جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۱۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای راه دانا 6 مهر 1398 - dana.ir

راه دانا 29 اسفند 1393 راه دانا 29 اسفند 1394 راه دانا 30 اسفند 1395 راه دانا 29 اسفند 1396 راه دانا 1 فروردین 1397 راه دانا 31 فروردین 1398 راه دانا 31 اردیبهشت 1398 راه دانا 31 خرداد 1398 راه دانا 31 تیر 1398 راه دانا 31 مرداد 1398 راه دانا 31 شهریور 1398 راه دانا 30 آبان 1398 راه دانا 30 آذر 1398 راه دانا 30 دی 1398 راه دانا 30 بهمن 1398 راه دانا 29 اسفند 1398 راه دانا 1 مهر 1398 راه دانا 2 مهر 1398 راه دانا 3 مهر 1398 راه دانا 4 مهر 1398 راه دانا 5 مهر 1398 راه دانا 6 مهر 1398 راه دانا 7 مهر 1398 راه دانا 8 مهر 1398 راه دانا 9 مهر 1398 راه دانا 10 مهر 1398 راه دانا 11 مهر 1398 راه دانا 12 مهر 1398 راه دانا 13 مهر 1398 راه دانا 14 مهر 1398 راه دانا 15 مهر 1398 راه دانا 16 مهر 1398 راه دانا 17 مهر 1398 راه دانا 18 مهر 1398 راه دانا 19 مهر 1398 راه دانا 20 مهر 1398 راه دانا 21 مهر 1398 راه دانا 22 مهر 1398 راه دانا 23 مهر 1398 راه دانا 24 مهر 1398 راه دانا 25 مهر 1398 راه دانا 26 مهر 1398 راه دانا 27 مهر 1398 راه دانا 28 مهر 1398 راه دانا 29 مهر 1398 راه دانا 30 مهر 1398 
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۴    
سخنگویی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگار دانا گفت: پرونده مطروحه مربوط به موقوفه تجریش هم جزو موضوعاتی است که گزارش شده و در حال بررسی است و هنوز نمی شود اظهارنظری کرد ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۹ - ۰۹:۴۴    
رییس سازمان صنعت معدن وتجارت استان اردبیل گفت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در بخش کالایی شامل انواع نوشت افزار، کیف و کفش به اجرا در آمده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۸ - ۰۹:۰۶    
مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم تخصصی شهید رهنمون سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به بخش عشایرنشین زاغه اعزام شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۷:۳۶    
تسهیل تردد زوار اربعین مهمترین موضوع مطرح شده در دیدار مسئولان کرمانشاه و دیاله در مرز منذریه بود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۷    
کارشناس مسائل سیاسی گفت:برای اصلاح حوزه های فرهنگی و اجتماعی امروز نیازمند گفتمان مقاومت دوران دفاع مقدس هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۵۴    
هم حزب لیکود و هم حزب آبی سفید لیست مشترک عرب ها را کنار گذاشته و حاضر نیستند آن ها را در دولت خود شریک کنند و تنها می خواهند که از حمایت آن ها خارج از دولت برخوردار باشند!
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۵    
مشاور مقام معظم رهبری در نیروی هوایی، شهید عباس دوران را یکی از افتخارات ایران و چهره ملی و ماندگار تاریخی معرفی کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۴:۲۴    
موضوع زیست شبانه پایتخت بیش از 10 سال است که مورد بحث و جدل کارشناسان و مسئولان شهری پایتخت است، اما به جز موارد محدودی در ماه مبارک رمضان این موضوع هیچ گاه نتوانست جامه واقعیت به تن کند و تهران ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۶    
ربانی در حاشیه توزیع هدایای ارسالی رهبر معظم انقلاب به دانش آموزان مناطق محروم آذربایجان شرقی گفت: این اقدام باعث می شود روح مضاعفی به کالبد مدارس مناطق محروم دمیده شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۳    
طبق شواهد موجود، این مراسم هرچند به بهانه درگذشت ایوب وورغون برگزار گردیده اما شرکت کنندگان ایرانی قوم گرا در آن به ایراد سخنرانی علیه تمامیت ارضی کشورمان پرداخته اند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۰    
به دنبال ابلاغ قیمت های جدید نان در شهر تهران، سرپرست نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از طرح نظارتی 15 روزه این سازمان بر قیمت نان در این استان خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۳:۴۰    
خانم لیلا اسماعیل زاده امروز به خبرنگار میدان تی وی گفته است که در روزهای گذشته وی را به اتهام "انتقال مخفیانه و غیرقانونی گوشی موبایل به داخل زندان" به دادگاه فراخوانده مورد بازجویی قرار داده اند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۴    
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طرح های محرومیت زدایی سپاه روح الله از برنامه های اصلی کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۱:۰۱    
دبیر اجلاسیه ورزشکاران استان مرکزی گفت: مسابقات تیراندازی آزاد بانوان و آقایان منطقه غرب کشور به مناسبت برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی در اراک برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۱۰:۰۹    
معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:اجرای قانون کاداستر از اقدامات مهم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است که در صورت اجرای درست آن ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۸    
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: اکنون 334 اتوبوس در سطح استان تحت عنوان ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر اتوبوسی فعالیت دارند که برای ایام اربعین تقریبا 70 درصد اتوبوس ها برای سفر ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۵۲    
هرچند عسل نماد شهد و شیرینی است اما زنبورداران دشواری های زیادی برای برداشت عسل، مانند طی مسافت های بیش از یک هزار کیلومتر برای ییلاق و قشلاق کلنی های زنبور و سختی های ناشی از اقلیم را دارند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۹    
کمپین پز عالی توسط موسسه هنری رسانه ای حامین از امروز ششم مهر ماه کار خود را آغاز کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۴۴    
دادستان کل کشور با اشاره به اینکه دشمنان برای حرمت شکنی و قبح زدایی از خاستگاه انقلاب دست به کار شده است، گفت:چگونگی لباس پوشیدن خانم ها ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۳۸    
حال و روز این روزهای جنگل گلستان بدلیل ریختن زباله در محیط زیست از سوی مسافران و گردشگران پریشان است و علاوه بر از بین بردن زیبایی طبیعت باعث از بین بردن سلامت آن نیز شده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۲۶    
رئیس کانون بانک ها خصوصی ایران گفت: در جهت حمایت از صادرات به بازار عراق، 7 شعبه از یک بانک خصوصی ایرانی از بانک مرکزی عراق مجوز فعالیت در این کشور دریافت کرده است که دو شعبه آن تاسیس شده که سرمایه ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۱۷    
اولین تصویر شهروند ایرانی بازداشت شده در آمریکا بعداز آزادی را می بینید. خانم نگار قدسی شهروند ایرانی-استرالیایی توسط مقامات ایالات متحده بازداشت شده بود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۸    
رئیس کمیته و تغذیه ستاد اربعین استان تهران با اشاره به افزایش 34 درصدی مواکب در اربعین حسینی امسال از صدور پروانه برای 300 موکب خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۵    
تیم ملی والیبال ایران که برای شرکت در جام جهانی 2019 عازم ژاپن شده بود به توکیو رسید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۹:۰۵    
کارشناس مسئول بیماری های غیرواگیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور گفت: بیماری قلبی وعروقی اولین عامل مرگ و ناتوانی در دنیا است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۸:۵۶    
این فیلم گوشه کوچکی از عظمت و ارزش اقدام بی سابقه قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران در ساخت جزیره مصنوعی در جنوب کشور را به تصویر می کشد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۸:۴۱    
پژوهشگران بیمارستان "مونت سینای"(Mount Sinai St Luke) نیویورک در مطالعه اخیرشان دریافته اند خوش بین بودن برای سلامت قلب و مغز افراد مفید است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۸:۴۱    
به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت سپاه محمد رسول الله(ص) استان تهران مانور نمایشی پرواز با پاراگلایدر و پاراموتور در دریاچه شهدای خلیج فارس تهران برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۸:۳۸    
رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی با ارائه توصیه هایی به زائران اربعین حسینی(ع)، گفت: با توجه به شروع ثبت نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح از اول شهریور ماه ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۸:۳۲    
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: ایران اسلامی در برگزاری مسابقات قرآن کریم همیشه به عنوان پرچمدارجهان اسلام بوده و رتبه نخست را در میان مسابقات جهان اسلام دارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۸:۲۶    
رئیس پلیس فرودگاه استان، از کشف تعداد پنج هزار و 998 عدد قرص روانگردان و دستگیری یک سوداگر مرگ هنگام خروج از کشور خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۸:۲۰    
موکب های استقبال از زائران خارجی اربعین حسینی از کشورهای جمهوری آذربایجان، روسیه و گرجستان به تعداد 2 موکب و 18 غرفه در پایانه مرزی بندر آستارا و همچنین امام زادگان ابراهیم و قاسم (ع) این شهرستان ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۸:۰۸    
آیین افتتاح 72 مدرسه زلزله زده استان کرمانشاه، شنبه 6 مهر 1398 با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، رئیس و اعضای جامعه خیرین مدرسه ساز ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۷:۵۶    
معصومه پوستینچی، معلم 57 ساله ای، که اولین روز از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در 31 شهریور سال 59 را در اهواز به خوبی لمس و تجربه کرده ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۰۷:۴۷    
راهبرد مقاومت توانسته اکنون به عنوان بزرگ ترین و قدرتمندترین گفتمان در منطقه خود را بر تحولات مسلط کند ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۲۱    
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: مأموریت سپاه و بسیج در بستر یک حرکت انقلابی و جهادی تعریف شده که ممکن است در عرصه های مختلف موردنیاز نظام جمهوری اسلامی ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۳:۰۶    
پرونده فساد مالی در شرکت گاز لرستان توسط سازمان اطلاعات سپاه کشف شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۵۴    
نیروی دریایی انگلیس از خارج شدن یک ناوشکن این کشور از تنگه هرمز و رسیدن به پایگاه خود در شهر بندری پورتموث خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۴۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در بیانیه کشورهای اروپایی تأکید شده که ایران باید پای میز مذاکره بر سر فعالیت های منطقه ای و توانمندی موشکی نیز بنشیند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۳۱    
مهاجم جدید پرسپولیس که در هفته های اخیر تحت فشار و انتقادات مختلفی قرار داشته، در گفت و گویی دلیل عملکرد نامطلوب خود را بیان کرده و البته نسبت به آینده امیدوارانه صحبت کرده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۲:۲۲    
وزیر امور خارجه سوریه، در سخنرانی خود در هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه سوریه بدون حمایت آمریکا ممکن نبود ادامه پیدا کنند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۵۲    
پرویزیان گفت: توصیه ما به زائران اربعین این است که ارز خود را در داخل کشور تامین کنند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۴۰    
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: امروز جمهوری اسلامی به اقتداری رسیده که ابرقدرت ها هم می دانند که اگر دستی به سمت ایران بلند شود، قطع خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۲۵    
در آخرین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان کشوری و استانی، همایش بزرگ علمی پایش فرصت های اشتغال و تولید در حوزه منابع آب شهرستان سرخس به همت بسیج مهندسین صنعتی سپاه سرخس در سالن سینما شهرک گاز ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۲۵    
رئیس ستاد انتخابات کشور با اشاره به اینکه در انتخابات برنامه محوری مهم است، گفت: باید جلوی شائبه ها گرفته و انتخابات سالم و در فضایی امن برگزار شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۲۵    
در جلسه معتمدین و نخبگان استان خراسان جنوبی به برخی از مشکلات موجود در استان اشاره و درخواست رسیدگی شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۰۷    
به دنبال انتشار خبر تایید رای کمیسیون ماده صد مبنی بر تخریب ملک آقای سید حسن میرمحمدعلی در منطقه لواسان در دیوان محترم عدالت اداری، شهرداری لواسان توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۲۱:۰۴    
مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه نباید ایثار و جان فشانی های شهدا و رزمندگان اسلام را فراموش کنیم،گفت: چه معنایی دارد که نام شهید را از کوچه ها حذف کنند ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۵۸    
آئین بزرگداشت هفته دفاع مقدس همراه با تشییع پیکر مطهر 3 شهید گمنام صبح فردا در تهران برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۵۲    
نماینده پرتاب دیسک ایران با پرتابی به طول 64.84 به فینال مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان صعود کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۶    
رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که با 16 میلیارد ریال کلاهبرداری متواری شده بود، خبر داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۳    
یوونتوس در روز بازگشت ستاره پرتغالی اش توانست اسپال را شکست دهد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۴۰    
رژیم صهیونیستی برای شبیه سازی محیط آموزشی نیروهای خود به روستاهای جنوب لبنان، عکس دبیرکل حزب الله به همراه پرچم این جنبش را در مکان آموزش نظامیان صهیونیست نصب کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۷    
مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: چهار سد بزرگ در حوزه مرز ها داریم که سه سد به بهره برداری رسیده است و برای سد شوریجه نیز از محل صندوق توسعه ملی پیگیر تامین اعتبارات برای تکمیل هستیم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۳۱    
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، همایش نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت شهرستان لنده با حضور فرمانده انتظامی استان برگزارشد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۸    
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با حضور در محل باغ موزه دفاع مقدس از نمایشگاه رزمی و فرهنگی عملیات والفجر 8 که به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردبیل برپا شده است، بازدید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۸    
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: پروژه مخزن آب 100 هزار مترمکعبی در روستای عباس آباد علی آباد به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان گلستان افتتاح شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۵    
فرمانده قرارگاه اربعین حسینی ناجا از عملیاتی شدن صدور گذرنامه زیارتی موقت برای زوار اربعین خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۲۵    
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فریدونکنار از بازدید بیش از یک میلیون نفر در تابستان از این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 500 واحد خانه مسافر غیرمجاز در فریدونکنار وجود دارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۹:۱۹    
وزیر خارجه بحرین در گفت وگو با یک نشریه آمریکایی ضمن اشاره به لزوم شکل گرفتن توافق جدید هسته ای با ایران، به تکرار اتهام زنی پرداخت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۸:۵۸    
فرماندار شهرستان اسدآباد با انتقاد از عدم لایروبی رودخانه ها گفت: از زمان بروز سیل تاکنون شش ماه می گذرد و 6 بار مکاتبه کرده ایم که هنوز نتیجه ای نداشته و می گویند که مواقفنامه دریافت نشده ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۸:۵۸    
رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد بابیان اینکه انتخاب آقای حسین رستمی به عنوان شهردار اسدآباد منتفی است، گفت: در هفته جاری شهردار اسدآباد انتخاب می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۸:۵۸    
فرمانده پلیس راه نهاوند گفت: برخورد خودرو نیسان با تریلی در محور نهاوند به فیروزان دو کشته بر جای گذاشت.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۹    
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: 825 پروژه بسیج سازندگی سپاه در یک ماه گذشته در استان به اتمام رسید.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۹    
فرماندار الیگودرز گفت: 1700 واحد مسکونی در مناطق سیل زده شهرستان الیگودرز احداث می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۶    
محمود توکلی راد گفت: امروز شاهد آنیم که در عرصه تجهیزات پزشکی و در ساخت بسیاری از دستگاه های بیهوشی و مانیتورینگ قلب که پیش از این کاملاً وابسته بودیم، به خودکفایی دست یافته ایم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۳    
جواد کریمی قدوسی با بیان اینکه راهبرد رهبر معظم انقلاب مبنی بر نه جنگ، نه مذاکره ، مقاومت قرآنی، اسلامی و حداکثری است، گفت: این نوع مقاومت طوری طراحی شده است که ملت ایران ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۸:۴۳    
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: اگر ما واقعا مشکلات اقتصادی و فرهنگی را جنگ با دشمن بدانیم و تمام توجهمان را در برطرف کردن آن انجام بدهیم بر این مشکلات هم غلبه ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۹    
مراسم یادواره شهدای علمای اهل سنت با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان و جمعی از مسئولین و مردم شهرستان آق قلا در محل یادمان شهدای خوشنام آق قلا برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۸:۱۶    
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور در اختتامیه دوره توانمندسازی رامسر گفت: نقش آفرینی موثر در عرصه های هنری و ادبی جامعه بر اساس منویات رهبری در دستور کار قرار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۸:۰۷    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از اجرای عملیات نظامی بزرگ ارتش موسوم به نصر من الله در جنوب عربستان خبر داد و گفت که در این عملیات هزاران نفر به اسارت گرفته شد ه اند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۸:۰۷    
امیر حمزه توسلی با حکم وزیر ورزش و جوانان عضو هیئت رئیسه فدراسیون هندبال شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۷:۰۴    
مسؤول موزه 13 آبان گفت: طراحی های جدید دیوارنگاره های لانه جاسوسی توسط تیم اجرایی طرح آغاز شده و طرح جدید اوایل آبان رونمایی خواهد شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۵۸    
جزئیات طرح جدید تبدیل محصولات ایران خودرو در مهر امسال اعلام شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۳    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: مهارت افزایی و پیگیری درخصوص ایجاد اشتغال برای سربازان بعد از فراغت از سربازی در دستورکار قرار دارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۴۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل 110 قانون اساسی، سیاست های کلی نظام قانون گذاری را ابلاغ و با توجه به اهمیت موضوع در حاشیه آن مرقوم کردند ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۴    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: پلیس به گستاخی و تیراندازی سارق مسلح در محدوده خیابان ملاصدرا پایان داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۱    
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران گفت: اصلا چیزی به نام طلای کم اجرت نداریم و در کل ایران، هیچ کارگاهی نیست که طلای کم اجرت تولید کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۱    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران با بیان اینکه متوسط بارندگی ها طی 6 ماهه نخست امسال در مازندران به 286 میلی متر رسید؛ گفت: میزان بارندگی ها طی نیمه نخست امسال در مقایسه با سال قبل ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۱    
یک جانباز 8 سال دفاع مقدس گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی به فرموده رهبر معظم انقلاب هر یک از ما باید به صورت آتش به اختیار عمل کرده و ادبیات دفاع مقدس را در بین جوانان گسترش دهیم.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۳۱    
فرمانده سپاه استان لرستان گفت: انقلاب اسلامی با اقتدار خود آستانه مقاومت ملت ایران و ضربه پذیری آمریکایی ها را بالا برده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۸    
مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس همراه با تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام در شهر تهران برگزار می شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۸    
استاندار خراسان شمالی دستور داد: سازمان تامین اجتماعی استان بدون اجازه کتبی از استانداری حق مسدود کردن حساب های بانکی تولیدکنندگان بدهکار به تامین اجتماعی را ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۸    
حجت الاسلام مروی با اشاره به گذشت از مال و فرزندان با داشتن توکل بر خدا و ایمان الهی گفت: شهدا برای استقلال کشور از جان خود گذشتند که حاصل آن قدرت کشور است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۵    
آزاده و جانباز سر افراز هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه تا سکان دار این نظام و انقلاب امام خامنه ای است دشمنان هیچ گزندی نمی توانند به این نظام و انقلاب وارد کنند ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۲۵    
یادواره شهدای عملیات والفجر 8 و گرامیداشت یاد شهدای یگان دریایی لشگر 31 عاشورا در اردبیل برگزار شد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۶:۱۱    
رئیس قوه قضائیه طی دستوری به رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، ضمن تسلیت مجدد به بازماندگان سانحه قطار مسافربری زاهدان- تهران، تسریع در اقدامات قضایی مربوط به این پرونده را مورد تاکید قرار داد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۹    
موزه دفاع مقدس کرمان به عنوان یکی از اولین و بزرگترین موزه های دفاع مقدس کشور می باشد. خاطرات دوران دفاع مقدس، دلاور مردی ها و رشادت های لشکر 41ثارالله را در خود برای نسل های آینده نگه داشته است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۶    
فرماندار شهرستان زنجان بر لزوم مشارکت جدی دستگاه ها برای مراسم اربعین تاکید کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۳    
معاون سیاسی استاندار زنجان گفت: هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی بر نفع یا علیه فردی را در انتخابات ندارد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۳    
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به نیاز به حضور اساتید بسیجی در این جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی است گفت: بسیج اساتید مسئله محور عمل کند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۳    
رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به حذف نام شهدا از کوچه ها گفت: حذف نام شهدا در سطح شهر چه سهوا و چه عمدا قابل قبول نیست.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۳    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بالاترین میزان مرگ و میر در سنین 60 تا 69 سال در مردان و زنان، به ترتیب، بیماری های قلبی عروقی، دیابت، بیماری های کلیوی و سرطان ها است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۰    
دبیرجشنواره رسانه ای ابوذرگلستان از برگزاری پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان با رویکرد گام دوم انقلاب دی ماه امسال خبرداد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۵۰    
مدتی است در گوشه و کنار شهرهایی بزرگ همچون تهران، اصفهان، مشهد و تبریز، اتفاقاتی به وقوع می پیوندد که در کنار عدم حساسیت و توجه عموم مردم رفته رفته در کلیت با مشارکت و همراهی مردم صورت می پذیرد اما ...
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۷    
مردم اهالی کوجووار تبریز بار دیگر به وضعیت زیست محیطی این منطقه اعتراض کردند.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۴    
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تأکید بر اینکه هیچ مدیری حق ندارد به دانش آموزی بگوید چادر نگذارد، گفت: دانش آموز مذکور به ما بگوید در کدام مدرسه این اتفاق افتاده و چه کسی بوده است.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۴۴    
مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: کمیته اجتماعی کنگره شهدای استان مرکزی همزمان با روز اجلاسیه پایانی، 620 سری جهیزیه را میان زوج های جوان کم بضاعت توزیع خواهد کرد.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۸    
متخصصان بر این باورند که تاثیرات آلودگی هوا بر روان کودکان به حدی است که حتی می تواند در آنها منجر به گرایش به خودکشی شود.
راه دانا   ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ - ۱۵:۳۵    
مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: شور عاطفه ها دهم مهرماه همزمان با سراسر کشور در 1270 مدرسه استان مرکزی برگزار می شود.