یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۲:۵۸Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 18 آذر 1398 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 2 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 3 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 4 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 5 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 6 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 7 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 8 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 9 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 10 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 11 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 12 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 13 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 14 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 15 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 16 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 17 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 18 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 19 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 20 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 21 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 22 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 23 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 24 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 25 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 26 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 27 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 28 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1398 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۰۸:۴۵    
سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدقاسم ناظر معاون هماهنگ کننده و سرهنگ سیدحسین ستوده رئیس سازمان امور موزه ها و یادمان های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از از مرکز فرهنگی دفاع مقدس ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۵    
برخیزید و داستان رویانا از مجموعه آثار تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و جهاد دانشگاهی کشور است که روایتگر بخش های نادیده شده انقلاب است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۱۲:۱۵    
درس اخلاق در خصوص حازم ترین، صالح ترین و بهترین مردم با استناد آیات و روایات از زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی را در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۴۵    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی ضمن تسلیت درگذشت پدر شهیدان عرب سرخی ، نوشت: پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۱ - ۱۲:۴۵    
سیدقاسم جاسمی معتقد است دشمنان منطقه به دنبال گسترش درگیری های در منطقه از کشوری به کشور دیگر هستند که دولتمردان این کشورها با هوشیاری نباید اجازه سوءاستفاده به آنها بدهند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۷:۰۶    
مجموعه این فعالیت ها، دلیل موجهی است که وقتی دوستان نویسنده، نظرم را درباره ارائه کتابشان به یک ناشر خوب، جویا می شوند، تنها نشری که تمام ذهنم را اشغال می کند، انتشارات شهید کاظمی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۵۷    
برای من که امروز خبردار شدم شوکه کننده بود، چه برسد برای همسر شهید محمد صفری که پس از 38 سال تازه فهمیده که شوهرش در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شده است و او سال ها فکر می کرده همسرش مفقودالاثر ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۱:۰۱    
مقام معظم رهبری درباره نقش بی بدیل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می فرمایند: اگر واقعا وزارت فرهنگ و ارشاد، جز اصلاح فرهنگ عمومی، هیچ کار دیگری نداشته باشد، به نظر بنده کار کمی را به عهده نگرفته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۹:۳۰    
مستند بیر عالم سوز روایت زندگی بهزاد پروین قدس عکاس تبریزی در جنگ از امروز در جشنواره بین المللی فیلم حقیقت اکران می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۰:۱۲    
صحبت های جالب یک کارشناس عراقی درباره فعالیت ها و رفتار های آمریکا در کشور عراق، همزمان با ناآرامی های اخیر این کشور را در ادامه مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۵:۳۱    
شورای عالی انقلاب فرهنگی در مسیر توسعه و پیشرفت کشور با تدوین نقشه جامع علمی کشور و سند تحول آموزش و پرورش نقش بسیار حیاتی و حائز اهمیتی در هدایت و راهبری کلان حوزه تربیت نیروی انسانی کشور دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۴۶    
کتاب یک محسن عزیز نوشته فائضه غفارحدادی، در حوزه هنری با حضور فرماندهان و همرزمان شهید وزوایی، بازمعرفی و رونمایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۰:۲۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت سیدقاسم موسوی قهار مداح اهل بیت (ع) گفت: نوای دلنشین آن زنده یاد برای سال های طولانی همنشین دل های خداجو و زینت بخش سفر ه های سحری شب زنده داران ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۶    
یادواره 13 شهید عسلویه و شهدای گمنام خفته در خاک این شهرستان با حضور مردم و مسئولین در مصلای جمعه عسلویه برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۳:۳۰    
معاون سابق رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در سخنانی هشدار داد که عدم حضور آمریکا در خاورمیانه فقط به سود ایران و روسیه خواهد بود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۷    
رئیس جمهور سوریه در مصاحبه ای گفت که کشور های اروپایی بازیگر اصلی ایجاد هرج و مرج در سوریه بودند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۳:۲۱    
گروه تروریستی داعش از کشتن سه نفر در ریف شرقی حماه و سوزندان اجساد آن ها خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۶    
محمد مخبر گفت: امروز جنگ جنگ اقتصادی است و همه خواص کشور باید بسیج بشوند و مردم را برای مقابله با این جنگ به وسط میدان بیاورند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۳:۰۰    
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: اگرچه تحریم ها بسیار ظالمانه و غیر انسانی است ولی باید با توجه به امکانات و توانایی های داخلی به قله های پیشرفت اقتصادی دست پیدا کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۷    
یادواره هفت خادم آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) و شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) روز پنجشنبه هفته جاری در قم برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۲:۵۱    
سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محمد مقداد مهدی روز پنجشنبه 21 آذر در قم برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۲:۳۰    
فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) گفت: مردم هیچ چاره ای ندارند جز اینکه به سمت نیروی جوان مسلمان انقلابی مجاهد بروند که پشت سر رهبری، مشکلات مردم را یکی پس از دیگری حل کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۲:۰۶    
رئیس جمهور افغانستان در جریان نشست قلب آسیا ، تروریسم را موضوعی بین المللی عنوان کرد که کشورش برای مقابله با آن نیازمند همکاری منطقه ای است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۱:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آخرین تلاش خود برای تشکیل کابینه پیش از پایان ضرب الاجل باقی مانده، از رهبر حزب اسرائیل بیتنا درخواست کرد تا به ائتلاف وی برای تشکیل کابینه بپیوندد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۱:۴۲    
نخست وزیر مستعفی و رئیس دولت پیشبرد امور عراق ضمن تکذیب خروج نیرو های الحشد الشعبی از بغداد، دستور داده تا مراکز الحشد الشعبی در پایتخت باقی بمانند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۱:۳۰    
رئیس جمهور روسیه و اوکراین روز دوشنبه برای نخستین بار در فرانسه با یکدیگر دیدار کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۱:۲۱    
مسئول جدید سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: بروکسل از توافق هسته ای با ایران حمایت می کند و خواهان حفظ آن است، اما در صورتی که کاهش تعهد ایران به برجام ادامه یابد، حفظ این توافق ناممکن می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۱:۱۵    
وزارت خزانه داری آمریکا امروز نام 17 فرد و 29 شرکت را که شماری از آن ها اروپایی هستند، به فهرست تحریمی خود اضافه کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۱:۰۶    
حجت الاسلام والمسلمین نگارش گفت: پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) متولی تدوین متن های آموزشی برای نیرو های مسلح است و 700 متن آموزشی و 500 کتاب مطالعاتی و 150 طرح پژوهشی تدوین کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۱:۰۶    
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اقدام جمعی از نمایندگان مجلس ششم در نوشتن نامه معروف به جام زهر به رهبر انقلاب، گفت: نمایندگانی باید به مجلس بروند که اهل ساخت و پاخت، باندبازی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۷    
استودیوی بسیج گروه تلویزیونی سپاه شهدا آذربایجان غربی با حضور سردار سرتیپ دوم رمضان شریف، مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۰:۵۱    
یادواره شهدای شهرستان انار پنج شنبه 21 آذرماه در مهدیه امامزاده محمدصالح (ع) این شهر برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۵    
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نقش عشایر ما در ظهور عرصه تابلوی انقلاب اسلامی ماندگار است و مرزنشینان با خلوص نیت و با تفکر علمای اهل سنت در مقابل دشمنان ایران اسلامی مردانه جانفشانی کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۰:۲۷    
ظریف و اشرف غنی امروز در استانبول درباره روابط دوجانبه، تحولات سیاسی جاری در افغانستان و گفت وگوی های صلح بین گروه های افغانستانی با محوریت دولت این کشور گفت وگو کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۵    
پلیس فدرال عراق از پاکسازی 52 روستای کرکوک و کشف سه موشک کاتیوشا و بازداشت چند تروریست در چارچوب عملیات هفتم اراده پیروزی خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۰:۱۵    
سفارت آمریکا در بغداد با صدور بیانیه ای به اتباع خود هشدار داده که با توجه به احتمال افزایش اعتراضات در عراق در روز های آینده، از سفر به این کشور خودداری کرده و در صورتی هم که در عراق به سر می برند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۶    
ارتش سوریه و پلیس نظامی روسیه توانستند با عقب نشینی ارتش ترکیه و شبه نظامیان همسو با این کشور، کنترل شهرک راهبردی شرکراک و چندین روستا را در استان رقه را به دست بگیرند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۲۰:۰۶    
حجت الاسلام معبودی گفت: آیات نورانی قرآن بارها به مسئله دشمن شناسی پرداخته که نشان از اهمیت این مقوله دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۹:۵۷    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه مسائل کارخانه ها نباید وارد فاز سیاسی شود، گفت: اگر این مسائل سیاسی شود، مشکلات پیچیده تر خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۹:۴۲    
جدیدترین آمار یک موسسه معتبر بین المللی نشان می دهد که شرکت های آمریکایی کماکان نخستین صادر کننده تسلیحات در جهان هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۰    
جنگنده های سوخو 35 روسیه در جنوب سوریه، با جنگنده های اسرائیلی که به دنبال حمله به سوریه بودند به مقابله برخاستند و آن ها را فراری دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۹:۳۰    
بغداد سفرای کانادا و سه کشور اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس را در اعتراض به دخالت این کشور در امور داخلی عراق احضار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۷    
وزرای امور خارجه ترکیه و ایران در نشست مشترک با یکدیگر، در ارتباط با موضوعات و مسائل منطقه به تبادل نظر و رایزنی پرداختند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۹:۲۱    
منابع وابسته به وزارت دفاع عراق از تصمیم شورای امنیتی ملی این کشور برای خروج فوری نیرو های وابسته به سازمان الحشد الشعبی از بغداد خبر دادند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۹:۱۵    
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری اقتدار دریایی یک نظام سبب استقلال و توانمندی آن نظام در عرصه های مقاومت و دفاع دانست و گفت: جایگاه نیروی دریایی در هندسه نیروهای مسلح بسیار مهم است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۹:۰۶    
مادر شهید در خواب دیده بود که حسن شهید شده و می دانست بالاخره یک روز خبر شهادت جوان رعنایش را خواهند آورد. آن ها سال ها منتظر ماندند تا اینکه در سال 1377 پیکر شهید تفحص شد و به زادگاهش بازگشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۹:۰۰    
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح کرمان با مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۸:۴۲    
وزیر ارتباطات گفت: از آنجا که فصل بررسی بودجه سال 99 نزدیک است، باید اعتبارات لازم برای تکمیل شبکه ملی اطلاعات پیش بینی شود تا نقصان این شبکه رفع شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۸:۳۰    
وزیر امور خارجه از آمادگی ایران برای تبادل فراگیر زندانیان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۱    
رییس سازمان بسیج مستضعفین در کمیسیون شورا های مجلس گفت: 2 هزار گردان جهادی بسیج برای مواقع اضطراری مانند سیل و زلزله سازماندهی شده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۸:۲۱    
آیین عصر خاطره با حضور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار و در آن از راوی و نویسنده کتاب سالار تکریت قدردانی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۶    
در حین عملیات خیبر، سردار شجاع سپاه اسلام مسئول محور تیپ 10 سیدالشهدا (ع) مرتضی سلمان طرقی به وسیله گلوله مستقیم تانک در یک نبرد سخت و جانفرسا به اتفاق کمک ها و دستیاران و تیم مخابراتش در ساعت 11 صبح ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۸:۰۶    
رئیس شورای شهرستان تهران گفت: این شورا آمادگی خود را برای التیام آلام آسیب دیدگان اعتراضات معیشتی اعلام می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۵۱    
وزیر دفاع از فراهم شدن زیرساخت های صنایع هوایی کشور خبر داد و گفت: این موضوع با اهمیت، نیازمند تصمیم و عزم ملی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۵    
اعضای بیت آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با حضور در منزل شهیدان سید مرتضی و سید اسدالله حسینی آزاد از مادر این شهیدان قدردانی کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۴۲    
معاون وزیر خارجه گفت: در نشست اخیر با گروه 1+4، موضوع اجرای مکانیزم ماشه به هیچ وجه مورد بحث و بررسی قرار نگرفت، از این رو اظهارات و ایده هایی که در راستای فضاسازی علیه کشورمان مطرح می شود ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۳۰    
وزارت کشور ترکیه اعلام کرد که تنها در ماه دسامبر حدود 71 تروریست عضو داعش را از سوریه به وطنشان در اروپا بازگردانده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۲۱    
یادواره شهدای شهرستان دشتستان پنجشنبه 21 آذر در مصلی جمعه شهر برازجان برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۱۵    
عبدالنبی یوسفی گفت: شهیدان دارای بصیرت خدایی بودند که در مسیر حق قرار گرفتند و هنر آنها امروز جهانی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۶    
رئیس جمهور در حکمی اسماعیل نجار را برای یک دوره پنج ساله به سمت رئیس سازمان مدیریت بحران کشور منصوب کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۷:۰۰    
یادواره سرداران و شهدای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران و شهدای گمنام صبح امروز در ستاد منطقه دوم این نیرو در بوشهر برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۶:۵۷    
سید حسین ناظر گفت: صدا و سیمای مرکز بوشهر به مناسبت کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر بیش از 22 هزار دقیقه برنامه تولید و پخش می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۶:۳۶    
مراسم تشییع و ترحیم قاسم موسوی قهار مداح اهل بیت (ع) و مناجات خوان برجسته کشور اعلام شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۳۶    
مراسم تشییع پیکر شهید مدافع وطن سید محسن طاهری سه شنبه 19 آذر در ساری برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۳۶    
همسر شهید صفری بعد از 38 سال گمشده اش را در بهشت زهرای تهران پیدا کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۳۶    
سرقت مصلحانه و چند داستان دیگر و المپیاد شاعران مشروطه پس از بررسی و رقابت با 68 عنوان کتاب در فهرست 9 عنوان کتاب برتر هفدهمین جشنواره کتاب رشد در گروه داستان و رمان نوجوان قرار گرفتند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۲۷    
نشست صمیمانه با بیش از 100 تن از پژوهشگران حوزه دفاع مقدس در هفته پژوهش توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۲۱    
برنامه تلویزیونی جهان آرا دوشنبه شب با حضور سردار محمد علی جعفری و با موضوع چرایی محوریت جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی از شبکه افق پخش می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۱۵    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه دشمن در صدد موج سواری روی شرایط اقتصادی مردم و به خشونت کشاندن اعتراضات است، گفت: توطئه دشمن به واسطه نعمت وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی خنثی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۱۲    
با کمک بسیجیان پایگاه شهید بهلول درمحله اسلامی امرآباد یک خیابان به نام شهید، فرمانده دلاور جبهه و جنگ پاسدار شهید محمود کاوه مزین گردید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۰۶    
سازمان آزادی بخش فلسطین اعلام کرد که اقدامات خصمانه صهیونیست ها علیه فلسطینیان طی ماه های اخیر تشدید شده است و 44 نفر به دست صهیونیست ها به شهادت رسیده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۵:۰۰    
معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امنیت از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی و حفظ آن از اساسی ترین اهداف جمهوری اسلامی ایران است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۷    
رئیس قوه قضاییه با اعلام آمادگی دستگاه قضایی برای همکاری با مجریان و ناظران انتخابات، گفت: جرایم و تخلفات انتخاباتی باید در زمان وقوع آن مورد رسیدگی قرار گیرد، نه بعد از انتخابات.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۵۷    
امام جمعه اهل سنت زیرکوه با تاکید بر اینکه اگر بسیج نبود امروز آمریکا خیلی بیشتر پیشرفت می کرد گفت: این بسیج است که مصمم و با اراده پولادین جلوی بسیاری از حماقت ها ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۴۵    
نویسنده کتاب دو روایت از یک عکس گفت: نوشتن در زمینۀ جنگ و انقلاب برای کودک و نوجوان سخت است؛ چرا که باید با بچه ها ارتباط گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۴۲    
اردوی جهادی بسیج اصناف در روستا های محروم اسفراین برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تهدیدات مقامات رژیم صهیونیستی گفت: جمهوری اسلامی با اتکا بر فرهنگ ایثار در برابر هرگونه تجاوز یا اقدام احمقانه، پاسخی کوبنده و پشیمان کننده خواهد داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۳۶    
مجموعه فرهنگی یاد یاران با اجرای طرح فرهنگی بوی پیراهن یوسف ، پیراهن های متبرک به نام شهدا را همراه با پرچم آستان قدس رضوی به مدارس نیشابور برده و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۳۶    
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز در حوزه تولید قطعات به خودکفایی رسیده است و امروز بالغ بر 240 هزار قطعه از این صنعت را در داخل کشور تولید کرده ایم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۳۰    
رسانه های خارجی از ارسال 500 خودروی نظامی آمریکا به استان الانبار عراق خبر داده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۷    
رئیس جمهور گفت: کسانی که می گویند انتخابات فایده و خاصیت ندارد دلسوز مردم نیستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۱    
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: پیشنهاد داده ایم که زبان چینی و زبان عربی در کنار زبان های دیگر نه به شکلی که هم اکنون در مدارس آموزش داده می شود به فهرست آموزش های ما افزوده شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۱۲    
محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: محور مقاومت آماده است به هرگونه تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به خاک لبنان پاسخ دهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۱۲    
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: رژیم صهیونیستی اگر مرتکب کوچک ترین خطایی در قبال ایران شود از همان لبنان تل آویو را با خاک یکسان می کنیم و اصلاً نیازی نیست که از ایران موشک و تجهیزات بلند شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۶    
ربیعی در جمع خبرنگاران گفت: رویکرد دلجویانه رهبر معظم انقلاب پس از روز های تلخ حوادث گذشته که آسیب دیدگان را از مصادیق شهید و جانباز دانستند، رهگشاست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۰    
ربیعی در جمع خبرنگاران گفت: رویکرد دلجویانه رهبر معظم انقلاب پس از روز های تلخ حوادث گذشته که آسیب دیدگان را از مصادیق شهید و جانباز دانستند، رهگشاست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۴:۰۰    
سخنگوی دولت وقایع اخیر را نیازمند علت یابی علمی و دقیق دانست و اعلام کرد که دولت در این زمینه به مردم گزارش خواهد داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۷    
پدر شهیدان ابراهیم خلیل و حسین نفیسی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۱    
جوان ترین جهادگر بسیجی با راه اندازی قرارگاه جهادی طلایه داران ظهور، گروه های جهادی بسیاری را مدیریت کرده و در نقاط محروم کشور تیم های پزشکی، عمرانی، فرهنگی و.. ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۱    
جلسه نقد و بررسی کتاب بر مدار مد نوشته هوشنگ عبدی در اردبیل برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۳:۳۶    
داریوش محمدیان با اشاره به خستگی ناپذیری بسیجیان گفت: بسیجیان خستگی را خسته کرده اند؛ همه در مقابل اراده بسیج تسلیم می شوند و اراده پولادین بسیج می تواند جهان را تسخیر کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۳:۲۷    
محفل عصر خاطره حماسه مروارید با محوریت روایت رزمندگان نیروی دریایی ارتش از عملیات مروارید 19 آذرماه در بوشهر برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۶    
همایش سلاله ها با محوریت تجلیل از 40 پدر جانباز هشت سال دفاع مقدس توسط فرزندانشان با حضور مجید فهمیده برادر شهید حسین فهمیده در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۶    
مدیر عامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: دفاتر خدمات قضایی این آمادگی را دارند که در خصوص ملاقات خانواده ها با زندانیان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۷    
مسئولان و کارکنان جهاد دانشگاهی استان مرکزی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان بازدید کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۲:۲۱    
دبیر کل وقت سازمان ملل متحد در 18 آذر 1370 در گزارشی به شورای امنیت، دولت بعثی عراق را مسئول آغاز جنگ میان این کشور با ایران دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۱۲:۱۵    
سیدعباس صالحی در پیامی به سیزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت تأکید کرد: سینمای مستند از توانمندی های متنوعی برخوردار است تا بازتاب دهنده فرهنگ و هویت ایرانی-اسلامی و عرضه کننده واقعیات این جامعه ...
  • ۱