یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۷:۲۹Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 23 آذر 1398 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 2 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 3 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 4 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 5 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 6 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 7 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 8 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 9 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 10 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 11 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 12 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 13 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 14 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 15 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 16 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 17 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 18 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 19 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 20 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 21 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 22 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 23 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 24 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 25 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 26 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 27 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 28 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1398 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۱۳:۴۵    
چهارمین مراسم رونمایی از 20 عنوان کتاب اسنادی و تاریخ شفاهی دفاع مقدس صبح امروز با حضور اندیشمندان، راویان و دست اندرکاران این حوزه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۰:۲۷    
مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر و یادواره شهدای رسانه استان کرمانشاه امروز (چهارشنبه) در تالار بهمن برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۲۰:۰۶    
اظهارات وزیر خزانه داری آمریکا بار دیگر، دروغ پردازی و رفتار بزک کارانه برخی نشریات زنجیره ای را ثابت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۸:۰۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: عربستان با اجماع در منطقه می خواهد این موضوع را القا کند که دشمن مشترک ما ایران است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۱    
وقتی که روی تخصص نظامی شهید مدافع حرم ستار محمودی بحث می شد، این شهید والامقام می گفت: چون برادر شهیدم آرپی جی زن بود من هم روی این موشک دوش پرتاب کار می کنم و آن را خیلی دوست دارم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۵۱    
فرمانده سپاه کوهدشت گفت: 240 نفر از دانش آموزان دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۲:۳۰    
سرهنگ حمیدرضا تندرو رئیس کل روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران از امضای تفاهمنامه ای بین ارتش و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برای تولید مستند خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۵۷    
نصیبه محمدی همسر شهید محمد پازکی گفت: چه خوب گفته اند تا چیزی را از دست ندهی قدرش را نمی دانی، برای ما وجود محمد این گونه بود. تا وقتی که در بین ما بود هیچ کس قدر خودش و کارش و زحماتش را ندانست ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۳۰    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر گفت: عرصه فضای مجازی بستر مناسبی است تا پیام انقلاب به اطلاع عموم برسد و حضور جوانان انقلابی در این فضا معادلات دشمن را بهم زده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۴۲    
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شعار اصلی و محوری مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی سال جاری را یوم الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها اعلام کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۳۶    
برگزیدگان دوازدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد طی مراسمی در کتابخانه ملی ایران معرفی شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۰:۲۷    
جزیره پرچم ها به قلم هادی خورشاهیان با تصاویر شکیل و خیال انگیز برای بچه ها از سفری دریایی در جهت گسترش فرهنگ صلح سخن می گوید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۹:۲۱    
یک نویسنده و منتقد ادبی با تاکید بر اینکه نباید جایزه ادبی جمهوری اسلامی را به فرد تقلیل داد، گفت: اگر امروز برخی می گویند که حدودشان در ممیزی کتاب ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۴:۱۵    
روایتی از مجاهدت های شیعیان جمهوری آذربایجان که بعنوان مدافع حرم فعالیت داشتند را در این بخش مشاهده می کنید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۰۰:۰۹    
صحبت های کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان درباره نقش نیروی انتظامی در ایام انتخابات را می بینید.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۳:۴۵    
سخنگو و قائم مقام دبیر شورای نگهبان با تاکید بر اینکه پلیس باید در درجه اول اقتدار خود را حفظ کند، گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۳:۳۶    
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و رئیس جمهور ترکیه ضمن دیدار با یکدیگر در استانبول، درباره مسایل مهم منطقه از جمله قدس بحث و تبادل نظر کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۳:۳۰    
سه عضو گروه موسوم به کلاه سفید ها در سوریه بر اثر انفجار محموله مواد منفجره ای که در حال حمل آن بودند، کشته شدند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۳:۲۱    
عین الله حسین پور از برگزاری مسابقه عکاسی رنگ خدا توسط بسیج رسانه بابل خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۳:۱۲    
سی ودومین یادواره شهید حسین مهدی زاده پنجشنبه 28 آذر در روستای مزداکتی بابل برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۳:۱۲    
ناو های جنگی ترکیه یک کشتی رژیم صهیونیستی را که در حال گشت زنی اطراف آب های قبرس بود، اخراج کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۳:۰۶    
رهبر جریان حکمت ملی عراق با بیان اینکه این جریان گزینه ای برای نامزدی نخست وزیری ارائه نکرده است، گفت: حکمت ملی با گزینه ای است که مورد موافق همه جریان های عراقی است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۳:۰۰    
رئیس سابق ستاد مشترک ارتش ترکیه با انتقاد از دخالت های کشورش در امور کشور های منطقه، عادی سازی روابط همه جانبه آنکارا - دمشق را تنها راه حل بحران سوریه و پیامد های آن در ترکیه دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۵۱    
مرکز فرماندهی مشترک نیرو های ترکیه ای و قطر روز شنبه با حضور مقامات نظامی ارشد دو کشور افتتاح شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۴۵    
یک سناتور ارشد جمهوری خواه با حضور در نشست دوحه به انتقاد از توافق هسته ای با ایران پرداخت و گفت: همراه با یک سناتور دموکرات در حال تدوین طرحی برای جایگزینی برجام با یک توافق منطقه ای است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۳۶    
منابع عراقی از استقرار گسترده نیرو های الحشد الشعبی عراق در مناطق شمال شرقی استان دیاله در شرق عراق و مرز با ایران با هدف مقابله با گروهک تروریستی داعش خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۳۰    
آیت الله محمدرضا ناصری یزدی گفت: با تاکید بر اینکه دشمن با تمام توان به وسیله برنامه های مختلف خود به ویژه با استفاده از شبکه های اجتماعی به دنبال برگرداندن ذهن مردم از انقلاب است گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۲۱    
معاون سپاه الغدیر یزد از اعزام 36 هزار نفر از استان یزد به اردوهای راهیان نور خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۲:۰۶    
سردار یعقوب سلیمانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت ورود محتواهای مرتبط با راهیان نور به کتاب ها ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۴۵    
گرامی داشت شهید امنیت یاسر سپیدروز سه شنبه 26 آذر همراه با نماز مغرب و عشاء در حرم شهدای گمنام نکا برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۴۲    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم حاج حسین عرب سرخی پدر شهیدان والامقام مجتبی، محسن و محمدرضا عرب سرخی، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات مسالت کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی وزارت خارجه ایران با ابراز خرسندی از برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری الجزایر و با تبریک به ملت و دولت این کشور، ابراز امیدواری کرد روابط 2 کشور در دوران جدید تعمیق یابد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۲۱    
در پی کاهش تعداد معترضان در پایتخت عراق، نیرو های امنیتی این کشور همه مسیر های و خیابان های بغداد را که به دنبال ادامه اعتراضات بسته شده بودند، باز کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۱۵    
روزنامه ای عبری نوشت که اخیراً شمار زیادی از تجار اماراتی، مصری و لبنانی در همایش تجلیل از شهرک سازی در قدس اشغالی و ایجاد ساخت و ساز در این شهر فلسطینی مشارکت داشته اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۱:۰۰    
وزیر مشاور در امور خارجه امارات گفت که قطر در پی اختلاف افکنی میان اعضای شورای همکاری خلیج فارس است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۷    
رهبر جریان ملی آزاد لبنان بار دیگر گفت در صورتی که سعد الحریری بار دیگر مأمور تشکیل کابینه شود، این جریان در دولت جدید مشارکت نمی کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۵۱    
چهارمین یادواره شهید محرمعلی مرادخانی پنجشنبه 28 آذر در تنکاین برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۵    
یادواره شهدای ورزشکار مازندران با محوریت شهدای ورزشکار نکا پنجشنبه 28 آذر برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۴۲    
سرهنگ پاسدار علی غضنفری از برگزاری یادواره سرداران، 232 شهید و 13 شهید گمنام شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم باشکوه روز پنجشنبه 28 آذر در مصلی نماز جمعه خورموج برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۳۰    
آیت الله محمدباقر محمدی لایینی گفت: دشمن تحریم های ظالمانه و غیرانسانی را برای کشورمان وضع کرد و ما باید این تحریم ها را به فرصت چاره ساز در مسیر توسعه و آبادانی همه جانبه تبدیل کنیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۲۷    
آیت لله محمدباقر محمدی لایینی ترویج دین اسلام و قرآن را کار بسیار ارزشمند و بزرگ در نظام اسلامی دانست و برلزوم هم افزایی هرچه بیشتر برای رفع مشکلات و آسیب های این عرصه تاکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۲۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دوره دفاع مقدس اقوام ادیان مختلف و اقشار مختلف را در کنار هم قرار داد تا هیچ قوم، دین، مذهب، جنسیت و سن و سالی بی حجت و بی الگو نباشد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۲۰:۱۲    
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: هنرمندان ما جلوه هایی از هنر را خلق می کنند که هر کدام نردبان و پلی برای عبور از سختی ها و راهی به سمت آینده شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۵۱    
وزیر خارجه ترکیه می گوید این کشور به هیچ قیمتی از خرید سامانه اس-400 عقب نشینی نمی کند و آماده است تا تحریم های احتمالی آمریکا را هم تلافی کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۴۵    
وزیر خارجه لهستان با همتای ایرانی خود در حاشیه فروم دوحه دیدار و درباره موضوعات مورد علاقه و تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۳۰    
سخنگوی نیرو های مسلح یمن بر آمادگی ارتش برای پاسخگویی هرگونه حماقت متجاوزان تاکید کرد و سازمان ملل را مسئول تشدید حملات ائتلاف سعودی به سواحل غربی یمن دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۷    
رئیس ستاد مشترک نیرو های مسلح کره شمالی با بیان اینکه آزمایش های موشکی این کشور با هدف ایجاد بازدارندگی انجام می شود، به کشور های متخاصم هشدار داد که باید از تحریک کردن پیونگ یانگ دست بردارند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۲۱    
مشاور امنیت ملی عراق امروز (شنبه) و در حاشیه نشست فروم دوحه با وزیر امور خارجه ایران دیدار و درباره آخرین تحولات عراق به گفت وگو پرداخت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۵    
محمود مهدوی فرد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با محمد رضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۹:۱۲    
معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: تهاجم به مرز های دریایی ایران با حضور همه جانبه سربازان ولایی نیروی دریایی جمهوری اسلامی برای دشمنان به توهم و رویا تبدیل شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۵۷    
نامزد های بخش مسابقه ملی سیزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت در حالی اعلام شد که فیلم بلند خسوف با شش نامزدی در صدر آرای هیأت داوران قرار دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۴۲    
راه های توسعه و تقویت شبکه ملی اطلاعات در جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور بررسی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۳۶    
محسن مفتح گفت: برای نخستین بار با همکاری بنیاد شهید پلاک افتخار بر سردر منازل خانواده شهدای پست این استان نصب می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۱    
اولین نشست هم اندیشی پژوهشگران دفاع مقدس با هیأت رئیسه سپاه فردا (یکشنبه) در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به همت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۸:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در دوازدهمین مجمع مجالس آسیایی گفت: مجلس ایران در مسیر تقویت همکاری چندجانبه تلاش کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۵۱    
غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل و کارکنان این اداره کل دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۵۱    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: پس از بررسی و آزمایشات تخصصی مشخص شد که قرص های موجود در کیک های خوراکی قرص هیوسین بوده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۵    
طی حکمی از سوی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به عنوان عضو هیأت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد منصوب ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۴۵    
منابع عراقی اعلام کردند که نیرو های ارتش این کشور، یورش داعش به ناحیه ای در جنوب موصل را دفع کرده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۶    
سرهنگ امیرعباس آسمند گفت: شهرداری یاسوج مجری پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس است؛ اما با توجه به عملکرد ضعیف شهرداری این احتمال وجود دارد که این پروژه به یکی دیگر از دستگاه های اجرایی واگذار شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۳۰    
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن به دنبال ایجاد نارضایتی و ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان است اما به لطف خدا همانطور که از توطئه ها و دسیسه های مختلف در طول این ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۲۷    
مسئول فضای مجازی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان از برگزاری دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۱۵    
رئیس بنیاد شهید اردبیل از برگزاری یادواره 266 شهید فصل پاییز این شهرستان در 27 آذر خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۷:۰۰    
در حالی که منابع لبنانی از سیر امور به سمت مکلف شدن حریری برای نخست وزیری این کشور خبر می دهند، اما رئیس حزب نیرو های لبنانی بر دولت تکنوکرات اصرار دارد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۵۷    
فیلم سینمایی پدرخوانده 3 به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نقد و بررسی می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۱۲    
پیش منبرخوانی، عنوان جدیدی برای مداحی قبل از منبر وعاظ در هیأت هاست، اما این رسم از گذشته در مجالس مذهبی برقرار بوده است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۶:۰۰    
مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با مادر شهیدان بابا و حسینعلی نامور دیدار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۷    
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پی شهادت بسیجی سید علی رضوی پیامی را صادر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۷    
مدیر اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اصفهان گفت: دوره آموزش عملی درس آمادگی دفاعی برای 5 هزار دانش آموز پسر دوره متوسطه دوم در مرکز فرهنگی دفاع مقدس اصفهان برگزار شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۷    
معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تعدد و کثرت قوانین و مقررات از جمله مشکلات جامعه ایثارگران در کشور است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۱    
رئیس سازمان علمی پژوهشی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در هفته پژوهش و فناوری خانه نخبگان با رویکرد علوم انسانی در بیرجند گشایش می یابد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۵۱    
رئیس هیأت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس از افتتاح دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت در شهر بندرعباس خبر داد و گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۲    
سازمان بیمه خدمات درمانی نیرو های مسلح در جوابیه ای از هزینه کرد 500 میلیون تومان برای مداوا و مراقبت های بیمارستانی یونس حبیبی، مداح جانباز خبرداد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۴۲    
معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: تمامی دستگاه های اجرایی استان اردبیل ملزم به اجرای قوانین ابلاغی حمایت از ایثارگران هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۶    
مسئول امنیتی سازمان الحشد الشعبی عراق گفت که نیروهای این سازمان از نینوی تا النخیب در حالت آماده باش هستند تا با هر اتفاق ناگهانی مقابله کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۳۰    
محمداسماعیل سعیدی با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان، تمکین مسوولان از آن را وظیفه و عاملی برای بهبود وضعیت نامساعد کنونی کشور دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۲۱    
خداوند به حسین عرب سرخی شش فرزند عطا کرد، سه دختر و سه پسر؛ اما هر سه پسر را در دوران هشت سال دفاع مقدس فدای انقلاب کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۵    
رئیس شورای دانش و پژوهش نیرو های مسلح خراسان جنوبی گفت: در هفته پژوهش 30 عنوان برنامه مشترک بین رده های مختلف نیرو های مسلح خراسان جنوبی اجرا می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۱۵    
سرهنگ الزهوری بدون شک از شجاع ترین فرماندهان ارتش سوریه در راه دفاع از وطن بود که جان خود را برای نجات نیرو های تحت امرش فدا کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۵:۰۶    
پروژه ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان لرستان تا کنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و فاز اول آن در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۵۷    
مشاور سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: عزت ایران اسلامی و ایستادگی و مقاومت با غرور در برابر دشمنان به برکت ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۵    
عراقی ها امروز یک راهپیمایی گسترده در اعتراض به وزارت خزانه داری آمریکا و تحریم برخی شخصیت های عراقی برگزار می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۲    
صدر الحسینی تحلیلگر ارشد مسائل غرب آسیا گفت: سیدحسن نصراله در صحبت های افشاگرانه خود امنیت اسرائیل را مورد ارزیابی دقیق قرار داد و به مردم تاکید کرد بدلیل اقتدار و توان دفاع ارز مرزها ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۲۷    
علیرضا اسلامی بیان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی، تقریبا تعیین نوع نظام، قانون اساسی و همه ارکان از جمله مجلس، دولت و رهبری با رای مستقیم یا غیر مستقیم مردم انتخاب شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۲    
یکصد و پنجاه و هشتمین شب شعر طنز در حلقه رندان با حضور یوسفعلی میرشکاک در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۶    
یک کارگردان سینمای ایران در نشست سینماگپ حوزه هنری با اشاره به وضعیت سینما گفت: برای دستیابی به سینمای ملی نیاز اساسی به خانه تکانی داریم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۶    
معاونت هنری و فضای مجازی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر طرح گرافیکی برگرفته از کتاب وقتی سفر آغاز شد با عنوان اثر انگشت پا در قالب داستان های دفاع مقدس منتشر کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۰۶    
کتاب مدیریت راهبردی از منظر سیره شهدا به قلم عباس چهاردولی و داوود نام آور منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۱    
جلسه هم اندیشی معاونین آموزشی دانشگاه های استان خراسان شمالی در خصوص کیفیت بخشی به دو واحد درسی آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی برگزار ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۱    
بزرگداشت و نمایشگاه کتاب سهروردی همزمان با هفته پژوهش در موسسه توسعه دانش و پژوهش ایران برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: آماده همکاری برای کاهش تنش بین دو کشور همسایه جمهوری آذربایجان و ارمنستان هستیم.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۴۵    
مراسم چهارمین سالگرد شهادت مدافع حرم حمیدرضا اسداللهی و بزرگداشت شهید دفاع مقدس جواد اسداللهی ، 28 آذر در تهران برگزار می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۴۵    
صیحه بر بیداد، روایت زندگی شهید علی اسکندری است؛ جوانمردی که چندین ماه از عمرش را در یکی از سرّی ترین و پیچیده ترین سازمان های امنیتی خاورمیانه گذرانده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۲۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رشد اقتصاد دانش بنیان وابستگی بازار منطقه به ایران را به شدت افزایش خواهد داد و موجب می شود منابع مالی مورد نیاز کشور تأمین شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۲۱    
حجت الاسلام حسین بیرانوندی گفت: شهدای هنرمند کسانی بودند که در قلب درگیری حضور داشتند تا مردم کشورمان جنگ تحمیلی را لحظه به لحظه لمس کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۱۵    
حسین عرب سرخی پدر شهیدان محسن، مجتبی و محمدرضا عرب سرخی دار فانی را وداع گفت و به دیدار فرزندان شهیدش رفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۶    
از زمان آغاز تظاهرات بازگشت در تاریخ 30 مارس سال گذشته میلادی تاکنون 327 فلسطینی توسط صهیونیست ها به شهادت رسیده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۷    
به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان 2 کتاب صوتی دفاع مقدسی در دست ضبط است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۲:۵۷    
کتاب صوتی تو شهید می شوی با موضوع شهید محمودرضا بیضایی در حسینیه هنر تبریز رونمایی می شود.
  • ۱