از این بازی ها، سه شنبه 13 شهریور روی آنتن شبکه افق می رود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۷    
مهتاب کرامتی سفیر صلح و حسن نیت یونیسف در دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان گفت: کمبود تماشاچی نباید اجازه بدهد شما از ساخت فیلم های خود ناامید شوید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۷    
هواپیمای حامل دومین کاروان اعزامی زائران خانه خدا عصر امروز در فرودگاه زاهدان بر زمین نشست.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۷    
سایت اطلاعاتی تاکتیکال ریپورت نوشت که شاه سعودی به توصیه پزشکان خود، فعالیت های خود را به حالت تعلیق درآورده و چندین نشست خود را لغو کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۵۴    
یک روزنامه نگار اصلاح طلب گفت: من مسئولیت را متوجه آقای روحانی می دانم چون ما از 8 یا 9 ماه قبل مکرر به آقای روحانی هشدار داده بودیم.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۸    
از پیراهن سوم باشگاه منچستر سیتی انگلیس رونمایی شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۴۸    
در سایه تلاش های امارات برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، وزیر فرهنگ و ورزش این رژیم اعلام کرد که تیم جودوی اسرائیل به زودی برای شرکت در مسابقات بین المللی به ابوظبی می رود.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
تلویزیون اینترنتی تی وی پلاس از بدو تاسیس، همواره با حواشی و واکنش های زیادی روبه رو شده است. حاشیه هایی که معمولا خلاف عفت عمومی و مغایر با سبک زندگی ایرانی اسلامی بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
فعالیت های پزشکی گروه های جهادی به صورت منطقه ای در زمینه های نمونه گیری خون، مامایی، دندانپزشکی، قلب و روانشناسی آغاز کردند و توانستند تمام منطقه ی طارم را در بحث پزشکی پوشش دهند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۷:۳۰    
مدیر امور فرهنگی شهرداری الوند گفت: شهرداری الوند به عنوان یکی از بزرگترین حامیان ورزش شهر و یکی از بزرگترین مجموعه داران ورزشی اقدامات مناسبی در راستای حمایت از ورزشکاران انجام داده است.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۵    
به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه محرم با حضور مسئولان استانی، فرماندهان سپاه و بسیج و اعضای هئیت امنا و رؤساس محلات ششگانه اردبیل اولین جلسه هماهنگی دهه اول ماه محرم در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ...
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۵    
سه نفر از جوانان تحصیل کرده روستای نساز بخش خورش رستم خلخال با فکر و ایده پردازی خود سد، بلاتکلیف چند ساله را با پرورش اردک به دریاچه اردک ها تبدیل کرده اند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۲    
گروه های جهادی دانشجویی در مناطق زلزله زده این روزها صدها کیلومتر دورتر از شهر و دیار خود مشغول خدمت رسانی هستند.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۳:۰۲    
آل داود گفت: سؤال اساسی اینجاست که چرا یک بازی به مخاطب های شما نیاز دارد؟ چرا یک بازی باید به لوکیشن(مکان) و پیامک و تماس های شما دسترسی داشته باشد؟ واقعت این است که در لحظه در حال رصد شدن هستید.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۵۰    
آئین اتمام ساخت و نصب سکوی 14c که توسط متخصصان قرارگاه خاتم الانبیا ساخته و آماده بهره برداری شده است؛ برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۲:۴۷    
همزمان با برگزاری اجلاسیه خبرگان در تهران، رئیس جمهوری سه طرح مهم اقتصادی را به طور رسمی در عسلویه استان بوشهر افتتاح کرد.