شنبه ۱۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۷May 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای دیار آفتاب 25 تیر 1397 - diyareaftab.ir

دیار آفتاب 13 دی 1394 دیار آفتاب 30 اسفند 1395 دیار آفتاب 29 اسفند 1396 دیار آفتاب 1 فروردین 1397 دیار آفتاب 1 اردیبهشت 1397 دیار آفتاب 31 خرداد 1397 دیار آفتاب 1 مرداد 1397 دیار آفتاب 31 شهریور 1397 دیار آفتاب 1 مهر 1397 دیار آفتاب 30 آبان 1397 دیار آفتاب 30 آذر 1397 دیار آفتاب 30 دی 1397 دیار آفتاب 30 بهمن 1397 دیار آفتاب 1 اسفند 1397 دیار آفتاب 1 تیر 1397 دیار آفتاب 2 تیر 1397 دیار آفتاب 3 تیر 1397 دیار آفتاب 4 تیر 1397 دیار آفتاب 5 تیر 1397 دیار آفتاب 6 تیر 1397 دیار آفتاب 7 تیر 1397 دیار آفتاب 8 تیر 1397 دیار آفتاب 9 تیر 1397 دیار آفتاب 10 تیر 1397 دیار آفتاب 11 تیر 1397 دیار آفتاب 12 تیر 1397 دیار آفتاب 13 تیر 1397 دیار آفتاب 14 تیر 1397 دیار آفتاب 15 تیر 1397 دیار آفتاب 16 تیر 1397 دیار آفتاب 17 تیر 1397 دیار آفتاب 18 تیر 1397 دیار آفتاب 19 تیر 1397 دیار آفتاب 20 تیر 1397 دیار آفتاب 21 تیر 1397 دیار آفتاب 22 تیر 1397 دیار آفتاب 23 تیر 1397 دیار آفتاب 24 تیر 1397 دیار آفتاب 25 تیر 1397 دیار آفتاب 26 تیر 1397 دیار آفتاب 27 تیر 1397 دیار آفتاب 28 تیر 1397 دیار آفتاب 29 تیر 1397 دیار آفتاب 30 تیر 1397 دیار آفتاب 31 تیر 1397 
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۲۳:۳۸    
ترامپ با آنکه پس از پوتین با نمایندگان رسانه ها صحبت کرد، مثل همیشه با رک گویی یانکی وارش بند را همان اول کار به آب داد و تصریح کرد در هلسینکی موضوعات مختلفی برای گفت وگو میان 2 طرف وجود دارد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۱۳    
در برخی از کشورها قوانین و مقررات سخت گیرانه بیشتری درباره فعالیت وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها وجود دارد؛ به گونه ای که درنهایت ممکن است به سانسور، فیلترینگ و مسدود کردن آن ها منجر شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۸    
برای کنترل و کاهش میزان تعریق بدن و احساس خنکی در هوای گرم و سوزان می توانید از ترفند هایی ساده اما تاثیر گذار استفاده کنید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۰۸:۲۳    
مراسم اختتامیه ششمین جایزه بین المللی باروت خیس در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با حضور برخی مقامات نظامی برگزار شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۵۳    
اصولا افراد نان و پنیر را برای وعده صبحانه انتخاب می کنند چرا که ماده غذایی مفیدی است، اما انتخاب پنیر نیز اهمیت ویژه ای دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۴۸    
جناب آقای آخوندی،شرایط فعلی مسکن و اجاره بسیار نامناسب مشاهده میشود و اگر همتی از طرف شما و تیم سیاستگذاری این وزارتخانه برای ایجاد تعادل و بهبود وضعیت بازارمسکن واجاره وجودندارد یا خودتان کناره ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۴۳    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: جلسات ارزیابی عملکرد و تقسیم کاری بین دستگاه ها برگزار شد و اکنون به طور عمده بر بازبینی بسته ها و برنامه های مقابله با تحریم های آینده متمرکز شدیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۴۳    
آمدنیوز و کانال های ضدانقلاب درحالی چند ماه، نهادهای نظامی و انتظامی ایران را به دلیل فوت مریم فرجی، متهم می کردند که نامزد سابق وی به قتل این دختر جوان اعتراف کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۳۸    
در سینمای ایران عروسک های مختلفی بوده که همانند یک "سوپراستار" درخشیده اند ولی فقط تعداد کمی از آن ها همچنان ستاره هستند و مابقی در حد خاطره ای دور برای متولدین دهه 60 و 70 باقی مانده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۲:۲۸    
بیست و یکمین دوره جام جهانی با معرفی تیم ها و نفرات برتر در بخش های مختلف به اتمام رسید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۵۸    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم یمن شهید داده اند اما با اقتدار ایستاده اند، امروز مردم سوریه و لبنان با قدرت ایستاده اند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۵۸    
دستور و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تهیه نقشه راه اقتصاد باثبات و هماهنگی همه دستگاهها با تیم اقتصادی دولت ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۵۳    
علی رغم برخی از بی وفایی هایی که در حق بنده به عنوان یک فیلمساز مستقل غیروابسته شده، جالب است بدانید شاهد حمایت از سوی شخصیت هایی هستیم که غبار از این تفرق های عده ای ناآگاه کنار می زنند و از ما در ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۵۳    
سردار باقرزاده گفت: پیکر پاک 75 شهید تازه تفحص شده از دوران دفاع مقدس چهارشنبه 27تیر از مرز شلمچه به میهن باز می گردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۴۸    
ششمین جایزه بین المللی باروت خیس بعد از شمارش آرای مردمی، به ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تعلق گرفت و وی به عنوان منفورترین چهره جهانی معرفی گردید.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۴۳    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه ضمن اذعان به وزن آمریکا در اقتصاد جهان گفت که این اتحادیه به دنبال تضمین منافع ایران در توافق هسته ای برجام است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۴۳    
وزیر آموزش رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات سرکوبگرایانه این رژیم علیه مردم فلسطین، بار دیگر خواستار هدف قراردادن مستقیم نوجوانان فلسطینی با جنگنده ها و پهبادها شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۳۳    
ضرب الاجل 10 روزه کی روش به فدراسیون فوتبال برای تحقق خواسته هایش تا جام ملت های آسیا به پایان رسیده اما به نظر می رسد اتفاق مثبتی برای جلب رضایت کی روش رخ نداده است.rnrn
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۳۳    
اولین تصاویر از تروریست ها و تجهیزات همراهشان در درگیری با رزمندگان نیروی زمینی سپاه منتشر شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۳۳    
پرسپولیس برای لغو دیدار سوپرجام مقابل استقلال شرط گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۸    
ماجرای متوهمانه کشته شدن خانمی به نام فرجی در زندان و سپس به قتل رسیدن وی توسط نیروهای امنیتی به خوبی پشت پرده جریانات بی ابروی ضد انقلاب را رونمایی کرد .
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۸    
دهقان گفت: نمی شود نام این ستاد را ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نامید، اگر انسان های سالمی در این ستاد هستند که بنده سخت در این ستاد چنین افرادی را پیدا می کنم در این صورت می توان گفت که این ستاد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۳    
در حالی که مدیرعامل شرکت توانیر می گوید قطعی برق به علت گرمای هوا و افزایش مصرف تا 2 هفته آینده در کشور ادامه خواهد داشت عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اصلی ترین مشکل در وضعیت کنونی برق ؛ ضعف مدیریت است.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۳    
اولین دستاورد سفر چهارشنبه گذشته نتانیاهو به روسیه، شکست تیم فوتبال انگلیس در مقابل کرواسی بود، انگلیسی که صهیونیست ها اشغال سرزمین فلسطین و هویت بخشی به خود را مدیون توطئه های این 'روباه پیر' می ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۲۳    
شایعه عقد قرارداد بازیکنان ایرانی به دلار می تواند تکان دهنده ترین خبر نقل و انتقالاتی کشورمان باشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۸    
تردد خودروی جیپ هامر H2 مدل 2013 با پلاک ملی که قیمتی نزدیک به دو میلیارد تومان دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۱۳    
اگر می خواهید بدانید چه تعداد سیم کارت به نام شماست یا از سایر سرویس های مخابراتی که با کد ملی شما ثبت شده مطلع شوید ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۸    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار دست اندرکاران حج امسال، حج را مظهر آمیختگی معنویت و سیاست و مهمترین ویژگی آن را اجتماع مسلمانان در زمان و مکان مشخص دانستند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۸    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر لزوم همکاری همه قوا، نهادها و رسانه ها با دولت و همچنین همت مضاعف و تلاش جهادگونه توسط دستگاههای اجرایی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۸    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پیشنهاد برخی برای مذاکره با آمریکا در شرایط فعلی ممکن است عملی و به مصلحت کشور نباشد، گفت: نسبت به درایت رهبرانقلاب برای عبور از بحران اعتماد کنیم.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۱:۰۳    
مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی، مجموعه انیمیشن #ترامپت قسمت ویژه جایزه #باروت_خیس را تولید و منتشر کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۵۸    
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اظهاراتی مبنی وجود 100هزار نیروی مازاد در آموزش و پرورش گفت: کل نیروی ستادی و اداری ما در کشور 50 هزار نفر است، این آمار 100 هزار نیروی مازاد نمی دانم از کجا آمده است؟
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۵۳    
مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی می گوید نه آمریکایی ها، نه روس ها و نه هیچ قدرت دیگری در جایگاهی نیست که بتواند درباره خروج مستشاران ایرانی از سوریه حرف بزند یا تصمیم بگیرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۴۹    
در بازدید اصحاب رسانه از طبقه نهم مرکز مخابراتی امام خمینی مشخص شد که سرور نسخه های فارسی تلگرام در این طبقه وجود ندارد، اما ابهاماتی همچنان باقی است که به آن پاسخ داده نشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۴۹    
بدهکار معروف بانکی که سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری روز گذشته خود (24 تیر) به وی اشاره کرده، با پرونده جدیدی مواجه شده که شاید برای چندین سال او را پشت میله های زندان نگه دارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۴۴    
مغز هم مانند سایر اعضای بدن برای تقویت و بهبود عملکرد به فعالیت و تحرک نیاز دارد که با روش هایی ساده می توان این امر را محقق کرد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۳۹    
وزیر امورخارجه گفت: شرکای خارجی ما این واقعیت را درک کرده اند بازاری مطمئن تر و ایمن تر از ایران برای فعالیت های اقتصادی وجود ندارد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۳۴    
روزگاری اکثر اسباب و اثاثیه منازل ایرانی ساخت داخل کشور بود. کمتر خانه ای خصوصا در طبقه متوسط در دهه 50 و 60 را می توان یافت که نزدیک به 50 درصد از لوازم خانگی آن ساخت ایران نبوده نباشد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۹    
خبرنگاران رسانه های جمعی ظهر امروز دوشنبه از دیتاسنتر مرکز امام خمینی(ره) وزارت ارتباطات بازدید کردند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۲۰:۲۴    
وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد که آمریکا برخی معافیت هایی را برای خرید نفت از ایران در نظر خواهد گرفت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۱۹    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، با اشاره به کمبود برخی زیر ساخت ها گفت: در شرایط فعلی هرگونه توسعه جدید در شهرک های صنعتی بایستی با برنامه ریزی برای تامین خدمات زیرساختی از جمله تامین آب ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۹:۰۴    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: برخورد یک دستگاه خودرو ال 90 و پراید در محور ساوه-همدان یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۵۴    
مدیرکل دفتر آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر اینکه در حال حاضر 60 درصد کودکان کار و خیابانی اتباع خارجه هستند بیان کرد ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۸:۲۹    
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در جهت توسعه و تثبیت صلح و آرامش در سطح بین المللی با جامعه جهانی همراه بوده است .
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۶:۰۹    
نمایشگاه عکس و اسناد تاریخی همکاری سازمان ملل متحد و جمهوری اسلامی ایران روز دو شنبه با حضور رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در ایران و معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی در اراک گشایش یافت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۲۴    
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح توسعه بخش های ccu و icu بیمارستان امام خمینی (ره) اراک در دست اقدام است گفت: ظرف دو ماه آینده 12 تخت به بخش های بیمارستان اضافه می شود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۴    
حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: اکنون امریکایی ها نام سیاست شیطانی خود درباره فلسطین را معامله قرن گذاشته اند اما بدانند که به فضل الهی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۹    
اعضای دولت پس از جلسه دیروز و براساس تاکیدات رهبری باید تحرک بیشتری از خود نشان دهند و از برخی تفکرات غلط گذشته مبنی بر اینکه حل مشکلات ایران در گرو مذاکرات با غرب است دست بردارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۵۴    
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: پیش بینی می کنیم در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا – اندونزی از استان مرکزی 10 ورزشکار حضور داشته باشند ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۲:۲۴    
مدیر جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان محلات در مراسمی با حضور معاون پرورشی آموزش و پرورش استان و جمعی از فرهنگیان و مسئولان محلی معرفی شد.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۵۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه دولت با جدیت پیگیر مطالبات رانندگان است گفت: مردم باید هوشیار باشند مطالبات به حق آنها محلی برای سوء استفاده مخالفان و دشمنان نظام نشود.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۰۹    
مشاور امور بانوان و خانواده نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: زن بعد از انقلاب با حفظ کرامت، طهارت و پاکیزگی در تمامی صحنه های علمی، اقتصادی ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۳۹    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند و پراید در دلیجان، راننده سمند جان باخت.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۰۹    
مدیر کل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: هم اکنون واحدهای تولیدی و صنعتی استان مرکزی بیش از 800 میلیارد تومان بدهی معوق به سازمان تامین اجتماعی دارند.
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۴۹    
دبیر کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس با بیان اینکه گره زدن مشکلات کشور به برجام کار غلطی است، افزود: این چه افتخاری است وقتی دشمن خیلی راحت خودش را از توافق هسته ای بیرون کشیده و ما را کنار گذاشته ...
دیار آفتاب   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۶:۲۹    
تصاویر مربوط به جشن روز دختر در خیریه معلولان ناتوان ذهنی وحدت