یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۶Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دفاع مقدس 29 آذر 1398 - defapress.ir

خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1393 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1394 خبرگزاری دفاع مقدس 1 فروردین 1395 خبرگزاری دفاع مقدس 1 دی 1396 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1397 خبرگزاری دفاع مقدس 31 فروردین 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 خرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 تیر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 مرداد 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 31 شهریور 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 مهر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آبان 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 دی 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 بهمن 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 اسفند 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 1 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 2 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 3 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 4 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 5 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 6 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 7 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 8 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 9 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 10 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 11 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 12 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 13 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 14 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 15 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 16 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 17 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 18 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 19 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 20 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 21 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 22 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 23 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 24 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 25 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 26 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 27 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 28 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 29 آذر 1398 خبرگزاری دفاع مقدس 30 آذر 1398 
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۱    
از دید آمریکا، شرایط ایران در سه ماه گذشته و پس از احتمال دیدار روسای جمهور دو کشور در حاشیه مجمع عمومی تغییر کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۶    
شرح حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر فراز هایی از نهج البلاغه این چنین است: آنچه امیرالمؤمنین در این خطبه و بعضی از خطبه های دیگر به آن توجّه دارند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۱    
تاریخ شفاهی انقلاب به روایت مرحوم حاج حبیب الله عسکراولادی آمده است: روزنامه ها راجع به مراجع تقلید اظهار نظر هایی کردند و شرح زندگی، تحصیل و تدریس و موقعیت آنان را انعکاس دادند .
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۲    
پروژه اسلام هراسی در اروپا توسط مؤسسات ستا و لئوپولد ویس اجرا شده است که از طرف اتحادیه اروپا مورد حمایت مالی قرار گرفته است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۷    
به تازگی دور جدیدی از فضاسازی رسانه ای برای توجیه افکار عمومی درباره FATF آغاز و ادعا های تازه ای در این زمینه مطرح شده است. اما آیا همکاری با FATF، فشار ها علیه ایران را کاهش خواهد داد؟
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۱:۰۰    
باید از مسئولان محترم کشورمان پرسید؛ آیا برجام وجود خارجی دارد که پی در پی اعلام می فرمائید جمهوری اسلامی از برجام خارج نمی شود؟!
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۶    
74 برنامه مختلف رادیویی به مدت 66 ساعت به موضوع شب یلدا خواهند پرداخت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۵    
حجت الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی گفت: جوانان حزب الهی و بسیجیان در صحنه خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی حضور داشته باشند تا گره های ناگشوده را باز شوند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۷    
کتاب نان خون عنوان مجموعه ای از پنج داستان بلند رضا وحید است که با نگاهی تازه به ماجرای عاشورا نوشته و از سوی انتشارات نیستان منتشر شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۶    
در ویژه برنامه یلدای هم زبانی از خانواده شهدای مدافع حرم فاطمیون تقدیر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۶    
روسیه و چین جمعه شب قطعنامه ارسال کمک به سوریه بدون مجوز دولت مرکزی را وتو کرده و آن را نقض کننده حق حاکمیت این کشور توصیف کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۳:۳۰    
رئیس جمهور چین در گفت وگوی تلفنی با همتای آمریکایی خود گفته واشنگتن در امور داخلی پکن مداخله می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۳:۲۷    
نماینده سازمان ملل در امور سوریه روز جمعه گفت که کمیته قانون اساسی سوریه بحران این کشور را حل نخواهد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۳:۲۱    
سردار عابدین خرم در بازدیدی سرزده از مناطق زلزله زده ترکمنچای میانه در جریان آخرین وضعیت اهالی قرار گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۵    
دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی بجنورد با مادر شهید حیدرعلی کلاته ای دیدار و گفت وگو کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۵    
اصغر انجمن بحری جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس بعد تحمل سال ها رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۳:۱۲    
در وصیت نامه شهید سعید نادری جیرفتی آمده است: شهیدان با هر قطره از خونشان که بر زمین ریخت، بارمسئولیت بازماندگان را سنگین و سنگین تر کردند و مسئولیت پیروی از رهبر و قائد بزرگ انقلاب ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۳:۰۶    
محمد صفری در بیست و هشتم بهمن سال 1360 به جبهه اعزام شد و بیش از 70 ماه در مناطق عملیاتی حضور داشت. تصاویری از این رزمنده خراسان شمالی و همرزمانش به نمایش گذاشته شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۲:۵۱    
سردار محمد علیپور گفت: اجرای فراخوان طرح گنجینه به صورت آزمایشی در دانشگاه های خوزستان نشان داد که زمینه انتشار و فراخوان ملی آن در سراسر کشور مهیاست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۲:۴۵    
کتاب دختری از دورترین نقطه مرزی خاطرات بانوی امدادگر اقدس محمدزاده است که به قلم سارا رحیمی به نگارش درآمده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۷    
یک مقام دولت ژاپن مدعی شده نخست وزیر این کشور در دیدار با رئیس جمهور ایران، ایشان را از طرح توکیو برای اعزام نیروی دریایی به منطقه غرب آسیا مطلع کرده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۱:۴۵    
نخست وزیر جدید لبنان به معترضان این کشور گفت که خواسته های آن ها مشروع است و دولت آینده تلاش خواهد کرد این خواسته ها محقق شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۱:۴۲    
هجدهمین یادوراره مسجد محمدی با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان و استقبال پرشور مردم در این مسجد برگزار شد و حاضران از پیکر مطهر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس استقبال کردند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۱:۲۷    
کشور های اروپایی در بیانیه ای مشترک ضمن تکرار اتهامات درباره ایران بر ضرورت حفظ برجام تأکید کرده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۱:۰۶    
مخالفت عربستان با برگزاری نشست کشور های اسلامی در کوالالامپور به یک معنا نمایش مخالفت آمریکا و رژیم صهیونیستی با شکل گیری تشکلی است که با دوری از محور سعودی در مقابل تخریب وجهه اسلام و معامله برسر ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۱:۰۰    
دیوان کیفری بین المللی اعلام کرد که قصد دارد در مورد جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی تحقیق خواهد کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۰:۵۷    
سخنگوی وزارت خارجه چین گفته کشورش آماده آغاز تلاش های مشترک با اتحادیه اروپا برای کاستن از تنش ها علیه ایران است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۰:۳۶    
میثم کشکولی با اشاره به اینکه امسال 24 موکب از استان لرستان درایام اربعین برپا شد، گفت: در این مواکب به 15 هزار و 700 زائر خدمت رسانی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۰:۳۰    
رئیس جمهور اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران را تروریسم اقتصادی خواند و گفت: خروج آمریکا از تفاهم نامه های بین المللی امنیت و صلح در جهان را تهدید می کند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۰:۰۶    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام محسن رضایی گفت: تغییر در مجلس باید راهبردی و دارای یک نقطه عطف باشد تا اوضاع به نفع ملت تغییر کند، اگر نهضت تغییر را ایجاد نکنیم ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۲۰:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری از گفت وگوی تلفنی با رئیس جمهور چین درباره کره شمالی و توافق تجاری خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۹:۵۱    
وزیر دفاع آمریکا در نشست خبری مشترک با مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور مدعی تلاش واشنگتن برای آن چه او دفع خطر ایران نامید، شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۹:۴۲    
حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی گفت: صد ها هزار جوان جان خود را برای ایجاد و استمرار انقلاب اسلامی فدا کرده اند که باید همه مسئولان خود را پاسدار آرمان های این شهیدان بدانند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۹:۴۲    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی به همراه کارکنان این اداره کل با جانباز سید احمد فیروزه از جانبازان استان خراسان شمالی در دوران دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۹:۳۶    
حجت الاسلام سید احمد شاهرخی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه را هدف استکبار جهانی خواند و گفت: وحدت رمز شکست دشمن است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۹:۳۰    
جمعی از عاشقان فرهنگ ایثار و شهادت در قالب گروه فرهنگی نیم پلاک در حاشیه نماز جمعه امروز قم اقدام به اجرای طرح یلدای گمنامی به یاد شهدا کردند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۹:۲۷    
سرهنگ پاسدار امیدعلی شریعت نیا از جانبازان دوران دفاع مقدس درگذشت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۵    
حجت الاسلام علی اکبر جمیاری گفت: سالن تشریح در پزشکی قانونی این شهرستان به عنوان یکی از خواسته های مردم باید تکمیل و راه اندازی شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۵    
خبرنگار و مستند ساز در فضای مجازی به مناسبت شب یلدا پستی به این شرح منتشر کرد: وقتی اومدم ایران یلدا به دلم نشست ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۵    
حجت الاسلام محمد سوری گفت: دشمن به دنبال کاهش حداکثری مشارکت مردم در انتخابات است، کشور ما با هوشمندی امام و امت یک شکست راهبردی دیگر نصیب دشمن کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۶    
حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی اشاره به اینکه نماز جمعه قرارگاه ایمان، اخلاق و معنویت است، گفت: امروز دشمن، اخلاق و اعتقادات مردم را هدف قرار داده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۰    
آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات و انتخاب بر اساس معیار های انقلابی وظیفه شرعی و ملی مردم است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۱    
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد جزئیات نخستین مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس در یاسوج را تشرح کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۸:۴۵    
حجت الاسلام شکرالله سلیمانی گفت: تقوا دارای دو جنبه فردی و اجتماعی است که یکی از مهم ترین جنبه های اجتماعی آن تقوا در انتخابات است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۸:۳۶    
مسئول نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از چاپ چهار عنوان کتاب با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس در این استان خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۸:۳۰    
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور دلسرد کردن مردم برای شرکت نکردن در انتخابات را یکی از اهداف دشمن دانست و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی در تلاش هستند نظام را از پشتوانه مردمی خود خالی کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۸:۱۵    
سید محمد علی قاضی دزفولی با اشاره به استیضاح ترامپ توسط کنگره آمریکا گفت: این استیضاح رونمایی از شیطان بزرگ است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۸:۱۲    
سید محمد نبی موسوی فرد با بیان این که در کشورهای باران خیز بستر مناسب برای به حداقل رساندن خسارت ها و استفاده هر چه بهتر از این نعمت الهی فراهم شده است، گفت: اما در استان خوزستان و به ویژه اهواز ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۸:۰۶    
علی سپهوند گفت: انتخابات به تمامه حق الناس است و هیئت نظارتی که وجود دارد باید حق الناس را رعایت کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۷:۵۷    
رئیس جمهور ترکیه علت عدم مشارکت نخست وزیر پاکستان در نشست مالزی را به تهدیدهای عربستان سعودی علیه وی مربوط دانست.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۷:۴۲    
نیرو های تحت امر ژنرال خلیفه حفتر یک روز پس از بمباران شهر مصراته در غرب لیبی، تهدید کردند که این شهر را روزانه بمباران می کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۷:۳۰    
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر از ژاپنی ها به دلیل جشن گرفتن یلدا در دیدار رئیس جمهور ایران و نخست وزیر ژاپن سپاسگزاری کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۷:۱۵    
فرمانده لشکر 44 سازمان الحشد الشعبی عراق می گوید اطلاعاتی به دست این لشکر رسیده که نشان می دهد تروریست های داعش، از سوریه در حال ورود به عراق هستند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۰    
عامل تیراندازی روز پنجشنبه در مقابل ساختمان سرویس امنیت فدرال روسیه، فردی علاقه مند به سلاح و تسلیحات و نگهبان سابق سفارت امارات متحده عربی در مسکو اعلام شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۶:۵۷    
امام جمعه الشتر گفت: برگزارکنندگان انتخابات باید تمام تلاش خود را برای برگزاری درست انتخابات بکار گیرند چرا که منجر به تقویت اعتماد و امید عمومی و مشارکت حداکثری مردم می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۶:۴۵    
ائمه جمعه استان لرستان گفت: کلید زدن پروژه بی دولت سازی در ایران نقشه دشمنان است و دشمن در اعتراض های اخیر ناکام ماند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۶    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت بررسی جاماندگان دریافت یارانه معیشتی گفت: این موضوع در دستور کار است و فرآیند بررسی از سوی ستاد شناسایی مشمولان دریافت یارانه حمایت معیشتی بررسی می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۶:۳۰    
یک خبرگزاری انگلیسی به نقل از منابع دیپلماتیک مدعی شد که طرف های اروپایی برجام، مکانیسم ماشه را در سال آینده میلادی فعال می کنند، اما فورا به شورای امنیت نمی روند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۷    
رئیس جمهور لبنان گفت که در دیدار با معاون سیاسی وزیر خارجه آمریکا تأکید کرده که تشکیل دولت جدید از دیروز با تعیین حسان دیاب برای نخست وزیری کلید خورده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۱    
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی گفت: کلید حل مشکلات کشور در دست ملت است و باید کسانی را انتخاب کنند که در تراز ملت و از قشر محروم بوده و دغدغه خدمت داشته باشد ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۱    
آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بر لزوم بکارگیری راهکارهای اصولی در عرصه مقابله با پدیده شوم اعتیاد تاکید کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۶:۱۵    
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم و جلوگیری از انتخابات پرشور است، مرحله اول ناامید کردن مردم از حضور در صحنه است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۶:۰۰    
شب گذشته شایعه ای در فضای مجازی منتشر شد که اندوه ناشی از آن حتی پس از تکذیب نیز باقی بود. خبر، از پیوستن سردار فضلی به یاران شهیدش حکایت می کرد؛ خبری که هرچند برای سردار رشید اسلام خوشایند است ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۶    
مدیر مسئول روزنامه جوان در فضای مجازی نوشت: پمپئو شخصا فراخوان ویدئو و عکس زد و 20هزار دریافتی داشته است .
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۱    
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای خواستار پیگیری حقوقی مسئولان سیاست خارجی کشور های خارجی و وزیر امور خارجه در قبال زندانی شدن غیرقانونی شیخ زکزاکی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۴:۴۵    
حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک گفت: افول سیاسی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا نزدیک است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۴:۴۲    
نخست وزیر ژاپن که میزبان رئیس جمهور ایران است، خواستار پای بندی تهران به تعهدات مندرج در توافق هسته ای شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۴:۳۶    
مرجعیت دینی در عراق تاکید کرد که باید انتخابات زودهنگام در این کشور بعد از تصویب قانون جدید انتخابات برگزار شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۳:۴۵    
فیروزی تأکید کرد: سازمان های رسانه ای بر اساس اخلاق و مسئولیت اجتماعی و متناسب با توانمندی خود در فضای جدید نقش آفرینی کنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۳:۲۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: امروز در دنیای استکبار و صهیونیسم برای کشورهای اسلامی و ایران برنامه دارند، اینها برای اقتصاد، فرهنگ و سیاست ایران و امت اسلامی برنامه ریزی کرده اند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۳:۱۵    
شینزو آبه نخست وزیر ژاپن روز جمعه در کاخ نخست وزیری این کشور به طور رسمی از حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۲    
رحیمه نورایی مهر از مردم و مسئولان درخواست کرد که مدافع اسلام واقعی بوده و پشتیبان ولایت فقیه باشند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۲:۴۲    
نماینده روسیه در شورای امنیت سازمان ملل در جریان نشست این شورا اعلام کرد که ایران حق مشروعی دارد تا به اقدامات آمریکا در نقض منشور سازمان ملل پاسخ متقابل بدهد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۲:۰۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات ضدایرانی وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد که وی تفکرات جهنمی خود را به میدان دیپلماسی منتقل کرده و در حد و اندازه هیچ وزیر خارجه ای در جهان نبوده و جایگاهی ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۲    
رئیس جمهوری اسلامی ایران برای انجام یک سفر دوجانبه به دعوت رسمی نخست وزیر ژاپن وارد توکیو شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۲    
آمریکا بار دیگر ادعای خود را برای مذاکره با ایران در جریان نشست شورای امنیت تکرار کرد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۶    
ارتش سوریه کنترل شهرک ام جلال در حومه جنوب شرقی ادلب را پس از درگیری های شدید با گروه های تروریستی اجناد القوقاز و جبهه النصره به دست گرفت.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۶    
قیس الخزعلی فاش کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواهان دریافت نیمی از ذخایر نفتی عراق در مقابل بازسازی این کشور شده است.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۶    
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل گفت: ایران نمی تواند به تداوم تحریم های غیرقانونی و فقدان اقدامات جبرانی توسط دیگر طرف های برجام بی تفاوت بماند و با گزینه های نامحدود ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۰:۳۰    
امیر مثل خیلی از تازه داماد ها عاشق زن و زندگی اش بود، اما درست در زمانی که می خواستند زندگی مشترکشان را زیر یک سقف آغاز کنند، همه داشته های دنیایی را رها کرد و در اعزام به سوریه شهید شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۱۰:۲۱    
طرحی با محوریت انتظار ظهور حضرت حجت (عج) منتشر شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۸:۵۷    
مهندس تندگویان، 9 آبان 1359در حالی که برای بازدید از پالایشگاه نفت آبادان در جنوب کشور بود، در جاده ماهشهر آبادان همراه معاونش و چند مهندس شرکت نفت به اسارت نیرو های ارتش رژیم بعث صدام درآمدند و به ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۵:۱۲    
رئیس مرکز تحقیقات کاربردی پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه هم اکنون تمام کار های پژوهشی پلیس آگاهی توسط نیرو های این پلیس تخصصی انجام می شود، گفت: بیش از 80 درصد جرایم در کشور به صورت علمی کشف می شود.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۵:۰۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رییس جمهوری وقت ایران اسلامی در خطبه های نماز جمعه خود در (29آذر 1364) با افشاگری نیات خصمانه دول عربی بخصوص آمریکا فرمودند: ملت ایران در مقابل باج خواهی آمریکا، انگلستان ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۴:۲۱    
افرادی مثل ثابت و ثاقب شهابی نشاط که در جبهه ها مجروح و مصدوم شیمیایی و ترکش شدند، امروز غریب شهر شده و محتاج نیم نگاه همان مسئولین، تا جانبازی و شهادت شان و اذن ورود به بهشت نه ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۳:۴۵    
شهید علی عباس زاده در قسمتی از وصیت نامه خود خطاب به برادران و دوستانش آورده است: از شما می خواهم که در راهی که گرفته اید کوشا باشید و نگذارید که مخالفین اسلام بخواهند لطمه ای به اسلام بزنند.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۲:۵۲    
احمد علیرضابیگی گفت: یکی از مهم ترین اهدافی که دولتمردان آمریکایی به واسطه اعمال تحریم و فشار های اقتصادی بر ملت ما دنبال می کنند ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۲:۲۸    
رئیس هیأت مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس از برگزاری موفق دهمین دوره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس خبر داد و گفت ...
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۱:۵۰    
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش از وجود بیش از شش هزار و 500 حافظ قرآن در سطح نزاجا خبر داد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۰:۳۶    
شهید علی اصغر ابهت در تاریخ 21 بهمن سال 1364 به شهادت رسید، اما پیکرش مفقود ماند و پس از 10 سال کشف و شناسایی شد.
خبرگزاری دفاع مقدس   ۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۰:۰۶    
29 آذر 1398 هجری شمسی برابر با 23 ربیع الثانی 1441 هجری قمری و 20 دسامبر 2019 میلادی